Προδιαγραφές, Τεχνικές Οδηγίες για Ποδηλατοδρόμους - Απρίλιος 2016

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ebersi
Εικόνα ebersi
Απών/απούσα

Επιτέλους! Προδιαγραφές από το Υπουργείο Μεταφορών για την κατασκευή ποδηλατοδρόμων.

Mπορείτε να κατεβάσετε το PDF (232 σελίδες) από το παρακάτω λινκ.
Οι λεπτομερείς τεχνικές οδηγίες διευκολύνουν την κατασκευή ποδηλατοδρόμων από τις τεχνικές υπηρεσίες όσων δήμων το αποφασίσουν.

Υπουργική Απόφαση Αριθμ. ΔΟΥ/ΟΙΚ. 1920/2016
ΦΕΚ 1053/Β/14 Απριλίου 2016
Έγκριση Τεχνικών Οδηγιών για ποδηλατοδρόμους (Υποδομές ποδηλάτων).

https://www.e-nomothesia.gr/sygkoinonies-metafores/upourgike-apophase-duo-oik-1920-2016.html

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..........................προδιαγραφές για τα ποδήλατα σε πιο διαδραστικά περιβάλλοντα απο αυτά ενός ποδηλατόδρομου.
π.χ διαμόρφωση συρμών μέσων σταθερής τροχιάς για μεταφορά ποδηλάτων
......προδιαγραφές λεωφορείων για τοποθέτηση σχάρας για ποδήλατα,προδιαγραφές της σχάρας
.......προδιαγραφές ανελκυστήρων για μεταφορά ποδηλάτου
Ένα μοντέλο ανάπτυξης του κοινωνικού ιστού με άξονα τον άνθρωπο και το ποδήλατο του,έχει κανείς υπόψιν κάποια περιοχή του κόσμου που να έχει μπεί τόσο βαθιά;

