Ένα έργο μαμούθ για το ποδήλατο, παρέμβαση γροθιά στο κέντρο της πόλης που θα αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των ποδηλατών αλλά και την εικόνα της Αθήνας, μια επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, αντίβαρο στα έργα για το αυτοκίνητο που πλέον περιορίζεται σε υποδομές δευτερευούσης σημασίας, μια απάντηση κόλαφος σε όσους πιστεύουν ότι η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για το ποδήλατο! Τα εγκαίνια με το δήμαρχο Χαρχούδα και το παπαδαριό πότε είναι; Να περάσουμε από εκεί να δώσουμε τα συγχαρήκια μας βρε παιδί μου...
Σαν κίνηση θετική αρκεί να υπάρξει και συνέχεια! Επίσης θετικό είναι οτί φαίνεται απλή κατασκευή και μπορεί ενδεχομένως και ιδιώτες-εταιρείες, σε συνεννόηση με το δημο, να τις τοποθετουν έξω απο μαγαζια-καταστήματα.
Αρνητικό δεν είναι οτι χωράνε μηχανάκια αλλά οτι δεν υπάρχουν επαρκεις θεσεις για τα μηχανάκια και φοβάμαι θα είναι όποιος προλάβει.
Επίσης δε ξέρω πόσο πακτωμένες είναι και προβλέπω να γίνονται ιπτάμενες στα πρώτα επεισόδια
Με συγχωρειτε, αλλα αυτο που στα 5 σχολια, τα 4 εχουν γκρινιες, δεν το καταλαβαινω καθολου!! Θα μας χαλαγε να υπηρχε κατι τετοιο εξω απ τη δουλεια μας δηλαδη??? Εμενα θα μου φαινοτανε σουπερ, ακομα και που ειμαι τυχερη και στον Πειραια εχουμε κατι καγκελα που κανουν δουλεια! Ειναι μια ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ και μπραβο, και καλο παραδειγμα, ας πουμε μια καλη κουβεντα (και τωρα ειναι και αληθινη), δεν κοστιζει, ερχονται και Χριστουγεννα!!!...
Μπράβο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Η απόσταση μεταξύ των σίδερων είναι μεγάλη γιατί (θέλω να πιστεύω....μέρες που είναι...) μπορείς να κλειδώσεις από ένα ποδήλατο ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ της κάθε μπάρας.
..
..
..
οπότε... κάποιος που θέλει να γκρινιάξει, θα έλεγε "ΟΚ, βάλτε 2 σταντ για 4 ποδήλατο, τα υπόλοιπα βάλτε τα αλλού"
Αλλά θα του απαντούσα: ΟΧΙ, με το ρυθμό που αυξάνεται η χρήση ποδηλάτου και με τις νέες (..."τελευταίες".... ) μειώσεις στους μισθούς των Δ.Υ. θα χρησιμοποιούνται ΟΛΕΣ οι θέσεις σε λίγο.
Καλές γιορτές ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ και λιγότερη γκρίνια.... (σωστή η κοπελιά από πάνω)
Με συγχωρειτε, αλλα αυτο που στα 5 σχολια, τα 4 εχουν γκρινιες, δεν το καταλαβαινω καθολου!!
Μιά και τι δικό μου ήταν το πρώτο σχόλιο, ας απολογηθώ...
Δεν εννοούσα να γκρινιάξω, μάλλον ως χιουμοράκι το εννοούσα. Επειδή ξέρω ποιός θα είναι καθημερινός πελάτης του πάρκιγκ, και ο ίδιος διαβάζει το φόρουμ! Φυσικά και βλέπω θετικά την ενέργεια του δήμου!
