Ο πυρηνικός όλεθρος κι ένα κόκκινο ποδήλατο

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Η 24η Οκτωβρίου 1962 ήταν η
μέρα που ο πλανήτης μας έφτασε
πιο κοντά από ποτέ στην πυρηνική
καταστροφή. Ήταν ακόμα η μέρα
που ο Αλέξης πήρε το καινούριο
του ποδήλατο.

Η συνέχεια εδώ
www.sanejoker.info/2012/04/-----.html
Ή
http://www.nostimonimar.gr/bicycle-race-under-nuclear-mashroom/

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε τέτοια θέματα ας προσέχουμε τι γράφουμε.

Η ανάκληση αφορά αναρτήσεις SR Suntour που φοριούνται
σε ποδήλατα Trek και Scott μεταξύ 2011 και 2013. Περί-
που 5200 πηρούνια σε Scott και περίπου 120.000 πηρού-
νια σε Trek τα οποία φορέθηκαν σε 13 μοντέλα Scott και
11 μοντέλα Trek.

Για τα Scott πρόκειται για τις αναρτήσεις NEX και NCX.
Για τα Trek πρόκειται για τις αναρτήσεις NEX, NRX (με
IS mounts), XCM (σε 29er) και XCT (σε 29er).

Τα μοντέλα μπορείτε να τα δείτε εδώ.
http://www.cpsc.gov/en/Recalls/2014/Scott-Trek-Recall-Bicycles-with-SR-S...

Εννοείται οτι τα πηγαίνεται πακέτο στον αντιπρόσωπο trek
και Scott για αλλαγή.

Για καλό και για κακό, όποιος έχει τέτοια ανάρητηση σε
άλλη μάρκα ποδηλάτου στις χρονιές που βγήκαν οι ελλατω-
ματικές, ας το ψάξει λίγο και ας στείλει ένα mail στη
Suntour.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Επειδή υπήρχε ήδη το θέμα ανέβασα την ανάρτηση στο άλλο νήμα όπου καλό θα ήταν να μεταφερθεί και η ανάρτηση του eaglos.
Μετά είπα να βάλω κάτι άλλο και τα έκανα μαντάρα,οπότε η σβήνουμε όλο αυτό το μπέρδεμα ή βάζουμε τον τίτλο
Ο πυρηνικός όλεθρος και ένα καινούριο κόκκινο ποδήλατο.

Wicca
Απών/απούσα

Φανταστείτε τώρα πόσοι έσπασαν τα μούτρα τους και τι διακανονισμούς έχει κάνει η Suntour σε μηνύσεις, ώστε να ανακαλέσουν μαζικά πιρούνια κατασκευής του '11 το 2014 και να μην έχει ακουστεί κιχ για οποιοδήποτε ατύχημα.

Που αυτό μας πάει σε ένα άρθρο που διάβαζα κάπου ( και άμα το θυμηθώ που θα δώσω και λινκ) που είχε μπει μία δικηγόρος και έλεγε ότι παίζουν πάμπολλες μηνύσεις για ατυχήματα λόγο αστοχίας υλικών ή κακής κατασκευής, τα οποία οι εταιρίες τα διακανονίζουν εξωδικαστικά για να μην χαλάνε το ωραίο τους όνομα. Και αν παραγίνει το κακό τότε τραβάνε και μία ανάκληση ενίοτε μεταχρονολογημένη.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το να έσπασαν τα μούτρα τους 125.000 ποδηλάτες, το βλέπω
λίγο δύσκολο. Βέβαια το ότι μιλάμε για trekking ίσως εξη-
γεί το ότι βγήκε τώρα το πρόβλημα μιας και δεν τρώνε τις
τόσες καταπονήσεις.

Όπως και να 'χει, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αλλάξεις
δωρεάν την ανάρτηση η οποία κατά 99% θα έχει σταματήσει να
δουλεύει προ πολλού.

Δεν ξέρω όμως εαν θα χρειαστούν χαρτιά αγοράς και τι γίνεται
σε περίπτωση μεταπώλησης και τέτοια.

Wicca
Απών/απούσα

Δεν έγραψα πουθενά ότι έσπασαν τα μούτρα τους όλοι..

Πως γίνεται να γράφω κάτι άλλο και να διαβάζεις κάτι εντελώς διαφορετικό;;

Αυτό που έγραψα είναι ότι οι εταιρίες κουκουλώνουν τυχόν μηνύσεις εναντίον τους, για να μην χαλάνε το καλό τους όνομα, και εννοείται ότι χεσμένους τους έχουν τους αγοραστές τους ειδικά στα πιο οικονομικά μοντέλα και αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι ανακαλούν τώωωωραααα πιρούνια σε ποδήλατα του 11 και του 12. Και όχι γιατί τώρα άρχισαν να βγάζουν βλάβες, γιατί το να σπάσει το νύχι και να σαβουρωθεί κάποιος δεν λογίζεται σαν βλάβη από καταπόνηση και χρήση. Είναι κακή κατασκευή που φυσικά αν υπάρχει σε κάποιο πιρούνι, υπήρχε από την αρχή..

Η Suntour όμως έχει διαθέσει ήδη στην αγορά 125.000 πιρούνια, παρτίδες ολόκληρες δηλαδή που μπήκαν στα Scott και στα Trek και ξαφνικά θυμήθηκε ότι είναι επικίνδυνες έτσι χωρίς λόγο;;
Σκέψου το λίγο.
Όσο για το άρθρο που διάβαζα τις προάλλες, ήταν πολύ σχετικό και αναφερόταν στην ασφάλεια των πιρουνιών και για το πως οι διάφοροι κατασκευαστές δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας αλλά δεν βγαίνει και προς τα έξω αυτό.

Επίσης δεν έχω να αλλάξω καμία ανάρτηση. Δεν έχω Scott και το Trek μου είναι κούρσα.

Το trekking το δίνω με ανάρτηση ολοκαίνουργια του 13 που δεν ανήκει στα μοντέλα που ανακαλούνται.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι το "Φανταστείτε τώρα
πόσοι έσπασαν τα μούτρα τους και τι διακανονισμούς έχει
κάνει η Suntour σε μηνύσεις..." παραπέμπει σε μακελιό.
Δηλαδή έτσι όπως το γράφεις θα νομίσει ο άλλος ότι μι-
λάμε για χιλιάδες περιστατικά το οποίο θεωρώ απίθανο.

Από εκεί και μετά, το ότι έφτασε 2014 για να ανακαλέσουν
πηρούνι του 2011 πιστεύω ότι σχετίζεται με το είδος του
ποδηλάτου και τη χρήση του. Αν το ίδιο πηρούνι ήταν σε
Mountain ποδήλατα, λογικά θα έβγαιναν πολύ γρηγορότερα
τα όποια προβλήματα.

Το "είναι ευκαιρία να αλλάξεις ανάρτηση" ήταν γενικό και
όχι προς εσένα. Από την άλλη με το χαμό που γίνεται σε
ebay και αγγελίες, είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν και
πολλά ποδήλατα που θα έχουν αυτές τις αναρτήσεις από
σπόντα. Είναι πολλοί οι οποίοι πέταξαν λεφτά σε treking
και μετά πέταξαν κι άλλα λεφτά αλλάζοντας αναρτήσεις και
τροχούς προσπαθώντας να τα κάνουν ποδήλατα. Ε, αυτές οι
αναρτήσεις κάπου θα πωλήθηκαν ή μπορεί να μπήκαν σε άλ-
λα ποδήλατα οπότε να βρεθείς από το πουθενά με άσχετη
μάρκα και ελλατωματικό πηρούνι.

Σε αυτή την περίπτωση έχω απορία για το πως μπορεί να
σε καλύψη η ανάκληση. Ίσως με το σειριακό της ανάρτησης..

Κατά τα άλλα σε μαζική παραγωγή είναι σύνηθες να υπάρχουν
ελλατωματικές παρτίδες. Το θέμα είναι να μην σου τύχει και
να μην πάθεις ζημιά.

sergio1977
Εικόνα sergio1977
Απών/απούσα

παιδια και εγω που εχω ενα ktm life track 2011 με sr santour nex 4610
τι παιζει? εμας ειναι ok?

