Προτεινετε τρομπα για κουρσα

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
sakis4
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους, εχω εδω και 2 εβδομαδες ενα ORBEA AQUA TIAGRA 10sp. και εχω συνεχεια προβλημα με τα λαστιχα.

το πρωι τα λαστιχα ξεφουσκωνουν με αποτελεσμα να τα φουσκωνω στο βενζιναδικο (με εχουν σιχαθει πλεον...χαχαχα).

την τελευταια φορα τα φουσκωσα πολυ και εσκασε η σαμπρελα και καλα που δεν το επαθα στο δρομο γιατι δεν ειχα και κρανος τοτε.

ετσι αποφασισα να παρω μια τρομπα καλη για το σπιτι με μανομετρο για να τελειωσει αυτη η ιστορια.

κατι αλλο τα ελαστικα που εχω ειναι VITTORIA ZAFFIRO 700*23c ειναι καλα? ειχε καρφωθει μια φορα ενα ξυλακι και με εσκασε τη σαμπρελα 2 φορες!!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Κατάρχήν καλως ήρθες στον μαγικό κόσμο της κούρσας!
Σε όλα τα ποδήλατα δρόμου ξεφουσκώνουν τα λάστιχα, 10-15 psi μείον κάθε μέρα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αν τα βρίσκεις πίττα κάθε πρωί, κάτι δεν πάει καλά με τις σαμπρέλες σου (μικρή τρύπα που χάνει αέρα αργά?).
Πρίν από τη βόλτα συμπληρώνουμε αέρα, δεν ξεπερνάμε την πίεση που αναγράφεται πάνω στο λάστιχο (συνήθως 110 - 120 PSI)
Για το σπίτι, οπωσδήποτε τρόμπα δαπέδου (Όρθια) που να μπορεί να σηκώσει 120 - 130 PSI για να το χαρείς. Βρίσκεις σε διάφορες τιμές, με κανα 25άρι-30 ευρώ πιστεύω ότι είσαι υπερκαλυμμένος. Προσωπικά θα απόφευγα τις πολύ πολύ φτηνές (πχ Lidl 7 ευρώ) για καθε μέρα μόνο και μόνο γιατί δεν τις εμπιστεύομαι για μακροχρόνια χρήση.
Να έχεις υπόψην ότι θέλεις και μια τρομπούλα για το δρόμο αν δεν έχεις. Εκεί χρειάζεται να σηκώνει τόση πίεση όση θα σου επιτρέψει να συνεχίσεις τη βόλτα - να γυρίσεις σπίτι αν πάθεις λάστιχο.

Τα zaffiro είναι εισαγωγικά λάστιχα, με καλή αντοχή στα χιλιόμετρα, άλλαξέ τα όταν λιώσουν.
Για το ξυλάκι, ΠΑΝΤΑ τσεκάρουμε το λάστιχο μετά από κλατάρισμα, ακριβώς για να μην τρυπήσουμε και τη ρεζέρβα. Καλό είναι και πρίν τη βόλτα να κάνεις ένα γρήγορο τσεκ για τυχόν καρφωμένα γυαλάκια/ξυλάκια/συρματάκια που δεν έχουν προλάβει ακόμα να φτάσουν στη σαμπρέλλα.

sakis4
Απών/απούσα

δεν ειναι πιττα απλα δεν ειναι οπως την προηγουμενη μερα. μαλλον αυτο που λες ειναι... καθε μερα πεφτουν 10-15 psi.

εχεις να μου προτεινεις καμια καλη μη καθομαι και πειραματιζομαι?
οταν λες να λιωσουν 3000χλμ+?

θενκς για την απαντηση

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Για τρόμπα, είχα πάρει μια Pedros Prestige 4 χρόνια πρίν (απέξω), άκόμα δουλεύει σαν καινούργια. Δεν το έχω ψάξει παραπέρα αλλά πιστεύω ότι πχ. οι
Topeak Joe Blow Max HP
Pro Hp Touring (μάλλον)
Τρόμπα δαπέδου της Cube
θα κάνουν τη δουλειά σου (σε αυτή την γκάμα τιμής).
Αν έχει και κάποιος άλλος φίλος προτάσεις, ας δώσει τα φώτα του.
Τις βρήκα στο Λέστο στο Κορωπί, η Topeak υπάρχει και στο Cyclist.

