"Προπονηση " με κουρσα

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
d4
Απών/απούσα

Καλησπερα!

Προσφατα απεκτησα το 1ο μου κουρσακι και τα μυαλα στα καγκελα!
Το μωρο λοιπον ειναι μια συνεχης προκληση.

Πηγαινε σωστοτερα
Πηγαινε καλυτερα
Πηγαινε γρηγοροτερα!

Η αρχικη διαδρομη μεχρι να απλωσουν οι μυες , να ξεπιαστει το σωμα απο την νεα σταση και να βρω τις βελτιστες θεσεις για σελας κλπ
ειναι μια ομορφια 36 χιλιομετρων. Τα μισα κατηφορα τα υπολοιπα ομαλη σταθερη ανηφορα.

Επειδη τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους λεω να αρχισω να εκπαιδευω λιγο καλυτερα τον δικο μου
(Παρακαλω πολυ σταματηστε να χαχανιζεται και προσπεραστε αυτο το σοκιν σχολιο που ετοιμαζεστε να γραψετε :D ).

*Οι διαδρομες θα γινουν τουλαχιστον κατοσταρες μολις νιωσω ανετα το σωμα και αλλαξω αυτη την @#$%@ σελα που εχει ζαλισει τα !@#$%%^ !

Ερωτησεις λοιπον:

-Πως μπορω να αυξησω την αντοχη μου?
Ξερω οτι βρεξει χιονισει την βολτα σου θα την τελειωσεις.Εστω και με 7χλμ/ω.
Μιλαω για πχ διατηρηση 28χλμ/ω σταθερα στην 100αρα.

-Ποιοι θα ηταν μερικοι ρεαλιστικοι ενδιαμεσοι στοχοι "προπονησης" ?

-Παλμογραφος?Το προτεινετε?

-Γενικες συμβουλες για την βελτιωση φυσικης καταστασης?

Ξερω οτι εχουν σημασια οι κλισεις της διαδρομης, ο αερας , η ποιοτητα του υπνου και η σωστη διατροφη.Πραγματα τα οποια ειναι διαφορετικα για τον καθενα.Οποτε δεν ζηταω εξεζητημενες και ειδικες απαντησεις αλλα κατι ποιο γενικο απο καποιους που εχουν κανει κατι παρομοιο στο παρελθον.
Εμπειρους κουρσαδες/αθλητες στην περιοχη δεν εχω.

Διαφορα σχετικα:

-Κατοχος και ενος 29er mtb 4 -5 φορες την εβδομαδα εχει και 15-20χλμ βουνο.40-45 λεπτα συνεχους αναβασης για 7 λεπτα downhillιες με τον χαρο να χορευει απο διπλα μας!

-4-5ωρες ποδηλατοβολτες δοκιμασμενες απο παλια.Ανετα!

-1.77 , 90 κιλα , 27.Πρωην καπνιστης.Περιστασιακος πλεον (ακα τρακαδορος στο ποτακι ;P)

-Δεν με ενδιαφερει το να γινω αθλητης η οτιδηποτε τετοιο αλλα το να φτασω τον εαυτο μου στα ορια του.Και να τα επεκτεινω φυσικα.
Επισης θεωρω κριμα το να εχω ενα τετοιο κουρσακι και να μην μπορω πληρως να το αξιοποιησω.Οταν σου φωναζει ΜΠΟΡΩ Κ'ΑΛΛΟ και εσυ ετοιμαζεσαι να αφρισεις
ε ειναι προκληση δεν γινεται ;)

-Διατροφολογος θα μπει στο προγραμμα συντομα.

-Κουμπωτα πεταλια δεν παιζουν ακομα , αν και η σκεψη υπαρχει και για τα 2 ποδηλατα εδω και καποιους μηνες.

Αυτα τα ολιγα απο μενα!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Ηλικία;;;;

d4
Απών/απούσα

27.
Προστεθηκε και πανω!

Wicca
Απών/απούσα

Όμορφα.. Πάμε step by step λοιπόν.
Για αρχή πήγαινε να σε στήσουν σωστά πάνω στο ποδήλατο και άλλαξε σέλα. Όταν αλλάξεις σταδιακά θέση πάνω στο ποδήλατο, ( γιατί θα συμβεί και αυτό) καθώς το σώμα σου προσαρμόζεται πήγαινε να σε ξανά στήσουν πάνω στο ποδήλατο. Αυτό προϋποθέτει χρόνο και χιλιόμετρα γιατί σταδιακά το σώμα σου θα προσαρμοστεί.
Δηλαδή κάνε χιλιόμετρα για να συνηθίσεις, άλλαξε σέλα για να κάθεσαι καλά, βρες κάποιον καλό άνθρωπο να σε στήσει ξανά σωστά στην τελική σου θέση.

Μετά ξανά ρώτα εδώ για συμβουλές προπόνησης.

Αν δεν κάθεσαι καλά πάνω στο ποδήλατο ΜΗΝ ξεκινήσεις κάποιο πρόγραμμα ή τίποτα ζόρικα, γιατί μπορεί να τραυματιστείς και αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις.

Έχε υπόψιν σου ότι το σώμα του κάθε ένα ξεχωριστά έχει τους δικούς του ρυθμούς με τους οποίους προσαρμόζεται. Ότι και να κάνεις απαιτεί χρόνο.

Μπορεί ξεκινώντας ένα πρόγραμμα προπόνησης να δεις θεαματικά αποτελέσματα σε σχέση με το πως ήσουν πριν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά τα αποτελέσματα είναι και το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις.

Σοβαρά αποτελέσματα και μόνιμα βλέπεις σε μία διετία, τριετία αν είσαι συστηματικός, γιατί τότε το σώμα σου "αλλάζει" πραγματικά. Αλλάζει δηλαδή ο μυικός όγκος, η μυική συναρμογή, ο μεταβολισμός, η ευκαμψία, η αντοχές, η εκρηκτικότητα, τα πάντα όλα.

Αυτό όμως δεν γίνεται αμέσως και μην ξεγελαστείς από τα πρώτα αποτελέσματα που θα δεις και αρχίσεις τίποτα "καψίματα" διότι όπως η βελτίωση είναι αθροιστική, έτσι είναι και οι τυχόν βλάβες. Αθροιστικές.

Όλα τα παραπάνω εάν σκοπεύεις να κάνεις αθλητική ποδηλασία σε βάθος χρόνου και όταν λέω βάθος χρόνου εννοώ σε χρονικό διάστημα δεκαετιών και όχι για λίγο καιρό και με ένα σκασμό τραυματισμούς.

Τώρα όσο καιρό θα είσαι στην φάση που προσαρμόζεσαι, έχε ελαφρά πατήματα στις βόλτες σου, ( για να μην χαλάσεις τα πόδια σου), τρώγε πριν πεινάσεις, πίνε πριν διψάσεις ( ο μεταβολισμός σου θα αλλάξει σταδιακά) και τα άλλα θα έρθουν σιγά σιγά.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάνε τακτικά χιλιόμετρα σε εύκολες διαδρομές όπου θα
μπορείς να διατηρείς σχετικά υψηλό στροφάρισμα και μό-
λις φτάσεις 1500-2000χλμ το συζητάμε καθώς θα σου έχουν
λυθεί πολλές απορίες.

Παλμογράφος δεν έχει νόημα στην αρχή, περίμενε να μάθει
το σώμα σου τις νέες συνθήκες και κάποια στιγμή στο μέλ-
λον το βλέπεις. Βέβαια αντί για παλμογράφο θα πήγαινε
πιο μετά για μια εργομέτρηση ώστε να έχω πλήρη εικόνα
της κατάστασής μου.

Σέλα καλή τύχη :) Στόχος είναι μια σέλα όσο επίπεδη και
όσο φαρδυά χρειάζεται για να στηρίζει τα κόκκαλά σου.
http://www.cervelo.com/en/engineering/ask-the-engineers/the-four-and-a-h...

d4
Απών/απούσα

@Wicca Ολα σωστα και λογικα!