Αντιπαρέρχομαι τις δυσκοίλιες τοποθετήσεις. Ακόμα και τις πιο ακατανόητες (δηλαδή εκείνες από άτομα που έρχονται στις συνελεύσεις και περίμενα ότι θα καταλαβαίνουν καλύτερα)
Στο θέμα μας τώρα
Ενημέρωση: Η τοποθέτηση θέσεων στάθμευση (ΘΣ) είναι ένα από τα αιτήματα που είχαμε (και έχουμε) από τους δήμους. Οι πρώτες 15 ΘΣ τοποθετήθηκαν ανά 5 σε 3 σημεία της Αθήνας: Στο πνευμετικό κέντρο (Σόλωνος) και στα 2 δημαρχεία (Κοτζιά και Λιοσίων). Έχουν σχήμα "Π και είναι διπλές (2 ποδήλατα ανά "Π"). Η τοποθέτηση έγινε μετά από δικό μας αίτημα και συνενόηση με το δήμο
Επόμενο βήμα #1: Τεστ ντράιβ. Δοκιμάζουμε τις ΘΣ και γράφουμε εδώ την κριτική μας. Είναι χρηστικές; Θα τις θέλαμε πιο κοντές/ψηλές/στενές/φαρδιές/ξανθές/μελαχροινές; Θα ήταν καλύτερο να τοποθετούνται πιο κοντά/μακριά η μια από την άλλη; Θα ήταν καλύτερο να τοποθετηθούν σε άλλο σχηματισμό ή σε άλλο σημείο; Φαίνονται ασφαλείς (τηρουμένων των αναλογιών προφανώς); Υπάρχουν ποδήλατα με πολλές και διάφορες γεωμετριες και αν κάποιοι δεν βολεύονται θέλουμε να το ξέρουμε
Επόμενο βήμα #2: Άλλες θέσεις. Που να μπει η επόμενη φουρνιά από ΘΣ; Προτείνετε σημεία στο http://www.podilates.gr/parking/map. (Οχι μόνο από την Αθήνα, οποιοσδήποτε δήμος μας κάνει. Το ίδιο και από πόλεις της επαρχίας, αν σας εξυπηρετεί η σελίδα χρησιμοποιήστε την ελεύθερα)
Θα μας χαλαγε να υπηρχε κατι τετοιο εξω
απ τη δουλεια μας δηλαδη??? ειμαι τυχερη και στον
Πειραια εχουμε κατι καγκελα που κανουν δουλεια!
Πες και που περίπου είναι η δουλειά σου γιατί όλο και
κάποιος θα ψάχνει χριστουγεννιάτικο δώρο ένα ποδήλατο...
Ωπα, κατσε γιατι μαλλον βιάστηκες.....
Δηλαδη τωρα λεμε οτι ποδηλατο κλειδωμενο ΚΑΙ με πεταλο ΚΑΙ συρματοσχοινο χοντρο, σε καγκελο τυπου Αβραμοπουλου, και εξω απο μαγαζι που με ξερουν πολυ καλα ειναι υποψηφιο Χριστουγεννιατικο δωρο?? (κανω και μια προσευχη για..ενισχυση, να το βρω οταν σχολασω, just in case)...
Θα μπορουσες να μου πεις τι αλλο θα μπορουσα να κανω, εκτος απ το να το αφηνω σπιτι, με δεδομενο οτι δεν μπορω να το ανεβαζω στο γραφειο μου, ουτε να το βαζω μεσα στην πολυκατοικια?? (αν θυμασαι ειχα γραψει οτι μια ...δικηγορεσσα μου ειχε κανει ιστορια για το κλιμακοστασιο....)...
Πραγματικα το ρωταω, επειδη με ενδιαφερει, μια και γραφεις με τοση σιγουρια, ουτε ειρωνικα ουτε θυμωμενα ουτε τιποτα.... Αν και το τοπικ ισως δεν ειναι το καταλληλο να πιασουμε τετοια κουβεντα....
Για την ωρα συνεχιζω να λεω οτι με κατι τετοιο εξω απ τη δουλεια μου θα εκανα τουμπες....
