Όταν αρχίσουν να κυκλοφορούν τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα σε μερικά χρόνια, δεν αποκλείεται να βλέπουμε ανθρώπους που να τους πηγαίνει το αμάξι τους στη δουλειά, ενώ αυτοί κάνουν τη γυμναστική τους, σε ποδήλατο γυμναστικής, μέσα στ' αμάξι.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μου θυμιζει κατι ανεκδοτα με το ´´ακρον αωτον´´. Εδω ας πουμε κολλαει, ποιο ειναι το ακρον αωτον της ηλιθιοτητας? να βαζεις βενζινη για να πας στη δουλεια, να ψαχνεις για παρκινγκ και ταυτοχρονα να λιωνεις στο πεταλι! Τι πιο ηλιθιο μπορει να σκεφτει καποιος? Σας προκαλω...
στην λογική άσκοπης κατανάλωσης φυσικών πόρων?
η ατομική υγιεινή
η παχυσαρκία
η ζωή η ίδια
Είναι ακριβός το ίδιο με το να πάρεις το αυτοκίνητο να πας γυμναστήριο,να λιώσεις 1 ώρα στο ποδήλατο και άλλη 1 ώρα στα βάρη και να γυρίσεις πίσω.
Το ηλίθιο που βλέπεις?
Δεν ξερω για σενα αλλα εγω το βλεπω απλετο και στις δυο περιπτωσεις. Το ακρον αωτον ας πουμε μιας παρανοικης κοινωνιας ειναι να θεωρει φυσιολογικο το να κανει ποδηλατο μεσα στο αμαξι και να θεωρει αφυσικο το να κανεις απλα ποδηλατο.
Αν γουσταρει να παει καποιος γυμναστηριο στην αλλα ακρη με αμαξι, χαρας στο κουραγιο του, αλλα αν παει 2 χλμ και παει με το αμαξι για να αρχισει περπατημα στο διαδρομο μιση ωρα για ζεσταμα στα δικα μου ματια η ηλιθιοτητα ξελειλιζει απο ολες τις παντες.
Αυτοκίνητα που οδηγούν μόνα τους... χωρίς κανέναν μέσα. Πραγματικά μόνα τους. Ασορτί με τον οδηγό δηλαδή, που κι αυτουνού το κεφάλι άδειο είναι, δεν έχει κανέναν μέσα.
@i.alli.ellatha! + 1000
Και το τρένο στον Καναδά, αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα πόσους πήρε μαζί του, χωρίς οδηγό ήταν......
...θυμαστε την ταινια "ο εξολοθρευτης νο3" που οι μηχανες κατελαβαν την εξουσια και κυριαρχισαν πανω στους ανθρωπους ? ε,κατι τετοιο μου θυμιζει αυτο...
Τα μεγάλα παιδιά θυμόμαστε το Maximun Ovedrive.... Και με μαμάτο soundtrack από ACDC
http://www.youtube.com/watch?v=85UANlz6ozI
Ειμαστε πολλλαααα χρονια μακρια απο την μαζικη κυκλοφορια στο δρομο τετοιων οχηματων.
Αυτά τα φουτουριστικά statements! Διεγείρουν μια σειρά από αντιδράσεις για τη σχέση της ανθρώπινης ύπαρξης και λειτουργίας με το περιβάλλον της...Ενέχουν έναν εξτρεμισμό που τείνει να γίνεται ανεδαφικός στην πράξη κι έτσι δύσκολα βλέπουμε εφαρμογή τους στην αληθινή ζωή. Εφαρμογή των όσων φοβόμαστε απ’ αυτά, αλλά με άλλο τρόπο, ναι. Συνήθως μοιάζει μέσα απ’ τον εξτρεμισμό τους να μας προετοιμάζουν ηθικά για αυτά που πραγματικά θα γίνονται και θα ανατρέπουν για μια φορά ακόμα τη σχέση άνθρωπος-περιβάλλον. Οψόμεθα λοιπόν, αλλά και επιφυλασσόμεθα για την οιαδήποτε χρήση στην πράξη...(σιγά μη κάνουμε και ποδηλατογυμναστική σ’ ένα τέτοιο όχημα) Προσωπικά τα βρίσκω αυτά κάπως ανιαρά...εννοώ τα φουτουριστικά statements...
