Σωματική απορία για ψευτοποδήλατο

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Aris B
Εικόνα Aris B
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. 

 

Φαντάζομαι μπαίνουν πολλά μέλη πριν τις γιορτές, όπως σε όλα τα φόρουμ και δεν ξαναγράφουν ποτέ. Ελπίζω να παραμείνω κι αν μπορώ με τη σειρά μου τώρα ή αργότερα να βοηθήσω κάποιον, να γίνει.

 

Όπως δηλώνει ο τίτλος και το άβαταρ, δεν είμαι ποδηλάτης και ούτε επιθυμώ να κοροϊδέψω κανέναν, ούτε γνωρίζω τι σημαίνουν λέξεις που έχω δει να χρησιμοποιείτε για ''γρανάζωμα'', ''περιφερειακά'' κλπ. Έχω κάνει ποδήλατο για χόμπι σα μαθητής και σα φοιτητής, αλλά η τελευταία φορά που ανέβηκα σε ποδήλατο, ήταν πριν τουλάχιστον 17 χρόνια. 

 

Η γυμναστική έγινε για 'μενα τρόπος ζωής από σπόντα, όπως ακριβώς συνέβη και με το νερό. Κάποτε δεν έπινα καθόλου, από το 2008 δε με νοιάζει να πιω καφέ, δε με νοιάζει να κάνω τσιγάρο το πρωί, αν πρώτα δεν έχω πιει νερό. Και γενικά πίνω πάρα πολύ νερό.

 

Η δουλειά μου έχει στρες και μερικές φορές πρέπει να χαμογελάς ακόμα κι όταν δε θέλεις και χρειάζεται κάποτε να παίρνεις αποφάσεις που δε γίνεται αλλιώς. Στα 25 δε με ένοιαζε, στα 30 με επηρέαζε κάπως, λίγο πριν τα 40 επιδρά πάνω μου σωματικά, όσο και πνευματικά. 

 

Πριν από 1,5 χρόνο περίπου είχα μια πολύ δύσκολη ημέρα και πήγα να πάρω ένα φίλο απ' το γυμναστήριο να πάμε να πιούμε τίποτα. Δεν είχε τελειώσει αν και ήταν τελευταίος κι όπως χαζολογούσα κι αφού ο γυμναστής δε φαινόταν πουθενά ανέβηκα σε ένα ελλειπτικό και μετά από λίγο δε χαζολογούσα, μου άρεσε όλο αυτό με την κίνηση χέρια πόδια σα να κάνω παρέλαση. Όμως αργότερα σκεφτόμουν ότι ξαφνικά απέβαλα στιγμιαία σε εικόνες ορισμένα πολύ άσκημα γεγονότα της ημέρας.Για να είμαι ειλικρινής, είμαι κλειστός άνθρωπος και δε ζω στον τόπο καταγωγής μου, ούτε έχω ιδιαίτερες παρέες. Προτιμώ τα βιβλία μου και την ησυχία μου, επομένως δεν ήθελα να γραφτώ σε γυμναστήριο. Στην αρχή ξεκίνησα να περπατάω και μου άρεσε, όπως και παλιά είχα κάνει χομπίστικα λίγο τρέκινγκ. Αλλά το κακό είναι πως απομακρυνόμουν απ' το σπίτι, φορώντας αθλητικά και κάποιες φορές χρειάστηκε να επιστρέψω στη δουλειά. Οπότε έψαξα να βρω μια άλλη λύση. 

