Στατιστικές από τα κλεμμένα ποδήλατα

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

spyrosv *** ΥΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Προς γνώση και συμμόρφωση δημοσιεύουμε τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία από όσα ποδήλατα είναι καταχωρημένα στον παρόντα ιστοχώρο

Σημαντικό σε κάθε κλοπή (αλλά και αγορά μεταχειρισμένου) ποδηλάτου
είναι να γνωρίζετε τον αριθμό πλαισίου τον οποίο αναγράφει ο σκελετός!

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011.
Καταχωρήσεις κλεμμένων ποδηλάτων: 593.

  • Πόσα χρόνια το είχες;
    1 μήνα 59
    3 μήνες 47
    6 μήνες 49
    1 χρόνο 71
    2 χρόνια 57
    ...
    Σχολιασμός: ενδεικτικό είναι ότι την πρώτη χρονιά άρα υπάρχουν 226 περιστατικά (σύνολο 1,3,6 μήνες +1 χρόνος) ενώ τον δεύτερο πέφτουν μόνο στο 57. Μια πιθανή ερμηνεία είναι ότι ο ιδιοκτήτης μαθαίνει που, πως και με τι να κλειδώνει το ποδήλατο του.
  • Αριθμός πλαισίου
    Τον είχαν σημειωμένο: . άτομα
    Σχολιασμός:
  • Φωτογραφία ποδηλάτου
    Είχαν τραβήξει φωτογραφία: . άτομα
    Σχολιασμός:
  • Λίστα σημείων κλοπής
    Ανοιχτό γκαράζ ή αυλή σπιτιού 13
    Αποθήκη 3
    Είσοδος πολυκατοικίας 12
    Κεντρικός δρόμος 2
    Κλειστό γκαράζ 3
    Μέσα από σπίτι 5
    Σχολιασμός:
  • Kλοπές έξω από τους σταθμούς Μetro - ΗΣΑΠ
    Σταθμός ΗΣΑΠ ή ΜΕΤΡΟ 27
    Στάση Λεωφορείου ή Τρόλεϋ 1
    Σχολιασμός: επί του συνόλου . άτομα
  • Ώρα κλοπής
    άγνωστο 53
    ημέρα 83
    νύχτα 75
    Σχολιασμός:
  • Ήταν κλειδωμένο με πάνω από μια κλειδαριά
    . άτομα
    Σχολιασμός:
  • Είδος/τύπος κλειδαριάς
    αλυσίδα 29
    κλειδαριά μηχανής 19
    πέταλο 5 Από αυτά στα 2 κόπηκε το αντικείμενο στο οποίο ήταν κλειδωμένα.
    συρματόσχοινο (λεπτό) 62
    συρματόσχοινο (χοντρό) 64
    ξεκλείδωτο 36
    Από όσα ξεκλείδωτα είχαν σχόλια (ενδεικτικά): 4 από εισόδους πολυκατοικίας, 2 από μέσα από σπίτια (διάρηξη), 1 από αυλή, 1 από κλειστό γκαράζ πολυκατοικίας.
    Σχολιασμός:

Περαιτέρω συμπεράσματα δικά σας!...
____________________________________________________________________________
Συναφείς δημοσιεύσεις


Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Το πρωτο και οφθαλμοφανες συμπερασμα ειναι οτι το πεταλο αποτελει ισως μια απο τις καλυτερες λυσεις, ακομα.
Το δευτερο ειναι οτι το συρματοσχοινο ειναι ο,τι καλυτερο αν θες να στο κλέψουν.
Νομιζω οτι μερικά ποδηλατα δεν εχουν αριθμο πλαισιου αφενος, και αφετερου δε βρισκονται και ποτέ, οπότε δεν ξέρω τι αξια θα ειχε η καταγραφη της καταγραφης του αριθμου.

