ΚΟΚ - Δίπλωμα οδήγησης ποδηλάτου - Νοοτροπία

47 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
onikolis
Απών/απούσα

Σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα γιατί έχω απορίες και θέλω να ακούσω απόψεις .

1ο θέμα : Τελικά ο ΚΩΚ υποχρεώνει τον ποδηλάτη να έχει άδεια οδήγησης ; Απ' όσα διάβασα νομίζω πως όχι . Πιστεύετε πως είναι λάθος αυτό ; Προσωπικά πιστεύω πως είναι μεγάλο λάθος κι έχει μετέπειτα επίπτωση στη νοοτροπία μας στους δρόμους . Η άναρχη ποδηλάτηση , δίνει γερές βάσεις για άναρχη οδήγηση μηχανής και αυτοκινήτου .

2ο θέμα : Στον ΚΩΚ ( που μπορείτε να τον βρείτε εδώ http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf ) αναφέρεται η λέξη ποδήλατο μόλις 4-5 φορές . Η μία απο αυτές :

Άρθρo 59
Tρoχoπέδηση πoδηλάτων
1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με δύo συστήματα
τρoχoπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τoυς, άμεσης και απoτελεσματικής ενέρ-
γειας, εκ των oπoίων τo μεν ένα θα επενεργεί στo μπρoστινό, τo δε άλλo στoν
πίσω τρoχό.

2. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί ποδήλατο,
που δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα τροχοπέδησης, το οποίο να λειτουργεί
σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο αυτό, τιμωρείται με διοικητικό πρόστι-
μο σαράντα (40,00) ευρώ.

Σύμφωνα με την παράγραφο 1. και την παράγραφο 2, του Άρθρου 59 είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε κάθε μέρα 40,00€ πρόστιμο .

Έχετε δει πιο εκτός τόπου και χρόνου άρθρο ; Υπάρχουνε τέτοια ποδήλατα , σε οποιοδήποτε μέρος της γης ; Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι εννοεί ο ΚΩΚ ; Έχω μείνει άφωνος έως και μαλάκας ύψιστος με αυτά που διαβάζω .

Περιμένω λοιπόν τις απόψεις σας .
Πιστεύετε ότι πρέπει να βγάζουμε δίπλωμα πριν οδηγήσουμε ποδήλατο στο δρόμο ; Είναι τα μικρά παιδιά να καταλάβουνε ένα φανάρι , έναν τροχονόμο ; (μόνο αστική κυκλοφορία για τα παιδιά και ειδικές πίστες είναι η άποψή μου) Θεωρείτε ότι είναι ασφαλή τα παιδιά -κι οι υπόλοιποι οδηγοί- όταν στους δρόμους κυκλοφορούνε παιδιά εντελώς άναρχα ;
Πιστεύετε ότι μας επηρεάζει σαν οδηγούς αυτοκινούμενων οχημάτων η μη έκδοση διπλώματος ;
Πιστεύετε ότι ο ΚΩΚ θα έπρεπε να είναι πολύ πιο συγκεκριμένος για τα ποδήλατα και πιο αναλυτικός ; Είναι μήπως εκτός τόπου και χρόνου στο θέμα των ποδηλάτων ;

STOP

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

1. Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Από τα αρχικά του βγαίνει το ΚΟΚ. Όχι ΚΩΚ...

2. Τί το παράξενο βρίσκεις στο συγκεκριμένο Αρθρο? Λέει ότι τα ποδήλατα πρέπει να έχουν δύο φρένα. Ένα στον μπροστινό τροχό και ένα στον πίσω.

3. Είδαμε και τους οδηγούς αυτοκινήτων και κάποιους οδηγούς Μοτοσυκλετών που έχουν Δίπλωμα Οδήγησης...Υποδείγματα Οδηγικής Συμπεριφοράς!!!

4. Ρε μπας και μας κάνεις πλάκα???

onikolis
Απών/απούσα

Χαχαχα ! Στο google όταν το έγραφα έκανα ακριβώς την ίδια σκέψη . Κώδικας Οδικής κυκλοφορίας . Αλλά μου ξεφεύγει πάντα από τον κώδικα .

Μάλλον τα λάθη είναι από κούραση , πήγα να διαβάσω για υποχρεώσεις ποδηλάτη - δίπλωμα κλπ . .. βρήκα το τίποτα ... βρήκα αυτό για την τροχοπέδηση .... τώρα πως το παρερμήνευσα άσ' το . Τροχοπέδη -> πενταλ ... ότι να' ναι ..... Είμαι άθλιος . Τέλος πάντων.

Για το δίπλωμα δε δουλεύω , πραγματικά τα πιστεύω . Μακάρι να μπορούσα να κάνω edit .

