Κάνετε ποδήλατο όταν βρέχει;

53 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
angelos
Απών/απούσα

κάνετε ποδήλατο όταν βρέχει;
υπάρχουν μέτρα για μεγαλύτερη ασφάλεια στο βρεγμένο οδόστρωμα;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξεις
απλά αδιάβροχο φτερά και προσοχή στους δρόμους
υπάρχουν νομίζω βροχολάστιχα αλλά δεν είναι για ελλάδα :D

spirosta
Απών/απούσα

Δύο συμβουλές μόνο.
1)Αν βρέχει αρκετά ή αν βραχούν τα στεφάνια και τα φρένα σου να είσαι λίγο πιο προληπτικός αφού η απόσταση που θα μπορείς να σταματήσεις αυξάνεται. Αυτό ισχύει και για τα καλύτερα τακάκια. Απλά τα καλύτερα είναι σίγουρο ότι θα σταματήσεις ενώ με κάτι σκληρά του κιλού, αν βραχουν θα φτάνει η μανέτα στο τιμόνι και δεν θα σταματα.
2)Προσοχή αν ψιχαλίσει η μόλις έχει βρέξει. Η βρώμα στους δρόμους μαζί με λίγο νεράκι γίνεται μια εξαιρετικη γλίτσα που ίσα να χαιδέψεις αφηρημένος το φρένο θα αγοράσεις οδόστρωμα. Αν βρέχει συνέχεια ή πολύ είναι ακόμη καλύτερα αφού ξεπλένονται οι δρόμοι.

Από εκεί και πέρα ένα αδιάβροχο τζακετ και παντελόνι είναι μια καλή λύση αλλά υπάρχουν πολλές ποιότητες και πολλές τιμές. Αλλά από την ερώτηση σου δεν είναι επι του παρόντος.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

+ μικρότερες ταχύτητες, μικρότερες κλίσεις στις στροφές, ανακλαστικά, φώτα, προσοχή στα πεζοδρόμια επειδή γλυστράνε σα διάολοι.

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Αν εχεις δισκοφρενα (μηχανικα), ή αν εχεις v-brakes?Τι απο τα 2 ειναι καλυτερο για βροχη?Εντελως πληροφοριακα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

v-brake

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Λες οτι ειναι καλυτερα τα βι-μπρεικς??

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

επισης να προσεχετε τις εντονες πεταλιες , ειδικα πανω σε στροφη , που θα σπιναρουν τον (πισω)τροχο και θα σας ριξουν στο πλαι ("φετα" , οπως δηλαδη πεφτει το τυρι φετα οταν το κοβεις !!!). Με μια μικρη ταχυτητα ειναι πολυ πιθανο να την προλαβετε , με το ποδι κατω !
Επίσης , οπως και σε οποιεσδήποτε συνθηκες , (απλα στη βροχη ειναι πιο εντονο) πρωτα παταμε το πισω φρενο και μετα το μπροστινο..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γιατί στην βροχή όσο βρέχονται τα v-brake άλλο τόσο βρέχονται τα δισκόφρενα
που σημαίνει ότι πάνε μία η άλλη
αν σκεφτείς ότι το δισκόφρενο θέλει πιο πολύ δύναμη για να σταματήσει το κάνει ακόμα πιο δύσκολα όταν γλιστράει και το τακάκι πάνε στον δίσκο .
@xtravaktl
όταν βρέχει αν βάλουμε την ίδια δύναμη σε μπροστινό φρενάρισμα θα μας φέρει πιο δύσκολα καπάκι γιατί η μπροστινή ρόδα αντί να κολλήσει στο έδαφος θα γλιστρήσει
αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να πατάμε αλλιώς τα φρένα από ότι είπες εσύ
δλδ πρώτα πισινό και μετά μπροστινό
;D

