27,5 ιντσες; (Viniste a mi como poesia en la cancion)

68 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Engelados
Εικόνα Engelados
Απών/απούσα

Εγώ πάντως μόλις τελειωσα το project 26ρι.

Ο τροχός μπροστά όλος custom made και ήδη το σκευτομαι για 27.5.
Απ την αλλη δεν βρίσκεις και πολύ πράμα από αναρτήσεις βέβαια.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Οι στιχοι του pink Martini που κολλανε???

Εγω παντως 27.5 ψηφιζω.

Για τις αναρτησεις παντως σιγουρα δεν υπαρχει τοση ποικιλια οση υπαρχει στα 26 (αυτο βεβαια δεν δημιουργει το προβλημα που βλεπεις να κυκλοφορουν ποδηλατα με οτι ναναι πανω (xc σκελετους με dirt πιρουνια πχ) και μετα να απορουν γιατι δεν παει καλα το ποδηλατο) αλλα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα οτι δεν βρισκω κατι να βαλω.

Engelados
Εικόνα Engelados
Απών/απούσα

φιλε μερικα dirt πιρούνια (βλέπε Pike) έχουν αφήσει ιστορία στα XC ποδήλατα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Engelados wrote:
φιλε μερικα dirt πιρούνια (βλέπε Pike) έχουν αφήσει ιστορία στα XC ποδήλατα

Αυτο απλα το αφηνω ελαφρως ασχολιαστο. Αν νομιζεις οτι ενα 130αρι (140-150) πιρουνι με πολυ παραπανω βαρος απ'οτι πρεπει πολυ πιο "σκληρο και αγριο" απ'οτι πρεπει πανω σε ενα σκελετο που ειναι σχεδιασμενος να καλυπτει διαδρομη γυρω στο 100μμ και με την γωνια κουτελου σχεδον παντα να ειναι εξω απο την περιοχη που δουλευει σωστα, την γωνια τιμονιου σχεδον παντα λαθος, τις δυναμεις που ασκουνται στο κουτελο και στις ενωσεις του σχεδον παντα λαθος, το μακρυτερο μεταξονιο πλεονεκτημα τοτε ναι αφηνουν ιστορια στα xc ποδηλατα.

Αλλα ειπαμε οι εταιρειες βγαζουν διαφορετικα πιρουνια για καθε χρηση για να μας παιρνουν τα λεφτα και μονο. Κανονικα ενα πιρουνι επρεπε να υπαρχει για ολες τις χρησεις. Ολα τα υπολοιπα ειναι μονο marketing.

Ntimitris
Απών/απούσα

δεν ξερω αν παμε ολοι, εγω εχθες παντως πηγα και δεν βλεπω να αλλαζω διασταση στο μελλον αν την συνεχισουν.
..
ΕΧω βαλει μονο 20 χιλιομετρα, οποτε ισως να επανελθω με καλυτερη κριτικη,
αυτο ομως που θελω να πω ειναι,
οτι οποιος αγαπησε τα 26αρια δεν υπαρχει περιπτωση να μην αγαπησει τα 27.5 εκτος και αν μιλαμε για ατομο με προκατάληψη που φοβαται τις αλλαγες και την εξελιξη. Η επιταχυνση ειναι εκει, (και μαλιστα καλυτερα απο πριν για μενα, αφου εχω καλυτερους τροχους και λαστιχα) το παιχνιδι ειναι εκει, και προστεθηκαν μερικα ακομα πραγματακια.
Παρα τους φοβους μου, αν θα πιασουν ή οχι, πουλησα το παλιο που ειχε θεματακια, πηρα 27.5 και δεν μπορουσα να σκεφτω το λογο που τοσα χρονια δεν υπηρχε αυτη η διασταση στο μτβ.
Θα δουμε, παντως στο κειμενο δεν εννοουσα οτι οσοι εχουν 26αρια θα τα πεταξουν, υπαρχουν εκατομμυρια 26αρια, τα οποια δεν θελουν να πουλησουν οι ιδιοκτητες και τα οποια χρειαζονται ανταλλακτικα. Οποτε δεν μπορεις να τους πεις ξαφνικα δεν βγαζω αναρτηση για 26. ΑΠλα, σιγα σιγα τα χαι-εντ μοντελα οπως το xtc και το scale δεν θα βγαινουν 26, και στο τελος θα αρχισουν να φθινουν και τα ακριβα μοντελα σε ανρτησεις λαστιχα κτλ.

Engelados
Εικόνα Engelados
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Engelados wrote:
φιλε μερικα dirt πιρούνια (βλέπε Pike) έχουν αφήσει ιστορία στα XC ποδήλατα

Κανονικα ενα πιρουνι επρεπε να υπαρχει για ολες τις χρησεις. Ολα τα υπολοιπα ειναι μονο marketing.


H Pike 524 βγαίνει ως πιρούνι αέρως. 95-140μμ. Ρυθμιζόμενο rebound και compression. 20μμ αποσπόμενο άξονα.

Την είχα στο παλιό μου GT και μόλις τελείωσα το τιτανάκι...έκανα τρελή έρευνα και κατέληξα πάλι στην Pike. 95 για ανάβαση, και μετά για κατάβαση ρυθμίζεις ανάλογα με την ένταση. αθραυστή, ρυθμιζόμενη σε βαθμό αιδίας και κάνει και τα αλματάκια της....άψογα.

Η Fox Talas τρώει ξύλο κάθε μέρα και ώρα από μια Pike.

XC/DJ/Enduro σε ένα. μια χαράουα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Engelados wrote:
kktsol wrote:
Engelados wrote:
φιλε μερικα dirt πιρούνια (βλέπε Pike) έχουν αφήσει ιστορία στα XC ποδήλατα

Κανονικα ενα πιρουνι επρεπε να υπαρχει για ολες τις χρησεις. Ολα τα υπολοιπα ειναι μονο marketing.


H Pike 524 βγαίνει ως πιρούνι αέρως. 95-140μμ. Ρυθμιζόμενο rebound και compression. 20μμ αποσπόμενο άξονα.

Την είχα στο παλιό μου GT και μόλις τελείωσα το τιτανάκι...έκανα τρελή έρευνα και κατέληξα πάλι στην Pike. 95 για ανάβαση, και μετά για κατάβαση ρυθμίζεις ανάλογα με την ένταση. αθραυστή, ρυθμιζόμενη σε βαθμό αιδίας και κάνει και τα αλματάκια της....άψογα.

Η Fox Talas τρώει ξύλο κάθε μέρα και ώρα από μια Pike.

XC/DJ/Enduro σε ένα. μια χαράουα

κατ'αρχην θα παρακαλεσω τουλαχιστον αν κανεις παραθεση μονο ενα κομματι απο τα λεγομενα μου να ειναι κατι που δεν αλλαζει το νοημα αυτων που λεω.
Κρατας μονο το ειρωνικο μου κομματι το οποιο αν δεν συνδιαστει με τα προηγουμενα που εχω πει λεει ακριβως το αντιθετο απο αυτο που λεω.

Επι της ουσιας τωρα. Μου λες οτι μερικα dirt πιρουνια (Pike) εχουν αφησει ιστορια στα xc ποδηλατα. Pike 524 εγω δεν ξερω οποτε κραταω μια μικρη επιφυλαξη για το τι ακριβως ειναι (μπορει να ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο τις αλλες pike που ξερω οποτε....). Ξερω 426, 454 κτλ. Γνωριζω οτι βγαινει και αερος και dual air. Αυτο δεν σημαινει οτι την κανει καταλληλη για xc.
Η χρηση που κανεις εσυ οπως λες ειναι xc/dj/enduro (αρα δεν μιλας για ιστορια στα xc ποδηλατα αλλα συμβιβασμο στο xc για να μπορεις να κανεις και τα αλλα δυο). Και οπως λες πριν την ειχες σε ενα gt (υποθετω hardtail δλδ xc δεν νομιζω να μιλας για τιποτα dirt γιατι τοτε ετσι και αλλιως θα ησουν εκτος xc). Τι σε κανει να πιστευεις οτι σε χρηση xc (μονο xc) η αναρτηση που αναφερεις εχει εστω και ενα πλεονεκτημα με την αντιστοιχη της rock shox για xc σε συνδιασμο με το gt που ειχες?? Προσεξε τι λεω, μονο xc. Δλδ πχ.ειναι πιο ελαφρια απο την αντιστοιχη αερος για xc ή "διαβαζει" καλυτερα το εδαφος (σε xc χρηση) ή οτι αλλο θελεις. Οποιαδηποτε αλλη χρηση που πλεονεκτει η pike ετσι και αλλιως δεν ειναι xc αρα πολυ απλα δεν σε καλυπτει ο σκελετος αρα παλι ειναι λαθος ο συνδιασμος (αυτη την φορα εχεις λαθος σκελετο) και ετσι και αλλιως δεν ειναι ιστορια στα xc ποδηλατα.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...Σε λίγες δεκαετίες θα βγείτε από τη λίθινη εποχή και θα έρθετε σε 28",τα trekking και οι κούρσες έχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Ntimitris
Απών/απούσα

28 ιντσων τροχο εχουν τα 29αρια
τα 26αρια ειναι 26 ιντσες μαζι με το λαστιχο
οπως και τα 27.5, οχι ο τροχος τους
Τα εχεις δοκιμασει? γιατι φαινεται να χλευαζεις κατι χωρις να ξερεις τιποτα

Engelados
Εικόνα Engelados
Απών/απούσα

δεν διαφωνώ. και δεν ήθελα να παρερμινεύσω το τι είπε (δε κατάλαβα οτι ηταν ειρωνικό το σχόλιο)

Ίσως δεν το έθεσα σωστά. Δεν θεωρώ την Pike πρώτη σε χρήση XC αλλά την καλύτερη λύση για ένα XC ποδήλατο με την έννοια:
Αμα δεν έχεις τα φράγκα να έχεις ένα XC ένα DJ ένα DH ένα Enduro μια πολυ-ανάρτηση κάνει τη δουλειά της μια χαρά.

Προσωπικά αν εξαιρέσεις την μικροδιαφορά (συνήθως) βάρους, εχω καβαλήσει αρκετες 100-120ρες XC αναρτησεις ,αναμεσά τους και πολλές φόξ, και δεν βρίκα διαφορά από την Dual air.

Ναι με συγχωρείς. 454 dual air ήθελα να πω. Μπερδεύτικα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αναρτήσεις υπάρχουν πάρα πολλές για 27.5 στήσιμο.
Fox, Magura, Roch Shox, Manitou
Νομίζω περισσότερες από ότι για 29'' όταν είχαν
λανσαριστεί.

Τώρα, αν θα πάμε όλοι σε 27.5 εξαρτάται από τις
εταιρίες. Αν σταματήσουν να βγάζουν προϊόντα για
26 τότε ναι. Όπως πχ εγινε και με τα vbrakes όπου
πλέον είναι πολύ δύσκολο να βρεις καλή ανάρτηση
για αυτά.

Πάντως μπορείτε να δοκιμάστε και μίξη 26 πίσω
27.5 μπροστά για να δείτε το αποτέλεσμα. Γενι-
κά δεν υπάρχει ένα στήσιμο για όλα. Αν κάνεις
ανηφόρες σε μονοπάτια τότε μάλλον θα θελήσεις
ότι πιο μικρό και πιο ευέλικτο. Αν κάνει πατη-
μένο χώμα και ευθείες τότε ίσως πας για μεγα-
λύτερο τροχό.

Πάντως το βασικό πλεονέκτημα δεν είναι στη με-
γαλύτερη διάμετρο η οποία είναι ελάχιστα μεγα-
λύτερη αλλά στο ότι παίρνουν μεγαλύτερο λάστι-
χο στο οποίο μπορείς να βάζεις χαμηλότερες πι-
εσεις και να έχεις λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια
επαφής.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αναρτήσεις υπάρχουν πάρα πολλές για 27.5 στήσιμο.
Fox, Magura, Roch Shox, Manitou
Νομίζω περισσότερες από ότι για 29'' όταν είχαν
λανσαριστεί.

Τώρα, αν θα πάμε όλοι σε 27.5 εξαρτάται από τις
εταιρίες. Αν σταματήσουν να βγάζουν προϊόντα για
26 τότε ναι. Όπως πχ εγινε και με τα vbrakes όπου
πλέον είναι πολύ δύσκολο να βρεις καλή ανάρτηση
για αυτά.

Πάντως μπορείτε να δοκιμάστε και μίξη 26 πίσω
27.5 μπροστά για να δείτε το αποτέλεσμα. Γενι-
κά δεν υπάρχει ένα στήσιμο για όλα. Αν κάνεις
ανηφόρες σε μονοπάτια τότε μάλλον θα θελήσεις
ότι πιο μικρό και πιο ευέλικτο. Αν κάνει πατη-
μένο χώμα και ευθείες τότε ίσως πας για μεγα-
λύτερο τροχό.

Πάντως το βασικό πλεονέκτημα δεν είναι στη με-
γαλύτερη διάμετρο η οποία είναι ελάχιστα μεγα-
λύτερη αλλά στο ότι παίρνουν μεγαλύτερο λάστι-
χο στο οποίο μπορείς να βάζεις χαμηλότερες πι-
εσεις και να έχεις λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια
επαφής.

Τα παιρνω ανα παραγραφο.
Περυσι που κυκλοφορησαν μαζικα τα 27.5 οι διαθεσιμες αναρτησεις καθαρα για 27.5 ηταν πολυ λιγες. Οι περισσοτερες ηταν 26αρες που τυχαινει με προσθηκη ενος ανταπτορα να δουλεψουν και με 27.5. Ακομα και φετος οι αποκλειστικα για 27.5 αναρτησεις (συνηθως κολλανε αυτοκολητακι 650b) δεν ειναι τοσες πολλες. Ειναι ομως αρκετες και βρισκεις αυτο που θες και στην τιμη που εισαι διαθετημενος να πληρωσεις.

Οι καλες αναρτησεις για v-brake υπαρχουν ακομα και βρισκεις. Σε Ευρωπη ομως και Αμερικη αποφευγουν να τις εισαγουν σαν aftermarket ανταλλακτικο γιατι εχει περασει η ιδεα οτι καλο ΜΤΒ (αρα και καλη αναρτηση) = δισκοφρενα. Αυτο βεβαια σημαινει οτι αν τις βρεις και ειναι στοκ μιας χρονιας πισω η τιμη ειναι πολυ πιο κατω απο εκει που θα ηταν κανονικα.

Αυτο με την 27.5 μπροστα και 26 πισω (με 2.10 μπροστα και 2.25 πισω) το εχω δοκιμασει με πιρουνι με μηδενικο offset για να μην αλλαζει τρομερα η γεωμετρια. Κανονικα θα ηθελε κουτελο με αλλη γωνια. Παρα πολυ καλος συνδιασμος για μονοπατια κτλ σιγουρα καλυτερος απο το καθαρο 26αρι και ισως σε καποιες περιπτωσεις καλυτερος απο το 27.5. Ηταν ομως πολυ ασχημο. Φρανκενστειν.

Το βασικο πλεονεκτημα για εμενα ειναι η μεγαλυτερη διαμετρο, οι μεγαλυτερες συγκεντρωμενες μαζες στην περιφερεια, η διαφορετικη γωνια προπτωσης και γενικως ολα αυτα που ελεγαν για τα 29αρια. Απλως δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα ωστε να αρχισει να δημιουργει αλλα προβληματα οπως στα 29αρια

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Με το ίδιο λάστιχο δεν πρέπει να είναι πάνω από 2-3εκ.
Λογικά στο δικό σου στήσιμο με 2.1 και 2.25 πρέπει να
ήταν μια η άλλη. Θέλω να πω ότι δεν είναι σε καμία
περίπτωση άσχημο όπως 29 με 26 καθώς πρέπει να το
μετρήσεις με το χάρακα για να δεις τη διαφορά.

Για τις αναρτήσεις αν έχεις κάποια άκρη να μου πεις
διότι πέρα από Roch Shox δεν βλέπω και πολλές να έ-
χουν vbrakes στα site τους. Εννοώ από mainstream
ονόματα.

Ntimitris
Απών/απούσα

ok
ok
ok
ok
ok
Για εμενα λενε πολλα, και ταυτοχρονα τιποτα.
Οτι και να μου πεις αν δεν δοκιμασω δεν ξερω τιποτα.
Οι διαφορες ειναι διακριτες απο 26 σε 27.5. Γενικα το ιδανικο θα ηταν να μεναμε με 3 διαστασεις, γιατι καθε χρηση και αναβατης εχει τις ιδιαιτεροτητες της. Πριν αγορασει καποιος ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμασει και τις 3.
Με τα λογια τα δικα μου, της giant , του ταδε δεν βγαζεις ακρη ουτε ξερεις απο γνωμες αλλων αν τελικα το γλυκο θα σου αρεσει η οχι σε σχεση με καποιο αλλο γλυκο.
Η γνωμη μου ειναι δοκιμη και επιλογη.
..
@ιγκλος αν βαλεις μπροστα 650β και πισω 26 φαινεται ασχημο, δεν εχει σχεση αν το 29 ειναι πιο μεγαλο, και το 27.5 ειναι διακριτα μεγαλυτερο απο το 26 και το συνολο μοιαζει περιεργο, οτι λαστιχο και να βαλεις πισω.
Σαν προσεγγιση εμποδιου εχει μεγαλη διαφορα απο το 26, και προσωπικα ειναι η μεγαλυτερη διαφορα που αντιληφθηκα απο το 26 στο 27.5. Φυσικα το 29 εχει μεγαλυτερη διαφορα, αλλα το 27.5 σε ξεγελαει και σε κανει να νομιζεις οτι ειναι 26 καποιες στιγμες και μολις περασεις εμποδιο, λες ωπ? το καταλαβα πιο μικρο απο οσο περιμενα. Ενω στο 29 ξερεις τι να περιμενεις γιατι το νιωθεις ολο τοσο διαφορετικο. ΕΙπαμε δοκιμη, και επιλογη

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Με το ίδιο λάστιχο δεν πρέπει να είναι πάνω από 2-3εκ.
Λογικά στο δικό σου στήσιμο με 2.1 και 2.25 πρέπει να
ήταν μια η άλλη. Θέλω να πω ότι δεν είναι σε καμία
περίπτωση άσχημο όπως 29 με 26 καθώς πρέπει να το
μετρήσεις με το χάρακα για να δεις τη διαφορά.

Για τις αναρτήσεις αν έχεις κάποια άκρη να μου πεις
διότι πέρα από Roch Shox δεν βλέπω και πολλές να έ-
χουν vbrakes στα site τους. Εννοώ από mainstream
ονόματα.

Η διαφορα ειναι διακριτη αλλα δεν ειναι μονο απο τον τροχο αλλα και απο το μακρυτερο πιρουνι. Και οχι δεν ηταν μια η αλλη. Δυστυχως δεν ειχα βγαλει καμια φωτο. Ηταν σαν να ειναι μονιμα σουζα (καλα οχι τοσο εντονα αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω).

Για το δευτερο ενδεικτικα σου λεω μια suntour
http://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Forks/3745/RAIDON/RAIDO...

εκει που λεει brakes δες οτι εχει και option v-brake pivot. Ειναι ομως υπερβολικα δυσκολο να την βρεις σε ευρωπη με v-brake.
Ξερεις οτι οι suntour δεν ειναι δικες μου επιλογες αλλα πιο mainstream απο αυτη δεν γινεται.

Παντως αν θελεις για να στησεις κατι με v-brake θελω μια δοκιμη σε κατι (αν θελεις στειλε μου ενα μνμ ή επικοινωνησε)

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

[quote=kktsolΠερυσι που κυκλοφορησαν μαζικα τα 27.5 οι διαθεσιμες αναρτησεις καθαρα για 27.5 ηταν πολυ λιγες. Οι περισσοτερες ηταν 26αρες που τυχαινει με προσθηκη ενος ανταπτορα να δουλεψουν και με 27.5[/quote]
...
ανταπτορα τι εννοεις; για τα v brakes;
...
οσον αφορα το αλλο μπρος κι αλλο πισω αιναι πολυ παλια ιστορια απ'οτι φαινεται:
οριστε το cannondale sm500 '84:
cdale sm500
...
πισω ειχε ... 24"

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

μα και το 27.5 προυπηρχε. Δεν ανακαλυψαν τον τροχο πριν δυο χρονια. Ο garry fischer αυτο με τους δυο διαφορετικους τροχους το δοκιμαζει απο τοτε που ασχολειται με ΜΤΒ.

Οι ανταπτορες μπαινουν εσωτερικα στις μποτες για να σηκωθει λιγο η αναρτηση και να αλλαξει το σημειο που τερματιζει. Δες τις x-fusion που δινουν αυτον τον ανταπτορα και χωριστα αν θελεις να μετατρεψεις την παλια σου αναρτηση.

Ntimitris
Απών/απούσα

οταν πρωτοξεκινησαν οι πρωτοποροι στο να καστομιαζουν τα ποδηλατα για μτβ, το παιχνιδι το κατευθυναν τα ελαστικα.
ΚΑνοντας βουνο με διαφορα ποδηλατα, καταλαβαν οτι ηθελαν φαρδυ ελαστικο, και εβρισκαν φαρδια λαστιχα απο τα cruisers που ειχαν 26αρα ροδα.
Ο 27.5 ειναι παλια ιστορια, και δεν επιασε τοτε γιατι με τα λεπτα λαστιχα που εβρισκαν για αυτα, εχαναν το πλεονεκτημα σε σχεση με ενα 26αρη με φαρδια.
Δεν εγινε καποια μελετη για τον 26, απλα ο 24 παραηταν μικρος και μονο για 26 ειχαμε φαρδυ λαστιχο.
Πλεον οι ποδηλατοβιομαχιες συνεργαζονται, αναρτησεις, ελαστικα, σκελετοι, καθισαν σε ενα τραπεζι και ειπαν οτι πρεπει το 27.5 να δοκιμαστει..
...
Οι συνδυασμοι ξεκινησαν απο τις μηχανες, που εχουν μαμουθ πισω λαστιχο και λεπτο μπροστα, ο vale θα ξερει απο αυτα. Αυτοι ηταν πολυ πιο μπροστα στο θεμα βουνο και αυτους ακολουθουσαν και ακολουθουν οι δοκιμες στα ποδηλατα.
Προσωπκα οσο λειτουργικο και να ειναι δεν θα το εκανα με τιποτα. Σκεφτηκα στο παλιο μτβ με 100αρα αναρτηση να βαλω ξερο που διορθωνει 80αρα αναρτηση και να βαλω 27.5 μπροστα. Ξερω και εγω, ειναι και λιγο για αυτους που θελουν να πουλησουν μουρη και να δειξουν και λιγο > με ανορθοδοξες καστομιες, αν δεις τον τροχο του 27.5 διπλα με τον 26 θα καταλαβεις οτι ειναι καραγκιοζια, δεν λεω για το 26 πισω 29 μπροστα, αυτο ουτε θελω να σκεφτομαι. Σαν επιλογη για βουνο θα πηγαινα μονο σε 27.5 ολο και 26 ολο, με μικρη προτιμηση στο 27.5, εχοντας δοκιμασει και αρκετα 29αρια.
ΓΙα τη χρηση που λεει ο ιγκλος σε ανηφορικα στενα περασματα ισως το 27.5 να υπερτερει.Αν μιλαμε για πατημενο χωμα το 26 θα επιταχυνει καλυτερα στην πιο εντονη πετρα ομως το 26 ψιλοκολλαει, και το 29 δεν επιταχυνει, οποτε θελεις μιγμα, και εκει ερχονται οι αριθμοι που εβαλα παραπανω
...
ΥΓ επειδη γενικα δεν επιασα αν το ξεκινησες ειρωνικα ή οχι το θεμα, καλο θα ηταν να εβαζες εναν πιο κατατοπιστικο τιτλο και να το εβαζες στο σωστο μερος

