Γυναίκα και Touring Bike

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ζωαρίστρια
Εικόνα Ζωαρίστρια
Απών/απούσα

Ήγγικεν η ώρα.

Όσο και να αγαπώ το υβριδικό, ομολογουμένως λίγο μικρό για το μέγεθος μου, παναλαφρο μωρό μου, πρέπει να το αφήσω. Οι ανάγκες άλλαξαν και καινούργιες περιπέτειες μου κλείνουν το μάτι.

Μια αρχική αναζήτηση για την καινούργια μου λατρεία έφερε τα παρακάτω υποψήφια:

Specialized AWOL Deluxe 2014 Adventure Bike

Ridgeback Voyage 2014 Touring Bike

Kona Sutra 2014 Touring Bike

Μόνο το Kona έχω βρει σε ποδηλατικό κατάστημα κι αυτό όχι στο μέγεθος μου. Παρακαλώ τα σχόλια σας, προτάσεις σας με δεδομένο ότι:

Η ταχύτητα και η εμφάνιση είναι λιγότερο σημαντική από τη λειτουργικότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία. Το ποδήλατο θα μεταφέρει είδη παντοπωλείου, φορητούς υπολογιστές, εξοπλισμό κάμπινγκ, ρούχα για ταξίδια. Θα πρέπει να είναι αξιόπιστο και προσαρμόσιμο ακόμα και στις χειρότερες καιρικές συνθήκες.

http://www.downtheroad.org/Equipment/Bikes/Touring_Bicycle.htm

Και επίσης τι ξέρουμε για παραγγελία ποδηλάτου απο το web?

P.S. Η επιλογή του custom made δεν παίζει γιατί δεν έχω ιδέα από το άθλημα.

Μακρύς ο δρόμος, για να γουστάρουμε

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ζωαρίστρια wrote:
Ήγγικεν η ώρα.

Όσο και να αγαπώ το υβριδικό, ομολογουμένως λίγο μικρό για το μέγεθος μου, παναλαφρο μωρό μου, πρέπει να το αφήσω. Οι ανάγκες άλλαξαν και καινούργιες περιπέτειες μου κλείνουν το μάτι.
....

5 μήνες πριν θεωρούσες υπερβολικό το να κάνεις 5λεπτο καθάρισμα σε αλυσίδα / γρανάζια 2 φορές το χρόνο...
Και να 'σου τώρα που μιλάς για κάμπινγκ, σχάρες, τουρισμό κλπ κλπ
Μιλάς και για ποδηλατάρα ταξιδιάρα και καρα-μάχιμη.
ΕΥΓΕ απο μένα.

Και τα 3 τα θεωρώ αξιλογοτατα με βάσει τις περιγραφές. Το 1ο κουρσίζει λίγο παραπάνω (βλ σχέσεις και drivetrain). Τα άλλα είναι ακόμα πιο "ταξιδιάρικα".
Οι τιμές είναι λίγο τσιμπιμένες.... δεν ξέρω... μπορεί και να κάνω λάθος. Δυστυχώς - αν το έψαχνες με καστομιές - θα έπαιρνες καλύτερο ποδήλατο σε τέτοια χρήματα (και από όσο ξέρεις και εσύ, εδώ μέσα έχουμε 3-4 πορωμένους γνώστες που βοηθούν σε κάτι τέτοιες φάσεις).
.
.
.
.
α, (έτσι για να γράψω και ένα πείραγμα).... αν ακόμα θεωρείς πολυτέλεια και δύσκολη υπόθεση το κάθαρισμά / λάδωμα αλυσίδας... ξέχνα τα παραπάνω και κοίτα κάποιο μοντέλο που να βγαίνει με ιμάντα, αντί για αλυσίδα.
Αλλιώς... προβλέπω να τραβάς ολίγον ζόρι στα ταξίδια σου.... χαχαχα

Καλές πεταλιές συμποδηλάτισσα.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

είναι ο μόνος περιορισμός.
Αν μπορείς να διαθέσεις χίλιες λίρες όπως αυτά που παραθέτεις, σαφώς στήνεις καλύτερο ποδήλατο. Στη θέση σου θα πέρναγα μιά βόλτα από την Action3. Υπάρχουν εκεί κάτι τουριστικά μούρλια!!!