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Το δισκοφρενο δν θελει περισσοτερη δυναμη για να πιασει!Ειναι αναλογα την ρυθμιση που του εχεις κανει.Τα δικα μου, με μια απαλη κινηση,πιανουν αμεσως!Δν χρειαζεται να ξυσει η μανετα το τιμονι για να πιασει!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@giospi
για να μην κάτσουμε και αλλοιωθούμε σε δύναμης ροπών
θα στο πω απλά
στα δισκόφρενα ποιος δίσκος θέλει λιγότερη δύναμη
ο 160mm ή ο 200mm ????
και γιατί???
αν απαντήσεις σε αυτά θα καταλάβεις γιατί τα v-brake θέλουν λιγότερη δύναμη

και μην μπερδεύεις την διαδρομή που χρειάζεται η μενετά για να φρενάρει με την δύναμη που θέλεις για να φρενάρεις

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Ποιος απο τους 2 χρειαζεται?Δν ξερω!

abyss
Απών/απούσα

Γιατί λες ότι πρώτα πατάς το πισω φρένο και μετά το εμπρός; Γενικά είναι κακή συνήθεια - πατώντας το πίσω πρώτα ο εμπρός τροχός σηκώνεται οπότε μετά το εμπρός φρένο, το οποίο βασικά σταματάει το ποδήλατο, δεν πιάνει τόσο καλά. Στη βροχή που οι αποστάσεις φρεναρίσματος μεγαλώνουν, απλά θα γλυστρήσει η πίσω ρόδα, πάντως το να έρθεις τούμπα πατώντας μόνο το εμπρός είναι ακόμα πιο δύσκολο

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@giospi
δεν σε έπιασα...
explain pls

giospy
Εικόνα giospy
Απών/απούσα

Σορρυ λαθος μου...Εννοω ποιος θελει πιο πολυ δυναμη...Εγω τι δισκους εχω πανω αραγε??Το γραφει καπου?

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

Μαλλον ειναι οπως βολευει τον καθενα..! Παντως πιστευω οτι ειναι πιο ασφαλες(σε ευθυγραμμο ειδικα φρεναρισμα) ενα προοδευτικο φρεναρισμα(εστω γλίστρημα) του πισω τροχου (που ομως θα κοψει μερικα χιλιομετρα ταχυτητας και επειτα του μπροστινου που θα παρει τα πολλα και θα φρεναρει τελικα .Νομιζω το οτι να χασεις το μπροστινο μερος ειναι χειροτερο απο το πισω.(μου θυμιζει λιγο την περιπτωση αναποδου τιμονιου στα πισωκινητα αυτοκινητα , που η αρχικη απωλεια προσφυσης τοποθετει το αυτοκινητο καλυτερα στη στροφη (υπερστροφη) απο το να το πεταξει εξω απο αυτη(υποστροφη).

Σε γενικες γραμμες , κατα το φρεναρισμα το βαρος μεταφερεται μπροστα και οχι πισω (η αδρανεια φερνει το σωμα σου μπροστα) , γεγονος που φορτιζει τον μπροστινο και αποφορτιζει (θα ελαφρύνει) τον πισω αντιστοιχα..

το θεμα ειναι σε καθε περιπτωση να μη φτασεις σε μπλοκαρισμα του τροχου..ειδικα του μπροστινου που θα εχει επιπλεον και το βαρος σου να το πιεζει..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@giospi
εσύ λογικά έχεις 160mm δίσκους
που θέλει πιο πολύ δύναμη από έναν 200mm δίσκο
πόσο μάλλον από το στεφάνι που ειναι περίπου στα 560mm διάμετρο
οι αριθμοί αυτοί είναι διάμετρος του δίσκου

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Διάβασε το πολύ καλό άρθρο του Sheldon
http://sheldonbrown.com/brakturn.html

Το ιδανικό φρενάρισμα γίνεται με το μπροστά φρένο και σε φέρνει ένα κλικ πριν το endo. Δηλαδή ο πίσω τροχός σηκώνεται οριακά και ο μπροστά καρφώνεται στην άσφαλτο. Αυτό είναι το πιο γρήγορο φρενάρισμα και δεν μπορείς να το κάνεις με το πίσω φρένο.

Το πίσω φρένο είναι βοηθητικό για ορισμένες περιπτώσεις.
1. Όταν γλυστράει πολύ ο δρόμος.
2. Όταν έχει πολλές ανωμαλίες και ο μπροστά σηκώνεται στον αέρα
3. Όταν έχεις συνεχόμενη κατάβαση και πρέπει να κρυώνει το μπροστά.

Το να πατάμε και τα 2 μαζί έχει είναι λύση ανάγκης όταν το μπροστινό δεν δουλεύει καλά.

spskark7
Απών/απούσα

πρωσοπικα λετρευω το ποδηλατο με τη βροχη
εχω v-brakes
και φυσικα ενα αδιαβροχο αντιανεμικο!

:zor:
Απών/απούσα

Θεωρώ ότι κάνεις λάθος...
Σαφέστατα και τα V-brakes θέλουν λιγότερη δύναμη, αλλά λόγω κατασκευής τους τα δισκόφρενα αν και θέλουν περισσότερη δύναμη για να φρενάρουν, τελικά ασκείς λιγότερη δύναμη με το χέρι σου... Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει ο μηχανισμός!(ιδιαιτερα άν είναι υδραυλικά...)
Αλλά αυτό που παίζει ουσιαστικό ρόλο είναι τα υλικά τριβής! Οι δίσκοι και τα τακάκια των φρένων κρατάνε λιγότερο νερό και τα τακάκια δεν επιρεάζονται όσο τα V-brakes από νερό, λάσπη, χωμα κλπ, κλπ γιατί καθαρίζουν ευκολότερα και γρηγορότερα... Για αυτό το λόγο όλα τα downhill, free ride ποδήλατα έχουν δισκόφρενα, επιδή οι απαιτήσεις σε φρενάρισμα υπό αυτές τις συνθήκες είναι αυξημένες (Όπως και το βάρος :) ) (Όλα αυτά με την προυπόθεση να είνα σωστά τα δισκόφρενα και όχι της κακιάς ώρας...)
Αντίθετα, σε κούρσες που το βάρος παίζει σημαντικό ρόλο, έχουν V-brakes που είναι ελαφρύτερα, αλλά δεν περνάνε από σκόνη, πέτρες, λάσπη, οπότε μια χαρά δουλεύουν...
Γενικά για ποδήλατο δρόμου ή χρήση δρόμου ένα καλό V-brake κάνει δουλειά και στην βροχή, αλλά για συχνή χρήση βουνού ή και downhill, free-ride, το δισκόφρενο είναι μονόδρομος.

Η άποψη είναι σαν την κωλοτρυπίδα, όλοι έχουν από μία και αυτή είναι η δικία μου :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ (Η άποψη, όχι η κωλοτρυπίδα...:DDDDDDD)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τώρα αν καταφέρεις να μου εξηγήσεις πως γίνετε να θέλουν περισσότερη δύναμη για να φρενάρουν αλλά τελικά ασκείς λιγότερη .....
αν είναι υδραυλικά αλλάζει το θέμα μιας και έχεις υδραυλική υποβοήθηση
γιατί δεν επηρεάζονται τα τακάκια από τα δισκόφρενα ??
έχεις δει βρεγμένα δισκόφρενα να σκούζουνε σαν γουρούνι που το σφάζουν??
η το λες στον αέρα?
στο dh έχουν υδραυλικά δισκόφρενα που όντος θέλουν λιγότερη δύναμη αλλά η σύγκριση ήταν ανάμεσα από μηχανικά και v-brake

γενικότερα αν βουτήξεις το δισκόφρενα μέσα στη λάσπη πας με τα πόδια γιατί δεν επανέρχεται αν κάνεις το ίδιο στο v-brake επανέρχεται αρκεί να μην φας τελείως τα τακάκια
:D

για το τι χρειάζεσαι και τι όχι θέλει πολύ συζήτηση

απλά το σημαντικότερο είναι να έχεις καλοσυντηριμένο το ποδήλατο σου σε δύσκολες περιπτώσεις όπως βροχή και λάσπη
:D
βεβαία καλό ειναι να έχεις και τα κατάλληλα ανταλλακτικά
:D

Mercian
Εικόνα Mercian
Απών/απούσα

Μόλις γύρισα από δίωρη ποδηλασία σε καταρακτώδη βροχή.

