Ανακατασκευή Humber

63 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ioanniz
Απών/απούσα

καλησπερα σας. Εχω ξεκινησει την ανακατασκευη του συγκεκριμενου ποδηλατου
http://diaryofacyclist.blogspot.gr/2012/05/from-trash-to-treasure.html

μπορει καποιος να με βοηθησει να μου πει τι ακριβως φτιαχνω ?

το μονο που ειδα ειναι το ονομα HUMBER στον προφυλακτηρα της αλυσιδας και ενα serial number που ξεκιναει απο ΑΒ......

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλησπέρα πρώτα από όλα, έχεις ωραίο blog και μου δίνεις ιδέα...
Ως προς το ποδήλατο τώρα.... όντος είναι ένα αρκετά παλιό Αγγλικό πλαίσιο και μάλιστα πρέπει να είναι από τα humber που φτιάχτηκαν πριν την επαφή τους με την raleigh... βέβαια έχει πολλά κοινά με ένα raleigh όπως τα περιφερειακά του (αν φοράει τα πρωτότυπα)...την γεωμετρία αλλά διαφορετική μπροστά μούφα της μαμάς humber και όχι της raleigh που φόραγαν τα humber της δεκαετίας του 50 και μετά σαν αυτό της φωτογραφίας....

Μάλιστα η μπροστά μούφα του τιμονιού είναι αυτή που με προβλημάτισε καθώς όλες οι υπόλοιπες είναι ολόιδιες με του raleigh, ακόμα και οι τρομποστάτες ... έτσι ακριβώς είναι ο μπρούτζινος γρασαδόρος της μεσαίας τριβής και σε ένα άλλο πολύ παλιό αγγλικό πλαίσιο που έχω.....

σε αντίθεση με τα πιο καινούρια (1950>)που τον έχουν δεξιά.

Τα περί Γερμανών μην τα πιστεύεις... γιατί οι Γερμανοί δεν είχαν διπλοσκέλετα Truppenfahrrad στον πόλεμο.. και μάλιστα εγγλέζικα! γιατί όπως καταλαβαίνεις όποιος Γερμανός στρατιώτης το καβάλαγε θα τον εκτελούσαν επιτόπου για εσχάτη προδοσία :)))
Το ποδήλατο είναι ένα γνήσιο διπλοσκέλετο από αυτά που καβάλαγαν οι περισσότεροι Έλληνες εργάτες, αγρότες, υπάλληλη στην Ελλάδα και μάλιστα από τα καλύτερα και σπανιότερα..
Καλή συνέχεια...
.
.
.
Καλό το φανάρι ασετιλίνης αλλά και το millerάκι που φοράει μην το υποτιμάς και κατά την γνώμη μου του πάει καλύτερα.
Το τιμόνι δεν είναι δικό του, και δεν κάνει για τα φρένα που φοράει.

ioanniz
Απών/απούσα

να'σαι καλα και ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.

επειδη σκοπευω να συνεχισω με το βαψιμο σκελετο-πηρουνι υπαρχει καποια πηγη που μπορω να παρω ιδεες ? ισως να βαλω αυτοκολλητα και καποιο σημα στο κουτελο ??

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλημέρα.... Το σήμα του ποδηλάτου είναι αυτό,

