Λάστιχα - Αλλαγή

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Anonymous (χωρίς επαλήθευση)

Το ένα μου λάστιχο έχει φαγωθεί αρκετά στην πάνω μεριά, σε κάποια σημεία είναι σχεδόν flat.
https://imgur.com/a/JJIyd88

1) Πάω για αλλαγή ή αντέχει ακόμα;

2) Το πιο φθαρμένο λάστιχο από τα δύο, σε ποιον τρόχο πρέπει να είναι;

3) Τα στεφάνια είναι 622-19 DIN κ τα λάστιχα 35άρια. Μπορώ να βάλω κ φαρδύτερα; Μέχρι πόσο;

4) Σκέφτομαι για φαρδύτερα λάστιχα κυρίως για μεγαλύτερη αποροφητικότητα στους κραδασμούς (μερικές φορές κοπανάει πολύ άσχημα, ειδικά πίσω). Έχω κ κάποια θεματάκια σταθερότητας όταν έχω πολύ μικρή ταχύτητα. Θα με βοηθούσε ένα φαρδύτερο λάστιχο; Το προτείνετε;
Ποια θα είναι τα "+" και τα "-"; Το να χάσω ταχύτητα δεν με πειράζει, έτσι και αλλιώς δεν πάω τσίτα.

5) Σε περίπτωση που πάω σε φαρδύτερα λάστιχα, πρέπει η αλλαγή να γίνει ταυτόχρονα και στους δύο τροχούς ή θα μπορούσα για κάποιο διάστημα να κρατήσω στον έναν τροχό το 35άρι κ αν ναι, σε ποιον;

Η χρήση είναι trekking: πόλη, πέριξ αυτής, πεζόδρομοι, αγροτικοί δρόμοι, καμιά φορά χαλίκι. Η άσφαλτος, τις περισσότερες φορές από υποφερτή εώς κακοτράχαλη κ σπάνια -σπανιότητα- καλή.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Μία απάντηση την βρήκα, το πιο φθαρμένο λάστιχο από τα δύο πάει πίσω. Για τα υπόλοιπα κανείς;
 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κοπανάει

να μην έπερνες trekking να μην ένιωθες το κοπάνημα πίσω

πέραν τούτου

για να μην κοπανάει το λάστιχο

θα πάρεις λάστιχο που παίρνει μικρό max pres.

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Plannet wrote:

θα πάρεις λάστιχο που παίρνει μικρό max pres.


Πόσο; δώσε ένα νούμερο.. Φάρδος το ίδιο;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Πάνε πάρε ένα σλικ λάστιχο

που το max Presure να μην ξεπερνάει τα 65 psi

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

προφανώς ένας τρόπος να "γλυκάνεις" το κοπάνημα είναι να βάλεις μικρότερη πίεση στα ελαστικά. Αλλά απλά παίξε ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΣΟΥ.

Αν πχ έχεις ένα ελαστικό 700χ35 και έχει όρια 60 - 90psi και τα κιλά σου δεν είναι προς το πάνω όριο... μπορείς να βάζεις πχ 65psi και να έχεις πιο μεγάλη άνεση (αν μέχρι σήμερα έβαζες πιο μεγάλη πίεση). Το να επιλέξεις ελαστικό με μικρότερη ΜΑΧ πίεση.... δεν ξέρω.... μου δυσκολεύει ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ την εξίσωση και δεν με βοηθάει..... Δεν είναι λάθος, αλλά μου κάνει άστοχο.

Μπορείς να βάλεις πιο χοντρά ελαστικά ΑΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ το άνοιγμα στα πίσω ψαλίδια και στο πιρούνι μπροστά. Αν είδα καλά, δεν έχεις δισκόφρενα, οπότε τσέκαρε τι γίνεται και με τις δαγκάνες των φρένων. Γενικά ένα πιο παχύ εαστικό, παίρνει πιο πολύ αέρα, συνήθως σε χαμηλότερη πίεση, το νιώθεις πιο άνετο (απορροφάει καλύτερα τις ανωμαλίες) αλλά θα είναι πιο βαρύ και θα έχει μεγαλύτερες τριβές και αντιστάσεις. Ειδικά σε ασφάλτινες διαδρομές θα το νιώσεις να σε φρενάρει....

