Δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών, γ) της αστικής ανθεκτικότητας και πολιτικής, δ) της καταπολέμησης της αυθαίρετης δόμησης, ε) της ενεργειακής ασφάλειας»
Ανοικτή σε Σχόλια έως 15 Απριλίου 2024, 08:00
Αποσπάσματα από το Άρθρο 41:
4. Οι παραπάνω θέσεις [στάθμευσης ποδηλάτων] δεν προσμετρώνται στον συντελεστή δόμησης, ούτε στον υπολογισμό της επιτρεπόμενης κάλυψης του οικοπέδου και όταν δεσμεύουν χώρο των προκηπίων και των ακάλυπτων χώρων συμμετέχουν στον υπολογισμό της φύτευσης σύμφωνα με το άρθρο 17."
5. Όταν σε νεοαναγειρόμενες οικοδομές εξασφαλίζονται περισσότερες από πέντε (5) θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων, σε οποιαδήποτε επιτρεπόμενη θέση σύμφωνα με το παρόν, προσαυξάνεται κατά δέκα τοις εκατό (10%) η δυνατότητα επέκτασης υπογείων ορόφων,
Αξιολόγηση:
(2 ψήφοι)
This is great! It's really encouraging to see regulations that incentivize bicycle parking in new buildings. The allowance for expanding basements by 10% when providing more than five bike parking spots seems like a smart move. It's interesting how these spaces don't count towards building restrictions, making it easier to incorporate them. It actually reminds me of something simple and fun: remember the Dinosaur Game on Chrome? That's how you feel sometimes while navigating city planning - hopping over obstacles and trying to avoid getting stuck! Hopefully, more cities will implement similar initiatives.