Αντοχή σκελετού ποδηλάτου - Χρόνος ζωής

87 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
city
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους

Εχω ενα ποδηλατο πολης (giant traffic) και το χρησιμοποιω κυριως για βολτες. αναρωτιομουν τι χρονο ζωης εχει ενας σκελετος αλουμινιου; (με νορμαλ χρηση)

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
rihardos
Απών/απούσα

Να ρωτήσω κι' εγώ κάτι για την αντοχή σκελετού. Όποιος γνωρίζει, μας απαντά.
Έχω το gt outpost με σκελετό 6600 αλουμίνιο. Κάνοντας κάποιες κατεβασιές, ένοιωσα πως είναι πολύ εύκολο να σπάσει ο σκελετός. Άλλωστε δεν είναι και τίποτα σπουδαίος ούτε και παχύς ο σωλήνας, σε διάμετρο.
Και φυσικά το ερώτημα του προλαλήσαντος, πόσα χρόνια ζωής;

Nefeli
Απών/απούσα

city wrote:
καλησπερα σε ολους
εχω ενα ποδηλατο πολης (giant traffic)και το χρησιμοποιω κυριως για βολτες
ανναρωτιομουν τι χρονο ζωης εχει ενασ σκελετος αλουμινιου με νορμαλ χρηση
ετσι ενημερωτικα....
thanks

Εχουμε ακριβώς το ίδιο ποδήλατο και το πήρα πριν δύο μήνες σχεδόν!! Πολύ θα ήθελα να ξέρω κι εγώ αυτό που ρωτάς!! Να υποθέσω ότι δεν τον αφήνεις έξω και ότι το προσέχεις το ποδηλατάκι, εγώ πάντως το σκεπάζω και με μια κουκούλα για ποδήλατα γιατί το έχω δεμένο στο μπαλκόνι που φυσικά έχει υπόστεγο. Πιστεύω ότι θα πρέπει να κρατάει ομως πολλά χρόνια γιατί αν τα πανπάλαια σιδερένια ποδήλατα πόλης κρατούσανε τόσο πολύ πόσο μάλλον τα αλουμινένια που δεν σκουριάζουνε και τόσο εύκολα αν τα προσέχεις θα πρέπει να κρατάνε!! Υποτίθεται ότι η τεχνολογία στα ποδήλατα είναι πλέον πολύ καλύτερη από εκείνη της εποχής της μάνας μου!!

rihardos
Απών/απούσα

Θα μπορούσε να είναι και έτσι όπως τα λές, αλλά, πάντοτε υπάρχει και ένα αλλά.
1 Ο χρόνος γήρανσης του υλικού μπορεί να είναι μικρότερος του αντίστοιχου σιδερένιου (δεν ξέρουμε και τα κράματα, ούτε τις διαφορές τους).
2 Τα ποδήλατα που αγοράζουμε, δεν είναι προϊόντα τεχνολογίας, αλλά κατανάλωσης. Τεχνολογίας προϊόντα, είναι τα ποδήλατα αγώνων, τα δικά μας είναι αποσπόρια.
Μπορεί να είναι ελαφρύτερα των σιδερένιων, όμως δε νομίζω, τα εργοστάσια να στηρίζουν την ύπαρξή τους στην μακροζωΐα των ποδηλάτων που βγάζουν στο εμπόριο.
Τίποτα, σ' αυτήν την ιστορία δεν είναι δεδομένο.

Nefeli
Απών/απούσα

rihardos wrote:
Θα μπορούσε να είναι και έτσι όπως τα λές, αλλά, πάντοτε υπάρχει και ένα αλλά.
1 Ο χρόνος γήρανσης του υλικού μπορεί να είναι μικρότερος του αντίστοιχου σιδερένιου (δεν ξέρουμε και τα κράματα, ούτε τις διαφορές τους).
2 Τα ποδήλατα που αγοράζουμε, δεν είναι προϊόντα τεχνολογίας, αλλά κατανάλωσης. Τεχνολογίας προϊόντα, είναι τα ποδήλατα αγώνων, τα δικά μας είναι αποσπόρια.
Μπορεί να είναι ελαφρύτερα των σιδερένιων, όμως δε νομίζω, τα εργοστάσια να στηρίζουν την ύπαρξή τους στην μακροζωΐα των ποδηλάτων που βγάζουν στο εμπόριο.
Τίποτα, σ' αυτήν την ιστορία δεν είναι δεδομένο.

Ε!!!! Τι να πω δεν ξέρω!!! Λες το ποδήλατο της θειάς μου που το έχει σαράντα χρόνια και είναι και πάνβαρο να είναι καλύτερης ποιότητας; Πάντως η συντήρηση και η προσοχή συντείνουν πάντα. Εγώ για καλό και για κακό το καλύπτω πάντα με την κουκούλα του, του κάνω σέρβις και βασικά αφού μόνο μέσα στην πόλη πάω δεν τίθεται θέμα ότι κάνω ταρζανιές ή ότι το ζορίζω το ποδηλατάκι!! Γιατί να μην κρατήσει; Εμένα κάτι μου λέει ότι το συγκεκριμένο giant θα το απολαμβάνω για πολλά χρονάκια!!! Δεν θυμάμαι να έχω δεθεί συναισθηματικά τόσο γρήγορα με ένα ποδήλατο!! Οσο γι αυτό το τελευταίο που είπες ότι δεν στηρίζουν τα εργοστάσια την υπαρξή τους στην μακροζωία των ποδηλάτων, εγώ πιστεύω πως όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και καταναλωτισμού κι όσο μπαίνω στο συγκεκριμένο φόρουμ πείθομαι περισσότερο. Τα εργοστάσια βασίζονται κυρίως στο να είσαι ευχαριστημένος από κάτι που πήρες πριν από καιρό και να τους προτιμήσεις πάλι αλλά πατάνε και στην δήθεν αναβάθμιση και στα δήθεν plus points που παρουσιάζει το καινούριο μοντέλο τους. Αν εμείς καθόμαστε και χάβουμε ότι μας λένε τότε ναι κάθε δύο χρόνια μπορεί να έχουμε και άλλο ποδήλατο!Αυτό δεν σημαινει όμως ότι δεν μας πάει πια το παλιό μας!! Το μάρκετινγκ είναι επιστήμη!! Το ότι υπάρχουν άτομα με τρία ή τέσσερα ποδήλατα και μάλιστα ίδιας κατηγορίας εμένα αυτό μου λέει ! Προσωπικά άν έπαίρνα δεύτερο ποδήλατο (αν δεν είχα το πρόβλημα της μέσης μου) θα ήταν μόνο mtb για να συμπληρώνω αυτο που δεν κάνει το giant που είναι της πόλης!! Δεν θα έπαιρνα όμως σπαστό που είναι σχεδόν ίδια κατηγορία με αυτό που έχω ήδη!

podilatis mesogeiwn
Εικόνα podilatis mesogeiwn
Απών/απούσα

Υπάρχει μια βασική διαφορά, όσον αφορά την "λειτουργία" του κάθε κράματος στις καταπονήσεις.
Από τη μια είναι ο "παλιός" ατσαλένιος σκελετός, που μπορεί να δέχεται καταπονήσεις μέχρι ενός σημείου και να επανέρχεται στην αρχική κατάσταση χωρίς απομεινάρια από την καταπόνιση την οποία υπέστη. Αυτή η λειτουργία μπορεί να συνεχιστεί μέχρι να επιδράσουν κάποιες άλλες συνθήκες (π.χ. σκουριά).
Από την άλλη είναι η "εξέλιξη", ο σκελετός αλουμινίου. Το αλουμίνιο έχει μνήμη. "Θυμάται" τις καταπονήσεις που υπέστη και κάποια στιγμή μπορεί να σπάσει χωρίς να συντρέχει ιδιαίτερος λόγος. Αυτό βέβαια μπορεί να ακούγεται τρομακτικό, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο. Τα ποδήλατα που σχεδιάζονται από τα εργοστάσια εννοείται πως έχουν ελεγχθεί (τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) για την χρήση που προορίζονται.
Οπότε,νομίζω πως αν κάποιος πάρει ένα ποδήλατο και του κάνει την χρήση για την οποία προορίζεται, δεν θα έχει πρόβλημα (εκτός ίσως της εξαίρεσης της αστοχίας υλικών) να κρατήσει το αλουμινένιο ποδήλατο για πολλά χρόνια, δεδομένου ότι το αλουμίνιο δεν σκουριάζει (στην πραγματικότητα σκουριάζει, αλλά αυτό το προστατεύει από την επιπλέον σκουριά).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

η ποιότητα δεν έχει σχέση μόνο με την αντοχή
μπορεί κάτι να είναι ποιοτικό για να έχει χαμηλότερο βάρος
γενικότερα εγώ έχω δει αρκετούς αλουμινίου σκελετούς κοντά 10 χρόνια
ένας σηκώνει τα 130+ κιλά μου
από εκεί και πέρα θέλει την προσοχή του
και να μην παίσεις σε αστοχία υλικού
όπως εδώ
http://www.podilates.gr/node/3775
μιας και μιλάμε για το συγκεκριμένο ποδήλατο
αν και είναι διαφορετικής χρονιάς

για τα παλιά σιδερένια νέμεν άντεχαν
αλλά ούτε ταχύτητες είχαν ούτε τραβάνε κάνα ζόρι ήταν ποδήλατα που κάναν συνήθος 5-6 χλμ την μέρα

βασικά τα αλουμινίου έχουν πρόβλημα όταν είναι σε παραθαλάσσιες περιοχές νησιά κτλ κτλ κτλ
λόγο υλικού και λόγο αλμύρας
και το κουφό είναι πως τα φτηνά αλουμίνια (σειρά 6000) αντέχουν πιο πολύ σε τέτοιες καταστάσεις :D

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δεν υπάρχει "χρόνος ζωής" στο αλουμίνιο όπως ειπώθηκε, υπάρχει αθροιστική καταπόνηση (σε σύγκριση με το ατσάλι). Αν δεν φάει καίριες καταπονήσεις (ατυχήματα, ταρζανιές) ίσως να τον έχεις και πάρα πολλά χρόνια. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι μια φορά το χρόνο να τον εξετάζεις πολύ προσεκτικά και αν δεις κάποιο σκίσιμο π.χ. χαιρέτα τον αμέσως. Ακούγεται ότι είναι ασφαλές ένας σκελετός αλουμινίου να πεταχτεί στα 100.000 χλμ. Γι΄ αυτό το λόγο επίσης πουλιούνται μεταχειρισμένα αλουμινίου σπάνια.

vang
Απών/απούσα

plannet wrote:

βασικά τα αλουμινίου έχουν πρόβλημα όταν είναι σε παραθαλάσσιες περιοχές νησιά κτλ κτλ κτλ
λόγο υλικού και λόγο αλμύρας

Το ξέρω ότι το αλουμίνιο "ψωριάζει" στην θάλασσα αλλά αν έχεις περισσότερες πληροφορίες για τον μηχανισμό πού γίνεται αυτό με ενδιαφέρει κάποιο λίνκ.

Να σκεφτείς ότι υπάρχουν έμποροι πού πουλάνε τους αλουμινένιους σκελετούς σαν "καλύτερους για τα σκάφη" επειδή δεν σκουριάζουν..πράγμα πού είναι απόλυτα λάθος γιατί υποφέρουν πολύ περισσότερο από το ατσάλι, πού αν είναι καλοβαμμένο δεν έχει πρόβλημα...

spirosta
Απών/απούσα

Επίσης πέρα από τα υλικά παίζει μεγάλο ρόλο και ο αναβάτης.
Τι εννοώ.
Πως χρησιμοποιείς το σώμα σου για να αποσβέσεις τα χτυπήματα και τους κραδασμούς. Βλέπω αρκετούς να κατεβαίνουν πεζοδρόμια σαν ξυλάγγουρα γκαπ και γπουπ. Άλλοι κατεβαίνουν πιο απαλά βοηθώντας με το σώμα τους. Αυτό πέρα από το ότι βοηθάει τους τροχούς κυρίως, μειώνει τις μέγιστες τάσεις στα κρίσιμα σημεία του σκελετού μας. Στο σίδερο λίγο ρόλο παίζει. Στο αλουμίνιο περισσότερο.