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

μιλάς με την suntour και βλέπεις , προσπάθησε να βρείς πάνω τις κανα κωδικό μοντέλου (σε κανα αυτοκόλλητο )

για ακόμη μια φορά επιβεβαιώνω την σαβούρα που μας πουλάνε σε μεγάλες τιμές , πολύ "τεχνολογία" για να παίρνουμε σαβούρα

Wicca
Απών/απούσα

Η ουσία είναι η εξής Eaglo. Μαθαίνουμε πάντα για την ανάκληση αλλά δεν μαθαίνουμε τις αφορμές για να γίνει. Στην περίπτωση αυτή μεσολαβεί και διάστημα τριετίας.

Δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος για το τι ποιότητα έχουν τα εξαρτήματα που παράγονται και επίσης οι εταιρίες κουκουλώνουν τις μαλακίες που κάνουν.

125.000 κομμάτια είναι πάαααραααα πολλά. Αν από τις 125.000 που αγόρασαν τις αναρτήσεις ( μαζί με τα ποδήλατα) ξέραμε ότι το 3% αυτών πες , ( κάνε το να δεις πόσο βγαίνει), σαβουρώθηκε, θα ξανά αγοράζαμε Suntour;;; ( και το 1% να βάλεις θα σου φανεί μεγάλος ο αριθμός). Τι όνομα θα είχε μία εταιρία που προκάλεσε τέτοιο ποσοστό ατυχημάτων με τα ελαττωματικά της προϊόντα, πριν φιλοτιμηθεί, μετά από μία τριετία να κάνει την ανάκληση;;;;????

Αυτή είναι η ουσία ανάμεσα στις γραμμές που διαβάσαμε. ´Οχι η ανάκληση.. δεν είναι οι καλοί της υπόθεσης .. Είναι @@δια και μάλιστα ανεξέλεγκτα.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

wicca αγοράζουμε εν δύναμή ιμιτασιόν πράγματα , έχουν μερικές εταιρίες έδρα-τεχνογνωσία και παράγουν προϊόν που μας το διαφημίζουν προωθούν με κάθε ευκαιρία .

Δεν υπάρχουν ουσιαστική έλενχει γιατι δειγματοληπτικά οι μεγάλες τουλάχιστο εταιρίες ελέγχουν να δούν αν το προϊόν τρίτου κατασκευαστη που τους ήρθε είναι οκ

όσο λιγοτερο μπορούν φυσικά

Τωα πρακτικά δεν βγάζουν απο την ανάρτηση που θα πουλήσουν σε μενα άμεσα αλλα απο την έμμεση πώληση παρέα με το ποδήλατο .
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ενα καλά οργανωμένο καρτέλ κ τίποτα παραπάνω

αυτή την στιγμή οι επιλογές είναι 3 (αντε 4 ) rst suntour rs αλλιώς το κόστος πάει ταβάνι ,Το αστείο είναι οτι όλς έχουν χουσούρια με κυριότερο το πόσο τα υλικά που γερνάνε γρήγορα

3 χρόνια μετά μου λέει (με βάση την λογική ) οτι έπαιζε θέμα απο την αρχή και το μπαλώσανε ή για τους ποιο σκληροπυρηνικούς μπήκε χέρι κλπ για βιομηχανικό πόλεμο
(τραβηγμένο ναι παράξενο και πρωτότυπο οχι )

Wicca
Απών/απούσα

Εσύ τι λες;; Αν ήταν τόσες παρτίδες ζαβά κομμάτια, θα έπαιζε ή δεν θα έπαιζε πρόβλημα από την αρχή;

Εγώ λέω έπαιξε, αλλά ότι ζημία και αν έγινε στους αγοραστές των προϊόντων άμεσους ή έμμεσους, ( γιατί τρία χρόνια δεν είναι και μικρό χρονικό διάστημα), το κουκουλώσανε καλά καλά.. Ε όταν μπούχτησαν να πληρώνουν, ή όταν κάποιος είχε την όρεξη και τα φράγκα να τους τρέξει και δεν δέχτηκε κανέναν εξωδικαστικό συμβιβασμό, έκαναν ανάκληση..

