Ταχύτητες σε παλιό ποδήλατο

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
tympos
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας,

έχω ένα ποδήλατο 40+ ετών, του πατέρα μου, το οποίο για συναισθηματικούς λόγος θα ήθελα να το φτιάξω. Σε γενικές γραμμές εκτός από σκουριές και τέτοιου είδους φθορές δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Προφανώς για τέτοια θέματα θα δω άλλη κατηγορία του φόρουμ.

Αυτο το οποίο θα ήθελα είναι να βάλω ταχύτητες επειδή το ποδήλατο προφανώς έχει μόνο ένα γρανάζι πίσω. Προφανώς δεν ζητάω κάτι εξεζητημένο, ας πούμε 4-5 ταχύτητες, έστω 3... Μέτρησα το κενό ανάμεσα στα πίσω πηρούνια και το βρήκα στα 110 χιλιοστά ακριβώς.

Γνωρίζετε αν μπορούν να μπούνε ταχύτητες, ποιες και πώς; προφανώς το ποδήλατο δεν έχει υποδοχή για ντεραγιε, για ντιζα ταχυτήτων κτλ αλλά σκέφτομαι να το κάνω αμμοβολή για βάψιμο και αν χρειαστεί να κάνω κάποιες εργασίες ηλεκτροκόλλησης κτλ.

Σημείωση: δεν έχω απευθυνθεί ακόμη σε ποδηλατά μιας και γενικά υπάρχει η λογική: τι ασχολείσαι, πάρε ένα καινούργιο, ή και αν ασχοληθούν ξοδεύεις μια περιουσία. Προσωπικά θέλω να δουλέψω όσο μπορώ εγώ ο ίδιος με το ποδήλατο (και σαν ασχολία - ψυχοθεραπεία) και φυσικά ότι δεν μπορώ να το κάνει ο ποδηλατάς.

Σας ευχαριστώ 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Χάλόου! Βάλε μας και μερικές φωτογραφίες. Είναι απαραίτητες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ώρε φίλε..... που να μπεί κασέτα / ελεύθερο / γρανάζια εκεί πίσω??????????

[δεν ξέρω, απλά μου κάνει εντύπωση, πιθανόν να υπήρχε παλιό σύστημα για τόσο στενό πίσω κέντρο, οι "επί των παλιών" του φόρουμ θα σου απαντήσουν καλύτερα]

Καλή συνέχεια και βάλε φωτος να θαυμάσουμε / εμπνευστούμε / παρακινηθούμε....

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Aν ήταν μονοτάχυτο, λίγο απίθανο να μπορέσεις να χωρέσεις γρανάζια, ντεραγιέ κλπ κλπ. Μπορείς ομως να φτιάξεις έναν τροχό με εσωτερικές ταχύτητες στο κέντρο του. Ρωτα κάποιον καλό ποδηλατά ή δες στο νετ. Ανάλογως το ποδήλατο θα δεις αν γίνεται ή όχι, αλλά και μονοτάχυτο όλο και κάπου θα μπορεί να πηγαίνει. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Νομιζω τα εσωτερικα κεντρα ειναι πιο μεγαλα απο 110. Τουλαχιστον τα πιο συγχρονα που ειναι πιο πιθανο να βρεις σε λογικες τιμες και λειτουργικη κατασταση. Αλλα μπορεις να ανοιξεις λιγο τα ψαλιδια να τα παρει.

Προσωπικα χρησημοποιω το μονοταχυτο πιο πολυ απο οτι το αλλο πια. Κυριως γιατι ειναι ενα κιλο πιο ελαφρυ, αλλα μου αρεσει και που δεν εχω να αλλαζω ταχυτητες και το μονο που με νοιαζει ειναι το φρενο. Φυσικα το περνω και στο χερι σε μερη που δεν θα το εκανα με το αλλο αλλα δεν το βρισκω τοσο προβλημα.

Αυτη ειναι και η πιο οικονομικη λυση. Αν πας με αυτη απλα φροντισε να βαλεις σχεσεις που να δουλευουν για εσενα, τα ποδια σου και τους δρομους που θα κυκλοφορεις. Εγω του εχω 16 πισω, 40 μπροστα. Το βρισκω ισσοροπημενο για Αθηνα και την φυσικη μου κατασταση. Αλλος μπορει να σου πει οτι ειναι ελαφρυ. Αν δεν εχεις ενα μετρο συγκρισης απο αλλο ποδηλατο με ταχυτυτες π.χ. ισως χρειαστει να πειραματιστεις λιγο για να βρεις τι σου κανει. Σε αυτη την περιπτωση, τα πισω γραναζια αλλαζουν με λιγοτερο κοστος απο τον μπροστα δισκο