Ατσαλάκι κούρσα σε ποδήλατο πόλης

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
di-mk1
Εικόνα di-mk1
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην ομήγυρη. Για να μην τρώω τον χρόνο σας, το τελευταίο διάστημα έχω κ@λοψηθεί να δώσω το Megisto που το έχω για την πόλη και να το αντικαταστήσω με ένα ατσαλάκι. Ο σκοπός μου είναι ατσάλινο frame από κουρσάκι, ένας συνδυασμός σκούρου μπλε ή γκρι, ίσιο τιμόνι, καφέ Brooks σέλα και λαβές τιμονιού στο ίδιο χρώμα, μεταλλικούς λασπωτήρες και μάλλον και σχάρα, φώτα, κλπ. Η φώτο εδώ είναι πολύ κοντά σε αυτό που σκέφτομαι, αν και τις μανέτες για τις ταχύτητες θα τις διατηρήσω στον σκελετό (υποθέτω θα βρώ κάτι από 80ς - 90ς):

Δημοσίευση Εικόνας
 

 

Η αλήθεια είναι πως βρωμάει ο τόπος από πλαίσια στο Μόναχο αλλά υπάρχουν βασικά προβλήματα: δεν ξέρω που κάνουν αμμοβολή και βάψιμο γιατί μάλλον θα χρειαστεί, συν του ότι θα είναι πανάκριβα (πραγματικά πανάκριβα παιδιά - όσοι ξέρουν από αγορά Μονάχου θα καταλάβουν).

Έχω επενδύσει σε εργαλεία, stand εργασίας κλπ και κάνω τα περισσότερα μόνος μου. Οπότε αν είχα έναν σκελετό να δουλέψω θα το έφτιαχνα μετά σιγά σιγά μόνος μου. Τι παίζει Ελλάδα; Ποιος θα μπορούσε να βοηθήσει σε τέτοια project τουλάχιστον με τον σκελετό?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
panoss
Απών/απούσα

di-mk1 wrote:

Η αλήθεια είναι πως βρωμάει ο τόπος από πλαίσια στο Μόναχο αλλά υπάρχουν βασικά προβλήματα: δεν ξέρω που κάνουν αμμοβολή και βάψιμο γιατί μάλλον θα χρειαστεί, συν του ότι θα είναι πανάκριβα (πραγματικά πανάκριβα παιδιά - όσοι ξέρουν από αγορά Μονάχου θα καταλάβουν).

Έχω επενδύσει σε εργαλεία, stand εργασίας κλπ και κάνω τα περισσότερα μόνος μου. Οπότε αν είχα έναν σκελετό να δουλέψω θα το έφτιαχνα μετά σιγά σιγά μόνος μου. Τι παίζει Ελλάδα; Ποιος θα μπορούσε να βοηθήσει σε τέτοια project τουλάχιστον με τον σκελετό?

Απ' ότι κατάλαβα, θες να αγοράσεις ένα σκελετό και να του κάνεις αμμοβολή και βάψιμο.

Νομίζω, από άλλα θέματα που έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ, ότι εδώ Ελλάδα (Αθήνα συγκεκριμένα), αμμοβολή+βάψιμο πάει γύρω στα 50 με 60 ευρώ (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Οπότε, αν τα μεταφορικά είναι φτηνά, ίσως σε συμφέρει να το στείλεις Αθήνα σε κάποιον δικό σου, και να στο ξαναστείλει έτοιμο. Έχω την εντύπωση θα σου βγει φτηνότερο.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Προσωπικά, (Επειδή πάντα η ανεύρεση του καλού πλαισίου δεν τελειώνει έτσι ...απλά!) καλοβλέπω αυτό:

http://www.classicsteelbikes.com/product/batavus-pro... Σαν το τρελλό θερμόμετρο και αυτό, είχε κατέβει μέχρι 280 έως και 320, μπορεί να ήταν η ιδέα μου/καψούρα μου. Πάντως ο πωλητής(Oλλανδία), σε στιγμή αδυναμίας, μου εξομολογήθηκε οτι το δίνει σε δύο δόσεις των διακοσίων ευρώ. Είναι σε άριστη σχεδόν κατάσταση, και αποτελεί νομίζω μιά πολύ καλή βάση για αυτό που θέλεις, και ουχί μόνον! δεν είμαι σίγουρος, αλλα αν είναι πολύ ελαφρύ όπως υπόσχεται, τι θα λέει στα κοπανήματα της κακής ασφάλτου?! Δεν κατάλαβα που κατοικοεδρεύεις

Αυτά εδώ https://www.retrospecbicycles.com/collections/city-u...

