Τιμονi road bike

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nazios44
Απών/απούσα

Παιδια γινεται να βαλω ενα τιμονi για road bike στο δικο μου ποδηλατο ενω εχω ισιο; ενα ideal zigzag εχω εχω κανει καποιες μετατροπες γιατι το χρησημοποιω μονο στον δρομο... Ειναι 60cm το τιμονi που φοραει τωρα αν βαλω ενα 40cm για road bike θα κολλαει; η ταχητητες θα μπαινουν; ευχαριστω εκ των προτερων!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
fantasmamore
Απών/απούσα

... να σου απαντήσω, αλλά γιατί να το κάνεις αυτό; Το τιμόνι μιας κούρσας είναι σε αρμονία με την γενικότερη γεομετρία του σκελετού για να πετύχεις μια συγκεκριμένη στάση οδήγησης. Νομίζω πως πάει "πακέτο" με το κέντρο βάρους και άλλα. Μήπως πέρα από το αισθητικό του πράγματος, δημιουργήσεις ένα ποδήλατο που θα είναι δύσκολο να οδηγήσεις;

nazios44
Απών/απούσα

δεν νομιζω οτι θα χαλασει και τελειως το ποδηλατο... ειναι το ασθαιτικο αλλα με βολευει καλυτερα... το θεμα ειναι οι ταχυτητες θα μπαινουν;

podilatis mesogeiwn
Εικόνα podilatis mesogeiwn
Απών/απούσα

nazios44 wrote:
δεν νομιζω οτι θα χαλασει και τελειως το ποδηλατο... ειναι το ασθαιτικο αλλα με βολευει καλυτερα... το θεμα ειναι οι ταχυτητες θα μπαινουν;

Γιατί να μην μπαίνουν; Αν βάλεις λεβιεδομανέτες που να συμφωνούν με τις επιλογές κασσέτας και δισκοβραχίωνα δεν βλέπω το λόγο να μην λειτουργούν...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

σαν ανταλλακτικό μπαίνει
αλλά είναι ακριβό το να το βάλεις
και δεν θα σε βολέψει σαν γεωμετρία ποδηλάτου

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Είναι πρωί, διαβάζω και διάφορα κουφά, θα χάσω και τα υπόλοιπα μαλλάκια μου......

- τιμόνι κούρσας βάλε - αν νομίζεις ότι θα σε βολέψει. ΦΥΣΙΚΑ και δεν είναι ακριβό, από 20 ευρώ βρίσκεις ΕΠΩΝΥΜΟ τιμόνι αλουμινίου.
- για την διάσταση, αφού είχες 60αρι (ΤΕΡΑΣΤΙΟ, αλλά όχι ασυνηθιστο για το ποδήλατο σου) διάλεξε ΟΣΟ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΜΠΟΡΕΙΣ σε τιμόνι κούρσας. Συνήθως βρίσκεις μέχρι 44 (στο ιντερνετ κυκλοφορούν και πιο φαρδιά, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τις τιμές). Πάντως μην πάρεις 40αρι, θα σου φανεί ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΤΕΝΟ.
- φυσικά ότι και να πάρεις θα σου φανεί στενό. Άρα ξεκίνα με πολύ προσοχή, Ειδικά σε μανούβρες / στροφές, κάνε απαλές κινήσεις και όχι όπως είχες συνηθίσει με την τιμονάρα - σωλήνα υδρευσης 4οροφου κτιρίου ()
- Προσοχή στην άλλη διάσταση του τιμονιού. Διάμετρο σωλήνα, εκεί ποο πιάνει ο λαιμός του τιμονιού. Αν είχες 25,4 πρέπει να πάρεις αντίστοιχο και σε τιμόνι κούρσας. Αν είχες oversize, πάλι πάρε το αντίστοιχο σε τιμόνι κούρσας. Στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να αλλάξεις και τον λαιμό ή να βάλεις shim-ακι (και ΔΕΝ βάζουμε shims σε τέτοια σημεία.... ΤΖΙΖ.... κακό....)
- Τι χειριστήρια θα βάλεις? Τα ΜΤΒαδικα που είχες στο ίσιο τιμόνι? Και φρένα, πάλι τα αντίστοιχα? Πέραν από το περίεργο θέαμα, δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει αρκετός χώρος για δύο μανέτες φρένων και δύο χειριστήρια ταχυτήτων στο ευθύ / επάνω τμήμα κουρσάδικου τιμονιού.
Δοκιμή και Σφάλμα.....
- Σε περίπτωση που αλλάξεις και αγοράσεις λεβιεδομανέτες κουρσάδικες, θα πρέπει να ταιριάξεις ανάλογα με πόσες σχέσεις έχεις πίσω (πχ 7αρι, 8αρι, 9αρι σύστημα....). Το βασικότερο πρόβλημα όμως θα είναι στο τράβηγμα των φρένων. Οι λεβιεδομανέτες τραβούν πιο "ήπια" το συρματόσχοινο και όχι όσο απότομα τραβούν τα ΜΤΒαδικα vbrakes. Ίσως να έχεις θεματάκι με τα φρένα σου, δεν θα πιάνουν όσο καλά πιάνουν τώρα. Φυσικά είναι θέμα συνήθειας και ρύθμισης.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

- τιμόνι κούρσας βάλε - αν νομίζεις ότι θα σε βολέψει. ΦΥΣΙΚΑ και δεν είναι ακριβό, από 20 ευρώ βρίσκεις ΕΠΩΝΥΜΟ τιμόνι αλουμινίου.


τα ergopower πόσο κάνουν????

RockaRolla wrote:

- Προσοχή στην άλλη διάσταση του τιμονιού. Διάμετρο σωλήνα, εκεί ποο πιάνει ο λαιμός του τιμονιού. Αν είχες 25,4 πρέπει να πάρεις αντίστοιχο και σε τιμόνι κούρσας. Αν είχες oversize, πάλι πάρε το αντίστοιχο σε τιμόνι κούρσας. Στην αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να αλλάξεις και τον λαιμό ή να βάλεις shim-ακι (και ΔΕΝ βάζουμε shims σε τέτοια σημεία.... ΤΖΙΖ.... κακό....)

κάποιος κάποτε έλεγε οτι δεν υπάρχει τιμόνι κούρσας 25.4

RockaRolla wrote:

- Σε περίπτωση που αλλάξεις και αγοράσεις λεβιεδομανέτες κουρσάδικες, θα πρέπει να ταιριάξεις ανάλογα με πόσες σχέσεις έχεις πίσω (πχ 7αρι, 8αρι, 9αρι σύστημα....). Το βασικότερο πρόβλημα όμως θα είναι στο τράβηγμα των φρένων. Οι λεβιεδομανέτες τραβούν πιο "ήπια" το συρματόσχοινο και όχι όσο απότομα τραβούν τα ΜΤΒαδικα vbrakes. Ίσως να έχεις θεματάκι με τα φρένα σου, δεν θα πιάνουν όσο καλά πιάνουν τώρα. Φυσικά είναι θέμα συνήθειας και ρύθμισης.

για πες τιμή και μετά πες μας πόσο φτηνά θα του βγει

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Ίσως να έχεις θεματάκι με τα φρένα σου, δεν θα πιάνουν όσο καλά πιάνουν τώρα. Φυσικά είναι θέμα συνήθειας και ρύθμισης.

Noμιζω οτι οσο καλα και αν τα ρυθμισεις,ποτε δεν ειναι ικανοποιητικο το αποτελεσμα.
Σε μενα το μοχλικο mtb στις μανετες με κουρσαδικες δαγκανες (δοκιμη) ηταν επιεικως απαραδεκτο και πολυ αποτομο.

Στο αναποδο,λογικα το φρεναρισμα του θα ειναι πολυ αργοσυρτο...

abyss
Απών/απούσα

Αυτό ακριβώς ψάχνω κι εγώ αυτόν τον καιρό.