Και εμείς τώρα πρέπει να πιστέψουμε ότι τάχα οι της Suntour είναι καλοί άνθρωποι και σκέφτονται την ασφάλεια μας.. Οπωσδήποτε... μην ξεχάσουμε..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τελικά η ανάκληση είναι θετική διαφήμηση για μια εταιρία
ή αρνιτική ???
το πρόβλημα είναι της sountur που κατασκεύασε τις αναρτήσεις
ή της trek scott που ζήτησαν συγκεκριμένα πράγματα από την sountur ???

p_george
Απών/απούσα

Αυτή είναι μια πολύ καλη ερωτηση Plannet,
όμως τον πραγματικο υπευθυνο δεν θα τον βρουμε γιατι δεν ξερουμε τις μεταξυ του συμφωνιες περι ποιοτικου ελεγχου και ποσοστών αστοχιας που μονο στα συμβολαια συνεργασίας μεταξυ τους υπαρχουν.

Αν υποθεσουμε ότι μια ποδηλατικη εταιρεια μεσω του δικτυου της το παρει ειδηση γρηγορα θα κανει τους απαραιτητους ελέγχους και θα προχωρησει σε ανακλησεις, εδώ η εταιρεια δειχνει υπευθυνοτητα και σεβασμο στον πελατη, αυτό είναι και το ιδανικο σεναριο ειδικα αν δεν εχει κατασκευασει η ιδια το εξαρτημα αλλα το εχει προμηθευτεί από δευτερο κατασκευαστη.
Το κοστος των ανακλησεων όμως δεν είναι μικρο τοσο οι έλεγχοι οσο και οι αντικαταστασεις εξαρτημάτων κοστιζουν και μαλιστα ακριβα, ειδικα τα πιο φτηνα μοντελα που δεν μπορουν επιβαρυνθουν με αυστηρούς ποιοτικους ελέγχους στην παραγωγη.
Εδώ λοιπον όταν ερθουν αντιμέτωποι με τετοιο πρόβλημα είναι πολύ πιθανο αφου εξετασουν τις στατιστικες πιθανότητες εμφανισης προβλημάτων και κατά συνεπεια ατυχημάτων να ρισκαρουν απλα να αποζημιωσουν ένα μονο μικρο ποσοστο που θα κανει παραπονα η που θα απαιτησει αποζημιωση, και ακριβως εκει είναι και το μυστικο γιατι πολλα ατυχήματα δεν γινονται ποτε γνωστα, καποια αλλα αποδίδονται σε κακη χρηση, και ένα μικρο ποσοστο θα καλυφτουν απο τις επισκευες με μικρο κοστος στο ταμειο και την φημη κάθε εταιρειας.

Η αληθεια είναι ότι καποιες από τις φτηνες αναρτησεις των trekking και των mountain δεν μου γεμιζουν το ματι ειδικα στο θεμα του νυχιου και πραγματικα εχω απορριψει μοντελα που κατά τα αλλα μου αρεσαν.

Σε προτασεις που γινονται σε νεους ποδηλάτες πολλοι από εδώ μεσα σνομπαρουν τις αναρτησεις με μικρη διαδρομή ότι δεν θα δουλευουν μετα από λιγο καιρο και ότι προσθετουν βαρος, αλλα κανενας δεν εστιαζει ότι καποιες από αυτές απλα είναι επικίνδυνες όπως επικινδυνα είναι και πολλα φτηνα rigit πηρουνια, εχω ένα θεμα γενικα με τα πηρουνια γιατι στο παρελθον εχω χαλασει καποια ευτυχως με μικρες συνεπειες.

