Ενημερώθηκα σήμερα από την φύλακα ενός σταθμού ότι ισχύουν πάλι για πρώτη φορά μετά το 2009 ώρες μεταφοράς ποδηλάτων και απαγορεύονται ποδήλατα από τις 6:15 μέχρι τις 9:30 το πρωί και θα ισχύει μέχρι τον Αύγουστο! Ξέρει κανείς κάτι;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Δεν ξέρω τι πραγματικά ισχύει, αλλά σήμερα το πρωϊ 8:30 μου έκαναν παρατήρηση στον ηλεκτρικό, την ώρα που έμπαινα με ένα διπλωμένο brompton στο χέρι... λέω του τύπου "πλάκα μου κένετε έτσι, η κυρία εκεί έχει μια βαλίτσα διπλή από το ποδήλατό μου κλπ", τελικά μπήκα παρά τα σχόλια, ενώ αυτός κουνούσε υποτιμιτικά το κεφάλι έξω από τις πόρτες. Τι να πώ, ώρα είναι να μας κυνηγούν και με τα σπαστά.
http://www.stasy.gr/index.php?id=42&L=0
Δεν έχω δει να έχει βγει άλλη ανακοίνωση.
Στο φαληρο ειχαν αφισοκολλιση μια αποφαση απο το 2005 με εξτρα περιορισμους!!!
Μπήκα στο www.stasy.gr απο το κινητο και φυσικα δεν ισχυει η αποφαση του 2005!
http://www.stasy.gr/?id=42
Προφανώς σε καποιους μπηκαμε στο ματι.
Μεταφορά ποδηλάτων
Η ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. στην προσπάθειά της να συμβάλλει στη συνδυασμένη μετακίνηση των επιβατών, επιτρέπει την μεταφορά ποδηλάτων με τους συρμούς / οχήματα του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ, του ΜΕΤΡΟ και του ΤΡΑΜ όλες τις ημέρες και ώρες σε όλους τους σταθμούς / στάσεις.
Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα, να τροποποιήσει τις ώρες και τους σταθμούς / στάσεις ελεύθερης μεταφοράς ποδηλάτων, ανάλογα με τις ανάγκες λειτουργίας και πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και την διευκόλυνση του συνόλου των επιβατών. Για την εύρυθμη λειτουργία των σταθμών / στάσεων, οι χρήστες ποδηλάτων θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι:
Επιτρέπονται μέχρι δύο ποδήλατα, εξυπηρετούμενα από την τελευταία θύρα κάθε συρμού / οχήματος, όλες τις ημέρες και ώρες, δηλαδή από Δευτέρα έως και Κυριακή, από την έναρξη μέχρι και τη λήξη της λειτουργίας σε όλους ανεξαιρέτως τους σταθμούς / στάσεις.
Ανεξάρτητα από την εφαρμογή της ανωτέρω πολιτικής μεταφοράς ποδηλάτων, εξακολουθούν να έχουν απόλυτη προτεραιότητα τα ΑμΕΑ και τα άτομα που χρήζουν ειδικής βοήθειας (ηλικιωμένοι και εγκυμονούσες).
Η μεταφορά των ποδηλάτων των επιβαινόντων στους συρμούς / οχήματα, γίνεται, είτε πεζή, είτε με τη χρήση των ανελκυστήρων. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά ποδηλάτων με τις κυλιόμενες κλίμακες.
Κατά τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής αθλητικών και άλλων εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα πλησίον των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του μετρό, δεν θα επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων σε όλους τους σταθμούς / στάσεις, λόγω της μεγάλης πυκνότητας των επιβατών στους συρμούς / οχήματα και τις αποβάθρες.
Τέλος, επιτρέπεται η μεταφορά σπαστών ποδηλάτων. Επιπλέον, σε πολλούς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ έχουν εγκατασταθεί θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων, όπου οι ποδηλάτες μπορούν να κλειδώνουν τα ποδήλατά τους και στη συνέχεια να κάνουν χρήση του ΜΕΤΡΟ.
Εδώ είναι ο κανονισμός για τα ποδήλατα:
http://www.stasy.gr/index.php?id=42
Γράφει οτι τα ποδήλατα επιτρέπονται όλες τις ώρες.
Olympics πρεπει να με προλαβες για δευτερολεπτα!
"Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα, να τροποποιήσει τις ώρες και τους σταθμούς / στάσεις ελεύθερης μεταφοράς ποδηλάτων, ανάλογα με τις ανάγκες λειτουργίας και πάντα με γνώμονα την ασφάλεια και την διευκόλυνση του συνόλου των επιβατών."
Κάποια προσωρινή απόφαση π.χ. που δεν έχει αναρτηθεί ακόμα.