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

ΚΩΚ

μην τα τυλίγετε, θα τα φάω εδώ

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

ισως δεν χρειαζεται να εχουμε διπλωμα αλλα ειναι πολυ σημαντικο για τη σωματικη ασφαλεια ολων μας να γνωριζουμε τις προτεραιοτητες και τα σηματα του δρομου απο τη στιγμη που κυκλοφορουμε σε αυτους.
Ιδιαιτερα στα σημεια οπου παιζουν προτεραιοτητες απο δεξια και stop,ειναι μεγαλο ρισκο το να περνας χωρις να γνωριζεις αν 'προηγεισαι' εσυ ή ο αλλος,ο οποιος μπορει να διεκδικησει ή να θεωρησει φυσικη την προτεραιοτητα του και συ να βρεθεις οριζοντιως.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

με την προλαλήσασα, η γνώση των κανόνων του ΚοΚ είναι πολύ χρήσιμη, όμως περισσότερο χρήσιμο είναι να γνωρίζεις την πραγματικότητα των δρόμων της Ελλάδας, η οποία συνήθως απέχει από την θεωρία. Έτσι όποιος οδηγεί συνήθως και άλλα οχήματα εκτός του ποδηλάτου έχει περισσότερες πιθανότητες να αποφύγει ένα ατύχημα.

Όσο για τον ΚΩΚ, λογικά έτσι θα έπρεπε να γράφεται: Κώδικας Ωδικής Κυκλοφορίας (μπελκάντο, σολφέζ κ.τ.λ.) ( onikolis, νο οφένς...)

onikolis
Απών/απούσα

Xαχα ! Δε με προσβάλετε χώστε τα αρκεί να μην είναι με αγένεια . Είναι ό,τι χειρότερο έχω γράψει ,μάλλον από την κούραση . Έχει πολύ πλάκα όμως .

Το Κωκ είναι λάθος που πάντα μου ξεφεύγει

το τροχοπέδηση όμως είναι επικό ... αν και θα μπορούσε να είναι λεπτότατο χιούμορ . Ευχαριστώ για την κατανόησή σας . Κάτω ο ΚΩΚ!

.
.
.
Η ουσία όμως είναι : Υπάρχει μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής που να γίνεται σοβαρά ; ή είναι ακόμα στο στάδιο "μία επίσκεψη στο πάρκο οδικής αγωγής στο δημοτικό και μία στο γυμνάσιο" κι όλα καλά όλα ωραία ;
Πιστεύω ότι τα παιδιά παίρνουνε το ποδήλατο και βουρ στους δρόμους . Αυτό βλέπω . Κάτι πρέπει να γίνει . Πότε ; Πως ;
Γιατί να μη γίνονται συνεχή παιχνίδια γύρω από την κυκλοφοριακή αγωγή και συνεχή τεστάκια σε κάθε τάξη κάθε μήνα -> κι αν δεν περάσουνε τα τεστάκια , τέρμα το ποδήλατο για το μήνα αυτό . Μέχρι τα παιδάκια να μάθουνε . Δεν ξέρω , δεν είμαι ειδικός απλώς ηλίθιες σκέψεις κάνω .

κωκωκωκωκωκωκωκωωωωω

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Το κωκωκωκωκωκωκωκωωωωω γράφεται με όμικρον

spirosta
Απών/απούσα

επειδή νομίζω ότι ακόμη δεν έχεις καταλάβει την λέξη:
τροχοπέδηση = τροχός + πέδηση
δηλαδή φρενάρισμα του τροχού. Απλά με λίγο πιο "επιστημονικούς όρους"

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

tkant wrote:
Το κωκωκωκωκωκωκωκωωωωω γράφεται με όμικρον

Με ωμέγα γράφεται!!!
Κωκωκωκωκωκωκώστααααααααααα.....μη ξεξεξεξεξεχάσεις τα Κωκωκωκωκωκωκ!!!!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Σωστός ο Κωκωκωκωκωστής !!

u13148
Εικόνα u13148
Απών/απούσα

καλημερα
3.30 ξημερωματα προηγουμενου σαββατου, επιστροφη απο τον γυρο της ναξου. το ποδηλατο φορτωμενο οσο δεν παει αλλο. τα φωτα του αναμμενα, εγω με το κρανος και τα γαντια. χαμηλη ταχυτητα λογω βαρους. στριβω αριστερα να παρω την Θησεως. ειναι πιο ησυχη απο την Λ.Συγγρου.
στη στροφη επανω εχει μπλοκο για αλκοολτεστ.
αστυνομικος μου κανει σημα με τον φακο της να σταματησω. σταματαω δεξια, διπλα στο πεζοδρομιο. μπροστα 3-4 αυτοκινητα με τους οδηγους να δινουν στοιχεια, να φυσανε κλπ
- παρακαλω βγαλτε το κρανος σας, μου λεει η αστυνομικος αφου με χαιρετησε ευγενικα.
μεχρι να βγαλω το κρανος, πλησιαζει συναδελφος της.
- τι κανεις ; την ρωταει.
- .......
- τι διπλωμα θα του ζητησεις ; τι αδεια κυκλοφοριας θα του ζητησεις ;
και γυρνωντας προς εμενα
- μπορειτε να πηγαινετε κυριε, συγγνωμη και καλημερα σας
εβαλα το κρανος κι εφυγα
χωρις σχολια.....

