Στο στόχαστρο κράτους και ασφαλιστικών τα ... ποδήλατα!

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

Θα διαβάσουμε οι περισσότεροι αυτές τις μέρες την αναδημοσίευση του παρακάτω κειμένου.
Ότι κινείται πάνω στους δρόμους θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο. Αυτό μελετάει η κυβέρνηση μετά από πιέσεις των ασφαλιστών που ψάχνουν να βρουν νέους πελάτες και αγορά. Όπως είναι γνωστό η ασφάλεια για τα αυτοκίνητα και τα δίτροχα είναι υποχρεωτική, ωστόσο σήμερα στους ελληνικούς δρόμους ειδικά με την κρίση χιλιάδες άνθρωποι μετακινούνται με ποδήλατα. Έτσι ανοίγεται νέος λαμπρός δρόμος...
για τους ασφαλιστές αλλά και για το δημόσιο που θα εξασφαλίσει επιπλέον έσοδα από το φόρο ασφαλίστρων, για αυτό και ήδη μελετάτε από τα υπουργεία οικονομικών και μεταφορών. Εξάλλου ήδη πολλές ασφαλιστικές εταιρείες έχουν δεχθεί πελάτες και από ποδηλάτες που θέλουν να ασφαλίσουν τα ποδήλατα τους από κλοπή και ατυχήματα αλλά και πολλά παράπονα από οδηγούς ΙΧ που έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα με ποδηλάτες.

Και όχι δεν βιάζομαι και ναι ξέρω.
Έχει αναφερθεί και παλαιότερα,έχει πάρει τις απαντήσεις του κτλ.

Όμως θα πρέπει να αρχίσουμε να ερμηνεύουμε τα σημάδια και να τα αξιολογούμε όλο και πιο σοβαρά όταν αυτά εμφανίζονται όλο και πιο συχνά.
Ήδη αυτή η είδηση εμφανίζεται και παίζει τουλάχιστον μια φορά κάθε χρονιά,ακόμα πιο ανησυχητικό είναι πως οι ασφαλιστικές εμφανίζουν αντίστοιχα προγράμματα η μία μετά την άλλη
https://www.asfaleiesnet.com/services-cycle-way/
Προσέξτε πως έρχονται και προσαρμόζονται χρόνο με το χρόνο στις ενστάνσεις που κάνουμε
Δυνατότητα ασφάλισης οδηγών ποδηλάτου από 5 έως 65 ετών
Μπήκαν στην αρχή δυνατά χάρη στις κλοπές,μετά άρχισαν να επεκτείνωνται στα ατυχήματα,είδαμε ακόμα και οδική βοήθεια να προσέρχεται για ποδήλατο,τώρα καλύπτουν και τις ηλικιακές κατηγορίες.
Εδώ μία πρώτη αναφορά ΜΕΣΑ στην Βουλή για τα ποδήλατα που δεν υπήρχαν,τώρα είναι ένα κόκκινο και ένα κόκκινο που μεγαλώνει και πρέπει να κοιτάξουμε
Ενημέρωση των μελών της Επιτροπής για: α) τις δράσεις του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) και την προαγωγή της ασφάλειας όλων των μέσων μεταφοράς

Είμαι αρνητικός(προσωπικά)αλλά θέλω να μπορώ να έχω στο μυαλό μου μία γραμμή πιο γενική,θα ήθελα να μπορώ να εκφράσω την αρνητικότητα μου γνωρίζοντας πως υπάρχει ένα πλαίσιο που χτυπάει κάθε τέτοια σκέψη στην βάση της.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

είχα την εντύπωση ότι οι ασφαλιστικές είχαν μείνει μόνο σε "Αστική Ευθύνη τρίτων" και σε "Κλοπή από φυλασσόμενο - κλειστό χώρο (γκαράζ - οικία)".
Προχώρησαν πιο πέρα.
Είδα μέχρι "μικτή" ασφάλεια ή και "προσωπικό ατύχημα".
Το έχουν προχωρήσει αρκετά.
Από την μια "το βλέπω ως καλό"... από την άλλη βαράνε κουδουνάκια στο μυαλό μου.
Και πάμε στο "Δια Ταύτα....."

ΟΚ, οι ασφαλιστικές ψάχνουν πελάτες. Πάντα το έκαναν, συνεχίζουν και τώρα.... Πρόβλημά τους ή καλό για εμάς, ΌΠΩΣ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (με αφήνει αδιάφορο)
Πάμε και στην μεριά της Πολιτείας.
Πως θα επιβάλλει ένα τέτοιο υποχρεωτικό μέτρο?
Πως θα ελέγχει τους παραβάτες?
Θα βάλουμε πινακίδες?
Θα πάμε με το serial number του σκελετού?
Αν έχω 4 ποδήλατα θα ασφαλίσω και τα 4?
Και ο τροχαίος θα με σταματήσει στο δρόμο και θα μου ζητήσει αποδεικτικό ασφάλισης?
Και τι θα τσεκάρει? τον σειριακό αριθμό?
Μήπως θα με βάλουν να κοτσάρω πινακίδα? Που? Στην κούρσα?
Με τα παιδικά ποδηλατάκια με βοηθητικές και τα ποδήλατα ισορροπίας τι θα γίνει? Κάποια από αυτά βγαίνουν και στους δρόμους.... ω ναι....