Εμενα μου ειχε κανει εντυπωση η αφισα στο φαληρο, και την φωτογραφισα.
Ειχα ετοιμο και το URL της στασυ και περιμενα να μου την πουν.
Τελικα δεν μου την εχουν πει ακομη εμενα,
αλλα σαν απαντηση ειχα ετοιμη την φωτο και την ανακοινωση στο URL οπου φαινεται οτι to URL ειναι η νεα αποφαση.
....και αν σας κάνουν παρατήρηση υπάλληλοι του μετρό ή του σιδηρόδρομου, τους λέτε ότι ο κανονισμός λειτουργίας του μέσου λέει άλλα και καλό θα είναι πριν αρχίσουν τις παρατηρήσεις σε πελάτες του μέσου να ενημερώνονται πρώτα.
Αν επιμένουν, τους βγάζετε τον κανονισμό, τους λέτε να τον μελετήσουν προσεκτικά, και τους τον αφήνετε ενώ στρέφετε το ποδήλατο και φεύγετε κανονικά.
@Stel10s Βγάλε ένα αντίγραφο του κανονισμού και πήγαινε κόλλησε το επάνω στο δικό του. Αν σου κάνει νερά πες του ότι θα κάνεις έγγραφη καταγγελία για το γεγονός στο Ινστιτούτο καταναλωτή με κοινοποίηση στη διεύθυνση.
@Vasscott Να υπάρχει νέος κανονισμός θα αναρτήσουν τον νέο κανονισμό δεν θα βγάλουν τον παλιό από το συρτάρι. Δεν είναι δα και τόσο επείγον το θέμα.
Δε λέω για νέο κανονισμό, απλά μου φαίνεται έχουν κρατήσει ένα παραθυράκι να τροποποιούν τον ισχύον έστω και περιοδικά. Και το συνδέω με το 1ο ποστ που αναφέρει μέχρι τον Αύγουστο.
με την τροποποίηση του κανονισμού
Σύμφωνα με την απόφαση μπορούν να βγάλουν καινούργια απόφαση για της ώρες και της ημέρες.
Εαν έχει βγει κάτι τέτοιο θα πρέπει να το αναρτήσουν και όχι να έχουν μια παλιά απόφαση.
Εαν σας την ξανά πούνε,ζητήστε να δείτε την απόφαση που τροποποιεί την υπάρχουσα,εαν δεν σας το δείξουν ,απλά αγνοηστετους.
Μια σύσταση και υπενθύμιση των κανονισμών για να μην είμαστε εντελώς χύμα.
Παραθέτω από το ρεπορτάζ του Κώστα Κλουφετου
Η μεταφορά ποδηλάτων σε όλα τα
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι
γεγονός εδώ και αρκετό καιρό.
Όλη μέρα κάθε μέρα σε όλες τις
αστικές συγκοινωνίες ( ΤΡΑΜ-
ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ) επιτρέπεται η
απρόσκοπτη μετακίνηση
ποδηλατιστών .
Η εταιρεία ΣΤΑ.ΣΥ (Σταθερές
Συγκοινωνίες) υπενθυμίζει ότι
ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής από τις
7 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα
όσοι μεταφέρουν ποδήλατα στους
συρμούς θα πρέπει να τηρούν την
υποχρέωση τους να μην
εισέρχονται περισσότερα από
δυο ποδήλατα σε κάθε τρένο,
και να επιβιβάζονται μόνο στο
τελευταίο βαγόνι του κάθε
συρμού, ώστε να μην
δημιουργούνται προβλήματα στην
επιβίβαση των υπολοίπων επιβατών.
metro
Καλησπέρα, χρησιμοποιώ τη γραμμή Πειραιάς Πέραμα 843 για να πάω στη δουλειά μου και μεταφέρομαι εγώ και το σπαστό μου καταλαμβάνοντας είτε την θέση αποσκευών (πίσω μπάρα)ή τη θέση ΑΜΕΑ εφόσον δεν υπάρχει η ανάγκη μεταφοράς κάποιου αμαξιδίου. Σήμερα το μεσημέρι επιστρέφοντας από Πέραμα δέχτηκα την παρατήρηση του οδηγού που μου είπε ότι ο κανονισμός άλλαξε από την πρώτη του μήνα κλπ.....Για κακή του τύχη είχα τυπωμένο τον κανονισμό μαζί μου και του απάντησα ότι αυτό που λέω ( ότι επιτρέπονται τα σπαστά....)είναι γραμμένο ενώ ό,τι μου λέει εκείνος, δεν είναι ούτε καν αναρτημένο σε εμφανές σημείο.Νομίζω ότι απλά δεν πρέπει να μασήσουμε.....οδηγοί τέτοιου είδους θα υπάρχουν πάντα.....αν κάποιος γνωρίζει ότι κάτι έχει αλλάξει στον κανονισμό τον παρακαλώ να το παραθέσει. Τον κανονισμό (χάρτη υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές) τον τύπωσα από δω http://www.oasa.gr/pdf/el/xyk_gr_rev_19.pdf
....να ήμουν από μία μεριά και να έβλεπα την έκφραση του προσώπου του.
