ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ - ΑΡΧΑΡΙΑ

25 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
neraida
Απών/απούσα

Γεια σας,

Εδώ έχετε να κάνετε με μια εντελώς αρχάρια στον κόσμο των ποδηλάτων αφού δεν έχω αγγίξει ποδήλατο τα τελευταία 16-18 χρόνια της ζωής μου και ως παιδί όταν είχα ποδήλατο πάντα το επισκεύαζε ο μπαμπάς μου, και το παιδικό μου ποδήλατο δεν είχε καν ταχύτητες....

Οπότε... Οι ερωτήσεις μου είναι πολύ βασικές αφού δεν ξέρω τίποτα για ποδήλατα...Φλέγων θέμα για μένα αυτή τη στιγμή μετά από 3 ολόκληρες ημέρες ποδηλασίας είναι οι ταχύτητες. Έχω αγοράσει ένα φτηνό (πριν μου πείτε ότι το ποδηλατό ήταν λάθος επιλογή κτλ να σας ενημερώσω ότι είναι εις γνώσιν μου απλά ήθελα να ξεκινήσω με κάτι φτηνό και αν μετά από 3-4 μήνες με διακατέχει ο ίδιος ενθουσιασμός τότε θα αγοράσω και ένα αξιοπρεπές ποδήλατο) mountain bike με 18 ταχύτητες τις οποίες δεν έχω ιδέα πως να χρησιμμοποιώ σωστά.
Η συμβουλή του μαγαζάτορα ήταν να έχω τον αριστερό μοχλό πάντα στη μέση (εκείνο που έχει μόνο 3 ταχύτητες) και τον δεξιό μοχλό στο 2,3,4 ή 5 αναλόγως και ποτέ να μην αλλάζω ταχύτητα εάν δεν κάνω πεντάλ. Ωστόσο,έχω μερικες απορίες. Εάν π.χ. ανεβαίνω ανήφορα και είμαι σε μια ελαφριά ταχύτητα και μετά ξεκινά κατηφόρα, πώς αλλάζω ταχύτητα εάν π.χ είμαι στο 2 και θέλω να πάω στο 5? πάω από το 2 στο 5 αμέσως ή σταδιακά 2,3,4,5? από άλλα posts έχω δει ότι δεν πρέπει να αλλάζεις ταχύτητα την ώρα που ανεβαίνεις την ανηφόρα αλλά πριν, το ίδιο ισχύει και για την κατηφόρα? και ένα τελευταιο προς το παρον: τι ακριβώς ελέγχουν και πότε πρέπει να αλλάζω τις ταχύτητες στα αριστερά?(τις 3 μόνο)

Σας ζάλισα ε?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Φαντάζομαι δεκάδες άλλες θα ακολουθήσουν !
Προσωπικά ακολουθώ το σύστημα που πρότεινε ο ποδηλατάς σου. Αλλάζω τα πίσω γρανάζια σε ελαφρές κλίσεις και για δραστικές αλλαγές αλλάζω εμπρός ! Φαντάσου ότι μιά αλλαγή μπροστά (πρός τα πάνω ή πρός τα κάτω) έχει το ίδιο αποτέλεσμα με τρείς ή τέσσερεις αλλαγές πίσω!
Ανάλογα με το είδος των χειριστηρίων, αλλάζεις άμεσα ή λιγότερο άμεσα. Ναί μπορείς να πας από το 2 στό 5 αν τα πόδια σου μπορούν να πεταλάρουν με την ίδια ένταση. Φυσικά η αλυσίδα θα περάσει από όλα τα ενδιάμεσα γρανάζια, έστω για κάποια δευτερόλεπτα.
Ο "περιορισμός" των αλλαγών στην ανηφόρα συνίσταται στο να μην ζορίζεις το πετάλι μέχρι να ολοκλήθωθει η αλλαγή. Όσο δηλαδή η αλυσίδα είναι ανάμεσα στα δύο γρανάζια απλά γυρίζεις το πετάλι χωρίς πολλή δύναμη.