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

νομίζω ο Παράβας είχε πεί οτι... η γκόμενα που στη δίνει εσένα είναι η καλή!
όχι αυτή που τη γουστάρουν όλοι! άν μιλάμε για διαφορετικούς τροχούς δηλαδή! Τώρα τί να πώ;! η αισθητική έρχεται μετά την απόλαυση!
http://www.youtube.com/watch?v=e-Ocy0SPgcM

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
καλο θα ηταν να εβαζες εναν πιο κατατοπιστικο τιτλο και να το εβαζες στο σωστο μερος

...
ok!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

(μου)ήρθες (τόσο ομαλά μάλλον)όπως η ποίηση ταιριάζει στο τραγούδι;
δέ ξέρω, ρωτάω!

LowInertia
Εικόνα LowInertia
Απών/απούσα

Ηρθες σε μενα οπως η ποιηση στο τραγουδι.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

grazie!

Wicca
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
οταν πρωτοξεκινησαν οι πρωτοποροι στο να καστομιαζουν τα ποδηλατα για μτβ, το παιχνιδι το κατευθυναν τα ελαστικα.
ΚΑνοντας βουνο με διαφορα ποδηλατα, καταλαβαν οτι ηθελαν φαρδυ ελαστικο, και εβρισκαν φαρδια λαστιχα απο τα cruisers που ειχαν 26αρα ροδα.
Ο 27.5 ειναι παλια ιστορια, και δεν επιασε τοτε γιατι με τα λεπτα λαστιχα που εβρισκαν για αυτα, εχαναν το πλεονεκτημα σε σχεση με ενα 26αρη με φαρδια.
Δεν εγινε καποια μελετη για τον 26, απλα ο 24 παραηταν μικρος και μονο για 26 ειχαμε φαρδυ λαστιχο.
Πλεον οι ποδηλατοβιομαχιες συνεργαζονται, αναρτησεις, ελαστικα, σκελετοι, καθισαν σε ενα τραπεζι και ειπαν οτι πρεπει το 27.5 να δοκιμαστει..
...
Οι συνδυασμοι ξεκινησαν απο τις μηχανες, που εχουν μαμουθ πισω λαστιχο και λεπτο μπροστα, ο vale θα ξερει απο αυτα. Αυτοι ηταν πολυ πιο μπροστα στο θεμα βουνο και αυτους ακολουθουσαν και ακολουθουν οι δοκιμες στα ποδηλατα.
Προσωπκα οσο λειτουργικο και να ειναι δεν θα το εκανα με τιποτα. Σκεφτηκα στο παλιο μτβ με 100αρα αναρτηση να βαλω ξερο που διορθωνει 80αρα αναρτηση και να βαλω 27.5 μπροστα. Ξερω και εγω, ειναι και λιγο για αυτους που θελουν να πουλησουν μουρη και να δειξουν και λιγο > με ανορθοδοξες καστομιες, αν δεις τον τροχο του 27.5 διπλα με τον 26 θα καταλαβεις οτι ειναι καραγκιοζια, δεν λεω για το 26 πισω 29 μπροστα, αυτο ουτε θελω να σκεφτομαι. Σαν επιλογη για βουνο θα πηγαινα μονο σε 27.5 ολο και 26 ολο, με μικρη προτιμηση στο 27.5, εχοντας δοκιμασει και αρκετα 29αρια.
ΓΙα τη χρηση που λεει ο ιγκλος σε ανηφορικα στενα περασματα ισως το 27.5 να υπερτερει.Αν μιλαμε για πατημενο χωμα το 26 θα επιταχυνει καλυτερα στην πιο εντονη πετρα ομως το 26 ψιλοκολλαει, και το 29 δεν επιταχυνει, οποτε θελεις μιγμα, και εκει ερχονται οι αριθμοι που εβαλα παραπανω
...
ΥΓ επειδη γενικα δεν επιασα αν το ξεκινησες ειρωνικα ή οχι το θεμα, καλο θα ηταν να εβαζες εναν πιο κατατοπιστικο τιτλο και να το εβαζες στο σωστο μερος

Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πάαααρα πολύ ειδικά στα φόρα του εξωτερικού περισσότερο γιατί βγήκε και μία βρώμα ότι θα καταργηθούν οι 26άρηδες τροχοί, ( τουλάχιστον η ποικιλία στα ελαστικά τους) προς όφελος των 27.5.
Είμαι της άποψης ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι η κάθε διάμετρος τροχών έχει λόγο ύπαρξης κυρίως για λόγους fitting ειδικά στα ποδήλατα που είναι για χωμάτινες διαδρομές.

Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να παίξει xtra small ή small πλαίσιο με ανάρτηση, που να μην έχει παράξενη γεωμετρία αν έχει πολύ μεγάλους τροχούς όπως π.χ ήταν μέχρι τώρα με τους 29.
Καλά έκαναν λοιπόν και έβγαλαν στην αγορά σαν επιλογή και τους 27.5" τροχούς, αλλά δεν γίνεται να καταργήσουν τους 26 γιατί υπάρχει κόσμος που τους προτιμά και υπάρχουν πλαίσια και γεωμετρίες που τους απαιτούν.

Πάντως αυτή η φήμη που βγήκε, δεν νομίζω ότι είναι αυτό που θα ονομάζαμε και ως "σωστό μάρκετινγκ". Να πανικοβάλουν δηλαδή αυτούς που έχουν 26άρια για να τσακιστούν να τα αλλάξουν με 27.5 άρια. Υπήρξε δηλαδή κόσμος που ρώταγε σε κάποια φάση, αν πρέπει να σουτάρει τα κατά τα άλλα οκ καινούργιο 26άρι του, για να κάνει άμεσα μετάβαση σε 27.5. Θέλω να πω ότι αυτή δεν είναι και η πιο σωστή μέθοδος για να σπρώξουν οι εταιρίες κάτι καινούργιο στην αγορά.

Κατά τα άλλα η κάθε διάμετρος τροχού έχει και τα δικά της υπέρ και κατά. Ο καθένας πάει σε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και στις διαστάσεις του ποδηλάτου του. Οι μικρόσωμοι αυτού του πλανήτη, "ψηφίζουν" 26 πάντως κατ' ανάγκη και όχι κατά συνθήκη.

Ntimitris
Απών/απούσα

αυτο ειπα, δεν θελουν ουτε εκαναν σωστο μαρκετινκ, γιατι εχουν πολυ εμπιστοσυνη στη διασταση των 27.5. Θα μπορουσαν με πιο σταδιακους-ηπιους τροπους να > λιγοτερο τους αγοραστες των αλλων διαστασεων, απο το να τους πεταξουν στη μουρη κατευθειαν τα μισα μοντελα 27.5. Απλα δεν τους νοιαζει γιατι βρηκαν κατι σωστοτερο και απο τα 2 προηγουμενα, και οταν λεω σωστοτερο εννοω οτι, οπως ειπες εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα και οι 3, αλλα ο 27,5 και με τα νουμερα που εβαλα, φαινεται οτι ειναι πιο ισσοροπημενη διασταση.
...
στα 29 τα νουμερα εφυγαν τελειως off. Tο πλαισιο του 27.5 δεν εχει μεγαλες αλλαγες απο του 26, ουτε στα ψαλιδια τοση διαφορα ουτε στο κουτελο τοση. ΤΕΛος παντων.

Wicca wrote:
Ο καθένας πάει σε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και στις διαστάσεις του ποδηλάτου του. Οι μικρόσωμοι αυτού του πλανήτη, "ψηφίζουν" 26 πάντως κατ' ανάγκη και όχι κατά συνθήκη.
εγω θα μετρησω τις ψηφους μονο οσων εχουν δοκιμασει και τις 3, και οχι πριν απο γνωμες αλλων. Οποτε αν δοκιμασαν 27.5 και δεν.. οκ, αλλα οχι πριν, επειδη αγορασα ποδηλατο πριν απο λιγο καιρο και ηταν 26 ή 29 να ειναι μαπα το 27.5.
Εγω ξαναλεω πιστευω οτι, τα hi-end πλαισια-εξαρτηματα θα επικεντρωθουν σε 27.5 και το 26 θα αφησουν low end, οπως η giant βγαζει μονο το ρεβελ, την πρωτη κιολα χρονια.
ΜΑκαρι να μενανε και οι 3, επειδη πηρα 27.5 δεν σημεινει οτι θελω ξαφνικα να εξαφανιστουν τα 26, απλα δεν μπορουν να συνεχισουν ταυτοχρονα 3 διαστασεις και αυτο ειναι το μονο σιγουρο, το οποιο εχουν παραδεχτει ολοι(λαστιχα-πιρουνια-πλαισια).
Αν φυγει μια ανγκαστικα, ποια θα φυγει? πιστευω το 26, γιατι κατα τη γνωμη μου υπερκαλυπτεται απο το 27.5, το 29 ειναι διαφορετικο ποδηλατο, αλλη ιστορια, το 27.5 ειναι εξελιξη του 26, οχι αλλαγη ή διαφοροποιηση.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Παιρνει καννεις νεες ροδες 27.5" για το 26αρι του
(με δισκοφρενα)
και απλα κανει την μεταροπη;
Τι προβληματα θα αντιμετωπισει;
(εκτος απο την αλλαγη συνολικου υψους
και με την προϋποθεση οτι χωρανε στο πηρουνι και στα ψαλιδια;)

Wicca
Απών/απούσα

ntimitris wrote:
αυτο ειπα, δεν θελουν ουτε εκαναν σωστο μαρκετινκ, γιατι εχουν πολυ εμπιστοσυνη στη διασταση των 27.5. Θα μπορουσαν με πιο σταδιακους-ηπιους τροπους να > λιγοτερο τους αγοραστες των αλλων διαστασεων, απο το να τους πεταξουν στη μουρη κατευθειαν τα μισα μοντελα 27.5. Απλα δεν τους νοιαζει γιατι βρηκαν κατι σωστοτερο και απο τα 2 προηγουμενα, και οταν λεω σωστοτερο εννοω οτι, οπως ειπες εχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα και οι 3, αλλα ο 27,5 και με τα νουμερα που εβαλα, φαινεται οτι ειναι πιο ισσοροπημενη διασταση.
...
στα 29 τα νουμερα εφυγαν τελειως off. Tο πλαισιο του 27.5 δεν εχει μεγαλες αλλαγες απο του 26, ουτε στα ψαλιδια τοση διαφορα ουτε στο κουτελο τοση. ΤΕΛος παντων.

Για μένα δεν υπάρχει κανενός είδους ορθότητα όταν προσπαθούν να εξαναγκάσουν την αγορά να περάσει σε άλλες διαστάσεις ή μεγέθη ετσιθελικά. Ο σωστός τρόπος είναι η διάθεση ποικιλίας διαστάσεων και αν κάποια επικρατήσει τότε έχει καλώς.

Νομίζω όμως ότι το ίδιο έκαναν και με τα 29άρια τα οποία τα "σπρώξανε" άγρια στην αγορά χωρίς να σημαίνει ντε και καλά ότι ήταν η ιδανική επιλογή για όλους.

Quote:
εγω θα μετρησω τις ψηφους μονο οσων εχουν δοκιμασει και τις 3, και οχι πριν απο γνωμες αλλων. Οποτε αν δοκιμασαν 27.5 και δεν.. οκ, αλλα οχι πριν, επειδη αγορασα ποδηλατο πριν απο λιγο καιρο και ηταν 26 ή 29 να ειναι μαπα το 27.5.
Εγω ξαναλεω πιστευω οτι, τα hi-end πλαισια-εξαρτηματα θα επικεντρωθουν σε 27.5 και το 26 θα αφησουν low end, οπως η giant βγαζει μονο το ρεβελ, την πρωτη κιολα χρονια.
ΜΑκαρι να μενανε και οι 3, επειδη πηρα 27.5 δεν σημεινει οτι θελω ξαφνικα να εξαφανιστουν τα 26, απλα δεν μπορουν να συνεχισουν ταυτοχρονα 3 διαστασεις και αυτο ειναι το μονο σιγουρο, το οποιο εχουν παραδεχτει ολοι(λαστιχα-πιρουνια-πλαισια).
Αν φυγει μια ανγκαστικα, ποια θα φυγει? πιστευω το 26, γιατι κατα τη γνωμη μου υπερκαλυπτεται απο το 27.5, το 29 ειναι διαφορετικο ποδηλατο, αλλη ιστορια, το 27.5 ειναι εξελιξη του 26, οχι αλλαγη ή διαφοροποιηση.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Εγώ προσωπικά π.χ από έρευνα αγοράς που έκανα, αναγκαστικά πάω σε 26άρι, γιατί τα xs και small ποδήλατα βγαίνουν άλλα αντί άλλων στην γεωμετρία στα πολύ μικρά μεγέθη, αν επιχειρήσει κάποιος να τους μεγαλώσει το μέγεθος των τροχών. ( μιλάμε πάντα για ποδήλατα με αναρτήσεις και για χρήση σε χώμα).

Τώρα εμένα τα υποτιθέμενα υπέρ του 27,5 τροχού δεν μου λένε και πολλά πράγματα, καθώς εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ το ποδήλατο για να κατέβω μονοπάτια, οπότε και δεν θα μου λείψουν οι δυνατότητες του 27,5 τροχού να υπερβαίνει εμπόδια.
Οπότε τι γίνεται εδώ. Καταργούν μία διάσταση τροχού, ( ή τουλάχιστον έτσι λένε και πανικοβάλουν και τον κόσμο), που είναι ιδανική σε μία γκάμα μεγεθών πλαισίων, για να περάσουν σε μία άλλη διάσταση τροχού, με υποτιθέμενα χαρακτηριστικά που όμως ένα μεγάλο ποσοστό των αγοραστών δεν θα τα αξιοποιήσει ποτέ γιατί δεν τα χρειάζεται.

Εγώ σε όλο αυτό βλέπω μία κοντόφθαλμη λογική, δηλαδή πάμε να αλλάξουμε το σύμπαν για να ξανα αγοράσουν οι αγοραστές το σύμπαν από την αρχή. Μάρκετινγκ δηλαδή και όχι πραγματική ζέση για να καλύψουν πραγματικά όλες τις διαστάσεις, ανάγκες και όλα τα γούστα στην αγορά.

Και το πιο "τραγικό" σε όλο αυτό ξέρεις ποιο είναι; Ότι η διάσταση 27,5 ήταν παλαιότερα η στάνταρ διάσταση στους τροχούς, ( όχι μόνον στα mtb αλλά γενικότερα) και την αντικατέστησαν κατά κάποιο τρόπο με τις 26" και 28" ίντσες. Και τώρα αλλαγή πάλι.. αγοράστε πάλι το ίδιο πράγμα από την αρχή.. ανακαλύψαμε σε αυτό νέες ιδιότητες.

Καταναλώστε δηλαδή ξανά.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Απο 26 σε 27.5....

Ειμαστε λιγο τεμπεληδουληδες και δεν ψαχνουμε

http://www.podilates.gr/node/26914

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Εγώ προσωπικά π.χ από έρευνα αγοράς που έκανα, αναγκαστικά πάω σε 26άρι, γιατί τα xs και small ποδήλατα βγαίνουν άλλα αντί άλλων στην γεωμετρία στα πολύ μικρά μεγέθη, αν επιχειρήσει κάποιος να τους μεγαλώσει το μέγεθος των τροχών. ( μιλάμε πάντα για ποδήλατα με αναρτήσεις και για χρήση σε χώμα).

Τώρα εμένα τα υποτιθέμενα υπέρ του 27,5 τροχού δεν μου λένε και πολλά πράγματα, καθώς εγώ δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ το ποδήλατο για να κατέβω μονοπάτια, οπότε και δεν θα μου λείψουν οι δυνατότητες του 27,5 τροχού να υπερβαίνει εμπόδια.
Οπότε τι γίνεται εδώ. Καταργούν μία διάσταση τροχού, ( ή τουλάχιστον έτσι λένε και πανικοβάλουν και τον κόσμο), που είναι ιδανική σε μία γκάμα μεγεθών πλαισίων, για να περάσουν σε μία άλλη διάσταση τροχού, με υποτιθέμενα χαρακτηριστικά που όμως ένα μεγάλο ποσοστό των αγοραστών δεν θα τα αξιοποιήσει ποτέ γιατί δεν τα χρειάζεται.

Εγώ σε όλο αυτό βλέπω μία κοντόφθαλμη λογική, δηλαδή πάμε να αλλάξουμε το σύμπαν για να ξανα αγοράσουν οι αγοραστές το σύμπαν από την αρχή. Μάρκετινγκ δηλαδή και όχι πραγματική ζέση για να καλύψουν πραγματικά όλες τις διαστάσεις και όλα τα γούστα στην αγορά.

Εναι ακριβως ετσι οπως τα λεει ο ntimitris.
Ξεκιναω απο αυτο που λες οτι δεν θα σου λειψουν οι δυνατοτητες του 27,5 να υπερβαινει εμποδια. Τοτε κακως κοιτας ΜΤΒ και ληγει η συζητηση.
Απο την στιγμη που το τεραιν ειναι δεδομενο υπαρχουν αυτες οι τρεις προτασεις. Διαλεγεις αναλογα τι σε βολευει.

Απο την αρχη τωρα. Λες οτι πας αναγκαστικα σε 26αρι γιατι μετα απο ερευνα αγορας που εκανες δεν βρηκες xs ή s επειδη η γεωμετρια γινεται αλλα αντι αλλων για να μεγαλωσει ο τροχος. Σε ενα σωστα σχεδιασμενο ΜΤΒ η "οδηγικη του γεωμετρια"(δοκιμος ορος αυτο αλλα δεν ξερω πως αλλιως να το πω) δεν αλλαζει και φροντιζουν να εχει την ιδια οδηγικη αισθηση απ xs μεχρι xxl. Δεν πιστευω με τιποτα οτι πηγες και ειδες 27,5 xsmall και 26 xsmall και ειχαν τοση διαφορα στην γεωμετρια ωστε να χαρακτηριστει η μια αλλα αντι αλλων. Ειδικα που για να μην υπαρχει παρομοιο θεμα οπως οταν πρωτοπαρουσιαστηκαν τα 29αρια τα 27.5 εχουν πολλα παραπανω χλμ σε δοκιμες πριν βγουν στην αγορα.

Τωρα τα υπολοιπα (μαρκετινγκ, κοντοφθαλμη λογικη κτλ).
Απο την στιγμη που υπαρχουν διαφορες (πραγματικες) και υπαρχει βελτιωση τοτε γιατι ειναι κοντοφθαλμη λογικη το να πας σε κατι καλυτερο?? Με την ιδια λογικη παλια στο βουνο ειχαν rigid πιρουνι και τωρα ολα εχουν αναρτηση. Υπηρξε συνομοσια και "φαγανε" τα rigid ή μηπως οντως ενα καλο πιρουνακι με αναρτηση "προσφερει" στο βουνο?? Μετα βαλανε και πισω αναρτηση (αλλη συνομοσια). Δεν παει ετσι.
Ειναι απλο. Εβγαλαν τα 29αρια. Ειδαν οτι τελικα εχουν καποια πλεονεκτηματα και ελυναν καποια θεματα που ειχε ο αναβατης στο βουνο αλλα δημιουργουσαν και καινουργια οποτε δεν ηταν τοσο καλα οσο ηθελαν-επρεπε. Οποτε δεν τα επαιρνε τοσο ο κοσμος οσο θα επρεπε-ηθελαν οι εταιρειες. Αν δημιουργηθουν παρομοια θεματα στα 27,5(δεν το πιστευω γιατι οι εταιρειες εμαθαν το μαθημα τους απο τα 29αρια) τοτε οι εταιρειες θα ψαχτουν ξανα.
Καμμια εταιρεια ομως δεν ειναι ηλιθια. Αν το κοινο δεν δει πραγματικα πλεονεκτηματα σε μια διασταση θα την θαψει. Αν δει πχ οτι αντιστοιχα ποδηλατα σε 26 και 27,5 πλεονεκτει το 26 θα παρει 26. Και τοτε οι εταιρειες θα γυρισουν πισω σε αυτη την διασταση. Αν δει ομως η εταιρεια οτι οι πωλησεις σε 27,5 και 26 ειναι 90-10 τοτε και εγω το 26 θα "σκοτωνα".(εις γνωσιν μου δεν βαζω μεσα στην αντιπαραθεση το 29 γιατι θεωρω οτι ειναι αλλο πραγμα, και αν δεν ειχαν επενδυσει τοσα (κακως για εμενα) θα ειχε μονο μια χρηση).

Wicca
Απών/απούσα

Κοίτα .. πέρα από τις επιμέρους λεπτομέρειες περί 27,5" το θέμα είναι οτι οι εταιρίες καταργούν και επαναφέρουν ανά περιόδους διάφορα ανταλλακτικά αξεσουάρ κατά το δοκούν για να κάνουν πωλήσεις.

Συμπλήρωσα στο προηγούμενο ποστ μου, ( αλλά μάλλον μου απαντούσες εκείνη την ώρα και δεν το είδες), ότι οι τροχοί στις 27,5" δεν είναι κανένα καινούργιο φρούτο. Παλιά θεωρούνταν και το στάνταρτ στους τροχούς. Κάποια στιγμή τους αντικατέστησαν, τώρα πάνε να τους επαναφέρουν.

Για μένα πάντως η σωστή τακτική θα ήταν να υπήρχαν όσο περισσότερες επιλογές γίνεται για να καλύπτουν όλα τα γούστα και ανάγκες.