 

Κατέληξα πως αφού μου άρεσε το καλύτερο θα ήταν να πάρω ένα ελλειπτικό, όμως ανησυχούσα βλέποντας τις τιμές γιατί παλιότερα είχα αγοράσει ένα διάδρομο, ο οποίος δεν κατέληξε έπιπλο, απλώς με την πρώην μου τον μεταφέραμε από 'δω κι από 'κει χωρίς να ξέρουμε τι να τον κάνουμε, μετά τον πρώτο καιρό. Οπότε βρήκα ένα μεταχειρισμένο και το πήρα. Πραγματικά λειτούργησε έτσι όπως και την πρώτη φορά. Το έστησα μπροστά στον υπολογιστή μου, έβαζα κάποιο άλμπουμ από Lacrimosa ή παρόμοια συγκροτήματα που ακούω, έκλεινα τα μάτια και όταν τελείωνα είχε φύγει όλη η αρνητική φάση από μέσα μου. Το ελλειπτικό χάλασε κι αφού είδα πως το χρησιμοποιούσα, αποφάσισα να επενδύσω σε ένα καινούργιο.

 

Βρήκα μερικά που μου έκαναν κι αφού διάβασα reviews, άρχισα να κοιτάω βιντεάκια για τη συναρμολόγηση. Κάποια στιγμή δε θυμάμαι τι πάτησα, αλλά μου έβγαλε ένα πολύ περίεργο μηχάνημα και το οποίο με συγχωρείτε για την έκφραση, ήταν κ@@λα, όπως το έβλεπα. Ούτε ήξερα τι ήταν, ούτε βρήκα κάτι άλλο. Αφού πληκτρολόγησα διάφορες ανοησίες, με αποτέλεσμα να πάρω άλλες τόσες και περισσότερες, τελικά κάτι έγραψα σωστά και μου το 'βγαλε. Αυτό ήταν το spin bike. Διάβασα εκατοντάδες πράγματα και είχα την ελπίδα πως θα γίνονται κάπου στην πόλη μου sessions κι ότι θα το ρίσκαρα να πάω. Δεν βρήκα τίποτα κι αφού έψαξα λίγο τι παίζει και σιγουρεύτηκα ότι δεν παίζει να το συναρμολογήσω μόνος μου, χωρίς κάτι να χάσω, ή να σφίξω λάθος, το αγόρασα από κατάστημα. 

 

Στην αρχή έκανα ένα εικοσάλεπτο μόνο ως θεραπεία του αρνητισμού. Ένα απόγευμα ύστερα από ένα μάλλον αποτυχημένο ραντεβού, έκατσα πάνω του και κατέβηκα το βράδυ. Δεν υπήρχε μέρος του σώματος μου που να μη στάζει και ρούχο που να είναι στεγνό. Την επόμενη ημέρα όμως αισθανόμουν καταπληκτικά. Ήταν σα να με είχες βάλει στην πρίζα. Εκπόνησα μόνος μου ακόμα και κάτι που ήταν να κάνουμε μαζί με άλλους συναδέλφους. Και αργότερα κάπου διάβασα ότι νιώθεις ευεργετικές αλλαγές όταν κάνεις πάνω από 150 λεπτά τη βδομάδα. Αυτό συνέβη πριν από 6 μήνες περίπου.

 

Ούτε μια φορά δεν έμεινα στα 150 λεπτά. Στην αρχή ήμουν σε πάνω από 200 λεπτά την εβδομάδα και τώρα πια τα 400 είναι συνηθισμένα. Επειδή όμως δε μου αρέσει πολύ το φαγητό, είχα κάτι θολούρες και ήθελα να δω τι καίω. Πήρα στην αρχή ένα βραχιόλι smart που αποδείχτηκε ακατάλληλο, αφού μέτραγε κινήσεις των χεριών. Ψάχνοντας κατέληξα στο moov. Κι έτσι βλέποντας τι καίω μπόρεσα να αυξήσω τη διατροφή μου θερμιδικά, ώστε να μην έχει επίπτωση στην υγεία μου και στη δουλειά μου. Και χάρη στο moov βρήκα κι αυτό που συζητάτε εδώ για το cadence. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή μέτριο, πάντως κατά μέσο όρο είμαι στο 97 και το μάξιμουμ μου κυμαίνεται από 140 - 160.

 

Δεν είχα παρατηρήσει κάποια αλλαγή πάνω μου και γενικά φοράω φαρδιά ρούχα. Επίσης, τα σωματικά μου χαρακτηριστικά δεν αλλάζουν γενικά. Είμαι 1.68 και 65 κιλά. Κάποια στιγμή πήγα να φορέσω ένα τζιν που είχα καιρό να βάλω και το οποίο επίσης μου ήταν ψιλοφαρδύ. Το παντελόνι αυτή τη φορά μου ήταν πολύ στενό στα μπούτια, σχεδόν δυσκολευόμουν να κάνω άνετες κινήσεις και στο κουμπί μου έπλεε. Σκέφτηκα ότι κάποια βλακεία έκανα με τη διατροφή και πάχυνα, αν και απ' ότι φαινόταν κάπως ατσούμπαλα. Εν πάση περιπτώσει, ζυγίστηκα. Όχι σε μία ζυγαριά, σε 4 και αγόρασα μία. Το αποτέλεσμα δεν επιβεβαιώνει το συμπέρασμα. Οι ζυγαριές με μικρές αποκλείσεις με έδειχναν 58,4 κιλά περίπου. 

 

Πλαδαρός πάντα ήμουν χωρίς να είμαι χοντρός. Γυμνός στο σπίτι μου κούνησα τα μπούτια μου που έπρεπε να κάνουν κυματισμούς όπως παλιά ( εντάξει όχι τίποτα υπερβολικό, αυτό της αγυμνασιάς ) και δεν κουνιόταν τίποτα. Τα πόδια μου είναι σκληρά παντου, αλλά χωρίς να φαίνονται γραμμωμένα και ούτε μπορώ να καταλάβω από κάπου αν αυξήθηκαν, ή όχι. Μόνο απ' τα ρούχα. Και μου συνέβη και με άλλα παντελόνια. Μόνο οι γάμπες μου αισθητά έχουν μεγαλώσει. 

 

Παντού διάβασα πως αυτό γενικά συμβαίνει, αλλά στους πραγματικούς ποδηλάτες που κάνουν πολύωρες προπονήσεις σε πίστα, βουνό ή δρόμο. Εγώ χρησιμοποιώ μόνο το spin bike, τόσο σε όρθιες, όσο και καθιστές θέσεις. Είναι φυσιολογικό όλο αυτό;

 

Και κάτι ακόμα, σκέφτηκα να αγοράσω ένα ποδήλατο να μπορώ να βγαίνω κάποιες φορές διότι εδώ που ζω, υπάρχει η κατάλληλη υποδομή και μέριμνα, αλλά δε γνωρίζω τι πρέπει να κοιτάξω και στα ποδηλατάδικα χάθηκα. Υπάρχουν κατηγορίες που δεν υπήρχαν όταν ήμουν μικρός. Τότε υπήρχε bmx, mountain και κουρσάκι. Ούτε ξέρω τι άλλο χρειάζομαι από εξοπλισμό ασφαλείας, ή αξεσουάρ για το ποδήλατο. Ακόμα και τα αντίντας μου φαίνονται  να μην είναι σωστά. Μετά από πολύ ώρα με ενοχλουν στις σόλες τα πετάλια και κάποιες φορές πιάνονται τα κορδόνια και μου μαγκώνουν το πόδι με κλειδωμένο πετάλ. Τα μόνα που ξέρω είναι αυτά, μου αρέσει πολύ η σκυφτή θέση οδήγησης, η μέση μου ευθυγραμμίζεται και αισθάνομαι ανακούφιση και τη στιγμή που τα πόδια παίρνουν φωτιά με ξετρελαίνει. Αλλά δεν ξέρω αν εγώ θα μπορούσα να καβαλάω κουρσάκι - αν λέγονται ακόμα έτσι- δεν έχω οδηγική συμπεριφορά πέρα απ' αυτή που απέκτησα όταν είχα μηχανή και φοβάμαι τι μπορεί να συμβεί αν πατήσω κανένα καρφί, ή αν το οδόστρωμα γίνει κακό σε σημεία που δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι.