Ούφ , πολλές αλλαγές αλλάξαμε ... Απαλλάξτε με.

teaser
Απών/απούσα

θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος και περιεκτικός γίνεται (για να δούμε, θα τα καταφέρω?)

1) Ποτέ δεν ανεβάζεις ταχύτητες σερί, δηλαδή από 2 σε 5. Πάντα μία μία, σταδιακά όπως είπες. Αυτό γίνεται γιατί έτσι δεν καταστρέφεις τα γρανάζια και δεν φθείρεται και η αλυσίδα τόσο (μπορεί ακόμα και να σπάσει μια αλυσίδα, ω ναι!).
2) όταν κάνεις πετάλι και η κλίση δεν είναι μεγάλη, μπορείς να βάλεις μεγαλύτερη ταχύτητα χωρίς να ακούσεις το κλασικό σκληρό «ντουπ». Είναι λίγο δύσκολο να το περιγράψω με λόγια παρά να το δεις. Όταν κάνεις πετάλι υπάρχει ένας νεκρός χρόνος που περιστρέφεις το πετάλι παρά ασκείς δύναμη σε αυτό. Εκεί ακριβός αλλάζεις ταχύτητα και είναι όλα οκ. Σε αντίθετη περίπτωση ασκείς πάλι μεγάλη δύναμη στην αλυσίδα με αποτέλεσμα πάλι να υπάρχουν πιθανότητες να σπάσει
3) Στην κατηφόρα πρέπει να βάζεις κατάλληλη ταχύτητα ώστε να μην πάνε τα πόδια ελεύθερα. Αυτό σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις καλύτερα το ποδήλατο, και για θέμα ευστάθειας αλλά και σε περίπτωση που χρειάζεται να επιταχύνεις περισσότερο...είναι λάθος η ταχύτητα που έχεις βάλει να κάνει τα πόδια να γυρνάνε σαν τρελά διότι δεν έχεις κανέναν έλεγχο έτσι
4) ο μοχλός στα αριστερά είναι για τους μπροστινούς 3 δίσκους...έχε τον μεσαίο αρχικά, κάνε αυτά τα παραπάνω και μετά παίξε λίγο και με τους μπροστινούς να δεις τι γίνεται γιατί θα μακρηγορήσω!

Υ.Γ: εγώ είχα ένα ποδήλατο της πλάκας και ξενέρωνα σε κάθε βόλτα...ένα φτηνό ποδήλατο δεν θα σε πάει «μπροστά». Μόλις πήρα ένα πιο αξιοπρεπές, δεν θέλω να ξεκαβαλήσω...έχει τεράστια διαφορά...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δεν βάζουμε ταχύτητες που να στραβωνουν την αλυσίδα. Δηλαδή δεν βάζεις μικρό δίσκο μπροστά με μικρό πίσω, δεν βάζεις μεγάλο μπροστά με τον μεγάλο πίσω.

Γενικά ο μεσαίος δίσκος μπροστά παίζει με όλους τους δίσκους πίσω.
Ο μικρός μπροστά παίζει με τους 4 μεγάλύτερους πίσω.
Ο μεγάλος μπροστά παίζει με τους 4 μικρότερους πισω.

Όταν βλέπεις ζόρικη ανηφόρα βάζεις μικρό μπροστά (1) και μεγάλους πίσω (1-4) ανάλογο το πόσο ζόρικη είναι η ανηφόρα.Σε ευθείες και κατηφόρα μπορείς να βάλεις μεγάλο δίσκο μπροστά (3) και μικρούς πίσω (4-6) ή μπορείς απλά να μην βάλεις τίποτα και να το αφήσεις να τσουλήσει :)

vang
Απών/απούσα

Το σημαντικό να καταννοήσεις είναι πότε και γιατί αλλάζεις ταχύτητα..