Ήθελα να κλειδώσω το σκελετό, την πίσω ρόδα και τη δέστρα με το πέταλο, αλλά δεν μου ήταν εύκολο, επειδή η διαφημιστική ταμπέλα έπιανε τον κάθετο χώρο στο ύψος της ρόδας που ήταν κοντά στο σκελετό. Τελικά κούνησα όλα τα εξαρτήματα πέρα δώθε και τα βόλεψα.
ΚαλησπΕΡΑ, καλή χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά σε όσους-ες γιορτάζουν!!
Πλέον έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά να βάλω το ποδήλατο στην καθημερινότητά μου, χρησιμοποιώντας το για να πηγαίνω στη δουλειά μου.
Ο προβληματισμός μου είναι η στάθμευση και το κλείδωμα. Ψάχνοντας λίγο τη γύρω περιοχή, είδα πως έξω από ένα κοντινό κατάστημα υπάρχουν μπάρες για ποδήλατα, αυτού του τύπου:
...να κλειδωνεις τη μια ροδα του ποδηλατου σε τετοιου τυπου μπαρες.
Ο επιδοξος κλεφτης μπορει παρα πολυ ευκολα να αφαιρεσει το ποδηλατο, αφηνοντας σου "ενθυμιο" τον ενα τροχο του ποδηλατου σου κλειδωμενο στις ακαταλληλες αυτες μπαρες κλειδωματος.
Αν προκειται να χρησιμοποιεις καθημερινα το ποδηλατο σου πηγαινοντας στη δουλεια, θα πρεπει να διαλεξεις ενα καλυτερο μερος για να το κλειδωνεις, δεδομενου οτι καποια στιγμη θα στοχοποιηθει, αφου καθε μερα για συγκεκριμενες ωρες θα ειναι κλειδωμενο στο ιδιο μερος.
Ακομα καλυτερα θα ηταν αν μπορουσες να χρησιμοποιησεις δυο διαφορετικες μεταξυ τους κλειδαριες, απο τις οποιες η μια θα πρεπει απαραιτητως να ειναι ενα καλο πεταλλο, η κατι αντιστοιχης ποιοτητας και ασφαλειας.
Αν βεβαια υπαρχει η δυνατοτητα φυλαξης/κλειδωματος σε κλειστο ελεγχομενο ασφαλη χωρο, ακομη καλυτερα.
Με την ευκαιρια, διαβασε και τηρησε ευλαβικα, τους κανονες ασφαλους κλειδωματος ποδηλατου.
Οδηγίες/προδιαγραφές για την τοποθέτηση σωστών θέσεων στάθμευση για ποδήλατα υπάρχουν εδώ.
Οι κατασκευές που πιάνουν μόνο τη ρόδα (και μάλιστα όχι και τόσο καλά), δεν είναι ασφαλείς για ποδήλατα. Δυστυχώς τοποθετούνται συχνά. Πρέπει να αντιδράμε στην τοποθέτησή τους όποτε μπορούμε μέχρι να το καταλάβουν αυτοί που τις τοποθετούν.
Συνεχίζεται η δημιουργία ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ με τις ευλογίες μας.
Ο ΜΚΟ “Πόλεις για Ποδήλατο” με την υποστήριξη της Αντιδημαρχίας για τη Βιώσιμη Κινητικότητα και το Ποδήλατο, αναλαμβάνει να εγκαταστήσει θέσεις στάθμευσης ποδηλάτου, σε επιλεγμένα σημεία στο Δήμο της Αθήνας, στο πλαίσιο της προσπάθειας του Δήμου Αθηναίων να υποστηρίξει την ανάπτυξη της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη.
Η πρωτοβουλία αυτή, ξεκινά με την εγκατάσταση της πρώτης θέσης στάθμευσης έξι ποδηλάτων, στο χώρο του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Πλάκας, ύστερα από την εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου, κου Κοντογιάννη.
