Εγκρίθηκε η Ο.Χ.Ε για την Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη του Δ.Πειραιά.

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

http://pireasnet.gr/tabid/36/newid/4437/Default.aspx

http://www.tovima.gr/files/1/2016/09/30/%CE%A020-presentation.pdf

http://pireasnet.gr/LinkClick.aspx?fileticket=H5OXriEgajw%3d&tabid=36

Στρατηγική επιλογή της Ο.Χ.Ε. Πειραιά είναι η προώθηση της Βιώσιμης Κινητικότητας σε όλη την έκταση του Δήμου, κάτι που περιλαμβάνει την οριοθέτηση και τον περιορισμό της χρήσης και της παρουσίας του ΙΧ στον δημόσιο χώρο, ταυτόχρονα με την ενίσχυση του περπατήματος, του ποδηλάτου και της δημόσιας συγκοινωνίας, σε ένα πλαίσιο αυξημένης οδικής ασφάλειας, χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας, βελτίωσης της πρόσβασης των ΑμεΑ και μείωσης των εκπομπών. Σημαντική ευκαιρία για τη στροφή αυτή θεωρείται η υλοποιούμενη επέκταση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς (Τραμ, Μετρό) μέχρι το λιμάνι και το κέντρο του Πειραιά, ενώ, σύμφωνα με το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας / Αττικής, το Μητροπολιτικό Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων επίσης πρόκειται να φτάσει στον Δήμο τα επόμενα χρόνια. Η προσέγγιση της Ο.Χ.Ε. Πειραιά αποσκοπεί στη δημιουργία ενός Δικτύου Οδών Ήπιας Κινητικότητας σε όλη την έκταση του Δήμου, το οποίο θα έχει ως πρωταρχικό στόχο τη σύνδεση των αξιόλογων κοινόχρηστων χώρων και κοινωφελών υποδομών με τους σημαντικούς πόλους έλξης και τους σταθμούς / στάσεις της δημόσιας συγκοινωνίας. Ένα πλέγμα οδών που θα ενώσει τις περιοχές κατοικίας με το κέντρο της πόλης, το λιμάνι, το θαλάσσιο μέτωπο, τις περιοχές εργασίας, αναψυχής, αθλητισμού και εκπαίδευσης. Ένα δίκτυο που μπορεί να λειτουργήσει και ως ραχοκοκαλιά της επιχειρούμενης Αστικής Ανασυγκρότησης, καθώς πάνω σε αυτό βρίσκονται όλες οι μείζονες παρεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους και δημοτικά κτίρια, ενώ εκτιμάται ότι θα συμπαρασύρει σε μια εξωστρεφή και αναπτυξιακή δυναμική και τον ιδιωτικό τομέα. Οι παρεμβάσεις που προτείνονται στους δρόμους αυτούς είναι παρεμβάσεις χαμηλού κόστους, που δεν ανατρέπουν την κυκλοφοριακή οργάνωση της πόλης και δεν απαιτούν μακροχρόνιες θεσμικές διαδικασίες και κατασκευαστικές εργασίες, αλλά αφαιρούν σταδιακά χώρο από το αυτοκίνητο για να τον δώσουν στα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς και στο πράσινο, με τρόπο που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του δημόσιου χώρου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Επίσης, είναι παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην προσέλκυση του επισκέπτη της πόλης, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και προσκαλώντας τον να παραμείνει σε αυτήν για να τα ανακαλύψει.

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι