Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΟΥΡΣΑ

21 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
doudouro
Απών/απούσα

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 100ΧΛΜ (ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ BREVET)ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΟΛΗΣ ,ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ ΚΤΛ)
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΟΥΡΣΑ ,ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 20 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 9-10 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΛΕΤΟ EDURANCE
(EIMAI 42 ,ΥΩΟΣ 1.70 ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ)
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΩΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ BIANCHI ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ .
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΟΔΕΨΩ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 900 ΕΥΡΩ ,ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΣ ,Η
ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ?

εχω μια αδυναμια στα binchi μηπως ομως ειναι υπερεκτιμημενα?
αν εχετε υποψιν καποιο μεταχειρισμενο ?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

για αρχή bianchi 10άρα σειρά και 900 ευρό δύσκολα
θα πρέπει να ανέβεις λίγο
http://www.bianchi.gr/el/bicycles/view/1175
αυτό λογικά θα το βρεις στα 1100 σε οποιοδήποτε κατάστημα
είναι c2c που σημαίνει ξεκούραστη γεωμετρία

τώρα στο αν είναι υπερτιμημένα θα έλεγα πως όχι
το θέμα είναι όχι αν είναι υπερτιμημένα αλλά αν αξίζει να πληρώσεις αυτά που πουλάνε
δλδ πουλάει όνομα (120 χρόνια εταιρία)
πουλάει τεχνογνωσία (δλδ βάζει τα καλώδια αντί για έξω μέσα και το λέει εξέλιξη)
και το διαφημίζει σε διάφορα περιοδικά και με διάφορους τρόπους
και όλα αυτά και ίσως και άλλα ανεβάζουν την τιμή
οπότε αν τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν μια χαρά είναι η τιμή του
:D

βέβαια αν βγάλουμε την τιμή
αν θεωρήσουμε ότι μας το κάνουν δώρο
τότε
έχει τεχνολογία πάνω για απορρόφηση κραδασμών
έχει καλό βάψιμο
ωραία σχέδια
καλούς σωλήνες triple butted hydroformed
και ουσιαστικά είναι σκελετός για μια ζωή εκτός αν σε πίασει το μικρόβιο του carbon

Lorens
Εικόνα Lorens
Απών/απούσα

Το via nirone 7 με γεωμετρια c2c (coast to coast) ειναι αυτο που ψαχνεις.

υπαρχει αυτο http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/6957602/ αλλα με ενα 50αρι το βρισκεις καινουριο.

υπαρχει η IDEAL με το stage 105, με 2x10 εξαιρετικο ποδηλατο στα 900 το βρισκεις
Παλι απο IDEAL το stage tiagra στα 750-800 2x9

και τα δυο δεν συγκρινονται με το bianchi.

Και μην ακους μερικους που λενε 'Α η BIANCHI ειναι ιταλικη μαρκα και συνεπως ειναι καλυτερο ποδηλατο.' Δεν ισχυει, οι σκελετοι ειναι ολοι απο κινα μερια σε αυτα τα χρηματα και αλουμινιο.

αν ψαχτεις λιγο βρεισκεις πολλα μεταχειρισμενα αλλα θελει προσοχη ειδικα αν εχει πιρουνι καρμπον. γνωμη μου μην παρεις μεταχειρισμενο γιατι ποτε δεν ξερεις τι εχει κανει ο αλλος με το ποδηλατο του.

αυτα τα λιγα απο εμενα. με το καλο

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Lorens wrote:
και τα δυο δεν συγκρινονται με το bianchi.

το μονο για το οποιο θα συμφωνησω. Αναποδα απ'οτι το εννοεις ομως.

Παρολο που θεωρω τα bianchi υπερτιμημενα το nirone συγκεκριμενα θελει ενα καλο ζευγαρακι τροχων και απογειωνεται. Ειναι για πολλα παραπανω και αυτοι οι maddux που φοραει το χαντακωνουν(δεν ξερω εαν τους αλλαξαν φετος). Δυστυχως ομως για να παρεις και τους τροχους πρεπει να χρεωθεις παραπανω οποτε πας και σε αλλο επιπεδο τιμης

Απο την αλλη καποια στιγμη πρεπει να γινει και κατανοητο το ακολουθο.
"Το οτι δυο σκελετοι κατασκευαζονται στην Κινα(ή στην ιδια χωρα) ακομα και εαν κατασκευαζονται απο το ιδιο εργοστασιο, ακομα και εαν κατασκευαζονται απο τον ιδιο ανθρωπο σε καμμια μα καμμια περιπτωση δεν τους κανει ιδιους."
Εχω κουραστει να διαβαζω οτι "ελα μωρε ιδιοι ειναι αφου ολοι στο ιδιο εργοστασιο φτιαχνονται". Δεν ισχυει με τιποτα και ας τους φτιαχνει και ο ιδιος τεχνιτης.

Lorens
Εικόνα Lorens
Απών/απούσα

οχι δεν καταλαβες. ετσι οπως το εννοεις και εσυ το εννοω και εγω

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

[quote=doudouro]ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 100ΧΛΜ (ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ BREVET)ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ (ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΟΛΗΣ ,ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ ΚΤΛ)
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΟΥΡΣΑ ,ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 20 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 9-10 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΛΕΤΟ EDURANCE
(EIMAI 42 ,ΥΩΟΣ 1.70 ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ)
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΩΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ BIANCHI ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ .
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΟΔΕΨΩ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 900 ΕΥΡΩ ,ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΣ ,Η
ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ?

Σίγουρα θα ακούσεις πολλά καλά για την "ιστορική" Bianchi εδώ μέσα, επομένως ας είμαι εγώ αυτός που θα ακούσεις και την άλλη άποψη

Έχω οδηγήσει 2 bianchi via nirone και δε μου άρεσε καθόλου η αίσθηση.. Στο πρώτο θεώρησα πως φταίνε οι τροχοί (ήταν οι εργοστασιακοί της Bianchi ) Στο δεύτερο ελαφρώς καλύτερο με τροχούς zonda.. Δε ξέρω αν θα με καταλάβεις αλλά από κάποιο σημείο και μετά ζητάς το ποδήλατο να έχει άμεση απόκριση, δηλαδή η όποια αύξηση στην προσπάθεια σου να μεταφράζεται σε άμεση αλλαγή στις ενδείξεις του κοντέρ.. Στο συγκεκριμένο ποδήλατο αυτό αργεί πολύ ή αν είσαι σε ανηφορική διαδρομή δε γίνεται ποτέ. Είναι ένα αργό και άνευρο ποδήλατο, προφανώς θέμα γεωμετρίας ή κάμψης του πλαισίου.. Για κάποιο που δεν έχει απαιτήσεις καλό είναι αν και προσωπικά το θεωρώ υπερεκτιμημένο και δε θα το πρότεινα σε κανένα

Διάβασε και κριτικές ξένων για το ποδήλατο, οι περισσότερες συμφωνούν μαζί μου
http://road.cc/content/forum/140701-bianchi-nirone-7

Διάβασε και περί αξιοπιστίας της Bianchi από παθόντες:
http://cykelbloggar.se/im-extremly-disappointed-at-bianchi/

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:

Έχω οδηγήσει 2 bianchi via nirone και δε μου άρεσε καθόλου η αίσθηση.. Στο πρώτο θεώρησα πως φταίνε οι τροχοί (ήταν οι εργοστασιακοί της Bianchi ) Στο δεύτερο ελαφρώς καλύτερο με τροχούς zonda.. Δε ξέρω αν θα με καταλάβεις αλλά από κάποιο σημείο και μετά ζητάς το ποδήλατο να έχει άμεση απόκριση, δηλαδή η όποια αύξηση στην προσπάθεια σου να μεταφράζεται σε άμεση αλλαγή στις ενδείξεις του κοντέρ.. Στο συγκεκριμένο ποδήλατο αυτό αργεί πολύ ή αν είσαι σε ανηφορική διαδρομή δε γίνεται ποτέ. Είναι ένα αργό και άνευρο ποδήλατο, προφανώς θέμα γεωμετρίας ή κάμψης του πλαισίου.. Για κάποιο που δεν έχει απαιτήσεις καλό είναι αν και προσωπικά το θεωρώ υπερεκτιμημένο και δε θα το πρότεινα σε κανένα

Διάβασε και κριτικές ξένων για το ποδήλατο, οι περισσότερες συμφωνούν μαζί μου
http://road.cc/content/forum/140701-bianchi-nirone-7