H παράδοση της πρώτης θέσης στάθμευσης για έξι ποδήλατα έγινε σήμερα, στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Πλάκας, στον Διευθυντή του σχολείου κ. Κοντογιάννη.
Την παράδοση, εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων, έκανε ο Αντιδήμαρχος κ. Αντώνης Καφετζόπουλος ενώ παρευρέθηκαν και οι δημοτικοί σύμβουλοι κα Λενιώ Μυριβήλη και κ. Λευτέρης Παπαγιαννάκης. Την 1η κοινότητα του Δήμου Αθηναίων εκπροσώπησε ο κ. Δημήτρης Ευθυμίου, Πρόεδρος ΔΕΠ, ενώ τον οργανισμό “Πόλεις για ποδήλατο” στον οποίο ανήκει η πρωτοβουλία της δράσης, εκπροσώπησε ο κ. Σπύρος Παπαγεωργίου.
Ο Αντιδήμαρχος κος Αντώνης Καφετζόπουλος ο οποίος χειρίζεται τα θέματα Βιώσιμης Κινητικότητας και Ποδηλάτου, συνεργάζεται με τον ΜΚΟ “Πόλεις για Ποδήλατο” με στόχο τη διάδοση της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη και την προώθηση της δημιουργίας βασικών υποδομών, οι οποίες θα διευκολύνουν τους πολίτες στην επιλογή τους αυτή και υποστηρίζει ουσιαστικά τις παραπάνω ενέργειες.
Η δράση της εγκατάστασης θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων σε επιλεγμένα σημεία του Δήμου Αθηναίων κάτω από τον γενικό τίτλο “Ποδηλατοστάσια” θα συνεχιστεί και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου της Αθήνας.
Χορηγός της θέσης στάθμευσης για έξι ποδήλατα που παραδόθηκε στο Γυμνάσιο Πλάκας, ήταν η εταιρεία “Ποδήλατα Τσιρίκος”.
Η παραπάνω δράση τελεί υπό την αιγίδα της European Cyclists Federation ενώ το MBike είναι φυσικά υποστηρικτής της προσπάθειας αυτής.
Δεν είναι ακατάλληλες όσο αυτές που δένουν μόνο τον τροχό. Σε αυτές μπορεί κανείς να δέσει και τον σκελετό (τις έχει ο Τσιρίκος έξω απο το μαγαζί του και τις έχω χρησιμοποιήσει). Απλώς δεν είναι τόσο λειτουργικές όσο οι δέστρες σχήματος Π ή Φ που είναι σχεδιασμένες εξ αρχής για να ασφαλίζεται και ο σκελετός.
Πιο μεγάλο θέμα (για να γκρινιάξω κι εγώ) είναι το οτι έχουν περάσει 4 ολόκληρα χρόνια απο το πρώτο ποστ του νήματος δηλ 4 ολόκληρα χρόνια για να βάλει ο Δ.Α. μια δέστρα ακόμα!!
Μέχρι χτες έβλεπα το ποδήλατο του Δουβή δεμένο στον στύλο στη Σόλωνος. Τώρα θα έχουμε γκλαμουριές
Ένα έργο μαμούθ για το ποδήλατο, παρέμβαση γροθιά στο κέντρο της πόλης που θα αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα των ποδηλατών αλλά και την εικόνα της Αθήνας, μια επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, αντίβαρο στα έργα για το αυτοκίνητο που πλέον περιορίζεται σε υποδομές δευτερευούσης σημασίας, μια απάντηση κόλαφος σε όσους πιστεύουν ότι η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για το ποδήλατο! Τα εγκαίνια με το δήμαρχο Χαρχούδα και το παπαδαριό πότε είναι; Να περάσουμε από εκεί να δώσουμε τα συγχαρήκια μας βρε παιδί μου...