Εδώ κυκλοφορούν κάτι χιλιάδες ανασφάλιστα ΙΧ και ταξί και ολόκληρες κουμούτσες φορτηγά ΔΧ.... και δεν ελέγχονται ποτέ και η εφορία στέλνει χαρτάκια και εισπράτει τα @@ της....!!!
Μην μασάτε. Δεν έχει γίνει πουθενά - από όσο ξέρω. Το κράξιμο θα πάει σύννεφο. Το θεωρώ πολύ δύσκολο να οργανωθεί και να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Δημοσίευμα και στην real news της Κυριακής!!!

OldSteel
Απών/απούσα

Μπορούν να το κάνουν χωρίς όλα τα παραπάνω, με ασφάλιση του ποδηλάτη

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Αν "Ότι κινείται πάνω στους δρόμους θα πρέπει να είναι ασφαλισμένο." τότε πρώτα-πρώτα θα πρέπει να είναι ασφαλισμένοι οι πεζοί. Αν υπάρχουν "παράπονα από οδηγούς ΙΧ που έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα με ποδηλάτες," ας υπενθυμίσουμε οτι πολλοί περισσότεροι οδηγοί εμπλέκονται σε ατυχήματα με πεζούς. Πεζοί και ποδηλάτες είναι στην ίδια κατηγορία: Δεν χρειάζονται δίπλωμα και δεν είναι πρακτικό να τους υποχρεώνουμε να είναι ασφαλισμένοι.

Αντιπροτείνω να αυξηθούν τα ασφάλιστρα όλων των οδηγών με ένα επιπλέον τέλος υπέρ των πεζών και ποδηλατών, ώστε να καλύπτονται όλοι οι πεζοί και ποδηλάτες που τραυματίζονται απο ανασφάλιστους οδηγούς.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Giorgos_S wrote:
Μπορούν να το κάνουν χωρίς όλα τα παραπάνω, με ασφάλιση του ποδηλάτη

.... δύσκολο και παράλογο....
Πουθενά στον κόσμο δεν ασφαλίζεται ο "οδηγός / ο χειριστής", αλλά "το όχημα / το μηχάνημα".
Από τον οδηγό ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ άδεια ικανότητας οδήγησης / χειρισμού, καθώς ΚΑΙ η τήρηση του ΚΟΚ.
Είναι διαφορετικό από αυτό που λες.

Μόνο αν επιβάλλουν πινακίδες κυκλοφορίας στα ποδήλατα θα μπορέσουν να επιβάλλουν και ασφάλιση κλπ κλπ.

Προσπαθώ να καταλάβω το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ μιας τέτοιας ασφάλισης Αστικής Ευθύνης προς τρίτους.
[Κατανοώ απόλυτα την ασφάλιση προσωπικού ατυχήματος ποδηλάτη ή/και κλοπής ποδηλάτου].
Έστω ότι εγώ ως ποδηλάτης, από λάθος δικό μου έπεσα με φόρα πάνω στο ΙΧ σου. Και ότι προξένησα ζημιά. Είναι απλό, καλείς την τροχαία, μου παίρνει τα στοιχεία, καλούμε να αποζημιώσω την ζημιά που προξένησε το ποδήλατό μου στο όχημά σου και ΤΕΛΟΣ. Δύσκολο να πέσω πάνω στην βενζινοκουράδα σου και να σε σκοτώσω. Δύσκολο να πέσω πάνω στο ΙΧ σου και με την ορμή μου να το εκτρέψω από την πορεία του και να πέσεις πάνω στη διπλανή στάση και να σκοτώσεις τους πεζούς εκεί......
ΑΥΤΕΣ είναι "ακριβές" περιπτώσεις αποζημίωσης, που όντως, αν δεν έχεις ασφάλιση Αστικής Ευθύνης, πιθανόν να πρέπει να πουλήσεις σπίτια και νεφρά για να αποζημιώσεις το θύμα / τα θύματα.
Αλλά ο πεζός, όπως και ο ποδηλάτης ΣΥΝΗΘΩΣ δεν εμπλέκεται ΜΕ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ σε τέτοιες μεγάλες "ζημιές".
.... φυσικά "Shit happens", .....η θεωρία λέει άλλα και η πράξη κάθε μέρα γελάει στα μούτρα της... αλλά ΔΕΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ με βάσει το 0,005%..... ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΓΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 101%.

Άρα, ΟΚ, οι ασφαλιστικές ψάχνουν πελάτες.....
... ο νομοθέτης άραγε τι ψάχνει???????

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Δύσκολο να πέσω πάνω στο ΙΧ σου και με την ορμή μου να το εκτρέψω από την πορεία του και να πέσεις πάνω στη διπλανή στάση και να σκοτώσεις τους πεζούς εκεί......