Διάβασε και περί αξιοπιστίας της Bianchi από παθόντες:
http://cykelbloggar.se/im-extremly-disappointed-at-bianchi/[/quote]
απλά δείχνεις το πόσο άσχετος είσαι
το via nirrone είναι ένα ποδήλατο που αφορά τον ερασιτέχνη που θέλει μια ξεκούραστη κούρσα να κάνει τις βόλτες του
το ότι η Bianchi το ονομάζει c2c ξέρεις τι σημαίνει ή τζάμπα καίει η λάμπα???
ακόμα και το infinito που είναι πανάκριβο πλαίσιο δεν θα βρεις αυτά που ψάχνεις εσύ!!!!
οπότε δεν ανακάλυψες ούτε καν τον τροχό γιατι αυτά τα γράφει μέσα στα φυλλάδια της η ίδια η bianchi!!!!!
για το θέμα της εγγύησης
δεν κατάλαβα το φταίξιμο της Bianchi ???
από αυτά που γράφει ο τυπάς
είχε πρόβλημα από πριν στην μεσαία τριβή
και αφού κόντεψε να του κόψει το ποδήλατο στα 2 ανακάλυψε πως έχει πρόβλημα !!!!!
ενδιαφέρον και αυτό
:D
αν διάβασα λάθος δέχομαι διορθώσεις

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Από ψάξιμο που εχω κάνει εγω για μένα με σχεδον ιδια κριτήρια και ιδιο προσανατολισμο για σκελετό endurance εχω βρει τα εξης 2 ως πολυ συμφερουσες και value for money αγορες.

Giant Defy 3
Merida Ride 91

Ειναι και τα δυο ενα σκαλακι πανω απο τα εντελως εισαγωγικα μοντελα.
Φορανε sora 2x9.
Μπορείς να τα βρεις αισθητά πιο κατω απο το max του budget που εχεις βαλει γιατι κυκλοφορουν και μοντελα 2014.
Κατα την γνώμη μου πολύ καλα ποδήλατα.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Διάβασες τελείως λάθος, βάλε κάποιον να στο μεταφράσει... βάλε τον κολλητό σου πχ...
Δηλαδή ο ερασιτέχνης θέλει ένα ποδήλατο μαούνα? και όταν ο ερασιτέχνης πάψει ναναι ερασιτέχνης τί κάνει? το πουλάει όσο όσο? Τι μοντέλο είναι δηλαδή αυτό? κάτι σα τα παιδικά με βοηθητικές ρόδες?

Σχετικά με το ποιος είναι άσχετος, εγώ έχω συμπληρώσει πάνω απο 100000 χιλιόμετρα σε κούρσα, με συμμετοχές σε αγώνες και brevets ,εσύ έχεις πιάσει ποτέ τιμόνι κούρσας στο χέρι?

Τέλος θα σου πρότεινα να μην ασχοληθείς άλλο μαζί μου , ασχολήσου με κανένα αρχάριο που σε παίρνει και συνέχισε να του μιλάς για τον κολλητό σου και τις σακαράκες του εφόσον στο επιτρέπουν εδώ μέσα. Σε ανάλογα sites του εξωτερικού θάχες πάρει πόδι από την πρώτη σου αναφορά όμως...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Διάβασες τελείως λάθος, βάλε κάποιον να στο μεταφράσει... βάλε τον κολλητό σου πχ...
Δηλαδή ο ερασιτέχνης θέλει ένα ποδήλατο μαούνα? και όταν ο ερασιτέχνης πάψει ναναι ερασιτέχνης τί κάνει? το πουλάει όσο όσο? Τι μοντέλο είναι δηλαδή αυτό? κάτι σα τα παιδικά με βοηθητικές ρόδες?

Σχετικά με το ποιος είναι άσχετος, εγώ έχω συμπληρώσει πάνω απο 100000 χιλιόμετρα σε κούρσα, με συμμετοχές σε αγώνες και brevets ,εσύ έχεις πιάσει ποτέ τιμόνι κούρσας στο χέρι?

