Αγορά ποδηλάτου. Ideal Crossmo 21 vs ideal cityrun20

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Mardar
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους, καινούργιος στην ομάδα, και χάρηκα πολύ που σας βρήκα. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ποδήλατο για χρήση στην πόλη, για γυμναστική και βόλτες κατά κύριο λόγο . Είμαι ανάμεσα στα 2 μοντέλα που αναφέρω στον τίτλο. Έχω διαβάσει γενικά αρνητικά σχόλια για τα τρεκκινγκ ποδήλατα. Η απορία μου είναι η εξής: το Crossmo είναι περίπου 3-3.50 κιλά βαρύτερο από το cityrun,  έχοντας βέβαια μπροστινή ανάρτηση και υδραυλικά δισκόφρενα. Παρόλο που η χρήση θα είναι 90% πόλη, οι αναρτήσεις όσης κακής ποιότητας και να είναι σε αυτήν την οικονομική κατηγορία, δε θα εξυπηρετήσουν έστω και λίγο στους κακους δρόμους στην Αθήνα και στα ανέβα-κατέβα σε πεζοδρόμια;; η διαφορά τιμής στα ποδήλατα είναι μόλις 10 ευρώ. Αξίζουν δηλαδή τα 3.5 κιλά παραπάνω για την ανάρτηση και τα δισκόφρενα;( σημειωτέον ότι ούτε γνωρίζω ούτε καταλαβαίνω τις διαφορές στα περαιτέρω χαρακτηριστικά των ποδηλάτων, ποιότητα περιφεριακων κλπ). Πληροφοριακά:Ηλικία 25, ύψος 188cm περίπου και 85 κιλά, με εμπειρία(ερασιτεχνική) . Οποιαδήποτε γνώμη και περαιτέρω πρόταση για αλλά μοντέλα δεκτή με μπάτζετ γύρω στα 400€ έως 450€ εαν πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση.  Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, παραθέτω και τους συνδέσμους των μοντέλων.

https://www.serkosbikes.com/shop/ideal-crossmo/

https://www.idealbikes.net/?section=3483&language=el...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

δισκοφρενα?? Μαλλον λαθος λινκ εχεις βαλει ή αλλο ποδηλατο κοιτας. Κανενα απο τα δυο στα λινκ δεν εχει δισκοφρενα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Προφανώς αναφέρεσαι στο καινούργιο Crossmo το οποίο όντως έχει δισκόφρενα αλλά έβαλες λινκ από παλιότερο μοντέλο.

Βόλτες θα κάνεις μια χαρά κ με τα 2.

Για γυμναστική το cityrun είναι πολύ καλύτερο.

Για κακούς δρόμους καλύτερο είναι το crossmo, κυρίως λόγω ελαστικών.

Για το ανέβα-κατέβα σε πεζοδρόμια: στο ανέβα είναι καλύτερο το cityrun, ενώ στο κατέβα το crossmo.

Η ανάρτηση όχι μόνο δεν βοηθάει το ανέβασμα σε πεζοδρόμιο αλλά το δυσκολεύει κατά πολύ.

Τα περιφερειακά τους μη τα δίνεις σημασία.

Αν οι βόλτες σου περιλαμβάνουν ανηφόρες, το cityrun θα σε διευκολύνει.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν τώρα ξεκινάς, ίσως η ανάρτηση να σου φαίνεται κάτι θετικό. Και ίσως να είναι στην φάση που είσαι. Το λέω σοβαρά. Ξεκινώντας το θέλουμε φορτωμένο το ποδήλατο και με ότι θεωρούμε ότι μπορεί να μςα βοηθήσει.

Αν δεν θα κάνεις ανηφορικές διαδρομές / αν δεν θα ανεβοκατεβάζεις το ποδηλατο στα χέρια από καμιά αποθήκη στο υπόγειο / αν το επιπλέον βάρος δεν σου φαίνεται και πολύ κακό, τότε μπορείς να πας και σε μοντέλο με ανάρτηση.