Σε αυτές τις θέσεις υπάρχει κάτι το πολύ καλό: Χωράνε και μηχανάκια!
http://www.youtube.com/watch?v=v8CIDdKvUkg
http://img832.imageshack.us/img832/914/cartoondevil.gif
Σαν κίνηση θετική αρκεί να υπάρξει και συνέχεια! Επίσης θετικό είναι οτί φαίνεται απλή κατασκευή και μπορεί ενδεχομένως και ιδιώτες-εταιρείες, σε συνεννόηση με το δημο, να τις τοποθετουν έξω απο μαγαζια-καταστήματα.
Αρνητικό δεν είναι οτι χωράνε μηχανάκια αλλά οτι δεν υπάρχουν επαρκεις θεσεις για τα μηχανάκια και φοβάμαι θα είναι όποιος προλάβει.
Επίσης δε ξέρω πόσο πακτωμένες είναι και προβλέπω να γίνονται ιπτάμενες στα πρώτα επεισόδια
Με συγχωρειτε, αλλα αυτο που στα 5 σχολια, τα 4 εχουν γκρινιες, δεν το καταλαβαινω καθολου!! Θα μας χαλαγε να υπηρχε κατι τετοιο εξω απ τη δουλεια μας δηλαδη??? Εμενα θα μου φαινοτανε σουπερ, ακομα και που ειμαι τυχερη και στον Πειραια εχουμε κατι καγκελα που κανουν δουλεια! Ειναι μια ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ και μπραβο, και καλο παραδειγμα, ας πουμε μια καλη κουβεντα (και τωρα ειναι και αληθινη), δεν κοστιζει, ερχονται και Χριστουγεννα!!!...

Μπράβο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
) μειώσεις στους μισθούς των Δ.Υ. θα χρησιμοποιούνται ΟΛΕΣ οι θέσεις σε λίγο.
Η απόσταση μεταξύ των σίδερων είναι μεγάλη γιατί (θέλω να πιστεύω....μέρες που είναι...) μπορείς να κλειδώσεις από ένα ποδήλατο ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ της κάθε μπάρας.
..
..
..
οπότε... κάποιος που θέλει να γκρινιάξει, θα έλεγε "ΟΚ, βάλτε 2 σταντ για 4 ποδήλατο, τα υπόλοιπα βάλτε τα αλλού"
Αλλά θα του απαντούσα: ΟΧΙ, με το ρυθμό που αυξάνεται η χρήση ποδηλάτου και με τις νέες (..."τελευταίες"....
Καλές γιορτές ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ και λιγότερη γκρίνια.... (σωστή η κοπελιά από πάνω)
Μπορεί να μου εξηγήση κάποιος/α, τι εξυπηρετεί
αυτή η κατασκευή;
Πες και που περίπου είναι η δουλειά σου γιατί όλο και
κάποιος θα ψάχνει χριστουγεννιάτικο δώρο ένα ποδήλατο...
Μιά και τι δικό μου ήταν το πρώτο σχόλιο, ας απολογηθώ...
Δεν εννοούσα να γκρινιάξω, μάλλον ως χιουμοράκι το εννοούσα. Επειδή ξέρω ποιός θα είναι καθημερινός πελάτης του πάρκιγκ, και ο ίδιος διαβάζει το φόρουμ! Φυσικά και βλέπω θετικά την ενέργεια του δήμου!
Κράτα χαρακτήρα και κράξε με την ψυχή σου!!!



Αντιπαρέρχομαι τις δυσκοίλιες τοποθετήσεις. Ακόμα και τις πιο ακατανόητες (δηλαδή εκείνες από άτομα που έρχονται στις συνελεύσεις και περίμενα ότι θα καταλαβαίνουν καλύτερα)
Στο θέμα μας τώρα
Ενημέρωση: Η τοποθέτηση θέσεων στάθμευση (ΘΣ) είναι ένα από τα αιτήματα που είχαμε (και έχουμε) από τους δήμους. Οι πρώτες 15 ΘΣ τοποθετήθηκαν ανά 5 σε 3 σημεία της Αθήνας: Στο πνευμετικό κέντρο (Σόλωνος) και στα 2 δημαρχεία (Κοτζιά και Λιοσίων). Έχουν σχήμα "Π και είναι διπλές (2 ποδήλατα ανά "Π"). Η τοποθέτηση έγινε μετά από δικό μας αίτημα και συνενόηση με το δήμο
Επόμενο βήμα #1: Τεστ ντράιβ. Δοκιμάζουμε τις ΘΣ και γράφουμε εδώ την κριτική μας. Είναι χρηστικές; Θα τις θέλαμε πιο κοντές/ψηλές/στενές/φαρδιές/ξανθές/μελαχροινές; Θα ήταν καλύτερο να τοποθετούνται πιο κοντά/μακριά η μια από την άλλη; Θα ήταν καλύτερο να τοποθετηθούν σε άλλο σχηματισμό ή σε άλλο σημείο; Φαίνονται ασφαλείς (τηρουμένων των αναλογιών προφανώς); Υπάρχουν ποδήλατα με πολλές και διάφορες γεωμετριες και αν κάποιοι δεν βολεύονται θέλουμε να το ξέρουμε
Επόμενο βήμα #2: Άλλες θέσεις. Που να μπει η επόμενη φουρνιά από ΘΣ; Προτείνετε σημεία στο http://www.podilates.gr/parking/map. (Οχι μόνο από την Αθήνα, οποιοσδήποτε δήμος μας κάνει. Το ίδιο και από πόλεις της επαρχίας, αν σας εξυπηρετεί η σελίδα χρησιμοποιήστε την ελεύθερα)
δημαρχείο Λιοσίων

δημαρχείο Κοτζιά

πνευματικό κέντρο Σόλωνος

Ωπα, κατσε γιατι μαλλον βιάστηκες.....
)...
Δηλαδη τωρα λεμε οτι ποδηλατο κλειδωμενο ΚΑΙ με πεταλο ΚΑΙ συρματοσχοινο χοντρο, σε καγκελο τυπου Αβραμοπουλου, και εξω απο μαγαζι που με ξερουν πολυ καλα ειναι υποψηφιο Χριστουγεννιατικο δωρο?? (κανω και μια προσευχη για..ενισχυση, να το βρω οταν σχολασω, just in case
Θα μπορουσες να μου πεις τι αλλο θα μπορουσα να κανω, εκτος απ το να το αφηνω σπιτι, με δεδομενο οτι δεν μπορω να το ανεβαζω στο γραφειο μου, ουτε να το βαζω μεσα στην πολυκατοικια?? (αν θυμασαι ειχα γραψει οτι μια ...δικηγορεσσα μου ειχε κανει ιστορια για το κλιμακοστασιο....)...
Πραγματικα το ρωταω, επειδη με ενδιαφερει, μια και γραφεις με τοση σιγουρια, ουτε ειρωνικα ουτε θυμωμενα ουτε τιποτα.... Αν και το τοπικ ισως δεν ειναι το καταλληλο να πιασουμε τετοια κουβεντα....
Για την ωρα συνεχιζω να λεω οτι με κατι τετοιο εξω απ τη δουλεια μου θα εκανα τουμπες....
και μεις λέμε πολύς ντόρος για το τίποτα..
αλλά αφού ήταν αίτημα ποδηλατιστών... απ'το τίποτα καλύτερα το τίποτα..
πολύ ωραίες!!!
:)
στα σίγουρα δε θα τις αποκαλούσα "τίποτα"
big things have small beginnings
:)
μένει να δούμε πως θα πάει και η χρήση τους τώρα
Πήγα να χρησιμοποιήσω αυτές τις δέστρες σήμερα.