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Αν την άφηνε η συνάδελφός της θα σου έκοβε και κλήση επειδή δε φορούσες ζώνη.

Πέρα όμως από το κωμικοτραγικό της υπόθεσης ο Νικόλας έχει δίκιο στο εξής:
Φανταστείτε ένα παιδί που παίρνει το ποδήλατο και κόβει βόλτες και δεν γνωρίζει τα βασικά από τον ΚΩΚ. Αυτό σημαίνει θεωρητικά ότι δεν γνωρίζει ότι αυτός που έρχεται από δεξιά έχει προτεραιότητα. Αν τύχει και παραχωρεί πάντα προτεραιότητα στους άλλους, έχει καλώς. Εάν όμως νομίζει ότι επειδή ο δικός του ο δρόμος είναι πιο φαρδύς, έχει αυτός προτεραιότητα ή αν τυχαίνει να έχει γενικά μία τέτοια αντίληψη για το πως κυκλοφορούν στο δρόμο, τότε υπάρχει πρόβλημα.
Ίσως το παιδί του παραδείγματος μας κάποια στιγμή να πάψει να είναι παιδί και, εκτός από το να κόβει βόλτες στη γειτονιά, να αρχίσει να πηγαίνει και στη δουλειά του με το ποδήλατο ενώ να ένα δίπλωμα οδήγησης αυτ/του η μοτοσυκλέτας τον αφήνει παντελώς αδιάφορο. Έναν τέτοιο ξέρω στα σαράντα χρόνια που ζω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι. Μπορεί κάποια στιγμή οι μη έχοντες δίπλωμα οδήγησης να πολλαπλασιαστούν.
Υπάρχει δηλαδή ένα πραγματικό κενό που θέλει εξέταση.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Οι προτάσεις μας για την αναθεώρηση του ΚΟΚ τον Γενάρη του 2007, δυστυχώς σχεδόν τίποτα δεν ενσωματώθηκε.
http://podilates.gr/KOK/protaseis/arthra
Το ότι το ποδήλατο έχει από κατασκευής φρένα μπροστά πίσω δεν σημαίνει ότι δεν το ζητάει ο ΚΟΚ. Αν εσύ το ξηλώσεις ή διαλυθεί και δεν το φτιάξεις; Αν είσαι ΦΙΞάκιας και έχεις μόνο ανάποδο πετάλι;

Γενικά επειδή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια (βασιζόμαστε σε αυτά που λέει το ελληνικό κράτος) θα περάσει το μάθημα της οδικής ασφάλειας στα σχολεία, αυτό είναι πολύ πιο βασικό από τα μας ζητάνε πόσα ευρώ για παράσταση για δίπλωμα.

onikolis
Απών/απούσα

spirosta wrote:
επειδή νομίζω ότι ακόμη δεν έχεις καταλάβει την λέξη:
τροχοπέδηση = τροχός + πέδηση
δηλαδή φρενάρισμα του τροχού. Απλά με λίγο πιο "επιστημονικούς όρους"

Νομίζω πως γίνεσαι εσύ ο αστείος τώρα ... χαχαχα ... είπαμε ένα λάθος έκανα δεν είμαι τόσο βλάκας ...... χαχαχαχαχα

onikolis
Απών/απούσα

Αυτό που λέει ο u13148 είναι ανήκουστο αν και θα έπρεπε να εφαρμόζεται . Από την άλλη ζητάει να οδηγεί νηφάλιος ένασ πολίτης , που σύμφωνα με τον ΚΟΚ -ΚΩΚ αν σε κάποιους αρέσει- δεν χρειάζεται κανενός τύπου άδεια για να οδηγήσει . Δεν είναι γελοίο ;

