Μείωση πλάτους δρόμων ,κοινόχρηστα ποδήλατα & άλλα

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aldro
Απών/απούσα

rd
Μείωση πλάτους δρόμου για μηχανοκίνητα

Bed-Stuy Is Going From Low Ridership to Bike-Share Boom

Κινητικότητα

Ποδήλατο & τραίνο
Bike carriage on long-distance trains: 7 basic services that give cyclists a smile
A collection of good practice examples from across Europe
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
crg
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Συνδυάζοντας & την μεταφορά φορτίων .

nant

Δημιουργία ενός άνετου κόμβου διατροπικών
μεταφορών στο Clermont-Ferrand (Γαλλία)

Από το News Editor / Ενημερώθηκε: 05 Σεπ. 2016

Με περίπου 3,5 μ. ταξιδιώτες που διέρχονται από το σιδηροδρομικό σταθμό του Clermont-Ferrand στην
κεντρική Γαλλία, είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος κόμβος μεταφορών της πόλης.
Ωστόσο, η πόλη αποφάσισε ότι η βελτίωση των
συνδέσεών του με άλλα μέσα μεταφοράς ήταν απαραίτητη.
Στο σχέδιο αστικής κινητικότητας του 2011, το
Clermont-Ferrand παρουσίασε τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη αυτών των ανταλλαγών. Το έργο
ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2015 μετά από σχεδόν 2 χρόνια εργασίας. Ο σταθμός περιλαμβάνει
πλέον άμεσες, προσβάσιμες και ασφαλείς συνδέσεις μεταξύ τοπικών και περιφερειακών δημόσιων
συγκοινωνιών, χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων και σταση ταξί ακριβώς έξω από την είσοδο.

Σύνοψη
Το Clermont-Ferrand έχει πληθυσμό 141.000 κατοίκων, με περίπου 281.000 άτομα στο αστικό
κέντρο. Περίπου 3,5 εκατομ. επιβάτες περνούν το χρόνο μέσω του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού
του, ο οποίος εξυπηρετείται από υπεραστικές και περιφερειακές σιδηροδρομικές υπηρεσίες που
εκτελούνται από τη SNCF καθώς και από τοπικές και περιφερειακές δημόσιες συγκοινωνίες. Το τοπικό
δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών αποτελείται από μια γραμμή τραμ και 24 τακτικές γραμμές λεωφορείων,
οι οποίες λειτουργούν από το T2C (ο δημόσιος μεταφορέας του οικισμού Clermontoise) και από
πολλούς ιδιωτικούς αερομεταφορείς που εκμεταλλεύονται μερικές γραμμές. Η SMTC, η αρχή
δημοσίων μεταφορών του οικισμού, είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της πολιτικής για τις δημόσιες
συγκοινωνίες, τη χρηματοδότηση και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.
Το 2011 εγκρίθηκε το νέο PDU για τον οικισμό,
αντικαθιστώντας το PDU από το 2001. Καλύπτει το Κλερμόν-Φεράν καθώς και 21 γύρω από τους δήμους.
Εν ΔΡΑΣΕΙ

Στο PDU 2011, η βελτίωση των ανταλλαγών μεταξύ των αστικών και περιφερειακών δικτύων δημόσιων
μεταφορών και άλλων μορφών μεταφοράς όπως τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα θεωρήθηκε ως
προτεραιότητα. Θα έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας ολοκληρωμένης δέσμης ενεργειών, η οποία περιελάμβανε:
Συνέχιση της ανάπτυξης τεσσάρων κόμβων μεταφορών (σιδηροδρομικό σταθμό Clermont-Ferrand
και τρία δευτερεύοντα δρομολόγια στην πόλη: les Salins, les Pistes και La Pardieu) ·
Καλύτερος συντονισμός των διαφόρων μορφών
δημόσιων συγκοινωνιών στους κόμβους μέσω καλύτερης πληροφόρησης και επικοινωνίας.
Δημιουργία ή βελτίωση χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων Park-and-Ride (P + R)
Εγκατάσταση ασφαλούς χώρου στάθμευσης ποδηλάτου στους κόμβους
, χώρους στάθμευσης P + R και σταθμούς περιφερειακών γραμμών.
Εξασφάλιση της προσφοράς δημόσιων μέσων μεταφοράς για τους χρήστες αυτοκινήτων P + R και
παροχή δωρεάν χώρου στάθμευσης για περιστασιακούς χρήστες δημόσιων συγκοινωνιών.
Ανάπτυξη ολοκληρωμένης τιμολόγησης.
Δημιουργία ενός Κέντρου Κινητικότητας που παρέχει πληροφορίες περιφερειακών μεταφορών.
Το Clermont-Ferrand έθεσε ως στόχο να παρασχεθούν αυτές οι δράσεις σε λιγότερο από 5 χρόνια και να
προσδιόρισε ποιο είναι οι σχετικοί ενδιαφερόμενοι και ένας προϋπολογισμός για καθένα από αυτούς

. Η βελτίωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού περιελάμβανε:

Βελτιστοποίηση των φυσικών συνδέσεων μεταξύ
αμαξοστοιχιών, λεωφορείων, αυτοκινήτων, ταξί, ποδηλάτων και υποδομών πεζών.
Συντονισμός των χρονοδιαγραμμάτων κάθε τρόπου μεταφοράς.
Παροχή πλήρων πληροφοριών για τις πολυτροπικές μετακινήσεις επί τόπου σε πίνακες οθόνης.
Προσβάση για αυτές τις πληροφορίες στο διαδίκτυο και στο Κέντρο Κινητικότητας.
Στο PDU, το επενδυτικό κόστος για τα μέτρα αυτά εγγράφεται σε προϋπολογισμό ύψους 17 εκατ. Ευρώ
και χρηματοδοτείται από διάφορες πηγές, όπως: το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης
(σύνδεσμος είναι εξωτερικός), η περιφέρεια Auvergne, η SNCF, η κοινότητα Clermont, η πόλη Clermont- Ferrand, TCMS-AC και RFF.

Αποτελέσματα

Μετά από 22 μήνες εργασίας, η ανανεωμένη περιοχή
σταθμού εγκαινιάστηκε επίσημα τον Ιανουάριο του 2015 και το έργο παραδόθηκε εγκαίρως και εντός
του προϋπολογισμού. Το επενδυτικό κόστος ύψους € 17 εκατ. Είχε προβλεφθεί με ακρίβεια από την PDU.
Ο νέος κόμβος διαθέτει πλέον απευθείας, προσβάσιμους και ασφαλείς συνδέσμους μεταξύ των
τοπικών και περιφερειακών δημόσιων συγκοινωνιών, ένα χώρο κοινόχρηστων ποδηλάτων, πάρκινγκ
ποδηλάτων και μια στάση ταξί ακριβώς μπροστά από τον σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις αποτελούνταν από:

Ένα εντελώς ανασχεδιασμένο περίπατο πεζών.
Οθόνες με πληροφορίες ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους χρόνους άφιξης και
αναχώρησης τρένων, αστικών και υπεραστικών λεωφορείων και πούλμαν.
Νέες πινακίδες για να βοηθήσουν τους επιβάτες να εντοπίσουν τα σημεία ανταλλαγής.
Υπογειο πεζόδρομο που συνδέει τις πλατφόρμες με τους γύρω δρόμους.
Μια αποκλειστική γραμμή λεωφορείου και το λεωφορείο σταθμεύουν ακριβώς μπροστά από το σταθμό.
Μείωση του ορίου ταχύτητας στην περιοχή γύρω
από το σταθμό σε 30 km / h για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια των πεζών και των ποδηλατών.
Εγκατάσταση εγκαταστάσεων για επιβάτες με αναπηρίες. Αυτό περιελάμβανε πέντε νέους
ανελκυστήρες, δύο σε κάθε άκρο και τρεις σε κεντρικές πλατφόρμες.
Και απτικές ταινίες(μπραϊγ) στις πλατφόρμες για άτομα με προβλήματα όρασης.
Αυτή η πρώτη φάση θα ακολουθηθεί από την ανακατασκευή του εσωτερικού του σιδηροδρομικού
σταθμού (2015-2018) και τη αύξηση της χωρητικότητας του χώρου στάθμευσης από 250 σε 420
θέσεις. Η ένταξη του carpooling είναι επίσης μέρος της δεύτερης φάσης .