Ο σκοπός είναι να μήν επιβαρύνεις τα πόδια σου με πολύ "σκληρό πετάλι"

Παρατήρησε σε επίπεδο δρόμο ( όχι ανηφόρα ή κατηφόρα) την επίδραση πού έχει κάθε σχέση στήν δυσκολία πού έχει το πετάλι...
Αυτό πού οι σχέσει (ταχύτητες ) κάνουν είναι να αλλάζουν το πόση απόσταση θα διανύσει η πίσω ρόδα όταν περιστρέψεις μιά φορά τα πετάλλια...

Οι μικρές σχέσεις μειώνουν την απόσταση πού διανύει η πίσω ρόδα σε κάθε περιστροφή τών πεταλιών και έτσι κάνουν το πετάλι πιό ελαφρύ...καθώς ανεβάζεις σχέσεις, το πετάλι βαραίνει ...

Οι περιστροφές πού πρέπει να έχεις στα πετάλια πρέπει να είναι πολλές και χωρίς πολύ πίεση...
Στήν αρχή προσπάθησε να τις κρατάσ σε πάνω από 60 περιστροφές τών πεταλλιών τό λέπτο...άν δέν μπορέις να το κάνεις είναι ένδειξη ότι πρέπει να "κατεβάσης" ( να βάλεις μικρότερη) σχέση π.χ. από το γρανάζι 4 να πάς στό γρανάζι 3 ή 2...από τον δίσκο 2 να πάς στό δίσκο 1 κλπ
( τα γρανάζια πίσω και τούς δίσκους μπρός τούς ονομαζουμε 1,2,3 κλπ αρχίζοντας με το 1 σε αυτό πού βρίσκεται πρός τα μέσα.)
Αν π.χ. έχεις σχέση 1,3 σημαίνει ότι έχεις τον μικρό δίσκο μπροστά και το τρίτο από μέσα γρανάζι πίσω...

Στήν αρχή προστάτευε τα πόδια σου με το να χρησιμοποιείς μικρότερες σχέσης ( ελαφρύ πετάλι, γρήγορη περιστροφή)...Μπορέι να πηγαίνεις λίγο πιό αργά αλλά θα πάς με πολύ μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια και χωρίς να ταλαιπωρείς τα γόνατά σου.

Περισσότερα από κοντά....σε πρωτη ευκαιρία...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

opos eipa sosta o eaglos den xrisimopoioyme sxeseis pou exoun strava tin alysida
genikotera mporeis na dokimaseis moni sou se isiadi kai na deis pos ginete pio bary kai pos pio elafry
ektos apo anifores mporeis se olles tis alles katastaseis na xrisimopieis ton meseo disko stis anifores tha bazeis mikro disko mprosta

simantiko einai na exeis polles strofes
stin arxi tha sou fenete kapos
alla einai pio sosto kai tha afksiseis tin fysiki sou katastasi:D

neraida
Απών/απούσα

Sas euxaristw olous poli gia ti voi8eia!!!!

twra einai ola pio 3eka8ara sto kefali mou kai ka8os pernoun oi meres idi exw 3ekinisei na e3ikeionome me tis taxitutes, poso mallon twra pou exw kai autes tis plirofories :)

Pantos ena exw na pw...mallon suntoma 8a agorasw ena kalo podilato giati to apokleiw na 3anastamatisw to podilato... to diaskedazw toso sta 28 oso to diaskedaza kai sta 10 mou xronia sun to gegonos oti einai e3aireti gumnastiki!!!

euxaristw 3ana gia ti voi8eia me tis voi8eies kai elpizw na exw tin idia antapokrisi kai stis epomenes erwtiseis mou ;p (w nai.mporeite na eiste sigouroi oti polu suntoma kati 8a kataferw na spasw sto podilato mou kai 8a xreiazete ftia3imo...)

