Το μανιφέστο οκτώ σημείων των TIMES για την ποδηλατική ασφάλεια
1 Τα φορτηγά που εισέρχονται σε κατοικημένες περιοχές πρέπει να υποχρεώνονται δια νόμου να διαθέτουν αισθητήρες ώστε να αντιλαμβάνονται ποδήλατα στα τυφλά σημεία, ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τους ποδηλάτες ότι στρίβουν, επιπλέον καθρέπτες και ειδικές μπάρες που θα εμποδίζουν το σύρσιμο ποδηλάτη κάτω από τις ρόδες
2 Οι 500 πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις πρέπει να εντοπιστούν, να επανασχεδιαστούν ή να αποκτήσουν ειδικούς σηματοδότες για ποδήλατα, καθώς και κυρτούς καθρέπτες που θα επιτρέπουν στους οδηγούς φορτηγών να βλέπουν τους ποδηλάτες πλάι τους.
3 Πρέπει να γίνει έρευνα για να διαπιστωθεί πόσοι είναι οι ποδηλάτες στη Βρετανία και τι προξενεί θανάτους ή τραυματισμούς, προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για την ποδηλατική ασφάλεια.
4 Το 2% των ετήσιων εσόδων των αυτοκινητοδρόμων πρέπει να αφιερώνεται για την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων νέας γενιάς. Ετσι, 100 εκ στερλίνες το χρόνο θα χρησιμοποιούνται για να αποκτήσει η χώρα παγκοσμίου κλάσεως ποδηλατικές υποδομές. Οι πόλεις πρέπει να αξιολογούνται κάθε χρόνο ως προς την ποιότητα της ποδηλασίας.
5 Η εκπαίδευση των ποδηλατών και των οδηγών πρέπει να βελτιωθεί. Η ποδηλατική ασφάλεια πρέπει να γίνει αναπόσπαστο τμήμα των εξετάσεων για την απόκτηση άδειας οδήγησης.
6 Στις αστικές περιοχές όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, το όριο ταχύτητας πρέπει να είναι παντού 20μίλια/ώρα (32χλμ/ώρα)
7 Οι επιχειρήσεις πρέπει να κληθούν να γίνουν χορηγοί ποδηλατοδρόμων και ποδηλατικών λεωφόρων, με πρότυπο την ενοικίαση ποδηλάτων του Λονδίνου
8 Κάθε πόλη πρέπει να ορίσει επίτροπο αρμόδιο για το ποδήλατο, ώστε να προωθήσει τις αλλαγές.
Κοιτάξτε τι έκανε οδηγός λεωφορείου στο Μπρίστολ της Αγγλίας.
Ο οδηγός απολύθηκε αυθημερόν και καταδικάστηκε σε 17 μήνες φυλάκιση. Η απολογία του ήταν πως το έκανε μια στιγμή τρέλας. Ο ποδηλάτης έσπασε το πόδι του και το ποδήλατο καταστράφηκε ολοσχερώς. Προηγουμένως, ο ποδηλάτης είχε τσακωθεί με τον οδηγό γιατί το λεωφορείο τον είχε περάσει ξυστά.
Οι Times καλούν τον κόσμο:
1. Να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους ως υποστηρικτές της εκστρατείας, με το ενδεχόμενο τα ονόματα αυτά να χρησιμοποιηθούν σε σχετικό αίτημα. Μέχρι τώρα είχαν 25.000 εγγραφές.
2. Να διαφημίσουν την καμπάνια μέσω Twitter.
3. Μεσω μιας ιστοσελίδας, να βρούν και να στείλουν μήνυμα στους βουλευτές τους, καλώντας τους να παρευρεθούν σε σχετική βουλευτική συζήτηση. Μέχρι τώρα 600 άτομα το έκαναν.
