Πρώτο ποδήλατο σε 4χρονο

4 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Neo geo
Απών/απούσα

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!!

Η μικρή μου μέχρι τώρα είχε ένα τρίκυκλο και δεν έδειχνε καθόλου ενδιαφέρον, τώρα άρχισε να ζητάει ποδήλατο μεγαλύτερο έτσι κ εγώ άρχισα την έρευνα... 

Είναι 4 ετών με υψος 1.11... Σε έρευνα που έκανα σε καταστήματα αλλά κ στο φόρουμ μπερδεύτηκα αρκετά... Άλλοι μας είπαν 16αρι άλλοι 18αρι... Μετά είδα για τα φρένα και τις διαφορές μάρκες

Οι ερωτησεις μου λοιπόν 

Τι ποδήλατο χρειάζεται τελικά 16 ή 18 ;; τι μάρκα να επιλέξω; έχω δει κάποια ideal και κάποια Clermont (αν έχετε κ κάποιο άλλο να προτείνετε ακόμα καλύτερα) και τέλος είδα κάτι σχετικά με φρένα όπου θα διευκολύνουν το παιδί ..

Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί είμαι εντελώς άσχετη επάνω στο θέμα !

Ευχαριστω εκ των προτέρων 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Νομίζω ότι με το 16αρι θα είναι μια χαρά για να ξεκινήσει. 

Ωστόσο, το θέμα δεν είναι τόσο στο μέγεθος, αλλά στον τύπο του ποδηλάτου. Προφανώς ακολουθείς τος συμβουλές που σου δίνουν τα καταστήματα και θα της πάρεις ένα ποδήλατο με βοηθητικές για να ξεκινήσει. Έτσι όμως, θα δυσκολευτεί πολύ στη συνέχεια να μάθει ισορροπία. 

Ιδανικά, κοίτα σε balance bike,  ώστε να μάθει πολύ γρήγορα ισορροπία και στη συνέχεια να περάσει σε κανονικό ποδήλατο.

Κάνε μια σχετική αναζήτηση εδώ μέσα για balance bike ή ποδήλατο ισορροπίας και θα βρεις καλές πληροφορίες.

Neo geo
Απών/απούσα

Καλησπέρα κ ευχαριστώ για την απάντηση 

Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχε δείξει ενδιαφέρον για ισορροπίας, μας έδωσε μια φίλη το δικό της αλλά μάταια.. Το φοβήθηκε δεν ξέρω ακριβως γιατί, έκανε λίγο κ μετά το παρατουσε όταν την ρώτησα είπε ότι δεν θέλει τέτοιο.. Τα προτιμώ κ εγώ τα ισορροπίας αλλά όχι η μικρή 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Τα strider είναι μια χαρά!
Ρίξ' τους μια ματιά.
...