Diver
Απών/απούσα

Αν ψάχνεις για καινούργιο ποδήλατο πόλης, μία επίσης επιλογή είναι και με σύστημα εσωτερικών ταχυτήτων nexus.
Εκεί απλώς αλλάζεις ταχύτητες (σταματημένος, σε ανηφόρα, όπως θες). Έχει μόνο ένα δίσκο μπροστά και οι υπόλοιπες ταχύτητες είναι ενσωματωμένες στον άξονα. Είναι ιδιαίτερα εύχρηστο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τι έγινε με το θέμα του service κάθε τόσο χιλιόμετρα όμως;

Diver
Απών/απούσα

Αν εννοείς για το service του nexus, όλες οι πληροφορίες που έχω είναι ότι θέλει ελάχιστη συντήρηση και ότι είναι από τα ατού του.
Το ίδιο αναφέρει και η shimano στο site της:
Shimano maintenance on a hub with internal gears
δηλ απλή αλλαγή λάδι κάθε 5000km ή 2 χρόνια.

vang
Απών/απούσα

Δέν γνωρίζω συγκεκριμένα για το nexus αλλα ...

Στό brompton έχω το Sturmey archer ( ίδιο με το SRAM) κέντρο τριών ταχυτήτων, πού γίνονται έξι σχέσεις συνολικά, με δύο γρανάζια πίσω και ένα πολύ απλό εκτροχιαστή...
Μετα από πέντε χιλιάδες σκληρά χιλιόμετρα ( είμαι αρκετά βαρυς) ...
...Απλά ...κανένα πρόβλημα...Ούτε κάν ρύθμιση...

Τα εσωτερικά κέντρα αυτά είναι απλά αθάνατα...

Και βέβαια ταιριάζουν με τις απαιτήσεις της πόλης όπου πολλές φορές αναγκάζεσαι να σταματήσεις ξαφνικά χωρίς να εχεις την δυνατότητα να προβλέψεις να καταβάσεις σχέσεις, ώστε να είσαι έτοιμος για το ξεκίνημα...
Με τα εσωτερικά κέντρα αλλάζεις σχέσεις σταματημένος και έτσι λύνεται το προβληματάκι αυτό της αστικής ποδηλασίας...

Η κορυφή στα κέντρα με εσωτερικές σχέσεις είναι το rohloff με 14 σχέσεις απλωμένες ομαλά...
Οταν ρώτησαν την εταιρέια ποιά είναι η διάρκεια ζωής του κέντρου αυτού απάντησαν...
" ...Δεν Ξέρουμε !!!! Τα πρώτα πού φτιάξαμε έχουν κάνει 80.000 χιλιόμετρα και δέν φαίνεται να έχουν σημαντική φθορά....!!!!"

Εΐναι βέβαια ακριβότερα από τις συνήθεις εξωτερικές ταχύτητες ...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@vang i kopela den tha dosei 500 euro gia 2 kentra
eleos re paidia

basika tha protina na min koitaei kentra me esoterikes taxytites
alla na paei se klasikes taxytites pou to sasman tha kostisei 20-50 euro kai tha vgazei 88402939203940 xlm :D

vik
Απών/απούσα

ενδιαφέρον ακούγετ1!
οι ταχύτητες αυτές μπαίνουν σε οτιδήποτε? ποδήλατο?
βολεύουν σε ανηφόρες/?
με προβληματίζουν κι εμένα οι ταχύτητες και θεωρώ κάπως δύσκολο-το σύστημα που επικρατεί.
αν έχετε παραπάνω πληροφορίες ...

Diver
Απών/απούσα

Oι ταχύτητες μπαίνουν σε οποιοδήποτε ποδήλατο και έχω δει από έξω kit nexus με 190$. Προφανώς χρειάζεται και το κόστος τοποθέτησης. Πιο απλή είναι βέβαια η αγορά του εξαρχής με το ποδήλατο.
Σε ανηφόρες με μικρή κλίση είμαι από τις 8 ταχύτητες στη 2 ή 3. Για πιο μεγάλες κλίσεις είμαι με την 1η. Για το χολαργό/παπάγου που κινούμαι επί το πλείστον με καλύπτει το nexus, και υπάρχουν αρκετές υψομετρικές διαφορές. Καλύτερα θα είναι σιγουρα και μία προσωπική δοκιμή.

vang
Απών/απούσα

@vang i kopela den tha dosei 500 euro gia 2 kentra
eleos re paidia

Γιατί πού το ξέρεις....Μπορεί να θέλει να δώσει! ( η κοπέλλα ή κάποιος άλλος που ενημερώνεται διαβάζοντας εδώ)

Αυτή η λογική της απαξίωσης της κάθε επένδυσης σε ποδηλατικό εξοπλισμό δέν με βρίσκει σύμφωνο...

Δέν είναι ανάγκη να αντιμετωπίζουμε το ποδήλατο με την λογική ότι θα προτιμήσω πάντα το φτηνότερο.
Εγώ πάντως δέν λειτουργώ έτσι...
Τα ποδήλατά μου τα αγαπάω τα εκτιμώ τα στολίζω και έιναι μάλλον τα ακριβότερα πράγματα πού έχω...

Δέν έχω καμμιά ενοχή για την ποιότητα ή την τιμη των ποδηλάτων μου και τών περιφερειακών μου..
Αντιθέτως νοιώθω ευχαριστημένος πού μπορώ να τα έχω ...

Και ναί έχω κέντρα rohloff σε δύο από τα ποδήλατα μου και τα χαίρομαι παρα πολύ...

Στήν δική μου λογική τα έξοδα για ποδήλατο δέν μπαίνουν σε ξεχωριστή κατηγορία για να αποτελούν πρόσθετα έξοδα για ένα παιχνίδι η μιά ιδιαιτερότητα και συνεπώς να παίρνουν έγκριση σαν πρόσθετα έξοδα....

Στήν δική μου λογική τα έξοδα για ποδήλατο( το σπαστό της πόλης) συμπεριλαμβάνονται και καλύπτονται απο το κονδύλι "έξοδα μετακίνησης" εκεί μπαίνουν και τα έξοδα αυτοκινήτου και εισητήρια και όλα...Γιατί λοιπόν να λέω ΟΚ όταν πληρώνων 200 ευρώ το κάθε λάστιχο στό αυτοκίνητο και να λέω "πολύ ακριβό" όταν πρέπει να αγοράσω με τα ίδια λεφτά ποδήλατο...
ΤΑ υπόλοιπα ποδήλατα μπαίνουν στήν μερίδα προϋπολογισμού που λέγεται "έξοδα διασκέδασης" και " έξοδα διατήρησης υγείας"
Γαιτί δηλαδή άν "χώσω" 200 ευρώ για δέιπνο δύο ατόμων σε καλό εστιατόριο, ή 500 ευρώ για μια "φιάλη" σέ ξενυχτάδικο είναι λογικό ενώ άν τα δώσω για να βάλω rohloff στο ΜΤΒ μου είμαι παράλογος....

Εντάξει ΔΕΝ ζω στα σύνεφα...Ξέρω ότι πολλοί δέν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν τέτοιες επιλογές και ένα από τα καλά του ποδηλάτου έιναι ότι η ποιότητα του ποδηλάτου δέν έιναι τόσο σημαντικη ώστε να μήν μπορει το κορυφαίο και το μέσης τιμής να βγαίνουν παρέα....και να το χαίρονται...

Δέν είναι ανάγκη όμως να απλώνουμε την νοοτροπία ότι ο ποδηλάτης πρέπει να έιναι ντε και καλά οικονομικά ζορισμένος...

Inferno
Απών/απούσα

Καλό είναι να ακούγονται όλες οι επιλογές που υπάρχουν και για τους υπόλοιπους που διαβάζουν ένα θέμα και είτε ψάχνουν κάτι αντίστοιχο, είτε μαθαίνουν κάτι διαβάζοντας.
Από κει και πέρα, η νεράιδα μας θα διαλέξει αυτό που νομίζει εκείνη καλύτερο γι' αυτήν, ας ξέρει όλες τις επιλογές.

Vang πολύ μου αρέσει η λογική σου για τα έξοδα ποδηλάτου πόλης!!! Σε βρίσκω πολύ σωστό!

Ded City Jetz
Απών/απούσα

..και στο δημοτικο που σε μαθαιναν να γραφεις μεχρι να κανεις την περιφημη κουλουριτσα και την ουριτσα και το ενα και το αλλο ιδρωνες, τωρα μη μου πεις οτι δυσκολευεσαι να γραψεις. Σε δυο εβδομαδες θα εισαι εξπερ!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

den antilew paidia
alla otan ksekinas gia kentra sta 500 euro i sta 200 euro to podilato gia na einai eisoropimeno tha prepei na ftasei ta 1500 euro min. ektos an exeis panw mono kentra....

apo ekei kai pera prepei na eksigoume tin poiotita apodosi tou kathe antalaktikou
legontas oti px ta rodolf einai ta kalitera nai symfonw alla aksizoun? opote an anixtei ena tetio thema eimaste ektos topic
giati einai alli sizitisi afti
kai ego mporw px na pw pare afto pare ekei
kane ena podilato polis 3000 euro
kai sigoura tha einai super
alla den to kanw
koitaw ti xrisi
ti tha kanei kai protinw kati antistixo

an apo ekei kai pera thelei na dosei parapanw xrimata as ta dosei kai as balei diamantenia rouleman den me enoxlei
alla otan les kati as min ksexnas oti mporei na parasireis ton allon
an px paei i kopela kai balei rodolf kentra giati pistevei pos etsi tha kanei tis super rodes mporei na agorasei proton
kati lathos
defteron kati pou den to xriazete
kai panta yparxei to endexomeno klopis
:D
kai den pistevw na edose kapios tin entyposi pos i neraida thelei na dosei mia perousia gia podilato
thelei apla na kanei podilato na to goustarei
an eixe tin oikonomiki dianatotita gia rohloff exoun kai diskolo onoma
den tha eperne ena aplo podilato :D tha eperne kateftian ayto pou eprepe
:D

kana apo titanio malon
:P

ayta apo mena peri kentron kai tropon na ksodeveis xrimata sto podilato
(ypopsin ego exo podilato kalitero apo oti xriazome)
:)

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα
vang
Απών/απούσα

Αγαπητέ φίλε plannet.

το θέμα πού κουβεντιάζεις για την χρηστικότητα πού άν θέλαμε να το θέσουμε σε οικονομικούς όρους θα το λέγαμε "ανάλυση οριακής χρησιμότητας" είναι φιλοσοφικό ...

Οι διαιτολόγοι μας διαβεβαιώνουν ότι μπορούμε να έχουμε σωστή και ισσοροπημένη διατροφή με ένα χυλό κάθε μέρα μου κοστίζει μερικά σέντ....

Ομως και τα σουβλάκια μας τρώμε και τίς μπυρίτσες μας πίνουμε και μακαρονάδες και πίτσες και δέν το κάνουμε εξετάζοντας την χρηστικότητα μόνο αλλά και την απόλαυση...
( που είναι υποκειμενική - Η λιχουδιά του ενός είναι σίχαμα για τον άλλο)

Αν όλοι αγόραζαν το αυτοκίνητο πού πραγματικά χρειάζονται θα έπρεπε να βλέπουμε παντού αυτοκινητάκια 1000 κυβικών και όχι θηριώδεις τζιπάρες...
Τουλάχιστον άν κάποιοι νομίζουν ότι έγώ υπερβάλω στα ποδήλατά μου, δέν γεμίζω τον αέρα σου με αναθυμιάσεις, ούτε κάνω παραπάνω θόρυβο, ούτε καταλαμβάνω περισσότερο ζωτικό δημόσιο χώρο..

