Ελεύθερη η μεταφορά ποδηλάτων στο Μετρό από 1η/3 (ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ)

131 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

Από 1η Μαρτίου 2011 θα ξεκινήσει πιλοτικά η μεταφορά ποδηλάτων μέσα στους συρμούς του Μετρό, με πρωτοβουλία του υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια.
Συγκεκριμένα, θα επιτρέπονται μόνο δύο ποδήλατα, στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, τις Τετάρτες, από τις 18:00 έως τη λήξη της βάρδιας, καθώς και τις Κυριακές, από τις 12:00 το μεσημέρι, έως τη λήξη της βάρδιας.

Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα διαρκέσει 4 μήνες. Στο τέλος Ιουνίου θα αξιολογηθεί η λειτουργικότητα του εν λόγω μέτρου για πολίτες και ποδηλάτες.

Ο κ. Βούγιας δήλωσε: «Το μέτρο θα διαφυλαχθεί, διαφημιστεί και προωθηθεί και από τους ίδιους τους ποδηλάτες. Νομίζω ότι αυτό είναι καλό για όλους για να ενθαρρύνουμε την ποδηλατοκίνηση και να ενισχύσουμε τη ζωντάνια και τη χαρά της μετακίνησης με το μετρό. Μας ενδιαφέρουν οι συνδυασμένες μεταφορές. Είμαι βέβαιος ότι θα πάει πολύ καλά και ενδεχομένως να το επεκτείνουμε και σε κάποιες άλλες ώρες και μέρες, που δεν θα έχει συσσωρευμένη κίνηση.»

http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/627328/Article.aspx

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

Άντε να επεκταθεί και παραπάνω μέρες και ώρες!
είναι μια αρχή πάντως!

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

Αντε με το καλό να επεκταθει σε όλες τις μέρες και όλες τις ώρες

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όσο μειώνεις τα επίγεια ΜΜΜ και δεν αυξάνεις τους συρμούς τόσο περισσότερο στριμωγμα θα πέφτει κάθε μέρα και κάθε ώρα. Έχετε πάει Κυριακή μεσημέρι να μπείτε σε κεντρικούς σταθμούς; Κόλαση γίνεται. Δεν είναι τυχαίο που διάλεξαν μέρες και ώρες που δεν λειτουργούν τα μαγαζιά και δεν ψωνίζει ο κόσμος.

Καλή αρχή σε όσους το χρησιμοποιήσουν και κόσμια συμπεριφορά. Όταν λέει 2 ποδήλατα να είναι 2 και όχι 22 όπως γίνεται στον ΗΣΑΠ.

LFT
Απών/απούσα

Μόλις διάβασα το νέο και νομίζω ότι είναι πολύ θετικό που μετά από τόσο καιρό η πολιτεία δείχνει να το εξετάζει σοβαρά στην πράξη κι όχι μόνο στα λόγια.

Στο χέρι μας είναι να το εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο και σε τέσσερις μήνες να έχουμε βάλει τις βάσεις για μονιμοποίηση και επέκταση του μέτρου...

(η αλήθεια είναι ότι δεν θα βιαστώ να πουλήσω το dahon μου...)

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

δεν ξερω αν παιζει για ολους (facebook γαρ)
αλλα εδω ειναι το βιντεο Βουγια-Αμυρα με την ανακοινωση

jeanmarat
Απών/απούσα

η ρυθμιση ειναι παράλογα ανεπαρκής σε σχέση με την κινηση στο Μετρό της Αθήνας το πληθυσμό της και το τι συμβαίνει σε άλλες πόλεις

http://www.podilates.gr/?q=node/12779

vamvakoolas
Εικόνα vamvakoolas
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
η ρυθμιση ειναι παράλογα ανεπαρκής σε σχέση με την κινηση στο Μετρό της Αθήνας το πληθυσμό της και το τι συμβαίνει σε άλλες πόλεις

http://www.podilates.gr/?q=node/12779[/quote]
μεχρι της 28/2 δεν εμπαινε/μπαινει ουτε ενα ποδηλατο και τωρα εγινε η αρχη..

Ας μη γκρινιαζουμε και ας δωσουμε το καλο παραδειγμα για να επεκταθει και να στηριχθει η ελευθερη μετακινηση

jeanmarat
Απών/απούσα

τι σημαίνει ΓΚΡΙΝΙΑ ;

χάρη μας κάνει ο Βουγιας ;

ειναι κατι ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ εκτός από την Αθηνα.