Ήθελα να κλειδώσω το σκελετό, την πίσω ρόδα και τη δέστρα με το πέταλο, αλλά δεν μου ήταν εύκολο, επειδή η διαφημιστική ταμπέλα έπιανε τον κάθετο χώρο στο ύψος της ρόδας που ήταν κοντά στο σκελετό. Τελικά κούνησα όλα τα εξαρτήματα πέρα δώθε και τα βόλεψα.
Ορίστε και μια φωτογραφία:
https://twitter.com/pezhorg/status/401111954481115136
Δυστυχώς όμως το ποδήλατο δεν φαίνεται γιατί στο μεταξύ μαζεύτηκαν μερικά παλιοσίδερα που έκρυψαν το ποδήλατο.
ΚαλησπΕΡΑ, καλή χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά σε όσους-ες γιορτάζουν!!
Πλέον έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά να βάλω το ποδήλατο στην καθημερινότητά μου, χρησιμοποιώντας το για να πηγαίνω στη δουλειά μου.
Ο προβληματισμός μου είναι η στάθμευση και το κλείδωμα. Ψάχνοντας λίγο τη γύρω περιοχή, είδα πως έξω από ένα κοντινό κατάστημα υπάρχουν μπάρες για ποδήλατα, αυτού του τύπου:
http://www.doorado.eu/images/200000650-393c33a4f8/bike-rack-ur1b.PNG
Όμως, πόσο ασφαλές είναι να κλειδώσεις το ποδήλατο σε τέτοιες μπάρες; Απ' ότι καταλαβαίνω, πάνω σε αυτές μπορείς να κλειδώσεις μόνο τη μία ρόδα...
...να κλειδωνεις τη μια ροδα του ποδηλατου σε τετοιου τυπου μπαρες.
Ο επιδοξος κλεφτης μπορει παρα πολυ ευκολα να αφαιρεσει το ποδηλατο, αφηνοντας σου "ενθυμιο" τον ενα τροχο του ποδηλατου σου κλειδωμενο στις ακαταλληλες αυτες μπαρες κλειδωματος.
Αν προκειται να χρησιμοποιεις καθημερινα το ποδηλατο σου πηγαινοντας στη δουλεια, θα πρεπει να διαλεξεις ενα καλυτερο μερος για να το κλειδωνεις, δεδομενου οτι καποια στιγμη θα στοχοποιηθει, αφου καθε μερα για συγκεκριμενες ωρες θα ειναι κλειδωμενο στο ιδιο μερος.
Ακομα καλυτερα θα ηταν αν μπορουσες να χρησιμοποιησεις δυο διαφορετικες μεταξυ τους κλειδαριες, απο τις οποιες η μια θα πρεπει απαραιτητως να ειναι ενα καλο πεταλλο, η κατι αντιστοιχης ποιοτητας και ασφαλειας.
Αν βεβαια υπαρχει η δυνατοτητα φυλαξης/κλειδωματος σε κλειστο ελεγχομενο ασφαλη χωρο, ακομη καλυτερα.
Με την ευκαιρια, διαβασε και τηρησε ευλαβικα, τους κανονες ασφαλους κλειδωματος ποδηλατου.
Οδηγίες/προδιαγραφές για την τοποθέτηση σωστών θέσεων στάθμευση για ποδήλατα υπάρχουν εδώ.
Οι κατασκευές που πιάνουν μόνο τη ρόδα (και μάλιστα όχι και τόσο καλά), δεν είναι ασφαλείς για ποδήλατα. Δυστυχώς τοποθετούνται συχνά. Πρέπει να αντιδράμε στην τοποθέτησή τους όποτε μπορούμε μέχρι να το καταλάβουν αυτοί που τις τοποθετούν.
Συνεχίζεται η δημιουργία ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ με τις ευλογίες μας.