Χωροι σαν και αυτόν εδώ είναι δυναμη για τον καταναλωτή μην αφήνουμε να περνανε ετσι προβλήματα και ζημιες για τις οποιες δεν ευθυνόμαστε, είναι στο χερι μας να ειμαστε σωστοι καταναλωτες και όχι προβατα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

p_george wrote:
Αυτή είναι μια πολύ ....................
αν και αυτόν εδώ είναι δυναμη για τον καταναλωτή μην αφήνουμε να περνανε ετσι προβλήματα και ζημιες για τις οποιες δεν ευθυνόμαστε, είναι στο χερι μας να ειμαστε σωστοι καταναλωτες και όχι προβατα.

1 ερωτήση ακόμα
πως ένας καταναλωτής καταλαβένει ότι ένα εξάρτημα είναι όντως προς ανάκληση ή απλά ήταν ελατοματικό
???
γενικότερα όταν παίρνεις μία ανάρτηση που από την κατασκευή της είναι για μέτρια πράγματα όπως π.χ. μια ανάρτηση τρεκκινγ με 28ρια καλάμια ή μια ανάρτηση mtb που πάλι έχει 28ρια καλάμια και χρήση για μέτρια πράγματα
είτε γίνει ανάκληση είτε όχι αν την ζωρίζεις θα σπάσει
οπότε το λάθος δεν είναι στην ανάρτηση αλλά στο γεγονός ότι υπάρχει σκοτάδι μαύρο στους πελάτες

όσο αφορά τις αναρτήσεις
η διαδρομή δεν παίζει ρόλο
αλλά η ποιότητα
που σημαίνει είναι καλύτερα να έχεις μία ανάρτηση 80άρα αλλά ποιοτική και να μην τερματίζει με το παραμικρό πάρα μια 120άρα που με το που κάθεσαι στο ποδήλατο έχει τερματίσει και που λαστιχάρει λες και είναι η αλίκη στο ναυτικό
:D

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

δηλαδή φταίει ο αγοραστής που δεν δίνει 300Ε για να ανάρτηση ?

γιατί του αγοραστή του λένε "μέχρι 700Ε θα έχει αυτή αν πάς απο 1000+ θα έχει πάνω αυτή"

αυτό λέγετε "θέλω να πληρώσεις " οχι οιτ δεν ξέρει τι παίρνει ο αγοραστής

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
δηλαδή φταίει ο αγοραστής που δεν δίνει 300Ε για να ανάρτηση ?

γιατί του αγοραστή του λένε "μέχρι 700Ε θα έχει αυτή αν πάς απο 1000+ θα έχει πάνω αυτή"

αυτό λέγετε "θέλω να πληρώσεις " οχι οιτ δεν ξέρει τι παίρνει ο αγοραστής


ok ότι πεις
:D

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Plannet wrote:

οπότε το λάθος δεν είναι στην ανάρτηση αλλά στο γεγονός ότι υπάρχει σκοτάδι μαύρο στους πελάτες

:D

Μία εταιρεία ανακαλεί ένα προιόν/ανταλλακτικο κτλ αλλα στο βάθος βάθος την ευθύνη την έχει ο πελάτης?
Δεν κατάλαβα πως το θέτεις το θέμα Plannet

¨οταν γίνεται ανάκληση δεν χρειάζεται ο πελάτης να καταλάβει αν εχει πρόβλημα το δικό του ή όχι.
Δεν νομίζω ότι μία εταιρεία κάνει ανάκληση ελαφρα την καρδία παρα μόνο όταν το θέμα ειναι σοβαρο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

ότι αυτό που θέλει να πει είναι ότι οι συγκεκριμένες αναρτήσεις
είναι έτσι κι άλλιως για "πέταμα" και θα έπρεπε ο καταναλωτής να
το έχει ψάξει για κάτι καλύτερο εξαρχής.

Βέβαια όταν κάποιος βγαίνει με ένα ποσό 200-300 Ευρώ, δεν υπάρχουν
πολλές επιλογές.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Ε ναι, αν περιμένεις να κάνεις κατεβασιες με τετοια ανάρτηση τότε καλά κάνει ανάκληση...