Δέν τα στολίζω με χαιμαλιά ...τα στολίζω με τεχνολογικά στολίδια πού νομίζω αξίζουν τον κόπο...

Δέν βλέπω γιατί, άν κάποιος θέλει να το κάνει και θεωρεί ότι μπορέι να ξοδέψει, θα πρέπει να θεωρείται υπερφίαλλος...

Diver
Απών/απούσα

Πέραν του rohloff (που προφανώς και έχει θέση σαν επιλογή σε όποιον το επιθυμεί) υπάρχουν ποδήλατα με εσωτερικές ταχύτητες από 300 euro, και αντίστοιχα συστήματα ως ανταλλακτικά από 160$ (7τάχυτο επί παραδείγματι) και πάνω.
Υπάρχει λοιπόν επιλογή για όλα τα βαλάντια και όλα τα γούστα.
Ένα θετικό review ενός τέτοιου συστήματος από το mbike.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

file vang parameneis ektos thematos
alla tha sou apantisw
an kapia paei na parei ena aftokinito 3000cc gia na kinite mesa sti poli tha einai apo ilithia os poli ilithia apo opia apopsi kai na to pareis
opos kai an kapios troei mono gyrous kai mpires to idio
otan mpenei mia kopela i opia exei ena podilato ton 150 euro kai ante tha parei max ena podilato ton 1000 euro symfona ayta pou katalava ego
kai esi tis milas gia rodolf ronholf rohfoll i opios alios legonte
den exeis tis gnoseis na protineis kati se kapion.....
kai to exeis ksanakanei na eisai ektos pragmatikotitas
an theleis anikse ena post na to syzitisoume alios ase to sygkekrimeno post isixo mpas kai mpei kapios kai ksestravothei (me tin kali enia ) i kopela pou den kserei kan ti tha pei sxeseis taxytiton :D
filika
petros

neraida
Απών/απούσα

Για δες επιλογές που μπορείς να έχεις σε ένα ποδηλατό......

Η αλήθεια έιναι ότι όντος αυτή τη στιγμή δεν θα έβαζα τέτοιο σύστημα ταχυτήτων σε ένα ποδήλατο το οποίο κόστισε μαζί με τα φώτα, το λουκέτο και την τρόμπα μόλις 151 ευρώ (καινούργιο), αλλά παρά ταύτα είναι πολύ καλό να ξέρω τις επιλογές μου για μετέπειτα γιατί το ποδήλατο τελικά με κερδίζει μέρα με την ημέρα και με βλέπω μετά από την πάροδο κάποιον μηνών να αγοράζω ένα καλό ποδηλατάκι!!!

Σας ευχαριστώ και παρεπιπτόντος, ένα από τα θέματα που θα ανοίξω συζήτηση (πιο μετά όμως όταν αρχίσω να καταλαβαίνω περισσότερα από ποδήλατα) είναι το συγκεκριμένο θέμα των ταχυτήτων :ρ

τα λέμε....

vang
Απών/απούσα

Αγαπητέ Πέτρο, ( plannet)

Η καταννόησή μου για αυτό το φόροθμ είναι ότι συζητάμε γενικά για ποδήλατα. Δοθέισεις ευκαιρίας τα νήματα πλαταίνουν και ξεφεύγουν και ακολουθούν δρόμους άνετης φιλικής συζήτησης πού αλλάζειθ και θέμα ...
Δέν καταννόησα ποτέ αυτό το φόρουμ σάν αυθεντία στήν καθοδήγηση πρός μοντέλλα ή εταιρείες και δέν κρύβω ότι με ψιλοενοχλεί κιόλας όταν γίνεται...
Συζητήσεις και ακμπτες γνώμες του τύπου πάρε αυτό ή πάρε εκείνο δέν μου πολυαρέσουν...εξάλλου κανείς από μάς δέν έχει το αλάθητο και ο καθένας μας αντιμετωπίζει το ποδήλατο και την ποδηλασία με διαφορετικό τροπο...