Εγω εχω να προτεινω μερικες παραμετρους που μπορει σε μια φόρμα καταγραφής να φανουν και λιγο υπερβολικες, αλλά ισως κάποτε φανούν πολύ χρήσιμες.
1. τι ποδηλατο ηταν (μαρκα, μοντελο, χρονολογια, τιμή αγοράς με διαβαθμιση 100αρικου)
2. με τι ηταν κλειδωμενο -(και αριθμητικά, πχ πεταλο και συρματοσχοινο και μαρκα κλειδαριας σε ενα κενο πεδίο στη φορμα)
3. πανω σε τι ηταν κλειδωμενο -πολύ σημαντικό!(με περιγραφή για αυτά που υπάρχουν στανταρ στην πόλη-κολονακια-στυλοι φωτισμου-πι-κλπ και κενό πεδίο για οτιδηποτε άλλο)
4. σε τι σημειο ηταν κλειδωμενο (αξιολόγηση χρήστη κυριως όσον αφορά το βαθμό διέλευσης περαστικών, το φωτισμο και την περιοχη)
5. Για πόση ωρα ήταν κλειδωμένο και αν ο κάτοχος το άφηνε εκεί με καποια περιοδικότητα (πχ εξω απο τη δουλεια, το φροντιστηριο κλπ)ή αν το άφηνε πρώτη φορά.
6. Τι ωρα εγινε (περίπου) η κλοπή.
7. Αν η εμφανιση του ποδηλάτου είχε αλλαχτεί σημαντικά απο τον ιδιοκτητη και πώς. (πχ, βαψιμο, σημαδια, γδαρσιματα, αυτοκόλλητα κλπ)
8. δεν ξερω αν ειναι εφικτό, αλλά αν θα μπορούσαμε αυτά όλα τα περιστατικά να τα καρφιτσώναμε σε ένα χάρτη (πχ google maps) ώστε να αποτυπωνόταν και οπτικά άν υπάρχουν περιοχές που δρουν σπείρες κατά προτίμηση.

Μπορω να αιτιολογησω την κάθε πρόταση χωριστά αν χρειαστει, αν και νομιζω οτι οι περισσότερες πιθανες συσχετίσεις ειναι προφανεις...

Θα βγουν και πολλά συμπεράσματα εσωτερικού τυπου, πχ ποια ποδηλατα κλειδωνονται με τι και ποια ποδηλατα αφηνονται εξω κλπ., στοιχεια που σιγουρα θα εξηγησουν καλύτερα τα υπόλοιπα συμπεράσματα σε σχέση με τις κλοπές.

Στη διάθεσή σας για ιδέες και οτιδηποτε αλλο μπορώ.

jeanmarat
Απών/απούσα

συγγνωμη οι 5 κλοπές με πέταλο πως έγιναν ;

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Πρωτον, δεν αναφερεται ο τυπος του πεταλου, υπάρχουν σίγουρα και μούφες πέταλα που δεν αντέχουν στο φρέον. Επιπλέον, δεν αναφερεται αν κοπηκε το πέταλο ή αυτό στο οποίο ηταν δεμένο. Τέλος, τίποτα δεν ειναι αδιάρρηκτο, αν υπάρχει χρόνος και ιδιωτικότητα.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Για το 2 πέταλα από τα 5:

1ο
έκοψαν το κάγκελο όπου ήταν κλειδωμένο και πήραν το ποδ. μαζί με το πέταλο

2ο automation
έκοψαν το ένα ποδ. πάνω στο οποίο ήταν κλειδωμένο το άλλο και το πήραν μαζί με το πέταλο

Κάποια πέταλα φασόν (π.χ. μάρκας scott, masterlock κλπ) είναι κινέζικα...

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
Για το 2 πέταλα από τα 5:

1ο
έκοψαν το κάγκελο όπου ήταν κλειδωμένο και πήραν το ποδ. μαζί με το πέταλο

2ο automation
έκοψαν το ένα ποδ. πάνω στο οποίο ήταν κλειδωμένο το άλλο και το πήραν μαζί με το πέταλο

Κάποια πέταλα φασόν (π.χ. μάρκας scott, masterlock κλπ) είναι κινέζικα...