Και κάποια γενικά! Το αλουμίνιο είναι σχετικά σκληρό υλικό με πολύ μικρά περιθώρια παραμόρφωσης. Σπάει ψαθυρά. Μία μικρωρωγμή μεγέθους nm μπορεί να μεγαλώνει εκθετικά σε κάθε χτύπημα. Κάποια στιγμή η τάση θα ξεπεράσει τα όρια στο σημείο εκείνο και θα κοπεί βίαια και γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι κρατάει μνήμη. Το σίδερο είναι πιο ελαστικό πιο μαλακό και δεν το κάνει αυτό.

ΑΛΛΑ! Αν μιλάμε για χρήση βόλτας κανένα αλουμίνιο και κανένα σίδερο δεν πρόκειται να σπάσει για ΠΟΛΛΑ χρόνια. Αν η χρήση είναι έντονη και σχετικά σκληρή θα έλεγε κανείς πολύ πολύ γενικά 10 χρόνια. Αν κατεβαίνεις μαλλιά κουβάρια τα βουνά θα σπάσει πριν καν σκεφτείς πότε θα σπάσει. Αλλά πάντα μιλάμε να έχεις ποδήλατο για τη χρήση που του κάνεις κατάλληλο.

Όσον αφορά την γήρανση όλα τα μέταλλα αυτά και ιδιαίτερα τα αλουμίνια και τα σίδερα υπόκεινται σε γήρανση σε δεδομένες συνθήκες στο εργοστάσιο για να αποκτήσουν συγκεκριμένες ιδιότητες (πέρα από ανοπτήσεις και ότι άλλο χρειαστεί). Μετά με τα χρόνια μπορεί να αλλάζουν λίγο οι ιδιότητες του μετάλλου αλλά ακόμη και μετά από 10-20 χρόνια δεν γίνεται κάτι που πρέπει να απασχολεί τον ποδηλάτη αλλά μόνο έναν τεχνικό υλικών.

Αυτά από τις λίγες θεωρητικές γνώσεις μου και όσο πιο απλά μπορώ να τα δώσω. Αν θέλετε μπορώ να σας βρω και από τι αποτελούνται τα διάφορα κράματα των σειρών 6000 και 7000 στα αλουμίνια.

spirosta
Απών/απούσα

Επειδή κάποιος ρώτησε.

Αλουμίνιο και Θάλασσα
Μπορεί το αλουμίνιο να οξειδώνεται και το ίδιο το στρώμα οξείδωσης να το προστατεύει αλλά όταν μιλάμε για ποδήλατα αλλάζει το πράγμα.
Σε ένα ποδήλατο το αλουμίνιο έρχεται σε επαφή με πολλά σιδερένια εξαρτήματα. Σωλήνας πιρουνιού,γρανάζια,λαιμός,κέντρα άξονες,ακτίνες, πολλές φορές και άλλα.
Σε περιβάλλον θάλασσας όπου μπορεί να μεταφερθεί ρεύμα (ηλεκτρόνια) γίνεται αυτό που ονομάζεται γαλβανική διάβρωση.
Και στην προκειμένη περίπτωση το αλουμίνιο λειτουργεί ως κάθοδος. Άρα το είδος αυτό διάβρωσης καταστρέφει το αλουμίνιο προστατεύοντας το σίδερο. Ίσως έχετε ακούσει για "καθοδική προστασία" ή για "θυσιαζόμενες ανόδους" και άλλες εκφράσεις ιδιαίτερα στην ναυπηγική. Εδώ στο ποδήλατο θυσία γίνεται το αλουμίνιο.

