Αγορά καινούργιου ποδηλάτου και προβλήματα

38 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ilias.gr
Απών/απούσα

Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα γι αυτο και ανοίγω αυτό. Αν υπάρχει ή γράφω σε λάθος μέρος, ας το μεταφέρουν οι διαχειριστές

Πριν κανένα δίμηνο αγορασα καινούργιο ποδήλατο από μαγαζί της Θεσσαλονίκης. Το specialized rochopper comp 2019.

Γενικά είμαι χαρούμενος που επέλεξα αυτό το ποδήλατο αλλά δυστυχώς δεν κράτησε πολύ η χαρά μου.

Από την αρχή που το πήρα είχα δύο θέματα

1. Μετα τα 20χλμ την ώρα έβγαινε ένας θόρυβος από τον μπροστινό τροχό. Μετά από μερικές επισκέψεις στο μαγαζί που το πήρα και μετά από παρακαλια και επιμονή δικιά μου έκαναν μια βόλτα για να δούμε το θέμα. Στην αρχή μου έλεγαν ότι δεν ακούγεται τίποτα. Μετά αλλάξανε γνώμη και προσπαθούσαν να με πείσουν ότι είναι φυσιολογικος αυτός ο θόρυβος. Για καλή μου τύχη είχε ακριβώς το ίδιο ποδήλατο στη βιτρίνα. Το έκανα μια βόλτα και φυσικά δεν ακουγόταν τίποτα.

Με τα πολλά άρχισαν τα πειράματα και προσπαθούσαν να δουν τι έχει. Μετά από πολλές δοκιμές ευτυχώς το θέμα λύθηκε. Μου είπαν ότι έφταιγε η βίδα από τη βαλβίδα. Δεν ήταν καλά σφιγμένη και συντόνιζε μετά τα 20 χλμ.

2. Και πιο σοβαρο. Απ όταν το πήρα δεν άλλαζαν καλά οι ταχύτητες πίσω. Δεν ανησύχησα πίστευοντας ότι  επειδή είναι καινούριο θέλει λίγα χλμ να στρώσει. Και να γίνουν συσφιξεις κτλ. Έτσι μου είπαν κιόλας. Έτσι μετά από δύο βδομάδες πήγα για το πρώτο σέρβις. Τους είπα το πρόβλημα με τις ταχύτητες. Ρυθμισανε το ντεραγιε ( έτσι λέγεται νομίζω ),  μου λένε εντάξει έτοιμο. Το παίρνω και ήταν χειρότερο από πριν. Το κοίταξε καλύτερα και είδε ότι ήταν στραβό το ντεραγιε. Μου είπε ότι θα το άλλαζαν αφού είχα εγγύηση. Μετά από πολλά τηλ και επισκέψεις στο κατάστημα, αφού είχαν περάσει 4 εβδομάδες από τότε που πήγα για σέρβις. Μου αλλάξανε το ντεραγιε όχι όμως με το μανισιο με άλλο που ήταν ένα κλικ πιο καλό. Αφού έκανε αρκετές προσπάθειες να το ρυθμίσει το κάνει και βόλτα και μου λεει, έτοιμο. Φυσικά ήταν χειρότερο από πριν. Το έψαξαν το ξανά έψαξαν και τελικά είπαν πως δεν μπορούν να βρουν κάτι και θα το στέλνανε Αθήνα σήμερα στον αντιπρόσωπο. 

Τι μπορεί να φταιει; Οι ταχύτητες έμπαιναν καρφωτες. Σε κάθε αλλαγή πονούσε η καρδιά μου. 

Μπορεί να φταίει ο σκελετός; Και αν ναι τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Πρέπει να μου δώσουν καινούργιο; Ή επισκευάζεται;  

Όταν δοκίμασα το άλλο ποδήλατο από τη βιτρίνα παρατήρησα ότι και σε κείνο υπήρχε πρόβλημα με τις αλλαγές ταχυτήτων.  Ακριβώς το ίδιο μοντέλο

Συγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου. Έδωσα 700 ευρώ πίστευοντας ότι παίρνω ένα πολύ καλό ποδήλατο και έχω βαρεθεί να πηγαίνω στο ποδηλατικό 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

κατσε ρε φιλε περιεργα μας τα λες. δεν ειναι αμαξι, ποδηλατο ειναι. οι ταχυτητες αλλαζουν ή οχι? αμα δεν ειναι καλα ρυθμισμενο κανει γρ-γρ και δυσκολευεται αμα ειναι τελεια ρυθμισμενο μπαινει κλατσ-μπαμ κατευθειαν. θεωρω απιθανο να ωφειλεται απο τον σκελετο. τζαμπα το στελνεις αθηνα για ελεγχο. εφοσον δεν ειναι στραβο το νυχακι ή το ντεραγιερ οι ταχυτητες θα επρεπε να αλλαζουν.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Τι σου φάνηκε περίεργο φίλε;

Στην αρχή μέχρι τον πέμπτο δίσκο άλλαζαν πολύ γλυκά θα έλεγα. Ούτε που καταλάβαινα ότι άλλαζε. Από κει και μετά ή αργούσε να ανεβάσει και έκανε γρ γρ όπως λες ή δεν ανέβαζε καθόλου, και  όταν άλλαζα και δεύτερη ταχύτητα τότε  άλλαζε δύο δίσκους μαζί.

Μετά την αλλαγή ντεραγιε το πρόβλημα έγινε εντονότερο. Όταν άλλαζα ταχύτητα με άκουγαν 100 πιο μακριά. Πράγμα που δεν το θεωρώ φυσιολογικό σε καινούργιο ποδήλατο των 700 ευρω

Δεν το στέλνω εγώ Αθήνα αλλά ο πωλητής που το πήρα που είναι και μάστορας.

Αφού με τα πολλά παραδέχτηκε ότι έχει πρόβλημα και ασχολήθηκε και δεν μπόρεσε να βρει που οφείλεται το έστειλε Αθήνα.

geatle
Απών/απούσα

ναι συνηθως οταν παιζει μονο τη μιση μερια απο τις ταχυτητες ειναι στραβο το νυχακι ή το ντεραγιερ. αμα το ξανακανει μετα την αλλαγη σε καινουργιο ειναι πολυ περιεργο. αμα βρεθει τι προβλημα εχει ενημερωσε να μαθουμε και εμεις.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Ότι και να ναι ελπίζω να λυθεί.

Αν είναι θέμα σκελετού, επισκευάζεται ή αλλαγή;

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι όταν οδήγησα το άλλο ποδήλατο ακριβώς ίδιο με το δικό μου. Είχε και αυτό το ίδιο πρόβλημα με τις ταχύτητες

Ότι και να φταιει. Ίσως να είναι ελλατωματικα όλα αυτής της σειρας

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

Έχεις σωστό chain line όταν αλλάζεις ταχυτητες; Την αλυσίδα την λάδωσε ο μαστορας με ένα λαδακι της προκοπής; Το νύχι το τσέκαρε ότι δεν είναι στραβο; Όχι με το ματι, αλλά με εργαλείο; Έβαλε το ποδήλατο πάνω σε σταντ ώστε να δει τις αλλαγές των ταχυτήτων από την πρώτη ως την τελεταία; Όσον αφορά το κάρφωμα των ταχυτήτων απλά ρυθμίζει λίγο την τάση της ντίζας, στο λέω γιατί ένα από τα ποδήλατα μου έχουν acera ντεραγιέ και μάλιστα οι αλλαγές είναι πολύ καλές σε σύγκριση με άλλες σειρές ακριβότερες που εχω. Σίγουρα πάντως δε φταίει ο σκελετός αν δεν μπαίνει σωστά μια ταχυτητα.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Προχθές πήρα το ποδήλατο.

Τελικά είχε πρόβλημα το κέντρο του πίσω τροχού. Είναι ελάττωμα όλης της σειράς μου είπε ο μάστορας και πωλητής.

Οι ταχύτητες αλλάζουν πολύ πιο γλυκά αλλά δυστυχώς δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος.

Πάλι στην 7,8 και 9 έχει κάποια θέματα. Φυσικά είναι πολύ λιγότερα και όχι τόσο έντονα όπως πριν.καποιες φορές κάνει γρρρ και κάποιες θα αργεί να τις αλλάξει, αλλά στο πιο χαλαρό.