και η μοναδική πηγή είναι το ebay, εδώ στην Ελλάδα είναι αρκετά δύσκολο και αν θα πετύχεις θα είναι μάλλον το πιο καινούριο που δεν θα έχει το αγγλικό οικόσημο.
Ως προς τα σχέδια....αν δεν σου ''δείχνει'' τίποτα το ποδήλατο για εμένα ακολούθησε ένα κλασικά αγγλικό σχέδιο που είναι οι λόγχες και μπορείς να βρεις οδηγίες εδώ...
http://www.podilates.gr/node/20941
δεν σου προτείνω να φτιάξεις τα σχέδια με τα κορδόνια, αλλά να τις αφήσεις λευκές με χρυσό περίγραμμα. Ως προς τα φτερά άσε την λευκή ρίγα στο κέντρο. Σε γενικές γραμμές δεν νομίζω να ήταν πολύ φορτωμένο με σχέδια ένα τόσο παλιό ποδήλατο και μάλιστα εργασίας, -σε αντίθεση με τα μεταπολεμικά που ήταν αρκετά ''φορτωμένα''- τα δε χρώματα επίσης δεν τα φαντάζομαι έντονα, κατά πάσα πιθανότητα θα ήταν μάλλον μαύρο ή σκούρο πράσινο κατά τα αγγλικά πρότυπα τις εποχής του... έχω δει και σκούρο μπορντό προπολεμικό μονοσκέλετο αγγλικό (dl-1) αλλά δεν νομίζω να έβαφαν με τέτοιο χρώμα ένα διπλοσκέλετο ποδήλατο εργασίας καθώς αυτές οι αποχρώσεις ήταν πιο ακριβές προπολεμικά.
Ελπίζω να βοήθησα... καλή σου μέρα.
.
.
.
Υ.Σ....Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι..... καμιά φορά όταν δεν έχουμε ακριβός εικόνα του ποδηλάτου (ως προς τα σχέδια) δεν νομίζω να είναι κακό να ακολουθείς πρότυπα γενικότερα τις καταγωγής και της κατηγορίας του ποδηλάτου καθώς, δυστυχώς η βιβλιογραφία για αυτά τα κειμήλια είναι ανύπαρκτη. Αυτό προσπαθεί να κάνει σιγά-σιγά η ομάδα των ''κλασικών'' με σεβασμό και μελέτη και σε αυτόν των τύπο ποδηλάτου που μέχρι πρόσφατα το μοναδικό που ξέραμε οι περισσότεροι ήταν ότι τα έλεγαν ..''καραντάνες'', ''αστραχάν'' ή ''καραβάνες'' .

ioanniz
Απών/απούσα

yes !!!! ωραιο Tutorial εγραψες, ξεκιναω βαψιματακι αυριο

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Το τρομερό σήμα είναι αυτό, δεν το είχα υπ' όψιν μου το συγκεκριμένο...!

ioanniz
Απών/απούσα

επειδη βλεπω οτι στο φορουμ υπαρχουν αρκετοι γνωστες, λεω να ανεβαζω την προοδο μου σχετικα με το ποδηλατακι, κατι σαν ημερολογιο
καθε συμβουλη δεκτη

29/05/2012
μερικες φωτο απο την αρχικη του κατασταση

α

α

α

α

α

α

ioanniz
Απών/απούσα

01/06/2012
το φαναρι με δυναμο θα αντικασταθει με φαναρι ασετιλινης, επισης ξεκινησα και με το τριψιμο του σκελετου.

α

α

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

ioanniz, εγώ ένα πράγμα θα σου πω, όσο πιο αργά και σωστά γίνει, τόσο πιο χαρούμενος θα είσαι με το αποτέλεσμα! Αργά και σταθερά λοιπόν, θα αποζημιωθείς!

Έχε στο νου σου πως ό,τι φτιάξεις δύσκολα θα το αλλάξεις (γνώμη μου), οπότε με ένα πόνο που λένε! χαχα!

Θα περιμένουμε εναγωνίως την πρόοδο!

ioanniz
Απών/απούσα

03/06/2012
τελειωσα και με το τριψιμο του πηρουνιου

α

ioanniz
Απών/απούσα

σημερα ξυπνημα απο νωρις για να τριψω τα seat stays

α

συνεχισα με το τιμονι αλλα αυτος ο χαλκος απο το προηγουμενο νικελλωμα δεν εφευγε με τιποτα εδω θα ηθελα καμμια συμβουλη

α

επισης αφησα απο το βραδυ καποια μικροεξαρτηματα του λαιμου και της δικομανιβελας στο πετρελαιο και σημερα καθαριστηκαν και αυτα

α

ioanniz
Απών/απούσα

Σημερα ασταρωσα και εβαψα ενα χερι χρωμα τον σκελετο, το πηρουνι και τα seatstays

α

α

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τις βασεις των λεβιεδων των φρενων που ελυσες απο το τιμονι, πως θα τις ξανατοποθετησεις;
Εχεις βρει καποιο τροπο/πατεντα;

Οσο για το χαλκο που εχει μεινει σαν επικαλυψη στο τιμονι, θα σου συνιστουσα να μην τον αφαιρεσεις.
Κι αυτο γιατι ειναι πολυ πιθανο να ειναι η original επιχαλκωση του εργοστασιου, καθ'οτι οι ντοπιοι χρωμιατζηδες την εχουν καταργησει εδω και πολλα χρονια.
Αυτος ειναι κι ενας βασικος λογος που τα ντοπια χρωμιωματα, εχουν μηδενικη αντοχη στις καιρικες συνθηκες.
Μια λυση στην περιπτωση αυτη θα ηταν να ξαναχρωμιωσεις το τιμονι.