Nefeli
Απών/απούσα

αφού πάω σε όλες μου τις δουλειές με το ποδήλατο, και λίγο σε πατημένο χωμάτινο δρόμο στο δάσος Συγγρού όταν μπαίνω. Ποδήλατο πόλης είναι! Δεν θα μου κρατήσεις καμιά δεκαριά χρόνια; Τι στην ευχή πιά!

city
Απών/απούσα

city wrote:
καλησπερα σε ολους
εχω ενα ποδηλατο πολης (giant traffic)και το χρησιμοποιω κυριως για βολτες
ανναρωτιομουν τι χρονο ζωης εχει ενασ σκελετος αλουμινιου με νορμαλ χρηση
ετσι ενημερωτικα....
thanks

πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα που ακουστηκαν
το μονο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι οτι καμμια φορα σε πεζοδρομια -σαμαρακια νιωθω καποιες ελαστικοτητες στον σκελετο που τις θεωρω φυσιολογικες για τον τυπο του ποδηλατου και εντελει θελω να πιστευω οτι με καλη συντηρηση οπως ειπε και η νεφελη θα με συντροφευει στις βολτες για αρκετα ακομα χιλιομετρα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@vang με κάλυψε ο spirosta και όχι δεν έχω κάποιο Link
απλά μπορείς να ρωτήσεις κάποιον αλουμινά (οχι σιδερά)
που κατέχει το αντικείμενο και να σου πει για βαθμό οξείδωσης στα κράματα
γενικότερα για σκάφος δεν πιστεύω να υπάρχει ιδανικό υλικό :D
ίσος κάτι ποδήλατα από μπαμπού που είδαμε σε κάτι φωτογραφίες :D
@spirosta δεν έχει νόημα να αναλύσουμε τις σειρές
πάντως αν τις δεις η σειρά 6000 (φτηνά ποδήλατα) έχει μικρότερο βαθμό οξείδωσης :D

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Αν η ελαστικότητα του σκελετού παρατηρήσεις ότι αυξήθηκε, πρόσεχε: αύξηση ελαστικότητας πάει να πει είτε κρυφή ρωγμή είτε γήρανση.

spirosta
Απών/απούσα

Αν δεν απατώμαι το αλουμίνιο γερνώντας σκληραίνει. Οπότε η αύξηση ελαστικότητας δεν έχει σχέση.. Έτσι νομίζω.

Nefeli
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Αν η ελαστικότητα του σκελετού παρατηρήσεις ότι αυξήθηκε, πρόσεχε: αύξηση ελαστικότητας πάει να πει είτε κρυφή ρωγμή είτε γήρανση.

Που πας συνήθως με το ποδήλατο; Το έχεις ζορίσει γενικά; Το βλέπει κάπου-κάπου ο ποδηλατάς σου;

Nastybishop
Απών/απούσα

Χμ, εγώ μια που τα αλλάζω τα φώτα (εντάξει όχι άλματα και τέτοια αλλά καταπόνηση πχ. κατηφόρες με χώματα και πέτρες σε γρήγορους ρυθμούς), θα ήθελα να ξέρω δύο πράγματα:

α) Πως τσεκάρω το πλαίσιο αν είναι εντάξει έτσι ώστε να μην σκοτωθώ καμιά ώρα? Και δεν μιλάω τώρα για εμφανής καταπονήσεις, αν έχει ρωγμή θα την δω, αλλά για καταπονήσεις που ναι μεν δε φαίνονται εύκολα.

β) Τι μπορώ να κάνω για να επιτείνω το χρόνο ζωής του;

Nefeli
Απών/απούσα

Nastybishop wrote:
Χμ, εγώ μια που τα αλλάζω τα φώτα (εντάξει όχι άλματα και τέτοια αλλά καταπόνηση πχ. κατηφόρες με χώματα και πέτρες σε γρήγορους ρυθμούς), θα ήθελα να ξέρω δύο πράγματα:

α) Πως τσεκάρω το πλαίσιο αν είναι εντάξει έτσι ώστε να μην σκοτωθώ καμιά ώρα? Και δεν μιλάω τώρα για εμφανής καταπονήσεις, αν έχει ρωγμή θα την δω, αλλά για καταπονήσεις που ναι μεν δε φαίνονται εύκολα.

β) Τι μπορώ να κάνω για να επιτείνω το χρόνο ζωής του;

βάλτου βηματοδότη!!!

Nefeli
Απών/απούσα

Nastybishop wrote:
Χμ, εγώ μια που τα αλλάζω τα φώτα (εντάξει όχι άλματα και τέτοια αλλά καταπόνηση πχ. κατηφόρες με χώματα και πέτρες σε γρήγορους ρυθμούς), θα ήθελα να ξέρω δύο πράγματα:

α) Πως τσεκάρω το πλαίσιο αν είναι εντάξει έτσι ώστε να μην σκοτωθώ καμιά ώρα? Και δεν μιλάω τώρα για εμφανής καταπονήσεις, αν έχει ρωγμή θα την δω, αλλά για καταπονήσεις που ναι μεν δε φαίνονται εύκολα.