Απ' ότι έχω διαβάσει, αν βάλεις drop τιμόνι πρέπει να βάλεις και drop χειριστήρια, οπότε το κόστος ανεβαίνει. Επίσης συνήθως τα τιμόνια κούρσας βγαίνουν σε διαφορετική διατομή λαιμού, οπότε δε σου κάνουν όλα. Βρήκα πάντως κάποια προιόντα, όπως το http://www.practicalcycles.com/userimages/procart23.htm (Salsa Woodchipper Multi-position Bars).

Μια ιδέα που δε θα επιβάλει αλλαγή χειριστηριών και μπορεί να σε βολέψει (μάλλον προς αυτό θα κινθώ) είναι τα τιμόνια τύπου "πεταλούδας" - όπως το BBB Multibar Trekking Comfort Handlebar στη σελίδα που παρέθεσα πάνω.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
RockaRolla wrote:
Ίσως να έχεις θεματάκι με τα φρένα σου, δεν θα πιάνουν όσο καλά πιάνουν τώρα. Φυσικά είναι θέμα συνήθειας και ρύθμισης.

Noμιζω οτι οσο καλα και αν τα ρυθμισεις,ποτε δεν ειναι ικανοποιητικο το αποτελεσμα.
Σε μενα το μοχλικο mtb στις μανετες με κουρσαδικες δαγκανες (δοκιμη) ηταν επιεικως απαραδεκτο και πολυ αποτομο.

Στο αναποδο,λογικα το φρεναρισμα του θα ειναι πολυ αργοσυρτο...


Ακριβώς αυτό που γράφεις Σοφία.
Ψόφιο φρενάρισμα....
Μην ξεχνάτε ότι οι δαγκάνες στα κουρσάδικα φρένα αφήνουν κανα δυο χιλιοστά περιθώρια για να κινείται το στεφάνι. Μιλάμε για "τρίχα" περιθώριο (γιαυτό και πρέπει να έχουμε ΚΑΛΑ ακτινολογημένους τροχούς). Στα ΜΤΒ / τρεκκιν το κενό που αφήνουν οι δαγκάνες / τακάκια είναι πολλαπλάσιο (εμ, πρέπει να μπορεί να βγει και μια ΛΑΣΤΙΧΑΡΑ όταν είναι ανάγκη....). Άρα αλλιώς "τραβάνε" τα ΜΤΒ-αδικα και αλλιώς οι κουρσάδικες λεβιεδομανέτες.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@RockaRolla

τελικά πόσο βγαίνουν λεβιεδομανέτες για τιμόνι κούρσας ?

fantasmamore
Απών/απούσα

Κοιτώντας στο chain, από 20,39 μέχρι 306,11

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@fantasma

για βάλε κάνα link από τα φτηνά να τα δω

fantasmamore
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αυτά είναι χωρίς ταχύτητες η μου φαίνεται????
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=29060
δες πόσο πάνε τα φτηνά sora

fantasmamore
Απών/απούσα

Ναι, έχεις δίκιο, δικό μου λάθος...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

fantasmamore wrote:
Ναι, έχεις δίκιο, δικό μου λάθος...

βασικά περιμένω τον rockarolla να δω τι θα πει
αλλά ως συνήθως λίγοι έχουν το θάρρος να πούνε ότι έχουν άδικο
:D
βασικά η αλλαγή θα κοστίσει παραπάνω απο 150 ευρό και απλά δεν αξίζει
και όχι μόνο για οικονομικούς λόγους
:D

nazios44
Απών/απούσα

Καταρχην ευχαριστω πολυ που δειξατε τετοιο ενδιαφερον στο ερωτημα μου.. Πανω κατω καταλαβα τι παιζει! Απλα επειδη δεν μου φευγει η απορια πηρα ενα τιμονη 44cm και υπολογιζω περιπου να χωρεσω τα φρενα και τις ταχυτητες( το συστηματακι ειναι μαζι ενσωματομενα φρενα και ταχυτητες) Αν δεν νταξει χαλαλι 25 ευρω.. :P