Ηλεκτρική Ρόδα

10 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

https://www.youtube.com/watch?v=s22QKOM5Fao

Η παραπάνω εφεύρεση από την GeoOrbital είναι μια μπροστινή ρόδα ποδηλάτου με ενσωμετωμένο ηλεκτικό μοτέρ και μπαταρία. Το κέντρο της ρόδας δεν γυρίζει, αλλά μεταδίδει την κίνηση στη ζάντα.

Η ρόδα θα κοστίζει περί τα $800. Μπορείς να τη βγάζεις με το quick-release και να την παίρνεις μαζί σου για να μην κλαπεί. Μπορείς να την τοποθετήσεις σε κανονικό ποδήλατο που παίρνει ρόδες τέτοιου μεγέθους.

Μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα, αλλά δεν μ' αρέσει που η ρόδα δεν παίρνει κανονικά λάστιχα και σαμπρέλλες. Έχει συμπαγή ελαστικό. Προφανώς επειδή δεν υπάρχει τρόπος να περάσει μια συνηθισμένη βαλβίδα από τη μέσα μεριά γιατί θα εμποδίζει στην κίνηση.

Τί θα γίνει όμως όταν φαγωθεί το ελαστικό; Πώς θα το αλλάζεις;

Θα μπορούσαν να έχουν ελαστικά και σαμπρέλες με τη βαλβίδα στο πλάι;

Απ' ότι βλέπω η ρόδα δεν επικοινωνεί με τα πετάλια. Ελέγχεται από ένα εξάρτημα στο τιμόνι.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

περα απο το ελαστικο, σε ποιον αρεσει αυτο το πραγμα? με τοσο βαρος στην μπροστινη ροδα θα ειναι σαν να καβαλας τρακτερ.

xifias
Απών/απούσα

Ενδιαφερουσα υλοποιηση.Ουσιαστικα την κοτσαρεις σε καθε ποδηλατο αντι ναχεις ειδικο ηλεκτρικο σεταπ σκελετο κλπ.Ισως σε μερικα χρονια φτιαχτει κατι αντιστοιχο για την πισω πληρως τηλεχειριζομενο χωρις ταχυτητες κλπ.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Συμφωνω, ισως ακομα πιο μετα να το στελνουν να κανει και μονο του βολτα ενω ο ποδηλατης θα το οδηγει με τον τηλεχειρισμο, ενω κανει ξενοιαστος στο σαλονι του στατικο ποδηλατο.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Οτιδήποτε ηλεκτρικό απλά δεν είναι ποδήλατο...

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Είχα προσθέσει αυτό το θέμα στην κατηγορία του φόρουμ Ποδήλατο και Πόλη » Μετακίνηση στην πόλη.
Κάποιος το μετακίνησε στο "Απορίες, προτάσεις για ρουχισμό, εξαρτήματα κι αξεσουάρ".
Το μετακίνησα πίσω εκεί που ήταν. Η ηλεκτρική ρόδα δεν είναι αξεσουάρ, εξάρτημα ή ρουχισμός. Είναι μετατροπή ποδηλάτου σε ηλεκτρικό ποδήλατο.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Συγγνώμη, αλλά νομίζω ότι αυτή η νέα εφεύρεση εξαρτάται από την ηλεκτρική ενέργεια και το ποδήλατο εξαρτάται από την ύπαρξη της για να κινηθεί.

Η απορία μου είναι τι συμβαίνει εάν πέσει σε λακκούβα και στραβώσει η ζάντα;

Pre-Order the GeoOrbital Wheel $799.99
For a limited time save $150 off the $949 retail price.

https://www.geoo.com/pages/how-it-works
Βάρος 7.7111 kg / 9.0718 kg.

(Άλλο ένα βιντεάκι στο οποίο οι αναβάτες μισούν το πεταλάρισμα...)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

8 κιλά βάρος στην μπροστινή μου ρόδα?????????????????

....... εδώ ξηλωνόμαστε κανονικά μπας και γλιτώσουμε 2,5 γραμμάρια από το μπροστινό quick release....
... κάνουμε τάματα στον Άι Λάνσιο τον Αμστρόνγκιο μπας και πετύχουμε καμιά σαμπρέλα 3 γραμμάρια πιό ελαφρυά.... και αυτοί μιλάνε για 8 κιλά τροχό ΜΠΡΟΣΤΑ????????????
.
.
.
.
.
υποθέτω ότι η χρήση θα είναι "όσο έχει φορτίο η μπαταρία".... γιατί μετά.... άντε να σας δω πουλάκια μου να κάνετε πετάλι με 8κιλο τροχό...!!!!

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ένα προϊόν που υπακούει πιστά στη φιλοσοφία της αποφυγής του κόπου.

Η ποδηλατική άποψη όμως είναι μια φιλοσοφία αξιοποίησης του κόπου:
"Αλωτά πόνω άπαντα".

Διαλέγετε και παίρνετε...

img

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Πολλές φορές διαφωνώ μαζί σου φίλε i.alli.ellada αλλά τώρα που συμφωνώ το λέω!
Καλά το λες, η κατασκευή αυτή βρίσκεται εναρμονισμένη με τη νοοτροπία της αποφυγής του κόπου. Ο ποδηλάτης όμως δεν αποφεύγει τον κόπο μέχρι που κάποια στιγμή δεν είναι κόπος ο κόπος! (νομίζω με αντιλαμβάνεσαι ).
Είναι όμως πολύ δύσκολο αυτό να το αντιληφθούν οι εκτός ποδηλασίας, οπότε να και η ηλεκτρική 8κιλη μπροστινή ρόδα!

contact