Με βάσει τα στεφάνια σου, θεωρώ ότι άνετα πάς σε 700χ40 ελαστικό (αν το χωράει ο σκελετός όπως σου έγραψα πιο πάνω).

Πάντα ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑΑΑΑ θέλουμε φρέσκο, σούπερ, καλό, σένιο και σε άριστη κατάσταση ελαστικό ΜΠΡΟΣΤΑ. Αν "χάσεις" το μπροστά ελαστικό (γλύστρημα, σκάσιμο, σκίσιμο κλπ) μάλλον θα χάσεις και άλλλα... ΔΥΣΤΥΧΩΣ.....!!!!

Επίσης, η μ@λ@κί@ είναι ότι το πίσω φθείρεται πιο γρήγορα. Λόγω βάρους και όλης της λογικής του ποδηλάτου.... Οπότε φτάνεις στο σημείο που το πίσω είναι σκ@τ@ και που μπροστά θέλεις ΑΡΙΣΤΟ ελαστικό.... Τι να κάνεις? Να πάρεις καινούργιο να βάλεις μπροστά και να βάλεις το παλίο μπροστινό στον πίσω τροχό?????? Χχχμμμμ.... έστω.... το κάνουν κάποιοι, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο...

Τέλος, αφού αναφέρεις και χαλίκι και αγροτικούς δρόμους, ξέχνα τα λεία ελαστικά. Θέλεις ελάχιστο τακουνάκι ή μια καλή διαγράμμιση - όπως σε αυτό που έχεις τώρα.

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Από σκελετό είμαι άνετος, μπρος-πίσω.
https://imgur.com/a/RkXueyl

Αυτά που φοράω έχουν πίεση 50-85 κ δεν τα έχω βάλει ποτέ πάνω από 60.

Αυτό με τα κιλά δεν κατάλαβα... Γενικά καταλαβαίνω την ιδέα: μεγάλο βάρος, μεγάλη πίεση. Υπάρχουν όμως κάποια στάνταρ; Κάποια αναλογία σωματικόυ βάρους κ πίεσης ελαστικών; Δηλ όταν λες "... 60 - 90psi και τα κιλά σου δεν είναι προς το πάνω όριο" , ποιο βάρος θεωρείται ότι είναι προς το πάνω όριο (90psi);

 

RockaRolla wrote:

Να πάρεις καινούργιο να βάλεις μπροστά και να βάλεις το παλίο μπροστινό στον πίσω τροχό?????? Χχχμμμμ.... έστω.... το κάνουν κάποιοι, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο...
Το ιδανικό θα ήταν να αλλαχτούν ταυτόχρονα κ τα δύο λάστιχα; Και το μπροστινό που έχει ακόμη αρκετή ζωή;

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

  Είχα διαβάσει παλιότερα για την περίπτωση να έχουμε δυο σετ ελαστικών διαφορετικού πάχους (λεπτά-χοντρά) κ να τα χρησιμοποιούμε ανάλογα τη διαδρομή. Μου φάνηκε μλκ να μπαίνουμε σε τέτοια διαδικασία. Τώρα όμως που αρχίζω να εξοικειώνομαι κ βλέπω ότι η αλλαγή ελαστικών δεν είναι κ τίποτα δύσκολο κ το κάνω, περνάει πλέον από τα μυαλό μου κ αυτή η περίπτωση. Από τα 35άρια που έχω τώρα, να πάρω πχ ένα ζευγάρι 40άρια κ ένα 30άρια.

Μάλλον, για αρχή θα αντικαταστήσω το υπάρχον φθαρμένο λάστιχο με ίδιο κ θα ψαχτώ λίγο καλύτερα για το μέλλον.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

δεν δουλεύουν τέτοιοες λύσεις. Ξέρω φάσεις που έχουν φτιάξει ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΕΤ τροχών, ένα με λεπτά και ένα με χοντρά λάστιχα και στην τελική ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ολόκληρο τροχό (που είναι όντως εύκολο και απλό), πόσο μάλλον να βγάζεις δύο τροχούς και να αλλάζεις και δύο λάστιχα...

Δεν θα το κάνεις - θα το δεις. Τσάμπα το σκέφτεσαι.