Ισως αυτό δεν ειναι πρόβλημα, μια και θα υπάρχουν τα στανταρντς παραγωγης της μητρικής εταιρειας.

Πάντως ειναι πολυ σημαντικό τελικά το ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. Ας πουμε, αν το πέταλο χωρουσε σε στυλο φωτισμου, νομιζω δε θα το πειραζε κανείς.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Είναι μια πρώτη δόση θα ακολουθήσουν κι άλλες...

Λοιπον οι αλλαγές έχουν ως εξής, προστέθηκαν οι εξής επιλογές:

Αξία ποδηλάτου:
100 Ευρώ
200 Ευρώ
300 Ευρώ
400 Ευρώ
500 Ευρώ
650 Ευρώ
800 Ευρώ
1000 Ευρώ
1250 Ευρώ
1500 Ευρώ
Πάνω από 1500 Ευρώ

(Κυρίως για να συσχετίσουμε αξία ποδηλάτου-αξία κλειδαριάς)

Πόσα χρόνια το είχες;

1 μήνα
3 μήνες
6 μήνες
1 χρόνο
2 χρόνια
3 χρόνια
4 χρόνια
5 χρόνια
6 χρόνια
7 χρόνια
8 χρόνια
9 χρόνια
10 χρόνια
15 χρόνια
20 χρόνια
πάνω από 20 χρόνια

Λίστα σημείων κλοπής
Σταθμός ΗΣΑΠ ή ΜΕΤΡΟ
Στάση Λεωφορείου ή Τρόλεϋ
Κεντρικός δρόμος
Ερημικός δρόμος
Πεζόδρομος
Πλατεία
Πάρκο
Είσοδος πολυκατοικίας
Κλειστό γκαράζ
Αποθήκη
Ανοιχτό γκαράζ ή αυλή σπιτιού
Μέσα από σπίτι
Άλλο

Ήταν κλειδωμένο με πάνω από μια κλειδαριά;
Όχι
Ναι

Στην κλειδαριά προστέθηκαν μερικές ακόμα επιλογές
ξεκλείδωτο
συρματόσχοινο (λεπτό)
συρματόσχοινο (χοντρό)
κλειδαριά μηχανής (κουλούρα)
αλυσίδα μηχανής (τετραγωνισμένοι κρίκοι, σκληρυμένος χάλυβας)

αλυσίδα
αναδιπλούμενη κλειδαριά
πέταλο

αξία κλειδαριάς/ων
0 ευρώ
10 ευρώ
20 ευρώ
30 ευρώ
40 ευρώ
50 ευρώ
60 ευρώ
70 ευρώ
80 ευρώ
90 ευρώ
100 ευρώ
110 ευρώ
120 ευρώ
130 ευρώ
140 ευρώ
150 ευρώ

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Νομίζω ότι το πάνω σε τι ήταν κλειδωμένο, έχει σημασία. Στα Εξάρχεια έχουν αρχίσει και κόβουν δεντράκια. Αν δεν το ρωτήσεις, και ήταν με πέταλο δεμένο στο δεντράκι, θα βγει συμπέρασμα ότι κλάπηκε ποδήλατο με πέταλο.

Νομίζω ότι η διαβάθμιση της αξίας των κλειδαριών θα μπορούσε να είναι σε 20άρικα και να πηγαίνει και λίγο παραπάνω. Αν κανείς έχει τα δυο που θεωρούνται τοπ σήμερα, το ξεπερνάει το 150άρι.

Επίσης, αν κάποιος μπορούσε να βοηθήσει ώστε να καρφιτσώνονταν τα περιστατικά σε ένα δικτυακό χάρτη (πχ Google maps) θα ήταν πολύ χρήσιμο, γιατί θα βλέπαμε οπτικά την κατανομή τους σε περιοχές.

Πάντως, έχουν μπει οι βάσεις για πολύ σοβαρή δουλειά!!!