Δε νομίζω ότι ακόμα και αυτό είναι φυσιολογικό. Για αυτής της κλάσης του ποδηλάτου

Θα το πάω σε κάποιο άλλο ποδηλαταδικο μήπως και βγάλω άκρη

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

ποια είναι η 7-8-9; 

μιλάς για τον μεγάλο δισκο; και μπροστά με ποιο δισκο είσαι;

Επίσης εαν μπροστα είσαι με τον μικρο, και πας πίσω και μου βάζεις το μικρο, ε βεβαια θα κανει γρ γρ γρ διοτι την αλυσιδα την τεντωνεις, στραβωνεις περα του φυσιολογικου. Σορρυ αλλα δεν εχεις παρει μηχανημα 10,000 ευρω να μην ακουγεται τιποτα.

Δευτερον, μηπως δεν εχεις ρυθμισει σωστα πίσω το indexing και απλα βρισκει η αλυσιδα;

Googlαρε το. 

Επισης τετοιο ποδήλατο φαντα;ζομαι το πηρες για βουνο. Οχι για καμια ασφαλτο

Ilias.gr
Απών/απούσα

Εννοώ 7,8,9 δίσκο. Λάθος μου αυτό που δεν το διευκρίνισα.

Μπροστά έχει μόνο δύο δίσκους. Οπότε δε νομίζω να έχει τόσο σημασία σε πιο δίσκο το έχω. Αν είχε 4,5 τότε θα το καταλάβαινα

Δεν έχω πάρει ποδήλατο με 10.000 ευρώ αλλά δεν το πήρα και από τα τζάμπο ή τα Καρφούρ

Με τα 700 ευρώ που έδωσα πίστευα ότι παίρνω ένα ποδήλατο σοβαρό και αξιόπιστο εκτός από όμορφο.

Εγώ δεν έχω ρυθμίσει απολύτως τίποτα.

Αυτή είναι δουλειά του πωλητή που έχει και σέρβις.

Όχι επειδή βαριέμαι αλλά επειδή δεν έχω τις γνώσεις για κάτι τέτοιο

Το πήρα πιο πολύ για μέσα στην πόλη. Ακόμα δεν έτυχε να πάω βουνό αν και θα το ήθελα. Δυστυχώς δεν ακολουθεί η παρέα.

Φαντάζομαι τι θα πεις πάνω σ' αυτό. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για την επιλογή μου. Για τον τύπο του ποδηλάτου. Είχα πριν το sirrus. Πάρα πολύ καλό ποδήλατο αλλά δε νομίζω ότι είναι για τη χώρα μας.

Άποψη μου αυτο

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Ilias.gr wrote:

Μπροστά έχει μόνο δύο δίσκους. Οπότε δε νομίζω να έχει τόσο σημασία σε πιο δίσκο το έχω.

Νομιζω ειπωθηκε και πριν.

Πισω τα μεγαλα τα γραναζια, τις ευκολες τις ταχυτητες, τις τρεχεις με τον μπροστα το μικρο το δισκο. 

Τα μικρα τα γραναζια, 11-18/21, με το μπροστα το μεγαλο. 

Το interlap για να αλλαζεις και με τους δυο.

 

Ilias.gr
Απών/απούσα

Όπως είπα δεν έχω εμπειρία σχετικά. Ούτε καταλαβαίνω τις ορολογίες. Οπότε δεν καταλαβαίνω και τι μου λες. Το interlap τι είναι;

Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάτι.

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Ilias.gr wrote:

Όπως είπα δεν έχω εμπειρία σχετικά. Ούτε καταλαβαίνω τις ορολογίες. Οπότε δεν καταλαβαίνω και τι μου λες. Το interlap τι είναι;

Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δε βρήκα κάτι.

 

 

Τι δεν καταλαβαινεις; οτι οταν βαζεις μπροστα τον μεγαλο δισκο και πισω το μεγαλο δισκο τεντωνεις την αλυσιδα;

ή επισης τον μικρο μπροστα και μικρο πισω και ακους γρ γρ γρ;

Τα ματακια σου τα ριξες κατω για να καταλαβεις πως λειτουργει το ρημαδι;

Ilias.gr
Απών/απούσα

Χαλάρωσε λίγο

Τις ορολογίες δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω

 

dhiotis
Απών/απούσα

Εννοεί, πως με τον μικρό δίσκο μπροστά, ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιούμε τις τελευταίες ταχύτητες πίσω, π.χ. 11 - 10 - 9 - 8 για να μην πω και 7, και οταν έχουμε τον μεγάλο δίσκο μπροστά, δεν χρησιμοποιούμε την 1η, 2η, 3η, ισως ακόμα και την 4η.

