Κλειστα ρουλεμαν SKF, FAG, KOYO που βρισκω στην Αθηνα;

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
xifias
Απών/απούσα

Γεια χαρα,
ηρθε η ωρα να αλλαξω ρουλεμαν στις ροδες. Φορανε κλειστα 17χ30χ7mm η αλλιως 6903-2RS.
Που μπορω να βρω κανα σετ της προκοπης SKF, FAG κλπ που να μην ειναι απομιμησεις φυσικα γιατι εχω ακουσει κ αυτο.

Καποιο καταστημα δηλ αθηνα..

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Σε ολα τα ρουλεμαναδικα θα βρεις αξιοπρεπη ρουλεμαν.
Της SKF θα βρεις σιγουρα σε πολλα ρουλεμαναδικα, αλλα αν θελεις μπορεις να τα αγορασεις κι απο την αντιπροσωπεια στην αρχη της Λεωφ. Καβαλας.
Να ξερες ομως οτι σπανια (εως πολυ σπανια) θα βρεις ρουλεμαν SKF made in Sweden, η FAG made in Germany.
Ολες οι εταιριες πια τα κατασκευαζουν σε τριτες (φθηνοτερες) χωρες (απο Απω Ανατολη εως Τουρκια), για λογους κοστους.
Νομιζω καποια γιαπωνεζικα εξακολουθουν να ειναι made in Japan, αλλα η τιμη τους (και η αντοχη τους) ειναι κι αυτη...γιαπωνεζικη. Μπορει να ειναι τα Koyo, η καποια αλλη μαρκα (NTN, NSK, δεν θυμαμαι), αξιζουν ομως τα χρηματα τους μεχρι την τελευταια δεκαρα.
.
Απο περιεργεια, ποσα χιλιομετρα σου εβγαλαν τα ρουλεμαν στα κεντρα και τι μαρκα ειναι;

xifias
Απών/απούσα

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Για τα KOYO εχω ακουσει επισης καλα λογια.

Χονδρικα πρεπει ναχουν γυρω στις 6000χλμ απο μενα κ κανα 2χιλιαρο το πολυ απτον προηγουμενο αλλα ειδικα της πισω ροδας την εχουν ακουσει ασχημα κανουν λες κ εχουν αμμο.Κ ταχω καθαρισει διεξοδικα ανευ αποτελεσματος 3-4 φορες.

Η μαρκα τους ειναι S&S ταιβανεζικα διαβασα.

Διαβαζω επισης για ABEC ποιοτητες κ μπλεκομαι κ αλλο.Γενικα για τι κοστη μιλαμε,καθως βλεπω ασχετως μαρκας απο 5ευρω το ενα μεχρι 18-20 κ θελω 4...

Επισης πρεπει να κανω καποια πατεντα να τα πρεσαρω με καποια ντιζα κ παξιμαδια..ε?

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τα κεντρα με κλειστα ρουλεμαν, εχουν τιμες που ξεκινανε απο την τιμη ενος συμβατικου -ποιοτικου ομως- κεντρου, και φθανουν σε τιμες αστρονομικες.
Το γιατι, ειναι αγνωστο, η μαλλον οχι αγνωστο, αλλα δυσκολα δικαιολογησιμο.
Προφανως, στην προσπαθεια να μειωσουν το κοστος, η να αυξησουν κατα το δυνατον το κερδος, χρησιμοποιουν στα πιο φθηνα απο αυτα, ρουλεμαν οσο πιο οικονομικα γινεται, με αποτελεσμα να μην αντεχουν ιδιαιτερα πολλα χιλιομετρα.
Τα 8000 χιλιομετρα για ποιοτικο κεντρο, ειναι επιεικως λιγα. Ενα συμβατικο κεντρο καλης ποιοτητας, ξεπερναει κατα -παρα- πολυ τα χιλιομετρα αυτα με ενα στοιχειωδες service.
Εν πασει περιπτωσει, οσον αφορα τα ρουλεμαν εμποριου, ισχυει λιγο-πολυ οτι και με ολα τα αλλα πραγματα: Οτι πληρωσεις παιρνεις.
Οσο για την τοποθετηση των καινουριων ρουλεμαν, γινεται ανετα με μια ευκολη και φθηνη μικροπατεντα. Ενα κομματι ντιζα με το μετρο με καταλληλο παχος, και χονδρες ροδελλες καταλληλης διαμετρου και παξιμαδια.
Επισης, μπορουν να χρησιμοποιηθουν και τα παλια ρουλεμαν ως μεσο πιεσης των νεων ρουλεμαν αντι για ροδελλες πιεσης, κι αυτο γιατι εχουν ακριβως την ιδια διαμετρο με τα καινουρια. Σ'αυτη την περιπτωση, προσοχη κατα το πρεσσαρισμα, να μην σφηνωσεις και τα παλια ρουλεμαν διπλα στα καινουρια, αν υπαρχει χωρος στη "φωλια" των ρουλεμαν πλατους μεγαλυτερου απο το πλατος των ρουλεμαν.
Επισης βασικο, φροντισε να μην "στραβοκαθησουν" τα νεα ρουλεμαν κατα την τοποθετηση τους στο κεντρο: Πρεπει να μπουν απολυτως καθετα στη "φωλια" τους.