aldro
Απών/απούσα

Επέκταση της υπηρεσίας μεταφοράς ποδηλάτων μέσω λεωφορείων

Mπρνο

Το μέτρο αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών για τους επιβάτες μέσων μαζικής μεταφοράς που ενδιαφέρονται για το συνδυασμό του ποδηλάτου με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Εφαρμογή της βιώσιμης κινητικότητας Το μέτρο θα εισαγάγει μια νέα υπηρεσία για τους επιβάτες μέσων μαζικής μεταφοράς: Η επιχείρηση δημοσίων μεταφορών του Μπρνο (DPMB) έχει ορίσει ένα περιορισμένο ποσοστο του χώρου για καροτσάκια ή αναπηρικά καροτσάκια σε όλα τα οχήματα (τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ). Όμως ο υπόλοιπος χώρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά ποδηλάτων, καθώς, από ένα έως δύο ποδήλατα θα μπορούσαν να μεταφερθούν σε κάθε όχημα, έχοντας κατά νου ότι οι επιβάτες με παιδικά κρεβάτια ή αναπηρικές καρέκλες έχουν πάντα προτεραιότητα σε σχέση με τους επιβάτες με ποδήλατα. Μια τέτοια στρατηγική είναι σημαντική δεδομένου ότι το τοπίο του Brno και τα βόρεια προάστια του είναι πολύ λοφώδη. Το μέτρο θα δημιουργήσει μια νέα τεχνική και οργανωτική λύση μεταφοράς ποδηλάτων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Η τελική τεχνική και οργανωτική λύση θα πρέπει να βασίζεται στη μελέτη που εκπονήθηκε από εμπειρογνώμονες DPMB. Στόχοι Προσφορά στους κατοίκους της πόλης πιο μεγάλης διαθεσιμότητας για τη μεταφορά ποδηλάτων στα οχήματα δημοσίων συγκοινωνιών Εφαρμόγη διευρυμενης υπηρεσίας μεταφοράς ποδηλάτων σε επιλεγμένα δρομολόγια λεωφορείων Εφαρμογή της υπηρεσίας στο Μπρνο και τα περίχωρά του Βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών Πώς προχωρήσε το μέτρο; Τι έγινε; Στη μελέτη, η συμφωνημένη λύση (πίσω σχάρα για τα λεωφορεία) υπογράμμισε την ανάγκη να προετοιμάσει τεχνικά και οργανωτικά το υλικό για την εφαρμογή. Τα επιτεύγματα περιλαμβάνουν: Προδιαγραφές των τεχνικών και οργανωτικών πτυχών της λειτουργίας των πίσω ραφιων για την ανάρτηση ποδήλατων Επιτόπια επίσκεψη στην περιφερειακή επιχείρηση λεωφορείων Zdar να Boskovice για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία της Εσωτερικό παραδοτέο «Επιχειρησιακές και οργανωτικές πτυχές της αναρτησης ποδηλάτων στο πίσω μέρος» Επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρεία σχετικά με τις δυνατότητες ασφάλισης για τα ποδήλατα στο ράφι κατά τη μεταφορά Επικοινωνία με τον κατασκευαστή του λεωφορείου για τις δυνατότητες προσθέσης σχάρας στην πίσω πλευρά για τα νέα λεωφορεία Προετοιμασία των τεχνικών προδιαγραφών των πίσω ράφιων για την υποβολή προσφορών Μελέτη σχετικά με το αν μπορει να γίνει η εφαρμογή του συστήματος στα υπάρχοντα λεωφορεία ή στα νέα λεωφορεία Εφαρμογή του μέτρου Η λειτουργία των λεωφορείων με ράφια στο πίσω μέρος ξεκίνησε από την 13 του Ιούνη του 2015 μέχρι την 1η Νοεμβρίου 2015 (το τέλος της σεζόν για τους ποδηλάτες) Σεζόν 2016 ξεκίνησε από την 1η Απριλίου 2016 Ποια ήταν τα αποτελέσματα του μέτρου; ·Πραγματοποιήθηκε μια ανάλυση των δυνατοτήτων για τη βελτίωση της υπηρεσίας για τους ποδηλάτες στα οχήματα δημοσίων συγκοινωνιών στο Brno . · Πέντε νέα λεωφορεία έχουν εξοπλιστεί με τα ράφια στην πίσω πλευρά - κάθε ένα για έξι ποδήλατα. · Η νέα υπηρεσία για τους ποδηλάτες έχει εφαρμοστεί σε μία από τις γραμμές λεωφορείων στην πόλη που συνδέει με ένα κοντινό χώρο αναψυχής. · Μια έκθεση για «τα ποδήλατα επί των μέσων» στην Ευρώπη δείχνει τους διαφορετικούς καινοτόμους τρόπους ρύθμισης μεταφοράς ποδηλάτων στις δημόσιες μεταφορές. ...................................................................................................................................... Eνσωμάτωση ποδηλάτων σε Μ.Μ.Μ ...................................................................................................................................... Bikes In Buildings .................................................................................................................................. Taxi with bike racks .................................................................................................................................. Bikes in planes ................................................................................................................................. Προώθηση ποδηλασίας στην Ολλανδία ........................................................................................................................................... Οδηγός ποδηλατικών υποδομών

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα
aldro
Απών/απούσα

Θα είχε ενδιαφέρον η κριτική που δημοσιευτηκε εάν έδειχνε παραδείγματα όπως του ποδηλατοδρόμου Γκάζι -Φάληρο που να αποδεικνύουν πως οι προτεινόμενες λύσεις ενσωματώνουν τις αναφερόμενες αρχές & μπορούν επεκτεινόμενες να συντελέσουν στην εφαρμογή Σ.Β.Α.Κ στις περιοχες Καλιθέας Φαλήρου Αλίμου & αλλού

among
Εικόνα among
Απών/απούσα

.

contact