Για τα nuvinci τί γνώμη έχετε;

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Tasakos10
Απών/απούσα

Καλά μου παιδιά, για τα nuvinci τί γνώμη έχετε; Αναφέρομαι φυσικά στο n360 και ρωτώ αν υπάρχει κάποιος που το έχει χρησιμοποιήσει ή έχει άποψη, για να μου πει την γνώμη του. Δεν παραθέτω περισσότερες πληροφορίες, όχι από τεμπελιά αλλά επειδή σε αυτόν που τα γνωρίζει, προφανώς δεν χρειάζονται.
Ευχαριστώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Έλα τώρα, πες μου σε ποιο ποδήλατο το είδες επάνω.
Είναι αυτό που νομίζω ή δε θυμάμαι καλά?
Γιατί κι εγώ μια ψιλοπλάκα την έπαθα αλλά μαζεύτηκα μην έχουμε νέα δράματα.

Tasakos10
Απών/απούσα

Δεν το χω οδηγήσει ακόμα αλλά το είδα σε ποδήλατο γνωστού μου -όχι αυτό που νομίζεις-.
Άσε, έχουμε καεί με το θέμα ποδήλατο....

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Εμένα μ αρεσει η αρχή λειτουργίας του και η υλοποίησή του. Το χαμπ όμως είναι περίπου 2,5 κιλά δηλαδη κτήνος και ο τροχός θα βγει πολύ βαρύς κι έτσι, ενώ φαίνεται υπερχρήσιμο και λειτουργικο, το βάρος του δεν το κάνει ιδανικό για πολλά χλμ ή δύσκολες αναβάσεις. Από την άλλη δεν μπορείς να σταθείς αδιάφορος σ ενα γκριπ που δεν σε περιορίζει σε μια σωστή σχέση αλλά στην εύρεση του sweet spot της στιγμής. Πολύ θα θελα να δοκίμαζα ένα κάποτε.

Εκτός όμως όλων αυτών το κόστος βγαίνει κανα 400άρι νομίζω, μόνο το κιτ. Δύσκολες οι εποχές για CVP (Continuous Variable Planetary)...

Tasakos10
Απών/απούσα

Νομίζω οτι η τιμή έχει πέσει πάντως:
http://www.ebay.com/itm/NuVinci-N360-Internal-Gear-Bicycle-Rear-Bike-Hub...

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Πέραν του βάρους και του γεγονότος ότι τα CVT γενικά πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση για να δουλεύουν σωστά, προσωπικά η ιδέα του συνεχούς ψαξίματος sweet spot με χαλάει. Μια συνεχής αναζήτηση, και συνέχεια με το χέρι στο λεβιέ.

Και το ότι η συνιστώμενη πρωτεύουσα μετάδοση είναι 2/1, μάλλον κάτι λέει για την συμπεριφορά του στα "δύσκολα" (Στα alfine και τα Nexus, η shimano, δίνει max μπροστά τα 45 δόντια, με ότι γρανάζι παίζει πίσω)

Athws
Απών/απούσα

επειδή όποιος διαβάζει CVT του έρχεται στο μυαλό η μετάδοση του σκούτερ, να πούμε το nuvinci δεν είναι έτσι, δεν αλλάζουν οι σχέσεις μόνες τους, αλλά χειροκίνητα μέ το χειριστήριο. (απλά είναι "άπειρες" δεν έχουν δηλαδή "σκαλάκια").
Από τις περιγραφές για sweet spot μου φαίνεται δύσχρηστο και δε θα το προτιμούσα έναντι των συμβατικών.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

hidefnick wrote:
Και το ότι η συνιστώμενη πρωτεύουσα μετάδοση είναι 2/1, μάλλον κάτι λέει για την συμπεριφορά του στα "δύσκολα" (Στα alfine και τα Nexus, η shimano, δίνει max μπροστά τα 45 δόντια, με ότι γρανάζι παίζει πίσω)

Πιο σημαντικό είναι το εύρος που είναι αρκετά μεγάλο γι αυτό και δεν χρειάζεται να πεσεει η "αναλογία" δισκογράναζου πιο χαμηλά. Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε περίπου το εύρος του (που μεταφερουμε πανω ή κατω):

nuvinci n360

Το sweet spot δεν ειναι κατ αναγκη δυσκολια αλλα ευκολια. Τώρα ας πουμε διαλεγεις μια σχέση που ειναι κοντά σ αυτο που χρειαζεσαι. Με το nuvinci -αφου το συνηθισεις- διαλεγεις ακριβως αυτο που θες. Μπορεις δηλαδη να χρησιμοποιεις μια σχέση που να σου δινει περισσοτερο σταθερό ρυθμό στο πεταλαρισμα. Γι αυτο και στην εικονα ειναι μια ευθεια γραμμη. Αυτο στη θεωρια βεβαια, στη πράξη μονο καποιος που το εχει μπορει να μας πει περισσοτερα.

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

scrabler wrote:
...

Σίγουρα κάποιος που το έχει καβαλήσει μπορεί να μας μεταφέρει την αίσθηση. Η "ενστασή" μου στο συγκεκριμένο έχει να κάνει με την χρήση για την οποία το πουλάνε, απλό commuting, και την αντίστοιχη αντοχή:

Το γρανάζωμα μάλλον έχει να κάνει με την αντοχή. Να ΥΠΟΘΕΣΩ ότι με πιο ακραίο γρανάζωμα, παίζει να πατινάρουν οι μπίλιες. Υποθέτω, ξαναλέω.

