Bicycles and cycling (taken from Schott's Almanac)

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
k.karamanis
Απών/απούσα

Αντιγράφω από το Άλμανακ του κ.Σκοτ. Τα στοιχεία αφορούν το Λονδίνο:

Ο αριθμός των ποδηλατών στο Λονδίνο αυξήθηκε κατά 83% σε σχέση με το έτος 2000 (μέτρηση του 2007). Κάθε μέρα οι διαδρομές που καλύπτονται από τα ποδήλατα ανέρχονται σε 480000. Παρ όλη την αύξηση σε ποδηλάτες και διανυθέντα χιλιόμετρα, ο αριθμός των σοβαρών και των θανατηφόρων ατυχημάτων έχει μειωθεί συνολικά κατά 28% σε σχέση με το έτος 2000.

Τον Απρίλιο του 2007, έρευνα από την ασφαλιστική εταιρεία Χάλιφαξ έδειξε ότι κλέβεται ένα ποδήλατο ανά 71 δευτερόλεπτα. Το 2006 αναφέρθηκαν κλοπές 440000 ποδηλάτων , με το 90% αυτών να συμβαίνει όταν το ποδήλατο αφέθηκε χωρίς επιτήρηση σε δημόσιο χώρο.

Αναφορά από την υπηρεσία ασφάλειας Μετακίνησης του Λονδίνου έδειξε ότι οι ποδηλάτες που παραβιάζουν τον νόμο, περνώντας με κόκκινο φανάρι, είναι ασφαλέστεροι από τους νομοταγείς! Φαίνεται ότι περιμένοντας στο φανάρι και στη ποδηλατολωρίδα του, ένας ποδηλάτης εκτείθεται στον κίνδυνο των μικρών φορτηγών που πολλές φορές δεν αντιλαμβάνονται την παρουσία τους. Ο κίνδυνος αυξάνεται περισσότερο στις γυναίκες -86% των γυναικών που σκοτώθηκαν την περίοδο 1999-2004 χτυπήθηκαν από μικρά φορτηγά- ενώ στους άνδρες φτάνει το 47%. Αν και τα στοιχεία δεν έχουν επίσημα παρουσιαστεί και τεκμηριωθεί, οι ποδηλάτες που "υπερπηδούν" τα κόκκινα φανάρια έχουν καλύτερες πιθανότητες να βρεθούν εκτός της "νεκρής" οπτικά γωνίας των φορτηγών.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι