Κάτσε τώρα για να καταλάβουμε:
Η Αθήνα,και η Θεσσαλονίκη (άσε το Μεσσολόγγι) υπέγραψαν (μεταξύ πολλών άλλων) ότι δεσμεύονται
Να θέσουν ως στόχο το μερίδιο των πολιτών που αξιοποιούν το ποδήλατο ως μέσω (sic) μεταφοράς μέσα στην πόλη να είναι τουλάχιστον 15% μέχρι το 2020 και να τεθούν νέοι στόχοι μεγαλύτερων ποσοστών στην περίπτωση που αυτός ο στόχος έχει ήδη επιτευχθεί.
(δεν βάζω τα υπόλοιπα στα οποία δεσμεύονται. Αρκεί αυτό).
Τι κάνουνε γι αυτό;
Όπως έλεγε και το πανό με τα γράμματα στην 10η ΠΠ: "Τι κάνει ο Δήμος για το ποδήλατο;"
Δεν έχει κι άδικο ο i.alli.ellada.
...
Είπαμε να μαξιμαλίζουμε αλλά όχι κι έτσι.
Κάπως πιο συγκρατημένα.
... 15% τουλάχιστον κιόλας!
Κι αν ο στόχος επιτευχθεί δεσμεύονται και να θέσουν νέους στόχους με μεγαλύτερα ποσοστά!
Τόσο πολύ!
...
Μήπως εννοούν απλώς ότι δεσμεύονται μόνο να το θέσουν σαν στόχο μέχρι το 2010;
Πως διαβάζεται αυτό το κείμενο άραγε;
Γιατί σαν στόχο, εντάξει, προλαβαίνουν να το θέσουν έως το 20.
Να τον καταφέρουν όμως...
Όχι δεν έχει δικαιο γιατι στο κείμενο αναφέρεται τι πρέπει να γίνει και όχι τι καταληγουν να κάνουν οι Ελληνικές πόλεις.
Επομένως το κείμενο δεν έχει το προβλημα , αλλά οι αντιδράσεις όσων δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ,γιατι οι άλλες πολεις στην Ευρώπη το υπέγραψαν ,δεσμευτηκαν , προχωρούν & εξελισσονται ποδηλατικά και οικονομικά
Πράγματι τώρα είδα την ημερομηνία της ανάρτησης "18 Ιουνίου 2010". Άρα δεν ήταν τόσο μαξιμαλιστικοί οι στόχοι της δέσμευσης για τότε. Υπήρχε χρόνος. Ή τουλάχιστον έμοιαζε να υπήρχε. Θα μπορούσε να υπάρχει.
...
Όντως αν από το 2010 είχαν γίνει πράγματα και είχαν δοθεί χρήματα αλλά και υπήρχε και η τοποθέτηση του ποδηλάτου σαν προτεραιότητα τότε όντως θα μπορούσαμε να μιλάμε για τέτοιους στόχους το 2020. Αλλά δεν νομίζω ότι υπήρχε τέτοια κεντρική βούληση στα σοβαρά ως πραγματική προτεραιότητα. Ως παράπλευρη, δοκιμαστική, συμπληρωματική κλπ. ίσως ναι, αλλά ποτέ ως κεντρική. Ήρθε και η κρίση και έπεσε έξω το πρόγραμμα.
...
Κείμενα σαν κι αυτό λοιπόν, μας δείχνουν τι δεν έγινε. Όπως λές ακριβώς: "στο κείμενο αναφέρεται τι πρέπει να γίνει και όχι τι καταληγουν να κάνουν οι Ελληνικές πόλεις". Και επίσης δείχνει, όπως ακριβώς λες κι εσύ, ότι "οι άλλες πόλεις στην Ευρώπη το υπέγραψαν, δεσμεύτηκαν, προχωρούν & εξελίσσονται ποδηλατικά και οικονομικά".
Αύριο, Τρίτη 30 Μαϊου2017 και ώρα 09:00 ο Αν. ΥΠΕΝ, Σωκράτης Φάμελλος, θα παραστεί στην Ημερίδα με θέμα "Βιώσιμη Κινητικότητα στους ΟΤΑ", που συνδιοργανώνουν το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης (ΙΝΕΠ) του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ).
Η Ημερίδα πραγματοποιείται με σκοπό την δημιουργία Δικτύου Τοπικών Συντονιστών Βιώσιμης Κινητικότητας σε όλους τους ΟΤΑ της χώρας και θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο "Κοσμάς Ψυχοπαίδης" του ΕΚΔΔΑ (Πειραιώς 211, Ταύρος).
Θα παραστεί και ο Ευρωπαίος Συντονιστής Βιώσιμης Κινητικότητας, Juan Caballero.
Σε ημερίδα με θέμα «Βιώσιμη Κινητικότητα στους ΟΤΑ» θα συμμετέχει ο Δήμος Σάμου, μετά την ειδική πρόσκληση του Υπουργείου Περιβάλλοντος. Η Σάμος θα παρουσιαστεί ως ο μοναδικός ελληνικός τόπος και το μοναδικό νησί που περιελήφθη στην τελική δεκάδα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2016 ανάμεσα σε 2.247 υποψήφιες πόλεις, στην ενότητα για τις καλές πρακτικές.