Εγώ παιδιά μεγάλωσα επαρχία και αν και είμαι του 86 , είμαι από της παλαιάς κοπής παιδιά . Μαζευόμασταν στη γειτονιά ομαδικά. Αυτό σημαίνει ότι κάποια απογεύματα μαζευόμασταν με τα ποδήλατα και πιάναμε καμιά 10αριά μέτρα του δρόμου και στα 2 ρεύματα . Εντελώς άναρχα . Ήτανε ένα παιχνίδι . Ο ένας έκανε σούζα , κανα 2 τον κοιτούσανε , 2 άλλοι χτυπούσανε τις μπροστινές ρόδες των ποδηλάτων μεταξύ τους , άλλος είχε φέρει τα καινούρια κέρατα και τα περνούσε στο τιμόνι , άλλος έφτιαχνε την αλυσίδα κλπ κλπ κλπ . Πιάναμε όλο το δρόμο . Και πραγματικά τόσες και τόσες φορές κάποιος έπαιρνε στροφή κι εμείς τον γράφαμε στα @@ μας . Αν τύχαινε κι έτρεχε μία φορά θα το θυμόμασταν καλά .

Αυτό συνεχίστηκε και με τα μηχανάκια . Κλασικές γραφικές εικόνες κάγκουρα που κάνεις σούζα κι οι υπόλοιποι κοιτάνε με 7-8 μηχανάκια παρκαρισμένα δίπλα στη στροφή και γενικά μία κατάσταση ότι να'ναι .

Ως οδηγοί , οι της πόλης μου είναι απίθανοι . Δεν ελέγχουν τίποτα . Δεν εννοώ για χειρισμό αμαξιού . Απλώς δεν ελέγχουν πριν ανοίξουν την πόρτα (όχι για ποδήλατο δεν ελέγχουν αλλά για αυτοκίνητο πολλοί) , δεν βγάζουνε φλας , δεν , δεν ,δεν .

Προσωπικά , βλέπω μία εξέλιξη που είναι τραγική . Ξεκινάς τις άναρχες βόλτες με το ποδήλατο και καταλήγεις ένας γελοίος οδηγός στους δρόμους , ένας δημόσιος κίνδυνος.

Έβαλα και το παράδειγμα λοιπόν για να πω με βάση τις εμπειρίες μου πως εννοώ αυτό που λέω .

Το άλλο που πρέπει να σκεφτούμε είναι πόσος κίνδυνος υπάρχει την ίδια τη στιγμή που συμβαίνει κάτι . Δλδ. όσο τα παιδιά "παίζουνε" στους δρόμους έτσι άναρχα και μαθαίνουνε ότι ένα όχημα είναι μέρος αυτού του παιχνιδιού και το επαναλαμβάνουνε κάθε μέρα , ε δεν τους βγαίνει σε καλό. Να πάθεις ατύχημα στην παιδική σου ηλικία είναι τραγικό και πολλά παιδάκια τα παθαίνουνε αυτά ... αν κι οι παλιές εποχές που τα παιδάκια παίζανε στους δρόμους , τα λιβάδια και τα πάρκα έχουνε περάσει .

Υ.Γ. : Γνωστός μου , στα 16 , τράκαρε κάτω από το σπίτι μου με το μηχανάκι . Έπεσε πάνω σε παρμπρίζ αυτοκινήτου κι έσπασε το τύμπανό του . Έκανε καιρό να επανέλθει , ενώ η διάσειση ήτανε ισχυρή . Στα 21 του , με αυτοκίνητο πλέον , έτρεχε σε επαρχιακό δρόμο , πάρα πολύ , έχοντας μέσα την αδερφή του και τον κολλητό του . Έχασε τον έλεγχο . Αποτέλεσμα , έμεινε ανάπηρος .
Υ.Γ. 2 : Γκρρρρρρρρρρρρρρ !

vang
Απών/απούσα

...και βγεί στον δρόμο, θα περπατήσει να πάει στο σχολείο, στο σπίτι του συμαθητή, στο συνοικιακό γήπεδο...

Όποιος βγαίνει στόν δρόμο ΠΡΕΠΕΙ να έχει κυκλοφοριακή αγωγή. Κατ΄ αρχάς για την δική του ασφάλεια και αργότερα πού θα οδηγεί μηχανοκίνητα, εν δυνάμει φονικές μηχανές, θα πρέπει την αγωγή αυτή να την πιστοποιήσει η πολιτεία (δίπλωμα), προκειμένου να προφυλάξει το σύνολο των πολιτών από ανεύθυνους...

Η αρχική κυκλοφοριακή αγωγή ανήκει λοιπόν στην ευθύνη της οικογένειας και θα ήταν πολύ χρήσιμο, όπως αναφέρεται κάπου, στο δημοτικό και στο γυμνάσιο να γίνονται δομημένα και εξεταστέα μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής, ενταγμένα στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Δέν βλέπω γιατί το βιβλιαράκι τών σημάτων να μήν αποτελεί μάθημα στα σχολεία.
Και ένα βιβλιαράκι πρώτων βοηθειών με την ανάλογη εκπαίδευση θα ήταν πολύ χρήσιμο...
Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο νήμα...