ακους εκει γκρινια...

jeanmarat
Απών/απούσα

"Ουσιαστικά το ποδήλατο αντιμετωπίζεται ακόμη ως μέσο αναψυχής και εργαλείο Κυριακάτικης βόλτας και όχι ως απαραίτητο μεταφορικό μέσο. Αλλά τουλάχιστον έγινε η αρχή..."

εμ το άλλο , συγγνωμη αλλά ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ να μην το σχολιάσω :

Θα κάνουν λέει 4μηνη αξιολογηση αυτού του φοβερού πράγματος , λες και θα αξιολογήσουν πειραμα του CERN ή δείγματα από τον πλανήτη Άρη.

χαχα

υ.γ. μερικοί άλλοι στο facebook δεν την παλευουν καθολου παντως

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
..το ποδήλατο αντιμετωπίζεται ακόμη ως μέσο αναψυχής και εργαλείο Κυριακάτικης βόλτας και όχι ως απαραίτητο μεταφορικό μέσο.

Το πρόβλημα δεν είναι το πως αντιμετωπίζεται το ποδήλατο αλλά οι λόγοι δημιουργίας του Μετρό.Δστυχώς το Μετρό δημιουργήθηκε μόνο για να πηγαίνει τους εργαζόμενους πιο γρήγορα στη δουλειά τους και σε εμπορικά μέρη χρηματικής σπατάλης.

Όσο μειώνεις τα επίγεια ΜΜΜ και δεν αυξάνεις τους συρμούς τόσο περισσότερο στριμωγμα θα πέφτει κάθε μέρα και κάθε ώρα (στο Μετρό). Δεν είναι τυχαίο που διάλεξαν μέρες και ώρες κατά τις οποίες δεν λειτουργούν τα μαγαζιά άρα ύπάρχει μειωμένη κίνηση στους συρμούς.

Arxarios
Απών/απούσα

vamvakoolas wrote:

... ας δωσουμε το καλο παραδειγμα για να επεκταθει και να στηριχθει η ελευθερη μετακινηση

Αυτό είναι το βασικότερο! Ας ρίξουμε τυχόν εγωϊσμούς, δεν ενοχλούμε τους υπόλοιπους επιβάτες και θα γίνουμε η καλύτερη διαφήμιση του ποδηλάτου στο μετρό!

LFT
Απών/απούσα

Νομίζω ότι η πιλοτική εφαρμογή δεν έχει να κάνει τόσο με το αν είναι "ορθή" απόφαση η είσοδος των ποδηλάτων στο ΜΕΤΡΟ (σαν πολιτική προώθησης/ διευκόλυνσης της μετακίνησης με ποδήλατο) - αυτό όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω είναι μια διαδεδομένη πρακτική σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.

Αυτό που δοκιμάζεται αυτούς τους τέσσερις μήνες είναι...οι αντοχές του συστήματος - τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν - το αν θα το αξιοποιήσουν οι ποδηλάτες - το αν θα ανακύψουν άλλα προβλήματα ή όχι.
Μην ξεχνάμε πως μέχρι τώρα η πολιτική του ΜΕΤΡΟ απέναντι στο ποδήλατο ήταν η εφαρμογή αποκλεισμού - κάτι που απ' ότι φαίνεται δείχνει να αλλάζει.

Ας εκμεταλλευτούμε το νέο μέτρο - έστω και στη πιλοτική φάση εφαρμογής του - σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται κι από μας αν θα επεκταθεί μετά το τετράμηνο.

Μην ξεχνάμε πως στην Ελλάδα ποτέ δεν προηγήθηκαν οι υποδομές της ανάγκης. Πάντα το αντίθετο συνέβαινε...
(δείτε τη δόμηση - πρώτα ξεφυτρώνουν οι οικισμοί με τα αυθαίρετα και μετά έρχεται η πολιτεία και επεκτείνει το σχέδιο πόλης, εντάσσοντάς τες - με όλες τις ελλείψεις που προκύπτουν από την "αντιστροφή" της διαδικασίας- όπως πλατείες, σχολεία, ελεύθεροι χώροι, χώροι στάθμευσης, αποκομιδή απορριμάτων, μέσα σταθερής τροχιάς, καθορισμός/ διαχωρισμός χρήσεων γης κλπ).

Anyways...

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

Το μικρο βήμα "πολιτισμού" της απολίτιστης χώρας ...