Οσο για το sweetspot, ξέρεις πόσοι μανιο-υστερικοί κυκλοφορούΜΕ αναμεσά σας?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν μπορω να σας καταλαβω. Ειναι τοσο απλο. Ενα γραναζι 48 μπροστα ενα 18 πισω και τελος. Ουτε να παιδευεστε ουτε τιποτα.

Παντως περα απο την πλακα εχω οδηγησει ενα της bitraptor (μια βολτα δυο τετραγωνα) που μου μοιαζει παρομοιο συστημα. (δεν ξερω εαν ειναι ακριβως το ιδιο). Δεν μου αρεσε. Πολυ χοντρα πηγαινες και εαν ζοριζοσουν γυρναγες λιγο το sifteraki αν ηταν πολυ μαλακο το γυρναγες απο την αλλη. Για να παρετε μια ιδεα ηταν περιπου σαν τα ποδηλατα που εχουν στα γυμναστηρια που οταν θες να πιεστεις λιγο παραπανω στριβεις το shifter και σφιγγει την μεταδοση και αν θες να ειναι πιο μαλακο το στριβεις αναποδα.

Tasakos10
Απών/απούσα

Το range και μόνο, είναι ήδη μεγάλο δέλεαρ σε αυτή την τιμή για all day commuter. Το θέμα είναι όμως πέρα από την θεωρητική προσέγγιση, αν το έχει οδηγήσει κανείς.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μου φέρνει στο μυαλό ατάκες όπως "Με μονο Χ ευρώ
το μήνα έχεις 4.000 κανάλια", "Με μόνο Ψ ευρώ το
μήνα έχεις πάνω από 10.000 ταινίες".

Ακούγεται φαντάστικο, έτσι δεν είναι; 4.000 κανάλια
και πάνω από 10.000 ταινίες, τόσο πολύ περιεχόμενο
θα αξίζει τα λεφτά. Τώρα όμως που το σκέφτομαι, από
τις 10.000 ταινίες οι 9.700 δεν είναι τις αρεσκίας
μου.... Επίσης, τα 3.000 από 4.000 κανάλια είναι μα-
λακίες.... στην τελική 2-3 κανάλια θέλω ένα αθλητικά,
ένα ταινίες και καμιά τσίτσιδη.... Άσε που δεν χρόνο,
2-3 ωρίτσες και αυτές κανένα ΠΣΚ....

Πιστεύω ότι καταλαβαίνεται που θέλω να καταλήξω. Οι
άπειρες σχέσεις στα χαρτιά δεν σημαίνουν άπειρες σχέ-
σεις στην πράξη καθώς όντως με 1 δίσκο μπροστά και
5-6 γρανάζια πίσω, έχεις καλύψει το θέμα αστικής με-
τακίνησης.

Που βλέπω χρησιμότητα σε αυτό το σύστημα; Σε σταθμό
ενοικιαζόμενων ποδηλάτων όπου το ίδιο ποδήλατο θα
το καβαλήσεις ένα άπειρο εύρος αναβατών και εκεί θα
χρειαστεί ένα άπειρο εύρος ταχυτήτων για να καλύψεις
από τον 130κιλά Μακη μέχρι την 50 κιλά Λίτσα 100 χρονών.

Athws
Απών/απούσα

στα ενοικιαζόμενα των Δήμων ??
ωχ ωχ
ο προμηθευτής θα χρεώσει 2000 το ποδήλατο.
μετά,
τα μισά θα αλλάξουν ρόδα και άντε να βρείς ποιός έκανε τη λαδιά.
τα άλλα μισά θα χαλάσουν.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Η τεχνολογία τις έχει πάντα τις υπερβολές της.
Αυτά είναι για γκατζετάκηδες, που τους ενδιαφέρει το ποδήλατο μάλλον παρά το να κάνουν ποδήλατο.
Και φυσικά, ενδιαφέρουν αυτούς που τα πουλάνε, πρώτα απ΄ όλα... ;-)

Tasakos10
Απών/απούσα

Θα διαφωνήσω μαζί σου. Δεν είναι μόνο για γκατζετάκηδες όπως λες. Έχει νόημα να ψάχνεις λύσεις ευχρηστίας και αξιοπιστίας όταν όντως κάνεις πολύ ποδήλατο ή ακόμα κι επειδή γουστάρεις να το ψάχνεις. Μην ενοχοποιήσουμε την εξέλιξη και πάμε στην λογική "δυο ρόδες να χει, όλα τα υπόλοιπα είναι διαφημιστικά κόλπα".

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Πάντως, τόσες απαντήσεις μέχρι τώρα αλλά κανένας που να το έχει δοκιμάσει.
Ακόμα και ένας να βρεθεί και να σου πει, δε μπορείς να βασιστείς σε μία απάντηση.
Οπότε, καλύτερα να πας στο φίλο να το δοκιμάσεις και όταν είναι να πας, πες μου κι εμένα να την κάνουμε μαζί τη δουλειά και άστον να μας ψάχνει μετά!

contact