Και αυτό γιατι με αυτούς τους συνδιασμούς η αλυσίδα μας πάει διαγώνια αρκετά, με αποτέλεσμα να ""τρώγονται"" τα γρανάζια, αλλα και να κάνει περίεργους θορύβους κατά την αλλαγή.

Οι υπόλοιπες (πίσω) ταχύτητες, 5η, 6,η 7η ας πούμε, μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρις πρόβλημα και απο τους 2 μπροστινούς δίσκους.

 

Αυτά.

 

*καλό είναι, κατά την ώρα της αλλαγής της ταχύτητας πίσω, ή και κατά την εναλλαγή των μπροστινών δίσκων, να φροντίζουμε να έχουμε πολυ ελαφρή πετάλι.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ dhiotis

Αλλά αυτά τα κατάλαβα που λες και που είπε και πιο πάνω ο φίλος.

Όταν λέει αυτό όμως δεν κατάλαβα τι εννοεί

Το interlap για να αλλαζεις και με τους δυο

 

geatle
Απών/απούσα

παμε παλι να τα εξηγησω και εγω που εχω ορεξη.

1. τις μπροστα ταχυτητες τις λεμε δισκους. και πισω τα λεμε γραναζια.

2. οταν εχεις μικρο δισκο που ειναι απο την μεσα μερια επισης χρησιμοποιεις τα πισω γραναζια που ειναι κοντινοτερα στην μεσα μερια. και το αντιθετο για τον μεγαλο δισκο που ειναι απο την απε'ξω μερια.

3. interlap ο φιλος εννοει οτι για να αλλαξεις μπροστα δισκο θα πρεπει πισω η αλυσιδα να ειναι σε ενα ουδετερο σημειο, περιπου στο κεντρο των γραναζιων.

4. υπαρχουν και μερικοι συνδιασμοι ταχυτητων που εχουν πολυ μικρη διαφορα. αυτο μαζι με το 3 το χρησιμοποιεις για να αλλαξεις δισκο χωρις μεγαλη διαφορα στο τεμπο. (αρκει να μην στραβωνεις πολυ την αλυσιδα.)

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Αδερφέ, εγω χαλαρός είμαι.

Αλλα μια λες οτι δεν καταλαβαινεις διοτι δεν ξερεις την ορολογια και μετα λες αυτο το καταλαβες.

Αστο το interlap, και καταλαβε οτι ταχυτητες οπως λενε και οι απο πανω αλλαζεις στα πισω τα μεγαλα τα γραναζια με μικρο δισκο μπροστα, οι ευκολες ταχυτητες σου για εκει που εχεις κλιση ή τα ποδια σου έχουν κουραστει, και για ευθειες κατηφορες, μπροστα τον μεγαλο και πισω τα μικρα γραναζια.

Μια χαρα ειναι το ποδαλατακι σου. Το μονο που θα πρεπει να κοιταξεις ειναι η αλυσιδα να μην αργει να αλλαξει ταχυτητα ή να ζοριζεται, εφοσον δεν χρησιμοποιεις λαθος συνδυασμο δισκων γραναζιων. Σε αυτη τη περιπτωση ή μονος σου πισω απο τον πισω εκτροχιαστη εκει που ερχεται το συρματοσχοινο εχει ενα παπαρακι που το γυρνας προς τα εξω γαι σπρωξεις τον εκτροχιαστη προς τα εξω ή προς τα μεσα για να τον σπρωξεις προς τα μεσα και να διορθωνεις στην ουσια το τεντωμα του συρματοσχοινου στην ακριβια αν γλυφει η αλυσιδα στα γραναζια ή αν ειναι πολυ εξω. Αν γλυφει και ακους γρ γρ γρ αργει να κατεβασει αν ειναι προς τα εξω αργει να ανεβασει ή χανει τις αλλαγες ανεβαζει δυο δυο παλι κανει γρ γρ γρ.