Ο ΜΚΟ “Πόλεις για Ποδήλατο” με την υποστήριξη της Αντιδημαρχίας για τη Βιώσιμη Κινητικότητα και το Ποδήλατο, αναλαμβάνει να εγκαταστήσει θέσεις στάθμευσης ποδηλάτου, σε επιλεγμένα σημεία στο Δήμο της Αθήνας, στο πλαίσιο της προσπάθειας του Δήμου Αθηναίων να υποστηρίξει την ανάπτυξη της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη.
Η πρωτοβουλία αυτή, ξεκινά με την εγκατάσταση της πρώτης θέσης στάθμευσης έξι ποδηλάτων, στο χώρο του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Πλάκας, ύστερα από την εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου, κου Κοντογιάννη.
H παράδοση της πρώτης θέσης στάθμευσης για έξι ποδήλατα έγινε σήμερα, στο 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Πλάκας, στον Διευθυντή του σχολείου κ. Κοντογιάννη.
Την παράδοση, εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων, έκανε ο Αντιδήμαρχος κ. Αντώνης Καφετζόπουλος ενώ παρευρέθηκαν και οι δημοτικοί σύμβουλοι κα Λενιώ Μυριβήλη και κ. Λευτέρης Παπαγιαννάκης. Την 1η κοινότητα του Δήμου Αθηναίων εκπροσώπησε ο κ. Δημήτρης Ευθυμίου, Πρόεδρος ΔΕΠ, ενώ τον οργανισμό “Πόλεις για ποδήλατο” στον οποίο ανήκει η πρωτοβουλία της δράσης, εκπροσώπησε ο κ. Σπύρος Παπαγεωργίου.

Ο Αντιδήμαρχος κος Αντώνης Καφετζόπουλος ο οποίος χειρίζεται τα θέματα Βιώσιμης Κινητικότητας και Ποδηλάτου, συνεργάζεται με τον ΜΚΟ “Πόλεις για Ποδήλατο” με στόχο τη διάδοση της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη και την προώθηση της δημιουργίας βασικών υποδομών, οι οποίες θα διευκολύνουν τους πολίτες στην επιλογή τους αυτή και υποστηρίζει ουσιαστικά τις παραπάνω ενέργειες.
Η δράση της εγκατάστασης θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων σε επιλεγμένα σημεία του Δήμου Αθηναίων κάτω από τον γενικό τίτλο “Ποδηλατοστάσια” θα συνεχιστεί και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου της Αθήνας.
Χορηγός της θέσης στάθμευσης για έξι ποδήλατα που παραδόθηκε στο Γυμνάσιο Πλάκας, ήταν η εταιρεία “Ποδήλατα Τσιρίκος”.
Η παραπάνω δράση τελεί υπό την αιγίδα της European Cyclists Federation ενώ το MBike είναι φυσικά υποστηρικτής της προσπάθειας αυτής.
Κατάλληλο μόνο για ρίψη κρεμώδους παραγώγου γάλακτος στους παρευρισκόμενους μαϊντανούς!
Πέρα από την πλάκα, κάποιος πρέπει να τους υπενθυμίσει ότι οι δέστρες αυτές είναι εντελώς ακατάλληλες...
Δεν είναι ακατάλληλες όσο αυτές που δένουν μόνο τον τροχό. Σε αυτές μπορεί κανείς να δέσει και τον σκελετό (τις έχει ο Τσιρίκος έξω απο το μαγαζί του και τις έχω χρησιμοποιήσει). Απλώς δεν είναι τόσο λειτουργικές όσο οι δέστρες σχήματος Π ή Φ που είναι σχεδιασμένες εξ αρχής για να ασφαλίζεται και ο σκελετός.
Πιο μεγάλο θέμα (για να γκρινιάξω κι εγώ) είναι το οτι έχουν περάσει 4 ολόκληρα χρόνια απο το πρώτο ποστ του νήματος δηλ 4 ολόκληρα χρόνια για να βάλει ο Δ.Α. μια δέστρα ακόμα!!
...
και μιάς και το είδα ψάχνοντας για "Φ"
... τα bicycle lockers: