Πληροφορίες για γιουγκοσλάβικο ποδήλατο

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Anonymous (χωρίς επαλήθευση)

 Βγαίνοντας τις προάλλες απ’το ποδηλατάδικο, βλέπω ένα μεταχειρισμένο γυναικείο πόλης όχι σε καλή κατάσταση εξ’ όψεως, να πωλείται σε χαμηλή τιμή. Τρώω φλασιά και θυμάμαι το παλιό ποδήλατο του πατέρα μου, το οποίο είχα να δω χρόνια αλλά κάπου πρέπει να είναι…
Η πρώτη σκέψη; Να πάω να το βρω και να το φέρω καπάκι στον ποδηλατά να το δώσω όσο να’ναι. Έστω και ένα 20άρικο να πάρω από ένα ποδήλατο που κάθεται εδώ και χρόνια, το είχα ξεχασμένο και δεν πρόκειται κανείς να το χρησιμοποιήσει, κέρδος θα είναι. Θα παρω κάτι που μου λείπει από εξοπλισμό, κάνα λάστιχο, σαμπρέλες, κάτι…

 Το βρίσκω το ποδήλατο στην αποθήκη, τουλάχιστον μια 10ετία παροπλισμένο. Το κατεβάζω κάτω να το τσεκάρω, μαύρο χάλι… Ήταν ένα “γυναικείο” πόλης, αγορασμένο κάπου τέλη ‘80, το αργότερο 1990. Σε εισαγωγικά γυναικείο γιατί δεν μοιάζει με τα σημερινά γυναικεία. Λείπει μεν ο οριζόντιος αλλά έχει διπλό διαγώνιο, χωρίς καμπύλες, με λεπτούς σιδερένιους σωλήνες και ενώσεις με μούφες. Στο κούτελο και στον κάθετο αυτοκόλλητο “unis” και στον πάνω διαγώνιο “exclusive”. Έχει μία vintage αισθητική και όσο το κοιτούσα (όχι μόνο εκείνη τη στιγμη αλλά και τις επόμενες μέρες) τόσο περισσότερο μου άρεσε και έκανα δεύτερες σκέψεις... Άρχισα λοιπόν να ψάχνω στοιχεία για την καταγωγή και την ποιότητα του.

 Βρήκα ότι η Unis ήταν γιουγκοσλάβικη εταιρεία. H αναζήτηση μου έβγαλε αρκετά αποτελέσματα για το σπαστό της λιγότερα για το κουρσάκι της το sprint (υπάρχουν και δύο περιπτώσεις ανακατασκευής του στο φόρουμ) αλλά κανένα για το δικό μου (exclusive). Βρίσκω “ExclusivDe Luxe” το οποίο όμως είναι σπαστό. Βρήκα κάποιες φώτο (2-3) από μοντέλα που μοιάζουν πάρα πολύ με το δικό μου (παίζει να είναι και ολόιδια) αλλά που δεν αναφέρονται ως “exclusive”. Το ένα μάλιστα έχει αυτοκόλλητο “sprint”.

 Σε κάποιο φόρουμ έγραφε ένας ότι στην πρώην Γιουγκοσλαβία υπήρχαν τρεις μεγάλοι κατασκευαστές ποδηλάτων: η Rog στη Λιουμπλιάνα, η Partizan στη Σουμπότιτσα και η Unis στο Σαράγεβο. Στη wikipedia αναφέρει τη Unis ως υποκατάστημα της Rog στο Σαράγεβο.

 Η Rog ήταν η πιο γνωστή και το δημοφιλέστερο μοντέλο της ήταν επίσης σπαστό, το Pony.
Αχ αυτές οι Γιουγκοσλάβες! Αχ, τι γλυκό ποδηλατάκι! Θυμίζει ανέμελα καλοκαίρια, κάμπινκγ, καρπούζι με φέτα.
Έκλεισε το ‘91 και μετά από 15 χρόνια εγκατάλειψης το εργοστάσιο της μετατράπηκε σε εναλλακτικό χώρο πολιτισμού.
Πριν λίγα χρόνια προσπάθησαν να τους βγάλουν, τους την έπεσαν μπάτσοι και ναζίδια, γίνανε κάτι σκηνικά αλλά κράτησαν.
Στο θέμα μας πάλι. To 2017 η εταιρεία επανιδρύθηκε παράγοντας αποκλειστικά το Pony σε 5 εκδόσεις.

 Η Partizan (FBP Subotica) κατασκεύαζε και μοτοποδήλατα και μοτοσυκλέτες.

 Γενικά, από τα λίγα στοιχεία που βρήκα αλλά και από φώτο των μοντέλων των τριών κατασκευαστών, φαίνεται ότι κατασκευάζανε σχεδόν τα ίδια ποδήλατα. Φθηνά και τίμια, για μαζική λαϊκή κατανάλωση και με πολλές εξαγωγές. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα για τα γιουγκοσλάβικα ποδήλατα αλλά και γενικότερα για τα ανατολικοευρωπαϊκά (εποχής σοσιαλισμού), θα ήθελα να μάθω.

 Επίσης αν υπάρχουν πληροφορίες για το συγκεκριμένο Unis (χρόνος/ποιότητα κατασκευής), παρακαλώ… Αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει ιδιαίτερη αντικειμενική αξία, ωστόσο αποφάσισα να ασχοληθώ μαζί του για υποκειμενικούς λόγους.

 Το μόνο που ξέρω είναι ότι αγοράστηκε τέλη δεκαετίας του ‘80. Αύριο μπορεί να έχω περισσότερες πληροφορίες από τον ποδηλατά που το πούλησε στον πατέρα μου πριν 30 χρόνια! Πήγα τον βρήκα το Σάββατο. Ο τύπος είναι γύρω στα 70 (και παραπάνω μπορεί) και είναι ακόμα μάχιμος κρατώντας το μαγαζί του ανοιχτό.

 Το καλάθι δεν είναι μαμίσιο, το έβαλε μετά ο πατέρας μου. Επίσης ο λαιμός μου φαίνεται λίγο ξένος με το υπόλοιπο ποδήλατο, ίσως άλλαξε κάποια στιγμή. Οι ρόδες έχουν διαφορετικά κέντρα και οι δύο με 36 ακτίνες. Η μπροστινή κλειστού τύπου, Bitex. Το πίσω είναι ανοιχτού τύπου. Δεν φαίνονται κάποια στοιχεία πάνω στον άξονα. Στο γρανάζι έχει χαραγμένο “HERO – ALL STEEL BALL”. Τα φρένα είναι Alhonga. Τα φανάρια πλαστικά, made in France. Ο αριστερός βραχίονας με σφήνα. Περισσότερες φώτο και στοιχεία τις επόμενες μέρες, όπου και θα χρειαστώ βοήθεια σε τεχνικά θέματα.

 Έλεγα πριν για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του σκελετού που αν και γυναικείος, μια χαρά unisex μου φαίνεται. Είναι ίδιος σε όλα τα ανάλογα ποδήλατα των τριών κατασκευαστών.

 Διάβαζα αυτές τις μέρες κάποια ποστ του gpiter και εκεί είδα το Raleigh Explorer που ο σκελετός του μου φάνηκε ίδιου σχεδιασμού. Μετά πρόσεξα ότι ο πάνω διαγώνιος δεν σπάει πριν συναντήσει τον κάθετο αλλά πηγαίνει ντουγρού πάνω του.
Το ίδιο και στα Eska αλλά και σε άλλα ποδήλατα. Πρόκειται για μία γενικότερη τάση των περασμένων δεκαετιών ή μιμούνται τη Raleigh;