Πρώτον το ποδήλατο έχει V-brakes (δεν έχω οδηγήσει με δίσκους). Πέφτει η απόδοση αλλά πατώντας προοδευτικά και τα δύο σταματάω κανονικά. Είτε σε ασφαλτο , είτε σε χώμα , είτε σε κατάβαση με φυτευτές πέτρες.

Δεύτερον για την προστασία του σώματος από το νερό ,έχω αγοράσει μια αδιάβροχη ολόσωμη φόρμα μηχανής (αυτές που μπαίνεις από πάνω) και δεν πήρα μέσα ούτε σταγόνα. Για τα πόδια (από τον αστράγαλο και κάτω) δεν έχω βρει ιδιαίτερα αξιόλογη λύση , αλλά το δουλεύω.Η φόρμα πάντως είναι αρκετά βολική για κάθε καιρό. Είναι και αντιανεμική και άνετη. Μπορείς να φοράς και ότι θες από κάτω. Έχω δοκιμάσει και κουστούμι. :)

Και φυσικά το κεφάλι προστατεύεται από το κράνος. Και τα γάντια βοηθάνε πολύ.

Hercha
Απών/απούσα

Δε ξέρω για εσάς πάντως έγω ένα ζευγάρι γυαλιά τα κρίνω απαραίτητα. Αν σηκώνεις κεφάλι να δεις που βρίσκεσαι η βροχή σε τυφλώνει και μειώνει τα ανακλαστικά σου.
Καλή δουλειά κάνει και ένα καπέλο με μακρύ σκίαστρο (και για να μη με κράξουνε μπαίνει και κάτω από το κράνος)
Και κάτι ακόμα:
Εκ κατασκευής η κουκούλα στο αδιάβροχο μειώνει την πλάγια ορατότητα οπότε θέλει πολύ προσοχή. Αν είσαι άπειρος προτίμησε αδιαβροχα που κλείνουν ΚΑΛΑ ψηλά στο λαιμό και φόρα καπέλο.

ΥΓ. ωραίο θέμα και επίκαιρο

chrisvek
Απών/απούσα

Τα πράγματα είναι απλά...Εγώ για παράδειγμα όταν βγαίνω καμιά φορά με την κούρσα μου(πάρα,μα πάρα πολύ σπάνι)είμαι σχεδόν σίγουρος οτι μια μικρή σαβοθρίτσα θα την αποκτήσω...Αυτά όσον αφορά την κούρσα...Τώρα όσον αφορά τα mtb νομίζω οτι εκέι πια είναι δικό σου θέμα.Πρέπει να ξέρεις πόσο καλός ποδηλάτης είσαι,όπως επίσης και τι κρατήματα έχει το ποδήλατο σου...
Αυτά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..να γνωριζεις οτι εκεινη η ωρα δεν ειναι η καταλληλη για οποιαδηποτε δέηση [σταυροκοπηματα , κομποσχοινια , αναγνωση κορανιου , γονατισμα , καντιλι (το κατεβασμα των επιτρεπεται), θυσιες , υμνοι κ.τ.λ.] τα χερια στο τιμονι !!!!

(μπου)χαχαχαα

ride first , beg for mercy later !!!

stef
Απών/απούσα

μια ερωτηση για το φρεναρισμα.

όσες φορές φρέναρα με πίσω φρένα σε βρεγμένο οδόστρωμα, μέτρησα σαβούρα (ή έφτασα πολύ κοντά αλλά τη γλύτωσα)!! φαντάζομαι καταλάβατε το πως... απο τότε και μετά έχω καταλήξει στο να χρησιμοποιώ το μπροστά φρένο, σιγά και προοδευτικά βέβαια δε μιλάμε για μεγάλες ταχύτητες.

γενικά πως φρενάρουμε ? ? ?

ισως να ακούγεται χαζή η ερώτηση, αλλα είναι σημαντικό τώρα που αρχίζουν οι βροχές!

AfloEydK
Απών/απούσα

τι λετε βρε παλικαρια θα τρελαθω
ειναι εγκλημα να φρεναρεις με μπροστινο γενικα και ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ

οπως ειναι γνωστο φρεναροντας διατηρειται η ορμη της μαζας που στην περιπτωση αυτη μαζα ειναι το ποδηλατο και ποδηλατης

εαν η πεδιση εφαρμοστει στον μπροστινο τροχο μονο λογω μη καταμερισμου δυναμης πεδισης (στην περιπτωση που εφαρμοζονταν στους δυο τροχους)θα εχουμε ολο το φορτιο (συνολικο βαρος)στο σημειο εφαρμογης της,ετσι εξηγειται η ανυψωση του πισω τροχου.
θεωρητικα για ταχυτητες εως 50km/h περιπου και αν ο αναβατης δεν αλλαξει την νοητικη διευθυνση ορμης της μαζας αυτο ειναι το πιο αγριο φρεναρισμα

ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ στην περιπτωση μικρης προσφυσης λογω βροχης και ειδικοτερα μικρης επιφανειας εφαρμογης ελαστικου στο εδαφος πχ κουρσες, treking
οι δυναμεις που θα ασκηθουν στον εμπρος τροχο θα ειναι τετοιες που κατα μεγαλη πιθανοτητα να το οδηγησει εκτος νοητικης διευθυνσης με αποτελεσμα βεβαια
Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΔΩΜΕΝΗ

οποτε θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον τροπο που πρωτεινει ο κωστας (xtravaganzagold)

ebersi
Εικόνα ebersi
Απών/απούσα
  • Πρώτα πίσω και μετά μπροστινό
  • Μπροστινό φρένο ισοδυναμεί με σαβούρδα, διότι κανείς δεν έχει την ψυχραιμία να πατήσει σταδιακά το μπροστινό φρενο σε περίπτωση κινδύνου. Εγώ κρατάω πάντα το πίσω φρένο στο χέρι μου. Αμέσως μόλις χρειαστεί να σταματήσω πατάω πίσω φρένο και αμέσως μετά μπροστινό, αλλά ποτέ το ανάποδο. Αυτό ισχύει και σε στεγνό δρόμο
  • Επίσης για τη βροχή, ένα χρήσιμο αξεσουάρ είναι το καπέλο. Παράξενο μεν αλλά αποτελεσματικό δε. Προστατεύει τα μάτια απο τις σταγόνες. Αντίθετα, σπάνια φοράω κουκούλα διότι εμποδίζει το οπτικό μου πεδίο.
  • Εννοείται πως δεν περνάμε απο νερά με βάθος μεγαλύτερο των 5-10εκ διότι, εκτός του ότι κρύβουν λακούβες, φρεάτια κλπ, μπορεί και να μας κοπεί η φόρα και να χρειαστεί να πλατσουρήσουμε στα νερά για να σπρώξουμε.
  • Επίσης προσέχουμε ώστε τα αμάξια που μας προσπερνούν να μην έχουν νερά εκείνη τη στιγμή. (Προφανώς θα έπρεπε να το κάνουν οι οδηγοί αλλά... @$%&... λογοκρισία)
  • Δείτε επίσης και τις φωτογραφίες απο Βρεγμένες Ποδηλάτες στο http://www.podilates.gr/?q=node/180
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Βρείτε μια ευθεία, πάρτε φόρα και πατήστε πίσω φρένο όσο πιο γερά μπορείτε.
Κάντε το ίδιο πράγμα με το μπροστινό και μετρήστε τις αποστάσεις και το πόσο κουνήθηκε το ποδήλατο. Αν ξέρεις να φρενάρεις τότε στην περίπτωση του μπροστά φρένου το ποδήλατο θα σηκώσει λίγο την πίσω ρόδα και θα σταματήσει άμεσα. Σην περίπτωση του πίσω φρένου το ποδήλατο θα αρχίσει να γράφει με το πίσω μέρος και κάποια στιγμή θα σταματήσει.

Σε βρεγμένο στην Ελλάδα θέλει γενικότερα προσοχή καθώς οι δρόμοι μας είναι παγοδρόμια και δεν έχουν πρόσφυση. Αυτό σημαίνει ότι φρενάρεις όσο είσαι στην ευθεία και όχι μέσα στη στροφή.

Κάντε ότι σας βολεύει απλά αν φρενάρετε με το πίσω τότε να υπολογίζετε μεγαλύτερη απόσταση.

Κώστας
Απών/απούσα

Οταν βρέχει, είτε ημέρα είτε (ακόμη περισσότερο κατά τη νύχτα) οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν βλέπουν τους άλλους χρήστες της οδού (ποδηλάτες, πεζούς, μοτοσυκλετιστές κτλ) για τους εξής λόγους:
1. συνήθως όταν βρέχει έχει συννεφιά και η φωτεινότητα είναι χαμηλή
2. η βροχή που πεφτει πάνω στο παρμπριζ "θολώνει" την εικόνα που βλέπει ο οδηγός του οχήματος
3. μερικές φορές όταν βρέχει σχηματίζεται στο εσωερικό του οχήματος αυξημένη υγρασία που νωτίζει τα τζάμια, και δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τον οδηγό
4. το νερό της βροχής κάνει τα συνηθισμένα ρούχα του ποδηλάτη (παντελόνι, μπουφάν, παπούτσια) να φαίνονται περισσότερα σκούρα και λιγότερο ευδιάκριτα από όσο θα ήταν αν δεν ήταν βρεγμένα (παρατηρήστε πώς, μία σταγόνα νερού που πέφτει σε ένα ύφασμα, φαίνεται σαν σκούρη κηλίδα)

Για τους λόγους αυτούς, είναι καλό να φοράμε ρουχισμό με έντονα χρώματα, ή άκόμη καλύτερο γιλέκο με αντανακλαστικά στοιχεία. Για να φαινόμαστε και να μας βλέπουν έγκαιρα.

ChriSon
Απών/απούσα

Πολύ το φιλοσοφείτε το θέμα,βασικά ίσως τα σκεφτόμουν και εγώ έτσι όταν πειραματιζόμουν με το ποδήλατο απο μικρός.ήμουν άτομο του πειράματος και του αποτελέσματος, όχι της σκέψης και του αποτελέσματος.Όταν ήμουν μικρότερος χρησιμοποίησα σε μερικές λάθος στιγμέσ το μπροστινό φρένο(καθως εστριβα πχ) και έτσι έμαθα πότε να μην πατάω το μπροστινό...

έχω ένα mountain bike carrera εδω και 13 χρονια νομίζω το συντηρούσα συνεχώς και σε οποιαδήποτε κατάσταση με έβγαζε ασπροπρόσωπο.Πρώτα πρέπει να μάθετε να κρατάτε την ισοροπία σας οταν κοκαλώνει η πίσω ρόδα και πάει σαν τον διάολο.Δοκιμάστε μόνοι σας,πατήστε φρένο και προσπαθήστε να την κατευθύνετε,κάθε μήνα άλλαζα λάστιχο γιατι έπερνα έτσι τις στροφές με μπαντιες.

το σημαντικότερο στη βροχή είναι τα λάστιχα, και συγκεκριμένα το μπροστινό.μην πέρνετε τα λάστιχα των 5 ευρώ(εχω πολύ καιρο να αγοράσω και δεν ξέρω τιμές τωρα).Το μπροστινό μου το πήρα 25 σκληρό λάστιχο επίπεδο με μερικές αβλακώσεις,σαν αυτά που έχουν οι μηχανές.
1)δεν πετάει το νερό πάνω μου
2)δεν κολάει στον δρόμο οταν πατήσεις φρένο με αποτέλεσμα να κάνεις κολοτούμπα αλλα ούτε σέρνεται σαν διάολος.
3)θα πρέπει να πειραματιστείτε λιγο ωστε ακόμα και εαν μπλοκάρετε τον μπροστινο τροχό και αρχίσει να γλιστράει δεν θα πέσετε.