Τέλος θα σου πρότεινα να μην ασχοληθείς άλλο μαζί μου , ασχολήσου με κανένα αρχάριο που σε παίρνει και συνέχισε να του μιλάς για τον κολλητό σου και τις σακαράκες του εφόσον στο επιτρέπουν εδώ μέσα. Σε ανάλογα sites του εξωτερικού θάχες πάρει πόδι από την πρώτη σου αναφορά όμως...

dld όλοι θέλουμε το πιο άμεσο δυνατών ποδήλατο
http://roadcyclinguk.com/gear/time-trial-bikes-at-eurobike.html#pZ5yawJI...
π.χ. τέτοια ποδήλατα
????
οκ αφού έχεις συπμληρώσει 10.000 χλμ μπορείς να λες ότι θέλεις
χωρίς να σε κρίνουνε και μόνο να κρίνεις
:D
οσο για το κείμενο
μετέφρασε το εσύ να δούμε ποιος το βλέπει λάθος και ποιος σωστά

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Ο τύπος λοιπόν στο λινκ που παρέθεσα, σε πρόσφατα αγορασμένο ποδήλατο της μεγάλης Bianchi σε μια βόλτα του αντιλήφθηκε ένα θόρυβο από τη μεσαία τριβή.. Ξεμοντάροντας το δισκοβραχίωνα διαπίστωσε πως ο μικρός δίσκος είχε χτυπήσει και καταστρέψει το πλάισιο.. Αναφέρει το πρόβλημα στη μεγάλη Bianchi του λένε να αποστείλει το ποδήλατο Ιταλία και αφού το κάνει του απαντούν πως δεν είναι βλάβη μέσα στην εγγύηση... Εσύ όλο αυτό το βλέπεις φυσιολογικό δηλαδή?
Προφανώς και δε θέλουμε όλοι τέτοια ποδήλατα σαν αρχάριοι
http://roadcyclinguk.com/gear/time-trial-bikes-at-eurobike.html#pZ5yawJI...¨

Άλλο όμως αυτό και άλλο να απαιτεί κάποιος που δίνει 800 ευρώ τουλάχιστον ένα ποδήλατο που να τον ανταμοίβει στην προσπάθεια του, που να τον παρακινεί για περισσότερη προσπάθεια, που να μη μπορεί ο ίδιος να ξεπεράσει τα όρια του.. Αν κάποιος θέλει ένα άνετο ποδήλατο ας βάλει μεγαλύτερη διάσταση ελαστικών. Είναι δηλαδή απαραίτητο για κάποια "άνεση" να θυσιάζει την ενέργεια του στο πλαίσιο?

Έχω συμπληρώσει 100000 χιλιόμετρα, δέχομαι οποιαδήποτε κριτική από ανθρώπους που έχουν τουλάχιστον οδηγήσει στη ζωή τους κούρσα κι όχι από ανθρώπους που είναι εδώ μέσα για ιδιοτελείς σκοπούς αν κατάλαβες....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Ο τύπος λοιπόν στο λινκ που παρέθεσα, σε πρόσφατα αγορασμένο ποδήλατο της μεγάλης Bianchi σε μια βόλτα του αντιλήφθηκε ένα θόρυβο από τη μεσαία τριβή.. Ξεμοντάροντας το δισκοβραχίωνα διαπίστωσε πως ο μικρός δίσκος είχε χτυπήσει και καταστρέψει το πλάισιο.. Αναφέρει το πρόβλημα στη μεγάλη Bianchi του λένε να αποστείλει το ποδήλατο Ιταλία και αφού το κάνει του απαντούν πως δεν είναι βλάβη μέσα στην εγγύηση... Εσύ όλο αυτό το βλέπεις φυσιολογικό δηλαδή?
Προφανώς και δε θέλουμε όλοι τέτοια ποδήλατα σαν αρχάριοι
http://roadcyclinguk.com/gear/time-trial-bikes-at-eurobike.html#pZ5yawJI...¨

Άλλο όμως αυτό και άλλο να απαιτεί κάποιος που δίνει 800 ευρώ τουλάχιστον ένα ποδήλατο που να τον ανταμοίβει στην προσπάθεια του, που να τον παρακινεί για περισσότερη προσπάθεια, που να μη μπορεί ο ίδιος να ξεπεράσει τα όρια του.. Αν κάποιος θέλει ένα άνετο ποδήλατο ας βάλει μεγαλύτερη διάσταση ελαστικών. Είναι δηλαδή απαραίτητο για κάποια "άνεση" να θυσιάζει την ενέργεια του στο πλαίσιο?