 Θα κλείσω με ένα περιστατικό που συνέβη καθώς πήγαινα στο ποδηλατάδικο απ’ όπου αγοράστηκε το συγκεκριμένο ποδήλατο. Είναι Σάββατο μεσημέρι και πριν λίγο έχω μάθει από που αγοράστηκε το ποδήλατο. Μόλις έχω φάει και έχω σκοπό να φύγω καπάκι. Κοιτάω την ώρα, είναι 13:30. Με παίρνει για ένα τσιγάρο. Κάθομαι, στρίβω, καπνίζω, ρουφάω και τα απομεινάρια του καφέ και σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάω μία και καλή τη Δευτέρα για να πάρω και το ποδήλατο μαζί μου να το δει (δεν τσουλάει και δεν θα προλάβαινα αν το έπαιρνα). Αλλά τελικά αποφασίζω να πεταχτώ όπως το σκεφτόμουν, να κάνω κάποιες ερωτήσεις μπας και ξέρει να μου πει και αν τλκ χρειαστεί να ξαναπάω με το ποδήλατο. Σηκώνομαι να φύγω 13:45, κατεβαίνω και την ώρα που βγαίνω από την είσοδο στο πεζοδρόμιο περνάει από μπροστά μου μία κοπέλα πάνω σε ένα μπλε ποδήλατο με αυτόν το σκελετό που ανέφερα προηγουμένως και ένα κοριτσάκι στη σχάρα. Αυτόν τον σκελετό που τις προηγούμενες δύο μέρες έβλεπα συνέχεια σε φωτογραφίες πολλών ποδηλάτων. Σάστισα λίγο. Ξεκολλάω, ξεκινάω αλλά τι να κάνω; Θέλω να δω το ποδήλατο από κοντά, να το μελετήσω, να μάθω και λεπτομέρειες… Τι να της πω; “Σταμάτα λίγο που θέλω να δω κάτι στο ποδήλατο σου”; Τέλος πάντων, την προσπερνάω όχι πολύ γρήγορα, ρίχνω κάποιες ματιές και όπως προσπαθώ να εστιάσω στον σκελετό, αντιλαμβάνομαι ότι η κοπέλα φοράει σορτσάκι και λέω από μέσα μου “κοίτα να δεις τώρα, θα νομίζει η άλλη ότι χαζεύω τα μπούτια της, άντε να φανταστεί ότι μπορεί να κοιτάζω το ποδήλατο”. Όλα αυτά μεσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Πρόλαβα να δω ότι ήταν Raleigh. Αλλά αυτή η συγκυρία... Ένα λεπτό νωρίτερα ή αργότερα να έφευγα, δεν θα το πετύχαινα. Και πόσα τέτοια Raleigh να υπάρχουν στην πόλη μου που κυκλοφορούν κιόλας; Και ακόμη και αν είχα ξαναδεί παλιότερα κάποιο, δεν του έδωσα σημασία, δεν ήξερα τι είναι.

ΥΓ: Μην πεταχτεί κάνας εξυπνάκιας και πετάξει καμιά πίπα για ιεροσυλία και ότι συκγρίνω άσχετα ποδήλατα με τεράστιες διαφορές... Αναφέρομαι μόνο στον σχεδιασμό των σκελετών.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (2 ψήφοι)
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

κλασσική περίπτωση παρακολούθησης! χα χα χα! η κοπέλα ήταν μεταμφιεσμένο red swallow, ή sparrow για να σε παρασύρει!

 https://www.telegraph.co.uk/films/0/russias-queens-s...

Πέρα όμως απο την πλάκα και την "κατασκοπεία". το χελιδονάκι υπήρξε στα ουκρανικά και ρωσικά ποδήλατα. Π.χ. το

http://www.oldvelos.com/xb3-from-russia-and-much-lov... ΧB3 με ένα υπερόνομα που θύμιζε μεν διαστημική αποστολή, αλλα πήγαινε πιστά και καθημερινά τους ταπεινούς εργαζόμενους στα πόστα τους. Xtra велосипед   ? δηλαδή το έξτρα ποδήλατο, μοντέλο ΙΙΙ ? δύσκολο αλλα όχι αδύνατο να το μάθουμε. Ελαφρώς παραλλαγμένο το χελιδόνι ίσως σήμαινε κάποια εμπορική συμφωνία, μπορεί όμως και να ήταν ένα μικρό σύμβολο "υποταγής" στην Μαμά. Μπορεί να μην ήταν και τίποτα! ή ακόμα να ήταν ένα υποτυπώδες αντίγραφο μάρκετινγκ με ελαφρά παραλλαγή για ξεκάρφωμα. Πέρα απο το τρόπο και τα μέσα παραγωγής ως μακροοικονομικά δεδομένα, το γιουγκοσλαβικό με τους λυγισμένους σωλήνες ήταν πιό μερακλήδικο. Απαιτήθηκαν περισσότερες ώρες εργασίας απο το Raleigh για να λυγιστούν οι σωλήνες. Απο εμένα ένα μπράβο για την πίστη και την επιμονή! Έχουν απομείνει ελάχιστα αφού όλοι ζητάνε ηλεκτρικά πατίνια, σμαρτφον, τάμπλετ και κινητά.Ακολούθα την ψυχή σου και άφησε το χελιδόνι να πετάξει τώρα ψηλότερα και ασφαλέστερα

Όχι ντε και καλά για συλλεκτική αξία, όσο για ανεκτίμητη, εσωτερική αξία προσωπικών αναμνήσεων που δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

johnheret wrote:

κλασσική περίπτωση παρακολούθησης! χα χα χα! η κοπέλα ήταν μεταμφιεσμένο red swallow, ή sparrow για να σε παρασύρει!