Το μανιφέστο οκτώ σημείων των TIMES για την ποδηλατική ασφάλεια
1 Τα φορτηγά που εισέρχονται σε κατοικημένες περιοχές πρέπει να υποχρεώνονται δια νόμου να διαθέτουν αισθητήρες ώστε να αντιλαμβάνονται ποδήλατα στα τυφλά σημεία, ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τους ποδηλάτες ότι στρίβουν, επιπλέον καθρέπτες και ειδικές μπάρες που θα εμποδίζουν το σύρσιμο ποδηλάτη κάτω από τις ρόδες
2 Οι 500 πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις πρέπει να εντοπιστούν, να επανασχεδιαστούν ή να αποκτήσουν ειδικούς σηματοδότες για ποδήλατα, καθώς και κυρτούς καθρέπτες που θα επιτρέπουν στους οδηγούς φορτηγών να βλέπουν τους ποδηλάτες πλάι τους.
3 Πρέπει να γίνει έρευνα για να διαπιστωθεί πόσοι είναι οι ποδηλάτες στη Βρετανία και τι προξενεί θανάτους ή τραυματισμούς, προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για την ποδηλατική ασφάλεια.
4 Το 2% των ετήσιων εσόδων των αυτοκινητοδρόμων πρέπει να αφιερώνεται για την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων νέας γενιάς. Ετσι, 100 εκ στερλίνες το χρόνο θα χρησιμοποιούνται για να αποκτήσει η χώρα παγκοσμίου κλάσεως ποδηλατικές υποδομές. Οι πόλεις πρέπει να αξιολογούνται κάθε χρόνο ως προς την ποιότητα της ποδηλασίας.
5 Η εκπαίδευση των ποδηλατών και των οδηγών πρέπει να βελτιωθεί. Η ποδηλατική ασφάλεια πρέπει να γίνει αναπόσπαστο τμήμα των εξετάσεων για την απόκτηση άδειας οδήγησης.
6 Στις αστικές περιοχές όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, το όριο ταχύτητας πρέπει να είναι παντού 20μίλια/ώρα (32χλμ/ώρα)
7 Οι επιχειρήσεις πρέπει να κληθούν να γίνουν χορηγοί ποδηλατοδρόμων και ποδηλατικών λεωφόρων, με πρότυπο την ενοικίαση ποδηλάτων του Λονδίνου
8 Κάθε πόλη πρέπει να ορίσει επίτροπο αρμόδιο για το ποδήλατο, ώστε να προωθήσει τις αλλαγές.
http://www.thetimes.co.uk/tto/public/cyclesafety/contact/
Καλώς τα δεχθήκαμε....
Κοιτάξτε τι έκανε οδηγός λεωφορείου στο Μπρίστολ της Αγγλίας.
Ο οδηγός απολύθηκε αυθημερόν και καταδικάστηκε σε 17 μήνες φυλάκιση. Η απολογία του ήταν πως το έκανε μια στιγμή τρέλας. Ο ποδηλάτης έσπασε το πόδι του και το ποδήλατο καταστράφηκε ολοσχερώς. Προηγουμένως, ο ποδηλάτης είχε τσακωθεί με τον οδηγό γιατί το λεωφορείο τον είχε περάσει ξυστά.
Οι Times καλούν τον κόσμο:
1. Να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους ως υποστηρικτές της εκστρατείας, με το ενδεχόμενο τα ονόματα αυτά να χρησιμοποιηθούν σε σχετικό αίτημα. Μέχρι τώρα είχαν 25.000 εγγραφές.
2. Να διαφημίσουν την καμπάνια μέσω Twitter.
3. Μεσω μιας ιστοσελίδας, να βρούν και να στείλουν μήνυμα στους βουλευτές τους, καλώντας τους να παρευρεθούν σε σχετική βουλευτική συζήτηση. Μέχρι τώρα 600 άτομα το έκαναν.
Και να πως υποστηρίζεται η καμπάνια από το CTC (Cyclists' Touring Club) της Βρετανίας που απαριθμεί 70.000 (!) μέλη...
http://www.ctc.org.uk/DesktopDefault.aspx?TabID=5551
Και για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να δει πληροφορίες για άλλες καμπάνιες για tο ποδήλατο που αναφέρονται στο TImes. http://www.thetimes.co.uk/tto/public/cyclesafety/article3319795.ece