@Eaglos Τα ξαναλεμε σε σε 1900χλμ λοιπον :P

Επαθα πλακα με την εργομετρηση.Δεν ηξερα καν οτι υπηρχε κατι τετοιο χαχαχα

Οσο για την σελα φοραει μια selle italia x1.Το μεγεθος το νιωθω καλο , το προβλημα ειναι στην περιοχη του προστατη οπου πρωτη φορα μετα απο 2χρονια ποδηλασιας ενιωσα ερεθισμο στην περιοχη.
Το αρθρο εξαιρετικο , χρηζει επανειλημμένης αναγνωσης!

Ευχαριστω!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δοκίμασε να στρέψεις τη μύτη ένα κλικ προς τα κάτω,
βοηθά να αποσυμφορίσει την περιοχή. Γενικά για να
πιέζεσαι στον προστάτη είτε η κλίση είναι λάθος,
είτε τα κόκκαλα δεν στηρίζονται οπότε πιέζεται
ο προστάτης, είτε τα κόκκαλα στηρίζονται μεν
αλλά η σέλα είναι μαλακή και βουλιάζει οπότε
πιέζεται ο προστάτης.

Γενικά η Selle Italia είναι σχετικά στενές με καμπυλωτές
άκρες οπότε το πραγματικό τους πλάτος είναι μικρότερο
του ονομαστικού.

Η Specialized και η Fizik είναι καλές επιλογές.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

που μενεις;

για σελες μην ακους κανεναν
περα απο το κ#λ# σου.
Κοιτα και τις SMP.
εχω μια εισαγωγη στο ποδηλατο για καθε-μερα
και δεν καταλαβαινω οτι εχω σελα.
Στη κουρσα εχω μια Selle Itala
slr flow gel (κατι τετοιο)
και ειμαι ΟΚ.
Τα μαξιλαρακι βοηθαει παντως

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Εάν το ποδήλατο μοιάζει να σου είναι εντάξει στα μέτρα σου, εάν η σέλα είναι σε σωστό ύψος όντως με τα χιλιόμετρα κανείς μπορεί να μάθει αρκετά μόνος του.

Εγώ έχω μια selle italia x2 που είναι αυτή που είχε από την αρχή. Ίσως είναι και ότι δεν έχω πολύ βάρος αλλά δεν έχω κάποιο πρόβλημα από την σέλα αυτή. Γενικά η σέλα καλό είναι να είναι σκληρή, να μην σε χτυπάει στο ...σημείο... σου (άρα αν σε χτυπάει γύρε την λίγο αλλά όχι πολύ προς τα μπρος), και να κάθεσαι σε αυτήν χρησιμοποιώντας ως επί τι πλείστον ή εντελώς, τα ..οπίσθια οστά σου και όχι κάποιο άλλο 'μαλακό' σημείο. Δηλαδή να μην "θρονιάζεσαι σαν άρχοντας" πάνω της.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Πιάσε μια συμβουλίτσα από έναν που έχει τόσα χιλιόμετρα στον κ@λο του που καλύτερα να μη τα μάθεις (τώρα). Μήπως ξέρεις κιθάρα; (Π.χ.). Ο τρόπος να αποκτήσεις ταχύτητα στα χέρια είναι να παίζεις αργά. Και μιλάμε για σωστή ταχύτητα όμως.

Βγάλε τώρα εντελώς από το μυαλό σου το σκεπτικό της απόδοσης - δηλ. τόσα χιλιόμετρα την ώρα κλπ. Σκέψου το εξής απλό. Σήμερα που μιλάμε, για πόση ώρα μπορείς να πας με 28 αλλά με ρυθμό που μετά να μην έχεις καθόλου κούραση; Πες ένα χρόνο, όσο θες. Τώρα σκέψου το εξής: κάθε φορά που βγαίνεις, βάζε ένα μόνο χιλιόμετρο παραπάνω στην απόσταση. Μόνο ένα!