β) Τι μπορώ να κάνω για να επιτείνω το χρόνο ζωής του;

βάλτου βηματοδότη!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@spirosta
ακριβός το αντίθετο συμβαίνει :D

Nastybishop
Απών/απούσα

Τι ισχύει για τα ανθρακονημάτινα πλαίσια; Είναι πιο ανθεκτικά; ή απλά πληρώνεις το χαμηλό βάρος?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Aν κάποιος κάνει την χρήση για την οποία προορίζεται το ποδήλατο, μέχρι να χαλάσει ο σκελετός θα έχει βαρεθεί το συγκεκριμένο ποδήλατο και θα έχει αγοράσει άλλο.
Αν κάποιος πάρει ένα Giant σαν της Nefeli ( τυχαίο το παράδειγμα) και κατέβει τα βουνά τότε στους πρόποδες του βουνού θα μείνει με το τιμόνι στο χέρι.
Και αυτό πιστεύω ισχύει είτε έχεις αλουμίνιο είτε ατσάλινο σκελετό.
Διάβαζα κάπου, την εποχή που έψαχνα για ποδήλατο, τα reviews για τα dahon και βρήκα ένα σχόλιο από κάποια που έλεγε ότι το dahon δεν είναι καλό ποδήλατο γιατί αφού το άφηνε για ενάμιση χρόνο στην βροχή και πάντα έξω ( άραγε που έμενε αυτή η τύπισσα;; Δεν της το έκλεψε κανείς;; ) το ποδήλατο λέει χάλασε.. Δεν κρατήθηκα και πρόσθεσα ένα σχόλιο από κάτω με ευχές για περαστικά.. ( απίστευτα αντικειμενική αναφορά για τα υπέρ και τα κατά του ποδηλάτου.. Τι να λέμε τώρα...! )
Τα περί ποδηλάτων και θάλασσας είναι λίγο άκυρα, γιατί η πλειοψηφία εκείνων που μετέχουν σε αυτό το φόρουμ δεν μένουν δίπλα στο κύμα αλλά στην Αθήνα όπου οι πιθανότητες να σου χαλάσει το ποδήλατο από την αλμύρα της θάλασσας είναι όσες και οι πιθανότητες να σου χαλάσει από παγετώνα.
Και δεν νομίζω να έχουμε κάποιον εδώ που έχει αλουμίνιο ποδήλατο για να κάνει βόλτες στο κατάστρωμα κάποιου τάνκερ.. ( όρτσα καπετάνιοοο! )
Ηθικό δίδαγμα πρώτο: Μη ξεσκίζετε τα ποδήλατα σας σε χρήσεις για τα οποία δεν είναι φτιαγμένα και θα τα έχετε για πολύ καιρό.
Ηθικό δίδαγμα δεύτερο: Καλή η θεωρητική συζήτηση, σαφώς υπάρχει και ο νόμος των πιθανοτήτων, αλλά νομίζω ότι όσοι ρώτησαν εδώ ρώτησαν για τις αντοχές των σκελετών σε πραγματικές συνθήκες και όχι σε θεωρητικές. ( έτσι δεν είναι;)

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

θα έλεγα οτι σίγουρα μετά απο δέκα χρόνια θα χω αλλάξει ποδήλατο χαλάσει δεν χαλάσει.. θα χουνε βγεί στην πιάτσα καλούδια που θα τρίβουμε τα ματάκια μας..
Και εξάλλου τα λεφτά που γλιτώνουμε ( εγώ προσωπικά τουλ. 120 ευρουλάκια μηνιαίως πάνω-κάτω) απο την καθημερινή μετακίνηση, είναι ο κουμπαράς για το επόμενο ποδήλατο!!