Χαχαχα, ναι, ναι, αυτό! 
johnheret wrote:
...το χελιδονάκι υπήρξε στα ουκρανικά και ρωσικά ποδήλατα.
Ελαφρώς παραλλαγμένο το χελιδόνι ίσως σήμαινε κάποια εμπορική συμφωνία, μπορεί όμως και να ήταν ένα μικρό σύμβολο "υποταγής" στην Μαμά
Δύσκολα...Μιλάμε για τη Γιουγκοσλαβία και όχι για οποιαδήποτε χώρα του ανατολικού μπλοκ. Τα είχαν σπάσει με τους Σοβιετικούς προ πολλού.

 Το θέμα του σήματος με απασχόλησε και μένα λίγο γιατί δεν είναι απο τα κλασικά της εταιρείας, από αυτά που βλέπω στα περισσότερα ποδήλατα της. Μόνο ένα βρήκα που έχει το ίδιο σήμα με το δικό μου.

 Το"TVOBI" προέρχεται από το tvornica bicikla (εργοστάσιο ποδηλάτων). Και ίσως αυτές οι "εταιρείες" να ήταν περισσότερο εργοστάσια, παρά εταιρείες. Κάποια εταιρική μορφή θα είχαν αλλά στην ουσία ήταν κρατικές επιχειρήσεις που λειτουργούσαν βάσει κεντρικού σχεδιασμού. Ίσως γι' αυτό και οι τόσες ομοιότητες στα ποδήλατα τους.

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

 Ευχαριστώ για την επισήμανση! στο video ο τύπος έχει κάνει ιστορικά λαθάκια και αυτός! χα χαα χα! θέλω να πω οτι καλωδίωση φρένων Aero και μάλιστα με τέτοιο λαιμό δεν κολλάει. Ουδείς τέλειος!

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Τι έγινε; Οι ελιτιστές, επιλεκτικοί φίλοι του ποδήλατου, δεν καταδέχονται να ασχοληθούν με το ταπεινό Unis και τα γιουγκοσλάβικα ποδήλατα;
Ε, ναι...Γιατί είπαμε, αγαπάμε τα ποσήλατα αλλά από Raleigh και πάνω... Σαν κάτι σκυλόφιλους  που "λατρεύουν" τα σκυλιά αρκεί να είναι καθαρόαιμα πιτ, βέλγικα, γερμανικά, ροτ, ντόπερμαν κτλ (ο καθένας τους με τις προτιμήσεις του) και τα υπόλοιπα τα βλέπουν σαν αναλώσιμα "μπάσταρδα κοπρόσκυλα", ανάξια ενασχόλησης.
Και φυσικά δεν εννοώ ότι όσοι δεν σχολίασαν είναι τέτοιοι αλλά σίγουρα υπάρχουν και τέτοιοι.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Τα νέα αφορούν τα στεφάνια.  Φάνηκαν οι κατασκευαστές τους.
To ένα είναι Beretta (made in Italy) και το άλλο Schürmann (made in West Germany).

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

Τι έγινε; Οι ελιτιστές, επιλεκτικοί φίλοι του ποδήλατου, δεν καταδέχονται να ασχοληθούν με το ταπεινό Unis και τα γιουγκοσλάβικα ποδήλατα;
Ε, ναι...Γιατί είπαμε, αγαπάμε τα ποσήλατα αλλά από Raleigh και πάνω... Σαν κάτι σκυλόφιλους  που "λατρεύουν" τα σκυλιά αρκεί να είναι καθαρόαιμα πιτ, βέλγικα, γερμανικά, ροτ, ντόπερμαν κτλ (ο καθένας τους με τις προτιμήσεις του) και τα υπόλοιπα τα βλέπουν σαν αναλώσιμα "μπάσταρδα κοπρόσκυλα", ανάξια ενασχόλησης.
Και φυσικά δεν εννοώ ότι όσοι δεν σχολίασαν είναι τέτοιοι αλλά σίγουρα υπάρχουν και τέτοιοι.

