Ποδηλατόδρομοι στη Brasília DF

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kastellopower
Απών/απούσα

Μερικές φωτογραφίες που έχω τραβήξει πρόχειρα τώρα τελευταία χωρίς σχολιασμό, προς το παρόν χαρείτε τις εικόνες!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Τι να τα κανεις τα σχολια, λενε τοσα απο μονες τους... Αντε και στα δικα μας!

Zpower
Απών/απούσα

ξεχασε μονο .... να δειξει και την αλλη πλευρα

https://www.youtube.com/watch?v=GCMqCsxxNis

kastellopower
Απών/απούσα

Η άλλη πλευρά είναι μια από τις αιτίες που πολεμήθηκαν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι. Τί δηλαδή θα φτιάξουμε για τον καθένα από την «periferia» δίκτυο να κυκλοφορεί με το χρέπι του; Να πάει αν θέλει από τις καρμανιόλες!
Κι άμα επιμένει θα του την πέσουν σύντομα να του πάρουν το ρημάδι για κρακ. Εξάλλου με ποδήλατο μόνο κάτι βαποράκια γυρίζουν και κακομοίρηδες με cargo.

Το απόγευμα πάνω που νύχτωνε κατά τις 7μισι πριν ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες μου την έπεσαν δύο στη γειτονιά μου αλλά είχα τύχη που δεν ήταν κλεισούρα αλλά άδειο κατηφορικό πάρκινγκ από κάτω και τη γλίτωσα κόβοντας νταμαροχάλικο, σκαλιά κι έσκασα με σπινιές σε μια πιάτσα.

Wicca
Απών/απούσα

kastellopower wrote:
Η άλλη πλευρά είναι μια από τις αιτίες που πολεμήθηκαν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι. Τί δηλαδή θα φτιάξουμε για τον καθένα από την «periferia» δίκτυο να κυκλοφορεί με το χρέπι του; Να πάει αν θέλει από τις καρμανιόλες!
Κι άμα επιμένει θα του την πέσουν σύντομα να του πάρουν το ρημάδι για κρακ. Εξάλλου με ποδήλατο μόνο κάτι βαποράκια γυρίζουν και κακομοίρηδες με cargo.

Το απόγευμα πάνω που νύχτωνε κατά τις 7μισι πριν ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες μου την έπεσαν δύο στη γειτονιά μου αλλά είχα τύχη που δεν ήταν κλεισούρα αλλά άδειο κατηφορικό πάρκινγκ από κάτω και τη γλίτωσα κόβοντας νταμαροχάλικο, σκαλιά κι έσκασα με σπινιές σε μια πιάτσα.

Πρόσεχε εκεί πέρα γιατί από ότι φαίνεται έχουν απασφαλίσει.

Όπως και να έχει η Μπραζίλια είναι η πρωτεύουσα οπότε προφανώς και ότι φτιάχνουν εκεί, δεν το φτιάχνουν με αντικειμενική πρόθεση την εξυπηρέτηση του κόσμου, αλλά προφανώς για να στολίσουν και άλλο την πόλη που έφτιαξαν από το πουθενά στην περιοχή.

Ωραίοι πάντως οι ποδηλατόδρομοι. Να τους πείτε να φυτέψουν και κανένα δεντράκι τώρα..

Zpower
Απών/απούσα

απο το βιντεακι αυτο μονο ειδες ?

και πραγματικα προσπαθω να καταλαβω τα υπολοιπα σου

Η άλλη πλευρά είναι μια από τις αιτίες που πολεμήθηκαν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι. Τί δηλαδή θα φτιάξουμε για τον καθένα από την «periferia» δίκτυο να κυκλοφορεί με το χρέπι του; Να πάει αν θέλει από τις καρμανιόλες!

υποθετω δλδ ... οτι εσυ ανηκεις στην αλλη πλευρα, της αλλης
δεν εισαι περιφεριστας


Κι άμα επιμένει θα του την πέσουν σύντομα να του πάρουν το ρημάδι για κρακ. Εξάλλου με ποδήλατο μόνο κάτι βαποράκια γυρίζουν και κακομοίρηδες με cargo.

παλι δεν σε καταλαβαινω ,,,
εισαι τελικα βαπορακι η κακομοιρης ?


Το απόγευμα πάνω που νύχτωνε κατά τις 7μισι πριν ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες μου την έπεσαν δύο στη γειτονιά μου αλλά είχα τύχη που δεν ήταν κλεισούρα αλλά άδειο κατηφορικό πάρκινγκ από κάτω και τη γλίτωσα κόβοντας νταμαροχάλικο, σκαλιά κι έσκασα με σπινιές σε μια πιάτσα.

χμμμ ...η περιγραφη σου κατι για νταμαρι ψηλα στα τουρκοβουνια μου φερνει στο μυαλο

@ Wicca Ωραίοι πάντως οι ποδηλατόδρομοι. Να τους πείτε να φυτέψουν και κανένα δεντράκι τώρα..

ξεχασες να συμπληρωσεις και κανενα ανθρωπο επισης

φιλικα

Wicca
Απών/απούσα

Zpower wrote:
απο το βιντεακι αυτο μονο ειδες ?

και πραγματικα προσπαθω να καταλαβω τα υπολοιπα σου

Η άλλη πλευρά είναι μια από τις αιτίες που πολεμήθηκαν αυτοί οι ποδηλατόδρομοι. Τί δηλαδή θα φτιάξουμε για τον καθένα από την «periferia» δίκτυο να κυκλοφορεί με το χρέπι του; Να πάει αν θέλει από τις καρμανιόλες!

υποθετω δλδ ... οτι εσυ ανηκεις στην αλλη πλευρα, της αλλης
δεν εισαι περιφεριστας


Κι άμα επιμένει θα του την πέσουν σύντομα να του πάρουν το ρημάδι για κρακ. Εξάλλου με ποδήλατο μόνο κάτι βαποράκια γυρίζουν και κακομοίρηδες με cargo.

παλι δεν σε καταλαβαινω ,,,
εισαι τελικα βαπορακι η κακομοιρης ?


Το απόγευμα πάνω που νύχτωνε κατά τις 7μισι πριν ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες μου την έπεσαν δύο στη γειτονιά μου αλλά είχα τύχη που δεν ήταν κλεισούρα αλλά άδειο κατηφορικό πάρκινγκ από κάτω και τη γλίτωσα κόβοντας νταμαροχάλικο, σκαλιά κι έσκασα με σπινιές σε μια πιάτσα.

χμμμ ...η περιγραφη σου κατι για νταμαρι ψηλα στα τουρκοβουνια μου φερνει στο μυαλο

@ Wicca Ωραίοι πάντως οι ποδηλατόδρομοι. Να τους πείτε να φυτέψουν και κανένα δεντράκι τώρα..

ξεχασες να συμπληρωσεις και κανενα ανθρωπο επισης

φιλικα

Η kastellopower βρίσκεται εκεί για επαγγελματικούς λόγους και είναι αντικειμενικός παρατηρητής της κατάστασης. Δεν παίρνει θέση με αυτά που γράφει, απλά μας μεταφέρει την κατάσταση που επικρατεί εκεί.

Η Μπραζίλια είναι πόλη που φτιάχθηκε από το πουθενά στην δεκαετία του 60 για να γίνει πρωτεύουσα. Σχεδιάστηκε στο χαρτί για να δείχνει πολεοδομικά όμορφη αν κάποιος την κοιτάει από πάνω, αλλά πρακτικά είναι μία αφιλόξενη για τους ανθρώπους πόλη, αφού έχει παντού τεράστια κτίρια, ( όλα για την μόστρα και τις φωτογραφίες) λίγο σχετικά πράσινο, λεωφόρους, τσιμέντα όλα σε διάσταση xxxl .. Τώρα δε, που τα κτήρια που στην δεκαετία του 60 ήταν μοντερνιές, έχουν γίνει και λίγο ντεμοντέ, ( σε γενικές γραμμές ότι είναι πολύ μοντέρνο σε μία εποχή φαίνεται απίστευτα ντεμοντέ πιο μετά), η Μπραζίλια δεν βλέπεται..

.