SouxouMouxou
Απών/απούσα

λοιπον εχει καταντησει ΑΗΔΙΑ το θεμα!
Αρχιζω να διαβαζω το αρθρο σην εφημεριδα χαρουμενος μεχρι που φτανω στο σημειο¨- 2 ποδηλατα στο τελευταιο βαγονι καθως και τεταρτη και κυριακη ορισμενες ωρες, αυτο ειναι κοροιδια κυριοι και οτι στοιχημα θελετε οτι η αξιολογηση στο τελος θα ειναι αρνητικη.

Tzamilia
Απών/απούσα

2 ολόκληρα?

και για τουσ συρμους που δεν εχουν βαγονια αλλα είναι φυσουνες συνολικά 4?

κι αν μαζευτουμε πολλοι τι γινεται?

Περιμενουμε μεχρι να αδειασει?

Η τσακωνόμαστε ποιοσ 8α μπει?

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Ντροπή τους! Ακούς εκεί! Εγώ λέω για να τους τιμωρήσουμε που τόλμησαν πιλοτικά να επιτρέπουν τα ποδήλατα μόνο Τετάρτες και Κυριακές, να μην μπει κανείς στο μετρό. Ομαδική αποχή για να καταλάβουν ότι δεν σηκώνουμε πολλά πολλά.

jeanmarat
Απών/απούσα

ΑΓΑΛΜΑ τώρα στον Βουγια που έκανε αυτό το απίστευτο βήμα , αυτό θα πει επανασταση ο ανθρωπος είναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μπροστα.

mimo
Απών/απούσα

δηλαδή εάν μπουν δύο ποδηλάτες στον Πλακεντίας πχ μέχρι να κατεβούν αυτός ο συρμός θα είναι κομπλέ , και όσοι περιμένουν να μπουν θα μπουν σ' αυτόν που θα έχει

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αυτό που περιμέναμε όλοι τόσο καιρό γίνεται επιτέλους πραγματικότητα (δειλά δειλά είναι η αλήθεια)

Πρόταση:

Το επόμενο βήμα (έπειτα από την ελεύθερη κίνηση των ποδηλάτων στο μετρό) είναι η πίεση προς τη ΜΕΤΡΟ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ, ΗΣΑΠ να διασκευάσουν το τελευταίο βαγόνι, ανά συρμό, σε σκευοφόρο. Έτσι όπως ήταν και παλιά και εξυπηρετούσε τόσο κόσμο.
Μια τέτοια κίνηση συμφέρει και αυτούς, αφού σε αυτό το βαγόνι θα χωράει περισσότερο κόσμο, αλλά και εμάς που θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα μέσα αυτά όλες τις ώρες απρόσκοπτα και χωρίς προστριβές τις ώρες αιχμής.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το πρόβλημα είναι η ανισοκατανομή της μαζας των επιβατών. Όταν καταστράφεις όλα τα ΜΜΜ πλην του Μετρό τότε όλος ο κόσμος θα πηγαίνει με το Μετρό και δεν θα υπάρχει θέση ούτε για ροδέλα φισερ πράης. Όλα σκευοφόροι να ήταν πάλι θα ήταν φίσκα στον κόσμο.

Το ότι είναι μαλάκια τα 2 ποδήλατα ανά συρμό και μόνο τις μέρες που γουστάρουμε είναι γνωστό. Όπως επίσης είναι γνωστό ότι οι πλειοψηφία δεν θα το τηρίσει, τουλάχιστον ως προς τον αριθμό ανά συρμό, όπως έγινε και στον ΗΣΑΠ όπου μπαίνουν όσοι να 'ναι.

Η πρόταση έτσι όπως έχει γίνει και έτσι όπως διαμορφώνουν την κατάσταση στα ΜΜΜ είναι σαν να λένε "έλα δώσε κάτι και στους παπάρες να μην μας σπάνε τα @@". Πάλι καλά να λέτε που δεν ακολούθησε τις ώρες που είχε ο ΗΣΑΠ αρχικά. Τότε που επιτρεπόταν από την έναρξη μέχρι τις 8 το πρωι ώστε να γυρνάς σπίτι με το σπαστό σου μετά το μεθύσι στα μπουζούκια...

Από τη στιγμή που επέτρεψαν τα σπαστά θα περίμενα να άφηναν τα ΣΚ ελεύθερα για τους υπόλοιπους ώστε να το συνδιάζουμε με μακρυνές βόλτες.