Προκλήσεις, ευκαιρίες και δυνατότητα μεταφοράς

Ο Patrick Ferri της SMTC δήλωσε ότι η κύρια
πρόκληση ήταν ο συντονισμός του μεγάλου αριθμού
οργανισμών που εμπλέκονται στην αναδιάρθρωση του σταθμού.

........................................................................................................................................................................

Creating a comfortable intermodal transport hub
in Clermont-Ferrand (France)\

By News Editor / Updated: 05 Sep 2016
With about 3.5 m travellers passing through the
railway station in Clermont-Ferrand in central
France, it is undoubtedly the city’s most
important transport hub. The city decided,
however, that the improvement of its connections
with other forms of transport was essential.
In its 2011 urban mobility plan Clermont-Ferrand
outlined ways to further develop these exchanges.
The project was completed in January 2015 after
nearly 2 years of work. The station now includes
direct, accessible and safe links between local
and regional public transport, a bike-sharing
depot and a taxi rank right outside the entrance.
Context

Clermont-Ferrand has a population of 141 000, with around 281 000 in the urban centre. About
3.5 m passengers a year pass through its main
railway station, which is served by intercity and regional train services operated by SNCF as well
local and regional public transport. The local public transport network consists of one tram
line and 24 regular bus lines, which are operated by T2C (the public transport operator of the
Clermontoise agglomeration) and several private carriers operating a few lines. SMTC, the
agglomeration’s public transport authority, is responsible for the implementation of urban
public transport policy, financing and service contracts.
In 2011 the new PDU for the agglomeration was adopted, replacing the PDU from 2001. It covers
Clermont-Ferrand as well as 21 surrounding municipalities. In action

In the 2011 PDU the improvement of the interchanges between the urban and regional
public transport networks and other forms of transport such as cars and bicycles, was
considered a priority. It was to be realised through an integrated set of actions, which included:

Continuing the development of four transport
hubs (the train station of Clermont-Ferrand and
three secondary exchanges in the city: les
Salins, les Pistes and La Pardieu);
Co-ordinating better the different forms of
public transport at the hubs through better information and communication;
Creating or improving Park-and-ride (P+R) car parks;
Establishing secure bike-parking at the
hubs, P+R car parks and stations of regional lines;
Guaranteeing the supply of public transport
for P+R car-park users, and providing free
parking for occasional users of public transport;
Developing integrated pricing;
Creating a Mobility Centre that provides regional transport information.

Clermont-Ferrand set a target for these actions to be delivered in less than 5 years, and
assigned relevant stakeholders and a budget for each. Improving the main railway stationincluded:
Optimising the physical links between trains,buses, cars, taxis, bicycles and pedestrian infrastructure;
Co-ordinating the timetables of each transport mode;
Providing complete on-site multimodal travel information on display panels;
Making this information accessible online and in the Mobility Centre.

In the PDU, the investment costs for these
measures were budgeted at € 17 m, financed by a number of sources, including: the European
Regional Development Fund (link is external), Region Auvergne, SNCF, Clermont-community, City
of Clermont-Ferrand, TCMS-AC, and RFF.
Results

After 22 months of work, the renewed station area
was officially opened in January 2015, and the project was delivered on time and within the
budget; the investment costs of €17 m were accurately forecast by the PDU.
The new hub now features direct, accessible and safe links between the local and regional public
transport, a bike-sharing depot, bicycle parking and a taxi stop directly in front of the station.

