Nishiki Cresta Gt Βοήθεια!

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
konpatra
Απών/απούσα

Καλησπέρα στο club! Παρακολουθώ καιρό το forum αλλά δν είχε τύχει να γραφτώ!
Και σήμερα το πήρα απόφαση να ρωτησω και να μάθω 5 πράγματα για το κουρσάκι που καβαλάω εδώ και πολύ καιρό αλλά δν ξέρω σχεδόν τπτ γι αυτό!

Έχω στην κατοχή μου ένα Nishiki Cresta GT (απο τα ελάχιστα στην ελλάδα απ ότι έχω καταλάβει!)Και θέλω να μάθω 5 πράγματα γι αυτό αν κάποιος γνωρίζει κάτι!
Φοράει
Σασμάν της Suntour α5000 5 ταχυτητες, 3 δισκους
Sugino SP110 πεταλιερα και δισκους (οβαλ)
MIKASHIMA ΑR-8 πεταλ
SAKAE παλουκόσελο
SANSIN κέντρα
ARAYA (αλουμινενια) στεφάνια
WINDISTA τιμόνι
όλα τα παραπάνω είναι JAPAN χαραγμένο παντού...

Επίσης έχει μια επιγραφή στο ψαλίδι : Handcrafted by Kewamura

Τα πράγματα που φοράει είναι καλά;
Έχει κάποια αξία σαν ποδήλατο;
ή είναι ένα απλό κουρσάκι του ~1985 της σειράς;
Ευχαριστώ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

"ή είναι ένα απλό κουρσάκι του ~1985 της σειράς;"

Δεν πας καλά!

Βγάλε άμεσα φωτογραφίες και ανέβασε!!!!!!!!!

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Κι εμένα γκομενάρα μου μυρίζεται

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

αυτά είναι! να μή ξέρεις τί έχεις! κεγαμούρα τα ποδήλατα!
Το πουλάς το μουλάρι αυτό?!
http://www.youtube.com/watch?v=SVruJSr2sYg

http://oldtenspeedgallery.com/owner-submitted/hubies-1986-nishiki-cresta...

christos k
Απών/απούσα

.... στην καλύτερη, παίζει και να έχεις ένα ποδήλατο που κάποιοι από εδώ πέρα (και από αλλού, και από αλλού), θα σκότωναν και την μάνα τους για να το αποκτήσουν ....
ή στην χειρότερη περίπτωση έχεις ένα ποδήλατο από έναν πολύ φημισμένο Ιάπωνα κατασκευαστή.
.... οι λέξεις K-A-wamura, hand crafted by, Araya, Sakae, Japan, είναι μαχαίρι στην καρδιά και αλάτι στην πληγή ....
.... πάρε και ένα λίνκ να "ξεστραβωθείς" ....
http://en.wikipedia.org/wiki/Nishiki_(bicycle)

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Γιατί τα γιαπωνέζικα της εποχής εκείνης είχανε αυτό το αντιαισθητικό(για μένα!)ταψί πάνω στις ακτίνες και πίσω απο τη κουκουνάρα;
Αφού άν είναι ρυθμισμένο σωστά το ντεραγιέ δέ μπορεί να χωθεί η αλυσίδα εκεί μέσα...Ή μήπως η τεχνολογία της εποχής ήταν αλλιώς;
Δέ το ρωτάω για να υποτιμήσω το ποδήλατο του φίλου, και εγώ λάτρης είμαι

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Dork disk...
Και σε πολλά Γαλλάκια το βρίσκεις (πχ Peugeot ειδικά "χαμηλότερης" σειράς,
Και (κάποια από) τα σημερινά το έχουνε (πλαστικό πλέον)-και στις περισσότερες των περπτώσεων οι ιδιοκτήτες το βγάζουν.
Υπάρχει ακριβώς γιατί
a) πολλές φορές δεν είναι ρυθμισμένο σωστά το ντεραγιέ. Ειδικά με το friction μπορεί να μήν το πάρεις χαμπάρι αμέσως ή να μή σε νοιάξει κιόλας (!!!) μέχρι να γίνει η στραβή.
b) Iδίως μετά από σαβούρτα, μπορεί να έχει στραβώσει το νύχι (κυρίως) και/ή το ντεραγιέ με συνέπεια η ρύθμιση να πάει περίπατο...