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

onikolis wrote:
Άρθρo 59
Tρoχoπέδηση πoδηλάτων
1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με δύo συστήματα
τρoχoπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τoυς, άμεσης και απoτελεσματικής ενέρ-
γειας, εκ των oπoίων τo μεν ένα θα επενεργεί στo μπρoστινό, τo δε άλλo στoν
πίσω τρoχό.

Σύμφωνα με την παράγραφο 1. και την παράγραφο 2, του Άρθρου 59 είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε κάθε μέρα 40,00€ πρόστιμο.

Και όμως, σύμφωνα με τον ΚΟΚ όσοι κυκλοφορούν με fixed, που στη καλύτερη έχουν μόνο ένα φρένο, θα πρέπει να πληρώνουν 40€ κάθε φορά που βγαίνουν στο δρόμο!
Αλληλούια αδέρφια... βρέθηκε τρόπος να χρηματοδοτηθούν τα άδεια ταμεία του κράτους!

vang
Απών/απούσα

Nayarxos wrote:
onikolis wrote:
Άρθρo 59
Tρoχoπέδηση πoδηλάτων
1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με δύo συστήματα
τρoχoπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τoυς, άμεσης και απoτελεσματικής ενέρ-
γειας, εκ των oπoίων τo μεν ένα θα επενεργεί στo μπρoστινό, τo δε άλλo στoν
πίσω τρoχό.

Σύμφωνα με την παράγραφο 1. και την παράγραφο 2, του Άρθρου 59 είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε κάθε μέρα 40,00€ πρόστιμο.

Και όμως, σύμφωνα με τον ΚΟΚ όσοι κυκλοφορούν με fixed, που στη καλύτερη έχουν μόνο ένα φρένο, θα πρέπει να πληρώνουν 40€ κάθε φορά που βγαίνουν στο δρόμο!
Αλληλούια αδέρφια... βρέθηκε τρόπος να χρηματοδοτηθούν τα άδεια ταμεία του κράτους!

To fix έχει σύστημα πεδήσεως πίσω ανάλογο της κόντρας!
Άρα ΔΕΝ είναι παράνομο

Colorado MTB
Εικόνα Colorado MTB
Απών/απούσα

Διαβασα μονο τον τιτλο τπτ αλλο. Δεν συμφωνω με αυτο το οποιο σκεπτεστε. Απλα στα μικρα παιδια (αυτα τα οποια θα παιρνουν το ποδηλατο μονα τους για βολτα εξω απο ελεγχομενο χωρο) μια ενημερωση-επιτηρηση ωστε:
Να μην πεταγονται χωρις να ελεγχουν τις διασταυρωσεις.
Πως να κινουνται στο δρομο να δινουν προσοχη σε πεζους και αυτοκινητα.
κλπ. κλπ. κλπ.
Αλλα ξερετε και κατι αλλο φιλοι, οταν ο ανθρωπος ειναι ζωο στην οδηγηση με το αυτοκινητο, με τη μηχανη εεεε!!! Μαντεψτε τι θα ειναι και με το ποδηλατο;;;
Και επι της ευκαιριας (πειτε με και περιεργο) το ποδηλατο οσο και σε μερικους να σας φαινεται παιχνιδι δεν ειναι. Μπορει να τραυματιστης σοβαρα. Για αυτο εχεται τα ματια σας 14 και 24 και τα αυτια σας τεντωμενα και γενικα να ειμαστε ξυπνοι οταν οδηγαμε (απο πατινι μεχρι αεροπλανο), γιατι οσες αδεις οδηγησης να εχεται αν δεν κανετε τα παραπανω και ταυτοχρονα να οδηγατε αμυντικα θα ειστε ολο παραπονα και μουρτζουφλια.

Τα ειπα και ηρεμησα.

Υ.Γ 1 αα! και στα παραπανω δεν περιλαμβανεται ο παραγοντας γκαντεμια!!

Υ.Γ 2 Ακομη ρε παιδια ολοι εχουμε ερωτησεις και οποιος δεν ρωταει μενει με την απορια αλλα αυτο που κανουν μερικοι στο φορουμ ειναι κουραστικο. Πρωτα αποκτηστε μια γενικη-σφαιρικη αποψη για ενα θεμα διαβαστε για τυχον απαντησεις που εχουν δοθει και υστερα απευθυνετε ερωτησεις στις οποιες εχετε αποριες. Δεν μιλαω για τις περιπτωσεις που λεμε κουβεντα να γινεται...!

