Επισκευη trx beretta

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mariostamp
Απών/απούσα

Καλησπερα και καλος σας βρηκα στην παρεα του ποδηλατου .

Ειμαι καινουριος στον χορο του ποδηλατου εχτες μου εδωσαν ενα Trx beretta  και στο τιμονι εχει ενα αυτοκολιτο τον αριθμο 11 , ηταν παρατημενο και θελω να το επισκευασω μονος μου κυριως λογο χρηματων .

Το πρωτο πραγμα που ειδα και εχει χαλασει ειναι το πισω σασμαν (εχει γινει 2 κομματια), και θελω να ρωτησω ποιο και τι να αγωρασω να το αλλαξω η κασετα εχει 6 γραναζια πισω . μετα θελω να βαλω καινουρια σιρματοσχοινα στα φρενα και αλυσιδα (εχει γινει κοκκαλο απο την σκουρια) .

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Όπως πάντα, σε τέτοιες περιπτώσεις παλαιών εισαγωγικών ποδηλάτων που ζητείται η ανάστασή τους, ξεκινάμε με ένα καλό καθάρισμα. Σαπούνισμα, τρίψιμο στις σκουριές, να φύγει η μάκα, να ξεκοκκαλώσουν ότι είναι κολλημένα, να λάμψουν τα μέταλλα. Μετά ένα καλό λάδωμα.

Αντικατάσταση σε καλώδια (μακαρόνια) και συρματόσχοινα και σε αλυσίδα αν είναι πολύ σκουριασμένη και ξεχειλωμένη.... Αντικατάσταση σε ελαστικά και σαμπρέλες (ειδικά αν είναι πάνω από 5-6 χρόνια παρατημένο το ποδήλατο). Αντικατάσταση σε τακάκια φρένων αν είναι φαγωμένα / πολύ σκληρά, ή εναλλακτικά πολύ καλό τρίψιμο στην επιφάνειά τους, ώστε να φρεσκαριστούν. Οι τροχοί είναι ΟΚ? Μήπως θέλουν ακτινολόγηση για να γυρνάνε όμορφα?

Το ντεραγιέ, πάει με το σύστημα των ταχυτήτων. Αν έχεις Shimano 6άρα πίσω (υποθέτω ότι δεν είναι κασέτα γραναζιών, αλλά έχει και το ελεύθερο μέσα - ασχετο απλά το αναφέρω), ζητάς το αντίστοιχο ντεραγιέ / σαζμάν ή όπως το ξέρεις, από κάποιο ποδληατάδικο.

... όπως καταλαβαίνεις, ακόμα και αν ασχοληθείς μόνο εσύ και απλά αγοράσεις τα υλικά και τα τοποθετήσεις μόνος σου, το κόστος δεν είναι αμελητέο...

Σε κάθε περίπτωση, προσωπική μου άποψη, αν έχεις κάποια βασικά εργαλεία, καναν φίλο που έχει κάποιες βασικές γνώσεις, και δεις κάποια σχετικά βιντεάκια, αξίζει να ασχοληθείς....

Καλές Πεταλιές.

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

οπως σου ειπε και ο απο πανω. Απλα πριν ξεκινησεις να ξερεις οτι κατι τετοιο καινουργιο (με 27,5 τροχο γιατι το δικο σου μαλλον 26 θα εχει) κοστιζει περιπου 250 ευρω. Απο εκει και περα βαζεις κατω το τι χρειαζεσαι και κοιτας το κοστος και μετα αποφασιζεις εαν αξιζει να προχωρησεις ή οχι. Να συμπληρωσω στο απο πανω οτι μπορει να χρειαστεις και χειροστηρια αλλαγης ταχυτητων (κολλανε και μετα δεν ξεκολανε με τιποτα εαν τα αφησεις για αρκετο καιρο)

Επισης εαν σε ενδιαφερει απλα να λειτουργει υπαρχουν "κολπα" που μπορεις να κανεις. Ειχα φτιαξει ενα ποδηλατο για καποιον που δεν μπορουσε να διαθεσει καθολου χρηματα (θα το χρησιμοποιουσε για να μεταφερει πραγματα για να παιρνει καποια χρηματα) και δεν νομιζω το ποδηλατο που εχεις να ειναι σε χειροτερη κατασταση απο εκεινο.

1. αφαιρεσα τις ταχυτητες (εβαλα την αλυσιδα στο μεσαιο δισκο και στο τεταρτο γραναζι πισω). Επαιξα λιγο την αλυσιδα να ξεκολλησει και την εβαλα για ενα βραδυ σε πετρελαιο. Η σκουρια δεν εφυγε τελειως αλλα λειτουργουσε.

2. Λαστιχα-σαμπρελες. Εγω ειχα ενα σετ χρησιμοποιημενο αλλα που μπορουσε να μπει εσυ θα παρεις καινουργιο.

3.γρασσαρισμα σε κεντρα τροχων και ακτινολογηση

4.συρματα (αφου εγινε μονοταχυτο θελει μονο φρενων). Εγω τα εκανα δωρο, αλλα εαν σετ δεν κοστιζει τοσο πολυ.

5.τακακια δεν ηθελε το παιδι λογω κοστους αλλα του εβαλα καινουργια χωρις να τον χρεωσω γιατι με τα φρενα δεν κανω εκπτωσεις.

Με αυτα το ποδηλατο εγινε λειτουργικο υποθετω κατι αντιστοιχο μπορεις να κανεις και εσυ. Ουσιαστικα συρματα, ελαστικα, τακακια αλλα και πολυ προσωπικη εργασια.