Σε πόσον καιρό θα έφτανες το στόχο που ανέφερες παραπάνω; Εκπλήσσεσαι; Άρα αυτό τι λέει; Λέει ότι το bottleneck της υπόθεσης δεν είναι ούτε στο ποδήλατο ούτε στην ικανότητα του σώματος, αλλά στον τρόπο που θα προσαρμόσεις το σώμα σου να εκτελεί το φορτίο χωρίς να συσσωρεύει κόπωση. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επένδυση για έναν ποδηλάτη, να μην φτάνει τους στόχους του με τη δύναμη αλλά δίνοντας στο σώμα του την ευκαιρία και το χρόνο να έχει μια φυσιολογική εξέλιξη. Δεν υπάρχει καλύτερη πολιτική υγείας και ευεξίας. Με ένα τέτοιο σκεπτικό, θα μπορείς για κάποια διαστήματα να ζορίζεσαι λίγο παραπάνω, αλλά έτσι θα έχεις την εμπειρία να ξέρεις ακριβώς πόσο θα το τραβήξεις. Εσύ να ελέγχεις το σώμα σου, όχι το ποδήλατο.

Τα άτιμα τα κουρσάκια πολύ κόσμο έχουν ταλαιπωρήσει...

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

Φιλε μου η δικες μου συμβουλες ,αφου θες να ασχοληθεις πιο σοβαρα απο το να κανεις απλα βολτες ειναι:

1.)Πηγαινε και κανε ενα σωστο bike fitting ,να σε στησουν σωστα πανω στο ποδηλατο,καπου που εχουν εμπειρια απο κουρσες,ηπαρχουν πολλα μαγαζια στην αττικη.(οχι με το ματι...ααα εδω καλα εισαι)
2.)Το κομματι της σελας θα το βρεις μετα απο δοκιμες και αφου σκασεις αρκετα λεφτα..καλος ή κακος αυτο θα συμβει..οποτε παρτω απλα αποφαση.
3.)Αγωρασε ενα σοβαρο gps,που να εχει παλμογραφο,cadence,πχ.garmin,mio,bryton.κτλ
θα αρχισουν να κραζουν εδω,τι να το κανει ακομα στην αρχη ειναι και τετοια.
Ειναι μια επενδυση που θα την κανεις,δεν υπαρχει περιπτοση να μην την κανεις εαν θεσ να ασχοληθεις σοβαρα.
Θα ξεκινησεις να αγοραζεις κατι φτηνω,που θα εχει το ενα αλλα θα λειπει το αλλο...και στο τελος εκει θα καταληξεις.
Παρτο απο την αρχη ,να γλητωσεις πεταμενα λεφτα.
4.Εαν θες να ασχοληθεις προπονητικα ,χρειαζεσαι οποσθηποτε παλμογραφο και cadence(ταχυτητα περιστροφης πεταλιου).
Επειδη ειναι αρχη θα πρεπει να μην εχεις εντασεις και υψομετρικα.
Θα πρεπει για κανενα τριμηνο να κινησε μεσα στο αεροβιο κατοφλη σου,που ειναι 65-75% της Μ.Κ.Σ(Μεγιστης καρδιακης Συχνοτητας)
Αφου εισαι 27 χρονων,εχουμε 220-27=193Μαχ...θεωριτικα,αυτο θα το βρεις απο εργομετριση,αλλα ειναι πολυ νωρις για να κανεις,εχεις καιρο για αυτο.
Αφου θεωριτικα εχεις 193μαχ το 65-75 ειναι 125-144 παλμους(εδω χρειαζεται ο παλμογραφος)
Προσπαθησε να κινησε μεσα σε αυτους τους παλμους,ξερω ειναι βαρετο,αλλα ετσι θα χτισεις βαση.
Οταν κινησε σε αυτη την αεροβια ζωνη,θα εχεις απο 80-90 cadence,οχι λειγοτερα,γιατι θα τσακιζεις τα ποδια σου χωρις λογο.