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

! Eυχαριστώ για την απάντηση, δέ το ήξερα.
Πρώτη μου κίνηση είναι να βγάλω αυτό το πλαστικό πιάτο!
Δεύτερη κίνηση να φύγουν τα αυτοκόλλητα, τα κολλάω μετά στο ...εγχειρίδιο ιδιοκτήτη!
άλλωστε είναι επιπλέον βάρος!
Άρα λοιπόν ορθώς υπήρχαν, ευχαριστούμε!

konpatra
Απών/απούσα

Λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω πως μου ανεβάσατε πολύ το ηθικό για το κουρσάκι μ! Το χω ψάξει στη wiki και είχα δει την ιστορία τους!Απλά δν γνωρίζω την πραγματική του αξία!

Ελπίζω με τις φωτό να μην σας απογοητεύσω!
Ιδού:
Μία "πανοραμική"..
..
Ο καβαμούρα!
.
Οι ζάντες!
..
Το..... βρώμικο κέντρο!
..
Οι οβάλ δίσκοι (Χρησιμοποιούνται ακόμη οβάλ;Ποια η διαφορά τους με τους απλούς;)
..
Το σασμαν!
..
Το παλουκόσελο!
..
και τα φρένα!
..

Οι φωτό μπορεί να λένε πως είναι του 2005 αλλά είναι σημερινές, απλά δν έχω ρυθμίσει ημρ/νια στην φωτογραφική!

Αυτά!Τώρα σαν αρχάριος που είμαι με τις μάρκες αυτές, αν μπορείται να βοηθήσεται να καταλάβω την αξία του θα σας ήμουν ευγνώμων!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

άν δέ γίνομαι αδιάκριτος...μήπως θέλεις να το πουλήσεις; είναι μικρό νούμερο, σου κάνει; τί θέλεις να κάνεις με ( ή χωρίς!) το ποδήλατο αυτό;

konpatra
Απών/απούσα

Αυτή τη στιγμή δεν μ περνά απο τ μυαλό να το πουλήσω και πιστεύω ούτε στο άμεσο μέλλον να θελήσω κάτι τέτοιο, γιατί το γουστάρω πολύ σαν ποδήλατο -και σαν στυλ οδήγησης καθότι πρώτη επαφή με κούρσα- και πριν μάθω για όλα αυτά τα ARAYA, SUNSIN, SAKAE, KAWAMURA Κλπ που κατα τα λεγόμενα σας έχουν/είχαν ένα ονομα στην αγορά!Απλά ίσως να δόθηκε η αφορμή για να το κρατήσω για πολλά ακόμα χρόνια!
Το νούμερο του μου είναι μικρότερο (το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να τ βρω για εμένα) αλλά δεν με πολύ ενοχλεί γιατί το έφερα λιγάκι στα μέτρα μ!

Θέλω να μάθω την αξία του!Να ξέρω τι καβαλάω!Σε ότι αγορές έχω κάνει τόσα χρόνια με ένοιαζε πάντα να μαθαίνω περαιτέρω πράγματα γι αυτά που έχω!
Και επειδή καλό το ίντερνετ για να μάθεις αρκετά αλλά κάποια πράγματα θα σε βοηθήσουν να στα πουν άνθρωποι απο δικές τους εμπειρίες και γνώσεις!

Σε λίγο καιρό θα ανοίξω και άλλα θεματάκια με άλλα δύο κουρσάκια που έχω!Και θα χρειαστώ σίγουρα τα φώτα σας!!

konpatra
Απών/απούσα

Κανείς ρε παιδιά, καμιά βοήθεια;
Για τα παραπάνω καλούδια;

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Τί θέλεις να μάθεις?
Κατά τη γνώμη μου:
Εμπορική αξία αυτή καθ'αυτή δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει καθώς το μοντέλο έχει σταματήσει να παράγεται. (Με την έννοια της τιμής ενός ΜΤΧ σε σχέση με το καινούργιο πχ.)
Μια ιδέα είναι να δείς εάν κάποιος πουλάει/έχει πουλήσει το αντίστοιχο μοντέλο, τί τιμή έπιασε.
Μια άλλη ιδέα είναι η τιμή που το είχες αγοράσει εσύ.
Μια τρίτη ιδέα...είναι να ρωτήσεις κάποιον ατσαλολάγνο σε τι τιμή κυμαίνεται σήμερα η αγορά του.

Πέρα από το εμπορικό όμως - και αφού δεν σε ενδιαφέρει να το πουλήσεις - το θέμα είναι εσύ πώς το "κοστολογείς"
Αν είσαι ικανοποιημένος από την "καβάλλα" του, άν μπορείς να κάνεις χιλιόμετρα χωρίς να σε σακατεύει, άν δεν έχεις προβλήματα αξιοπιστία ςπου μπορεί να εμφανιστούν στη μέση του πουθενά, άν γενικά το γουστάρεις σαν ποδήλατο.
Άν όλα αυτά ισχύουν, η τιμή περισσεύει.

Για μένα είναι ένα πολύ καλό touring ποδήλατο, φτιαγμένο για μεγάλες αποστάσεις και σχετικό φόρτωμα. Τα περιφερειακά του είναι επώνυμα και αυτό μόνο θετικό μου κάνει.
Δέν έχει κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα για να έχει "τιμή και δόξα" και prestige (αγοραστικό) - αλλά και δεν φτιάχτηκε για αυτό.
Είναι χρωμόλη που σημαίνει άνεση και όχι παλαβό βάρος (όπως κουρσάκια ανώνυμα της εποχής ή επώνυμα χαμηλών σειρών).
Για την Araya δέ...μόνο τις καλύτερες εντυπώσεις έχω από τις ζάντες της.

Συμπερασματικά, αν ήμουνα στη θέση σου και μου έκανε για τις βόλτες μου (γιατί το setup του μου φαίνεται κι εμένα λίγο περίεργο), απλά θα του έριχνα ένα καλό service και θα το έβγαζα στο δρόμο.

Καλά χιλιόμετρα!

konpatra
Απών/απούσα

Αυτά ήθελα να ακούσω και χωρίς έμφαση στη λέξη λεφτά!Αξία εννοώ, με την πάροδο του χρόνου, δλδ πόσο επώνυμα ήταν τότε αυτά τα πράγματα και αν ήταν καλά για να είναι ακόμα!και όχι πόσο τα κοστολογούμε σήμερα!Εννοείται πως δν μπορεί να υπάρξει σύγκριση του τότε με τ σήμερα και εφόσον δν υπάρχει και κάποιο άλλο αντίστοιχο δν μπορώ και να το κοστολογήσω και σε λεφτά -που δεν με ενδειαφέρει!- !
Όπως ανέφερα και στο πρώτο σχόλιο μόνο λόγο μεγέθους θα υπήρχε περίπτωση να το πουλήσω (μου είναι λίγο μικρότερο) και για κανένα άλλο λόγο αλλά δεν πιστεύω να μπω στον πειρασμό για πούλημα!

Παρόλαυτα η ενναλακτική που σκέφτομαι είναι ίσως να μεταφέρω τα πράγματα του σε ένα kalkhoff που είναι στο νούμερο μου, το οποίο χρήζει ανακατασκευής!Σαν ιδέα; Kalkhoff Και αυτό είναι τ kalkhoff!

Y.Γ. είναι άκρως λειτουργικό το nishiki!Κανονικά το κυκλοφορώ και κάθημερινά!Απλά και πάλι λόγο μεγέθους πλέον με αυτά που διαβάζω έχω φοβηθεί μην κάνω ζημιά στον εαυτό μου!