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Εννοώ εκτός ελλάδος που να μην αναφέρει μόνο τον αριθμό ή το πόσα ήταν ξεκλείδωτα για να πάρω καμιά ιδέα, τέλως πάντων συνεχίζουμε λίγο τις βελτιώσεις...

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Πρόσθεσα το πεδίο:

Μάρκα και μοντέλο κλειδαριάς/ιών για να ξέρουμε πια για συγκεκριμένες κλειδαριές.

Τρόπος κλοπής
Κόψανε την κλειδαριά (την βρήκα κομμένη)
Παραβίασαν την κλειδαριά (την βρήκα ανοιγμένη με πειραγμένο τον κύλινδρο)
Άνοιξαν την κλειδαριά(την βρήκα στραβωνένη και ανοιχτή με και με ζημιά στα σημεία που συγκρατείτε κλειστή)
Η κλειδαριά βρέθηκε με την ζάντα ή κάποιο άλλο μέρος του ποδηλάτου αλλά έλειπε το υπόλοιπο (δεν είχα κλειδώσει τον σκελετό μαζί)
Η κλειδαριά βρέθηκε αλλά κλειδωμένη κανονικά στο σημείο αλλά δεν υπήρχε το ποδήλατο (κλείδωσα αφηρημένα και ο σκελετός δεν ήταν μέσα).
Κόψανε το δέντρο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Κόψανε το κάγκελο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Κόψανε κάτι άλλο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Ξεριζώσαν την κολώνα στην οποία το είχα κλειδώσει (δεν την είχα τσεκάρει πριν)
Ξερίζωσαν κάτι άλλο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Πήραν μαζί και το αντικείμενο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Το σήκωσαν και το έβγαλαν από πάνω από το αντικείμενο στο οποίο το είχα κλειδώσει
Ήταν κλειδωμένο σε σπίτι και παραβίασαν πόρτα/εξώπορτα σπιτιού
Το άφησα για λίγο
Το άφησα να το φυλάει κάποιος
Το έβλεπα και νόμιζα ότι θα το προλάβω

Αναλυτικός τρόπος κλοπής

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

που όλες τους είναι εξαιρετικά χρήσιμες (αν ξέρουμε να τις φτιάχνουμε σωστά έτσι ώστε να εξάγουμε και χρήσιμα συμπεράσματα), υπάρχει εκ πρώτης όψεως μια σημαντική ένδειξη, τόσο οφθαλμοφανής που νομίζω ότι δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη.

Και αναφέρομαι στα νούμερα της λίστας των σημείων κλοπής που αν την παρατηρήσει κανείς προσεκτικά θα δει ότι τα περισσότερα ποδήλατα κλέβονται έξω από σταθμούς ΗΣΑΠ & ΜΕΤΡΟ, ενώ ακολουθούν τα ανοιχτά γκαράζ και οι αυλές σπιτιών.

Με λίγα λόγια τα πιο ευάλωτα σημεία είναι και τα εκτεθειμένα σημεία (αυτά στα οποία έχει άνετη οπτική επαφή ή πιο εύκολη πρόσβαση το κάθε κλεφτρόνι).

Στα μεν ανοικτά γκαράζ όταν είναι της κατοικίας μας μπορούμε να παραφυλάξουμε πίσω από καμιά κολώνα ή να βάλουμε κανα τηλεοπτικό κύκλωμα παρακολούθησης και να προλάβουμε να τσακίσουμε τους λεχρίτες (λέω τώρα). Όταν είναι σημεία κάποιου προορισμού δουλειάς ή επίσκεψης καλό είναι να αποφεύγονται σαν τόποι κλειδώματος και να παίρνουμε το ποδήλατο μέσα όπου πάμε ακόμη κι αν διαφωνεί ο επισκεπτόμενος (χρησιμοποιούμε το αντεπιχείρημα να μας καταβάλλει το αντικείμενο της αξίας του εάν μας το κλέψουν επειδή μας αρνήθηκε να το βάλουμε μέσα).

ΚΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΛΩΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΗΣΑΠ & ΜΕΤΡΟ
Εδώ εάν ζούσαμε σε κάποια χώρα της Ευρώπης (κι όχι των Βαλκανίων) οι ίδιοι οι αρμόδιοι των συγκεκριμένων φορέων θα είχαν φροντίσει (πέραν του να έχουν κλειστά σημεία πάρκιγκ εντός των σταθμών όπως είθισται) να έχουν κάποιο εξωτερικό κύκλωμα παρακολούθησης αν όχι και κάποιο φύλακα στα σημεία που δεν υπάρχουν τα εσωτερικά παρακολουθούμενα σημεία πάρκιγκ (με ένα ελάχιστο αντίτιμο από τον ποδηλάτη για την υπηρεσία αυτή που του παρέχεται).
Σην περίπτωση κλοπής ο αρμόδιος που βλέπει από monitor την κλοπή επεμβαίνει και τακτοποιεί το κλεφτρόνι καταλλήλως.
Επειδή όμως αυτό στην κολοχώρα που ζούμε (απότι διαφαίνεται από το επίπεδο κοινωνικής αναλγησίας των Δημοτικών φορέων) ανήκει στα σενάρια επιστημονικής φαντασίας, η μόνη λύση που προτείνω και που θα μπορούσε ίσως να αποδώσει (και μην γελάσει κανείς αριστερός του κώλου) είναι αυτή των "Ποδηλατοράμπο" κι εξηγούμαι:
Προτείνω τη σύσταση σώματος άνεργων που θα αναλάβουν να λειτουργήσουν ως ποδηλατοντετέκτιβ (με τα ανάλογα προσόντα) οι οποίοι με βάρδιες θα μπορούν να καλύπτουν διακριτικά τα σημεία παρκαρίσματος ποδηλάτων έξω από σταθμούς ΜΕΤΡΟ & ΗΣΑΠ σε όλες τις ώρες του 24ωρου (αιχμής και ουχί) και να αποδίδουν δικαιοσύνη....ο νοών νοείτο.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Cyclelife wrote:

Προτείνω τη σύσταση σώματος άνεργων που θα αναλάβουν να λειτουργήσουν ως ποδηλατοντετέκτιβ (με τα ανάλογα προσόντα) οι οποίοι με βάρδιες θα μπορούν να καλύπτουν διακριτικά τα σημεία παρκαρίσματος ποδηλάτων έξω από σταθμούς ΜΕΤΡΟ & ΗΣΑΠ σε όλες τις ώρες του 24ωρου (αιχμής και ουχί) και να αποδίδουν δικαιοσύνη....ο νοών νοείτο.

Κοίτα. Κατά τη γνώμη μου αλλά και όπως έχει διαχρονικά αποδειχτεί, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να μείνει απόλυτα προστατευμένο (εννοώ από πλευράς ιδιοκτησίας).Και είναι η κοινωνική αδικία ,αυτή που παράγει την όποιου τύπου "εγκληματικότητα", αυτή που οδηγεί κάποιον στο να κλέβει ποδήλατα αντί να σπουδάζει στο ΜΙΤ .
Γενικά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Για την ακρίβεια, πρόκειται να ενταθεί δραματικά τους επόμενους μήνες. Όσον αφορά τα ποδήλατα, αυτό που προτείνεις το βλέπω να είναι λάθος για πολλούς λόγους.
Πρώτον, διότι δεν αίρει την κοινωνική αδικία, και κατά συνέπεια δεν αντιμετωπίζει την αιτία του προβλήματος που είναι η μη δίκαιη διανομή του πλούτου.
Δεύτερον, διότι όπως και με όλα τα πράγματα, οι μέθοδοι κλοπής ακολουθούν κατά πόδας τις μεθόδους προστασίας. Κάποτε έμπαινες σε τράπεζα να κάνεις ληστεία και ήταν πολύ εύκολο. Τώρα με τις πόρτες και τους φρουρούς κλπ, οι περισσότερες ληστείες είναι ένοπλες και κάποιες είναι και αιματηρές.Με αυτό που προτείνεις, θα έρθει η στιγμή που θα κάνουν ντου με τσεκούρια στον "ράμπο" και μετά θα τα βουτάνε ανενόχλητοι.(Και με τα πέταλα, κάτι θα βρεθεί να τα ανοίγει. και μετά θα βγει η νέα κλειδαριά με την υψηλότερη βαθμολογία και θα είναι εκείνη που θα καθυστερεί περισσότερο τον κλέφτη.Έτσι πάει....)
Τρίτον, μια και μιλάμε για μια αγορά, πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά ακολουθούν τους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης. Αν δεν αγοράσεις "μεταχειρισμένο" που ο πωλητής του να μη μπορεί να αποδείξει ότι είναι δικό του , μειώνεις τη ζήτηση. Και πίστεψέ με, κανένας δεν κλέβει κάτι που δεν πουλιέται εύκολα, όταν έχει μικρή αξία.