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...για ποδηλατο με 200-300 ευρω στην τσεπη, τοτε το υποψηφιο ποδηλατο δεν θα πρεπει να εχει ουτε υποψια αναρτησης.
Το προβλημα ειναι βεβαια οτι σ'αυτη την τιμη, δεν θα εχει ουτε αξιολογο "ξερο" πηρουνι, αλλα απο αχρηστη αναρτηση, καλυτερα το κουτσουρο "ξερο" πηρουνι.
Αυτο τουλαχιστον δεν θα χαλασει μετα απο λιγο, δεν θα ζυγιζει ενα τοννο, και θα "διαβαζει" και καλυτερα το δρομο.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

το έγραψα αι πριν αλλα ο planet δεν με εκανε την τιμή

και πάλι το ίδιο θέμα βλέπω , οταν ο άλλος βρίσκει ανάρτηση σε ποδήλατο 300Ε αυτός φταίει ? ο κατασκευαστής ?

γιατί ωραία να τα λέμε αλλα πρακτικά η αγορά δουλεύει μ@#@κισμένα τι να κάνουμε , πόσα ποδήλατα έχουν ξερό ?

επίσης πρακτικά αν πάς με το τρέκκιν για χρήση mtb μάλλον πρώτα θα την ακούσουν άλλα

Wicca
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...για ποδηλατο με 200-300 ευρω στην τσεπη, τοτε το υποψηφιο ποδηλατο δεν θα πρεπει να εχει ουτε υποψια αναρτησης.
Το προβλημα ειναι βεβαια οτι σ'αυτη την τιμη, δεν θα εχει ουτε αξιολογο "ξερο" πηρουνι, αλλα απο αχρηστη αναρτηση, καλυτερα το κουτσουρο "ξερο" πηρουνι.
Αυτο τουλαχιστον δεν θα χαλασει μετα απο λιγο, δεν θα ζυγιζει ενα τοννο, και θα "διαβαζει" και καλυτερα το δρομο.

Δεν ενδιαφέρει όλο τον κόσμο να αγοράζει ακριβά ποδήλατα. Αυτό που ενδιαφέρει τον περισσότερο κόσμο είναι να αγοράζει ασφαλή ποδήλατα και να κάνει με αυτά τις δουλειές του και τις βόλτες του.

Και το θέμα εδώ δεν είναι θέμα λειτουργικής ποιότητας κάποιων εξαρτημάτων, αλλά θέμα ασφάλειας. Ότι έχει πουλήσει η suntour άμεσα ( η ίδια η εταιρία) ή έμμεσα ( μέσω των εταιριών που προμηθεύει) 120.000 προιόντα που δεν ήταν ασφαλή και έκανε ανάκληση μετά από τρία ολόκληρα χρόνια.

Βέβαια αυτό το λέω παίρνοντας ως δεδομένο ότι συμφωνείς ότι ακόμα και ένα φθηνό προϊόν, μαζικής παραγωγής, θα πρέπει να πληρεί κάποιες προϋποθέσεις ασφάλειας.
Διότι αν δεν ισχύει αυτό, τότε η ασφάλεια θα είναι προνόμιο μόνον των "πλουσίων" ( σε εισαγωγικά.. αυτών που έχουν να τα ακουμπήσουν)..

Με άλλα λόγια εμένα δεν με ενοχλεί το τι παράγει αυτή η εταιρία αλλά ο γενικότερος σταρχιδισμός της..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
το έγραψα αι πριν αλλα ο planet δεν με εκανε την τιμή

και πάλι το ίδιο θέμα βλέπω , οταν ο άλλος βρίσκει ανάρτηση σε ποδήλατο 300Ε αυτός φταίει ? ο κατασκευαστής ?

γιατί ωραία να τα λέμε αλλα πρακτικά η αγορά δουλεύει μ@#@κισμένα τι να κάνουμε , πόσα ποδήλατα έχουν ξερό ?