Ναι ξέρω ο τίτλος πιο πάνω, της Futurismomania, είναι αδόκιμος, πλην κατά την λεξιπλαστική μου δεινότητα αρκετά αντιπροσωπευτικός του τι σημαίνουν αυτά τα statements...
Τέλεια μέσα έπεσε ο φίλος και αρκετά κοντά,εδώ δίπλα στα Τρίκαλα.
CityMobil2 - Λεωφορεία χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα
http://artsexpo.e-trikala.gr/
Τρίκαλα: Στους δρόμους το πρώτο λεωφορείο χωρίς οδηγό
http://gr.euronews.com/2015/10/03/tiny-automated-bus-experiment-begins-i...
Σε λίγα χρόνια τα παιδιά μας θα λένε τι μαλ@@@ς ήμασταν και 1600 άτομα πέθαιναν στο δρόμο κάθε χρονιά(και περισσότεροι έμεναν ανάπηροι).
Τα αυτοκίνητα της google (αν και πειραματικά ακόμα) είναι πολύ πολύ πιο ασφαλή από έναν οδηγό. Έχουν κάνει 3.000.000 χλμ και δεν έχουν ούτε ένα ατύχημα που να ευθύνονται.
Νομίζω ότι κανένας άνθρωπος οδηγός δεν το έχει καταφέρει αυτό (ή ίσως ελάχιστοι σε όλο τον κόσμο)
http://www.iefimerida.gr/news/206899/ta-aytonoma-aytokinita-tis-google-e...
Η Επίτροπος Μεταφορών της ΕΕ Violeta Bulc στρέφεται προς τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό ως έναν
τρόπο για να μειωθούν οι θάνατοι ρεκόρ στην ΕΕ από τροχαία ατυχήματα.
Η Bulc δήλωσε την Πέμπτη (31 Μαρτίου)
«ενθουσιασμένη» με τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό και
τις νέες λειτουργίες της τεχνολογίας που συνδέουν
τα αυτοκίνητα στο διαδίκτυο.
Ελπίζει ότι θα ανατρέψουν τα στατιστικά της ΕΕ
σχετικά με τον αριθμό των ανθρώπων που
σκοτώθηκαν από οδικά ατυχήματα.
Οι αριθμοί για το 2015 δείχνουν μια άνοδο 1% του
αριθμού των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε
σύγκριση με το 2014. Επιπλέον 135.000 άνθρωποι –
κυρίως πεζοί, ποδηλάτες και οδηγοί μοτοποδηλάτων
– τραυματίστηκαν σοβαρά στους δρόμους το περασμένο έτος.
«Οι αριθμοί είναι απογοητευτικοί».
Η Επιτροπή αναφέρει ότι το 90% των θανατηφόρων
συγκρούσεων προκαλούνται από οδηγούς που
κάνουν λάθη ή αποσπάται η προσοχή τους.
«Βλέπουμε ότι ο ανθρώπινος παράγοντας
αποτυγχάνει ξανά και ξανά».
Αξιωματούχος της Επιτροπής υποστήριξε ότι τα
αυτοκίνητα χωρίς οδηγό – που δεν θα είναι
εμπορικά διαθέσιμα τα επόμενα χρόνια – θα
μπορούσε να έχει «τεράστιες δυνατότητες για την
οδική ασφάλεια, διότι θα εξαλειφθεί εντελώς το
ανθρώπινο λάθος».
Το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ πίεσε τους
κατασκευαστές αυτοκινήτων να επιταχύνουν τις
εργασίες για τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς σε μια
ομάδα εργασίας κεκλεισμένων των θυρών που
ξεκίνησε τον Ιανουάριο.
Η ομάδα των κατασκευαστών αυτοκινήτων και των
δημόσιων αρχών εξετάζουν κατά πόσον θα πρέπει
να υπάρχουν κανόνες σε επίπεδο ΕΕ που να
διευκρινίζουν ποιος είναι υπεύθυνος για τα
ατυχήματα που προκαλούνται από αυτοκίνητα
χωρίς οδηγό.