xifias
Απών/απούσα

Οντως πρεπει ναβαλαν ρουλεμαν του κιλου.Στις αρχες η κυλιση ηταν αστρονομικη για μενα,περναγε οτιδηποτε στοκ/shimano μαμα κεντρο στις μεινστριμ κουρσες εμποριου διπλα διπλα στην κυλιση.Με τον καιρο αυτο χαθηκε.

Οντως ψαχνωντας με τι να πρεσαρω τα καινουρια σκεφτηκα τα παλια.τζαμι λεω.Ο χωρος ειναι ισα ισα παχους ενος ρουλεμαν.Θα παω σε ενα χρωματοπωλειο να παρω ντιζα+ροδελες αφου βεβαια προμηθευτω τα ρουλεμαν.

Α κ by the way τιμες που βρηκα απο εναν εδω εισαγωγεα ειναι
14ε απλα ABEC 5
30ε υβριδικα
55ε ολοκεραμικα

ανα τεμαχιο.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά; Παλιά είχα κι εγώ κέντρα με ρουλεμάν, αλλά τελικά το εγκατέλειψα το σπορ, κι ο λόγος είναι το ότι συγκρίνεις από τη μια το κόστος μιας ρόδας με ρουλεμάν, και από την άλλη τη διαφορά κύλισης. Όταν εγώ ζυγίζω 70 κιλά και δέκα το ποδήλατο 80, σε όλο συνολικά το κόστος τριβής που έχω, η διαφορά δηλαδή μου φαίνεται ότι είναι ανάξια λόγου. Ακόμα και ένα απλό κέντρο αν το έχεις σε καλή κατάσταση και το σερβίρεις σωστά, έχεις μια κύλιση πολύ καλή, βούτυρο είναι, που δεν ξέρω τελικά αν αξίζει το κάτι παραπάνω των ρουλεμάν, αφού μπροστά στις συνολικές τριβές που έχεις από όλα τα κινούμενα μέρη αυτή η διαφορά είναι αμελητέα.

xifias
Απών/απούσα

Οτι ανοιχτο κεντρο ειχα ηταν ειτε ζαντα του 30ρικου ειτε κατι αλλα suntour
σε ζαντες 2 κιλα+..
Τοτε φυσικα δε με απασχολουσε η κυλιση,μεχρι που ειδα σε αυτες πουχω τωρα περι τινος προκειται.εχει μια διαφορα 30% πιστευω που τη βλεπεις καλυτερα αν πας διπλα διπλα με αλλον με συμβατικα κεντρα.απλα τον περνας χωρις πεταλι.

Αν μιλαμε για απλα ρουλεμαν του 5ευρου οπως εχει στον τσειν ειναι αποδεκτο κοστος αν κ ακριβο.Βεβαια ο παρονομαστης πλεον σαυτες τις λυσεις παυει ναναι η οικονομια οπως ειναι ο χαρακτηρας του ποδηλατου,αλλα οι επιδοσεις.
Κ κανουν τη διαφορα οπως κ τα ροδακια του ντεραγιε που κοροιδευα επισης,οταν το αλλαξα με καλυτερης ποιοτητας μτχ απο αυτο που ειχα.
Οριακο ισως ειναι το κερδος των ολοκεραμικων,αλλα ακομα κ για τα υβριδικα εχω ακουσει για τεραστιες διαφορες αλλα δε μπορω να δωσω 200 κ 120ε αντιστοιχα για αναλωσιμα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάνε μια γύρα σε μαγαζιά για μηχανές (yamaha, honda κτλ) και
ζήτα να σου δώσουν τιμές. Εγώ πήρα Koyo 2RS από μαγαζί που
ασχολιόταν με Kawasaki. Κόστος 5 Ευρώ και με διπλά λάστιχα
και δεν συμαζεύεται και όριο ζωής γύρω στις 30.000χλμ με
βάση αυτά που λεει ο κατασκευαστής.