Lathan Devers
Εικόνα Lathan Devers
Απών/απούσα

Οπότε το fixed χωρίς μπροστινό φρένο είναι παράνομο.

kynhgos77
Απών/απούσα

Lathan Devers wrote:
Οπότε το fixed χωρίς μπροστινό φρένο είναι παράνομο.

Ε φυσικο δεν ειναι?

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Λοιπόν ακούστε:
Υπάρχει ένας νόμος προ του 1920, ο οποίος λέει ότι και το ποδήλατο πρέπει να έχει πινακίδες, και ο οδηγός δίπλωμα οδήγησης. Φυσικά, αυτόν τον νόμο (ο οποίος όπως και οι περισσότεροι της εποχής του, ισχύει κανονικότατα) δεν τον ξέρει ούτε καν η τροχαία. Αυτό μου το είχαν πει πριν πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι όμως κάποια άλλη λεπτομέρεια.
Από εκεί και πέρα τώρα, η αλήθεια είναι ότι το ερώτημα για το δίπλωμα με απασχολούσε απο την πρώτη στιγμή που πήρα το ποδηλατό μου, καθώς δεν έχω ιδέα απο οδήγηση, και όσων αφορά τις πινακίδες ξέρω τα βασικά που έχω μάθει μόνη μου σαν συνοδηγός σε αμάξι. Αυτό σημαίνει πως όταν βγαίνω στον δρόμο αισθάνομαι πολύ μεγάλη ανασφάλεια, και προσπαθώ να ανεβαίνω όσο περισσότερο μπορώ στα πεζοδρόμια για να μην προκαλέσω κάποιο ατύχημα.

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε για τη μείωση και μόνον των ατυχημάτων όχι μόνο το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής να είναι υποχρεωτικό στα σχολεία (όπως πολύ σωστά είπε ο Vang) και όποιος δεν το περνάει να μην παίρνει απολυτήριο (να μένει αγράμματος και να του αφαιρείται η υπηκοότητα, η ιθαγένεια και λοιπά..να ρίχνεται στον Καιάδα...κάποια στιγμή πρέπει να ξανανοίξουνε το άνοιγμα στην Λακωνία γιατί δεν πάει άλλο), αλλά επιπλέον όποιος δεν γνωρίζει πως πρέπει να παρέχει πρωτεραιότητες σε αναπήρους, πεζούς και ποδήλατα, να μην έχει δυνατότητα να παίρνει δίπλωμα μηχανής ή αυτοκινήτου. Τότε μόνο υπάρχει κάποια πιθανότητα να κλείσουν τα σφαγεία των Εθνικών δρόμων κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα και να πάψουμε να θρηνούμε αθώα θύματα σε εθνικούς δρόμους, πεζοδρόμους κλπ, αλλά επειδή δεν υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο, αφού κανένας σχεδόν δεν θα μπορεί να οδηγήσει πια αμάξι (γιατί όλοι σχεδόν θα κόβονται, ακόμη κι ο μ.λ΄..ς ο Πρωθυπουργός - αφού μόνο 3.500 με 4.500 στα 10.000.000 θα μπορούν να οδηγήσουν ποδήλατο ), τι θα τα κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαιάδες τα πορνομάγαζά τους; Θα τα κλείσουν; Αμ δε! Γι αυτό θα παραμείνουμε κάφροι που θα παίρνουμε δίπλωμα ταχυδρομικά κι όποιον πάρει ο Χάρος (ανάλογα με το μέγεθος του αμαξώματος). Για να πουλάνε (σε βάρος της υγείας μας και της ζωής μας) τις πνευμονοσκοτώστρες της καγκουρεπιτάχυνσης οι κάθε λογής αισχροκερδείς βενζινολεχρίτες

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

@ A little biker
Πληροφοριακα,το διπλωμα για οδηγηση ποδηλατου, νομιζω δεν υπηρξε ποτε. Υπηρχε και υπαρχει διπλωμα οδηγησης ΜΟΤΟ-ποδηλατου, που ειναι διαφορετικο πραγμα.
Η αδεια κυκλοφοριας ποδηλατου(και οι πινακιδες κυκλοφοριας), ηταν (θεωρητικα) υποχρεωτικη μεχρι την τελευταια αναθεωρηση του ΚΟΚ, οποτε και καταργηθηκε, μετα απο προταση που υπεβαλαν οι "Ποδηλατ-ισσ-ες".