έχουν θράσος αυτοί δε μασάνε. Άμα σε δούνε και φοβητσιάρη ακόμα χειρότερα
Στο site της ΣΤΑΣΥ έχουν βγάλει αυτή την ανακοίνωση.
http://www.stasy.gr/fileadmin/uploads/various/DT_STASY_20120716.pdf
Μήπως τελικά φταίνε οι κάγκουρες και όχι η ΣΤΑΣΥ?
Οι κάγκουρες, είτε παρουσιάζονται σαν ποδηλάτες είτε σαν οδηγοί συρμών σταθερής τροχιάς, ήταν η πηγή των προβλημάτων ανέκαθεν.
Πολύ σωστά τα λέει η ΣΤΑΣΥ ξεχνώντας όμως δύο καίρια σημεία.
1. Οι οδηγοί των συρμών δεν σταματάνε πάντα και σε όλες τις στάσεις το συρμό έτσι ώστε να διασφαλίζεται η διέλευση των ποδηλάτων από την τελευταία πόρτα (έχω πάρει καμιά δεκαριά το μετρό από το σταθμό της Κάντζας και τις τρεις δεν μπορούσα να μπω από την τελευταία πορτα επειδη ο οδηγός είχε σταματήσει την τελευταία πόρτα ακριβώς επάνω στο κάγκελο)
2. Αν συνεχισουν να διαμαρτύρονται για τη μεταφορά των ποδηλάτων από τις κυλιόμενες θα έχουν αναπόφευκτα περισσότερα ατυχήματα από αυτά που νομίζουν ότι αποτρέπουν για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μπορούν όλοι οι ποδηλάτες ή ποδηλάτισσες να μεταφέρουν, το ποδήλατο από τις σταθερές σκάλες χωρίς να κουραστούν, να σκοντάψουν ή να χάσουν τον έλεγo του οχήματος.
Δεν ειναι καινουργεια ανακοινωση (16 Ιουλίου 2012)
Εννοείτε ομως οτι δεν πρεπει να δωσουμε κανενα δικαίωμα με την συμπεριφορά μας.
ρε παιδια επειδη διαβαζω διαφορα με ημερομηνιες 2 και 3 χρονια πριν και εχω χασει την μπαλα ...
σημερα τι ισχυει σε τρενα , τραμ και προαστιακο ???
Μικρη διαφωνια με tkant.
Στον Προαστιακο πρακτικα μπαινουν οπου βολευει. Σε τραμ-μετρο-ηλεκτρικο σε ερωτηση μου σε υπαλληλο στο Πειραια μου ειπε βαλτο ή στο μπροστα βαγονι-μπροστα εκει που εχει τοιχο (δλδ δεν εχει καθισματα) ή στο τελευταιο πισω πισω που παλι εχει τοιχο. Δλδ να το βαλω ή στην τελειως αρχη του συρμου ή στο τελος. Δεν ξερω εαν ειναι καποια επισημη θεση ομως ή απλως ειναι παραπανω ανοχη απο τους υπαλληλους ωστε να μπαινουν τα διπλασια ποδηλατα και να μην ενοχλουν (δλδ αντι 4 στο τελευταιο βαγονι που κλεινουν ολο το πισω μερος να ειναι 2 μπροστα και δυο πισω). Εαν δεν ειναι επισημη θεση νομιζω ειναι κατι που μπορει να ζητηθει να γινει επισημο και ειναι και ευκολα πραγματοποιησιμο.
κάπου εδώ μέσα έχω διαβασει ότι αποφέυγεται να μπαίνουν στο πρώτο βαγόνι γτ μπλοκάρουν την έξοδο κινδύνου του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος...