Έχω συμπληρώσει 100000 χιλιόμετρα, δέχομαι οποιαδήποτε κριτική από ανθρώπους που έχουν τουλάχιστον οδηγήσει στη ζωή τους κούρσα κι όχι από ανθρώπους που είναι εδώ μέσα για ιδιοτελείς σκοπούς αν κατάλαβες....


1) με αυτά που γράφεις ορθά δεν κάλυψε την εγγύηση
2) το τι θέλει ο καθένας δεν θα το κρίνεις εσύ ή εγώ αλλά ο αγοραστής
το να βγάζεις ένα ποδήλατο άχρηστο γιατί δεν είναι έτσι όπως το θέλεις εσύ είναι το λιγότερο άκυρο
και όπως είπα και πιο πάνω
η bianchi αναφέρει τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης γεωμετρία
3) δλδ αν κάνω 10.000 χλμ με κούρσα θα δεχτείς ότι είσαι μαλάκας?
αν δλδ αυτό είναι το κριτήριο
:D

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

1)Δηλαδή η μεσαία τριβή δεν ανήκει στο ποδήλατο? Ποιος έχει την ευθύνη του μονταρίσματος? Εγώ μήπως? Να σου επισυνάψω άλλες εταιρίες που σε ανάλογα προβλήματα απέστειλαν στον πελάτη τους νέο ποδήλατο με δικά τους έξοδα αποστολής?
2)Ο Αγοραστής θεωρούμε πως δε ξέρει από ποδήλατα, είναι αρχάριος. Αν ήταν έμπειρος θα γέλαγε με σένα, τον κολλητό σου και τα ποδήλατα που του προτείνετε
3)Στοιχηματίζω πως στη ζωή σου όχι κούρσα δεν έχεις καβαλήσει αλλά αμφιβάλω αν έχεις καβαλήσει γενικώς ποδήλατο. Δέχομαι πως είμαι μαλάκας που σου απαντώ, αξία σου δίνω αν είναι αυτό το θέμα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
1)Δηλαδή η μεσαία τριβή δεν ανήκει στο ποδήλατο? Ποιος έχει την ευθύνη του μονταρίσματος? Εγώ μήπως? Να σου επισυνάψω άλλες εταιρίες που σε ανάλογα προβλήματα απέστειλαν στον πελάτη τους νέο ποδήλατο με δικά τους έξοδα αποστολής?
2)Ο Αγοραστής θεωρούμε πως δε ξέρει από ποδήλατα, είναι αρχάριος. Αν ήταν έμπειρος θα γέλαγε με σένα, τον κολλητό σου και τα ποδήλατα που του προτείνετε
3)Στοιχηματίζω πως στη ζωή σου όχι κούρσα δεν έχεις καβαλήσει αλλά αμφιβάλω αν έχεις καβαλήσει γενικώς ποδήλατο. Δέχομαι πως είμαι μαλάκας που σου απαντώ, αξία σου δίνω αν είναι αυτό το θέμα

1) δλδ αναφέρει πουθενά ότι ήταν θέμα μονταρίσματώς???
και από ότι γράφει είχει ξανάσχοληθεί με την μεσαία τριβή και δεν έχει να κάνει με το πόσο καλό η πόσο άκαπμτο είναι το πλαίσια.
βέβαια για να πήγε να λύσει την μεσαία τριβή το ξανάκανε όταν του έκανε θόρυβο (το κλασικό πρόβλημα με τις νέου τύπου μεσαίες τριβές)!!!!
για δείξε μου ανάλογα προβλήματα που ο μικρός δίσκος κόβει τα πίσω ψαλίδια
θα είχε ενδιαφέρον
αλλά εγώ θα δεχτώ ότι έχεις δίκιο και ότι έπρεπε να αλλαχτεί το πλαίσιο !!!
συζητάμε το θέμα της εγγύησης ή το πόσο καλό είναι το πλαίσιο????
2) αυτό το λες εσύ
μιας δεν σταματάς να λες μαλακίες για άτομα που δεν συμετέχουν καν στην συζήτηση
(κλασικός θρασύδειλος)
για βρες μου έναν που τελικά αγόρασε ποδήλατο από τον κολλητό μου όπως τον λες
και να είπε μία κακιά κουβέντα μετά την αγορά
3) δεν έχω ποδήλατο καρδιά μου
με κατάλαβες
πάω να κρυφτώ στην τρούπα μου