Η ανάρτηση αποσβαίνει κάποιους κραδασμούς. Στα πολύ οικονομικά μοντέλα, δεν λειτουργεί και πάρα πολύ καλά. Αποσβαίνει κατι, αλλά όχι πολλά πράγματα. Κυρίως αυξάνει το βάρος και σου "ξοδεύει" μέρος της δύναμης που βάζεις, την οποία μετατρέπει σε "κούνια-μπέλα", αντί να την στέλνει σε "αλυσίδα -> τροχό -> φύγαμε μπροστά....".

Αν θα κάνεις χαλαρές διαδρομές, αν δεν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα, αλλά περισσότερο η άνεση, αν δεν θέλεις να νιώθεις κραδασμούς σε καρπούς / χέρια / ωμοπλάτες, αν δεν έχεις συνηθίσει να σηκώνεσαι όταν παιρνάς από "ανωμαλίες" τότε ίσως να μπορείς να πας σε ανάρτηση. Μετά, με την χρήση, με τα χλμ που θα κάνεις, αν συνεχίσεις καθαρά ασφάλτινες διαδρομές (καθόλου χώμα) θα δεις ότι η ανάρτηση είναι περιττή και δυσκολεύει, παρά βοηθάει.

 

Mardar
Απών/απούσα

Έχετε δίκιο, διόρθωσα το λινκ

Mardar
Απών/απούσα

Ναι δίκιο έχετε διόρθωσα το λινκ. Στην Αθήνα ζω που νταξει οι δρόμοι δεν ειναι τοσο κακοί αλλα τις λακκούβες τους τις έχουν. Η αλήθεια είναι ότι τα δισκόφρενα και η ανάρτηση φαίνονται δελεαστικά στο μάτι, αλκα μάλλον δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία. Ποσο μαλλον σε 3.50 κιλά παραπάνω βάρους Ευχαριστώ για την βοήθεια!! 

Mardar
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Αν τώρα ξεκινάς, ίσως η ανάρτηση να σου φαίνεται κάτι θετικό. Και ίσως να είναι στην φάση που είσαι. Το λέω σοβαρά. Ξεκινώντας το θέλουμε φορτωμένο το ποδήλατο και με ότι θεωρούμε ότι μπορεί να μςα βοηθήσει.

Αν δεν θα κάνεις ανηφορικές διαδρομές / αν δεν θα ανεβοκατεβάζεις το ποδηλατο στα χέρια από καμιά αποθήκη στο υπόγειο / αν το επιπλέον βάρος δεν σου φαίνεται και πολύ κακό, τότε μπορείς να πας και σε μοντέλο με ανάρτηση.

Η ανάρτηση αποσβαίνει κάποιους κραδασμούς. Στα πολύ οικονομικά μοντέλα, δεν λειτουργεί και πάρα πολύ καλά. Αποσβαίνει κατι, αλλά όχι πολλά πράγματα. Κυρίως αυξάνει το βάρος και σου "ξοδεύει" μέρος της δύναμης που βάζεις, την οποία μετατρέπει σε "κούνια-μπέλα", αντί να την στέλνει σε "αλυσίδα -> τροχό -> φύγαμε μπροστά....".

Αν θα κάνεις χαλαρές διαδρομές, αν δεν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα, αλλά περισσότερο η άνεση, αν δεν θέλεις να νιώθεις κραδασμούς σε καρπούς / χέρια / ωμοπλάτες, αν δεν έχεις συνηθίσει να σηκώνεσαι όταν παιρνάς από "ανωμαλίες" τότε ίσως να μπορείς να πας σε ανάρτηση. Μετά, με την χρήση, με τα χλμ που θα κάνεις, αν συνεχίσεις καθαρά ασφάλτινες διαδρομές (καθόλου χώμα) θα δεις ότι η ανάρτηση είναι περιττή και δυσκολεύει, παρά βοηθάει.

Οδηγούσα για χρόνια ενα μεγκιστο της ιντεαλ για χρόνια χωρίς να αντιμετωπίσω ιδιαίτερο πρόβλημα, και χωρίς δισκόφρενα προφανώς. Απλα μιας και η τιμή είναι παρόμοια είπα να το ερευνήσω,. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τη βοήθεια. 

contact