Σε εξτριμ περιπτωσεις απλα κοιτας τις δυο βιδες που εχει πανω ο εκτροχιαστης και ρυθμιζεις ποσο μεσα κρατας την αλυσιδα πριν πεσει απο τον μεγαλο δισκο ή ποσο απο τον μικρο.

Αμα θες να τα ψαξεις ιντερνετικα το δευτερο που σου λεω λεγεται high low screw για πισω derailer το πρωτο indexing derailer. Αν δε γραφεται ετσι το derailer σορρυ. 

Αν δεν μπορεις να τα κανεις απλα πας στον ποδηλατα σου να σου ρυθμισει λιγο τις ταχυτητες τις αλλαγες το σασμαν.

Και πολυ βασικο και σωστο αυτο που σου λεει ο/η dhiotis.

Ειδικα οταν εισαι σε ανηφορα ή βαζεις δυναμη στο πεταλι, στην αλλαγη της ταχυτητας ειδικα για να ανεβασεις σε πιο μεγαλο γραναζι, αν δεις οτι ζοριζει, αφηνεις λιγο το πεταλι, ελλατωνεις τη δυναμη για να μπει πιο γλυκα η αλλαγη. 

Ilias.gr
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομερείς περιγραφές. Κατάλαβα αυτό που μου λέτε. Δεν χρειαζόταν να γραφτεί 4 φορες. Ίσως να μην γράφω σωστά αυτά που σκέφτομαι.

Για να το τελειώσουμε εδώ το θέμα

Αν δεν αλλάζω ταχύτητες με τον τρόπο που μου λέτε και πάει η αλυσίδα τέρμα διαγώνια , τότε είναι φυσιολογικό να κάνει αυτούς θορύβους που έχω πει και να ψιλό ζοριζεται κατά την αλλαγή.

Οπότε το ποδήλατο ειναι μια χαρά και γω πρέπει να δώσω εξετάσεις για οδήγηση ποδηλάτου.

Το καλό της υπόθεσης πάντως είναι ότι αν και με λάθος οδήγηση ανακάλυψα ένα πρόβλημα του ποδηλάτου. Το ελατωμματικο κέντρο του πίσω τροχού.

Έτσι για την ιστορία τώρα

Υπάρχει κάποιο ποδήλατο που με τέντωμα αλυσίδας (διαγώνια),  δουλεύει σωστά; Και αν ναι, σε τι ύψος τιμών κυμαίνονται; Στο περίπου. Μη βαρατε

 

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Το κέντρο που ξέρεις οτι ήταν ελλατωματικό; Στο δείξανε; 

Μπορείς να πας σε 1x 12 επιλογή. Οι αποψεις διιστανται για τη λειτουργικοτητα, την ευκολια και τη χρήση. Αν κανεις βουνο νομιζω θα σε βολέψει. Λεφτα υπολογιζεις 500-1000; Μπορει και πιο λιγα 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν παιζει ετσι.

1.Τις βιδες που εχει πανω το ντεραγιε δεν τις πειραζεις.  Η δουλεια τους ειναι για να θετουν τα ορια κινησης του ντεραγιε, αρα καμμια σχεση με το δικο σου θεμα.

2. Πρεπει να εισαι πιο συγκεκριμενος με το προβλημα σου. Στα ΜΤΒ η χρηση τους ειναι διαφορετικη. Ο μεγαλος δισκος του δισκοβραχιωνα παιζει σχεδον με ολες (αντε να μην βαζεις το πρωτο γραναζι πισω (το μεγαλυτερο εννοω)) και ο μικρος δισκος του δισκοβραχιωνα παιζει με τα τεσσερα ή πεντε γραναζια πισω (αναλογα το ποσες σχεσεις εχει). Μην συζηταμε για διαγωνιες αλυσιδες ειδικα τωρα που τα ΜΤΒ ειναι 1x. Επανερχομαι στον μικρο δισκο του δισκοβραχιωνα. Αυτος δεν παιζε με ολα ή σχεδον ολα πισω γιατι η αλυσιδα βρισκει ή στο ντεραγιε ή στο μεγαλο γραναζι και δεν μπορει να παει οσο δεξια πρεπει για να αλλαξει ομαλα. Οποτε κοιτα ακριβως ποτε στο κανει και τι σχεση εχεις (τι στον δισκοβραχιωνα και τι πισω).

3. Δεν υπαρχει περιπτωση να εφταιγε το κεντρο για αυτο που λες. Το shimano που φορας ειναι μια χαρα και θα εκανε την δουλεια του ικανοποιητικα. 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Μην συζηταμε για διαγωνιες αλυσιδες ειδικα τωρα που τα ΜΤΒ ειναι 1x.

Ναι αλλα το δικο του δεν ειναι 1x αλλα 2x οποτε τι να μη συζηταμε;

Εαν ειναι λαθος πισω ρυθμισμενα τα ορια μπορει να του κανει θορυβο. 

Μεταξυ μας το πιο λογικο του πε ο ποδηλατας οτι ειναι το κεντρο για να τον ξεφορτωθει.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Μου δείξανε ένα κέντρο εκεί αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν από το δικό μου.

Ίσως να μου το έδειξε για να καταλάβω τι είναι.

Μου το είπαν από το μαγαζί και σέρβις ότι ήταν ελατωμματικο, είχε τζόγο είπαν. Όλη η σειρά είχε το συγκεκριμένο πρόβλημα

Έτσι είπαν.

Δεν έχω σκοπό να πειράξω τίποτα. Ρώτησα έτσι από περιέργεια

 

 

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Ναι, δεν ειναι το κεντρο. Δηλαδή τωρα τι; Θα βάλεις αλλο κέντρο;

Οπως και να εχει νομζω ο kktsol εχει πιο πολυ εμπειρια στα χωματινα.

Ilias.gr
Απών/απούσα

Το ποδήλατο το πήρα καινούργιο

Μου το έκανε από την αρχή αυτό

Επειδή είχε εγγύηση, μου το άλλαξαν

Έτσι ειπαν

 

 

Ilias.gr
Απών/απούσα

Όταν μου το κάνει έχω το μεγάλο δίσκο μπροστά και βάζω 7,8,9

Με το μικρό δεν ξέρω γιατί δεν τον δουλεύω πολύ και δεν το παρατήρησα

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Δεν παιζει ετσι.

1.Τις βιδες που εχει πανω το ντεραγιε δεν τις πειραζεις.  Η δουλεια τους ειναι για να θετουν τα ορια κινησης του ντεραγιε, αρα καμμια σχεση με το δικο σου θεμα.

2. Πρεπει να εισαι πιο συγκεκριμενος με το προβλημα σου. Στα ΜΤΒ η χρηση τους ειναι διαφορετικη. Ο μεγαλος δισκος του δισκοβραχιωνα παιζει σχεδον με ολες (αντε να μην βαζεις το πρωτο γραναζι πισω (το μεγαλυτερο εννοω)) και ο μικρος δισκος του δισκοβραχιωνα παιζει με τα τεσσερα ή πεντε γραναζια πισω (αναλογα το ποσες σχεσεις εχει). Μην συζηταμε για διαγωνιες αλυσιδες ειδικα τωρα που τα ΜΤΒ ειναι 1x. Επανερχομαι στον μικρο δισκο του δισκοβραχιωνα. Αυτος δεν παιζε με ολα ή σχεδον ολα πισω γιατι η αλυσιδα βρισκει ή στο ντεραγιε ή στο μεγαλο γραναζι και δεν μπορει να παει οσο δεξια πρεπει για να αλλαξει ομαλα. Οποτε κοιτα ακριβως ποτε στο κανει και τι σχεση εχεις (τι στον δισκοβραχιωνα και τι πισω).

3. Δεν υπαρχει περιπτωση να εφταιγε το κεντρο για αυτο που λες. Το shimano που φορας ειναι μια χαρα και θα εκανε την δουλεια του ικανοποιητικα. 

