Ε ναι λοιπον...
Επιτελους εγινε και αυτο (αντε και πολυ αργησανε), η μεταφορα των ολόκληρων ποδηλάτων απαγορευτηκε στα τρενα του ΟΣΕ. Ενδεικτικα αναφερω πως προχθες στο σταθμο Λαρισης μετα απο τρελη διαπραγματευση μας επετραπει χαριστικα η μεταφορα ενος ποδηλατου για Θεσσαλονικη για τον μονο λογο οτι δεν ειχε πολυ κοσμο και κατ'επεκταση ειχε χωρο στην 'σκευοφορο'.
Για να μαι ακριβης η παραδοσιακη σκευοφορος επαψε να υπαρχει και αυτος ειναι ο λογος της απαγορευσης ποδηλατων,τετραποδων κ.α.
Τωρα που η διοικηση αυτου του κρατικου "δημοσιου" οργανισμου στρεφεται και ξεκαθαρα εναντια στον χαρακτηρα του και μας επιρρεαζει αμεσα,σαν ποδηλατες,θα κανουμε κατι;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
μαζί με ένα μπουκοτάζ μέσα από τους συλλόγους και τις ομάδες καταναλωτών; ( πουλάνε υπηρεσίες υποτίθεται..) .
Αυτό είναι πολύ σοβαρό, πρέπει σίγουρα κάτι να κάνουμε. Μιλάς και για τις απλές αμαξοστοιχίες έτσι, όχι για τα ιντερσιτι, που φαντάζομαι δεν επέτρεπαν ποτέ ποδήλατα.
1ον: όταν το τρένο έχει σκευοφόρο (είτε βαγόνι μισό, είτε ολόκληρο) κανένα πρόβλημα.
2ον: Τα παλιά intercity(άσπρα - κόκκινα) είχαν σκευοφόρο. Τα γρήγορα που κάνουν Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες νομίζω ότι δεν έχουν, γιατί ο συρμός έχει 4 μόνο βαγόνια(τουλάχιστον μέχρι πριν 2 χρόνια που ταξίδευα τακτικά)
3ον: όσο για την ιδέα του μπουκοτάζ αφήστε το ,το κάνουν από μόνοι τους.
4ον: θα επικοινωνήσω με άτομα από σύλ. φίλων σιδηροδρόμων(www.sfs.gr) και θα επανέρθω
Για την ενημέρωσή σας διαβάστε και τι είχε γίνει στη συνάντησή μας με τον ΟΣΕ http://podilates.gr/node/1004 .
Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον κανένα τραίνο με σκευοφόρο που να παίρνει ποδήλατα . αυτες που έχουν τώρα χωράνε με το ζορι (και ΑΝ σου κάνουν την χάρη) 1-2 γιατι έχουν ράφια στα πλάγια. Αποκλείεται πάντως να γίνει κάτι γιατι ο ΟΣΕ είναι υπο διάλυση...
Αν και μετά απο αντιδράσεις σαν του κυρίου παρακάτω,νομίζω πως αρχίσε η σταδιακή άρση του αποκλεισμού.Επίσης γίνεται αναφορά και στον ΗΣΑΠ τα έργα αναβάθμισης της γραμμής.
ose diamartyria
Απο τις καλύτερες versions που έχω δεί!
θα πω think first ride later
καλό είναι να δούμε τι γίνεται στους οσέδες του εξωτερικού
όχι αόριστα αλλά με νομοθεσία
και αν είναι οδηγίες της Ε.Ε.
ή αν είναι στην δικαιοδοσία της κάθε χώρας
αν είναι της Ε.Ε.
τότε μπορούμε να πατήσουμε πάνω σε αυτό και ίσως να δικαιωθούμε
αλλά πρώτα πρέπει να βρούμε το νομικό μας δίκαιο
Η ΕΕ λέει οτι είναι υποχρεωτική η μεταφορά του ποδηλάτου σε όλα τε τραίνα εφόσον υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις (σκευοφόρος κλπ). Αν δεν υπάρχουν, υποχρεώνονται τα κράτη μέλη μεσα σε 5 χρόνια να τις φτιάξουν. Αν όμως τα κράτη μέλη ΔΕΝ θέλουν, υπάρχει ένα παράθυρο που λεέι οτι μπορούν να ζητήσουν παράταση....ο νοών νοήτω....
Το Τρένο ήταν στους ηλεκτροκίνητους συρμούς(πραστιακό)? Ή ήταν από τις αμαξοστοιχίες που κάνουν Αθήνα Θεσσαλονίκη?
Στον προαστιακό επιτρέπεται εφόσον υπάρχει χώρος στον χώρο για τα ΑΜΕΑ. Στους άλλους συρμούς απαγορεύεται...
Υπάρχει η οδηγία από το Ευρωκοινοβούλιο για την χάρτα Διακαιωμάτων Επιβατών Σιδηροδρόμου όπου αναφέρεται:
"Άρθρο 5: όλες οι αμαξοστοιχίες διεθνών και υψηλής ταχύτητας συμπεριλαμβανομένων, πρέπει να παρέχουν την δυνατότητα στους επιβάτς ειδικού χώρου για τη μεταφορά αμαξιδίων βρεφών, αναπηρικών αμαξιδίων, ποδηλάτων και αθλητικών συσκεύων, ενδεχομένως έναντι πληρωμής"
Egw lew na kanoume fasismo san toys agrotes !!!
Na stiristoyme sthn aganaktish toy kosmou kai na klisoume oles thns ethnikes kai toys paradromous ,e ta podhlata !!!!!!!!!!!!!!!