ΜΕΤΡΟ Χολαργός

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πρόσφατα δώθηκε στο κοινό ο σταθμός Μετρό του Χολαργού. Πάνω από το σταθμό έχουν τοποθετηθεί 2 "ειδικές" κατασκευές σαν ελατήριο οριζόντια όπου μπορείς να δένεις το ποδήλατό σου.

1. Πρέπει να είσαι πολύ βλάκας για να δέσεις το ποδήλατό σου παράλληλα της κατασκευής καταλαμβάνοντας πρακτικά 6-7 θέσεις.

2. Πρέπει να είσαι ανενημέρωτος ή ενημερωμένος (αλλά βλάκας) για να κλειδώνεις το ποδήλατό σου με τα γνωστά αντικλεπτικά των 5 ευρώ όταν στα 10 λεπτά στην Άμυνα έχουν σηκώσει τα άπειρα ποδήλατα.

Οπότε,

1. πάρτε κανά πέταλο πριν αρχίσετε τις κλάψες.

2. Τα ποδήλατο μπαίνει με τον μπροστά τροχό ανάμεσα στις σπείρες της κατασκευής και υποτίθεται ότι κλειδώνεις τροχό και σπείρα.

Λέω υποτίθεται καθώς αν σου ανοίξουν το QR σου αφήνουν τροχό με πέταλο και το υπόλοιπο το κλαις. Γενικά θες μακρύ πέταλο ή καλή και χοντρή αλυσίδα για να πιάσεις και σκελετό.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Μήπως τράβηξες καμιά φωτο;

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

Αυτές οι κατασκευές είναι ηλίθιες γιατί δεν πιάνουν σκελετό ούτε με μακρύ πέταλο και με αλυσίδα είναι στο τσακ. Αυτά είναι για να το αφήνεις το ποδήλατο και να πας να πίες καμια μπύρα απέναντι όχι για να το αφήνεις 8 ώρες μέχρι να γυρίσεις απο δουλεία, γιατί και QR να μην έχεις σε 1 ώρα εχει παει ο μάγκας στο χρωματοπωλείο κ αγοράζει ένα κλειδί και μετά κλαίς.
Πρέπει να τοποθετηθούν ψηλοτερες κατασκευές που να μπαίνει το ποδήλατο βαθυα.
Τις συγκεκριμένες δεν τις έχω χρησιμοποιήσει αλλα μερικές απο αυτές που είναι ψηλές αν βάλεις το ποδήλατο με την όπισθεν μπορείς να πιάσεις πίσω ροδα-πιρούνι/καθετο αξονα

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ποδηλατ-ισσ-ες έχουν έρθει σε επαφή με το Μετρό και με το Υπουργείο Υποδομών για σωστές προδιαγραφές κατασκευών για κλείδωμα ποδηλάτων. Στο μεταξύ άνοιξε ένας ακόμα σταθμός με άχρηστες θέσεις παρκαρίσματος ποδηλάτων. Η τελευταία ενημέρωση είναι πως τα σπιράλ θα αντικατασταθούν με τις σωστές κατασκευές (υποθέτω τύπου Π ή ανάποδο U). Μεταφέρω πληροφόρηση που έμαθα από δεύτερο χέρι.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

sp

πόσο χοντρές μπορεί να είναι για να μην μπορεί το ποδήλατο να κλειδωθεί ετσι;
λ

Εντωμεταξύ, αυτές είναι και πανάκριβες...

Ποιος ξέρει τι φαγοπότι θα έγινε πάλι.

Χάθηκε να έβαζαν τα παλιά καλά φθηνά "Π" με ύψος 70εκ και πλάτος 80-100εκ και απόσταση 80 εκ μεταξύ τους; Τσάμπα πράγμα και εκμεταλλεύεσαι πιο πολύ χώρο..

Ka0s
Εικόνα Ka0s
Απών/απούσα

oxi apo oti exw dei einai oi xamhles autes pou einai st upsos ths rodas

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Όχι, τα σπιράλ του Μετρό είναι πολύ στενότερα, απόσταση 10-20 εκατοστά μεταξύ των σπειρών. Μόνο ή ρόδα χωράει ανάμεσα στις σπείρες.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

κηξβ

Μιλάμε για αυτή τη σαχλαμάρα. (Ή περίπου, τουλάχιστον)

Ρε τίποτα να μην μπορεί να γίνει σωστά και με την πρώτη ;

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

Έχω κλειδώσει, και έχω χάσει ποδήλατο σε τέτοιου είδους κατασκευές στο Amsterdam. Για την ακρίβεια σου έμεινε όπως σωστά προείπατε ένα όμορφο σουβενίρ απ' το ποδήλατο. Η ρόδα...

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα
chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

ακόμα χειρότερα απ'ότι φανταζόμουν!
Τουλάχιστον οι ρόδες χωράνε ή είναι σκηνικό από το candid camera?

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
ακόμα χειρότερα απ'ότι φανταζόμουν!
Τουλάχιστον οι ρόδες χωράνε ή είναι σκηνικό από το candid camera?

Γιατί ρώτας? Θες να αρχίσεις Συλλογή?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

chrisRC wrote:
Μήπως τράβηξες καμιά φωτο;

To σκέφτηκα αλλά ήδη έγραψα ότι στον τάδε σταθμό υπάρχουν ποδήλατα για κλέψιμο οπότε προτίμησα να μην ανεβάσω κάτι. Μόνο αν ξαναδώ τον τυπά που είχε κλειδώσει 2 ποδήλατα μαζί ξαπλωτά παράλληλα στο σπιράλ και είχε πιάσει 6-7 θέσεις θα ανεβάσω φωτό :)

Για το αν χωράνε οι ρόδες σε αυτό το ελατήριο έχω κάποια αμφιβολία ως προς τις ρόδες των MTB. Σε πρώτη ματιά μου φαίνεται ότι τρακτερωτά 2.1+ θα έχουν ένα θέμα. Πάντως είναι βλακεία σαν κατασκευή....

jeanmarat
Απών/απούσα

ο ανθρωπος που το έφτιαξε αυτό (μηχανικός ή οτιδήποτε) έχει έστω ελάχιστη γνώση της αρχιτεκτονικής ενός ποδηλάτου ; έχει δει ποτέ του ποδήλατο ;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε μια πόλη με μηδενικές ποδηλατοκλοπές, όπου όλοι θα κυκλοφορούν με ποδήλατα City, εφοδιασμένα με σταντ, ο παραπάνω τρόπος στάθμευσης θα ήταν μια χαρά. Θα έβαζες τον μπροστά τροχό, θα κλείδωνες με το συρματόσχοινο θα έβαζες το σταντ και τέρμα.

Στα δικά μας, όπου δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω, έχουμε την περίπτωση ένας άσχετος να αποφασίζει για κάτι που δεν έχει δει ποτέ στη ζωή του και πιθανόν δεν χρησιμοποιεί για να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες.

Είναι το κλασσικό πρόβλημα με τον τρόπο που παίρνονται οι αποφάσεις στις εταιρίες :)

vouros
Απών/απούσα

Απ'ότι φαίνεται ο μόνος τρόπος να κλειδώσεις το ποδήλατό σου με ασφάλεια σε αυτό το spiral που φαίνεται στη φωτογραφία, είναι να το ξαπλώσεις. Οπότε τι κάθετα, τι οριζόντια, θα πιάσεις πολλές θέσεις. Μου φαίνεται λοιπόν ότι άδικα αποκαλείς βλάκα όποιον το έδεσε έτσι; Μπροστά στη τόση βλακεία που κυκλοφορεί αυτή σου έκανε εντύπωση; Πάντως όσον αφορά την κατασκευή, μη μου πεις, το έκαναν πάλι το θαύμα τους. Λες και προσπαθούν να μην κάνουν τίποτα σωστά ρε γαμώτο.

vec
Απών/απούσα

Ο πίσω τροχός χωράει στο σπιράλ; Αν ναι, με ένα κλείδωμα που πιάνει τροχό και chain stay σε εσωτερικό δακτύλιο του σπιράλ ώστε να μην μπορούν να το ξεπεράσουν ξεβιδώνοντας τη βάση είναι ΟΚ. Βέβαια σε τελείως θεωρητικό επίπεδο μια και δεν έχω δει από κοντά τις βάσεις αυτές οπότε δεν ξέρω αν όντως γίνεται.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

vouros wrote:
ο μόνος τρόπος να κλειδώσεις το ποδήλατό σου με ασφάλεια σε αυτό το spiral που φαίνεται στη φωτογραφία, είναι να το ξαπλώσεις.

Ασφάλεια και συρματόσχοινο δεν πάνε μαζί. Οπότε από το να κάνεις μια τρύπα στο νερό (συρματόσχοινο) και να κλείσεις 6-7 θέσεις μπορείς απλά να το κλειδώσεις όρθιο στη διπλάνή κολώνα όπως είχε κάνει κάποιος άλλος.

Για την κατασκευή απλά λέω ότι αυτό το σπιράλ είναι ένα από τα πολλά που κυκλοφορούν. Η χαζομάρα είναι σε αυτόν που το επέλεξε, όχι σε αυτόν που το σχεδίασε/κατασκεύασε. Μπορεί πχ το συγκεκριμένο σπιράλ να το έχουν για φυλασόμενα πάρκιν σε εταιρικούς χώρους αλλά για κάποιο λόγο να το είδαν φθηνό και να το πήραν για χύμα ανοικτό χώρο.

ktselios
Απών/απούσα

Μήπως θα μπορούσατε να προτείνετε μερικούς τύπους με τη βοήθεια κάποιου link;

Έτσι για να βοήθησουμε και τους υπεύθυνους....

logon
Εικόνα logon
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Ποδηλατ-ισσ-ες έχουν έρθει σε επαφή με το Μετρό και με το Υπουργείο Υποδομών για σωστές προδιαγραφές κατασκευών για κλείδωμα ποδηλάτων. Στο μεταξύ άνοιξε ένας ακόμα σταθμός με άχρηστες θέσεις παρκαρίσματος ποδηλάτων. Η τελευταία ενημέρωση είναι πως τα σπιράλ θα αντικατασταθούν με τις σωστές κατασκευές (υποθέτω τύπου Π ή ανάποδο U). Μεταφέρω πληροφόρηση που έμαθα από δεύτερο χέρι.