(νάταν και με τις γυναίκες έτσι... τι καλά που θάτανε!! ) Πλάκα κάνω μην πεταχτείτε.. και καλημέρα σε όλους 5 η ώρα ξύπνησα.. (γιατι έπεσα απο τις 10!!!)

spirosta
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
θα έλεγα οτι σίγουρα μετά απο δέκα χρόνια θα χω αλλάξει ποδήλατο χαλάσει δεν χαλάσει.. θα χουνε βγεί στην πιάτσα καλούδια που θα τρίβουμε τα ματάκια μας..

Ακριβώς αυτό. Και εγώ που έχω το traffic και κατά καιρούς κατεβαίνω πρόποδες ναι το ταλαιπωρώ. Αλλά μέσα σε 4-5 χρόνια δεν θα το έχω. Ή και να το έχω θα έχω και ένα άλλο για ακριβώς την χρήση που είναι. Αυτή τη στιγμή κάνω 5000 χιλιόμετρα (το 2008) το χρόνο, τα 4500 είναι άσφαλτος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@nastybishop
όχι το αντίθετο
απλά δεν οξειδώνονται
μιας και δεν είναι μέταλλο :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@marlene
το ατσάλι θα αντέξει σίγουρα παραπάνω απο το αλουμίνιο μιας και είναι πιο ανθεκτικό αλλά και εκεί παίζει ρόλο η συντήρηση
όσο για το ποδήλατο δίπλα στην θάλασσα ένα πράγμα θα σου πω, ζεις σε μια χώρα που έχει 30.000 χλμ παραλίας όταν η Αφρική έχει 60.000 χλμ
και αν θέλεις περίμενε να έρθει το καλοκαίρι για να δεις πόσοι θα ανοίξουν θέματα με καλοκαιρινές διακοπές με το ποδήλατο μαζί
αλλά και έτσι να μην ήταν δεν είναι κακό να πούμε και κάτι για τους λίγους ποδηλάτες που μένουν σε παραθαλάσσιες περιοχές η έχουν εξοχικά στο κύμα
οπότε δεν είναι και τόσο άκυρα :D

ναι μόνο που για να καταλάβεις την πράξη πρέπει να ξέρεις και λίγο θεωρία
και σου μιλάει ο πλέον πρακτικός τύπος :D

city
Απών/απούσα

προτεινω να κανουμε ολοι καμμια 100,000 κμ και να ξανακανουμε την κουβεντα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@marlene
το ατσάλι θα αντέξει σίγουρα παραπάνω απο το αλουμίνιο μιας και είναι πιο ανθεκτικό αλλά και εκεί παίζει ρόλο η συντήρηση
όσο για το ποδήλατο δίπλα στην θάλασσα ένα πράγμα θα σου πω, ζεις σε μια χώρα που έχει 30.000 χλμ παραλίας όταν η Αφρική έχει 60.000 χλμ
και αν θέλεις περίμενε να έρθει το καλοκαίρι για να δεις πόσοι θα ανοίξουν θέματα με καλοκαιρινές διακοπές με το ποδήλατο μαζί
αλλά και έτσι να μην ήταν δεν είναι κακό να πούμε και κάτι για τους λίγους ποδηλάτες που μένουν σε παραθαλάσσιες περιοχές η έχουν εξοχικά στο κύμα
οπότε δεν είναι και τόσο άκυρα :D

ναι μόνο που για να καταλάβεις την πράξη πρέπει να ξέρεις και λίγο θεωρία
και σου μιλάει ο πλέον πρακτικός τύπος :D

@slayer
ναι σίγουρα ισχύει και αυτό που λες άλλα δεν θα ήταν καλύτερα τα χρήματα να τα δίνουμε για καλύτερα πράγματα από το ποδήλατο
και να σταματήσουμε να είμαστε τόσο καταναλωτές
άλλωστε τι καλύτερο θα κάνεις με το ποδήλατο που θα βγει μετά από 5-6 χρόνια???
είναι σαν αυτόν που αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια υπολογιστή για να γράφει κείμενα στο word :D

Nastybishop
Απών/απούσα

παιδιά με ποιόν τρόπο μπορεί κάποιος να αξιολογήσει σε τι κατάσταση είναι ο σκελετός του?

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

οικονομική κρίση βρε!!!

Να κάνει κύκλο το ρευστό!!!

contact