...
Σωστά αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο όμως, να πεταχτώ στο δρόμο χωρίς να προσέξω και να σε κάνω να εκτραπεις από την πορεία σου για να με αποφύγεις και να πέσεις πάνω στη διπλανή στάση και να σκοτώσεις τους πεζούς εκεί.......
...
Αυτό βέβαι το κάνω και σαν πεζός. Δεν χρειάζομαι ποδήλατο για να το κάνω.
Άρα χοντρικά ό,τι ισχύει για τους πεζούς, ισχύει και για τους ποδηλάτες;
Όχι ακριβώς.
Γιατί οι πεζοί δεν τρέχουν στην δεξιά λωρίδα του δρόμου με 15-45 χλμ/ω.
Πάνε (τις περισσότερες φορές) στα πεζοδρόμια ή διασχίζουν τις διαβάσεις.
Άρα υπάρχουν διαφορές.
...
Νομίζω η καλύτερη λύση γι αυτές τις διαφορές είναι ο νόμος για την Αστική Ευθύνη των Οδηγών του μεγαλύτερου οχήματος. https://www.podilates.gr/comment/259948#comment-259948
Σαφές και απλό.
Και όσον αφορά τον ΚΟΚ μια επίσης καλή ιδέα είναι ο Ολλανδικός ΚΟΚ για ποδήλατα:
https://www.podilates.gr/comment/285369#comment-285369
Laou Laou wrote:
Μεταξύ άλλων, ο ολλανδικός ΚΟΚ
των ποδηλάτων προβλέπει ότι αν
ένα αυτοκίνητο τρακάρει με ένα
ποδήλατο, η ασφαλιστική εταιρεία
του οδηγού του αυτοκινήτου
πληρώνει την οποιαδήποτε ζημιά -
και καλύπτει, φυσικά, την νοσηλεία
για οποιοδήποτε τραυματισμό

...
Τα υπόλοιπα είναι για κάποιους που τρώγονται στις ασφαλιστικές να βρούνε πελάτες. Και καλά κάνουν οι άνθρωποι. Ψωμάκι θελουνε να φάνε κι αυτοί.

frigo
Απών/απούσα

Αφ΄ ης στιγμης κινουνται σε οδικο δικτυο, η ασφαλιση των οδηγων ποδηλατων ειναι επιβεβλημενη το συντομοτερο δυνατον.
Αφ΄ενος πανευκολα μπορουν να προκαλεσουν (και προκαλουν) πραγματικα μεγαλο ατυχημα αφετερου οι πιθανοτητες να αποζημιωθεις απο ανασφαλιστο ποδηλατη ακομη και για μικρη ζημια ειναι πιασ΄τ αυγο και κουρευτο-ελαχιστες,Εκτος κι αν θες να μπεις σε χρονοβορες και ψυχοφθορες διαδικασιες που η διεκπεραιωση τους απαιτει χρημα περισσοτερο απο την συνηθη ζημια. Θα το παρεις κι αυτο ,αν το παρεις μετα απο πολυ πολυ καιρο.
Ειναι λαθος να θεωρουμε οτι επειδη καποιος καβαλαει ποδηλατο ξερει και να κινειται ασφαλως.
Τοσο η πιστοποιημενη γνωση του κοκ οσο και η ασφαλιση του οδηγου* ποδηλατου πρεπει να γινει επιβεβλημενη προυποθεση για την κινηση του σε δημοσιο οδικο δικτυο.
Οι ασφαλιστικες βεβαια με την ληστρικη νοοτροπια τους βαζουν απαλλαγη της ταξης των 120ευ ή και παραπανω, αναιρωντας το νοημα της ασφαλισης για τα περισσοτερα μικροατυχηματα μιας και σου λενε "θα πληρωνουμε μαζι μισα μισα"...

*καλο θα ηταν να υπαρχει δυνατοτητα επιλογης μεταξυ οδηγου ή ποδηλατου.

@didotou ενω το εγραφα με προλαβες

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

didotou wrote:

RockaRolla wrote: Δύσκολο να πέσω πάνω στο ΙΧ σου και με την ορμή μου να το εκτρέψω από την πορεία του και να πέσεις πάνω στη διπλανή στάση και να σκοτώσεις τους πεζούς εκεί......

...
Σωστά αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο όμως, να πεταχτώ στο δρόμο χωρίς να προσέξω και να σε κάνω να εκτραπεις από την πορεία σου για να με αποφύγεις και να πέσεις πάνω στη διπλανή στάση και να σκοτώσεις τους πεζούς εκεί.......
...
....

Είναι περίπτωση "shit happens".
Δηλαδή δεν την θεωρώ αδύνατη, απλά την κατατάσω στις περιπτώσεις "με πολύ μικρές πιθανότητες". Και όπως είπες, το ίδιο μπορεί να συμβεί και με πεζό που θα πεταχτεί απότομα από το πεζοδρόμιο στο οδόστρωμα κλπ κλπ

Ας τα πάρουμε πάλι από την αρχή.
1] Κατά κοινή ομολογία κυβέρνησης και ασφαλιστικών, κυκλοφορούν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα στους δρόμους. Θεωρώ ότι πρώτα και κύρια πρέπει να γίνει κάτι με αυτό. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Όταν με το καλό μπεί μια τάξη εκεί, μετά να δούμε τι θα κάνουμε με τα ποδήλατα, τα υποβρύχια και τα ελικόπτερα (... θα έχει ωριμάσει και η Ελληνική διαστημική υπηρεσία, οπότε δεδομένης της ευκαιρίας θα δούμε τι θα κάνουμε και με τα διαστημόπλοια....)

2] Αν η τροχαία βγει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και κάνει τη δουλειά της και όντως διαπιστώσει έντονα φαινόμενα παραβατικότητας των ποδηλατιστών που οδηγούν σε ατυχήματα εις βάρος των υπολοιπων μελών της κοινωνίας, ναι, ΟΚ, συμφωνώ να βγουν νομοθετικά πλαίσια και για την υποχρέωση ασφάλισης των ποδηλάτων.

3] Η αλήθεια είναι ότι σε τέτοια θέματα είμαστε οι τελευταίοι, παγκοσμίως. Πρώτα θα νομοθετήσουν κατι τέτοιο όλοι οι άλλοι λαοί και τελευταίοι εμείς. Εκτός αν από πίσω υπάρχει και κανα πρόσθετο μέτρο για φορολόγιση. Εκεί είμαστε πρώτοι και καλύτεροι. Στο πιτς-φυτίλι..... Και με αναδρομική ισχύ από το 1821....( οι κληρονόμοι του Καπποδίστρια να περιμένουν μπουγιουρντί για το ποδήλατο που σουλάτσαρε στην Ελλάδα ο προ-προπάππους τους)

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Σα δε ντρέπεστε. Ποδηλάτες. Τι περιμένεις. Ιδιότυποι, ιδιόρυθμοι, απείθαρχοι, ατίθασοι, ανάρχες, ανεξάρτητοι, αυτόνομοι, επαναστάτες, εγκληματίες, τζαμπέ αντικοινωνικά στοιχεία. Αντί να νιώθετε ευγνωμοσύνη για αυτό το υπέροχο κράτος που μας προστατεύει και αγαπάει τόσο πολύ όλους τους πολίτες, αντί να προστατεύσετε τόσους εργαζόμενους που απασχολούνται στον τόσο δημιουργικό και με κοινωνική προσφορά τομέα των ιδιωτικών ασφαλειών, αντί να χαίρεστε που θα πληρώσετε ακόμα έναν φόρο με όλη σας την καρδιά και αγαλίαση στο ιδιωτικό κράτος των αρπακτικών και διεφθαρμένου ξεπουλημένου δημόσιου τομέα, μού κάθεστε και γκρινιάζετε μη τυχόν και βάλετε το χέρι στην τσέπη για μερικές εκατοντάδες ευρώ το χρόνο. Ου να μου χαθείτε. Θα έπρεπε να απαγορευτούν τα ποδήλατα τελείως. Είναι απαράδεκτο να χάνει ο κρατικός προϋπολογισμός τόσα λεφτά κάθε χρόνο επειδή τόσοι ποδηλάτες δεν χρησιμοποιούν αυτοκίνητο, τόσοι τομείς, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, τομέας καυσίμων, ανταλλακτικά, συνεργεία, δρόμοι, έργα, ασφαλιστές, τι θα κάνουν ρε όλοι αυτοί, κλέφτες θα γίνουν ρε;

eska.sa
Εικόνα eska.sa
Απών/απούσα

Λίγο ως πολύ ΜΠΟΥΡΔΕΣ.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

ένας απ' τους οδηγούς ταξί που γνωρίζω, μου μίλησε για περίπτωση όπου φίλος του με μηχανή και άλλος με το ποδήλατό του ήρθαν σε δυστύχημα...ο ποδηλάτης διεκδίκησε αποζημίωση και το δικαστήριο του την αρνήθηκε γιατί κυκλοφορούσε στο δρόμο χωρίς άδεια και πινακίδα.

είναι το δεύτερο κρούσμα ή με απατά η μνήμη μου;

μήπως πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας; μήπως αυτό το φλου αρτιστικ μας κάνει νομικά ευάλωτους; μήπως κάποιοι δικηγόροι ανάμεσά μας πρέπει να συγκεντρωθούν σ' αυτή την τάση των δικαστηρίων να δούμε τι πρέπει να κάνουμε;

επίσης άλλη πληροφορία που δείχνει πώς οι θεσμοί ενεργοποιούνται όταν θέλουν, αλλά για μας όχι...

κοπέλα με μηχανάκι είναι στην εθνική οδό με μεγάλο μποτιλιάρισμα και κάνοντας σλάλομ, χτυπάει πρώτα σ' ένα αυτοκίνητο και μετά σε μια νταλίκα...ζητά αποζημίωση...δεν την παίρνει δικαστικά, μάλιστα στο επίπεδο του Αρείου Πάγου είχε φτάσει η υπόθεση κι επι πλέον ο Άρειος Πάγος κίνησε διαδικασία, να νομιμοποιηθεί η κίνηση των μηχανών στη διαχωριστική λωρίδα, με ανάλογη πρόβλεψη στον ΚΟΚ.  δεν έχω ψάξει λεπτομέρειες ακόμα, αλλά το αναφέρω τώρα φρέσκο για να έχουμε το νου μας, πώς οι θεσμοί λειτουργούν κι ενεργοποιούνται κατα βούληση

 

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Για την τελευταία περίπτωση της κοπελας με το μηχανάκι, το δικαστήριο αρνηθηκε αποζημίωση επειδή ο νταλικέρης ΔΕΝ έφταιγε. Ήταν σταματημένος κι εκείνη έπεσε πάνω στις ρόδες του κινούμενη ανάμεσα στις λωρίδες. Η "διήθηση" πάντα ήταν παράνομη αλλά επιτρέπεται, όχι σαφώς, εάν αποδείξεις πως τα αυτοκίνητα ήταν σταματημένα και την έκανες για να βρεθείς μπροστά και να αποφύγεις ατύχημα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως η κοπέλα διεκδίκησε αποζημίωση για την ζημια της μηχανής της απο την νταλίκα και το βασικό σκεπτικό της απόφασης ήταν αυτό:

 

η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα

 

Για το ότι δεν έχουμε άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια δεν υπάρχει θέμα ΜΗ αποζημίωσής μας στην περίπτωση που ΔΕΝ φταίμε. Την ασφάλεια την χρειαζόμαστε για να αποζημιωθεί Ο ΑΛΛΟΣ στην περίπτωση που εμείς φταίμε. Έχω πρόσφατο παράδειγμα γνωστής απο εδώ που την κοπάνησε απο πίσω κάποια μέσα στην λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων και η ασφάλειά αποζημίωσε κανονικά ένα custom surly ενός μόλις έτους.

Στην περίπτωση που αναφέρεις τα στοιχεία είναι πολύ λίγα και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι έγινε. Κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να αρνηθεί έτσι απλά αποζημίωση επειδή δεν έχεις άδεια/δίπλωμα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υποχρεωτικά αλλιώς θα έπρεπε να μην αποζημιώνονται οι πεζοί όταν τους χτυπούν.

 

Ειδικός βέβαια δεν είμαι αλλά αυτά έχουν πέσει στην αντίληψή μου.

 

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

αυτά είναι από πρώτη συζήτηση, του ζήτησα λεπτομέρειες και μου είπε πως θα με ενημερώσει, οπότε θα επανέλθω, αλλά κάτι δεν μ' αρέσει σ' αυτό όλο γι' αυτό το ανέσυρα...έχει αναφερθεί κι αλλού, απλά δεν μπορώ να το βρω...

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............................πως ανέκαθεν αντιμετωπίζω ως άτομο θετικά την ιδέα της ασφάλισης αλλά πάντα όταν αυτό το αναγάγω στο σύνολο υψώνω έναν τεράστιο τοίχο άρνησης.

Υποστηρίζω πως δεν υπάρχει κάμια απολύτως ανάγκη να ασφαλίσεις ένα όχημα που οι ζημιές που μπορεί να προκαλέσει προς τρίτους είναι σχεδόν πάντα αμελητέες παρά την επιθυμία αρκετών πως η καταστροφή και ο θάνατος επέρχονται εξαιτίας ενός ποδηλάτου  που δεν φρενάρει ακαριαία απο ταχύτητα 22χλμ/ωρα.

Απο την άλλη βαριέμαι να ακούω και αυτού του είδους την παραπληροφόρηση ή φημολογία που όπως αναφέρω και στο αρχικό πόστ πάντα θα ανακυκλώνεται και θα επαναφέρεται μια φορά στο τόσο.

Βέβαια τι ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ για να κυκλοφορεί ένα ποδήλατο αναφέρεται ξεκάθαρα στον Κ.Ο.Κ,αυτό αρκεί;

Μάλλον όχι(αποψή μου),θέλω να έχω στο τσεπάκι μου την Μεγάλη Χάρτα της ποδηλασίας και του ποδηλάτη η οποία θα έχει διαμορφωθεί απο εμάς και θα μας εκφράζει σε όλα.Οι ποδηλάτες είμαστε διχασμένοι ακόμα και στα πιο απλά ακολουθώντας διαφορετικές τακτικές σε όλα τα ζητήματα που υπάρχουν ανοικτά στο τραπέζι.

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΤΑΣΗ.

Η αγορά ποδηλάτου κυμαίνεται γύρω στις 120.000-300.000ποδήλατα το χρόνο,η ενσωμάτωση ενός ποσού των 10 ευρώ,που θα προέρχεται 5 ευρώ απο την αρχική τιμή και 5 ευρώ απο τον αγοραστή σε ένα ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ποδηλάτου θα σήμαινε την ύπαρξη ενός ικανού ποσού αντιμετώπισης της κρίσης που τα ποδήλατα υποτίθεται πως προκαλούν.Όλοι λοιπόν ασφαλισμένοι κάτω απο την ίδια σκεπή,κάτω απο ένα κοινό πλαίσιο και παρανομαστή είτε κάνουμε δέκα χρόνια ποδήλατο είτε τώρα ξεκινάμε.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

μιλάμε για δυο ήδη περιπτώσεις όπου δικαστήριο, ανεξάρτητα του τι λέει ο ΚΟΚ, λαμβάνει υπ' όψιν το δεδομένο ότι κυκλοφορούμε στο δρόμο και δεν έχουμε άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας...κι αυτό στηρίζεται στο αξίωμα (;;;), κάθε όχημα που κυκλοφορεί στο δρόμο οφείλει να έχει και τα δυο...αυτά δεν τα λέω εγώ, ήταν επιχειρήματα του δικαστηρίου...

εγώ θέτω το ερώτημα αν ευσταθεί κάτι τέτοιο και αν ναι πώς αντιμετωπίζεται...

επίσης ως λέει και ο τίτλος του νήματος, ας είμαστε σε κάποια εγρήγορση αν ευσταθούν για να δούμε τι θα κάνουμε

και ξαναλέω ένας δικηγόρος από μας, ας τα ψάξει όλα αυτά, για να έχουμε σαφή πρόταση νομική, εάν εμπλακούμε σε κάτι ανάλογο...

αν θυμάμαι καλά η άλλη υπόθεση είχε συμβεί στα Γιάννενα...και δεν ξέρω πόσο όλα αυτά είναι παραπληροφόρηση, δεν θα τα έλεγα παραπληροφόρηση, αν δεν αποδεικνύονταν σαν τέτοια...

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι?! δεν γνωρίζω, αλλα καλό είναι ο αγαπητός επαγγελματίας οδηγός

να μας μιλάει εμπεριστατωμένα, και να μην αναπαράγουμε (κάτι που άκουσε απο το πεθερό του μπατζανάκη της κυρα Θείας, πρώτης ξαδέλφης του γαμπρού του), ως περιστατικό πραγματικό, αυτό  που αναμασάει και λέει σε πελάτες και φίλους του απο το πρωΐ μέχρι τη λήξη της βάρδιας του, άρα και εμείς πρέπει να το φέρουμε προς σχολιασμό...

Αυτό που ανέφερε μάλλον, φιλτραρισμένο, ήταν περίπτωση ανάμεσα σε οχήματα που ήταν υποχρεωμένα εκ του νόμου να φέρουν άδεια και πινακίδα, και πάντως όχι ποδήλατα(με πηδάλια που λένε και στα χωριά μας!)

έχει αντίγραφο της απόφασης? πες του οτι τα γραπτά μένουν που λέει και μιά ψυχή!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2017

ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ :
5708140079

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ         Petaliaris' Bike

Username : petaliaridis Ονοματεπώνυμο : petaliaroglou

Σας γνωρίζουμε ότι κατά τη διασταύρωση που διενεργήθηκε στις 06/06/2017, του αρχείου του συνόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων και του αρχείου των κυκλοφορούντων με ασφαλιστική κάλυψη κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5α του Π.Δ.237/1986, όπως ισχύει, προέκυψε ότι το ανωτέρω όχημά σας ήταν ανασφάλιστο. Το γεγονός αυτό αποτελεί παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας και επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 5 και του άρθρου 12 του Π.Δ.237/1986, όπως ισχύει.

Κατόπιν των ανωτέρω θα πρέπει να προβείτε άμεσα στην ασφάλιση του οχήματος, έχοντας προηγουμένως καταβάλει την αξία του προβλεπόμενου από τις ίδιες διατάξεις παραβόλου, ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ.

Σας ενημερώνουμε ότι για την πληρωμή του οφειλόμενου παραβόλου έχει δημιουργηθεί παράβολο από την Α.Α.Δ.Ε. για κάθε Α.Φ.Μ. ιδιοκτήτη, το οποίο φέρει τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό πρωτοκόλλου της παρούσας. Ανάκτηση και πληρωμή του μπορεί να γίνει μέσα από την εφαρμογή e-Παράβολο, στον ιστότοπο www.aade.gr

Το παράβολο οφείλεται σε κάθε περίπτωση σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου μετά την ημερομηνία διασταύρωσης, ακόμα και αν το συμβόλαιο έχει συναφθεί πριν την ενημέρωση με την παρούσα επιστολή του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, απαιτείται η πληρωμή μόνο ενός παραβόλου.

Στις περιπτώσεις που μη ορθώς το όχημά σας περιλαμβάνεται στον κατάλογο των μη ασφαλισμένων, θα πρέπει, κατά περίπτωση, να ακολουθείται η κατωτέρω διαδικασία:

  • Αν ήταν ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία διασταύρωσης, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική επιχείρηση στην οποία το έχετε ασφαλίσει, προκειμένου να γίνουν οι εκ μέρους της αναγκαίες ενέργειες
  • Αν δεν σας ανήκε ποτέ ή έχει αλλάξει αριθμό κυκλοφορίας ή έχει διαγραφεί ή ήταν σε ακινησία κατά την ημερομηνία διασταύρωσης θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια για τη φορολογία σας Δ.Ο.Υ. προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά (βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών, στην οποία έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας του κ.λπ.)
  • Αν υπάρχει λάθος στα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας ή το όχημα δεν σας ανήκει πλέον, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια, κατά τα προαναφερθέντα, Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών.
  • Αν υποβλήθηκε αίτηση μεταβίβασης του οχήματος σε Κ.Ε.Π. και δεν έχει εκδοθεί ακόμα η νέα άδεια κυκλοφορίας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του Κ.Ε.Π. για την υποβολή του αιτήματος μεταβίβασης
  • Αν υπάρχει εξαίρεση της υποχρεωτικής ασφάλισης κατ' εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 3 του Π.Δ.237/1986 (ΦΕΚ Α΄ 331), όπως ισχύει, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ., προσκομίζοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.

Στην περίπτωση που το όχημά σας εντοπίσθηκε και από την Αστυνομική Αρχή και επιβλήθηκαν οι ποινές και τα πρόστιμα της παρ.4 του άρθρου 5 και του άρθρου 12 του Π.Δ.237/1986, όπως ισχύουν, δεν απαιτείται η πληρωμή του παραβόλου των 250,00 ευρώ για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Θα πρέπει όμως, πριν την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου, να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. προσκομίζοντας τη σχετική πράξη της Αστυνομικής Αρχής για τη γνωστοποίηση της εξαίρεσής σας από την υποχρέωση πληρωμής του παραβόλου.

Τα παράβολα που δεν θα χρησιμοποιηθούν, καθώς και αυτά που δημιουργήθηκαν για οχήματα που εξαιρέθηκαν κατά τα προαναφερθέντα από τον κατάλογο των μη ασφαλισμένων, ακυρώνονται αυτόματα.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσής σας με τα προαναφερθέντα, μετά την παρέλευση διμήνου από την έκδοση της παρούσας, τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του οχήματός σας θα αποσταλούν στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή προκειμένου να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις (αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας κ.λ.π.).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα που σας στέλνουμε από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, εφόσον δεν αποτελεί απάντηση σε προηγούμενο δικό σας, περιλαμβάνει στο πάνω μέρος του το όνομά σας και το όνομα χρήστη (Username). Εάν λάβετε μήνυμα που αναφέρει ότι προέρχεται από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων χωρίς να περιέχει τα στοιχεία αυτά και δεν αποτελεί απάντηση σε προηγούμενο δικό σας μήνυμα, να το διαγράψετε μια και θα είναι πλαστό και πιθανώς να περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

εννοείται πως έχουμε χιούμορ όλοι, άρα ελπίζω να γίνει καλοδεχούμενο μεν ως φάρσα, αλλα και προβληματισμό:

 τα μαζικά μηνύματα που έστειλε το υπουργείο, αφορούσαν κλεμένα οχήματα, ανασφάλιστα και λοιπά, ή ακόμα και αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες που είχαν καταθέσει πινακίδες κλπ

Η κάμερα είναι στραμένη στα αυτοκίνητα, άρα για την ώρα και για πολύ πολύ καιρό ακόμα, δεν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης ούτε  έκδοσης αδείας ποδηλάτου μου, σου, κου και σας, παρ όλο που άγγιξα προχτές στη κατηφόρα τα 190 ναυτικά μίλια το δευτερόλεπτο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Royal, συγγνώμη αλλά μου κάνει φουλ παραπληροφόρηση, κάργα Ράδιο Αρβύλα.... μουσαντόν εις το τετράγωνο....

Έχω 2 παραδείγματα, το ένα πρόσφατο, που ΙΧηδες προξένησαν υλικές ζημιές και τραυματσιμό σε ποδηλάτες των ΜΠΛΕ, και τις δύο φορές οι ποδηλάτες αποζημιώθηκαν στο ακέραιο. ήρθε η ασφαλιστική, κατέγραψε το γεγονός και μετά από τις υπόλοιπες απαραίτητες ενέργειες πληρώθηκαν οι απαραίτητες αποζημιώσεις. ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με τον νόμο.

Μην ακούτε "κάποιος / που κάτι / κάπου" κλπ.

Ο ΚΟΚ είναι σαφής. ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ πινακίδα ή άδεια ή δίπλωμα ή ασφάλιση από τους ποδηλάτες.

Η ασφαλιστική κάλυψη Αστικής Ευθύνης, δεν εμπλέκει μέσα άδειες και διπλώματα και το να είναι ο παθών ασφαλισμένος....

Μην μασάτε.

Εμένα αυτό που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό είναι ότι κυκλοφορούν πολλοί ανασφάλιστοι ΙΧηδες. Σκοτώνουν, και την κάνουν, και δεν τρέχει κάστανο. Όχι μόνο δεν θα αποζημιωθείς, αλλά θα μείνεις αιμόφυρτος στην άκρη του δρόμου να σε γλύφουν τα ποντίκια και οι κατσαρίδες..... Ναι, εκεί πάει το μυαλό μου.... Ειδικά για όσους κυκλοφορούν νύχτα ή πολύ πρωϊνές ώρες και σε μέρη χωρίς πολύ κυκλοφορία.....

 

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

δεν μιλάμε για ασφάλιση, για άλλο μιλάμε, αλλά επιφυλάσσομαι περιμένω λεπτομέρειες γιατί ο οδηγός της μοτοσυκλέτας ήταν φίλος του οδηγού ταξί που μου τα μετέφερε...εν πάσει περιπτώσει πείτε πως δεν είπα τίποτα γιατί δεν μίλησα για ασφάλιση...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Πάμε από την αρχή ....

... οδηγώ μηχανή / τρακτέρ / ζογκλερικό μόνόροδο και προκαλώ ζημιά σε εσένα τον ποδηλάτη / σε ελικόπτερο / σε πεζό / σε σούπερ μάρκετ Jumbo.

Αν είμαι ασφαλισμένος - ΕΓΩ ο φταίχτης - και έχω κάλυψη αστικής ευθύνης, εγώ ο φταίχτης, τότε έρχεται ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου / ή ασφαλιστής μου / ή η τροχαία / ή η αστυνομία του διαστήματος, καταγράφει το συμβάν και μετά το θύμα δικαιούται αποζημίωσης, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το αν το θύμα είναι ασφαλισμένο, αν είναι μουσουλμάνος, αν είναι gay, αν του αρέσει το πιτόγυρο με πατάτες και σως, αν ο Ερμής είναι ανάδρομος..... κλπ κλπ

Αν ο θήτης (ο φταίχτης) δεν είναι ασφαλισμένος για κάλυψη αστικής ευθύνης (πχ οδηγεί ζογκλερικό μονόροδο και έπεσε πάνω στην τζαμαρία του Jumbo), τότε έρχεται η τροχαία του διαστήματος και ο φταίχτης πληρώνει τις ζημιές. Πόσα πληρώνει? Ό,τι του πει ο Jumbo, ή αν δεν το δεχτεί ότι είναι "τόσα", ό,τι του επιδικάσει το δικαστήριο....

Όταν λοιπόν ο τζιπάτος έστριψε πάνω στον ΜΠΛΕ κουρσά Αλέξανδρο, εκεί στην Βάρης - Κορωπίου, για να παρκάρει παράνομα στο πεζοδρόμιο να πάρει καφέ, και έριξε τον Αλέξανδρο - μπροστά στα μάτια μας - από το ποδήλατό του, και σταμάτησε.... και τον πλησιάσαμε ευγενικά αλλά δυναμικά.... καλέσαμε τον ασφαλιστή του, ήρθε, κατέγραψε τις σπασμένες μανέτες του Αλέξανδρου και τα στραβωμένα ντεραγιέ του και το γδαρμένο χέρι και πόδι και τα σκισμένα ρούχα του Αλέξανδρου. Επίσης, ο Αλέξανδρος μπόρεσε και απέδειξε ότι πηγαίνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στη δουλειά του με το συγκεκριμένο ποδήλατο. Οπότε, για όσο διάστημα ήταν πονεμένος και χτυπημένος και το ποδήλατο για επισκευή, δικαιούταν αποζημίωση για την μεταφορά από και προς τη δουλειά του. Προφανώς ο Αλέξανδρος δεν ήταν ασφαλισμένος, ούτε το ποδήλατο του, δεν είχε άδεια κυκλοφορίας ποδηλάτου, ούτε δίπλωμα οδήγησης ποδηλάτου, και το specialized του δεν έφερε πινακίδες... και κανείς δεν τον ρώτησε επί αυτού, ούτε ποτέ αναφέρθηκε κάτι σχετικό.

Ο Αλέξανδρος θα μπορούσε να ήταν πεζός που περπατούσε πάνω στο πεζοδρόμιο και ο τζιπάτος θα μπορούσε να τον χτυπήσει όταν καβάλησε πεζοδρόμιο. Ακόμα χειρότερα θα μπορούσε να ήταν μαμά με καροτσάκι με μωρό..... Και από όσο θυμάμαι, επίσης, ο ΚΟΚ δεν αναφέρει κάτι για δίπλωμα και άδεια και πινακίδες για καροτσάκια μωρού και μαμάδες, όπως δεν αναφέρει και όλα αυτά για ποδηλάτες και ποδήλατα.

Αλλά, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι υπάρχει "κάπου_κάποτε_κάποιος" καταγεγραμμένη απαίτηση για ασφάλιση ή για άδεια ή για πινακίδες για ποδηλάτες και ποδήλατα. ΟΚ, αποζημίωσε μου την βλάβη που μου προξένησες και μετά κόψε μου πρόστιμο για την όποια παράβαση έχω κάνει. Κάτι τέτοιο συμβαίνει πχ με ανασφάλιστα ΙΧ που μπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα. Αλλά είναι άλλο θέμα και δεν μπορεί να μπλεχτεί στην ίδια υπόθεση ή να αποτελέσει αιτία για να μην αποζημιωθεί το θύμα. Αν πχ με πατήσεις με το ΙΧ, ωφείλεις να με αποζημιώσεις, ακόμα και αν χρωστάω στην εφορία και δεν έχω πληρώσει την ΔΕΗ...... δες το κάπως έτσι.....

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο,  εύχομαι περαστικά στον Αλέξανδρο και ελπίζω να είναι το τελευταίο θύμα

 Νομικά μιλώντας, υπάρχει αφ΄ ενός η Ευθύνη του Νομικού Προσώπου και του Εκπρόσωπού του: ο ρυθμός της κούρσας ήταν στη χαλαρουΐτα? πήγαιναν σα τους ΦΠΑδες?! είχαν καταλάβει εφ΄ ενός στίχου τη δεξιά μεριά του δρόμου? (διορθώστε με παρακαλώ αν επιτρέπεται η κίνηση ανα δύο και περισσοτέρων, άρθρο 40 του ΚΟΚ)

 Οκ, ο καταστατικός χάρτης της https://www.blecyclingclub.gr/about ερασιτεχνικής ομάδας επιβάλει τη χρήση κράνους? ή μήπως εκείνη την ημέρα επρόκειτο για ημιαγωνιστική, δυναμική βόλτα τέτοια που η προσοχή και τα αντανακλαστικά των ποδηλατών ήρθαν σε δεύτερη μοίρα? ακόμα χειρότερα: μήπως επρόκειτο για κανένα μπρηβέτιον?! αυτά και άλλα πραγματικά γεγονότα, κατα τη γνώμη μου απασχόλησαν και απασχολούν τους ασφαλιστάδες και τους νομικούς τους, ωστε να βρουν "πάτημα" για να μην αποζημιώσουν.

Αφ΄ ετέρου, σε μιά χώρα που μπορεί να συμβεί παντού το αναπάντεχο

http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%...

δε περνάς την ομάδα απο λεωφόρο Βάρης, είναι σα να παίζεις ρουλέτα, πάνε σφεντόνα για αεροδρόμιο

Για αυτό και οι υπεύθυνοι πρέπει να συνιστούν και να επιβάλουν κρανάκι. Διαφορετικά θα θυμίζουν κάποιες Σχολές Καράτε, που βγάζουν το βράδυ τους μαθητές για τρέξιμο με μαύρες φόρμες σα τους νίντζα, αόρατους στο σκοτάδι, με ακουστικά στα αυτιά,  ξυπόλητους πάνω στα χαλίκια της ασφάλτου: Για να σκληραγωγηθούνε ντέεεεεε!

Κοντά στο νου κι η γνώση. Η Βάρης Κορωπίου είναι επικίνδυνη, η νύχτα είναι επικίνδυνη, μιά φορά θα σπάσει η στάμνα. Καλές βόλτες, πάντα όρθιοι, προσοχή στους τζιπάτους και ας ελπίσουμε οτι πρώτα θα μάθουμε για να μη πάθουμε

 

contact