ioanniz
Απών/απούσα

οι βασεις μαλλον θα χρειαστουν χειρουργικη επεμβαση για να ξαναμπουν μεσα στο τιμονι

οσο για το τιμονι ξεκινησα να το τριβω γιατι τι νικελ του ειχε ξεφλουδισει σε πολλα σημεια αλλα τελικα εγινε χειροτερο

τελικα βρηκα μια ακρη για να νικελωσω φτηνα, σκεφτομαι να νικελωσω οτι γυμνο μεταλλο υπαρχει στο ποδηλατο.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Όλα καλά...όσο για τις θηλιές του τιμονιού τώρα που τις έβγαλες, περιμένω να δω και εγώ την χειρουργική επέμβαση που γράφεις....επίσης, να σου θυμίσω πριν προχωρήσεις σε επινικελώσεις πως αυτό το τιμόνι δεν κάνει για τα φρένα που φοράει το ποδήλατο, ρίξε μια ματιά εδώ για να καταλάβεις τι εννοώ..
http://www.podilates.gr/node/23078
οπότε ή αλλάζεις τιμόνι (προτείνετε)
ή αλλάζεις φρένα (που δεν προτείνετε) καθώς οι ''κούνιες'' είναι πιο κοντά στην καταγωγή του ποδηλάτου, και αφού τις έχει καλό είναι να τις κρατήσεις καθώς είναι προγενέστερες του τιμονιού και κατά πάσα πιθανότητα εργοστασιακές, σε αντίθεση με αυτό το τιμόνι που μπήκε αργότερα.

ioanniz
Απών/απούσα

γι'αυτο λετε ο ανθρωπος να ειχε συρματα στο συστημα ? (δειτε 2η φωτο)
και αν ειναι να αλλαξω τιμονι τι ακριβως θα πρεπει να ψαξω ?

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

ή στον Κάτσαρη καινούριο,όπου θα του διευκρινήσεις τον τύπο φρένων που φοράει το ποδήλατο -για να μην σου δώσει το ίδιο που έχεις- και για το το οποίο να υπολογίζεις 120-150 euro... ή ψάξε στο ebay για κάνα πιο φτηνό μεταχειρισμένο σε δημοπρασία...απλά κοίτα όμως πως θα έχει τα κοκοράκια του.

ntinos_p
Εικόνα ntinos_p
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους,
Οταν ειχα ρωτησει για επινικελωση τιμονιου Φιλιπς, μου ειχε πει ο μαστορας οτι το τιμονι το θελει ΟΛΟ λυμενο (μανετες, ελατηρια, βιδες κτλ) οποτε περιμενω να δω κι εγω πως λυνεται και πως δενεται!!!

Sotos62
Εικόνα Sotos62
Απών/απούσα

όσο αφορά στις θηλιές...
επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα (μου είχαν παραδοθεί οι θηλιές...στο χέρι!)
μ'ένα bismarck που ανακατασκεύασα πριν λίγο καιρό,κοίτα και βρες ένα τζιμάνι
που έχει μηχανουργείο,μήπως φορέσει στις τρύπες του τιμονιού πριτσίνια
με σπύρωμα ίδιο με αυτό των θηλιών.
Δύσκολο αλλά μπορεί να πετύχει.Στη δική μου την περίπτωση το project
έχει παγώσει γιατί έχω καταπιαστεί με άλλα.
Τελευταία λύση,η κόλληση των θηλιών πάνω στο τιμόνι.
Την είχα συζητήσει με τον gpiter,αλλά μου είχε πει(και μάλλον σωστά)
ότι, και δεν θα αντέξει απ την πίεση των ράβδων, και θα χαλάσει το χρώμιο.
Απλά την αναφέρω.

Μία συμβουλή:συνέχισε να ρωτάς ότι δεν γνωρίζεις,θα αποφύγεις πολλά ευτράπελα!

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

ntinos_p wrote:
Καλησπερα σε ολους,
Οταν ειχα ρωτησει για επινικελωση τιμονιου Φιλιπς, μου ειχε πει ο μαστορας οτι το τιμονι το θελει ΟΛΟ λυμενο (μανετες, ελατηρια, βιδες κτλ) οποτε περιμενω να δω κι εγω πως λυνεται και πως δενεται!!!

