ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
orthopetaliakerkyras
Εικόνα orthopetaliakerkyras
Απών/απούσα

Αγαπητοί ποδηλατ-ισσες-ες,
Καλή σας μέρα στην Κέρκυρα όπως κάποιοι απο εσας γνωρίζετε κατασκευάζονται
ΠΔΜ εδώ και κάτι μήνες.Οπως ξέρετε πουθενά δεν κατασκευάστηκαν χωρίς αντιδράσεις.
Στην Κέρκυρα ε'ιχαμε αντιδράσεις απο τούς εμπόρους και τους καταστηματάρχες.
Τώρα προεκλογική περίοδο έχουμε και απο τις παρατάξεις.
¨οποιος απο εσας,
θέλει έχουμε ενα γκρούπ στοFBμε την ονομασια ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ
ας γραφτεί και ας κάνει τα σχόλιά του.
Ευχαριστώ
Τσιριγγάκης Κώστας
Σύλλογος ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΑ Κερκυρας

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
politicsgr.blog...
Απών/απούσα

οι ποδηλατοδρομοι δυστυχως θα "παιξουν" πολυ στις επομενες εκλογες.....

orthopetaliakerkyras
Εικόνα orthopetaliakerkyras
Απών/απούσα

Το δυστηχώς.. δεν ξέρω αν μπορούμε να κερδίσουε και κατι απο αυτήν την διαδικασία υπέρ μας θα είναι.

orthopetaliakerkyras
Εικόνα orthopetaliakerkyras
Απών/απούσα

Ο σύλλογος Ορθοπεταλιά θα ήθελε να κάνει μια πρόταση για μια ημερίδα με θέμα τους ΠΔΜ στην Ελλάδα,Μύθος και Πραγματικότητα μάλλον στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

orthopetaliakerkyras
Εικόνα orthopetaliakerkyras
Απών/απούσα

Ο σύλλογος Ορθοπεταλιά θα ήθελε να κάνει μια πρόταση για μια ημερίδα με θέμα τους ΠΔΜ στην Ελλάδα,Μύθος και Πραγματικότητα μάλλον στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Ποιος ακριβώς είναι ο στόχος σου; Είναι γνωστή η άγνοια και η αδιαφορία των περισσότερων δήμων που δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Γνωρίζουμε και δημοτικές αρχές όπως αυτή της Κέρκυρας που χρησιμοποιούν ποδηλατόδρομους ως μορφή απάτης. Είναι λιγότερο γνωστοί οι δήμοι που έχουν κάνει ή κάνουν σημαντική πρόοδο, όπως η Καρδίτσα στο παρελθόν και η Θεσσαλονίκη τώρα. Θα μ' ενδιέφερε να μάθω περισσότερα από τις πόλεις που έχουν κάνει τα περισσότερα, με θέμα πώς πέτυχαν την αλλαγή της νοοτροπίας και την κινητοποίηση της πολιτείας. Αν γίνει μια πανελλαδική ημερίδα, θα 'θελα να έχουν κεντρικό ρόλο οι πολιτειακοί φορείς και οι ομάδες πολιτών που ασχολούνται με την ανάπτυξη του ποδηλάτου στη Θεσσαλονίκη.

Δεν θα έβαζα ποδηλατόδρομους στον τίτλο της ημερίδας διότι για να φτάσει κάποιος να συζητήσει για ποδηλατόδρομους πρέπει πρώτα να αναπτύξει μια ποδηλατική νοοτροπία. Ο ποδηλατόδρομος είναι μέσο, όχι αυτοσκοπός. Δήμοι όπως η Κέρκυρα φτιάχνουν "ποδηλατόδρομους" με την τεχνική ένοια της λέξης, αλλά χωρίς κανένα σκοπό να τους χρησιμοποιήσουν για ποδήλατα. Η χθεσινή ημερίδα στην Τεχνόπολη είχε τίτλο "Mε το ποδήλατο για μια ανθρώπινη πόλη", και όχι "Ποδηλατόδρομοι για μια ανθρώπινη πόλη".

