παίρνει τις μισές ταχύτητες

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Nikos Kou
Απών/απούσα

Καλησπερα,

παρακολουθώ καιρό το φόρουμ τωρα ηρθε ο καιρος να γράψω, Πριν τρια χρόνια αγόρασα εναν "ματρακα" μαρκας NSU , Το αγορασα μεταχειρισμενο σε πολυ καλη κατάσταση στην αστρονομική τιμη τον 30 ευρω απο παζαρι μεταχειρισμενον ποδηλατον στην Γερμανια οπου ζω και εργαζομαι πλεον.Το ποδηλατο εχει σχετικό καλα περιφεριακα shimano και πλεον το εχω αγαπησει. Ειναι τυπου τρεκινγκ χωρεις αναρτησεις και λοιπα κοκοψινια με 24 ταχύτητες. Το αγορασα για να πηγενω στην δουλεια μου και γιατι ειναι φθηνη ευκολη και πρακτικη λυση και μου ελυσε πολλα καθημερινα μικρα προβληματα.

πλεον εχω αρχησει εδω και καιρο να κανω βολτες μακρινες και να γουσταρω τρελα τις βολτες, το προβλημα που ειχε το ποδηλατο απο τοτε που το πειρα ειναι οτι περνει μονο τις μισες ταχυτητες

απο πρωτο μεχρι δευτερο δισκο και απο πρωτο μεχρι τεταρτο στο πισω γραναζι. Ο,τι πειραματισμους και αν έκανα αυτο δεν αλαξε ποτέ.
Επίσηςακομα και οταν χαλάρωσα εντελώς τις ντιζες τα λεβγιεδακια στο τιμόνι πανε μονο μεχρι το 2 και το 4 αντιστοιχα. Γενικος τα χερια μου πιάνουν και νομιζω δεν αξιζει καν τον κοπο να παω σε ποδηλαταδικο για να μου το φτιαξουν γιατι το ποδηλατο αξιζει 30 ευρω και με το καλημερα δεν πιστευω οτ δεν ι θα δωσω κατω απο 60 ευρω για να το φτιαξει καποιος συν τα οποια ανταλακτικα.

καποια ιδεα???

Ευχαριστω,
Νικος.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

1. καταρχήν ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ τα βρώμικα. Μιλάω για καλό καθάρισμα. Να φύγει όλη η σκουριά / γλίτσα / μάκα / λάσπη κλπ. Και φυσικά μετά λαδώνεις.

2. Μετά τσεκάρεις για στραβώματα, ειδικά στο νύχι που συγκρατεί το πίσω ντεραγιέ, στα ίδια τα ντεραγιέ κλπ κλπ. Αν το νύχι είναι στραβό, παίρνει ίσιωμα. Αν το ντεραγιέ έχει στραβώσει (γύρισε λίγο πλάγια) παίρνει ίσιωμα.
Στη φάση αυτή βεβαιώνεσαι και για καλώδια και ντίζες, ότι δεν έχουν τσακίσει, κολλήσει από βρώμα κλπ κλπ

3. τέλος, ρυθμίζεις σωστά τα δύο ντεραγιέ, με ρεγουλατόρους κλπ.

Αν όλα αυτά σου φαίνονται δύσκολα, θεωρώ λογικό το να πας σε έναν απλό μικρό συνοικιακό ποδηλατά να ρίξει μια ματιά.

Nikos Kou
Απών/απούσα

τα εχω κανει ολα αυτα αρκετες φορες και το προβλημα παραμενει, Το Ντεραγιε ειναι ισιο αλφαδοτο, το indexing απο το 1 μεχρι το 4 δουλευει αψογα απο το 4 και μετα δεν τραβιετε ο μοχλος. Αν αλαξω το ιντεξινγκ το ντεραγιε δουλευει κανονικα απο το 4 μεχρι 8 ομως ο λευγες μετραει απο 1 μεχρι 4!!!!