Πω πω νεύρα που δεν απάντησε κανείς Αυγουστιάτικα, λες και το φόρουμ έχει την παλιά του ζωή.

Εσύ είσαι που ήθελες να το δώσεις για να πάρεις μία σαμπρέλα και μετά σου φταίμε εμείς που δεν ασχολούμαστε.

Τέλος πάντων, εγώ σήμερα που είδα το θέμα, τσαντίστηκα και μόνο που είπες ότι έχεις παλιό ποδήλατο στην άκρη και θες να το δώσει.

Άσε καφέδες και τσιγάρα (ή αν θες το ανάποδο, φτιάξε καφέ και πάρε τσιγάρα) και κάτσε να ασχοληθείς να του ξαναδώσεις ζωή.

Πέτα το παράταιρο καλάθι και άρχισε να λύσεις και να καθαρίζεις.

Ο λαιμός όντως πρέπει να είναι αλλαγμένος (αυτός είναι μάλλον παλιός οικονομικός λαιμός τύπου bmx). Θα βρεις εύκολα ένα ταιριαστό λαιμό να του βάλεις με κλίση προς τα επάνω.

Μία από τις δύο ρόδες προφανώς έχει αλλαχτεί, γι' αυτό και έχει διαφορετικά κέντρα και στεφάνια. Μπορείς να τις επισκευάσεις ή και να τις αλλάξεις με κάτι ποιο σωστό για σήμερα. Δε νομίζω ότι είναι τόσο σημαντικό να τις σώσεις.

Κατά τ' άλλα, δε θα πείραζα τίποτα άλλο, ούτε θα το έβαφα.

Θα το έλυνα για να το καθαρίσω και να αντικαταστήσω ότι χρειάζεται. Θα λάδωνα ποτήρια μεσαίες κλπ., θα άλλαζα καλώδια, σαμπρέλες, ελαστικά, τακάκια και ότι άλλο χρειάζεται και θα γυάλιζα φτερά κλπ μέρη. (Φτερά και πίσω σχάρα σε 1η φάση μπορείς και να τα αφαιρέσεις και να τα κρατήσεις στην άκρη να ασχοληθείς πιο σωστά στο μέλλον).

Και θα έχεις ένα 2ο ποδήλατο που έχει και κάποια ιστορία μέσα στην οικογένεια.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Καταρχάς ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Καθόλου νέυρα, λάθος διάγνωση. Όσο για το ότι "ηθελα να το δώσω", αυτό όπως έγραψα ήταν η πρώτη σκέψη  όταν θυμήθηκα την ύπαρξη του, πριν καν πάω να το ψάξω κ το βρω. Μόλις το βρήκα και άρχισα να το παρατηρώ, άλλαξαν οι σκέψεις μου, όπως επίσης έγραψα.

Επί της ουσίας τώρα, το πλάνο είναι αυτό λες. Σε πρώτη φάση θα προσπαθήσω να το κάνω λειτουργικό με το μικρότερο κόστος. Το έχω ήδη λύσει εκτός μεσαίας τριβής κ πίσω γραναζιού. Θέλει σίγουρα λάστιχα, σαμπρέλες (αν κ δεν είμαι σίγουρος γι'αυτό. τσέκαρα κ δεν υπάρχει φούιτ, χάνουν κ οι 2 από τις βαλβίδες (γαλλικές), φτιάχνονται; μήπως θέλει να αλλάξω απλά τα λαστιχάκια;), αλυσίδα, ρουλεμάν λαιμού/πιρουνιού, τακάκια. Τις ρόδες θα προσπαθήσω να τις σώσω όχι λόγω ιστορικής αξίας αλλά λόγο κόστους και επίσης για εκπαιδευτικούς λόγους. Με προβληματίζει αν πρέπει  να λύσω εντελώς τους τροχούς ώστε να γίνει καλύτερο καθάρισμα ή να τους καθαρίσω όσο μπορώ χωρίς λύσιμο. Και με προβληματίζει λόγο κόστους γιατί μετά - εκτός από ακτινολόγηση- θα χρειαστούν κ πλέξιμο κ θα ανέβει το κόστος. Με ιντριγκάρει η ιδεά να προσπαθήσω να τους πλέξω μόνος μου και να τους πάω μόνο για ακτινολόγηση μετά αλλά δεν ξέρω μήπως είναι υπερβολικά αισιόδοξη ιδέα...Αλλά επειδή το βλέπω κ εκπαιδευτικά το πρότζεκτ, λέω να το τολμήσω, δεν έχω να χάσω κ τίποτα.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Χωρίς να έχω την ανάλογη εμπειρία, έχω την αίσθηση ότι δεν είναι καλή ιδέα να μάθεις ακτινολόγηση σε μονόπατες ρόδες. Δε θα σου βγει εύκολα πιστεύω και στο τέλος μπορεί και να σου κοστίσει πιο ακριβά από καινούριες.