logon
Εικόνα logon
Απών/απούσα

Επεκτείνεται το δίκτυο στο Βόλο

Κοινοποιήθηκε στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βόλου η σύμφωνη γνώμη της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την υπογραφή σύμβασης του έργου «Επέκταση του Δικτύου Ποδηλατοδρόμων του παραλιακού μετώπου και τοπικές παρεμβάσεις κατά μήκος της διαδρομής», γεγονός που ανοίγει τον δρόμο για την έναρξη των εργασιών, αφού ξεπεράστηκαν και τα τελευταία διαδικαστικά εμπόδια, τα οποία είχαν δημιουργηθεί μετά από τις ενστάσεις που είχαν κατατεθεί σχετικά με την ανάθεση του έργου.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 1.260.616,03 ευρώ, περιλαμβάνει σειρά από κατασκευαστικά έργα τα οποία χωροθετούνται στο δυτικό παραλιακό μέτωπο της πόλης, από τη θέση του Τελωνείου έως τις Αλυκές, και συνιστούν μία ενιαία πρόταση ανάπλασης της συγκεκριμένης περιοχής.

Το Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων θα επεκταθεί από την πλατεία που βρίσκεται μπροστά από το Τελωνείο έως και την πλαζ των Αλυκών, σε μήκος 6.500 μέτρων, θα δημιουργηθεί νέα πλατεία στο χώρο εμπρός από το Τελωνείο, θα πραγματοποιηθούν αναπλάσεις πεζοδρομίων στην περιοχή των Παλαιών και θα κατασκευαστεί πεζοδρόμιο στην παραλία των Αλυκών.

Με τη δημιουργία του νέου Δικτύου Ποδηλατοδρόμων, το οποίο φυσικά θα κατασκευαστεί με εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές από το υπάρχον δίκτυο, θα δοθεί συνέχεια στο παραλιακό δίκτυο ποδηλατοδρόμων.

Με αυτό τον τρόπο ενοποιούνται σημαντικοί χώροι και σημεία έλξης των κατοίκων του Βόλου, όπως οι σχολές του Πανεπιστημίου, το εμπορικό κέντρο περιοχής Παλαιών, το εκθεσιακό κέντρο, το πάρκο του Πεδίου Άρεως, αθλητικές εγκαταστάσεις και αρχαιολογικά μνημεία που βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής, μέχρι την πλαζ των Αλυκών.

Μπροστά από τις αποθήκες του Τελωνείου Βόλου θα δημιουργηθεί νέα πλατεία που θα αποτελέσει είσοδο στα κτίρια του Τελωνείου και σημείο αναφοράς για πεζούς και ποδηλάτες.

Επίσης, ανακατασκευάζονται και αναβαθμίζονται αισθητικά μια σειρά από πεζοδρόμια στην περιοχή Παλαιών ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερο πλάτος και ομοιόμορφη επίστρωση και να διευκολυνθεί η κυκλοφορία πεζών και ποδηλάτων.

Τέλος, κατά μήκος του παραλιακού δρόμου Αλυκών (οδός Παπαδάκου) θα κατασκευαστεί πεζοδρόμιο πλάτους 7,5 μέτρων στο οποίο θα ενταχθεί και ο ποδηλατόδρομος, που θα διασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση, αλλά και θα αποτελεί ένα κοινόχρηστο χώρο αναψυχής, καθώς θα τοποθετηθούν καθιστικά και θα φυτευτούν δέντρα.

Όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Φώτης Λαμπρινίδης, «η σημερινή Δημοτική Αρχή συνεχίζει ένα έργο που ξεκίνησε η προηγούμενη. Με το έργο αυτό ο Δήμος Βόλου αξιοποιεί πόρους του ΕΣΠΑ και σε κάθε περίπτωση επιδιώκει τον κοινωνικό διάλογο, ιδιαίτερα με τους αρμόδιους φορείς όπως το ΤΕΕ και άλλοι, των οποίων οι προτάσεις και παρατηρήσεις θα ληφθούν υπόψη κατά την υλοποίηση της μελέτης. Δεν πρέπει να χάνουμε λεπτό από τις δυνατότητες αξιοποίησης των προγραμμάτων αυτών, γι’ αυτό και προσπαθούμε καθημερινά ώστε οι Τεχνικές Υπηρεσίες να είναι προσανατολισμένες στην κατεύθυνση αυτή».

http://www.econews.gr/2011/09/28/podilatodromos-volos/

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Ο Βόλος έβαλε αυτογκόλ ,μη πούμε αυτόκαλάθι
ΤΕΛΟΣ στο ΕΚΤΡΩΜΑ των ποδηλατόδρομων του
Βόλου
Υπό την εποπτεία του αντιδημάρχου
Θανάση Σταυρίδη, αποξηλώθηκαν και
αποκαταστάθηκαν και οι τελευταίες
νησίδες
Ένα έργο σημαντικό για την πόλη
ολοκληρώθηκε την Παρασκευή και αφορά
την αποξήλωση των ποδηλατοδρόμων,
με την εποπτεία της Τεχνικής Υπηρεσίας
του Δήμου Βόλου και του αρμόδιου
Αντιδημάρχου κ. Θανάση Σταυρίδη.
Η νέα δημοτική αρχή τον Νοέμβριο του 2014 με
σύμβαση 37.000 ευρώ ξεκίνησε την αποξήλωση των
ποδηλατοδρόμων, την οποία συνέχισε και με μια
δεύτερη σύμβαση το Μάιο του 2015 ύψους 18.000
ευρώ. Το αντικείμενο του έργου περιελάμβανε
εργασίες όπως: κοπή οδοστρώματος και καθαίρεση
των νησίδων σκυροδέματος, συμπλήρωση υλικού 3Α
στην επισκευαζόμενη επιφάνεια, ασφαλτική
επάλειψη κα?ι ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας .
Έτσι αποξηλώθηκαν οι νησίδες του
ποδηλατόδρομου και αποκαταστάθηκαν με
ασφαλτικό οι δρόμοι:
Εθνικής Αντιστάσεως, Μεταμορφώσεως,
Μακρυγιάννη στο Βόλο, Δημητρίου Πολιορκητού,
Περσέως, Αθηνάς στη Νέα Δημητριάδα, Νεαπόλεως,
Φιλικής Εταιρίας, Ύδρας στη Νεάπολη.
Με επόμενη σύμβαση που υπογράφηκε στις 6.11.15
ύψους 26.000 ευρώ συνεχίστηκε το έργο και
ολοκληρώθηκε με την αποξήλωση όλων των
υπόλοιπων ποδηλατοδρόμων. Στην Αντωνοπούλου,
στη Μικρασιατών, στην Κολοκοτρώνη, στη
Νικηταρά, στην Παπανικολή και στην Ξάνθου.
Μέσα σε ένα χρόνο η νέα δημοτική αρχή
ολοκλήρωσε την αποξήλωση των υφιστάμενου
δικτύου ποδηλατοδρόμων σε όλη την πόλη,
δαπανώντας συνολικά 81.000 ευρώ. Έτσι, ένα
πραγματικό έκτρωμα για την πόλη του Βόλου, που
βασάνιζε από τη στιγμή που κατασκευάστηκε τους
πολίτες αυτής της πόλης, δεν υπάρχει πια. Με τον
τρόπο αυτό ικανοποιήθηκε η απαίτηση της
πλειοψηφίας των πολιτών του Βόλου, που από την
αρχή εναντιώθηκε στον τρόπο κατασκευής αλλά και
στην επικινδυνότητα της χρήσης του δικτύου
ποδηλατοδρόμων.
Επόμενος στόχος της δημοτικής αρχής είναι να
δημιουργήσει σύγχρονους ποδηλατόδρομους ήπιας
μορφής για τους ποδηλάτες