Νομίζω ότι ο χρυσός κανόνας για να αποφύγεις την κλοπή είναι:
Μην τους μπεις στο μάτι (είτε με αφελές κλείδωμα είτε με μακροχρόνιο παρκάρισμα σε ακατάλληλο μέρος)
Καθυστέρησέ τους με ένα καλό κλείδωμα (αύξησε τις πιθανότητες να πιαστούν επ αυτοφώρω)
Μείωσε την μεταπωλητική αξία του ποδηλάτου
κάνοντάς το προσωπικό, με μη αντιστρεπτό τρόπο (χάραξε το όνομά σου στο πλαίσιο, ξέρω γω)
Μην αγοράζεις κλεμμένα.

Κι ακόμα καλύτερα από όλα τα παραπάνω,

Δοκίμασε να φτιάξεις ένα κόσμο όπου κανένας δε θα χρειάζεται να κλέβει για να ζήσει.....

jeanmarat
Απών/απούσα

"Ποδηλατοράμπο" ; Μήπως θεοχάρης των ποδηλάτων ; Ή Dirty Harry των ποδηλατων :

"You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"
http://www.youtube.com/watch?v=FnMLGkj91Og

ε τώρα φταίμε εμείς αριστεροί ή ξεαριστεροι του κώλου ή οι απόψεις του κώλου ;

ελεος τι άλλο θα ακουσουμε.

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Cyclelife wrote:

Προτείνω τη σύσταση σώματος άνεργων που θα αναλάβουν να λειτουργήσουν ως ποδηλατοντετέκτιβ (με τα ανάλογα προσόντα) οι οποίοι με βάρδιες θα μπορούν να καλύπτουν διακριτικά τα σημεία παρκαρίσματος ποδηλάτων έξω από σταθμούς ΜΕΤΡΟ & ΗΣΑΠ σε όλες τις ώρες του 24ωρου (αιχμής και ουχί) και να αποδίδουν δικαιοσύνη....ο νοών νοείτο.