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Προσωπικά έχω μονάχα ενστάσεις στα γραφόμενά σας...

Το Specialized έχει εξωπραγματικά γρανάζια για τουριστικό...

Ο αντιπρόσωπος της Κόνα (Τσιρίκος) μπορεί να φέρει οποιοδήποτε μοντέλο σε οποιοδήποτε μέγεθος αρκεί να υπάρχει διαθέσιμο απ' την εταιρία.
Το Κόνα Σούτρα πάντως είναι all time classic.

Ο ιμάντας σε τουριστικό κάθε άλλο παρά ενδείκνυται. Οι προτάσεις του κατασκευαστή (ιμάντας Γκέιτς) είναι σαφείς: ο ιμάντας δεν πρέπει να διπλωθεί με κανέναν τρόπο κατά την τοποθέτηση, σε περίπτωση που κάποια πέτρα ή ξυλάκι πιαστεί στον ιμάντα συνίσταται αντικατάσταση, αν ο ιμάντας βγει απ' τα γρανάζια το ίδιο κλπ.
Εκτός αυτού οι ιμάντες είναι δυσεύρετοι και απαιτούν συγκεκριμένα συμβατά κλειστού τύπου κέντρα και εργαλεία συντήρησης κάτι που ανεβάζει το κόστος. (νομίζω η Ροχλόφ βγάζει συμβατά κέντρα)
Εν γένει περισσότερο μπελάς και άγχος είναι παρά όφελος.

Η action3 νομίζω εχει ακριβότερες τιμές απ' ότι η http://www.sjscycles.co.uk/ το οποίο είναι το επίσημο σάιτ της Thorn και έχει μερικές εξαιρετικές προσφορές.

Πολύ καλές τιμές σε τουριστικά έχει και η Rose: http://www.rosebikes.com/products/bikes/travel-trekking--city-bikes/trek...

Νομίζω πάντως πως η επιλογή του στησίματος ενός τουριστικού με το ίδιο μπάτζετ είναι προτιμότερη. Ο λόγος δεν είναι οικονομικός αλλά πρακτικός: οι γνώσεις που κερδίζει κάποιος μέσω της διαδικασίας τον καθιστούν κατά πολύ ικανότερο στην αντιμετώπιση του οποιουδήποτε προβλήματος που μπορεί να αντιμετωπίσει στο δρόμο.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

zoslen wrote:

Η action3 νομίζω εχει ακριβότερες τιμές απ' ότι η http://www.sjscycles.co.uk/ το οποίο είναι το επίσημο σάιτ της Thorn και έχει μερικές εξαιρετικές προσφορές.

Διαφωνώ εδώ. Έχω συγκρίνει δυό φορές τιμές, γιά σκελετό και γιά ολοκληρωμένο ποδήλατο. Και ενώ ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω λίγο παραπάνω ώστε να έχω την υποστήρηξη του εδώ αντιπροσώπου, τελικά (συνυπολογίζοντας και τα μεταφορικά) πλήρωσα €50 λιγότερα!

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Πρώτα απ’ όλα το μπάτζετ είναι δυνατό. Αυτό σημαίνει πως φτιάχνεις άνετα ένα custom tourer. Στη θέση σου δεν θα το φοβόμουνα αλλά το αντίθετο, θα το χρησιμοποιούσα για να μάθω όσες γνώσεις μου λείπουν από το ποδήλατο μιας κι ο σοβαρός tourer πρέπει να ξέρει όσα περισσότερα μπορεί για το ποδήλατο που καβαλάει και θα τον πάει παντού. Σου έστειλα ένα πιμι με μια πρόταση. Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να κατέβεις μια τρίτη από τους ΦτΠ και να μπουκάρεις φωνάζοντας: «θέλω να φτιάξω ένα τουρινγκ και θέλω βοήθεια». Οι μισοί θα σε γράψουν κανονικά αλλά οι άλλοι μισοί είναι σίγουρο πως θα σου δείξουν πολλά πράγματα και θα σε βοηθήσουν ώστε να μην ξαναανακαλύψεις τον τροχό!