πάνε να πιάσουν λίγο το ύφος αλλα πρώτον υστερούν σε ποιότητα σκελετού και βάρος(θα το δω αργότερα, μην σε πάρω στο λαιμό μου) αφ΄ ετέρου με το μακρυ ντεραγιέ πίσω, και το δισκοβραχίωνα...τέλος πάντων γούστα είναι αυτά!

Στην Ελλάδα ζητάνε τρελλές τιμές, (βλέπε "ποιοτικό" συλλεκτικό νος, μος και άρες μάρες)

di-mk1
Εικόνα di-mk1
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:

Προσωπικά, (Επειδή πάντα η ανεύρεση του καλού πλαισίου δεν τελειώνει έτσι ...απλά!) καλοβλέπω αυτό:

http://www.classicsteelbikes.com/product/batavus-professional-frameset-s...  Σαν το τρελλό θερμόμετρο και αυτό, είχε κατέβει μέχρι 280 έως και 320, μπορεί να ήταν η ιδέα μου/καψούρα μου. Πάντως ο πωλητής(Oλλανδία), σε στιγμή αδυναμίας, μου εξομολογήθηκε οτι το δίνει σε δύο δόσεις των διακοσίων ευρώ. Είναι σε άριστη σχεδόν κατάσταση, και αποτελεί νομίζω μιά πολύ καλή βάση για αυτό που θέλεις, και ουχί μόνον! δεν είμαι σίγουρος, αλλα αν είναι πολύ ελαφρύ όπως υπόσχεται, τι θα λέει στα κοπανήματα της κακής ασφάλτου?! Δεν κατάλαβα που κατοικοεδρεύεις

Αυτά εδώ https://www.retrospecbicycles.com/collections/city-urban-bikes/products/... 

πάνε να πιάσουν λίγο το ύφος αλλα πρώτον υστερούν σε ποιότητα σκελετού και βάρος(θα το δω αργότερα, μην σε πάρω στο λαιμό μου) αφ΄ ετέρου με το μακρυ ντεραγιέ πίσω, και το δισκοβραχίωνα...τέλος πάντων γούστα είναι αυτά!

Στην Ελλάδα ζητάνε τρελλές τιμές, (βλέπε "ποιοτικό" συλλεκτικό νος, μος και άρες μάρες)

Ευχαριστώ για τα λινκ, τρομερό το Batavus. Συμφωνώ για το δεύτερο, τόσες πολλές σχέσεις πίσω σε "κουρσοειδες" με χαλάνε κι εμένα. Θα κρατήσω κουρσαδικο setup αν βρω κάτι καλό τελικά.

six
Απών/απούσα

Τα περισσότερα βαφεία έχουν μικρή εμπειρία με το βερνίκωμα ποδηλάτων (κοστος 170-250)

Καλυτερα να πας σε εναν ειδικό...
Λιγο πιο φθηνα ειναι η επίστρωση με εποξειδική σκόνη.
(προσοχή: Αμα ειναι απο ατσαλακι χρειαζετε πριν την σκονη επιστρωση με αντισκωριακό αστάρι ψευδαργύρου)

Πανε εδω μια βολτα και κανε μια ερώτηση ειναι στο Μοναχο.

http://supercycles.de/pulverbeschichtung/

Επίσης, και αυτοί είναι ειδικοί.

http://www.3s-pulverbeschichtung.de/html/pulverbeschichtung.html

Χαιρετισμούς από το Tübingen.

di-mk1
Εικόνα di-mk1
Απών/απούσα

six wrote:

Τα περισσότερα βαφεία έχουν μικρή εμπειρία με το βερνίκωμα ποδηλάτων (κοστος 170-250)

Καλυτερα να πας σε εναν ειδικό...
Λιγο πιο φθηνα ειναι η επίστρωση με εποξειδική σκόνη.
(προσοχή: Αμα ειναι απο ατσαλακι χρειαζετε πριν την σκονη επιστρωση με αντισκωριακό αστάρι ψευδαργύρου)

Πανε εδω μια βολτα και κανε μια ερώτηση ειναι στο Μοναχο.

http://supercycles.de/pulverbeschichtung/

Επίσης, και αυτοί είναι ειδικοί.

http://www.3s-pulverbeschichtung.de/html/pulverbeschichtung.html

Χαιρετισμούς από το Tübingen.

Ευχαριστώ θα τσεκάρω! Άντε να πεις στα γερμανικά αντισκωριακό αστάρι ψευδαργύρου και βερνίκωμα

panoss
Απών/απούσα

' Zink-Korrosions-Grundierung und Lack'. Πίις οφ κέικ lol.

six
Απών/απούσα

επίστρωση με εποξειδική σκόνη -- Pulverbeschichtung - πουλφερ μπεσιχτουνκ

αστάρι ψευδαργύρου -- Zinkgrundierung - τσινκ γκρουντιρουνκ

βερνίκωμα -- Lakierung - λακιρουνκ

contact