Πηγή της Επιτροπής δήλωσε σήμερα ότι δεν υπάρχει
ανάγκη ακόμα να εισαχθούν νέοι νόμοι που θα
ρυθμίζουν την ευθύνη για τα αυτοκίνητα χωρίς
οδηγούς, δεδομένου ότι η Επιτροπή επιθυμεί τα
αυτοκίνητα να βγουν στους δρόμους το 2020.
Εν τω μεταξύ, τα νέα αυτοκίνητα που εισέρχονται
στην αγορά είναι εξοπλισμένα με όλο και
περισσότερα χαρακτηριστικά που συνδέονται με το
διαδίκτυο.
«Η ευθύνη για ημι-αυτόνομα οχήματα δεν αποτελεί
ζήτημα, επειδή ο οδηγός είναι πάντα ακόμα στο
αυτοκίνητο», δήλωσε αξιωματούχος της Επιτροπής.
http://europedirect.duth.gr/?q=node/8137#.VwKf6Ovl5YA
Εν τω μεταξύ το μυαλό τους το έχουν στην κατασκοπεία, φακέλωμα, παρακολούθηση, και το διαβόητο geosensing. Κάποια στιγμή στο μέλλον μήπως γίνει κι εκείνο που προέβλεψε ο Όργουελ στο 1948; Λέω μήπως. Με εναέριο σύστημα βλημάτων κάποιοι θα ξέρουν ανά πάσα στιγμή που ακριβώς βρίσκεσαι, οπότε ένας πυραυλάκος θα πέφτει από τα επουράνια, απλά ένα μπαμ θα ακούγεται και τρέχα γύρευε τι έγινε. Στο Αφγανιστάν όπου το δοκιμάζουν, ο λόγος στόχων "τρομοκρατών" προς παράπλευρες απώλειες είναι γύρω στο 1/10.
Όταν μια χώρα είναι σοβαρή και προσέχει τους πολίτες της ακόμα και αν έχει προωθήσει όσο κανείς άλλος το ποδήλατο, συνεχίζει με απαγόρευση αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης από το 2025. Μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων, και έχει ήδη εγκριθεί από την πλειοψηφία της Κάτω Βουλής.
http://www.naftemporiki.gr/story/1091261/ollandia-kalesma-gia-apagoreusi...
Προβλέπει επίσης σημαντικές επενδύσεις στην αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης, κυρίως ως μέσο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Πως; Μεταξύ άλλων:
- Δεν κάνεις 10 γύρους ψάχνοντας κοντά στον προορισμό σου για parking. Το στέλνεις να παρκάρει μόνο του και μακρυά.
- Σε ώρες αιχμής τα αυτόνομα έχουν την δυνατότητα να μοιράσουν την κίνηση από 1-2 κεντρικούς δρόμους, σε 10-100 εναλλακτικές διαδρομές(πχ και με διαφορετικούς συνδυασμούς από στενάκια) με ίσο υποπολλαπλάσιο χρόνο άφιξης.
Μπορεί επίσης ο σχεδιασμός των διαδρομών να είναι πιο ασφαλής γνωρίζοντας που είναι τα άλλα αυτοκίνητα, που είναι ο ποδηλατόδρομος, σχολεία κλπ.
Εδώ χρειάζεται η σύνδεση στο διαδίκτυο.
ΟΚ ναι θα μπορούσε να γίνει και κακή χρήση για κατασκοπία αλλά ο κύριος λόγος σύνδεσης στο διαδίκτυο είναι άλλος. Μια αυστηρή Ευρωπαϊκή νομοθεσία για ανώνυμες πλοηγήσεις,κρυπτογράφηση, και καταστροφή αυτών των δεδομένων αμέσως μετά την χρήση τους θα έλυνε και αυτό το θέμα.
Νομίζω θα είναι τα πρώτα αυτόνομα οχήματα παραγωγής τα Google-Fiat Chrysler
http://www.reuters.com/article/us-fiatchrysler-google-idUSKCN0XU26K