επίσης πρακτικά αν πάς με το τρέκκιν για χρήση mtb μάλλον πρώτα θα την ακούσουν άλλα


1) την αγορά την διαμορφόνουν 3 πράγματα
διαφήμιση κατασκευαστής καταναλωτής
τα 2 πρώτα τα καταλαβένουμε όλοι
καταναλωτής
αν δεν αγοράσουμε το χαζό προιον τότε οι εταιρίες απλά δεν θα βγάζουν
2) δεν είναι κακό να πάρεις ένα φτηνό ποδήλατο
αλλά το να παίρνεις ένα ποδήλατο ακόμα και Mtb με 300-500 ευρό και να αρχίζεις τις καφρίλες στο βουνό
δεν φταίει ο κατασκευαστής φταίει η άγνια σου

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Με άλλα λόγια εμένα δεν με ενοχλεί το τι παράγει αυτή η εταιρία αλλά ο γενικότερος σταρχιδισμός της..

η εταιρία παράγει ότι αγοράζουμε
ο σταρχιδισμός της είναι αντίκτυπο του σταρχιδισμού του καταναλωτή

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

είδες τι ωραία πυο του τα γράφεις οταν μπορείς κ θές ? :)

μαζί σου στο τρόπ οσκέψεις αλλα γενικά κολλάω στο θέμα του καταναλωτή , δηλ. κάποιοι τιπάδες που σπούδασαν μάρκετινκ είδαν 10000 παλαβούς να θέλουν ανάρτηση σε ενα οικονομικό ποδήλατο χωρίς να είναι αρκετή (ή σωστή) για την χρήση που μπρεί να κάνει κ ετσι έβαλαν παντού

αν τώρα πούμε οτι δεν ζητάει κανένας καταναλωτής ανάρτηση ξερουμε σε πόσο διάστημα θα αλλάξουν μυαλά οι εταιρίες ?

Γιατί σε όγκο κόσμου , προϊόντων που παράχθηκαν (στοκ) και αλλα τόσα που ετοιμάζονται απλά θα αργήσει μια τέτοια αλλαγή κι μάλλον θα έρθει του αγίου ποτέ

πρακτικά δηλ. κολλάω , μήπως τελικά μονο εφικτό δεν είναι να κάνουμε τέτοια μετάβαση παρα μονο για προχωρημένους ποδηλάτες που ξέρουν τι ζητάνε ? (εκεί δηλ. θα σκεφτεί οτι θα δει πχ 500Ε θα έχει ξερό και γενικά ίσως κάπια καλύτερα περιφεριακά)

μιας και δεν αναφέρθηκε παρέα με τα άλλα έγινε και διαφήμιση στην εταιρία (έστω σαν όνομα )

Wicca
Απών/απούσα

Plannet wrote:
]
η εταιρία παράγει ότι αγοράζουμε
ο σταρχιδισμός της είναι αντίκτυπο του σταρχιδισμού του καταναλωτή

Όχι πλάνετ δεν είναι έτσι γιατί δεν γνωρίζουμε την ποιότητα αυτών που παράγουν παρά μόνον αν γίνει η στραβή ή κάνει ανάκληση η εταιρία.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έκανε ανάκληση η εταιρία αφού έσπρωχνε στην αγορά για τρία χρόνια ελαττωματικές αναρτήσεις.
Δεν μπορείς να λες ότι οι καταναλωτές είναι αδιάφοροι ,όταν αυτοί δεν είναι ενήμεροι για το τι παίζει.

Από την άλλη δεν μπορεί η προδιαγραφές ασφάλειας να υφίστανται μόνον σε προιόντα πάνω από κάποιο όριο τιμής ή μόνον για τους ψαγμένους που και δεν θα πάρουν ανάρτηση ή αν πάρουν θα πάρουν την "καλή" και την ακριβή.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Δηλαδή ΚΑΙ ο πελάτης πληρώνει ΚΑΙ εχει απαιτήσεις επειδή πληρώνει ΚΑΙ τον κράζουμε?
ε οχι. ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ειναι σταρχιδιστής κτλ κτλ και μην ξεχνάμε οι εταιρείες είναι κάτω απο τους πελάτες ΟΧΙ από πάνω.
Αυτες πρέπει να λενε ευχαριστώ και όχι το αντίθετο.
Από το mass marketing της levis το 1890, που σου έλεγε αυτό το τζην ειναι για όλους. Στην ουσία, αυτό προσφέρω αν θες παρτο...έχουν αλλάξει παααααρα πολλαααα πράγματα. Τώρα φτιάχνουν προιόντα που στοχεύουν κάθε υποομάδα (niche marketing)καταναλωτών.