Rakos
Απών/απούσα

Μαλακία το πιλοτικό πρόγραμμα...πολύ περιοριστικό και δεν καταλαβαίνω τι συμπέρασμα θα βγάλουν απο αυτές τις δύο μέρες και τις λίγες ώρες...άκου δύο ποδήλατα στο τελευταίο βαγόνι...Ηλεκτρικός uber alles!
Όλα τα ποδήλατα στο δρόμο...

tabakiera
Απών/απούσα

αυτό με τα 2 ποδήλατα είναι εντελώς γελοίο. και περιορισμένο άκυρο ωράριο.
δηλαδή ντροπή τους.
δηλαδή κάποιος ξεκινάει να παει κάπου με μετρό και πρέπει να του πέσει το λαχείο για να χωρέσει μέσα? και η επιστροφή? είναι προβλέψιμη?
μα καλά σε ποιους απευθύνονται?
είναι πιλοτικό για να ενθαρρύνει ή να αποθαρρύνει το ποδήλατο στο μετρό?
αυτά τα καραγκιοζιλίκια μόνο εδώ γίνονται.
αντί να κοιτάξουν να ανακουφίσουν τον κόσμο μέσα στην κρίση και να του δώσουν μια ρεαλιστική εναλλακτική μετακίνησης κάνουν αυτή την κοροϊδία?
και να το στηρίξουμε γιατί ακριβώς δηλαδή?
δεν ανήκω στους μηδενιστές του σάιτ αλλά αυτό είναι εξωφρενική κοροϊδία...
δεν τους αντέχω άλλο, η ζωή μας μαυρίζει καθημερινά και αυτοί οι άθλιοι ασχολούνται με επικοινωνιακά τρικ στις πλάτες μας.
δεν τους αντέχω άλλο τους καραγκιόζηδες, είμαι αηδιασμένος ως το μεδούλι με δαύτους, να φύγουνε να μας αδειάσουν τη γωνιά οι αλήτες...

stbike
Απών/απούσα

Προσωπικά μου φαίνεται σαν καλή αρχή, επιτέλους θα έλεγα!
Μπαίνω σχεδόν καθημερινά στο μετρό με το σπαστό μου και μόνο επιδοκιμασίες έχω συναντήσει από τους συνεπιβάτες, ελπίζω να βλέπω και άλλους ποδηλάτες πια στο μετρό!

Ναι, 2 ποδήλατα και τις συγκεκριμένες ώρες είναι πολύ περιοριστικό, αλλά νομίζω ότι οφείλουμε ένα μπράβο σ'όλους αυτούς που το κυνήγησαν τόσα χρόνια και που στην τελική, το πέτυχαν. Είναι να γίνει η αρχή, ας μην είμαστε τόσο απαισιόδοξοι. Από εμάς εξαρτάται να επεκταθεί το μέτρο και σε άλλες ώρες και για περισσότερα ποδήλατα. Και προφανώς απορώ με τα συχτιρίσματα , δηλαδή τόσο καιρό δεν επιτρέπονταν ούτε γι'αστείο, αν τώρα που δειλά δειλά επιτρέπονται αρχίζουμε και βρίζουμε, δηλαδή τι θα γίνει αν τελικά τα ξανααπαγορεύσουν? Θα πάμε να πλακώσουμε στο ξύλο τον διευθύνοντα της Αττικό Μετρό? Ένα κάπως αισιόδοξο μήνυμα (δε νομίζω να έχουμε και πολλά τελευταίως) προκαλέι ανάθεμα και οργή? Τι διάολο? (σσ wtf??)

papi
Εικόνα papi
Απών/απούσα

+100000000!!!

Δηλαδη ελεος.... Γινεται μια -πολυ περιορισμενη και δειλη, ολοι συμφωνουμε- ΑΡΧΗ, αλλα ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, σ αυτο που υποτιθεται διακδικουσαμε, και μεις παλι μιρλα, γκρινια και βρισιδια??? Μπηκα και περιμενα να βρω αισιοδοξα ποστ εδω, αλλα που....

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

papi wrote:
+100000000!!!

Δηλαδη ελεος.... Γινεται μια -πολυ περιορισμενη και δειλη, ολοι συμφωνουμε- ΑΡΧΗ, αλλα ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, σ αυτο που υποτιθεται διακδικουσαμε, και μεις παλι μιρλα, γκρινια και βρισιδια??? Μπηκα και περιμενα να βρω αισιοδοξα ποστ εδω, αλλα που....