Για τα λάστιχα, προσωπικά αλλάζω ,όταν το προφίλ πίσω έχει "τετραγωνίσει" (δεν είναι πια τόσο στρογγυλό) ή όταν τα σκασίματα γίνουν ενοχλητικά πολλά, χιλιόμετρα δε μετράω (κακώς!). Κι εδώ όμως ας δώσουν οι κουρσαίοι καμμια γνώμη γιατί δεν είμαι τυπικό παράδειγμα.

Ιάσονας
Εικόνα Ιάσονας
Απών/απούσα

Η τρόμπα στο βενζινάδικο πρέπει να φτάνει μετά βίας τα 60 psi.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

- οι τρόμπες στο βενζινάδικο, με χρήση του αντάπτορα για κουρσάδικες (γαλλικές) βαλβίδες, φτάνουν άνετα τα 120psi. Έχουμε δοκιμάσει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. (εξαίρεση ίσως κάτι αρχαία βενζινάδικα, της κακιάς ώρας, με αντίστοιχες αεραντλίες.... αλλά ΕΞΑΙΡΕΣΗ).

- τα ελαστικά που αναφέρεις είναι πολύ..... πολύ εισαγωγικά. Το επόμενο μοντέλο όμως είναι αξιόλογο στα χρήματά του (vittoria rubino). Όταν έρθει η ώρα της αλλαγής βάλτο στα υπόψη (εκτός αν διαθέτεις παραπάνω χρήματα, οπότε πας αλλού).

- Πριν από κάθε βόλτα με ποδήλατο δρόμου, προσθέτουμε αέρα. Πατάμε ελάχιστα την βαλβίδα να ανοίξει (άρα χάνει πίεση) και συμπληρώνουμε μέχρι εκεί που πρέπει (κοίτα τα όρια που αναγράφονται επάνω στο ελαστικό).

- Σκισμένο ελαστικό (δεν μιλάω για αγκαθάκι,α γυαλάκι,α πετραδάκια που ανοίγουν μικρές τρυπίτσες) είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε σκασμένη σαμπρέλα. Ή το αλλάζεις, ή αν είναι "φρέσκο" και η τρύπα μικρή, το μπαλώνεις με ειδικά μπάλωμα για ελάστικά (όχι για σαμπρέλες)..... βλ tyre boot.

- Για το σπίτι θέλεις μια απλή - οικονομική επώνυμη τρόμπα δαπέδου με μανόμετρο. Έχω της bontrager που κάποτε (2008)έκανε 23 ευρώ. Μην χώσεις πολλά χρήματα, αλλά μην πέσεις και πολύ χαμηλά. Είναι κάτι που το παίρνεις μια φορά και το κρατάς χρόνια, κάνοντας ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ (=γρήγορη απόσβεση).

Snake_
Απών/απούσα

Φιλε Rockarolla
οταν φουσκωνεις στο βενζιναδικο με τον ανταπτορα
εχεις ενδειξη της πιεσης στην τρομπα του βενζιναδικου?

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Νομίζω τα γραφόμενα των άνω σε κάλυψαν,εγώ έχω για το σπίτι μια ZEFAL στα 25 ευρώ ,και μια ΖΕFAL για το δρόμο 15 ευρώ,που σηκώνει 160psi,δοκιμασμένες και αξιόπιστες σε όλες της συνθήκες,με τη φορητή το φουσκώνεις άνετα μέχρι 110 psi για να συνεχίσεις κανονικά τι βόλτα σου.

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Snake_ wrote:
Φιλε Rockarolla
οταν φουσκωνεις στο βενζιναδικο με τον ανταπτορα
εχεις ενδειξη της πιεσης στην τρομπα του βενζιναδικου?

