Great set of infographics re: the key behavioural, infrastructural, and regulatory differences that make cycling in the Netherlands for everyone. Download them. Study them. Share them. https://dutchcyclinginlondon.com/discover/
Δε μου κάνει καθόλου εντύπωση, και τα οφέλη είναι σίγουρα μεγαλύτερα από απλά οικονομικά. Αλλά και να θέλουμε να το συνδέσουμε με την οικονομία, πιο ευτιχισμένος και δραστήριος ανθρωπος = πιο παραγωγικός, πιο θετικός, πιο έξυπνος.
Ασε που η πόλη ομορφαίνει, καυσαέρια - ρύποι ανύπαρκτοι, άλλο περιβάλλον. Έχει περάσει προ πολλού η ώρα να επιστρέψει αυτή η φαγία και η αποστροφή σε καθε τι καλό και υγειινό, στο εύκολο και γρήγορο. Εμείς είμαστε αυτοί που ορίζουμε το παρόν και το μέλλον.
Οι κεντρικοί δρόμοι που μετατρέπονται σε ήπιας κυκλοφορίας είναι συνολικά 20 χιλιομέτρων. Επτά χιλιόμετρα είναι το κύριο δίκτυο στο κέντρο, στο οποίο θα γίνει ανάπλαση, με αναδιαμόρφωση πεζοδρομίων και με εσοχές για την στάθμευση. Στα 10 χιλιόμετρα για τους ποδηλατοδρόμους, οι οποίοι δεν θα είναι συνεχούς ροής, θα υπάρξει ένα ενοποιημένο δίκτυο περίπου 50 χιλιομέτρων όπου το ποδήλατο θα κινείται σε αμιγής ποδηλατοδρόμους, αλλά και στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Μετά την ολοκλήρωση και την εφαρμογή του σχεδίου η Λάρισα δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης.
Five keys to a healthy and liveable city .
. http://citiscope.org//10/five-keys-healthy-and-livea... .
Great set of infographics re: the key behavioural, infrastructural, and regulatory differences that make cycling in the Netherlands for everyone. Download them. Study them. Share them. https://dutchcyclinginlondon.com/discover/
Το link της Copenhagen ανοίγει το Hamburg... Μήπως μπορείς να το δεις λιγάκι και να βάλεις και της Κοπεγχάγης αν υπάρχει;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Olafur Eliasson, Cirkelbroen, 2015. Christianshavns Kanal, Copenhagen. Photography Anders Sune Berg. A gift from Nordea-fonden to the city of Copenhagen © 2015 Olafur Eliasson
..................ποδηλατούπολη,επιμένει.
http://www.trikalaenimerosi.gr/blog/trikala/ta-podilata-sta-trikala-voithoyn-tin-ygeia-kai%E2%80%A6-tin-oikonomia
Δε μου κάνει καθόλου εντύπωση, και τα οφέλη είναι σίγουρα μεγαλύτερα από απλά οικονομικά. Αλλά και να θέλουμε να το συνδέσουμε με την οικονομία, πιο ευτιχισμένος και δραστήριος ανθρωπος = πιο παραγωγικός, πιο θετικός, πιο έξυπνος.
Ασε που η πόλη ομορφαίνει, καυσαέρια - ρύποι ανύπαρκτοι, άλλο περιβάλλον. Έχει περάσει προ πολλού η ώρα να επιστρέψει αυτή η φαγία και η αποστροφή σε καθε τι καλό και υγειινό, στο εύκολο και γρήγορο. Εμείς είμαστε αυτοί που ορίζουμε το παρόν και το μέλλον.
.............................για την καθιέρωση του ποδηλάτου.
https://www.myota.gr/index.php/podilato/11474-2018-01-25-19-31-45
..............................την Λάρισσα.
http://www.larissanet.gr/2018/02/17/chrysostomos-ryzomiliotis-metaschimatizoume-tin-larisa/
Οι κεντρικοί δρόμοι που μετατρέπονται σε ήπιας κυκλοφορίας είναι συνολικά 20 χιλιομέτρων. Επτά χιλιόμετρα είναι το κύριο δίκτυο στο κέντρο, στο οποίο θα γίνει ανάπλαση, με αναδιαμόρφωση πεζοδρομίων και με εσοχές για την στάθμευση. Στα 10 χιλιόμετρα για τους ποδηλατοδρόμους, οι οποίοι δεν θα είναι συνεχούς ροής, θα υπάρξει ένα ενοποιημένο δίκτυο περίπου 50 χιλιομέτρων όπου το ποδήλατο θα κινείται σε αμιγής ποδηλατοδρόμους, αλλά και στους δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Μετά την ολοκλήρωση και την εφαρμογή του σχεδίου η Λάρισα δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από οποιαδήποτε πόλη της Ευρώπης.
New summary of S.U.M.P's
. http://www.eltis.org/node/47471?utm_source=Ricardo-A... .