Τα τρία ποδήλατα που έχεις βάλει είναι αξιόλογα.:
1. Specialized AWOL >> o αλητάμπουρας
2. RidgebackVoyage >> o τζέντλεμαν
3. Kona Sutra >> ο πάλιουρας

Κάθε ένα είναι και μια διαφορετική εκδοχή του πως βλέπει ο καθένας το τουρινγκ κι αυτό είναι που πρέπει να σκεφτείς εσύ. Δηλαδή στο τουρινγκ οι προδιαγραφές δεν βγαίνουνε από το τι θες να κάνεις αλλά από το πώς εννοείς εσύ το τούρινγκ.

Ο τζέντλεμαν είναι φτηνός και κλασσικός. Θέλω να πιστεύω πως έχει γίνει λάθος και τα 30 κιλά που αναφέρει για βάρος είναι τυπογραφικό αλλιώς έχουμε να κάνουμε με πολύ χοντρό τζέντλεμαν! Κλασσική γεωμετρία, μετρημένα λόγια, είναι πάντα τζέντλεμαν που δεν θα σε απογοητεύσει αλλά πάλι είναι σαν τον τέλειο σύζυγο, δεν έχεις τίποτα να του προσάψεις αλλά κινδυνεύεις να τον βαρεθείς. Ίσως όμως αυτό να είναι το ζητούμενο στο τουρινγκ, κάτι που είναι εκεί όταν το χρειάζεσαι. Επιπλέον, όταν δεν θα ταξιδέυεις οι "κλασσικοί" θα σε φωνάζουν στην παρέα τους γιατί θα μπερδεύονται μιας και όλοι οι τζέντλεμεν αποπνέουν εκείνο τον αριστοκρατικό αέρα. (Καλά παιδιά είναι αλλά δε κερνάνε συχνά!)

Ο πάλιουρας είναι αλλιώς. Ξέρει πως θέλεις να ανέβεις φορτωμένος τις δύσκολες ανηφόρες γι’ αυτό έχει την πιο κοντή κλιμάκωση. Έχει και δισκόφρενα γιατί ξέρει πως αρέσουν και στις γυναίκες και στους άντρες και ξεχωρίζουν. Το πλαίσιο έρχεται από τα cyclocross και κάνει για όλα και οι σχάρες είναι έτοιμες και μελετημένες. Εσύ χρειάζεται να αγοράσεις τις τσάντες και τα πετάλια της αρεσκείας σου και να καβαλήσεις. Χρειάζεται μόνο να αποφασίσεις αν θα βγεις σε χωματόδρομους στα βουνά, αν θα περάσεις τις Άλπεις ή αν θα τραβήξεις ντουγρού για Μάταλα και Αγιά Φωτιά. Επιπλέον, όταν δεν θα ταξιδεύεις θα 'χεις ένα σούπερ κομιούτερ για όλα αλλά κι ένα σύντροφο για τις βραδυνές μπύρες! (Μην ανησυχείς, οι "ψαγμένοι" δυό σφηνάκια θα τα φέρουν!)