Κοίτα. Κατά τη γνώμη μου αλλά και όπως έχει διαχρονικά αποδειχτεί, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να μείνει απόλυτα προστατευμένο (εννοώ από πλευράς ιδιοκτησίας).Και είναι η κοινωνική αδικία ,αυτή που παράγει την όποιου τύπου "εγκληματικότητα", αυτή που οδηγεί κάποιον στο να κλέβει ποδήλατα αντί να σπουδάζει στο ΜΙΤ .
Γενικά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Για την ακρίβεια, πρόκειται να ενταθεί δραματικά τους επόμενους μήνες. Όσον αφορά τα ποδήλατα, αυτό που προτείνεις το βλέπω να είναι λάθος για πολλούς λόγους.
Πρώτον, διότι δεν αίρει την κοινωνική αδικία, και κατά συνέπεια δεν αντιμετωπίζει την αιτία του προβλήματος που είναι η μη δίκαιη διανομή του πλούτου.
Δεύτερον, διότι όπως και με όλα τα πράγματα, οι μέθοδοι κλοπής ακολουθούν κατά πόδας τις μεθόδους προστασίας. Κάποτε έμπαινες σε τράπεζα να κάνεις ληστεία και ήταν πολύ εύκολο. Τώρα με τις πόρτες και τους φρουρούς κλπ, οι περισσότερες ληστείες είναι ένοπλες και κάποιες είναι και αιματηρές.Με αυτό που προτείνεις, θα έρθει η στιγμή που θα κάνουν ντου με τσεκούρια στον "ράμπο" και μετά θα τα βουτάνε ανενόχλητοι.(Και με τα πέταλα, κάτι θα βρεθεί να τα ανοίγει. και μετά θα βγει η νέα κλειδαριά με την υψηλότερη βαθμολογία και θα είναι εκείνη που θα καθυστερεί περισσότερο τον κλέφτη.Έτσι πάει....)
Τρίτον, μια και μιλάμε για μια αγορά, πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά ακολουθούν τους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης. Αν δεν αγοράσεις "μεταχειρισμένο" που ο πωλητής του να μη μπορεί να αποδείξει ότι είναι δικό του , μειώνεις τη ζήτηση. Και πίστεψέ με, κανένας δεν κλέβει κάτι που δεν πουλιέται εύκολα, όταν έχει μικρή αξία.

Νομίζω ότι ο χρυσός κανόνας για να αποφύγεις την κλοπή είναι:
Μην τους μπεις στο μάτι (είτε με αφελές κλείδωμα είτε με μακροχρόνιο παρκάρισμα σε ακατάλληλο μέρος)
Καθυστέρησέ τους με ένα καλό κλείδωμα (αύξησε τις πιθανότητες να πιαστούν επ αυτοφώρω)
Μείωσε την μεταπωλητική αξία του ποδηλάτου
κάνοντάς το προσωπικό, με μη αντιστρεπτό τρόπο (χάραξε το όνομά σου στο πλαίσιο, ξέρω γω)
Μην αγοράζεις κλεμμένα.

Κι ακόμα καλύτερα από όλα τα παραπάνω,

Δοκίμασε να φτιάξεις ένα κόσμο όπου κανένας δε θα χρειάζεται να κλέβει για να ζήσει.....


Νομίζω ότι από πλευράς ιδιοκτησίας, αυτό που μένει απόλυτα προστατευμένο ιστορικά είναι η παράνομη ισχύ και οι με άνομο τρόπο δημιουργημένες ιδιοκτησίες αυτών που παίζουν με τις τύχες των λαών διαχρονικά και αυτό συμβαίνει επειδή ιστορικά οι λαοί σε ελάχιστες στιγμές ξυπνούν και απονέμουν δικαιοσύνη (όπως το 1789 με το βασιλιά Ηλιο στη Γαλλία ή με τους Τσάρους στη Ρωσία) και αργότερα τα κάνουν πάλι σκατά.
Όσον αφορά την κοινωνική αδικία συμφωνώ μαζί σου (είναι αυτο που ονομάζεται έλλειψη οικονομικής δημοκρατίας) αυτό όμως δεν πρέπει να συγχέεται με την ανηθικότητα. Οι καλοί άνθρωποι προτιμούν να πεθάνουν οι ίδιοι παρά να ζημιώσουν έναν συνάνθρωπο που μπορεί να είναι αθώος και τίμιος κλέβοντάς τον.
Όαον αφορά το επίπεδο σπουδών (ΜΙΤ) κλπ έχουμε ιστορικά παραδείγματα από πολλούς με ουκ ολίγα PHD που έβλαψαν τον κόσμο με τις εφευρέσεις τους (Πυρηνικοί)γιατί δούλεψαν για το χρήμα και όχι για τον άνθρωπο