Εχω μια αμφιβολία για το τι λες νυχι, sorry ειμαι αμπαλος απο την ΑΡΓΚΟ, Ωστόσο κάποια εμπειρία εχω , δουλευα απο 6η δημοτικου μεχρι 3η γυμνασιου καθε σαββατο πρωι στο ποδηλαταδικο της γειτονιας μου, ομορφα χρονια. απο τοτε εχουν αλαξει πολυ τα ποδηλατα. και οι γνωσεις μου εχουν μηνει πισω αρκετα , και σιγουρα εχω ξεχασει και πολλα!

OldSteel
Απών/απούσα

Αν τα χειριστήρια είναι trigger, η λύση μπορεί να είναι μια σταγόνα λιπαντικό στον άξονα τους. Δοκίμασες τα χειριστήρια χωρίς τα συρματόσχοινα;

Nikos Kou
Απών/απούσα

ναι τα δοκιμασα σχεδον χωρεις τα συρματοσχοινα μαλλον εκει ειναι το προβλημα θα τα ανοιξω και θα σας πω!!! Ντανκε

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Άμα τα έχεις κάνει όλα αυτά και δεν πάνε, ε μήπως αυτός που το είχε πριν, του έβαλε διάρη εκτροχιαστή μπροστά και τεσσάρι πίσω; Δηλαδή μήπως έχουν εμβέλεια που αντιστοιχει (για το 3x8 σύστημα που έχεις) σε 2 μόνο δίσκους μπροστά και 4 πίσω;
Τι είναι αυτοί οι εκτροχιαστές;Το ότι είναι σιμάνο δεν λέει πολλά.
Ποιοί σιμάνο είναι;
Μήπως τους είχε βάλει ο πρώην από άλλο ποδήλατο που ήταν 2Χ5 ή και 2Χ3;
Για βάλε καμιά φωτογραφία.
Μήπως πρέπει να τους αλλάξεις με κανονικούς 3Χ8 εκτροχιαστές και να ξεμπερδεύεις;

tasvar
Εικόνα tasvar
Απών/απούσα

Τα hi και low limits screws είναι σωστά ρυθμισμένα στα σασμάν-ντεραγιέ;

Nikos Kou
Απών/απούσα
OldSteel
Απών/απούσα

Nikos Kou wrote:
Ειναι shimano nexave!!
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxRaOjRsvpyI9h4rRJ...

Δεν μπορώ να βρω τώρα το βίντεο στο youtube, αλλά σε κάποια άλλα παρόμοια χειριστήρια-μανέτες που δεν μου ανέβαζαν τρίτο δίσκο μπροστά το πρόβλημα λύθηκε βγάζοντας μόνο το καπάκι και στάζοντας στον άξονα μια σταγόνα λιπαντικό. Αξίζει να το δοκιμάσεις πριν σκαλίσεις τα υπόλοιπα

Nikos Kou
Απών/απούσα

Ευχαριστω, θα το δοκιμασω αυριο πρωι πρωι

Nikos Kou
Απών/απούσα

tasvar wrote:
Τα hi και low limits screws είναι σωστά ρυθμισμένα στα σασμάν-ντεραγιέ;

Νομιζω πως ναι ειναι σωστα

Nikos Kou
Απών/απούσα

Τελικα δεν αντεξα ανοιξα την καστανια απο οσο καταλαβαινω δεν εχει να κανει καθολου με το σασμαν το προβλημα. Αλλα με την καστανια.
6
Εχει μεσα ενα γραναζι το οποιο κινειται απο εναν μοχλο και ο μοχλος απο το δαχτυλο του οδηγου.
Υπαρχει ενας πειρος ο οποιος με την βοηθεια μιας σουστας κλεινει την φορο του γραναζιου σε καθε δοντι.

Και εκει ειναι το προβλημα!!! Η διαδρομη του μοχλου τελειωνει πριν τελειωσουν τα δοντια του γραναζιου με αποτελεσμα να μην μπορει να κλεισει ο πυρος στο 5ο δοντι του γρ;ναζιου στο 6ο
Κτλ. Αυτο φυσικα μεταφραζετε ως ακηνισια στο σασμαν μετα την 4η ταχυτητα.