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Ελπίζω να κάνεις πλάκα..... Έχεις ένα ποδήλατο που οι μισοί εδώ μέσα το βλέπουν και ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ (για να μην πω τίποτα πιο ροζ) και θα το γδύσεις για να βάλεις τα πράγματα στο κάγκελο....

Πόσο μικρό σου είναι δηλαδή? Τι ύψος έχεις και τι μέγεθος είναι το ποδήλατο?

konpatra
Απών/απούσα

Το nishiki είναι 49 ο οριζόντιος και 41 ο κάθετος σωλήνας! και γω είμαι 1,80!Του έχω ψηλώσει το τιμόνι με άλλο λαιμό και τη σέλα τέρμα ψηλά αλλά πρέπει να προβώ σε αλλαγή παλουκόσελου (αν υπάρχει κάτι πιο μεγάλο)!

Τα φώτα σας γιατί δεν έχω ξανασχοληθεί ποτέ τόσο πολύ με τ στήσιμο τ ποδηλάτου ούτε και με τη σωστή θέση οδήγησης!!Πρόσφατα βρήκα κάποια άρθρα για τ ρύθμιση ύψους της σέλας!Μέχρι ώρας τόσα χρόνια απλά τ βόλταρα και θεωρούσα καμιά φορά τους πόνους στα γόνατα πως ήταν επειδή είχα καιρό να τ πάρω και να γυμναστώ!

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

^^ Σωστός!
Άσε τις μεταμοσχεύσεις, δε χρειάζεται.
Άν θέλεις να μαζέψεις και το Kalchoff, με σάλιο και υπομονή (κυρίως το δεύτερο αφού ποδήλατο υπάρχει) υπάρχουν και λύσεις.
Και όντως, δώσε ύψος, καβάλλο, μήκος καθέτου και οριζόντιου (center to center) να δούμε πόσο off μπορεί να είσαι
(Μυστήριο πάντως... το Nishiki μου κάνει για 51-52, το kalchoff για 56-58...μεγάλη η διαφορά τους...)

konpatra
Απών/απούσα

Sorry παίδες αλλά στις τιμές που έδωσα για τ μέτρημα τ σκελετού απόκλιση 1-2 εκατοστά γτ δεν μέτρησα απο το κέντρο τ σωλήνα αλλά απο κόλληση σε κόλληση!
Άρα 50-51 οριζόντιος και 42-43 ο κάθετος! Δεν ήξερα την ακριβή μέτρηση τώρα την κοίταξα...

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

konpatra wrote:
Το nishiki είναι 49 ο οριζόντιος και 41 ο κάθετος σωλήνας! και γω είμαι 1,80!

Αν και άλλοι είναι πιο έμπειροι να σου απαντήσουν, σου είναι ΠΟΛΥ μικρό. Και σίγουρα δεν παίζει να το φέρεις στα μέτρα σου. Οπότε αποφασίζεις τι θα το κάνεις. Η το γυαλίζεις και το κρεμάς να το χαζεύεις ή το βάζεις αγγελία ή το σπας και το πουλάς σε κομμάτια (ίσως και το πιο αποδοτικό από οικονομικής άποψης) Να χαραμίσεις τα πράγματα πάνω στο Kalhoff σίγουρα δεν αξίζει πάντως.

konpatra
Απών/απούσα

Πιστεύεις πως θα χαραμιστούν τα πράγματα πάνω στο kalkhoff?Γιατί;Δεν μ πάει η καρδιά να τα πουλήσω!Και θα θελα να μείνουν στη κατοχή μου έστω και για να τα βλέπω στη τελική αν δεν θα είναι κομπλέ πάνω στο kalkhoff!Ίσως τότε να τα βαζα στο mirage? Ή είναι το ίδιο με το να τ έβαζα στο kalkhoff?

Πολλές οι ερωτήσεις μου αλλά είμαι στο στάδιο του "Σερφάρω, ρωτώ και μαθαίνω ότι μπορώ!"

contact