ΥΓ.
Ξερω θα υπαρξουν πολλες αντιδρασεις μετα απο αυτο το ποστ,οτι θες στειλε μου ΠΜ.
Ξερω τα περισοτερα ειναι ανοθογραφα,αλλα επρεπε ηδη να κοιμαμε για τον αυριανο αγωνα,αλλα με παροίκησε το ποστ σου,να σου απαντησω.

Περνα και στο διπλα forum ,θα βρεις πολλες απαντησεις σε απορειες σου...

καλα χιλιομετρα να εχεις!!!

d4
Απών/απούσα

@Eaglos
Ειναι ηδη ενα κλικ κατω απο την νοητη της ευθεια.Θα παει σιγουρα αλλο ενα κλικ πειραματικα προς τα κατω .

Θεωριτικα εχει πλατος 135mm (αν και το σχεδιο,χρωματα και σουξουμουξου, αυτης του ποδηλατου ειναι διαφορετικο απο αυτο της ιστοσελιδας τους).Μιας και τα μαξιλαρακια τζελ τα εχω ενσωματωμενα στα οπισθια και οχι στη σελα θα δυσκολευτω λιγο να βρω τι παιζει με τα κοκαλα της λεκανης αλλα θα το βρω.Σιγα που θα μου την γλυτωσει δηλαδη.

Για bike fitting με βλεπω παντως να ξεμπερδεψω μια και καλη με αυτα.

@Ghandee
Αν.αττικη
Τις smp δεν τις ηξερα , θα τις κοιταξω , σε ευχαριστω!

@to
Το ποδηλατο φαινεται να ειναι στα μετρα μου.Περα απο τα κλασικα υψος σελας , γωνια και μπρος πισω δεν νομιζω να χρειαστει κατι.Απλως περα απο τις 2 χαλαρες βολτες γνωριμιας δεν εχω προλαβει να πειραξω κατι απο αυτα ακομα.Απο δευτερα(και δεν περναει το σκ να παρει..)

@i.alli.ellatha
Αν σου πω οτι ακριβως αυτο σκεφτομουν να κανω(αφου στηθει σωστα φυσικα) αυξανοντας την αποσταση ανα 3-4 βολτες? :D

Θα συμφωνησω σε ολα!

2 side notes:
-Τα ατιμα τα κουρσακια πολυ κοσμο εχουν ταλαιπωρησει αλλα ειναι σαν να σε ταλαιπωρει ο ερωτας της ζωης σου.Και αυτο απολαυση ειναι ;D
-2ο και σημαντικοτερο Συγχαρητηρια για το μπλογκ!Ουκ ολιγα τα βραδια που ταξιδεψα - ονειρευτηκα διαβαζοντας ως αργα!

@Αs32
1-Εκει με βλεπω να καταληγω συντομα
Καμια ιδεα για τιμη παιζει?
2-Το εχω στα υποψιν αυτο εδω και μηνες
3-Στην πρωτη φαση μεχρι να νιωσω το ποδηλατο , τα νεα ορια του εαυτου μου και να γραφτουν μερικα χλμ το παρον κοντερακι ( ουτε rpm , ουτε παλμογραφο, ουτε υψομετρικα) ειναι μια χαρα.Οταν ερθει η ωρα ενα γκαρμιν το ειχα στα υποψιν (Βρε που με εχει πιασει ο καταναλωτισμος με τα ποδηλατα και τα γκατζετακια τους..)

Προσωπικη αποψη:
Αν διαβαζα το ποστ μου απο μια αλλη οπτικη γωνια θα εδινα αρχικα απαντησεις οπως της Wicca , του eaglos και του i.alli.ellatha.Δηλαδη "παμε αργα και βημα βημα" , με ασφαλεια , σε βαθος χρονου , γνωρισε - μαθε- νιωσε.
Σε 2ο επιπεδο απαντησεις οπως η δικια σου.Ολα σωστα δηλαδη και το καθενα στην ωρα του ;)

Καλο αγωνα αυριο!