Ο αλητάμπουρας είναι κάτι μπερδεμένο, όπως μπερδεμένοι είναι οι αλητάμπουρες, Φορά πράγματα που πιθανόν να τα έβαζες σε ένα custom (π.χ. σίγουρα θα έβαζα tubus για σχάρες κι αν ήθελα δισκόφρενα μόνο τα ΒΒ7 θα χρησιμοποιούσα). Όμως ενώ το πλαίσιο δείχνει το πλέον χωμάτινο (λόγω γεωμετρίας) και το πλέον ανθεκτικότερο (μεγάλο και τίμιο κούτελο, στρεητ μπλεηντ σουπερ φορκς), που με άλλα λόγια σημαίνει πως όποτε γουστάρεις αφήνεις τα μπαγκάζια στη σκηνή και ξεκινάς να τσαλαβουτάς στις λάσπες των βουνών και στα παιχνίδια των αμμολόφων, έχει μια στρητάδικη τελείως μετάδοση που είναι μεν πιο σβέλτη αλλά θέλει υπομονή στην κακουχία και κουράγιο όταν είσαι φορτωμένη. Όμως έτσι είναι οι αλητάμπουρες, είναι πάντα γοητευτικοί και καπάτσοι αλλά είναι φορές που σου ‘ρχεται να τους πλακώσεις στο ξύλο όταν γυρίζουν σπίτι μεθυσμένοι. Γι’ αυτό άλλωστε είναι ερωτεύσιμοι και ποτέ δεν τους βαριέσαι. Επιπλέον με τον αλητάμπουρα, όταν δεν θα ταξιδεύεις θα μπορείς να στήνεις απίστευτες γκομενοπαγίδες! (Κεράσματα βγάζεις άνετα λέμε!)

Τώρα ποιος χαρακτήρας σου ταιριάζει δύσκολο να το πω εγώ. Αλλά κάπως έτσι τους κόβω αυτούς τους τρεις...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

zoslen wrote:

1... Το Specialized έχει εξωπραγματικά γρανάζια για τουριστικό...
2... Ο ιμάντας σε τουριστικό κάθε άλλο παρά ενδείκνυται...Εν γένει περισσότερο μπελάς και άγχος είναι παρά όφελος....

Στο 1. που γράφεις έχω ένσταση. Και εγώ έγραψα ότι κουρσίζει περισσότερο από τα άλλα δύο. ΑΛΛΑ..... τριπλός δισκοβραχίωνας 30-39-50 και πίσω κάσετα 11-32.
Δηλαδή η πιο μαλακιά σχέση είναι 30 μπροστά - 32 πίσω. Αν θεωρείς αυτήν την σχέση και τις υπόλοιπες 27 ως εξωπραγματικές, χμμμ... ξέρω γω.... προβληματίζομαι τι να γράψω...

Για το 2. απλά έχεις χάσει ένα επεισόδιο (αν ξαναδιαβάσεις τι έγραψα, θα το "πιάσεις"). Προφανώς και έχεις απόλυτο δίκιο, στο ότι ο ιμάντας είναι ακριβός - μπελάς - άχρηστος σε νορμάλ καταστάσεις. Αλλά μιλάμε για ποδηλάτισσα που κάποτε θεωρούσε την οποιαδήποτε -σχετική με ποδήλατο- εργασία (πχ καθαρισμό, λίπανση, ρύθμιση κλπ) ως εντελώς ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Για να την πειράξω λοιπόν της πρότεινα ποδήλατο με ιμάντα, για να γλιτώσει τον "απίστευτο μπελά" του να καθαρίζει, λιπαίνει και ρυθμίζει το ποδήλατό της, 2 φορές το χρόνο, από 5 λεπτά την φορά.... χαχαχα
Προφανώς έχει αλλάξει, αφού κοιτάει για άλλες φάσεις, ταξιδιάρικες αποδράσεις και δυνατές ποδηλατικές εμπειρίες... Είναι σε καλό δρόμο όπως συνηθίζω να λέω...
Καλές πεταλιές λοιπόν στην κοπελιά.

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Η Thorn δεν έχει αντιπροσώπους σε καμία χώρα.
http://www.thorncycles.co.uk/FAQ/where.pdf

Μονάχα η ίδια πουλά με εγγύηση υποστήριξης.

Συμφωνώ ότι τα κατά παραγγελία ποδήλατά της έχουν κατά τι τσιμπημένες τιμές
ελέω υψηλής τιμής χρέωσης των περιφερειακών.

Όμως στο σάιτ της http://www.sjscycles.co.uk/new-used-cycles-and-frames-dept671_pg1/ δίνει σημαντική έκπτωση μιας και πουλά ετοιμοπαράδοτα ποδήλατα, είτε εκθεσιακά είτε ακυρωμένες παραγγελίες κλπ

Πριν λίγο καιρό πχ έδινε το Nomad x (ελαφρύτερη έκδοση) με Alfine και σχάρες 1000Ε...