Θα προσπαθήσω να θυμηθώ το μαγαζί και να σου το στείλω για
να ρωτήσεις. Η γνώμη μου για τα SKF είναι ότι δεν αξίζουν.
Ό,τι έτυχε να πάρουν φίλοι και γνωστοί, βγήκε για τα μπάζα.
Επίσης, με λίγα λεφτά χτυπάς και σετ εξωλκέα Taiwan και κά-
νεις τη δουλειά σου σαν άνθρωπος.

Προσωπικά στις δικές μου ρόδες έχω σταματήσει να ασχολούμαι
με κλασικά κέντρα με μπίλιες. Η ευκολία, η ταχύτητα και η
καθαριότητα στη συντήρηση των κλειστών, είναι για εμένα προ-
τιμότερα από το όποιο καλύτερο ρολάρισμα.

Βέβαια αν μου χάριζες κέντρο με κεραμικές μπίλιες και φωλιές,
δεν θα έλεγα όχι :P

xifias
Απών/απούσα

Αν θυμηθεις το μαγαζι στειλε ενα μην.
KOYO εχει στο π φαληρο λεει το google δε ξερω αν πουλαει λιανικη

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

εεεεΕΕ....
όχι σε μήνυμα.
ΕΔΩ, δημόσια. Και μετά κάντε το και sticky.
Υποθέτω ότι πολύς κόσμος ενδιαφέρεται (ή θα ενδιαφερθεί) για καλής ποιότητας ρουλεμάν για ποδηλατικούς τροχούς.

xifias
Απών/απούσα

Ενας που φερνει enduro που γραφω παραπανω κ εχει απλα ημικεραμικα κ ολοκεραμικα ειναι ο http://www.ksports.gr/

ημουν στο τσακ να δοκιμασω τα ολοκεραμικα κ να κανω τις racing 5 ---> racing zero αλλα ευτυχως πρυτανευσε η λογικη ή που εμεινα χωρις δουλεια, ενα απ' τα δυο

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εκεί τα είχα βρει σε έναν παράδρομο απέναντι από τα γήπεδα.
Φιξ Ιωάννου 2, ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ Χ ΚΑΙ Ν ΟΕ, 2109850246

Αυτός νομίζω ότι είναι, κάντε του μια ερώτηση για τιμές
και διαθεσιμότητα.

xifias
Απών/απούσα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

(ο ksports μου φαίνεται ακριβούτσικος, είχα τσεκάρει τη σελίδα του, φέρνει επώνυμα ή/και "για ψαγμένους", αλλά για την τσέπη μου μου φαίνονται ακριβά)

xifias
Απών/απούσα

Βρηκα στον Παπαχαραλαμπους KSM japan, 8ε το τεμαχιο.
Να δουμε ποσα χλμ θα βγαλουμε μ' αυτα.

tomas_fantomas
Απών/απούσα

Στα ρουλεμαν όπως και σε όλα τα πράγματα ότι δίνεις παίρνεις. Τα κεραμικά ακόμα θεωρώ οτι είναι ακριβά για την ποιότητα που προσφέρουν.

soufros
Απών/απούσα

Στα ρουλεμαν όπως και σε όλα τα πράγματα ότι δίνεις παίρνεις.

gunezos13
Απών/απούσα

Επειδή εν μερει ασχολούμαι με το αντικείμενο των ρουλεμάν καλό είναι όταν κάνεις αλλαγή των ρουλεμάν να αλλάζουν όλα. Το γιατί δεν το ξέρω για να στο εξηγήσω, αλλά βλέπω στην αγορά ότι όταν κάποιος αλλάζει ρουλεμάν τα αλλάζει όλα. Επίσης όπως αναφέρεις πολύ σωστά όταν τοποθετείς τα ρουλεμάν πρέπει να τα βάλεις καλά στο πρεσσάρισμα γτ πολλοι τα κοπανάνε και μετα λένε φταίει το ρουλεμάν. SKF made in Sweden πολυ δύσκολα θα βρεί κάποιος, και συνήθως ειναι στα παλιάκά μπλε κουτάκια. Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει και το γράσσο που έχει μέσα το ρουλεμάν απο τα καπάκια.Η σωστή λίπανση του ρουλεμάν αυξάνει κατα πολύ το προσδόκιμο χρόνο ζωής τους.

Marios90
Εικόνα Marios90
Απών/απούσα

@gunezos13 όταν λες λύπανση των ρουλεμάν τι ακριβώς εννοείς? επίσης μπορείς να δώσεις κάποιες ενδυκτικές τιμές χιλιομέτρων για προσδόκιμο ζωής ενός μέτριου ρουλεμάν, αν γνωρίζεις.

@eaglos μπορείς να δώσεις λινκ για τον εξωλκέα ρουλεμάν που αναφέρεις? ή έστω μάρκα ή μαγαζί αν το πήρες ηλεκτρονικά

ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!