Η φίλη μας ρώτησε για ταχύτητες, πήρε συμβουλές και απαντήσεις και από κει και πέρα το νήμα έφυγε σε τεχνικά θέματα σχετικά με ταχύτητες...

Δέν νομίζω ότι ρώτησε η φίλη μας τι ταχύτητες να πάρω και ότι την συμβούλεψε κανείς να πάρει το ένα ή το άλλο...
Απλά η φιλική συζήτηση προχώρησε σε άλλα θέματα και νομίζω αυτό δέν έιναι κακό..

Αν τώρα υπάρχει ιδιαιτερο ενδιαφέρον για κάποιο θέμα ας ανοξει και καινούργιο νήμα...

Πάντως δέν θεωρώ ότι όλη η κουβέντα πρέεπει να περιστρέφεται γύρω από το τί θα πάρει κανείς και ΄γιατί το θέλει και άν συμφέρει κλπ.

Οι πληροφορίες ειναι πάντοτε χρήσιμες και πιστεύω ότι έιναι καλό οι νεώτεροι φίλοι ποδηλάτες να ξέρουν ότι η τεχνολογία τών ποδηλάτων δέν τελειώνει στό ποδήλατο τών 500 ευρώ...

Τώρα όσον αφορά την πραγματικότητα...είναι γνωστό ότι ο καθένας έχει την δικιά του..
Εγώ δέν προσπαθώ να επιβάλω την πραγματικότητά μου στούς υπόλοιπους ...απλά ενημερώνω όταν θεωρήσω ότι κατι κάποιους μπορεί να ενδιαφέρει...όχι κατ ανάγκη αυτόν πού ξεκίνησε ένα θέμα...συζήτηση κάνουμε..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

den diafonw se afta pou les
alla sou ksefevgei kati
otan enas xristis mpenei kai rotaei px gia frena kai dixnei oti den einai o xristis pou tha ksodepsei 2k-3k euro gia podilato alla peripou sta 500eyro
simenei oti sto post tou den einai sosto na tou bazeis amfivolies legontas to tade freno einai apsogo kai frenarei me tin skepsi (leme tora) kai to freno kanei 1000 euro
ksereis ti kataferneis? na spireis amfivolies ston xristi giati oti kai na parei den tha niothei pote oti exei kalo freno
giati poli apla otan enas xristis san tin neraida den kserei na alazei taxytites simenei oti exei agnia apo podilata (den einai kako)
opote to thema einai na tou speiroume tin amvfivolia i oxi???
tora an theleis na sizitiseis texnologika themata hi-tech texnologias anikse ena neo post
na malosoume ekei:D
an vgenate ektos thematos kai milousate gia psarema (afou eixan lythei oi apories tou xristi) tote kanena problima :D
katalaves pou einai to problima mou?
ektos an pisteveis pos kapios xristis san tin sympathestati neraida den mporei otan xriastei na brei tis plirofories gia tis hi-end technologies tou podilatou :D

apla mou thimise ena allo forum
pou empene kapios xristis pou ithele na parei ena mtb na kanei boltes sta athinaika alsakia (osa den kapsane akoma) kai tou protinane podilata 1000-1500 euro kai tous elega pos einai yperboli kai mou eksigousane ma exei ekeino to allo to aliotiko
den einai kaliteri i xt apo tin deore?
den einai kalitera ta diskbrake apo ta rimbrake?
kai paei legontas kai ekei na deis kabgades....
kai enoite pos o anthropos ithele na dosei 500-600 euro
alla otan ton bombaridzan me toses asxetes texnologies o anthropos nomizw pos den eperne podilato alla patini
:D

ayta :D