Colorado MTB
Εικόνα Colorado MTB
Απών/απούσα

A little biker... wrote:
Λοιπόν ακούστε:
Υπάρχει ένας νόμος προ του 1920, ο οποίος λέει ότι και το ποδήλατο πρέπει να έχει πινακίδες, και ο οδηγός δίπλωμα οδήγησης. Φυσικά, αυτόν τον νόμο (ο οποίος όπως και οι περισσότεροι της εποχής του, ισχύει κανονικότατα) δεν τον ξέρει ούτε καν η τροχαία. Αυτό μου το είχαν πει πριν πολλά χρόνια, δεν θυμάμαι όμως κάποια άλλη λεπτομέρεια.
Από εκεί και πέρα τώρα, η αλήθεια είναι ότι το ερώτημα για το δίπλωμα με απασχολούσε απο την πρώτη στιγμή που πήρα το ποδηλατό μου, καθώς δεν έχω ιδέα απο οδήγηση, και όσων αφορά τις πινακίδες ξέρω τα βασικά που έχω μάθει μόνη μου σαν συνοδηγός σε αμάξι. Αυτό σημαίνει πως όταν βγαίνω στον δρόμο αισθάνομαι πολύ μεγάλη ανασφάλεια, και προσπαθώ να ανεβαίνω όσο περισσότερο μπορώ στα πεζοδρόμια για να μην προκαλέσω κάποιο ατύχημα.

Παρε ενα βιβλιο απο σχολη οδηγων και διαβασε περιπτωσεις και σηματα. Υστερα οργανωσε ποδηλατοπορια και κανε σαματα γιατι οι πολδηλατες δεν εχουν διπλωμα.
Και που ανεβαινεις στα πεζοδρομια εισαι λαθος, πολυ ομως και εκνευριζεις και τους πεζους που εχουν τα μηχανακια , τα αμαξια, εχουν και τωρα με την 'νεα μοδα' και τους ποδηλατες...να κανουν σφηνες και χωσιματα αναμεσα στους ανθρωπους
Πηραμε ολοι ενα ποδηλατο και παμε βουρ!!

Colorado MTB
Εικόνα Colorado MTB
Απών/απούσα

Cyclelife wrote:
αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε για τη μείωση και μόνον των ατυχημάτων όχι μόνο το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής να είναι υποχρεωτικό στα σχολεία (όπως πολύ σωστά είπε ο Vang) και όποιος δεν το περνάει να μην παίρνει απολυτήριο (να μένει αγράμματος και να του αφαιρείται η υπηκοότητα, η ιθαγένεια και λοιπά..να ρίχνεται στον Καιάδα...κάποια στιγμή πρέπει να ξανανοίξουνε το άνοιγμα στην Λακωνία γιατί δεν πάει άλλο), αλλά επιπλέον όποιος δεν γνωρίζει πως πρέπει να παρέχει πρωτεραιότητες σε αναπήρους, πεζούς και ποδήλατα, να μην έχει δυνατότητα να παίρνει δίπλωμα μηχανής ή αυτοκινήτου. Τότε μόνο υπάρχει κάποια πιθανότητα να κλείσουν τα σφαγεία των Εθνικών δρόμων κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα και να πάψουμε να θρηνούμε αθώα θύματα σε εθνικούς δρόμους, πεζοδρόμους κλπ, αλλά επειδή δεν υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο, αφού κανένας σχεδόν δεν θα μπορεί να οδηγήσει πια αμάξι (γιατί όλοι σχεδόν θα κόβονται, ακόμη κι ο μ.λ΄..ς ο Πρωθυπουργός - αφού μόνο 3.500 με 4.500 στα 10.000.000 θα μπορούν να οδηγήσουν ποδήλατο ), τι θα τα κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαιάδες τα πορνομάγαζά τους; Θα τα κλείσουν; Αμ δε! Γι αυτό θα παραμείνουμε κάφροι που θα παίρνουμε δίπλωμα ταχυδρομικά κι όποιον πάρει ο Χάρος (ανάλογα με το μέγεθος του αμαξώματος). Για να πουλάνε (σε βάρος της υγείας μας και της ζωής μας) τις πνευμονοσκοτώστρες της καγκουρεπιτάχυνσης οι κάθε λογής αισχροκερδείς βενζινολεχρίτες

Συμφωνω με ολα και επαυξανω αλλα κακα τα ψεματα το αυτοκινητο ειναι μεγαλη εξυπηρετηση σημερα και αναγκη. -Κατι οπου το ποδηλατο δεν ειναι-. Για αυτο δεν μπορω να διαβαζω συνεχεια κατηγοριες εδω μεσα για τα αυτοκινητα. Οπως ειπες και εσυ οι οδηγοι ειναι μακακες και δεν υπαρχει νοοτροπια να το χρησημοποιουμε σωστα σαν μεσον.