Και συμφωνώ απόλυτα στο να δουλεύουμε για να φτιάξουμε έναν κόσμο με οικονομική δημοκρατία και ήθος όπου κανείς δεν θα χρειάζεται να κλέψει γιατί θα μοιράζονται όλοι τον ίδιο πλούτο.
Για να φτάσουμε όμως εκεί πρέπει να γκρεμίσουμε τα σάπια θεμέλια του προηγούμενου και αυτό γίνεται μόνο με αδέκαστη δικαιοσύνη και όχι λήθη, αυτοπεριορισμό και ατιμωρησία.
Όσο για τους ποδηλατοντετέκτιβ που πρότεινα, αυτοί θα έχουν σαν κύριο έργο τους να συλλαμβάνουν και όταν δεν μπορούν να φωτογραφίζουν ή να βιντεοσκοπούν τις κλοπές και να στέλνουν τα τεκμήρια στη δικαιοσύνη που με τη σειρά της θα πρέπει να κάνει το έργο της

ktselios
Απών/απούσα

Σκέφτηκα να βοηθήσω, απλοποιώντας την κατάσταση, με τη βοήθεια ηλεκτρονικής φόρμας.
Ο κάθε πικραμένος (στην κυριολεξία) μπορεί να καταχωρήσει τα στοιχεία της κλοπής του ποδηλάτου, βοηθώντας έτσι στη συλλογή χρήσιμων πληροφοριών.

Η φόρμα είναι προσβάσιμη σε όλους. Δε διαθέτει φοβερά εργαλεία, οπότε ο καθένας ας τη συμπληρώνει με προσοχή (πχ αν γράψει σαν ημερομηνία 30 Φεβρουαρίου δεν 'βγάζει' error!).

Μετά την καταχώρηση των δεδομένων, μπορεί κάποιος να δει το σύνολο των στατιστικών στοιχείων.

Θα προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία με τους διαχειριστές του podilates.gr ώστε να μπει σε κάποια σελίδα μόνιμα, αν κρίνουν ότι είναι απαραίτητο.

Βοηθείστε στη βελτίωση της φόρμας!

Ορίστε το link:
Φόρμα

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

ktselios wrote:

Βοηθείστε στη βελτίωση της φόρμας!

Ορίστε το link:
Φόρμα

Μια πρώτη παρατήρηση είναι ότι ο "βαθμός ασφαλείας κλειδαριάς" με τη βαθμονόμηση που βάζεις, αφορά, αν δεν κάνω λάθος μόνο την ABUS. Νομίζω ότι δεν έχουν όλες οι εταιρείες την ίδια, αν έχουν κιόλας.

Μια δεύτερη, ότι στο σημείο κλοπής λείπει ο μη κεντρικός δρόμος , ίσως και η παράμετρος της μαζικότητας της διέλευσης κόσμου από το σημείο. Άλλο η στάση "πανεπιστήμιο" δηλαδή, και άλλο η στάση "ξεχασμένα σκαλάκια" στα Άνω-Πουθενά.

Μια τρίτη, ότι θα προτιμούσα ένα πεδίο περιγραφής στα σημάδια, ώστε να βλέπαμε αν η έντονη, ορατή και μη αντιστρεπτή σήμανση/εξατομίκευση/δεν_ξέρω_πώς_να_το_πω του ποδηλάτου, αποτελεί ενδεχομένως αντικίνητρο.

Πολύ ωραία φόρμα, πάντως. Μπράβο.

EDIT: Και μια τέταρτη, που επίσης θεωρώ σημαντική.Για πόση ώρα ήταν κλειδωμένο και αν ο κάτοχος το άφηνε εκεί με κάποια περιοδικότητα (πχ έξω από τη δουλειά, το φροντιστήριο κλπ)ή αν το άφηνε πρώτη φορά. Έτσι, μπορεί να βγει ένα συμπέρασμα αν μιλάμε κυρίως για περαστικούς ή/και περιστασιακούς ή μιλάμε για πιο οργανωμένα πράγματα, που περιλαμβάνουν παρακολούθηση κλπ

ktselios
Απών/απούσα

Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και έκανα τις διορθώσεις/προσθήκες που πρότεινε ο crisRC.

Καλημέρα

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

ktselios wrote:
Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και έκανα τις διορθώσεις/προσθήκες που πρότεινε ο crisRC.

Καλημέρα


contact