Μιας και ανέβηκε το τόπικ και πράγματι οι κυλιόμενες μπορούν να προκαλέσουν ατυχήματα και δεν είναι λύση να το παίρνουμε στην πλάτη, έχει δείξει κανείς στο μετρό μια φωτογραφία σαν αυτή?
http://catsip.berkeley.edu/images/bicycle-rail-stairs
Σωστά κι επιπλέον να γνωρίζετε πως στα μπροστινα βαγόνια στη πρωτη πορτα πισω απο τον οδηγο μπαινουν και ΑΜΕΑ, πολυ συχνα με ηλεκτροκινητα αμαξιδια. Ας μη βρεθούμε εμείς να τους εμποδίζουμε να μπουν και να τους αναγκαζουμε να επιλεγουν τελευταια στιγμη άλλη πορτα για να μπουν (μου έχει τύχει να δω σούπερ γαιδαρο ποδηλατη που το είχε κλειδωσει και παρατησει κι ολας στο καγκελο της πορτας του οδηγου, στο σταθμο προσπαθησε να μπει ΑΜΕΑ που αναγκαστηκε να μπει απο αλλη πορτα τελευταία στιγμη ενω ο ποδηλατης ακουγε αραχτος τη μουσικη του στη καθισματαρα του γραφοντας μηνυματα στο κουνητό του). Ας μείνουμε στο τελευταίο βαγόνι.
Δεν το ηξερα αυτο (και μαλλον και ο υπαλληλος που ειχα ρωτησει πρεπει να ηταν πιο ασχετος ακομα). Εννοειται οτι οι ΑΜΕΑ εχουν προτεραιοτητα και πρεπει να τους σεβομαστε και να τους βοηθαμε και παραπανω εαν μπορουμε (δλδ ας πουμε στο Πειραια που για να πας στο πρωτο βαγονι ειναι και διαδρομη καλο θα ηταν να αφηναμε καποιον ΑΜΕΑ να μπει στο τελευταιο και ας μην χωραμε μετα και εμεις με το ποδηλατο(ας παρουμε το επομενο ή να πεταλαρουμε και λιγο-δεν θα παθουμε τιποτα)
Για χώρο αμεα με αμαξιδια μιλάμε μονο στα τραίνα δεύτερης η τρίτης γενιάς, όχι στα κόκκινα. Έχουν χώρο στα πρώτα βαγόνια και απο τις δυο πλευρές, και στην αρχή και στο τέλος, μονο που δεν είναι στην πρωτη πόρτα αλλά στη δεύτερη. Αλλιως θα δυσκολευτουν, ειδικα στους συρμούς που πηγαινουν και αεροδρόμιο.
Αν το ποδήλατο είναι κολλημένο με τον τοίχο του οδηγού, ακόμη και κλειδωμένο, δεν ενοχλεί τα αμαξιδια, εκτός κι αν είναι τρια ποδηλατα και πανω.
Πάντως έχω πετύχει συμποδηλατες να μπαίνουν οπου λάχει, ακόμη και σε ώρες αιχμης!
Όσο για τον προαστιακό, ειδικα στο πρωινό των εφτά παρα δρομολόγιο γινεται το ελαναδεις απο κοσμο αλλά και ποδήλατα, μέχρι τη Μαγουλα. Έχει τύχει να μείνουν απ' εξω στα Λιοσια .
Άλλα και στα τραίνα που πάνε Λιόσια Σταθμό Λαρίσης έχουμε πρόβλημα αφού οι συρμοί είναι παλιοί και δεν ευκολυνουν τη μεταφορά ποδηλατων. Πάντως κι εκεί μπαίνουμε, αναγκαστικά, με όσους κινδύνους αυτό προκαλει.
Αυτά και πολλές ευχες για τις ημερες!!!
http://www.stasy.gr/?id=42
Μια ερώτηση,
η απόφαση λέει δυο ανα συρμό και να μπαίνει απο τη τελευταία θύρα.
Εννοεί 2 ανα βαγόνι ή στο σύνολο της αμαξοστοιχίας, διότι ως συρμος αντιλαμβάνομαι το σύνολο των βαγονιών με τη μηχανή, αλλά για να λέει τελευταία θύρα του κάθε συρμού, μήπως επιτρέπεται 2 ποδήλατα ανά βαγόνι;
Και ό λογος που ρωτάω, είναι διοτι μερικές φορες που χρησιμοποιώ μετρό ή τον ηλεκτρικό με το ποδήλατο, πάντα πήγαινα τελευταίο βαγόνι, τελευταία πόρτα, αλλά πολλές φορες ίσως κοινό που δε ξέρει οτι τα ποδήλατα επιτρέπονται μονο στο τελευταίο βαγόνι, συνοστίζονται στη τελευταία πόρτα, ενώ προπορευόμενα βαγόνια ή και πόρτες στο ίδιο βαγόνι είναι άδεια, με αποτέλεσμα ο ποδηλάτης άθελα του, και να στιγματίζεται, και να στιγματίζει το ποδήλατο, και να προκαλεί δυσφορία.
Στη προκειμένη τι γίνεται, το χει αντιμετωπίσει κανείς άλλος;
Συρμός αρσενικό
Άρα 2 ποδήλατα ανά τρένο, όχι ανά βαγόνι.