( άντε να διασχίσεις αυτή την έκταση με τροπικό ήλιο... Με λίγο χιονάκι όμως θα θύμιζε Σοβιετική πόλη στην Σιβηρία. )

Εν πάση περιπτώσει, η φαβέλες που έδειχνε το βίντεο δεν είναι στην Μπραζίλια αλλά σε άλλες πόλεις. Η πρωτεύουσα έχει φτωχογειτονιές αλλά όχι παραγκουπόλεις όπως το Ρίο, από όσο έχω υπόψιν μου. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι και πάλι έκαναν έργα με γνώμονα πολεοδομικό και όχι γιατί τους ενδιέφεραν ιδιαίτερα οι κάτοικοι. ( και ειδικά οι πιο φτωχοί).

kastellopower
Απών/απούσα

Αυτές οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες μέσα στην πόλη και τα όρια, δεν μπορούν να δώσουν πλήρη εικόνα και οι περισσότερες σε αργίες που αδειάζει. Το θέμα μου είναι οι ποδηλατόδρομοι ως δρόμοι. Καμιά δεν είναι στο πάρκο, εκεί υπήρχε και υπάρχει ένας ποδηλατόδρομος 6 χλμ. Δύο ακόμα σαν της πρώτης φωτ. υπήρχαν στο βορρά και το νότο.

Είναι διοικητικό κέντρο. Τα κεντρικά κτίρια στον κάθετο άξονα είναι τα κυβερνητικά, υπηρεσίες, ξενοδοχεία. Στον οριζόντιο (βορράς-νότος) σπίτια, μαγαζιά.

Ποδηλατόδρομοι φτιάχτηκαν, ό, τι και όπως φτιάχτηκε τελοσπάντων, ενόψει των Ολυμπιακών στις περισσότερες μεγάλες πόλεις της Βραζιλίας. Σίγουρα είναι έργο βιτρίνας κι αυτό φαίνεται στο κέντρο, σε κάποιο σημείο υπάρχει ένας λείος και φαρδύς.

Η σύνδεση μεταξύ τους είναι σε πολλές περιπτώσεις προβληματική και επικίνδυνη, μερικοί είναι ακόμα στην πίσσα (σταμάτησαν λίγο πριν τις εκλογές), το υλικό συχνά είναι πλάκες τσιμέντου στρωμένες πρόχειρα και χτυπιέσαι, ή άσφαλτος με ανωμαλίες. Άμα έχει βρέξει πολύ ανοίγουν φρέσκες τρύπες στους δρόμους και πρέπει να΄χεις το νου σου και σε γνωστές διαδρομές.

Την Μπραζίλια την έζησα κυρίως χωρίς ποδηλατόδρομους, τώρα τους χρησιμοποιώ αρκετά και όταν βρέχει πολύ και με ξηρασία είναι πολύ καλύτερα από το δρόμο, και αναπνέεις καθαρότερα.

Πράσινο έχει πολύ όμως σιγά σιγά μάλλον θα μείνει μόνο όσο προβλέφθηκε από το αρχικό σχέδιο που είναι προστατευόμενο.
Υπάρχουν δύο εποχές, ξηρασία και βροχή.

Εδώ δεν έχει φαβέλες πάνω σε λόφους όπως στο Ρίο, αλλά σκόρπια. Ο κόσμος που δεν έχει αυτοκίνητο έρχεται από τις προαστειακές πόλεις για δουλειά στο κέντρο με λεωφορεία και μετρό. Ένα βασικό θέμα είναι η σύνδεση με το μετρό, όπως με τον δικό μας προαστιακό. Έχει επεκταθεί αλλά χρειάζεται κι άλλο, πάντως επιτρέπονται τα ποδήλατα χαλαρά στο πίσω βαγόνι.

Αυτό που έγραψα για την "periferia" δεν είναι δικά μου αλλά ηλιθιότητα που ακουγόταν εναντίον του ποδηλάτου και των ποδηλατόδρομων.
Η αντιστοιχία με το Ρίο είναι ότι δεν θέλουμε το "λόφο" (φαβέλες/φτωχό κόσμο), εδώ "περιφέρεια" να κινείται χωρίς έλεγχο.

Και τους ποδηλατόδρομους και τα ενοικιαζόμενα τα χρησιμοποιεί πολύς κόσμος, έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις στη σήμανση, επίσης ράμπες αναπήρων και χώροι στάθμευσης φυλασσόμενοι μέσα στα εμπορικά και το μετρό.

Στα Τουρκοβούνια αποκάτω ήμουν πριν, τώρα στο οροπέδιο.

Είναι πάρα πολλά που μπορώ να γράψω, αυτά για τώρα.

contact