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Σίγουρα θα ακούσεις πολλά καλά για την "ιστορική" Bianchi εδώ μέσα, επομένως ας είμαι εγώ αυτός που θα ακούσεις και την άλλη άποψη

Έχω οδηγήσει 2 bianchi via nirone και δε μου άρεσε καθόλου η αίσθηση.. Στο πρώτο θεώρησα πως φταίνε οι τροχοί (ήταν οι εργοστασιακοί της Bianchi ) Στο δεύτερο ελαφρώς καλύτερο με τροχούς zonda.. Δε ξέρω αν θα με καταλάβεις αλλά από κάποιο σημείο και μετά ζητάς το ποδήλατο να έχει άμεση απόκριση, δηλαδή η όποια αύξηση στην προσπάθεια σου να μεταφράζεται σε άμεση αλλαγή στις ενδείξεις του κοντέρ.. Στο συγκεκριμένο ποδήλατο αυτό αργεί πολύ ή αν είσαι σε ανηφορική διαδρομή δε γίνεται ποτέ. Είναι ένα αργό και άνευρο ποδήλατο, προφανώς θέμα γεωμετρίας ή κάμψης του πλαισίου.. Για κάποιο που δεν έχει απαιτήσεις καλό είναι αν και προσωπικά το θεωρώ υπερεκτιμημένο και δε θα το πρότεινα σε κανένα

Διάβασε και κριτικές ξένων για το ποδήλατο, οι περισσότερες συμφωνούν μαζί μου
http://road.cc/content/forum/140701-bianchi-nirone-7

Διάβασε και περί αξιοπιστίας της Bianchi από παθόντες:
http://cykelbloggar.se/im-extremly-disappointed-at-bianchi/[/quote]

Γραφω με τον φοβο οτι θα μπλεξω στην παραπανω συζητηση και δεν το θελω.

Μιλωντας για το nirone συγκεκριμενα γιατι και η bianchi εχει κακα ποδηλατα. Και υποθετω οτι εννοεις υπερτιμημενο και οχι υπερεκτιμημενο (κατι στο οποιο συμφωνω).
Σαν frameset ειναι πολυ καλο (για εμενα καλυτερο και απο το impulso που υποτιθεται οτι ειναι το παραπανω βημα (μιλαμε για το nirone που εχει την καμπυλη στον οριζοντιο γιατι εχει κυκλοφορησει και με αλλον σκελετο)). Το οτι ειναι καλο σαν frameset το λενε και στο link που εβαλες (δεχομαι ομως οτι εσενα προσωπικα μπορει να μην σου αρεσε). Απο εκει και περα σχεδον ολοι λενε οτι θελει τροχους. Αρα στο ηδη υπερτιμημενο συνολο προσθετεις ακομα ενα σημαντικο ποσο ανεβαζοντας το κοστος του πολυ ψηλα σε σημειο που μπορεις να βρεις ποδηλατα με πολυ καλυτερες προδιαγραφες.
Σαν συμπερασμα. Σαν ποδηλατο ειναι πολυ καλο (αλλαζοντας και δυο τροχους) αλλα στα λεφτα που ζηταει δεν μπορεις να το προτεινεις σαν καλη προταση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Σαν ποδηλατο ειναι πολυ καλο (αλλαζοντας και δυο τροχους) αλλα στα λεφτα που ζηταει δεν μπορεις να το προτεινεις σαν καλη προταση.

αυτό που δεν καταλαβένουν πολλοί
είναι ότι όταν αγοράζεις Bianchi ή κάποια αντίστοιχη εταιρία με "βαρύ" όνομα
δεν αγοράζεις μόνο ποδήλατο
αγοράζεις και όνομα
όπως εξηγώ πιο πάνω.
αν πάρεις ένα ποδήλατο με την x σειρά τους ψ τροχούς και το πληρώσεις 1000 ευρό
το ίδιο ποδήλατο σε bianchi θα το πληρώσεις 1000 ευρό + όνομα
το πόσο θα κοστολογήσουμε και το τι σημαίνει να είναι όνομα έχει πολούς παραμέτρους!!!

