Έχει γίνει ανάπλαση ενός κομματιού της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου, στο Χαλάνδρι.
Ξεκινά από τη Μεσογείων, δίπλα στο σταθμό μετρό Χολαργού και κατεβαίνει προς την Εθνικής Αντιστάσεως.
Βίντεο του δρόμου εδώ
Παρατηρώ τα ακόλουθα στοιχεία της ανάπλασης:
Μονοδρόμηση
Ο δρόμος είναι μονοδρομημένος από τη Μεσογείων.
Πεζοδρόμια
Τα πεζοδρόμια είναι φαρδυά και περπατήσιμα. Πιθανόν διαπλατύνθηκαν.
Διαβάσεις Πεζών
Έχουν βαφεί καλά δύο διαβάσεις πεζών και έχουν μπει πλαστικά κολωνάκια.
Έτσι πρέπει να είναι βαμμένες όλες οι διαβάσεις. Αντί όμως για πλαστικά κολωνάκια (που εύκολα τα σπάει όποιος θέλει να παρκάρει παράνομα), θα έπρεπε να περνάει η δημοτική αστυνομία αρκετά συχνά (μερικές φορές την ημέρα) ώστε να αποτρέπεται η παράνομη στάθμευση στις διαβάσεις.
Παρτέρια
Έχουν κατασκευαστεί θέσεις για παρτέρια πάνω στο δρόμο, δίπλα στο πεζοδρόμιο.
Ποδήλατα
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για άνοδο ποδηλάτων αντίθετα στη μονοδρόμηση. Αν ένα ποδήλατο πάει ανάποδα (παράνομα), θα χρειαστεί να περιμένει να περάσουν τα αυτοκίνητα από την άλλη κατεύθυνση εκεί που στενεύει ο δρόμος με τα παρτέρια. Αυτό φαίνεται μεγάλη παράβλεψη. Να μην μπορείς να πας με ποδήλατο στο σταθμό του μετρό;
Εγκοπές παρτεριών
Υπάρχει μια εγκοπή πλάτους περίπου 30 εκατοστών μεταξύ παρτεριού και πεζοδρομίου. Πιθανότατα είναι για τα όμβρια νερά. Όμως όταν δεν βρέχει είναι χαμένος χώρος. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ούτε από πεζούς, ούτε από ποδήλατα, ούτε από αυτοκίνητα.
Κάδοι σκουπιδιών και ανακύκλωσης
Έχουν μπει θέσεις για τους κάδους. Μερικοί είναι στο δρόμο, σε ειδικές θέσεις, όπως τα παρτέρια. Μερικοί είναι σε εγκοπές που στενεύουν το πεζοδρόμιο. Γιατί δεν τους έβαλαν όλους στο δρόμο, ώστε να μην κόψουν το πεζοδρόμιο; Οι κάδοι στο δρόμο πιάνουν πολύ πιο πολύ χώρο απ' ότι στο μη αναπλασμένο τμήμα του δρόμου, όπου απλά είναι στο δρόμο και εφάπτονται στο πεζοδρόμιο.
Μεσογείων
Δεν έχει γίνει τίποτα για να βελτιωθεί η βιώσιμη μετακίνηση στη Μεσογείων, δηλαδή να σταματήσει η παράνομη στάθμευση στα πεζοδρόμια και η παραβίαση των λεωφορειολωρίδων. Μόλις βγήκα στη Μεσογείων συνάντησα αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρόμιο.
Γιατί φτιάχνουν τα στενά και δεν φτιάχνουν τη λεωφόρο; Γιατί κάνουν ακριβά έργα, αντί να εφαρμόσουν πρώτα τους νόμους του Κ.Ο.Κ. που προστατεύουν πεζούς και επιβάτες λεωφορείων;
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 51.56 KB |