Μήπως προτείνοντας τον ασφαλέστερο τρόπο να κλειδώνουμε από έξω από το μετρό το ποδήλατό μας συμμετέχουμε στην δημιουργία τετελεσμένων;

Προσωπικά -αν με ρωτούσαν- θα απαντούσα να μην τις βάλουν καθόλου γιατί σύντομα θα μπαίνουμε μέσα στο μετρό.

ktselios wrote:
Μήπως θα μπορούσατε να προτείνετε μερικούς τύπους με τη βοήθεια κάποιου link;

Έτσι για να βοήθησουμε και τους υπεύθυνους....

Εγώ λοιπόν λέω, πως μόλις οι υπέυθυνοι μας απαντήσουν σε αυτές τις απλές ερωτήσεις
http://podilates.gr/metro/5erotiseis μετά ρυθμίζουμε και τις λεπτομέρειες.

Εγώ όμως είμαι εγώ. Μπορεί να έχω και λάθος.

Πάντως το ότι ρωτούν τη γνώμη μας -'εστω και εκ των υστέρων- κάτι σημαίνει.

Έχει γίνει ερώτηση και εδώ: http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?p=344812#post344812

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Υπάρχει αυτό το manual www.celis.dk/Bicycle_Parking_Manual_Screenversion.pdf που το έχουμε δώσει (έντυπη έκδοση) σε ολους τους αρμόδιους. Επίσης τους έχουμε στείλει κατα καιρούς πιο λεπτομερή σχέδια και προδιαγραφές των ανάποδων U και άλλων. Το μετρό είναι στη φάση μελέτης των U και φαντάζομαι οτι σύντομα θα ξηλώσουν τα σπιράλ και θα βάλουν τιε πιο λειτουργικές. Άλλωστε και μόνοι τους έχουν δεί οτι οι ακατάλληλες θέσεις δεν χρησιμοποιούνται από τους ποδηλάτες.

@aiolos
Δεν θέλουν όλοι οι ποδηλάτες να μπαίνουν στο μετρό - πολλοί χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους μόνο για να φτάσουν απο το σπίτι τους στο μετρό. Σωστοί χώροι φύλαξης προωθούν τη χρηση του ποδηλάτου για τετοιες μετακινήσεις. Εχεις δει το αδιαχώρητο απο αυτοκίνητα γύρω απο τους σταθμούς του μετρό;

logon
Εικόνα logon
Απών/απούσα

lyhadj wrote:

@aiolos
Δεν θέλουν όλοι οι ποδηλάτες να μπαίνουν στο μετρό - πολλοί χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους μόνο για να φτάσουν απο το σπίτι τους στο μετρό. Σωστοί χώροι φύλαξης προωθούν τη χρηση του ποδηλάτου για τετοιες μετακινήσεις. Εχεις δει το αδιαχώρητο απο αυτοκίνητα γύρω απο τους σταθμούς του μετρό;

Δεν έχεις άδικο. Νομίζω πάντως προς θα έπρεπε να δωθεί λύση από τον εκάστοτε Δήμο για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν έχω εμπιστοσύνη στους υπέυθυνους του Μετρό γιατί δεν μου έχουν εξηγήσει ακόμα επαρκώς τον λόγο για τον οποίο μας αφήνουν απ'έξω και φοβάμαι μην χρησιμοποιήσουν τις μπάρες ως επιχείρημα ως προς το ενδιαφέρον και την φροντίδα τους για τους ποδηλάτες.

Τέλος πάντων. Είναι απλές (ίσως και τραβηγμένες) σκέψεις που περνούν από το μυαλό μου και τις μοιράζομαι ανοιχτά. Μακάρι να φτιάξουν και τις μπάρες όπως πρέπει και να μας επιτρέπουν και την είσοδο στους συρμούς έτσι ώστε να έιναι όλοι ευχαριστημένοι.

Ζητώ συγνώμη για την εκτός θέματος παράμβασή μου.

deimos
Εικόνα deimos
Απών/απούσα

Η καλυτερη λυση.

Ας το φτιαξουν σε ολους τους σταθμους του μετρο ειδαλλως να μας αφηνουν να τα βαζουμε στο τρενο...

http://www.youtube.com/watch?v=wE4fvwTBtno

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

ΔΕΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΑΣ!!!

wp