 

Ξέρω πως το κείμενο είναι πολύ μεγάλο και με συγχωρείτε, αλλά τα έχω μάλλον χαμένα, παρότι όποτε φεύγω απ' τη δουλειά είναι λες κι έχω ένα μυστικό, κάτι που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα, σα μυστική φόρμουλα απέναντι στους άλλους. Αν μππορείτε να ξεμπλέξετε το κουβάρι θα σας ήμουν υπόχρεος. 

 

Ευχαριστώ πολύ. 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (2 ψήφοι)
s-p3ci4L-K
Εικόνα s-p3ci4L-K
Απών/απούσα

Α. Εισαι καυλας μην αλλαξεις ποτε.

Β. Παρε κουρσακι να τα σπας όλα.

Εσυ και σε τρακτερ να ανεβεις θα το πας τάπα

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καλώς όρισες φίλε Άρη Β!

Νομίζω ότι κατ' αρχάς το γράψιμό σου έχει ένα μεγάλο ενδιαφέρον. Είσαι πηγαίος και ειλικρινής με έναν νέο ανοιχτό τρόπο που παρόλη την έκτασή του κειμένου σου , μπόρεσα να το διαβάσω περίπου απνευστί με τη σκέψη "τι θα μας πει ακόμη!" smile 
Συνέχισε έτσι. Έχει πλάκα και νομίζω ότι είσαι μέσα σε διάφορα επίπεδα: πρώτα στο γράψιμο και μετά στις περιγρφές των σκέψεών σου. Τις διάφορες ποδηλατοαθλητικές σου ανησυχίες τις έχει περάσει και συνεχίζει να περνάει πολύς κόσμος. Δεν είσαι ο μόνος.
...
Όμως απο 65 κιλά πάχυνες στα 58.5; πως γίνεται αυτό;scratch head1
...
Λίγα ποδηλατικά (άλλοι είναι καταλληλότεροι από μένα να σου τα θέσουν πιο επιστημονικά αλλά θα κάνω εγώ την εισαγωγή γιατί μάλλον η έκταση των γραφομένων σου και η πληθόρα ερωτημάτων, μάλλον τους φρενάρει προς το παρόν). Λοιπόν:

1. Γρανάζωμα είναι ότι έχει να κάνει με ...γρανάζια στο ποδήλατο. Τα γρανάζια της μεσαίας τριβής και τα γρανάζια της κασέτας στο κέντρο της πίσω ρόδας. Αυτά δημιουργούν μαθηματικές σχέσης μετάδωσης ανάλογα με τα δόντια τους και έτσι έχει ταχύτητες ένα ποδήλατο!

2.Περιφεριακά είναι όλα εκείνα που δεν είναι σκελετός σε ένα ποδήλατο: Στεφάνια, ακτίνες, λάστιχα, γρανάζια, φρένα, χειριστήρια φρένων και ταχυτήτων, σέλλα, παλουκόσελο, τιμόνι, αναρτήσεις αν έχει, πηρούνι κλπ.

3.17 χρόνια δεν είναι τίποτα. Πού να δεις άλλοι πόσα χρόνια το είχαν παρατημένο το ποδήλατο και το ξαναρχίσανε μια χαρά.

4. Αν καβάλαγες μηχανή ξέρεις ήδη πάρα πολλά για το πως και (κυρίως) που να σταθείς σε έναν δρόμο. Εδώ θα μάθεις τα υπόλοιπα.

5. Και τώρα ΒΜΧ, μάουντεν και κουρσάκια υπάρχουν. Απλά ανάμεσά τους αποκτήσανε και πολλά ενδιάμεσα. Εδώ θα μάθεις και τα ενδιάμεσα που φυτρώσανε τα τελευταία 17 χρόνια!

