Επιστολή προς LIDL για στάθμευση ποδηλάτων

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Έστειλα το παρακάτω email στο Lidl, στις 7-20-2013. Δεν έχω λάβει απάντηση.

Θέμα: Πρόσβαση με ποδήλατο σε καταστήμά σας

Πηγαίνω συχνά με ποδήλατο στο κατάστημά σας, Μεσογείων 191-193, στην περιοχή Ελληνορώσων.
Κλειδώνω το ποδήλατό μου στη μεταλλική κατασκευή για τα καροτσάκια σας, όπου συχνά βλέπω και άλλα ποδήλατα.

Σήμερα ένα μηχανάκι στο μονοπάτι δίπλα από τα καροτσάκια εμπόδιζε την πρόσβασή μου σ' αυτό το σημείο. Έμαθα οτι ανήκει σε υπάλληλό σας και τον ενημέρωσα οτι εμποδίζει. Μου απάντησε οτι εκείνος ο χώρος δεν είναι για ποδήλατα. Τον ρώτησα αν είναι για μηχανάκια και μου είπε οτι δεν είναι ούτε για μηχανάκια ούτε για ποδήλατα.

Επειδή η περιοχή έχει έλλειψη χώρων στάθμευσης.
Επειδή η μετακίνηση με ποδήλατο η με τα πόδια επιτρέπει τα ψώνια στα καταστήματά σας χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς επιβάρυνση στάθμευσης σε εσάς και στη γειτονική περιοχή.

Θα παρακαλούσα:
1. Να χωροθετήσετε χώρο στάθμευσης ποδηλάτων για τους πελάτες σας (και για τους υπαλλήλους σας). Ο υπάρχον χώρος δίπλα στα καροτσάκια βολεύει. Ακόμα καλύτερα θα ήταν η τοποθέτηση θέσεων στάθμευσης ποδηλάτου δίπλα στην πόρτα. Θα είναι πιο εύκολο για τους ποδηλάτες και θα "διαφημίζε" σε όλους τους πελάτες σας πόσο εύκολο είναι να πηγαίνει κάποιος για ψώνια με ποδήλατο. Θα συνιστούσα οι θέσεις στάθμευσης να είναι σε μορφή Π, ώστε να επιτρέπει τη στήριξη και το κλείδωμα του ποδηλάτου στο σκελετό (ιδιαίτερα χρήσιμο όταν κάποιος φορτώνει το ποδήλατο με ψώνια).
2. Να μην επιτρέπετε τη στάθμευση μηχανοκίνητων δικύκλων στους χώρους πεζών ή ποδηλάτων.
3. Να παρακινήσετε τους υπαλλήλους σας να μετακινούνται με ήπια μέσα μετακίνησης, περπάτημα, ποδήλατο, ή μέσα μαζικής μεταφοράς. Μπορείτε να συνεργαστείτε με τον ΟΑΣΑ για την παροχή μηνιαίων καρτών με έκπτωση. Μπορείτε επίσης να συμμετέχετε στην καμπάνια "Με Ποδήλατο στη Δουλειά" που γίνεται κάθε Μάιο (biketowork.gr). Με τέτοιες καμπάνιες μπορεί να αλλάξει συνήθειες έστω και ένα μικρό ποσοστό των εργαζομένων σας. Αυτό θα οφελήσει όλους μας.

Εσωκλείω φωτογραφίες του χώρου που δείχνουν τη στάθμευση ποδηλάτου, μηχανάκι στο χώρο πεζών, καθώς και τα εμπόδια που δημιουργεί η παράνομη στάθμευση στη γωνία του δρόμου.

Με εκτίμηση,

-------------



ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon 2013-10-07 09.43.47.jpg87.67 KB
Image icon 2013-10-07 09.44.02.jpg95 KB
Image icon 2013-10-07 09.45.26.jpg86.15 KB
Image icon 2013-04-04 11.49.18.jpg88.1 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Συμφωνώ απόλυτα, επαυξάνω:

"πλέον οι αγορές μας, είναι δύο πλαστικές σακούλες.Η παρατεταμένη φτώχεια, μας φέρνει στα καταστήματά σας εξ΄ ανάγκης, πεζούς ή ποδηλατώντας.
Αντιλαμβανόμαστε οτι είναι κόστος για τις οικονομίες κλίμακάς σας,οι πολλοί αγοραστές με ελάχιστες ποσότητες, αλλα αυτή είναι η πραγματικότητα.
Τη στροφή και τον αγώνα για μιά ποιοτική, ανθρώπινη, οικονομική μετακίνηση στη ζωή μας, μπορείτε να δείτε στο www.podilates.gr, εφ΄ όσον δέν έχετε αντιληφθεί τί έχει συμβεί γύρω σας στη πραγματική καθημερινότητα.
Ίσως εσείς και οι βολεμένοι υπάλληλοί σας, κάποτε αποκτήσουν τη ποδηλατοσύνη, το συνδυασμό των εννοιών της μεγιστοποίησης της απόλαυσης, με την ελαχιστοποίηση του κόστους, ανάμικτη με τη χαμένη απο καιρό παιδικότητα και χαρά των μικρο πραγμάτων της ζωής.

Ας μή θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους τα πάντα, άλλωστε εικοσιπέντε χιλιάδες και πλέον καταναλωτές, συμμέτοχοι του φόρουμ και αγνοί ποδηλάτες, θέλουν να δούν ουσιαστική και όχι δημοσιοσχετίστικη απάντηση.
Έργα και όχι λόγια.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη κατανόηση".

aldro
Απών/απούσα

. http://colabradio.mit.edu/changing-car-parking-to-bike-parking-in-melbou... .
A Case for Reallocating Parking to Bikes

Firstly, let’s be clear: car drivers do spend more money shopping when they park than cyclists do. But because bikes are more space-efficient the space used to park bikes produces more economic activity in a shopping strip than if it were used by a car.

• Space used for car parking is less efficient at generating expenditure than bike parking

It may initially seem logical to conclude that if car users spend more, then public space should be dominated by car parking to attract more ‘high spenders’ to make the retail precinct successful and vibrant. However, the relative space efficiency of each mode needs to be considered. Table 1 shows that average cyclists’ expenditure in Lygon Street is 73% of a car users’, however the space required to park a bike is 12% of the space required to park a car. There are much smaller financial returns which result from the investment in land for car parking compared by bike parking although the potential for increases in bike trips may be limited in current circumstances. Each square metre of space allocated to cars reaps just $6 per hour in expenditure, whereas each square metre of space allocated to bikes reaps five times as much ($31 per hour).

Table 1: Comparison of average expenditure and space efficiency
Mode $ spent per hour parking space measurement hourly revenue generated per m2*
BIKE $47 1.5m2 $31
CAR $65 13m2 $6

*Based on car occupancy of 1.2 people per car and bike occupancy of 1 person per bike.

Put in another way:

• Incrementally replacing car parking with bike parking makes economic sense

The financial benefits of replacing car parking with bike parking only makes sense where people cycle. Replacing car parking with bike parking which is then unoccupied would reduce the amount of expenditure derived from that public space. So how many car parking spaces should be removed and replaced with bike parking?

It’s fairly laborious and inexact to determine precisely, however the best bet is to take an area which has a high demand for bike parking, and replace two car spaces to begin with and see if demand then justifies more.

In 2008 the Melbourne City Council constructed a semi-permanent curb-outstand, removing two car parking spaces for bike parking spaces. Some months later the Council made it permanent with the curb-outstand shown in the image below. The project was extremely successful, with the bike parking allocated full at peak periods, from about 6:00 p.m. to 8:00 p.m., and very full around lunch time also.

• Further Reading/Investigation

Streetfilms features a number of projects which have achieved this reallocation of public space using semi-permanent structures. Here’s an example from San Francisco.

Athws
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:

Ίσως εσείς και οι βολεμένοι υπάλληλοί σας, κάποτε αποκτήσουν τη ποδηλατοσύνη, το συνδυασμό των εννοιών της μεγιστοποίησης της απόλαυσης, με την ελαχιστοποίηση του κόστους, ανάμικτη με τη χαμένη απο καιρό παιδικότητα και χαρά των μικρο πραγμάτων της ζωής.

σοβαρομιλάς ή κάνεις πλάκα ;;

υπάλληλος Lidl, βολεμένος ..

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Σίγουρα είναι "βολεμένος", αφού μπορεί και αγοράζει βενζίνη και είναι και εποχούμενος
Οι περισσότεροι του Lidl, Jumbo,Sprider και άλλων συναφών επιχειρήσεων, αμοίβονται τόσο πλουσιοπάροχα που δεν μπορούν ούτε αυτό!

Wicca
Απών/απούσα

aldro wrote:
. http://colabradio.mit.edu/changing-car-parking-to-bike-parking-in-melbou... .
A Case for Reallocating Parking to Bikes

Firstly, let’s be clear: car drivers do spend more money shopping when they park than cyclists do. But because bikes are more space-efficient the space used to park bikes produces more economic activity in a shopping strip than if it were used by a car.

• Space used for car parking is less efficient at generating expenditure than bike parking

It may initially seem logical to conclude that if car users spend more, then public space should be dominated by car parking to attract more ‘high spenders’ to make the retail precinct successful and vibrant. However, the relative space efficiency of each mode needs to be considered. Table 1 shows that average cyclists’ expenditure in Lygon Street is 73% of a car users’, however the space required to park a bike is 12% of the space required to park a car. There are much smaller financial returns which result from the investment in land for car parking compared by bike parking although the potential for increases in bike trips may be limited in current circumstances. Each square metre of space allocated to cars reaps just $6 per hour in expenditure, whereas each square metre of space allocated to bikes reaps five times as much ($31 per hour).

