Cycle plans for cities

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aldro
Απών/απούσα
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα

Five keys to a healthy and liveable city .

.  http://citiscope.org//10/five-keys-healthy-and-livea...  .

aldro
Απών/απούσα

 

Great set of infographics re: the key behavioural, infrastructural, and regulatory differences that make cycling in the Netherlands for everyone. Download them. Study them. Share them. https://dutchcyclinginlondon.com/discover/

grampa
Απών/απούσα

Το link της Copenhagen ανοίγει το Hamburg... Μήπως μπορείς να το δεις λιγάκι και να βάλεις και της Κοπεγχάγης αν υπάρχει;

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

 

Olafur Eliasson, Cirkelbroen, 2015. Christianshavns Kanal, Copenhagen. Photography Anders Sune Berg. A gift from Nordea-fonden to the city of Copenhagen © 2015 Olafur Eliasson

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα
s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Δε μου κάνει καθόλου εντύπωση, και τα οφέλη είναι σίγουρα μεγαλύτερα από απλά οικονομικά. Αλλά και να θέλουμε να το συνδέσουμε με την οικονομία, πιο ευτιχισμένος και δραστήριος ανθρωπος = πιο παραγωγικός, πιο θετικός, πιο έξυπνος. 

Ασε που η πόλη ομορφαίνει, καυσαέρια - ρύποι ανύπαρκτοι, άλλο περιβάλλον. Έχει περάσει προ πολλού η ώρα να επιστρέψει αυτή η φαγία και η αποστροφή σε καθε τι καλό και υγειινό, στο εύκολο και γρήγορο. Εμείς είμαστε αυτοί που ορίζουμε το παρόν και το μέλλον.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............................για την καθιέρωση του ποδηλάτου.

https://www.myota.gr/index.php/podilato/11474-2018-01-25-19-31-45

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..............................την Λάρισσα.

http://www.larissanet.gr/2018/02/17/chrysostomos-ryzomiliotis-metaschimatizoume-tin-larisa/

Οι κεντρικοί δρόμοι που μετατρέπονται σε ήπιας κυκλοφορίας είναι συνολικά 20 χιλιομέτρων. Επτά χιλιόμετρα είναι το κύριο δίκτυο στο κέντρο, στο οποίο θα γίνει ανάπλαση, με αναδιαμόρφωση πεζοδρομίων και με εσοχές για την στάθμευση. Στα 10 χιλιόμετρα για τους ποδηλατοδρόμους, οι οποίοι δεν θα είναι συνεχούς ροής, θα υπάρξει ένα ενοποιημένο δίκτυο περίπου 50 χιλιομέτρων όπου το ποδήλατο θα κινείται σε αμιγής ποδηλατοδρόμους, αλλά και στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Μετά την ολοκλήρωση και την εφαρμογή του σχεδίου η Λάρισα δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης.

aldro
Απών/απούσα