Τι διάσταση ρόδες έχει? Μια χαρά θα βρεις και μεταχειρισμένους τροχούς οικονομικά με λίγη υπομονή. 

Δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να δώσεις παλιές σαμπρέλες. Γενικά, μη διστάσεις να αντικαταστήσεις πράγματα που πρέπει να αλλαχτούν.

Καλή δουλειά!

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.bikeforums.net/classic-vintage/1143233-m...

 

 στα σχόλια επτά, δέκα και έντεκα έχει την περιπτωσιολογία πως να την πω, κολλήσεων των σωλήνων. Το σινέλλι Ριβιέρα το γυναικείο ήταν σα το δικό σου. Συνεπώς μόνο παρακατιανό δεν μπορούμε να το πούμε. Απεναντίας και μόνο που αντέγραφε το μεγάλο ιταλικό, καθιστά το Γιουγκοσλάβο αξιομαχότατο σκυλί!

https://www.car.gr/9105248-campagnolo

 εδω,,,ενας Ελληνας τρελλός! χα χα! του εχω πει την αλήθεια, ζητάει τα τρελλά του!

http://v12.dyndns.org/-%20Algemeen%20-/Barnett%20Man...

 καλή δουλειά, καλή εκτύπωση! και πάνω απ όλα μέτρο και λογική! καλύτερα να είχες βγάλει το άχτι σου πρώτα σε ένα απλό 26άρι π.χ. παρά να δοκιμάσεις στο Γιουγκοσλάβο πάνω, που είναι έτσι και αλλιώς μοναδικός. Μάλλον ας την πουμε Γιουγκοσλάβα, επειδή είναι γυναικείο πες ποδήλατο! χα χα χα! θέλω να πω, χωρίς παρεξήγηση, οτι όλες οι ενέργειές μας πρέπει να είναι προσεκτικές. Οι σκέψεις έρχονται και φεύγουν και μερικές φορές το χέρι θέλει να λύσει αέρα, αλλα άντε μετά να μοντάρεις. Και το λύσε είναι πολύ ευκολο

Καλή δύναμη, ότι και να επιλέξεις!

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Vasscott wrote:

 έχω την αίσθηση ότι δεν είναι καλή ιδέα να μάθεις ακτινολόγηση σε μονόπατες ρόδες.


Δεν θα κάνω ακτινολόγηση. Όταν λέω "πλέξιμο", δεν εννοώ την συνολική διαδικασία που παίρνεις ένα κέντρο, ένα στεφάνι και 30 τόσες ακτίνες και φτιάχνεις έναν τρόχο έτοιμο για χρήση. Εννοώ να βγάλω τις ακτίνες, να καθαρίσω τα πάντα καλα, να τις ξαναβάλω στη θέση τους , ίσα-ίσα να κουμπώσουν κ να το πάω στον μάστορα για ακτινολόγηση.  Γιατί αν του τα πάω χύμα(στεφάνια,κέντρα, ακτίνες) θα με χρεώσει παραπάνω και τότε ίσως να μην αξίζει κ να είναι καλύτερα να πάρω καινούργιες ή μεταχειρισμένες.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

http://grouvasbikes.gr/content/27--

τυχαία. Δες τον τρίτο πίνακα και τον τέταρτο, για τις χρεώσεις

 

 

contact