Table 1: Comparison of average expenditure and space efficiency
Mode $ spent per hour parking space measurement hourly revenue generated per m2*
BIKE $47 1.5m2 $31
CAR $65 13m2 $6

*Based on car occupancy of 1.2 people per car and bike occupancy of 1 person per bike.

Put in another way:

• Incrementally replacing car parking with bike parking makes economic sense

The financial benefits of replacing car parking with bike parking only makes sense where people cycle. Replacing car parking with bike parking which is then unoccupied would reduce the amount of expenditure derived from that public space. So how many car parking spaces should be removed and replaced with bike parking?

It’s fairly laborious and inexact to determine precisely, however the best bet is to take an area which has a high demand for bike parking, and replace two car spaces to begin with and see if demand then justifies more.

In 2008 the Melbourne City Council constructed a semi-permanent curb-outstand, removing two car parking spaces for bike parking spaces. Some months later the Council made it permanent with the curb-outstand shown in the image below. The project was extremely successful, with the bike parking allocated full at peak periods, from about 6:00 p.m. to 8:00 p.m., and very full around lunch time also.

• Further Reading/Investigation

Streetfilms features a number of projects which have achieved this reallocation of public space using semi-permanent structures. Here’s an example from San Francisco.

Λοιπόν αυτό που παραθέτεις εδώ δεν ισχύει. Ειδικά η πρώτη παράγραφος ότι δηλαδή οι ποδηλάτες ξοδεύουν λιγότερα χρήματα στα καταστήματα από τους αυτοκινητιστές.

Όντως ψωνίζουν λιγότερα πράγματα κάθε φορά που επισκέπτονται ένα κατάστημα. Αλλά ακριβώς επειδή μπορούν να κουβαλήσουν λιγότερα πράγματα για αυτό και επισκέπτονται πιο συχνά τα καταστήματα, αφού τους είναι και πιο εύκολο να βρουν να παρκάρουν όταν φτάσουν εκεί.

Τώρα. Ο μέσος αγοραστής δεν ψωνίζει μόνον αυτά που του χρειάζονται, αλλά ψωνίζει και παρορμητικά σε πολλές περιπτώσεις αυτά που νομίζει ότι του χρειάζονται ή κάτι που θα του κάνει κλικ στο κατάστημα που θα μπει.

Για αυτό άλλωστε και τα είδη πρώτης ανάγκης, φαγητά, χαρτιά απορρυπαντικά κτλ είναι συνήθως στο πίσω μέρος του καταστήματος μακριά από την είσοδο, ( επίτηδες βρίσκονται εκεί) ενώ στο μπροστινό μέρος είναι τα προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, ποτά, σνακ, αναψυκτικά, καλλυντικά, ρούχα, γλυκά, τσίχλες, οτιδήποτε δεν θα πει ο αγοραστής, "ωχ μου τέλειωσε να πάω να πάρω".

Οπότε έχουμε το εξής φαινόμενο. Ότι όσο πιο συχνά μπει ο άλλος στο κατάστημα τόσα πιο πολλά προϊόντα θα αγοράσει από αυτά που δεν είναι πρώτης ανάγκης. Και οι ποδηλάτες και όσοι επισκέπτονται τα καταστήματα συχνά, είναι οι πιο επιρρεπείς σε αυτού του είδους τις αγορές οι οποίες έχουν και το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους. γιατί στα τρόφιμα δεν μπορεί να πάει ο άλλος τις τιμές στον θεό, κυρίως λόγο ανταγωνισμού, ενώ στα υπόλοιπα είδη μπορεί να τις βάζει όπου θέλει. Όσο λιγότερο χρήσιμο ένα προϊόν τόσο μεγαλύτερο και το ποσοστό κέρδος του καταστήματος.
( τσίχλες π.χ. ξυραφάκια, ποτά κτλ, έχουν ποσοστό κέρδους 300%).

Ο άλλος που θα πάει τώρα με το αυτοκίνητο θα πάει να ψωνίσει για όλη του την βδομάδα, πιθανότατα και για όλο τον μήνα μία και έξω. Θα μπει μία φορά θα τα ακουμπήσει θα πάρει ένα καρότσι ψώνια και θα φύγει. Συνήθως θα έχει κάνει λίστα και δεν θα κάνει παρορμητικές πωλήσεις γιατί θα ξοδέψει με την μία το ποσό που προορίζει για τις αγορές αυτές.

Οπότε εκείνος που πάει με το αυτοκίνητο, μπορεί μεν να κάνει τζίρο, αλλά δεν θα φέρει το έξτρα κέρδος που θα φέρει ο άλλος που θα μπει μες στην βδομάδα δέκα φορές μες στο κατάστημα.