ναι βέβαια... αλλά αυτό δεν είναι το δύσκολο ούτως ή άλλος ακόμα και για απλό καθάρισμα πρέπει να τα λύσεις και να τα γυαλίσεις ένα-ένα. Καλό είναι όμως να μην λύσεις τις θηλιές, καθώς το θεωρό πολύ δύσκολο να τις ξανάβιδώσεις επάνω στο τιμόνι γιατί αυτές τις πέρναγαν στο εργοστάσιο πριν πάει στον κουρμπαδόρο το τιμόνι... όταν δηλαδή ήταν ακόμα ίσιος σωλήνας.

ntinos_p
Εικόνα ntinos_p
Απών/απούσα

Κατατοπιστικος οπως παντα Γιωργο...
Ευχαριστω

Υ.Γ. Καλη συνεχεια στον ioanniz με την αναπαλαιωση

ioanniz
Απών/απούσα

μαθαμε και κατι καινουργιο σημερα

φιλοι μου επειδη δεν εχω σκοπο να ξεπαραδιαστω κι ολας αν αυτο το τιμονι ειναι μερικως λειτουργικο με αυτα τα φρενα λεω να το κρατησω, φιλε μου gpiter εσυ μου προτεινεις να το αλλαξω γιατι τιθεται θεμα ασφαλειας ????

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Πότε κανένας δεν είπε πως οι σωστές και πιστές αναπαλαιώσεις είναι φτηνή υπόθεση
Δεν ξέρω να σου απαντήσω για το αν θα φρενάρει το ποδήλατο ικανοποιητικά με αυτά τα φρένα σε συνδυασμό με αυτό το τιμόνι και τα σύρματα που θα αναγκαστείς να βάλεις καθώς δεν τα έχω ''παντρέψει'' ποτέ , αλλά σίγουρα αισθητικά θα έχει ένα θέμα.. που αν δεν σε ενοχλεί δοκίμασε και πες μας εντυπώσεις.
Επίσης.... υπάρχει και η λύση αλλάζω το πίσω φρένο ''κούνια'' με ''κολιέ'' και κρατάω το τιμόνι μου, με χαμηλότερο κόστος αν δεν βάλεις επώνυμο πίσω φρένο (phillips-union κ.τ.λ) Αυτή η λύση είναι συμβατή τεχνικά αλλά και αισθητικά κατά την γνώμη μου από το παραπάνω ''πάντρεμα'' .... να έχεις δε υπόψιν σου, πως αυτά τα ποδήλατα δεν φημίζονται σε γενικές γραμμές για τα αποτελεσματικά τους φρένα... και συνήθως φρενάρουν πιο πολύ με το εμπρός φρένο.

ioanniz
Απών/απούσα

η αποπειρα μου να σχεδιασω τα αστερια στο ποδηλατο

α

α

α

ioanniz
Απών/απούσα

ακομα παλευω να βγαλω την επιχαλκωση στο τιμονι

a

η κυρια αρχιζει και παιρνει μορφη

a

ioanniz
Απών/απούσα

καθαρισμα της δισκομανιβελας σημερα

a

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...οι εξετασεις, να σου ευχηθουμε καλη προοδο, και καλο...μονταρισμα.

kougioum77
Εικόνα kougioum77
Απών/απούσα

Πολυ ωραιο,αν σου πω οτι γουσταρω πολυ τις κολησεις στα ποδηλατα,εννοω για τον δισκοβραχιονα που ειναι κολλημενος,δεν φορουσαν ομως αυτον τα humber

ioanniz
Απών/απούσα

τι να κανεις....χτες ανακαλυψαμε οτι και η πισω ζαντα ειναι μεταγενεστερη αλλα δεν πειραζει, θα εχω να λεω για τα λιτρα ιδρωτα που εριξα να τριβω κατω απο τον ηλιο οταν θα βγαινω για καφεδακι

kougioum77
Εικόνα kougioum77
Απών/απούσα

aυτο κ μονο εχει αξια

ioanniz
Απών/απούσα

Σημερα μονταριστηκαν το πηρουνι, το τιμονι και η δισκομανιβελα....αρχιζει και δειχνει ηδη κουκλα

a