6. Εξοπλισμός ασφαλείας αν εννοείς προφανώς το κράνος και τα φώτα και το ανακλαστικό γιλέκο φαντάζομαι, ναι χρειάζονται. Τα "αντιντας" κι αυτά καλά είναι. Αν θες παίρνεις κουμπωτά για να κανεις το περίφημο λεγόμενο "πάτα-τράβα", το οποίο εκείνοι που το εξασκούν εδώ, θα σου πουν και τις λεπτομέρειες.

7. Ναι, αν πατήσεις κανένα καρφί θα σκάσει το λάστιχο όπως και σε όλα τα άλλα οχήματα. Και αυτό κατά 95% θα συμβεί με σταδιακό τρόπο ώστε να μην κινδυνεύεις. Με τις λακούβες και τις ατέλειες του δρόμου, επίσης ναι θα ταρακουνιέσαι. Αυτό δεν είναι πρόβλημα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:
2.Περιφεριακά είναι όλα εκείνα που δεν είναι σκελετός σε ένα ποδήλατο: Στεφάνια, ακτίνες, λάστιχα, γρανάζια, φρένα, χειριστήρια φρένων και ταχυτήτων, σέλλα, παλουκόσελο, τιμόνι, αναρτήσεις αν έχει, πηρούνι κλπ.

 

μικρη διορθωση. Περιφερειακα ειναι αυτα που δεν ειναι δομικα στοιχεια σε ενα ποδηλατο. Οι τροχοι πχ ειναι δομικο στοιχειο. Το πιρουνι ειναι δομικο στοιχειο. Ταχυτητες δεν ειναι δομικο ειναι στα περιφερειακα. Για τα φρενα οι γνωμες διχαζονται. Παντως δεν εχει ιδιαιτερη σημασια. Απλα ετσι για να λεμε κατι.

Για τα υπολοιπα τωρα. Μην κοιτας το βαρος σαν απολυτο νουμερο. Να κοιτας απο τι αποτελειται. Δλδ 100 κιλα αλλα να εισαι ολο λιπος και καθολου μυς ειναι προβλημα. 100 κιλα αλλα ολο μυς και λιγο ποσοστο λιπους δεν ειναι προβλημα (ενταξει ειναι και αναλογα το υψος σου μην εισαι και σαν φουσκωμενο μπαλονι). 

τωρα για το με τι να ασχοληθεις, εαν ξερεις να κολυμπας σε βλεπω για τριαθλο μην σου πω ironman.  

τις υποδομες ξεχασε τες. Με αυτα που γραφεις θα ποδηλατεις σε επιπεδο εξω απο τις υποδομες (θα σου φανουν πολυ λιγες σε διαρκεια και ο ρυθμος πολυ χαλαρος).

Aris B
Εικόνα Aris B
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

 

Υποθέτω ότι αυτό σημαίνει πως το cadence μου είναι δυνατό και πως άλλαξα την αναλογία λίπους / μυών στο σώμα μου, χωρίς αυτό να έχει καμιά οπτική αλλαγή. Παρόλ' αυτά, δεν είχα σκεφτεί ποτέ να φουσκώσω και μου φαίνεται περίεργο.

 

