Με το ποδήλατο στο μετρό

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ebersi
Εικόνα ebersi
Απών/απούσα

Κατι πολύ σημαντικό για την είσοδο των ποδηλάτων στο μετρό είναι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ. Την απαγορεύει μόνο το ΚΟΛΛΗΜΑ της διοίκησης του μετρό. Είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με έναν υπεύθυνο του σταθμού στην Πανόρμου σήμερα το πρωί, ο οποίος επέμενε ότι δεν μπορώ να βάλω το ποδήλατό μου μεσα γιατί έτσι λέει ο νόμος. Με πήγε, μάλιστα, θριαμβευτικά, στο κουβούκλιο για να μου δείξει το ΦΕΚ με το σχετικό νόμο. Επρεπε να δείτε τα μούτρα του όταν τον διάβασε, μαζί μου, και διαπίστωσε ότι πουθενά δεν αναφέρει τη λέξη ποδήλατο...... Ο νόμος που μου έδειξε, που απαγορεύει την είσοδο "επικίνδυνων αντικειμένων", ισχύει για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Μόνο η ΑΜΕΛ (αττικό μετρό εταιρεία λειτουργίας) τον χρησιμοποιεί ως δικαιολογία για να απαγορεύει τα ποδήλατα. Πιστεύω ότι αν οι υπεύθυνοι των σταθμών, που εφαρμόζουν την απαγόρευση, καταλάβουν ότι δεν παραβιάζουμε καμία νομοθεσία, θα κάνουν πιο εύκολα τα στραβά μάτια. Επειδή με διευκολύνει πολύ να βάζω το ποδήλατο στο μετρό, τον τελευταίο καιρό το κάνω, πάντα ώρες μη αιχμής και πάντα προσέχοντας να μην ενοχλήσω τους άλλους επιβάτες. Και, στο 50% των περιπτώσεων δεν με σταματάει κανείς!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
bin podilanden
Εικόνα bin podilanden
Απών/απούσα

Bin Podilanden
10-14 Μαΐου, Έκθεση «Η Πόλη που θα ήθελα να Ζω...» στο σταθμό ΜΕΤΡΟ Συντάγματος
Το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS προσκάλεσε τους μαθητές και τους νέους να συμμετάσχουν στον καλλιτεχνικό διαγωνισμό με θέμα την "πόλη που θα ήθελαν να ζουν…": Αν και 4 στους 5 Ευρωπαίους πολίτες ζουν σε πόλεις, τι πραγματικά γνωρίζουμε, για τις πόλεις όπου ζούμε; Πόσο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις για ποιότητα ζωής; Πόσο η πόλη προσαρμόζεται στις ανάγκες των παιδιών, των αυριανών πολιτών; Ποια είναι η σχέση της πόλης με το περιβάλλον και την ύπαιθρο; Τι αρέσει στους νέους και τι θα ήθελαν να αλλάξουν; Πόσο πολύχρωμη είναι και πόσο φιλική με τους ανθρώπους που ζουν σε αυτή, ανεξάρτητα από την καταγωγή τους; Τι μπορούν να κάνουν τα παιδιά για να κάνουν καλύτερη την πόλη τους; Μπορεί το όνειρο να γίνει πραγματικότητα; Οι νέοι έδωσαν τη δική τους εικαστική απάντηση.

Αυτά λέει η προκύρηξη της έκθεσης την ίδια ώρα που το μετρό αποκλείει το ποδήλατο και το απαγορεύει τη διέλευσή του από τους σταθμούς.
ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΛΕΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ...

Public
Απών/απούσα

αφού οι αρμόδιοι "κρίνουν" ότι δε χωράμε στα βαγόνια του μετρό και στον ηλεκτρικό μας αφήνουν τις ώρες που τους βολεύει, γιατί να μην προτείνουμε να τοποθετηθούν θέσεις στάθμευσης έξω από κάθε σταθμό και να έχουν κι έναν από αυτούς τους ειδικά εκπαιδευμένους που λένε μην καπνίζετε στις αποβάθρες, να πίνει καφέ δίπλα στα ποδήλατα μας?

Mestre Liminha vai ficar no meu coração, para sempre...

spyros1973
Απών/απούσα

Τελικά, μας αναγκάζουν να αφήνουμε τα ούτως ή άλλως ευάλωτα ποδήλατά μας εντελώς εκτεθειμένα στο έλεος του κάθε κλεφτρονιού έξω από τους σταθμούς. Αυτό είναι πολύ χειρότερο από την απαγόρευση εισόδου στο μετρό και αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη της ποδηλασίας και τελικά για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε αυτήν την πόλη. Και όχι, αγαπητοί κύριοι της ΑΜΕΛ, αυτές οι φαιδρές μεταλικές μπάρες που έχετε βάλει έξω από τους σταθμούς δε συνιστούν χώρους στάθμευσης ποδηλάτων.

Το αίτημα για ασφαλές ποδηλατικό πάρκινγκ στους σταθμούς του μετρό είναι αναγκαίο και ουσιώδες.