Τι κανουμε σε αυτην την περιπτωση? Ειναι απο επιλογη ετσι? πχ εχει χαλασει η καστανια??
Το λυνουμε και το ξανασυναρμολογουμε απο την αρχη ωστε να βρουμε το λαθος?? Πεταμε την καστανια και βαζουμε καινουρια?? Αλαζουμε μονο γραναζι με μικροτερη ας πουμε γωνια δοντιον ωστε στην ιδια διαδρομη του μοχλου να αντιστοιχουν περισοτερα δοντια και αρα περισοτερα κλικ κτλ κτλ κτλ. Αλλα εγω καλα καλα δεν μπορω να βρω καινουρια ολοκληρη την καστανια οπως ειναι θα βρω ανταλακτικα για customizing η επισκευη??

OldSteel
Απών/απούσα

Nikos Kou wrote:
Τελικα δεν αντεξα ανοιξα την καστανια απο οσο καταλαβαινω δεν εχει να κανει καθολου με το σασμαν το προβλημα. Αλλα με την καστανια.
6
Εχει μεσα ενα γραναζι το οποιο κινειται απο εναν μοχλο και ο μοχλος απο το δαχτυλο του οδηγου.
Υπαρχει ενας πειρος ο οποιος με την βοηθεια μιας σουστας κλεινει την φορο του γραναζιου σε καθε δοντι.
Και εκει ειναι το προβλημα!!! Η διαδρομη του μοχλου τελειωνει πριν τελειωσουν τα δοντια του γραναζιου με αποτελεσμα να μην μπορει να κλεισει ο πυρος στο 5ο δοντι του γρ;ναζιου στο 6ο
Κτλ. Αυτο φυσικα μεταφραζετε ως ακηνισια στο σασμαν μετα την 4η ταχυτητα.
Τι κανουμε σε αυτην την περιπτωση? Ειναι απο επιλογη ετσι? πχ εχει χαλασει η καστανια??
Το λυνουμε και το ξανασυναρμολογουμε απο την αρχη ωστε να βρουμε το λαθος?? Πεταμε την καστανια και βαζουμε καινουρια?? Αλαζουμε μονο γραναζι με μικροτερη ας πουμε γωνια δοντιον ωστε στην ιδια διαδρομη του μοχλου να αντιστοιχουν περισοτερα δοντια και αρα περισοτερα κλικ κτλ κτλ κτλ. Αλλα εγω καλα καλα δεν μπορω να βρω καινουρια ολοκληρη την καστανια οπως ειναι θα βρω ανταλακτικα για customizing η επισκευη??

Ρε 'συ, αυτό ακριβώς το πρόβλημα είχα. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, λύνεται όπως έγραψα πριν:ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ στον πείρο. Μην ανοίξεις τίποτα περισσότερο

Nikos Kou
Απών/απούσα

Εριξα τονους wd 40 το προβλημα παραμενει. Ελυσα την μιση σχεδον καστανια και την ξαναεδεσα. Επισης το προβλημα παραμενει!!!

Αν δω οτι δεν βγενει ακρη, θα παραγειλω αυτα http://www.ebay.de/itm/Shimano-Schalt-Bremshebel-ST-EF-510-3x7-Schaltheb... η κατι αντιστοιχχο μαζι με ενα αντιστοιχο ντεραγιε και νομιζω το προβλημα θα λυθει, εκτος αν καποιος φιλος εχει να προτεινει κατι καλητερο και απο αποψη αηορας η απο αποψη επισκευης!

Nikos Kou
Απών/απούσα

Τελικα τα παραγγειλα, καπου στο τελος της εβδομαδας θα τα τοποθετισω.
Σε καθε περιπτωση σας ευχαριστω για τις απαντησεις!!!