Ο πελάτης πρέπει να ευχαριστιέται όχι οι εταιρείες που ειναι αδηφάγες και δεν σέβονται ούτε τον πελάτη (σε περιπτώσεις) ούτε τον εργαζόμενο (μόνιμο φαινόμενο).
...
και φυσικά μιλάω για πολυεθνικές ή μεγάλες εθνικές εταιρείες και όχι για μικρές που εκεί αλλάζει το θέμα αφού ούτε τμήμα marketing έχουν ουτε r&d και προσπαθούν να πάνε με τα νερά του εκάστοτε πελάτη.

Δεν μιλάω για σπουδαρχίδες πελάτες.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Plannet wrote:
]
η εταιρία παράγει ότι αγοράζουμε
ο σταρχιδισμός της είναι αντίκτυπο του σταρχιδισμού του καταναλωτή

Όχι πλάνετ δεν είναι έτσι γιατί δεν γνωρίζουμε την ποιότητα αυτών που παράγουν παρά μόνον αν γίνει η στραβή ή κάνει ανάκληση η εταιρία.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έκανε ανάκληση η εταιρία αφού έσπρωχνε στην αγορά για τρία χρόνια ελαττωματικές αναρτήσεις.
Δεν μπορείς να λες ότι οι καταναλωτές είναι αδιάφοροι ,όταν αυτοί δεν είναι ενήμεροι για το τι παίζει.

Από την άλλη δεν μπορεί η προδιαγραφές ασφάλειας να υφίστανται μόνον σε προιόντα πάνω από κάποιο όριο τιμής ή μόνον για τους ψαγμένους που και δεν θα πάρουν ανάρτηση ή αν πάρουν θα πάρουν την "καλή" και την ακριβή.


καλά ότι πεις
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Roul wrote:
Δηλαδή ΚΑΙ ο πελάτης πληρώνει ΚΑΙ εχει απαιτήσεις επειδή πληρώνει ΚΑΙ τον κράζουμε?
ε οχι. ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ειναι σταρχιδιστής κτλ κτλ και μην ξεχνάμε οι εταιρείες είναι κάτω απο τους πελάτες ΟΧΙ από πάνω.
Αυτες πρέπει να λενε ευχαριστώ και όχι το αντίθετο.
Από το mass marketing της levis το 1890, που σου έλεγε αυτό το τζην ειναι για όλους. Στην ουσία, αυτό προσφέρω αν θες παρτο...έχουν αλλάξει παααααρα πολλαααα πράγματα. Τώρα φτιάχνουν προιόντα που στοχεύουν κάθε υποομάδα (niche marketing)καταναλωτών.

Ο πελάτης πρέπει να ευχαριστιέται όχι οι εταιρείες που ειναι αδηφάγες και δεν σέβονται ούτε τον πελάτη (σε περιπτώσεις) ούτε τον εργαζόμενο (μόνιμο φαινόμενο).
...
και φυσικά μιλάω για πολυεθνικές ή μεγάλες εθνικές εταιρείες και όχι για μικρές που εκεί αλλάζει το θέμα αφού ούτε τμήμα marketing έχουν ουτε r&d και προσπαθούν να πάνε με τα νερά του εκάστοτε πελάτη.

Δεν μιλάω για σπουδαρχίδες πελάτες.


οι εταιρίες λειτουργούν με γνόμονα το κέρδος
όχι με το καλό ή το κακό
και για το κέρδος παίζουν οριακά στην ποιότητα και την αντοχή των προϊόντων
και αυτό το πετυχαίνουν γιατί ουσιαστικά δεν μας νοιάζει σαν καταναλωτές
ή αν μας νοιάζει δεν κάνουμε τπτ για αυτό
:D

contact