Κατασκευάζεται ο ποδηλατόδρομος Κηφισιάς-Φαλήρου

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Zefs
Απών/απούσα

http://www.insider.gr/eidiseis/ellada/28932/kataskeyazetai-o-podilatodro...

O πρώτος ενιαίος ποδηλατοδρόμος, μήκους 27 χλμ, που θα ενώνει τη βόρεια Αθήνα με το παραλιακό μέτωπο, δρομολογείται με την επέκταση του υφιστάμενου δικτύου, από τον φαληρικό όρμο έως το Γκάζι - Θησείο. Η νέα κατασκευή, της οποίας το κόστος αναμένεται να εγκριθεί στην αυριανή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, αφορά διαδρομή 16,7 χλμ με κατεύθυνση προς την Κηφισιά και προϋπολογισμό περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ.

«Οικολογικά αυτονόητο», χαρακτήρισε, το «άνοιγμα» του δρόμου για το ποδήλατο» από και προς τη βόρεια Αθήνα, ο αντιπεριφερειάρχης, Γιώργος Καραμέρος, επισημαίνοντας πώς «ο σχεδιασμός ακολουθεί διεθνή πρότυπα και προδιαγραφές που ενισχύουν την ασφάλεια στην κίνηση του ποδηλάτη και της ποδηλάτισσας, ενώ η χάραξη της διαδρομής έγινε με βάση την εμπειρία από τις καθημερινές μετακινήσεις των ίδιων των ενδιαφερομένων». Η δήλωση έγινε αμέσως μετά την ενημερωτική συνάντηση που είχε με συλλογικότητες - εκπροσώπους ποδηλατικών φορέων και κινήσεων, ενώ ο σχεδιασμός της διαδρομής έγινε από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και ελήφθησαν υπόψη κυκλοφοριακές και πολεοδομικές μελέτες, σχολικές και αθλητικές μονάδες, χώροι αναψυχής, καθώς και περιοχές κατοικίας. Το δίκτυο αποτελείται από αμφίδρομες λωρίδες, με τον ποδηλάτη που βρίσκεται προς την πλευρά των αυτοκινήτων να κινείται σε φορά αντίθετη προς αυτά, ώστε όταν συναντώνται, να ελέγχει ο καθένας καλύτερα τις κινήσεις του άλλου.

Με αφετηρία το κέντρο της Κηφισιάς, πλησίον του σταθμού του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, ο βόρειος ποδηλατόδρομος διέρχεται από το ΚΑΤ, το κέντρο του Αμαρουσίου, τη Νερατζιώτισσα και κατευθύνεται προς Νέο Ηράκλειο, Νέα Ιωνία, Πευκάκια, Περισσό, Άνω Πατήσια, Κυψέλη, πλατεία Βικτωρίας, Ομόνοια, Μοναστηράκι, Θησείο και Γκάζι, όπου συναντά το νότιο ποδηλατόδρομο, ο οποίος καταλήγει στον φαληρικό όρμο. «Διαμορφώνουμε μια ενιαία διαδρομή 27 χλμ. με προοπτική να συνδεθούν σ’ αυτήν υφιστάμενες δημοτικές διαδρομές», κατέληξε ο κ. Καραμέρος.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

......................απο το άρθρο που παραθέτεις.
Θα κατασκευάζεται για τα επόμενα 15 χρόνια .
Τώρα ΘΑ περιμένουμε να κατασκευαστεί..............
https://www.podilates.gr/forum/podilatikoi-axones/egkrisi-tis-hrimatodotisis-toy-podilatodromoy-gkazi-kifisia

https://www.podilates.gr/publication/xehasmenos-sto-syrtari-toy-ypoyrgeioy-o-podilatodromos-gkazi-kifisia

Zefs
Απών/απούσα

Και έκανα αναζήτηση στο φόρουμ πριν το γράψω αλλά δεν μου έβγαζε κάτι.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.....................αναζητά τα παλιά της πατήματα.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.................................. Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑ - ΓΚΑΖΙ.

http://www.tanea.gr/orthopetalies/article/5455897/kollhse-stis-synennohseis-o-podhlatodromos-khfisia-gkazi/

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.........................περισσότερο.

http://www.tanea.gr/orthopetalies/article/5510454/h-pollh-meleth-trwei-ton-boreio-podhlatodromo/

Μπορώ να αποδώσω την παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος στην υλοποίηση του έργου στην πολυ-πολυπλοκότητα του.

Διασχίζει πολλά διαφορετικά τερέν,η επικαιροποίηση θα πρέπει να συμμορφωθεί με τις τεχνικές προδιαγραφές που εκδόθηκαν μεταγενέστερα της αρχικής μελέτης ,που σημαίνει πως ο ποδηλατόδρομος δεν θα έχει μία ομογενοποιημένη μορφή.

Κανένας εργολάβος δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει εντός χρονοδιαγράμματος και εντός προυπολογισμού κάτι τόσο πολύπλοκο και απρόβλεπτο.

Η συντήρηση του και η διαφύλαξη του απαιτούν επιπλέον χρηματοδότηση.

Το νότιο κομμάτι δεν έχει πείσει τους ιθύνοντες πως πρόκειται για κάτι που στοχεύει στην αστική μετακίνηση(αποσυμφόρηση απο τα αυτοκίνητα),αλλά του έχουν δώσει μία ψυχαγωγικού χαρακτήρα κατευθυνση.

Η αρχική κρίση στην αγορά αυτοκινήτου δεν είχε διάρκεια,η αγορά επανακάμπτει,οι πολίτες της πόλης επιστρέφουν στο αυτοκίνητο και παραμένουν διστακτικοί ως προς την ποδηλατική αστική μετακίνηση.

Lithium
Εικόνα Lithium
Απών/απούσα

Εντάξει,οι περιφερειακές εκλογές πλησιάζουν σιγά - σιγά,τότε θα δούμε ότι ξαφνικά  θα μειωθεί ο φόρτος και θα βάλουν το θέμα σε υψηλή επικοινωνιακή προτεραιότητα. Για κάποιες μέρες.

nemas
Απών/απούσα

Μέχρι να γίνει να είναι πάντα επίκαιρο, μπράβο που το ξαναέβαλες σε συζήτηση,

όσο θα φτιάχνονται ποδηλατόδρομοι τόσο και θα βλέπουμε ποδήλατα στους δρόμους και το ανάποδο, Οι αποστάσεις στην ΑΘήνα είναι απίστευτα κοντινές είναι αστείο όποιος ακόμα δεν έχει βάλει το ποδήλατο στην ζωή του, και το καταλαβαίνω αφού έχουμε κουλτούρα αυτοκινήτου. Επίσης να γίνει ποδηλατοπορία απο το κέντρο προς την κηφησιά για αυτό το θέμα.   

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

nemas wrote:
Επίσης να γίνει ποδηλατοπορία απο το κέντρο προς την κηφησιά για αυτό το θέμα.

Καλή ιδέα αλλά δύσκολη στην εφαρμογή της οργανωτικά. Το Φριντέι βέβαια έχει ανέβει την Κηφισίας τόσες φορές αλλά το να οργανώσεις ένα πήγαινε-έλα Κηφισιά πρωί Κυριακής είναι από δύσκολο και ανέφικτο έως άσκοπο και μπορεί να προκαλέσει αρνητικά σχόλια. Εκτός από την ανηφορίτσα που χάνει το "-ίτσα" της εκεί μετά το πάρκο Συγγρού μπαίνουν και ένα σωρό άλλα θέματα κυκλοφοριακά.
...
Βέβαια δεν υπάρχει μόνο η Κηφισίας.
Υπάρχουν κι άλλοι "μέσα" δρόμοι αλλά τότε δεν ξέρω αν έχει κάποιο νόημα από πλευράς επικοινωνιακής πια.

s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Σαφώς και δηλώνω το παρών σε περίπτωση που οργανωθεί μια ή και περισσότερες τέτοιες πορείες

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Θα είναι έτοιμο παρέα με το μετρό Θεσσαλονίκης αχχαχαχα χχαχα