Στην ημερίδα που πραγματοποιείται την Τρίτη, 30 Μαΐου, στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης θα παρουσιαστούν οι εξής θεματικές ενότητες:
Ευρωπαϊκές και εθνικές πολιτικές και δράσεις βιώσιμης κινητικότητας.
Κατευθύνσεις, οδηγίες και προδιαγραφές για το σχεδιασμό επεμβάσεων βιώσιμης κινητικότητας αναφορικά με αστικές αναπλάσεις, αστικό και περιαστικό πράσινο, αστικές μεταφορές, ίση προσβασιμότητα, έξυπνη κινητικότητα κ.α.
Ευαισθητοποίηση του κοινού – επικοινωνία – εγγραφή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2017.
Κατευθύνσεις – καλές πρακτικές για δυνατές υποψηφιότητες για το ευρωπαϊκό βραβείο.
Χρηματοδότηση δράσεων βιώσιμης κινητικότητας
Καλές Πρακτικές Δήμων σε θέματα βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Αυτά τα ευρωπαϊκά κείμενα είναι το άκρον άωτον του γελοίου και του politically correct.
Η πιο γουστόζικη λέξη είναι η "δέσμευση".
Δηλαδή σκέφτηκες πολύ πριν να το γράψεις αυτό ;!! :-(
Αδικαιολόγητα πολύ περισσότερο από όσο θα άξιζε.
Κάτσε τώρα για να καταλάβουμε:
Η Αθήνα,και η Θεσσαλονίκη (άσε το Μεσσολόγγι) υπέγραψαν (μεταξύ πολλών άλλων) ότι δεσμεύονται
(δεν βάζω τα υπόλοιπα στα οποία δεσμεύονται. Αρκεί αυτό).
Τι κάνουνε γι αυτό;
Όπως έλεγε και το πανό με τα γράμματα στην 10η ΠΠ: "Τι κάνει ο Δήμος για το ποδήλατο;"
Δεν έχει κι άδικο ο i.alli.ellada.
...
Είπαμε να μαξιμαλίζουμε αλλά όχι κι έτσι.
Κάπως πιο συγκρατημένα.
...
15% τουλάχιστον κιόλας!
Κι αν ο στόχος επιτευχθεί δεσμεύονται και να θέσουν νέους στόχους με μεγαλύτερα ποσοστά!
Τόσο πολύ!
...
Μήπως εννοούν απλώς ότι δεσμεύονται μόνο να το θέσουν σαν στόχο μέχρι το 2010;
Πως διαβάζεται αυτό το κείμενο άραγε;
Γιατί σαν στόχο, εντάξει, προλαβαίνουν να το θέσουν έως το 20.
Να τον καταφέρουν όμως...
Αυτοί έμαθαν να δεσμεύονται από τον Τσίπρα, ή ο Τσίπρας από αυτούς;
Όχι δεν έχει δικαιο γιατι στο κείμενο αναφέρεται τι πρέπει να γίνει και όχι τι καταληγουν να κάνουν οι Ελληνικές πόλεις.
Επομένως το κείμενο δεν έχει το προβλημα , αλλά οι αντιδράσεις όσων δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ,γιατι οι άλλες πολεις στην Ευρώπη το υπέγραψαν ,δεσμευτηκαν , προχωρούν & εξελισσονται ποδηλατικά και οικονομικά
Υ.Γ (Το κείμενο είναι γραμμένο το 2010)
Πράγματι τώρα είδα την ημερομηνία της ανάρτησης "18 Ιουνίου 2010". Άρα δεν ήταν τόσο μαξιμαλιστικοί οι στόχοι της δέσμευσης για τότε. Υπήρχε χρόνος. Ή τουλάχιστον έμοιαζε να υπήρχε. Θα μπορούσε να υπάρχει.
...
Όντως αν από το 2010 είχαν γίνει πράγματα και είχαν δοθεί χρήματα αλλά και υπήρχε και η τοποθέτηση του ποδηλάτου σαν προτεραιότητα τότε όντως θα μπορούσαμε να μιλάμε για τέτοιους στόχους το 2020. Αλλά δεν νομίζω ότι υπήρχε τέτοια κεντρική βούληση στα σοβαρά ως πραγματική προτεραιότητα. Ως παράπλευρη, δοκιμαστική, συμπληρωματική κλπ. ίσως ναι, αλλά ποτέ ως κεντρική. Ήρθε και η κρίση και έπεσε έξω το πρόγραμμα.
...
Κείμενα σαν κι αυτό λοιπόν, μας δείχνουν τι δεν έγινε. Όπως λές ακριβώς: "στο κείμενο αναφέρεται τι πρέπει να γίνει και όχι τι καταληγουν να κάνουν οι Ελληνικές πόλεις". Και επίσης δείχνει, όπως ακριβώς λες κι εσύ, ότι "οι άλλες πόλεις στην Ευρώπη το υπέγραψαν, δεσμεύτηκαν, προχωρούν & εξελίσσονται ποδηλατικά και οικονομικά".
Στην ημερίδα που πραγματοποιείται την Τρίτη, 30 Μαΐου, στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης θα παρουσιαστούν οι εξής θεματικές ενότητες: