Αν ενας τροχαιος ρυθμιζει την κυκλοφορια, είναι ή δεν είναι υποχρεωμενος να εχει σβησει τα φαναρια;

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
spirosbar
Απών/απούσα

Καλημερα. Θα αναπτυξω γρηγορα. Θα ηθελα αν υπαρχει καποιος συμφορουμιτης που να γνωριζει, να μοιραστει μαζι μου την απαντηση στην πιο πανω ερωτηση. Το θετω και με παραδειγμα. Ειμαι στο ΙΧ, μοτσακο, ποδηλατο μου και ανεβαινω την Ακαδημιας στην δευτερη λωριδα απο δεξια. Εχω ξεκινησει να προσπερνω ενα λεωφορειο στα δεξια μου εχοντας δει φυσικα το φαναρι επι της Ταδοπουλου και Ακαδημιας, πρασινο. και ΜΠΑΜ, στουκαρω με κοκκινο ΙΧ 30ετιας που ξεκινησε απο δεξια υστερα απο υποδειξη του τροχαιου, και δεν περιμενα ποτε γιατι ο Τροχαιος δεν φαινοταν και "μας" ειχε κανει νοημα να σταματησουμε αλλα δεν τον ειδα ποτε, λογω κινησης. Η ΜΩΤ μου ηταν περιπου 50 χλμ, ισως και λιγοτερο.
Εχω παρει βαλεριανες γιατι μου ανεβηκε η πιεση πρωι πρωι, με αλλο σκηνικο και οχι αυτο που περιγραψα μολις, και δεν προκειται να μασησω σε οσους παρουσιαστουν στο παρον thread για να τρολαρουν. Η ερωτηση μου παραμενει παναπλη. ΠΡΕΠΕΙ ή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι τα φαναρια σβηστα, οταν ρυθμιζουν την κυκλοφορια τροχαιοι;
Ευχαριστω.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
katakefalos
Απών/απούσα

Ετσι ακριβως την πατησα πριν χρονια με την μηχανη μου στην Λ.Καβαλας.Απο την αλλη πλευρα μην νομιζεις οτι τα φαναρια ελεγχονται απο τους τροχαιους με το πατημα ενοσ τηλεκοντρολ.Υποτιθεται οτι οι αστυνομικοι διευκολυνουν την κατασταση αποσυμφωριζοντας τον δρομο κατι που γινεται με τα φαναρια σε λειτουργια.
Πληρωσα 450 ευρω ζημια στο scooter μου τοτε.Περαστικα σου ευχομαι.

spirosbar
Απών/απούσα

παντως. το σοβαρο ατυχημα το επαθα πριν απο 7 χρονια στο ΜΚΠ μου. Τωρα ειμαι οκ. Αλλα η απορια δεν μου εχει λυθει εκτοτε. Και επειδη βλεπω συνεχεια λαθη και καγκουριες να γινονται κι απο τις δυο πλευρες, θελω ενα λινκ, ενα εδαφιο, κατι που να το ξεκαθαριζει το θεμα φαναρια και τροχαιοι. Γιατι εμεις τα σηματα διαβασαμε για το διπλωμα και οχι τον ΚΟΚ. Και δεν σας κρυβω οτι αν υπηρχαν μαθηματα ασφαλους οδηγησης για ενηλικους ποδηλατες, θα πηγαινα. Ή υπαρχουν ηδη και δεν το ξερω; Τεσπα, επειδη βγαινω μονος μου οφτοπικ, αν υπαρχει καποιος να ξερει για τα φαναρια, ας μας πει. Ευχαριστω.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

...αλλά ο τροχονομος υπερισχύει των σηματοδοτών.

Εφόσον υπήρχε τροχαίος αυτός ρυθμίζει την κυκλοφορία.
Εσύ δεν μπορείς να γνωρίζεις γιατί τη ρυθμίζει αλλά εκείνος -υποτίθεται- πως ξέρει. Τώρα εάν δεν καθόταν σε εμφανές σημείο, εάν δεν έκανε καλά τη δουλειά του, εάν προκλήθηκε το ατύχημα λόγω δικού του λάθους, αυτό είναι κάτι διαφορετικό.

Οι υποδείξεις και τα σήματα που δίνονται από τους τροχονόμους που ρυθμίζουν την κυκλοφορία υπερισχύουν των φωτεινών σηματοδοτών ρύθμισης της κυκλοφορίας ή των πινακίδων σήμανσης στις οδούς ή των διαγραμμίσεων ή συμβόλων στις οδούς ως και των κανόνων κυκλοφορίας γενικά. Οι τροχονόμοι, όταν ρυθμίζουν την κυκλοφορία, πρέπει να διακρίνονται ευκρινώς από απόσταση τόσο κατά τη νύκτα όσο και κατά την ημέρα. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας από τροχονόμο, κατά τρόπο αντίθετο από τις ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών, γίνεται σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις λήψης ειδικών και έκτακτων μέτρων. Αν δεν είναι δυνατόν, μετά προηγούμενη ειδοποίηση του τροχονόμου, να σβήσουν οι φωτεινοί σηματοδότες, η ως άνω ρύθμιση γίνεται με σήματα προς τους χρησιμοποιούντες την οδό και αφού βεβαιωθεί ο τροχονόμος ότι από την ενέργειά του αυτή δεν δημιουργείται κίνδυνος ατυχημάτων.

spirosbar
Απών/απούσα

scrabler wrote:
...αλλά ο τροχονομος υπερισχύει των σηματοδοτών.

Εφόσον υπήρχε τροχαίος αυτός ρυθμίζει την κυκλοφορία.
Εσύ δεν μπορείς να γνωρίζεις γιατί τη ρυθμίζει αλλά εκείνος -υποτίθεται- πως ξέρει. Τώρα εάν δεν καθόταν σε εμφανές σημείο, εάν δεν έκανε καλά τη δουλειά του, εάν προκλήθηκε το ατύχημα λόγω δικού του λάθους, αυτό είναι κάτι διαφορετικό.

Οι υποδείξεις και τα σήματα που δίνονται από τους τροχονόμους που ρυθμίζουν την κυκλοφορία υπερισχύουν των φωτεινών σηματοδοτών ρύθμισης της κυκλοφορίας ή των πινακίδων σήμανσης στις οδούς ή των διαγραμμίσεων ή συμβόλων στις οδούς ως και των κανόνων κυκλοφορίας γενικά. Οι τροχονόμοι, όταν ρυθμίζουν την κυκλοφορία, πρέπει να διακρίνονται ευκρινώς από απόσταση τόσο κατά τη νύκτα όσο και κατά την ημέρα. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας από τροχονόμο, κατά τρόπο αντίθετο από τις ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών, γίνεται σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις λήψης ειδικών και έκτακτων μέτρων. Αν δεν είναι δυνατόν, μετά προηγούμενη ειδοποίηση του τροχονόμου, να σβήσουν οι φωτεινοί σηματοδότες, η ως άνω ρύθμιση γίνεται με σήματα προς τους χρησιμοποιούντες την οδό και αφού βεβαιωθεί ο τροχονόμος ότι από την ενέργειά του αυτή δεν δημιουργείται κίνδυνος ατυχημάτων.

You are sorry, but I thank you for your post. This is exactly how I wrecked my lower foot seven years ago. The troheos was not careful, never viewable and did not direct us, the fanaria's way. Yes yes scrabler. This is what I was looking for. Thanx again

PS. Can you post the official text's link?

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα
spirosbar
Απών/απούσα
VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

F@ck yea !
Scrabler is the man !