Οχι δεν έχεις,γι αυτό είναι και επικίνδυνο να την σκάσεις.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ο αντάπτορας είναι βιδωμένος πάνω στην γαλλική βαλβίδα, έτσι ώστε να έχεις "εξοδο" βαλβίδας τύπου ΙΧ στη σαμπρέλα σου.
Βάζεις επάνω το στόμιο της αεραντλίας του βενζινάδικου και πατάς +.
Προφανώς και έχεις ένδειξη πίεσης - εφόσον το μανόμετρο δουλεύει και δεν είναι για τα μπάζα.
Προφανώς και προσθέτεις ΛΙΓΟ -ΛΙΓΟ, σταδιακά, πίεση.
Δεν πατάς με δύναμη. Θέλεις να φουσκώσεις σιγά και ομαλά.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Την παραπάνω διαδικασία την έχω επαναλάβει και εγώ και αρκετοί φίλοι από τους ΜΠΛΕ-δες, δεκάδες φορές, ειδικά σε βενζινάδικα της παραλιακής.

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Ο αντάπτορας είναι βιδωμένος πάνω στην γαλλική βαλβίδα, έτσι ώστε να έχεις "εξοδο" βαλβίδας τύπου ΙΧ στη σαμπρέλα σου.
Βάζεις επάνω το στόμιο της αεραντλίας του βενζινάδικου και πατάς +.
Προφανώς και έχεις ένδειξη πίεσης - εφόσον το μανόμετρο δουλεύει και δεν είναι για τα μπάζα.
Προφανώς και προσθέτεις ΛΙΓΟ -ΛΙΓΟ, σταδιακά, πίεση.
Δεν πατάς με δύναμη. Θέλεις να φουσκώσεις σιγά και ομαλά.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Την παραπάνω διαδικασία την έχω επαναλάβει και εγώ και αρκετοί φίλοι από τους ΜΠΛΕ-δες, δεκάδες φορές, ειδικά σε βενζινάδικα της παραλιακής.

Φίλε όσες φορές το έχω δοκιμάσει δεν μου δείχνει την πίεση που...για να μην μπερδευτούμε,δεν εννοώ την ώρα που πρεσάρεις αέρα,εκεί εμφανίζετε,όταν το αφήνεις.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Η διαδικασία για να φουσκώσεις ένα ελαστικό σε βενζινάδικο... και ειδικά ένα ελαστικό κούρσας με γαλλική βαλβίδα... είναι (κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν δηλώνω ειδικός....):

- ξεβιδώνω και αφαιρώ - αν έχω - τα μαύρο πλαστικό καπάκι
- ξεβιδώνω την γαλλική βαλβίδα (παξιμαδάκι μια σταλιά στην κεφαλή
- πατάω την κεφαλή της βαλβίδας ελάχιστα, ώστε να βγει ελάχιστος αέρας και να είμαι 101% σίγουρος ότι έχει ανοίξει η βλαβίδα
- βιδώνω αντάπτορα καλά
- εφαρμόζω στόμιο αεραντλίας βενζινάδικου
- πατάω μικρές ριπές στο "+", μέχρι να δω την επιθυμητή πίεση.
- αφαιρώ με γρήγορες κινήσεις το στόμιο.
- ξεβιδώνω αντάπτορα.
- βιδώνω καλά το κεφαλάκι της γαλλικής βαλβίδας
- βιδώνω - αν έχω - το μαύρο καπάκι
- λέω ευχαριστώ στον βενζινά, καβαλάω και φεύγω.

Υποτίθεται ότι φουσκώνω επειδή έχω χαμηλότερη πίεση από την επιθυμητή.
ΕΠΙΔΙΩΚΩ να έχω χαμηλότερη πίεση πριν φουσκώσω και "πατάω" την βαλβίδα ΕΠΙΤΗΔΕΣ και γιαυτό το σκοπό.
Σταματώ να βάζω αέρα όταν δω την επιθυμητή πίεση στο μανόμετρο. Όσο η βαλβίδα της σαμπρέλας είναι "ανοικτή", η πίεση στον αεροθάλαμο εξισώνεται με την πίεση που δείχνει το μανομετρο.

Είναι κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει?