Αυτο το διπλα φορουμ που το πετυχαινω εδω και 2 χρονια στα διαφορα θρεντ , ποιος καλος ανθρωπος θα μου το εξηγησει με πμ?Μιας και απ'οτι φαινεται εχει καταληξει σαν τον "Ο Ξερεις Ποιος" του χαρυ ποττερ και δεν κανει να το λεμε :P

Και παλι σας ευχαριστω για τις απαντησεις!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δεν είναι μυστικό www.cyclist-friends.gr απλά θέλει να
κάνεις λογαριασμό :)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.... ξέχνα σωματομετρήσεις και πολλά "ειδικά" και "πολύπλοκα" ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ.
Απλά βγαίνε συχνά και γράφε χλμ.
Κοινώς, σε αυτό το στάδιο, απλά ΒΑΡΑ ΠΕΤΑΛΙ.
Σε αυτό θα σε βοηθήσει πολύ το να βρεις ποδηλατική παρέα.

Κάποιος λίγο πιο έμπειρος ας σου ρίξει μια ματιά, να δει αν κάθεσαι καλά και αν πεταλάρεις σωστά. Τα βασικά, όχι τα σύνθετα, με το μάτι....
Από κει και πέρα... και για τα επόμενα 2.000 χλμ.... βγαίνε ΣΥΧΝΑ (πχ τουλάχιστον 3 φορές τη βδομάδα) και βάρα πετάλι, με γρήγορο ρυθμό και απαλά πατήματα (πχ αποστάσεις τουλάχιστον 50-60 χλμ τη φορά και με ρυθμό ΠΕΤΑΛΑΡΙΣΜΑΤΟΣ τέτοιο που να μπορείς να αρθρώνεις μικρές σύντομες προτάσεις χωρίς να λαχανιάζεις).

Αφού χτίσεις αντοχή, δυναμώσουν πόδια / πνευμόνια / κ*λος κλπ.... το βλέπουμε για πιο "ειδικά" εργαλεία και "άλλου τύπου" βολτονήσεις (βόλτα+προπόνηση=βολτόνηση).
.
.
.
.
.
.
.
έτσι για την πλάκα....
1. στην αρχή χρειάζεσαι ένα απλό "αποστασιόμετρο" (να γράφεις χλμ, να τσεκάρεις πόσο μεγάλες βόλτες κάνεις).
2. μετά θέλεις στροφόμετρο (να τσεκάρεις ότι πεταλάρεις σωστά, με γρήγορο ρυθμό).
3. μετά θα χρειαστείς καρδιοσυχνόμετρο (η άσκηση να γίνεται με τους σωστούς παλμούς, να προσδιορίσεις το αερόβιο κατώφλι σου, το σώμα να γυμνάζεται σε ζώνες κλπ)
4. στο τέλος θα χρειαστείς ταχύμετρο (πόσο γρήγορα πας, τι ταχύτητες μπορείς να πιάνεις)
5. και μετά, πάρε και κανα αλτίμετρο (να μετράς κλίσεις σε ανηφόρες και συνολικά υψομετρικά... Το τελευταίο στάδιο ... ας πούμε ότι είναι οι ανηφόρες...).

ΞΑΝΑΛΕΩ:... ΈΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΆΚΑ....
(και για να τονίσω το λάθος που κάνουν όλοι και ξεκινούν με το να καταγράφουν τι ταχύτητες πιάνουν..... ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ στην αρχή...)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

d4 wrote:

-Πως μπορω να αυξησω την αντοχη μου?
Ξερω οτι βρεξει χιονισει την βολτα σου θα την τελειωσεις.Εστω και με 7χλμ/ω.
Μιλαω για πχ διατηρηση 28χλμ/ω σταθερα στην 100αρα.


κάνωντας σωστά ποδήλατο
σημαίνει να ξέρεις πως στροφάρεις και να στροφάρεις γρήγορα
αν και θα έλεγα πως το 2ο είναι πιο σημαντικό στην παρούσα στιγμή
γενικότερα να κρατάς στροφές στις 90-100 στροφές το λεπτό
γενικότερα το να κάνεις χλμ με λάθος τρόπο δεν έχει νοήμα πολύ
η διαφορά του κάνω σωστά ποδήλατο με του κάνω λάθος ποδήλατο είναι τεράστια
οπότε θα σου έλεγα ξεκίνα με υψηλό στροφάρισμα
και μάθε να κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
και σιγά σιγά με κάποιον έμπειρο ποδηλατή/ατα θα βρεις και τις σωστές ρυθμίσεις και την σωστή στάση
d4 wrote:

-Ποιοι θα ηταν μερικοι ρεαλιστικοι ενδιαμεσοι στοχοι "προπονησης" ?

αυτό εξαρτάτε από εσένα
καλό θα ήταν να περάσεις εργομετρικές εξετάσεις αν έχεις την οικονομική ικανότητα
θα σου πούνε πολλά για το ποιος είσαι βασικά μια φορά τώρα και μια φορά στο τέλος της "σεζόν" για να δεις και αν απέδωσε η προπόνηση που έκανες
βέβαια αυτό δεν είναι απαρέτητο αλλά σε βοηθάει να έχεις εικόνα
θα μπορούσες να το κάνεις όταν μπεις στην διαδικασία να πάρεις παλμογράφο/στροφόμετρο που είναι και πιο σωστό
αν ξεκινήσεις με σωστό στροφάρισμα 90-100/σ.α.λ.
λογικά σε κάνα μήνα θα κάνεις πάνω από 50 χλμ την φορά
βέβαια το θέμα είναι και σε πόση χρονική διάρκεια θα τα κάνεις τα χλμ και σε τι κατάσταση θα είσαι μετά (καλό είναι να κάνεις διατάσεις πριν και μετά)
d4 wrote:

-Παλμογραφος?Το προτεινετε?

ναι με 1000 αλλά μην βιάζεσαι καλύτερα πρώτα να συζητήσεις με κάποιον προπονητη ή εργοφυσιολόγο (αν το λέω σωστά)
ο παλαμογράφος μπορεί να προστεθεί και αργότερα
μάθε πρώτα να κάνεις ποδήλατο και μετά βλέπεις και κρίνεις και από μόνος σου
d4 wrote:

-Γενικες συμβουλες για την βελτιωση φυσικης καταστασης?

Καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον προπονητή
γενικότερα προς το παρών υσχίει αυτό που λέω και πιο πάνω
μάθε πρώτα να κάνεις ποδήλατο και μετά

d4 wrote:

-Διατροφολογος θα μπει στο προγραμμα συντομα.

-Κουμπωτα πεταλια δεν παιζουν ακομα , αν και η σκεψη υπαρχει και για τα 2 ποδηλατα εδω και καποιους μηνες.

Αυτα τα ολιγα απο μενα!


διατροφολόγος είναι δύσκολο θέμα
γιατί όταν κάνεις ποδήλατο έχεις διαφορετικές θερμιδικές ανάγκες και το σώμα σου εξαντλείτε (αν μιλάμε για διατροφή χάσιμο κιλών)
γενικότερα η σωστή διατροφή στην ποδηλασία είναι αυτή που δεν σε κάνει να ξερνάς
από εκεί και πέρα παίζουν πολλά
τα στοιχεία που θέλεις στην ποδηλασία είναι ενέργια πριν προτείνες μετά
αλλά θέλεις και αλάτι και ηλεκτρολύτες στην διάρκεια
για μεγάλες διαδρομές ένα μπουκαλάκι με αλατόνερο βοηθάει για κράμπες και να μην πάθεις ζημιά (ειδικά αν ιδρώνεις πολύ)
ηλεκτρολύτες χυμό λεμονιού στο νερό σου είναι μια απλή και εύκολη λύση
:D

για κουμποτά θα πάρεις τα κλασικά mtb της shimano είναι τα πιο κοινά και μπορείς να έχεις το ίδιο παπούτσι και για το mtb σου και για την κούρσα σου

d4
Απών/απούσα

Σας ευχαριστω !