I like my bike
Απών/απούσα

Είμαι καινούργιος στο φόρουμ σας (Με εγγραφή μόλις πριν από δέκα λεπτά!) αλλά εδώ και καιρό διαβάζω τα όσα γράφονται. Τον τελευταίο χρόνο το ποδήλατο έχει γίνει το κυριότερο μεταφορικό μου μέσο και κάθε τόσο ξαραχνιάζω το αυτοκίνητο. Δεν μένω στο κέντρο και για αυτό μου είναι δύσκολο να πάω σε CMR ή ποδηλατοπορεία. Βρίσκω υπέροχο το χιούμορ που επιστρατεύετε οι πιο ενεργοί εδώ μέσα και με βάση αυτό το χιούμορ σαν απάντηση στην Αττικό Μετρό και την ξεροκεφαλοσύνη της σκεφτόμουν, τι μήνυμα θα μπορούσε να περάσει εάν μπει κάποιος με μια εκτύπωση σε χαρτόνι ενός ποδηλάτου σε πραγματικές διαστάσεις και την φωτογράφιση αυτού μέσα στα βαγόνια. Από όσο ξέρω οι φωτογραφίες των ποδηλάτων δεν έχουν απαγορευτεί ακόμα στο μετρό, και αυτό θα ήταν η μεγαλύτερη απόδειξη πως το ποδήλατο χωράει ΚΑΙ στο Αττικό μετρό!

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Από Τα Νέα

Το ποδήλατο και ο ΟΣΕ
Ο κ. Αλέξανδρος Κορομηλάς γράφει για τη χρήση του ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου και την απαγόρευση του ΟΣΕ στη μετακίνηση ποδηλάτων:
«Τον τελευταίο μήνα, στα 28 μου, ανακάλυψα ξανά το ποδήλατο. Και πλέον δεν βλέπω το ποδήλατο σαν παιχνίδι όπως το έβλεπα όταν ήμουν δεκάχρονο παιδί. Για μένα πλέον η ποδηλασία είναι εμπειρία, αθλητισμός, περιήγηση, μεταφορικό μέσο στην καθημερινότητά μου και κυρίως ψυχική υγεία. Με μεγάλη μου λύπη όμως ανακάλυψα ότι απαγορεύεται η μετακίνηση των ποδηλάτων με τα τρένα του ΟΣΕ. Ζω στην επαρχία αλλά από τρίτους έμαθα ότι το ίδιο συμβαίνει και με τα τρένα του μετρό. Μόνο στον προαστιακό επιτρέπεται η μετακίνησή τους.
Όσο και να προσπαθήσω, δεν μπορώ να καταλάβω τους λόγους που συμβαίνει αυτό. Μου αρέσει να μετακινούμαι με τρένο, το προτιμώ και από το αυτοκίνητο και από το στριμωξίδι του λεωφορείου. Αυτή η πολιτική όμως του ΟΣΕ με αποτρέπει να γίνω πελάτης του. Για ποια ανταγωνιστικότητα και εκσυγχρονισμό μιλάει ο υπουργός Μεταφορών, ενώ κάνουν τα πάντα για να διώχνουν κόσμο; Μάλλον θα αναγκαστώ να βάλω ειδική σχάρα στο αυτοκίνητο. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι στην ιστοσελίδα του ΟΣΕ διαφημίζουν την υπηρεσία να μεταφέρεις το αυτοκίνητό σου στις γραμμές Αθήνα- Θεσσαλονίκη... Η κ. υπουργός Τουρισμού έχει αναρωτηθεί πόσους Ευρωπαίους τουρίστες, που είναι λάτρεις του ποδηλάτου, αποτρέπουμε να έρθουν στην Ελλάδα; Ίσως δεν ξέρει ότι η ποδηλασία έχει πολλούς περισσότερους φίλους στην Ευρώπη σε σχέση με την Ελλάδα. Σπούδαζα στην Ιταλία και είδα με έκπληξη να καθηλώνονται στην τηλεόραση για να δουν σε ζωντανή μετάδοση τον γύρο της Ιταλίας, αλλά και της Γαλλίας. Μήπως έχει την εντύπωση που έχουν πολλοί, ότι αυτοί είναι οι μπατιροτουρίστες και δεν αφήνουν λεφτά στον τόπο; Είναι τουλάχιστον ανόητο να πιστεύουν ότι όσοι ταξιδεύουν με ποδήλατο το κάνουν για οικονομία... Εκτός αυτού, αυτοί οι τουρίστες δεν θα κοιμηθούν σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου; Δεν θα φάνε σε μια ταβέρνα; Δεν θα μπουν στα μουσεία; Α, και κάτι για τους κλασικούς μας “Ελληνάρες”. Πολλά από τα ποδήλατα που βλέπουν να κυκλοφορούν αυτοί οι “μπατιροτουρίστες” κοστίζουν περισσότερο από αρκετά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους».

chris mantas

politicsgr.blogspot.com

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Καλημέρα,
καλά κάνεις, μπράβο σου. Δεν γίνειται η διοίκηση να στραβά τους νόμους. Η προσοχή εναντίον τους άλλους επιβάτες είναι το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου.
Καλό σαββατοκύριακο!

η χαρούμενη ποδηλατομανής