Δε νομίζω οτι θα βρεις πολλά μέσα στο φόρουμ

nikomat
Εικόνα nikomat
Απών/απούσα

arxarios wrote:
vamvakoolas wrote:

... ας δωσουμε το καλο παραδειγμα για να επεκταθει και να στηριχθει η ελευθερη μετακινηση

Αυτό είναι το βασικότερο! Ας ρίξουμε τυχόν εγωϊσμούς, δεν ενοχλούμε τους υπόλοιπους επιβάτες και θα γίνουμε η καλύτερη διαφήμιση του ποδηλάτου στο μετρό!

Έτσι είναι παιδιά. Να μην ενοχλούμε τους υπόλοιπους και σύντομα το τελευταίο βαγόνι θα είναι δικό μας. Με υπομονή και επιμονή.

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

papi wrote:
+100000000!!!

Δηλαδη ελεος.... Γινεται μια -πολυ περιορισμενη και δειλη, ολοι συμφωνουμε- ΑΡΧΗ, αλλα ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, σ αυτο που υποτιθεται διακδικουσαμε, και μεις παλι μιρλα, γκρινια και βρισιδια??? Μπηκα και περιμενα να βρω αισιοδοξα ποστ εδω, αλλα που....

Ως γνωστόν ο οι Έλληνες πάντα αρέσκονται να επιδίδονται στο αγαπημένο τους σπορ... την γκρίνια! Υπομονή, ο χρόνος θα δείξει που πάει το πράγμα.

vec
Απών/απούσα

Και τώρα είμαστε μια χαρά, όλες τις μέρες και τις ώρες. Ας είμαστε προσεχτικοί στην αρχή. Αν ανοίξουν κάποια στιγμή και οι επεκτάσεις προς νότια (ουσιαστικά μιλάμε για προαστιακό) θα βολέψει αρκετό κόσμο που θα γλυτώνει τη μάχη της λ.Βουλιαγμένης

nm96027
Απών/απούσα

Παίδες να ρωτήσω: εσείς που εργάζεστε στην Γκρίνια σας κολάνε ένσημα, είναι καλοί οι μισθοί; Ρωτάω γιατί βλέπω πως το κάνετε πολύ καλά αυτό το θεματάκι με την Γκρίνια, και λέω δεν μπορεί, πρέπει να έχουν καλές αποδοχές για να είναι τόσο αποδοτικοί.

Στο θέμα μας: ασφαλώς και είναι ένα πολύ θετικό βήμα. Είμαι υπερ της άποψης πως ΔΕΝ έπρεπε στην πρώτη φάση να κάνουν κάτι περισσότερο: περισσότερες μέρες ή περισσότερα ποδήλατα ή περισσότερες ώρες. Ας μείνουμε έτσι: στα δύο ποδήλατα, τις δύο μέρες, τις λίγες ώρες. Το εννοώ.

Το σύστημα που καλείται να διαχειριστεί την συνύπαρξη ποδηλάτων/επιβατών ουσιαστικά είναι οι ίδιοι οι επιβάτες και οι ίδιοι ποδηλάτες. Αν μπουν 5 ποδήλατα μέσα σε έναν συρμό, αν κάποιος επιβάτης εκνευριστεί και πει μία κουβέντα παραπάνω στον ποδηλάτη, αν κάτι στραβώσει μέσα στον συρμό, δεν θα είναι εκεί οι υπάλληλοι της ΑΜΕΛ να κάνουν κάτι.

Πρέπει ο κόσμος από μονος του να συνηθίσει και να μπορεί να σέβεται ο ένας τον άλλον (όσο γίνεται στις μέρες μας). Αυτό δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Αν αφήσεις σήμερα τα ποδήλατα ελεύθερα στο μετρό, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να δημιουργήσεις αντιπαλότητες και κακό όνομα στο ποδήλατο. Οι επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι το ποδήλατο δεν θα καταλάβουν την σημασία του μέτρου και πολύ απλά το μέτρο θα αποτύχει.

Τέλος: για ποιον ακριβώς λόγο χρειάζεται ένας ποδηλάτης το μετρό; Για να κάνει μία μεγάλη διαδρομή χωρίς να κουραστεί και πολύ, να προσπεράσει ένα δύσκολο κομμάτι της διαδρομής του ανεβαίνοντας στο μετρό, να γλυτώσει από μία ξαφνική βροχή. Δηλαδή για επικουρικούς λόγους, κατά την γνώμη μου.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Σωστός!
Για αυτούς τους λόγους δεν άνοιξαν τα πάντα όλα.
Αλλά και σε αυτή την περίπτωση, μην ανησυχείς, κάτι θα βρίσκαμε.

contact