Στα συστήματα 2Χ ο μεγάλος δίσκος πρέπει να αλλάζει χωρίς πρόβλημα όλα τα γρανάζια πίσω. Ο μικρός που χρησιμοποιείται μόνο σε ανηφόρες "τοίχους" θα παίζει καλά μόνο με τα 3-4 μεγάλα γρανάζια πίσω. Αν έχεις πρόβλημα με τον μεγάλο δίσκο πρέπει να γίνεις περισσότερο συγκεκριμένος και να δεις ποτε συμβαίνει το πρόβλημα.

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

απο εμπειρια θα σου πω οτι πολλοι λιγοι θα κατσουν να σχοληθουν σωστα με το να σου ρυθμισουν οπως πρεπει τις αλλαγες

Συν οτι ειναι εντελως διαφορετικες οι αλλαγες οταν ειναι κρεμασμενο στο σταντ και δεν εχει κανενα φορτιο το ποδηλατο ή αντισταση στα γραναζια, και εντελως διαφορετικο οταν ειναι στο δρομο ή εξω με +70 80 κιλά.

Δεν ξέρω αμα οπου εισαι εχουν εδω τα παιδια να σου προτεινουν κανενα καλο και τιμιο να πας

Ilias.gr
Απών/απούσα

Τα διάβασα όλα όσα γράψατε όλοι αρκετά προσεκτικά.

Πρόβλημα έχω προς το παρών μόνο στο μεγάλο δίσκο. Δεν παρατήρησα κάτι για το μικρό επειδή δεν το δουλεύω.

Πόσο πιο συγκεκριμένος να γίνω; Τι πληροφορίες πρέπει να σας πω;

Όταν έχω το μεγάλο δίσκο μπροστά και πίσω πάω να βάλω την 7 ή 8 ή 9 τότε έχει το θέμα. Και όταν κατεβάζω από 9 σε 8, 7

Όλες οι άλλες μπαίνουν πολύ γλυκά χωρίς να ακούγεται το παραμικρό

Για το κέντρο μου είπε ο πωλητής που είναι και σέρβις. Αν μου λέει Μαλ.... Τότε σας λέω και γω Μαλ....

 

Ilias.gr
Απών/απούσα

Το θέμα ότι είναι καινούριο το ποδήλατο και το πάω εκεί που το πήρα. Αν δεν ασχοληθεί αυτός, υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί άλλος;

Μπορούσα να το πάρω απ' το ίντερνετ τουλάχιστον 50 ευρώ πιο κάτω αλλά προτίμησα να το πάρω από μαγαζί για να έχω την υποστήριξη σε ότι χρειαστώ. Αλλά έκανα λάθος

Εκτός από τις δοκιμές στο Σταντ, το έχουν κάνει αρκετές βόλτες αλλά 

Αν το πάω σε άλλο μαγαζι, δωρεάν έλεγχο ή και επισκευή θα έχω μόνο αν εισάγει και πουλάει αυτή τη μάρκα;

Ξέρουμε ποδηλαταδικα που δουλεύουν αυτοί τη μάρκα; Και αν οχι. Κάποιον καλό μάστορα με φιλότιμο

Θεσσαλονίκη μενω

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Γνωμη μου οτι απλά γλύφει η αλυσιδά μπροστά στον εκτροχιαστή γιαυτο σου κάνει αυτον τον ήχο. Ας πουνε και τα άλλα τα παιδια. Αλλα απλά ειναι αυτο που σου λεμε απο την αρχή, την 789 απο τη στιγμη που εννοεις πισω τα μεγαλα τα γραναζια, δουλευετα με τον μικρο μπροστά. Δηλαδη οταν φτανεισ στην 6 πισω και χρειαζεσε πιο ανετο πεταλι, κατεβασε μπροστα δισκο.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Προφανώς ο Ηλίας εννοεί ως 789 εκείνα τα γρανάζια που αντιστοιχούν στο τι του δείχνει η ένδειξη του shifter στο τιμόνι του.

Δηλαδή στα μικρά γρανάζια.

Εκεί έχει πρόβλημα ο Ηλίας.  Στο συνδυασμό μεγάλου δίσκου και μικρών (με λιγα δοντια) γρανάζιών. 

Αυτό είναι πρόβλημα αν δεν βαράει στην αλυσίδα απλά το μπροστινό ντεραγιέ.

Και αν είναι έτσι τότε δεν ξέρω τι φταίει. 

Ηλία κατάλαβα καλά;