Αυτά που σας γράφω εδώ είναι βασικές αρχές του μάρκετινγκ και υπάρχουν άνθρωποι που σπουδάζουν αυτά τα πράγματα και τους προσλαμβάνουν οι εμπορικές εταιρίες για να τα εφαρμόζουν στα καταστήματα τους. Όποιος αμφιβάλλει ας μπει στα σούπερ μάρκετς και ας κοιτάξει ποιο είναι το layout που έχουν. Όλα τα "μη απαραίτητα" μπροστά όλα τα πρώτης ανάγκης πίσω στο τέρμα του μαγαζιού.

Wicca
Απών/απούσα

Είμαι της άποψης ότι είναι καιρός να αρχίσουμε να στέλνουμε μαζικά επιστολές στα καταστήματα και στις επιχειρήσεις. Επιστολές με τις οποίες θα απαιτούμε να υπάρχει πρόβλεψη για στάθμευση των δικών μας οχημάτων έξω απο αυτά.

Προσωπικά έχω κάνει ήδη μία κρούση στο Πλαίσιο, όπου έπιασα κατ' ιδίαν τον υπεύθυνο καταστήματος και του είπα ότι δεν θα προτιμώ μελλοντικά το κατάστημα τους, γιατί δεν έχω που να σταθμεύσω το ποδήλατο μου.

Του εξήγησα ότι ανεξάρτητα αν με ενδιαφέρουν ή όχι τα προιόντα του καταστήματος, εάν δεν έχω που να κλειδώσω με ασφάλεια το όχημα που έχω επιλέξει να χρησιμοποιώ ( δικαίωμα μου στο κάτω κάτω έτσι δεν είναι;) τότε δεν θα πηγαίνω στο δικό τους κατάστημα αλλά στο δίπλα στο Public που έχει κάγκελα να δέσω το ποδήλατο.

Με σύνδεσαν βέβαια με Κάιρο οι υπεύθυνοι του Πλαισίου, αλλά θεωρώ ότι άμα αρχίσουν να λαμβάνουν συνέχεια επιστολές θα συνειδητοποιήσουν ότι εκείνοι που χρησιμοποιούν ποδήλατο είναι πολλοί και υπολογίσιμοι ως αγοραστές και ως εκ τούτου θα αναγκαστούν να καλύψουν τις ανάγκες και αυτών των πελατών τους.

Θα πρότεινα λοιπόν να αρχίσετε να στέλνετε μέιλς, ( αδιακρίτως ). Αλλά στείλτε... να έχουν να λαμβάνουν και να ενημερώνονται από το κοινό.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Η επιστολή μου στο Lidl δεν έχει να κάνει με το ποιος είναι ή δεν είναι βολεμένος. Δεν έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση του υπαλλήλου ούτε με τη δική μου. Έχει να κάνει με:

• τη χρήση του δημόσιου χώρου (ιδιωτικού δημόσιου χώρου, σ' αυτή την περίπτωση).
• την εξυπηρέτηση πελατών.
• την αποτελεσματικότερη χρήση του χώρου για το σκοπό του καταστήματος (πωλήσεις).

Το Lidl είναι ένα από τα καλύτερα καταστήματα όσον αφορά την παροχή στάθμευσης για πελάτες. Δεν κάνει τα κλειστά μάτια στην ανάγκη που έχουν οι πελάτες του για στάθμευση, ούτε τοποθετεί μισές θέσεις στάθμευσης στο πεζοδρόμιο, όπως κάνουν άλλα καταστήματα. Οι θέσεις στάθμευσης για Ι.Χ. που προσφέρει το Lidl στους πελάτες του πρέπει να έχουν κοστίσει μια περιουσία. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι από τα λίγα που δεν έχουν πάρκινγκ. Μου κάνει εντύπωση λοιπόν αν δεν ενδιαφέρεται για τους πελάτες που πηγαίνουν στα καταστήματά του με ποδήλατο. Έτσι δεν είναι με όλη την Ελληνική κοινωνία όσον αφορά το ποδήλατο; Αν η κοινωνία είχε αγκαλιάσει το ποδήλατο, νομίζω οτι το Lidl θα είχε απ' τις καλύτερες υποδομές για ποδήλατα, όπως τώρα έχει απ' τις καλύτερες υποδομές για αυτοκίνητα.

Voupalos
Απών/απούσα

Ιδιως στα sprider ειναι παραβολευμενοι αφου ως γνωστων ΕΚΛΕΙΣΑΝ!
αλλα ας δουμε το θετικο της υποθεσης, πλεον θα εχουν ολο το χρονο ελευθερο να απολαμβανουν τις χαρες της ζωης!!

Τι?! δεν θα'χουν να φανε?!! Ε, ειστε λαικιστες....

contact