Όμως σχετικά με το cadence και τη διάρκεια δε μπορεί να είναι χαρακτηριστικό διότι γίνεται σε ιδανικές συνθήκες. Κουρσάκια κοίταγα και είδα κι ένα  άλλο είδος  που έχει παρόμοιο σκελετό αν και ο πάνω άξονας είναι πιο καμπύλος, με τιμόνια τράγου, αλλά λάστιχα από mountain. Αλλά όμως φοβάμαι δύο πράγματα, πρώτον μήπως αποδειχτεί αδύνατο σε συνθήκες οδοστρώματος και εξωτερικού περιβάλλοντος να οδηγήσω κάτι τέτοιο και δεύτερον μπορεί πάνω στο spin να μου αρέσει όταν διαφεύγουν των αντιστάσεων τα πόδια, δηλαδή αυτή η αίσθηση που στο ποδήλατο μεταφράζεται σαν πάρα πολύ γρήγορα, αλλά θυμάμαι σε παρόμοιες καταστάσεις κάτι τούμπες όταν ήμουν μικρός γιατί δε μπορούσα να το ελέγξω, ή να αποφύγω ξαφνικά εμπόδια. Και δεν είμαι 15 χρονών, μια πτώση θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις.

 

Και όπως και να 'χει στοχεύω σε μια κατηγορία ποδηλάτων που δεν τα βρίσκεις στο σούπερ μάρκετ με 100 ευρώ. Και ίσως για 'σας να μοιάζει λογικό τα ποδήλατα να ξεκινούν από 700 ευρώ, αλλά εγώ μεγάλωσα έχοντας ένα σπαστό cinzia, ένα gt με σούστες κι ένα bmx pacific το οποίο και μου έκλεψαν. Οποιοδήποτε απ' αυτά πάρθηκε με ανταλλαγή στο ποδηλατάδικο της γειτονιάς μου με το προηγούμενο και διαφορά μετρητά, πολλά χρόνια πριν. Και στο ποδήλατο τουλάχιστον εδώ που μένω εγώ δεν υπάρχει η δυνατότηττα να κάνεις test ride, που και πάλι αν είναι όπως στις μηχανές δεν είναι κι ιδιαίτερα ενδεικτικό. Αν καβαλάς εντούρο δεν είναι εύκολο σε μια βόλτα να καταλάβεις αν μπορείς να συνηθίσεις να καβαλάς σε καθημερινή βάση on off, ή ss, παρά τις αρλούμπες που λένε οι α-μήχανοι ή οι χεράδες. Δυστυχώς ή ευτυχώς, έχουμε ξεπεράσει την εποχή που έβαζες μια χρηματοδότηση κι έπαιρνες ό,τι να 'ναι χωρίς να σε νοιάζει. Τουλάχιστον εγώ την ξεπέρασα, αφού μου κόστισε μια μηχανή στο τέλος, όσο ένα αυτοκίνητο.  

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Καλά τα λες, μαζί σου, αλλά ίσως να έχεις σχηματίσει λάθος εντύπωση για το φόρουμ. Η αλήθεια είναι ότι βρίσκεσαι σε ποδηλατικό φόρουμ, οπότε τα περισσότερα μέλη είναι λιγάκι - κομματάκι biased με το "όλο άθλημα", συνεπώς είναι αναμενόμενο να διαβάσεις "υπερβολές" του τύπου ότι: "τα ποδηλάτα ξεκινούν από 700 ευρώ και πως οτιδήποτε πιο φτηνό είναι για πέταμα".

...  αλλά η αλήθεια είναι λίγο παραπέρα. Το έχουμε γράψει χιλιάδες φορές εδώ μέσα και το έχουμε δει να γίνεται πραγματικότητα, μπορείς να πας οπουδήποτε με οποιοδήποτε ποδήλατο, ακόμα και με ποδήλατο των 200 ευρώ να κάνεις το γύρο της Ελλάδας. Απλά, ίσως να ταλαιπωρηθείς πολύ περισσότερο και να χρειαστεί να επέμβεις αρκετά ώστε να διορθώσεις αστοχίες.... Αν δεν το κατέχεις το τεχνικό κομμάτι ή/ και αν δεν θέλεις να ασχοληθείς με τίποτα άλλο παρά με τη διαδρομή και με την χαρά της "ποδηλατοεξόρμησης", τότε μάλλον θα χρειαστεί να χώσεις κατιτίς παραπάνω. Αλλά για να βγεις εκεί έξω και να βαρέσεις πετάλι, σίγουρα δεν χρειάζεσαι 700 ευρώ, ούτε καν 200 ευρώ.....

ΒΑΣΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: είναι άλλο το "βγαίνω έξω και βαράω πετάλι, βολτάρω, πάω χαλαρουίτα, ποδηλατώ για την φάση", είναι άλλο πράμα το "θέλω ένα αξιόπιστο μεταφορικό μέσο για να πηγαίνω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στη δουλειά μου βρέξει -χιονίσει, με ασφάλεια και σιγουριά", και εντελώς άλλο το "θέλω να δαγκώνω τα στροφόμετρα, να λιώνω την άσφαλτο, να καταπίνω χλμ και να αγωνίζομαι με την ποδηλατική μου ομάδα"..... ΟΚ? Θα σου γράψω το ανάλογο / αντιστοιχο: άλλο το "θέλω ένα ΠιΣι να μπαίνω fb / insta / YT και να ρίχνω πασιέντζες", άλλο πράμμα "θέλω ένα ΠιΣι για να κάνω δουλειά στο γραφείο 8 ώρες την ημέρα / κλασικές εφαρμογές γρφείου" και εντελώς άλλο πράμμα "θέλω ένα ΠιΣι για να κάνω μουσικές παραγωγές στο επαγγελματικό στούντιο που έχω". ΟΚ? Σκέψου το πάνω - κάτω κάπως έτσι.

Άρα, εδώ θα διαβάσεις γνώμες και για τις 3 (χοντρικά και αυθαίρετα έγινε ο διαχωρισμός....) κατηγορίες, που συνήθως πιάνουν τον παλμό και τον στόχο...... Αλλά "δυστυχώς" (ατυχής έκφραση...) θα διαβάσεις προσπάθειες / απαντήσεις, σε ερωτήσεις μελών ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΛΛΑΞΕ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Οπότε στην ερώτηση: "θέλω ένα ποδήλατο, μέχρι 156,70 ευρώ, που να πηγαίνει σε γρεμίλες, χωματούρες και καραλασπουριές, να ακολουθώ την ασφάλτινη προπόνηση της ποδηλατικής ομάδας της ΑΕΚ, και να χωράει και στο πορτ-μπαγκαζ του Smart για να το παίρνω μαζί μου όταν πάω στο χωριό"...... όπως καταλαβαίνεις μάλλον θα διαβάσεις τέρατα-και-σημεία...... και ακόμα παραπέρα.

Τέλος, όπως και εσύ, το 80% των μελών εδώ, ξεκινήσαμε μάλλον με ένα ΜΤΒ από σουπερ μάρκετ.... των 100 ευρώ.... απλά μετά από κάμποσα - κάμποσα - ΚΑΜΠΟΣΑ χλμ μπορεί να κολλήσαμε το "μικρόβιο" και τώρα να ψάχνουμε μέρος για να αποθηκεύσουμε το Ν-1 ποδήλατό μας [ όπου Ν είναι ο αριθμός ποδηλάτων που οδηγεί σε διαζύγιο με το έταιρον ήμισυ laugh]

Κλείνοντας το σεντόνι, μια συμβουλή: κάτσε σκέψου σοβαρά  ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, γράψε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς εδώ στο φόρουμ, ρίξε μια καλή ματιά στα μτχρ της αγοράς / στις αγγελίες και κατά 90% δεν θα κάνεις λάθος.

Καλές πεταλιές και καλή χρονιά. thumbs up

 

johnheret
Απών/απούσα

Σωραίος και Καλή Χρονιά! απ΄ όσο κατάλαβα με το spin ανέβηκε ο πήχυς, έσπασαν τα χρονόμετρα και άλλαξε η σύνθεση του σώματός σου.