More specifically, the improvements consisted of:

A completely redesigned pedestrian forecourt; Screens with real-time travel information on
the arrival and departure times of trains, city and intercity buses, and coaches;
New signs to help passengers locate interchanges;
An underground pedestrian passage linking the platforms to surrounding streets;
A dedicated bus line and bus stops directly in front of the station;
Reducing the speed limit in the area around
the station to 30 km/h to ensure the safety of pedestrians and cyclists;

Installing facilities for passengers with disabilities

. This included five new elevators, two at each end and three serving the central
platforms; and tactile strips at the platforms for visually impaired travellers.
This first phase will be followed by the redevelopment of the interior of the train
station (2015-2018), and increasing the capacity of its parking lot from 250 to 420 places. The
integration of carpooling is also part of the second phase.
Challenges, opportunities and transferability SMTC’s Patrick Ferri said that the main challenge
was co-ordinating the large numbers of organisations involved in the redevelopment of
the station. ‘The total period between the initial plans and the actual realisation
therefore took about 10 years,’ he said, adding that the whole process required endurance and
strong management skills, as well as good co-operation with all organisations involved.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

πολύ ενδιαφέρουσα δημοσίευση, σ´ευχαριστώ πολύ.
Στις περισσότερες χώρες επιτρέπονται τα ποδήλατα μέσα στα τρένα, καλή εξέλιξη.

Το μόνο που με θυμώνει είναι το γεγονός ότι τα τρίκυκλα γενικά δεν επιτρέπονται
μέσα στα τρένα
Συγγνώμη, άλλο ζήτημα με τους ΑΜΕΑ...

Σας εύχομαι κάθε καλό

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Το αυτοματοποιημένο σύστημα κοινόχρηστων
ποδηλάτων, έκανε την εμφάνισή του στην
Κομοτηνή τον Οκτώβριο του 2013, υποσχόμενο σε
δημότες και σε επισκέπτες εύκολες, γρήγορες και
οικονομικές μετακινήσεις στην πόλη. Οι δημότες
όμως δεν πείστηκαν, θεώρησαν το αντίτιμο ακριβό
και έτσι δεν ανταποκρίθηκαν. Στην Κομοτηνή είχαν
τοποθετηθεί ποδήλατα στους 6 σταθμούς
ενοικίασης, ενθαρρύνοντας την εναλλακτική
μετακίνηση στον αστικό χώρο.
Στη διάρκεια των χειμερινών μηνών θυμόμαστε τα
ποδήλατα να αποσύρονται με τη δικαιολογία της
πρόκλησης φθορών σε αυτά από τις καιρικές
συνθήκες, χωρίς κανείς να αναγνωρίζει ότι αυτός
ήταν ανασταλτικός παράγοντας στην χρήση τους.
Επανέρχονταν το καλοκαίρι, όμως παρέμεναν
σταθμευμένα επί μακρόν στις στάσεις. Μέχρι και
πρόταση για μετακίνηση των ποδηλάτων αυτών στο
Φανάρι είχε επεξεργαστεί η δημοτική επιτροπή
τουρισμού, πρόταση που επίσης δεν είχε καλό
τέλος.
Τελικά μόνο οι σταθμοί ποδηλάτων παραμένουν
σήμερα στην Κομοτηνή για να θυμίζουν μία επιλογή
αποτυχίας και τον δήμαρχο να λησμονεί τα
χρήματα που δεν δόθηκαν για να φτιαχτεί ως
έπρεπε μία παιδική χαρά, την οποία σήμερα
στερείται κάποια γειτονιά της πόλης μας.
http://www.xronos.gr/reportaz/mia-apotyhia-poy-tin-hreonetai

contact