Ακομα οταν βλεπω μουροχαβλους ποδηλατες και πεταγονται απο στενα αντικανονικα χωρις να ελεγξουν για αυτοκινητα, (3 φορες μεσα σε αυτο το μηνα, τι να πω φταιει το καλοκαιρι;;) εγω θα μετα θα φταιω;; Αλλα αν παρω κανενα απο κατω να ξερετε εγω δεν θα πονεσω καθολου. Και ενταξει το αμαξι δεν το σκεπτονται κανα ταλαιπωρο μηχανοβιο που θα φαει τα μουτρα του δεν τον λυπουνται;;

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Colorado MTB wrote:

Παρε ενα βιβλιο απο σχολη οδηγων και διαβασε περιπτωσεις και σηματα. Υστερα οργανωσε ποδηλατοπορια και κανε σαματα γιατι οι πολδηλατες δεν εχουν διπλωμα.
Και που ανεβαινεις στα πεζοδρομια εισαι λαθος, πολυ ομως και εκνευριζεις και τους πεζους που εχουν τα μηχανακια , τα αμαξια, εχουν και τωρα με την 'νεα μοδα' και τους ποδηλατες...να κανουν σφηνες και χωσιματα αναμεσα στους ανθρωπους
Πηραμε ολοι ενα ποδηλατο και παμε βουρ!!

Xαχαχα... Πολύ επιθετικό σε βρίσκω... Γιατί; Η αληθεια είναι ότι πολύ πριν πάρω ποδήλατο που έβλεπα στα πεζοδρόμια ποδήλατα ποτέ δεν με ενόχλησε... Και φυσικά δεν έχω αντιμετωπίσει κι εγώ πρόβλημα. Δεδομένου ότι σε καντρικές αρτηρίες όπως βασιλίσσης Σοφίας ή Σταδίου-Πανεπιστημίου θεωρώ ότι είναι καθαρή αυτοκτονία να βγω στον δρόμο. Μάλλον επειδή είμαι φοβισμένη. Και γιατί να κάνω σφήνες και χωσίματα; Και επίσης γιατί να κάνω σαματά που δεν έχουν οι ποδηλάτες δίπλωμα;;;;;; Πραγματικά γιατί εδώ μέσα μερικοί είναι έτοιμοι με το παραμικρό να προσβάλλουν;

A little biker...
Εικόνα A little biker...
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
@ A little biker
Πληροφοριακα,το διπλωμα για οδηγηση ποδηλατου, νομιζω δεν υπηρξε ποτε. Υπηρχε και υπαρχει διπλωμα οδηγησης ΜΟΤΟ-ποδηλατου, που ειναι διαφορετικο πραγμα.
Η αδεια κυκλοφοριας ποδηλατου(και οι πινακιδες κυκλοφοριας), ηταν (θεωρητικα) υποχρεωτικη μεχρι την τελευταια αναθεωρηση του ΚΟΚ, οποτε και καταργηθηκε, μετα απο προταση που υπεβαλαν οι "Ποδηλατ-ισσ-ες".

Κι εμένα μου το είχαν πει παλιά και απλά το είχα συγκρατήσει. Αν και μου είχε φανεί ψιλοπαράλογο, σκέφτηκα ότι σε αυτήν την χώρα κυριαρχεί το παράλογο, και δεν είχα λόγο να το αμφισβητήσω...

Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

generation xx terrorist wrote:
ισως δεν χρειαζεται να εχουμε διπλωμα αλλα ειναι πολυ σημαντικο για τη σωματικη ασφαλεια ολων μας να γνωριζουμε τις προτεραιοτητες και τα σηματα του δρομου απο τη στιγμη που κυκλοφορουμε σε αυτους.
Ιδιαιτερα στα σημεια οπου παιζουν προτεραιοτητες απο δεξια και stop,ειναι μεγαλο ρισκο το να περνας χωρις να γνωριζεις αν 'προηγεισαι' εσυ ή ο αλλος,ο οποιος μπορει να διεκδικησει ή να θεωρησει φυσικη την προτεραιοτητα του και συ να βρεθεις οριζοντιως.

+ Κράνος...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Dimko wrote:
generation xx terrorist wrote:
ισως δεν χρειαζεται να εχουμε διπλωμα αλλα ειναι πολυ σημαντικο για τη σωματικη ασφαλεια ολων μας να γνωριζουμε τις προτεραιοτητες και τα σηματα του δρομου απο τη στιγμη που κυκλοφορουμε σε αυτους.
Ιδιαιτερα στα σημεια οπου παιζουν προτεραιοτητες απο δεξια και stop,ειναι μεγαλο ρισκο το να περνας χωρις να γνωριζεις αν 'προηγεισαι' εσυ ή ο αλλος,ο οποιος μπορει να διεκδικησει ή να θεωρησει φυσικη την προτεραιοτητα του και συ να βρεθεις οριζοντιως.

+ Κράνος...

και ασπιδα...