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Η διαδικασία για να φουσκώσεις ένα ελαστικό σε βενζινάδικο... και ειδικά ένα ελαστικό κούρσας με γαλλική βαλβίδα... είναι (κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν δηλώνω ειδικός....):

- ξεβιδώνω και αφαιρώ - αν έχω - τα μαύρο πλαστικό καπάκι
- ξεβιδώνω την γαλλική βαλβίδα (παξιμαδάκι μια σταλιά στην κεφαλή
- πατάω την κεφαλή της βαλβίδας ελάχιστα, ώστε να βγει ελάχιστος αέρας και να είμαι 101% σίγουρος ότι έχει ανοίξει η βλαβίδα
- βιδώνω αντάπτορα καλά
- εφαρμόζω στόμιο αεραντλίας βενζινάδικου
- πατάω μικρές ριπές στο "+", μέχρι να δω την επιθυμητή πίεση.
- αφαιρώ με γρήγορες κινήσεις το στόμιο.
- ξεβιδώνω αντάπτορα.
- βιδώνω καλά το κεφαλάκι της γαλλικής βαλβίδας
- βιδώνω - αν έχω - το μαύρο καπάκι
- λέω ευχαριστώ στον βενζινά, καβαλάω και φεύγω.

Υποτίθεται ότι φουσκώνω επειδή έχω χαμηλότερη πίεση από την επιθυμητή.
ΕΠΙΔΙΩΚΩ να έχω χαμηλότερη πίεση πριν φουσκώσω και "πατάω" την βαλβίδα ΕΠΙΤΗΔΕΣ και γιαυτό το σκοπό.
Σταματώ να βάζω αέρα όταν δω την επιθυμητή πίεση στο μανόμετρο. Όσο η βαλβίδα της σαμπρέλας είναι "ανοικτή", η πίεση στον αεροθάλαμο εξισώνεται με την πίεση που δείχνει το μανομετρο.

Είναι κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει?

Η διαδικασία είναι αυτή ακριβός που περιέγραψες,κάποια στιγμή που το είχα δοκιμάσει κάνα δυο φορές δεν μου έδειχνε πίεση ,παρα μονο την στιγμή που πρέσαρα αέρα...μετά δεν ασχολήθηκα περισσότερο...εξαλου δεν τον κανω ποτε..πιθανόν να ήταν μάπα το πιεστικό του βενζινάδικου.

sakis4
Απών/απούσα

παιδια τελικα πηρα την blackburn airtower 2 αλλα παλι σκαει το λαστιχο.
παρατηήρησα οτι και στις 2 τελευταιες φορες σκαει καπου συγκεκριμενα, παραθετω την παρακατω φωτογραφια για να ειμαι πιο σαφης.

http://imageshack.us/photo/my-images/850/oau4.jpg/

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Η φακαρόλα που είναι?

sakis4
Απών/απούσα

τρυπηθηκε η φακαρολα και σε εκεινο το σημειο σκαει το λαστιχο

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Από αυτό που είδα,οι φακαρολες σου είναι κάτι σαν μονοτικες ταινίες,πάρε δύο καλές σιλικονουχες φακαρολες και θα λύσεις το πρόβλημα σου.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Καλά στα λέει... θα λύσεις το πρόβλημά σου
Michelin ή και schwalbe είναι πολύ καλές.(όχι οτι δεν υπάρχουν και αλλες)
Τις πρώτες μπορείς να τις βρείς στους ΦΤΠ.

Αν τις βάλεις εσύ πρόσεξε οταν ξαναβάλεις σαμπρέλα και λάστιχα να μην τσακίσει η φακαρόλα.

konkou
Απών/απούσα

Καλησπέρα.

 

Οι τρόμπες BETO δαπέδου είναι αξιόπιστες? Μάλλον σε μεταλλική?

 

edit: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ @Μυρμήγκι & @rnd

 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Εικόνα Ιπτάμενο Μυρμήγκι
Απών/απούσα

konkou wrote:
Καλησπέρα.

 

Οι τρόμπες BETO δαπέδου είναι αξιόπιστες? Μάλλον σε μεταλλική?


Δεν ανήκουν στις top τρόμπες αλλά για τα λεφτά τους καλές είναι. Μία μικρή χειρός ΒΕΤΟ που πήρα, μια χαρά κάνει τη δουλειά της 2 χρόνια τώρα. Με εχει σώσει πολλές φορές.

Για τις δαπέδου ένας φίλος είχε πει: https://www.podilates.gr/comment/316446#comment-316446

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Θα κανει τη δουλεια, μαλλον για αρκετα χρονια. Αλλα δεν θα την κανεις ευκολα ή με καποια ευχαριστιση...

wp