αυτά βέβαια θα έπρεπε να είναι αυτονόητα για όσους έχουν αγοράσει πάνω από 2 ποδήλατα στην ζωή

με λίγα λόγια δεν περιμένω να έχει ίδια τιμή ένα cube ένα ideal με ένα Bianchi pinarello colnago κτλ κτλ κτλ
(οι μάρκες είναι τυχαίες)
αλλά μπορούμε να πούμε πως το x ideal είναι καλό καλύτερο ή χειρότερο από το ψ bianchi ή pinarello

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Το impulso δε το έχω οδηγήσει, δεν έχω άποψη. Συμφωνούμε στο υπερτιμημένο Νirone και συμφωνούμε στο πως στα λεφτά που ζητάει δε μπορείς να το προτείνεις σαν καλή πρόταση.. To Giant defy 3 που αναφέρθηκε το θεωρώ πολύ ανώτερο από το Nirone σαν πλαίσιο όπως και το merida 91.. και τα δύο αξίζουν αναβάθμισης αλλά πάντα για τα δικά μου γούστα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Το impulso δε το έχω οδηγήσει, δεν έχω άποψη. Συμφωνούμε στο υπερτιμημένο Νirone και συμφωνούμε στο πως στα λεφτά που ζητάει δε μπορείς να το προτείνεις σαν καλή πρόταση.. To Giant defy 3 που αναφέρθηκε το θεωρώ πολύ ανώτερο από το Nirone σαν πλαίσιο όπως και το merida 91.. και τα δύο αξίζουν αναβάθμισης αλλά πάντα για τα δικά μου γούστα

από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι το defy είναι ανώτερο ?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Rapid wrote:
To Giant defy 3 που αναφέρθηκε το θεωρώ πολύ ανώτερο από το Nirone σαν πλαίσιο όπως και το merida 91..

η διαφωνια μας ειναι εδω. Εγω αντιθετα θεωρω το nirone ανωτερο πλαισιο απο τα δυο που λες. Θεωρω ομως οτι η διαφορα που εχουν σαν πλαισια δεν αξιζει την διαφορα της τιμης(αλλοι μπορει να κρινουν την διαφορα της τιμης λογικη). Αν ομως μου ελεγες παρε ενα απο αυτα τα τρια πλαισια και το πληρωνει αλλος τοτε ευκολα θα επαιρνα το nirone κατι που οπως καταλαβαινω δεν ισχυει για σενα.

Το λυπηρο ειναι οτι λογω της διαφωνιας το παιδι που εκανε την αρχικη ερωτηση δεν εχει ξαναασχοληθει

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Rapid wrote:
To Giant defy 3 που αναφέρθηκε το θεωρώ πολύ ανώτερο από το Nirone σαν πλαίσιο όπως και το merida 91..

η διαφωνια μας ειναι εδω. Εγω αντιθετα θεωρω το nirone ανωτερο πλαισιο απο τα δυο που λες. Θεωρω ομως οτι η διαφορα που εχουν σαν πλαισια δεν αξιζει την διαφορα της τιμης(αλλοι μπορει να κρινουν την διαφορα της τιμης λογικη). Αν ομως μου ελεγες παρε ενα απο αυτα τα τρια πλαισια και το πληρωνει αλλος τοτε ευκολα θα επαιρνα το nirone κατι που οπως καταλαβαινω δεν ισχυει για σενα.

Το λυπηρο ειναι οτι λογω της διαφωνιας το παιδι που εκανε την αρχικη ερωτηση δεν εχει ξαναασχοληθει


Ουσιαστικά από τα 3 ποδήλατα το πιο νευρικό δίχνει να είναι το Nirone
έχει το μικρότερο κούτελο
τουλάχιστον από τα λίγα που είδα
και αν όντως υσχίει αυτό τότε ο rapid θα έπρεπε να διαλέξει το αργό όπως λέει nirrone
από τα ακόμα πιο αργά defy kai merida

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

ο κακομοιρης ο doudouro και τα δυο τορπιλιστηκαν και βυθιστικαν αυτανδρα απο τον ιδιο κανονιερη.

ΑΝΑΦΟΡΑ please

contact