Το άτιμο κάνει δουλειά, είτε βάλεις μπροστά τηλεόραση, είτε "το βίντεο της ημέρας", με δυνατή, μπιτάτη μουσική τα όρια γίνονται πλέον μεγαλύτερα, το σώμα αλλάζει σε χρόνο ζαμπόν τυρί, και τα αποτελέσματα των αλλαγών διαρκούν για μέρες.

 Με την ορθοπεταλιά γυμνάζεται σχεδόν ολόκληρο το σώμα. If i were you θα έβαζα (για ποικιλία) και δυό ασκήσεις με αλτήρες για ώμους και λοιπά, την ώρα που είσαι ζεστός(καυτός μάλλον) προς το τέλος της προπόνησης.

 Με τούτα και με κείνα, τέλος οι διαιτολόγοι, τέρμα οι γιατροί και τα προβλήματα, φτου φτου, υγεία να έχουμε όλοι και να παρατηρούμε τα κοντέρια να σπάνε! όμως τίποτα όσο καλό και να είναι, όσο μετρήσιμα και να είναι τα θετικά του,  δεν είναι τέλειο. Πάντα θα υπάρχει ένας δρόμος ή ένα μονοπάτι, παντού θα βρίσκεις τον τρόπο να ρολάρεις ξέγνοιαστα. Οι ευκαιρίες για γνώσεις, γνωριμίες και εμπειρίες μέσα απο την πραγματική ποδηλασία είναι απείρως περισσότερες εννοείται

https://www.podilates.gr/sites/default/files/%20%CF%...

Καλώς ήλθες!

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Το ποδηλατο που περιεγραψες (κουρσα με λαστιχα mtb) ειναι τα gravel (πιο πολυ ασφαλτο) ή cyclocross (πιο πολυ χωμα). Τα gravel εχουν συνιθως πιο χαμηλη μεσαια τριβη, οποτε ειναι πιο γρηγορα και κολλημενα στο εδαφος, καλυτερα για τελικη ταχητητα. Τα cyclocross πιο ψηλα για να αποφευγεις πιο ευκολα τα εμποδια (πετρες, κλαδια, κτλ). Η σταση οδηγησης ειναι και στα δυο συνηθως πιο ορθια απο κουρσα αλλα προφανως πιο σκυφτη απο mountain. Δεν θα σε πανε σε γκρεμιλες και πλαγιες/δαση με κοτρωνια και ριζες αλλα θα σε φερουν κοντα. Δεν θα ειναι οσο γρηγορη ειναι μια κουρσα στην ασφαλτο αλλα θα σε πανε αρκετα γρηγορα οπου θες μεσα στην πολη. Ειναι μια αψογη μεση λυση εαν θες να συνδιασεις τοσο ασφαλτο οσο και πιο ανομαλο δρομο.

Τη σκυφτη θεση τις κουρσας θα την συνηθισεις, μην σε ανησυχει. Η αλλαγη θα ερθει οπως και στο υπολοιπο σωμα σου. Τον πρωτο καιρο ισως αναρωτιεσαι εαν εκανες σωστη επιλογη για εσενα αλλα συντομα θα βλεπεις καλα μπροστα και δεν θα κουραζεται ο αυχενας. Δεν θα καταλαβεις ποτε εγινε. Προσωπικα με την κουρσα παω και σε πατημενο χωμα με τα 25αρια λαστιχα, μη σου πω οτι ειναι και καλυτερο απο χαλασμενο οδοστρωμα. Τα λαστιχα ειναι μικρα και με μεγαλη πιεση και σκανε δυσκολα. Στα 3 χρονια που τα κυκλοφορω δεν εχουν σκασει ποτε και εχω περασει απο γυαλακια στην ακρη του δρομου. Ειναι πιο απαιτητικο ποδηλατο και λιγοτερο ανετο απο gravel/cyclocross αλλα αν σε συναρπαζει η ταχυτητα και οι διαδρομες στην πολη θα το χαρεις οσο κανενα αλλο, πιστευω.

Καλη χρονια