Nikos Kou
Απών/απούσα

Καλησπερα,
Μολις τελειωσα με την τοποθετηση, ολα καλα ολα ομορφα μπενουν οι δισκοι κανονικα οπως και οι ταχυτητες, το ντεραγιε ρυθμιστικε σε απταιστα ελληνικα works like charm.
Το προβλημα ειναι οτι οταν δειχνει η οθονουλα στην καστανια 7 στο γραναζι εχω πρωτη στη καστανια 6 στο γραναζι 2 .........στην καστανια 1 στο γραναζι 7!!!!

Τι στο καλο εκανα??

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...τα καινουρια χειριστηρια ειναι τα "νεου" τυπου rapid fire, που δουλευουν ακριβως αντιστροφα απο τα παλιοτερα.
Δηλαδη στα μεν παλαιου τυπου χειριστηρια, το ντεραγιε που συνεργαζεται με αυτα, εχει ενα ελατηριο που το σπρωχνει μονιμα προς το μικρο γραναζι, και το συρματοσχοινο το τραβαει και το μετατοπιζει προς τα μεγαλυτερα γραναζια της κασσεττας.
Ενω στα νεου τυπου χειριστηρια-ντεραγιε, το ντεραγιε εχει ενα ελατηριο που το τραβαει προς το μεγαλο γραναζι της κασσεττας, και το συρματοσχοινο ταχυτητων το τραβαει προς το μικρο γραναζι της κασσεττας.
Κι επειδη η λειτουργια των χειριστηριων ειναι αναλογη με αυτη του ντεραγιε, καταληγεις αυτη τη στιγμη να σου δειχνει το χειριστηριο αυτο που θα επρεπε, ΑΝ συνεργαζοταν με το καταλληλο ντεραγιε.
Τωρα που συνεργαζεται με "λαθος/αντιστροφο" ντεραγιε, σου δειχνει και τις αντιστροφες ενδειξεις.
Αν δεν σε ενοχλει, το αφηνεις ετσι, και ξεμπερδευεις.

Nikos Kou
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...τα καινουρια χειριστηρια ειναι τα "νεου" τυπου rapid fire, που δουλευουν ακριβως αντιστροφα απο τα παλιοτερα.
Δηλαδη στα μεν παλαιου τυπου χειριστηρια, το ντεραγιε που συνεργαζεται με αυτα, εχει ενα ελατηριο που το σπρωχνει μονιμα προς το μικρο γραναζι, και το συρματοσχοινο το τραβαει και το μετατοπιζει προς τα μεγαλυτερα γραναζια της κασσεττας.
Ενω στα νεου τυπου χειριστηρια-ντεραγιε, το ντεραγιε εχει ενα ελατηριο που το τραβαει προς το μεγαλο γραναζι της κασσεττας, και το συρματοσχοινο ταχυτητων το τραβαει προς το μικρο γραναζι της κασσεττας.
Κι επειδη η λειτουργια των χειριστηριων ειναι αναλογη με αυτη του ντεραγιε, καταληγεις αυτη τη στιγμη να σου δειχνει το χειριστηριο αυτο που θα επρεπε, ΑΝ συνεργαζοταν με το καταλληλο ντεραγιε.
Τωρα που συνεργαζεται με "λαθος/αντιστροφο" ντεραγιε, σου δειχνει και τις αντιστροφες ενδειξεις.
Αν δεν σε ενοχλει, το αφηνεις ετσι, και ξεμπερδευεις.

Αν και θα ηθελα το ποδηλατο μου αφού ασχολειθικα να ειναι σωστο ακομα και σε αυτήν την λεπτομερια, θα το αφήσω ετσι, δεν θα αλαξω ντεραγιε αφού πρεπει να αγοράσω και κόφτη αλυσίδας και καινουρια αλυσίδα αφού θα την άνοιγα που θα την άνοιγα και μαζι με την αλυσίδα και γραναζια και παει μακρια η βαλιτσα!!! Θα δώσω 2 φραγγα για μια καλή σελα και θα επενδύσω χρονο στο να ξεκολλήσω το παλουκοσελο που δεν ξεκολαει με τιποτα και να το ρυθμίσω σωστα.

Νομιζω κατάλαβα γιατι το αγόρασα 30 ευρω. Χεχε σε ευχαριστώ παρα πολυ παντος