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

ρε scrabler ωραίο το λινκ που έβαλες, αλλά γιατί έχουν βάλει τον ΚΟΚ στα συνδικαλιστικά νέα

Προβλέπω προσεχώς «κόκκινες γραμμές» στο δρόμο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Επίσης, νομίζω κάτι παίζει σχετικά με το ότι δεν πρέπει να προσπερνάμε λεωφορείο με το ποδήλατο. Δεν ξέρω ακριβώς αλλά ψάξτο λίγο και μην το πολυαναφέρεις αν χρειαστεί π.χ. να πεις ότι δεν φαινόταν ο τροχονόμος, γιατί μπορεί να σε μπλέξει περισσότερο.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...συμβαινουν στο Ελλαδισταν.
Σε πιο προηγμενες χωρες (πχ Ιταλια), τα πραγματα λειτουργουν με πολυ απλουστερο τροπο, και κυριως ασφαλεστερο.
Οι φωτεινοι σηματοδοτες εκει, εχουν τη δυνατοτητα χειροκινητου τηλεχειρισμου.
Δηλαδη σε καθε κομβο, οι σηματοδοτες μπορουν να απομονωθουν απο το συστημα κεντρικης ρυθμισης, και να λειτουργησουν αυτονομα, μεσω ενος τηλεκοντρολ το οποιο χειριζεται ενας τροχαιος, ο οποιος βρισκεται σε καποιο πεζοδρομιο της διασταυρωσης, και ρυθμιζει αναλογως την κινηση, ρυθμιζοντας τη λειτουργια των φαναριων της διασταυρωσης, μεσω του τηλεκοντρολ που κραταει στο χερι.
Τοσο απλα.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Και που ξεσπάνε οι οδηγοί?
Γυρνάνε σπίτι και τα βάζουν με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης?

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

να έχουν τέτοια τηλεκοντρόλ και να τα έχουν διάφοροι υπουργοί και γνωστοί στ' αμάξια τους.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Είναι γνωστό ότι ο τροχονόμος υπερισχύει φαναριών και σημάτων. Οφείλει να βρίσκεται στη μέση της διασταύρωσης για να κάνει τα νοήματά του και να σφυρίζει. Οφείλετε να μην τρέχετε και να προσέχετε τον δρόμο, ώστε να τον δείτε, και να μην έχετε ακουστικά ή τη μουσική τέρμα, ώστε να τον ακούσετε.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Η προσπέραση απαγορεύεται μόνο στην παρακάτω περίπτωση:
η) Όταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών.

Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις προσπερνάμε.
Παλιά ίσχυε ότι δεν προσπερνάς λεωφορείο όταν έχει σταματήσει για επιβίβαση ή αποβίβαση σε στάση (όχι ότι το θυμάμαι εγώ................... απ' ότι έχω ακούσει να λένε οι γηραιότεροι).

@spirosbar Περαστικά σου εύχομαι. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση μην το ψάχνεις. Δεν συμφέρει να τραβήξεις το τροχαίο όργανο για να αποδείξεις ότι δεν καθόταν στην πρέπουσα θέση ώστε να είναι ορατός από όλους.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Κι από μένα, ο τροχαίος δεν έχει καμιά υποχρέωση να σβήσει το φανάρι - και πως άλλωστε;

Και επιπλέον είναι ο king of the road όλοι οι άλλοι υπακούν στις εντολές του. Απλά.

spirosbar
Απών/απούσα

Αλλα δεν επαθα κατι τωρα.

Πανε 7 χρονια απο τοτε....

Και ειχα την απορια απο τοτε και την θυμηθηκα σημερα με κατι που συνεβη.

Vale
Απών/απούσα

to wrote:
[...] είναι ο king of the road όλοι οι άλλοι υπακούν στις εντολές του. Απλά.

Τόσο απλά - τόσο σωστά.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

spirosbar wrote:
Αλλα δεν επαθα κατι τωρα.

Πανε 7 χρονια απο τοτε....

Και ειχα την απορια απο τοτε και την θυμηθηκα σημερα με κατι που συνεβη.

LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E-P-I-C !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sotos62
Εικόνα Sotos62
Απών/απούσα

spirosbar wrote:
Αλλα δεν επαθα κατι τωρα.

Πανε 7 χρονια απο τοτε....

Και ειχα την απορια απο τοτε και την θυμηθηκα σημερα με κατι που συνεβη.

χωρίς παρεξήγηση...το σημερινό θα μας το πεις σε επτά χρόνια από τώρα?

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

@tkant
Ευχαριστώ για την πληροφορία!

Σπύρο, αφού το θυμήθηκες να μας το πεις μετά από 7 χρόνια... Περαστικά και από εμένα!!!

spirosbar
Απών/απούσα

Sotos62 wrote:
spirosbar wrote:
Αλλα δεν επαθα κατι τωρα.

Πανε 7 χρονια απο τοτε....

Και ειχα την απορια απο τοτε και την θυμηθηκα σημερα με κατι που συνεβη.

χωρίς παρεξήγηση...το σημερινό θα μας το πεις σε επτά χρόνια από τώρα?

Θεος. Οχι ρε παιδια, απλα κυκλοφορω πλεον πολυ και το βραδυ. Και δεν ειναι λιγες οι φορες που τον τροχαιο τον βλεπω ειτε λιγο πριν, ειτε αφου περασω το φαναρι. Και μην μου πειτε οτι δεν κοιταζω μπροστα, γιατι αν ηταν ετσι θα ειχα σκοτωθει. Αλλα ειναι πιο πολλες οι φορες που ΔΕΝ φαινεται απο αυτες που φαινεται. Δε συνεβη κατι σοβαρο χθες. Απλα ειχα την απορια παντα και τη θυμηθηκα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.....μάλλον αρμόδιο φόρουμ για να αποτανθείς είναι το φόρουμ των οφθαλμιάτρων.

spirosbar
Απών/απούσα

Εσενα δε σου εχει τυχει ποτες δηλαδης;

Αν οχι, τοτε θα πρεπει να ειμαι και πολυ γρηγορος δηλαδης.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

spirosbar wrote:
Εσενα δε σου εχει τυχει ποτες δηλαδης;

Αν οχι, τοτε θα πρεπει να ειμαι και πολυ γρηγορος δηλαδης.


Εμένα ποτέ. Μόνο με το αυτοκίνητο δεν τους ακούω γιατί προκαλώ ηχορύπανση σε βαθμό που δεν ακούω τίποτε άλλο εκτός των τραγουδιών :P
(Μ'έχει γράψει ένας μλκς, 100 ευρώ κλήση. Δε θα μ'έγραφε αν δε γυρνούσα το κεφάλι να δω γιατί κάνει σα σφυρίχτρα το δεξιό twitter και δεν τον έβλεπα να έχει μπει ο μισός με το κεφάλι μέσα στο αυτοκίνητο)

spirosbar
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
spirosbar wrote:
Εσενα δε σου εχει τυχει ποτες δηλαδης;

Αν οχι, τοτε θα πρεπει να ειμαι και πολυ γρηγορος δηλαδης.


Εμένα ποτέ. Μόνο με το αυτοκίνητο δεν τους ακούω γιατί προκαλώ ηχορύπανση σε βαθμό που δεν ακούω τίποτε άλλο εκτός των τραγουδιών :P
(Μ'έχει γράψει ένας μλκς, 100 ευρώ κλήση. Δε θα μ'έγραφε αν δε γυρνούσα το κεφάλι να δω γιατί κάνει σα σφυρίχτρα το δεξιό twitter και δεν τον έβλεπα να έχει μπει ο μισός με το κεφάλι μέσα στο αυτοκίνητο)

Κλήση για.ηχορυπανση λες?

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Nai dustuxws....

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
Nai dustuxws....

Tι ακουγες;;;;

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Molis eixa fugei apo ton hxosusthmata k epaiza ena CD apo Maximum Bass (Ministry of Sound) gia dokimh :P
Prepei na htan rap/hip-hop tragoudi me mpoliko mpaso. Dn 8umamai...

Sar1
Απών/απούσα

υποθέτω ότι είναι η Αμερικής (που συνεχίζει ως Λυκαβηττού) και Ακαδημίας. Εκεί δεν θα έπρεπε να τοποθετείται τροχονόμος διότι δεν μπορεί να σταθεί στη μέση με αποτέλεσμα λόγω και των πολλών λεωφορείων όσοι κινούνται στην μεσαία και αριστερή λωρίδα της Ακαδημίας να βλέπουν τον σηματοδότη αλλά όχι τον τροχονόμο, ούτε τα οχήματα που ανεβαίνουν από Αμερικής. Εχουν γίνει πολλά ατυχήματα και έχω δει να μαζεύουν μοτοσυκλετιστές σε άσχημη κατάσταση τουλάχιστον 3 φορές (εργάζομαι στο σημείο εκείνο). Στην προηγούμενη διασταύρωση της Ακαδημίας (με την Ομήρου) δεν γίνονται ποτέ ατυχήματα διότι τα οχήματα που κατεβαίνουν την Ομήρου διασχίζουν την Ακαδημίας ερχόμενα από αριστερά και δεν τα κρύβουν οι κλούβες και τα λεωφορεία. Δεν υπάρχει διάταξη που να προβλέπει διακοπή λειτουργίας των σηματοδοτών όμως ο τροχονόμος πρέπει να βρίσκεται στη μέση της διασταύρωσης. Οταν διασταυρώνονται ένας μονόδρομος με τρεις λωρίδες (Ακαδημίας) και ένας άλλος μονόδρομος με μια ουσιαστικά λωρίδα (Αμερικής) αυτό είναι αδύνατον και δεν θα έπρεπε να ρυθμίζει την κυκλοφορία ένας αθέατος τροχονόμος. Συγγνώμη για την μακροσκελή τοποθέτηση αλλά είναι ένα από τα πλέον επικίνδυνα σημεία (διασταυρώσεις) του κέντρου της Αθήνας.

spirosbar
Απών/απούσα

Sar1 wrote:
υποθέτω ότι είναι η Αμερικής (που συνεχίζει ως Λυκαβηττού) και Ακαδημίας. Εκεί δεν θα έπρεπε να τοποθετείται τροχονόμος διότι δεν μπορεί να σταθεί στη μέση με αποτέλεσμα λόγω και των πολλών λεωφορείων όσοι κινούνται στην μεσαία και αριστερή λωρίδα της Ακαδημίας να βλέπουν τον σηματοδότη αλλά όχι τον τροχονόμο, ούτε τα οχήματα που ανεβαίνουν από Αμερικής. Εχουν γίνει πολλά ατυχήματα και έχω δει να μαζεύουν μοτοσυκλετιστές σε άσχημη κατάσταση τουλάχιστον 3 φορές (εργάζομαι στο σημείο εκείνο). Στην προηγούμενη διασταύρωση της Ακαδημίας (με την Ομήρου) δεν γίνονται ποτέ ατυχήματα διότι τα οχήματα που κατεβαίνουν την Ομήρου διασχίζουν την Ακαδημίας ερχόμενα από αριστερά και δεν τα κρύβουν οι κλούβες και τα λεωφορεία. Δεν υπάρχει διάταξη που να προβλέπει διακοπή λειτουργίας των σηματοδοτών όμως ο τροχονόμος πρέπει να βρίσκεται στη μέση της διασταύρωσης. Οταν διασταυρώνονται ένας μονόδρομος με τρεις λωρίδες (Ακαδημίας) και ένας άλλος μονόδρομος με μια ουσιαστικά λωρίδα (Αμερικής) αυτό είναι αδύνατον και δεν θα έπρεπε να ρυθμίζει την κυκλοφορία ένας αθέατος τροχονόμος. Συγγνώμη για την μακροσκελή τοποθέτηση αλλά είναι ένα από τα πλέον επικίνδυνα σημεία (διασταυρώσεις) του κέντρου της Αθήνας.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ.

contact