Όσων αφορά τον ιμάντα, το κατάλαβα ότι χαριτολογείς, απλώς εκφράζω τον γενικότερο προβληματισμό μου διότι αρκετές εταιρίες τουριστικών τον προσφέρουν ως "αναβάθμιση", κάτι που μου κάνει πραγματικά εντύπωση...

Το 30 μπροστά μου φαίνεται εξωπραγματικό για τουριστικό. Για να είμαι ειλικρινής και το 28 δεν μου κάνει. 22 μπροστά. Αλλιώς δεν...

Ουδέποτε μου έχει περάσει απ' το μυαλό η σκέψη "Αχ να είχα μεγαλύτερο δίσκο μπροστά να πάω λίγο πιο γρήγορα...".

Αντιθέτως αν γινόταν να βγει και πιο μικρό γρανάζι για μπροστά δεν θα έλεγα όχι.

Ο λόγος είναι βέβαια πως όταν μετά από 7 ώρες ποδηλασίας, κουβαλώντας τα σέα σου, τα μέα σου κι όλο το μπουγιουρντί σου, συναντήσεις εκείνον τον τελευταίο λόφο, με ΤΗΝ ανηφόρα, το να βάλεις την μαλακότερη σχέση και να πας λίγο λίγο μοιάζει καλή ιδέα.

(Ίσως να είμαι λίγο υπερβολικός, αλλά όποιος καεί με το χυλό...)

Φιλικά
Zoslen

Ζωαρίστρια
Εικόνα Ζωαρίστρια
Απών/απούσα

Τα σέβη μου στο Scrabler για τη διεξοδική ανάλυση "των υποψήφιων", είναι όλα τα λεφτά, όλες οι πληροφορίες!!

Ευχαριστώ όλους για τα link και τα σχόλια. Μόλις το επιτρέψουν τα οικονομικά και έρθει η σειρά της αντικατάστασης ποδηλάτου θα ξεκινήσω διαβάζοντας προσεκτικά αυτό εδώ το post.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

zoslen wrote:

Ο λόγος είναι βέβαια πως όταν μετά από 7 ώρες ποδηλασίας, κουβαλώντας τα σέα σου, τα μέα σου κι όλο το μπουγιουρντί σου, συναντήσεις εκείνον τον τελευταίο λόφο, με ΤΗΝ ανηφόρα, το να βάλεις την μαλακότερη σχέση και να πας λίγο λίγο μοιάζει καλή ιδέα.


+1
Μη ξεχνάτε οτι μιλάμε πάντα για τουρισμό τουλάχιστον στη χώρα μας όπου έχει τόσα βουνά και απότομες ανηφοριές που όταν είσαι φορτωμένος και ποδηλατείς όλη την ημέρα ή και το βράδυ, (και μετά δεν θα πας σπιτάκι σου στην μπανιέρα και στα μασαζ σου) θες ο,τι πιο άνετο (μαουντενάδικες σχέσεις γραναζιών, όχι αλουμίνιο, όχι αναρτήσεις κλπ κλπ) και ό,τι πιο απλό (οχι στα δισκοφρενα, ιμάντες και ειδικά εξαρτήματα).

Η καλύτερη λύση είναι πάντα να το φτιάξεις κομμάτι-κομμάτι, όπου είναι και ευκαιρία να μάθεις απο τι αποτελείται ο νεος "φίλος" σου - δεν λέω να γίνεις εσύ ο μάστορας αλλα να παρακολουθήσεις και να συζητήσεις με κάποιον-ους που να ξέρει-ουν το τι θέλεις και στο πραγματοποιήσει.
Εχεις παρευρεθεί σε ανάλογες συζητήσεις με άτομα απο τους φτπ, πέρνα ξανά και τα λέμε.

alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Ρίξε μια ματιά και στα spacycles μπας και σου γυαλίσει τίποτε...
http://www.spacycles.co.uk/products.php?plid=m1b0s21p0

contact