Ανοιγμα αλυσιδας προσθηκη Power link

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
redo
Εικόνα redo
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε ολους,

Αυτες τις μερες περιμενω να μου ερθει μια παραγγελια που εχω κανει για εργαλεια ποδηλατου.
Μεταξυ των οποιων και ενας εξωκλεας αλυσιδας(chain rivet tool).

Ερωτηση 1) Θελω να καθαρίσω την αλυσιδα μου αφαιρώντας τη. Με τον εξωκλεα θα αφαιρεσω ενα πυρο θα την πλυνω και μετα θα ξανατοποθετησω τον ιδιο πυρο για να τιν δεσω ξανα? υπαρχει πιθανοτητα ο πυρος να χαλασει και να χρειαστει καινουριος?

Ερωτηση 2) Εχω παραγγειλει και ενα sram power link για αλυσιδα 8(συμβατο με ολες τις sram shimano). Εγω εχω μια kmc z8 αλυσιδα ελπιζω να κανει (??) για την τοποθετηση του θα αφαιρέσω ενα συνδεσμό? Ο καθε συνδεσμος αποτελειται απο 2 πυρους οποτε θα χρειαστει να αφαιρεσω 2 πυρους?οι κρικοι της αλυσιδας ειναι οι μεγαλοι και οι μικροι(νομιζω οτι ενας κρικος πιο σωστα αποτελειται απο ενα μεγαλο και ενα μικρο συνδεσμο) εγω αφαιρω τον μεγαλο?

Ευχαριστω

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

1. Ναι μπορείς να τοποθετήσεις τον ίδιο πύρο αρκεί να μην τον έχεις αφαιρέσει εντελώς από την αλυσίδα, δλδ. να μείνει πάνω στον εξωτερικό δακτύλιο. Πάντως είναι μπελάς και δεν είναι για πολλές φορές, οπότε το powerlink είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι και θα σου λύσει τα χέρια.
2. Αφού έχεις KMC αλυσίδα, γιατί δνε πήρες ένα KMC masterlink (το ίδιο πράγμα με το powerlink απλά ή κάθε εταιρία το λέει διαφορετικά). Πάντως δε νομίζω να έχεις θέμα και με το sram.
Ναι θα αφαιρέσεις 2 πύρους και τον μεγάλο (εξωτερικό κρίκο). Πρόσεχε γιατί μπορεί να φύγουν κάποιο μικροδακτύλιοι από τον εσωτερικό. Θέλει προσεχτικές κινήσεις.
Γενικά τα powerlink σου λύνουν τα χέρια. Για εμένα είναι ίσως το πιο χρηστικό-οικονομικό εξάρτημα για το ποδήλατο.
Με το καλό!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

redo wrote:

... Θελω να καθαρίσω την αλυσιδα μου αφαιρώντας τη.
... και μετα θα ξανατοποθετησω τον ιδιο πυρο για να τιν δεσω ξανα?

για να καθαρίσεις την αλυσίδα θα κάνεις όλη αυτή την ιστορία? (*)
Δηλαδή για να καθαρίσεις όλο το ποδήλατο το κάνεις βίδες?
Κρίμα δεν είναι?
Πανάκι, καθαριστικό υγρό, το ποδήλατο ανάποδα και σε τρία λεπτά η αλυσίδα ΛΑΜΠΕΙ.
[Αν έχεις σταντ ποδηλατου και συσκευή μπάνιου αλυσίδας, το κάνεις να λάμπει και στα 2 λεπτά.... ]

Νομίζω ότι ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ξαναβάζεις τον ίδιο πύρο.... Είσαι στην κορυφή του βουνού, έσπασε η αλυσίδα (εφιάλτης...), έτυχε κάποιος να έχει "κόφτη αλυσίδας"... ε εκεί θα ξαναβάλεις τον ίδιο πύρο (αφαιρώντας ένα, το "σπασμένο" τμήμα....).

Ας γράψουν καλύτερα και οι πιο ειδικοί του φόρουμ.

.
.
.
.
(*) ΟΚ, αν έχεις ήδη power link άντε να συμφωνήσω, αν και πάλι μου φαίνεται τζάμπα κόπος και χρήμα....

redo
Εικόνα redo
Απών/απούσα

Καλησπερα φιλε,

Προτιμησα το sram γιατι αφτο ειχε το μαγαζι που εκανα την παραγγελια αλλα επισης ειχε μονο 1,20 euro. Το βασικοτερο ειναι οτι διαβασα πως για το masterlink (missing link) της kmc χρειαζεται ειδικο εργαλειο αφαιρεσης τοποθετησης. με το sram γινεται πολυ απλα με τα χερια.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

καλά, δεν κόλλησα σε αυτό, απλά το ανέφερα
και η τιμή είναι μια χαρά
όχι το kmc δεν χρειάζεται εργαλείο και λένε ότι ταιριάζει καλύτερα σε shimano σε σχέση με to sram
Πάντως θα συμφωνήσω με τον Rocka ότι δεν είναι για καθάρισμα.
Εγώ πάντως έχω βάλει σε όλες μου τις αλυσίδες αλλά το έκανα γιατί κάθε λίγο και λιγάκι όλο κάτι πείραζα και άλλαζα και δεν ήθελα να σπάω την αλυσίδα κάθε φορά.
Πάντως αν θες π.χ. να κοντήνεις την αλυσίδα και δεν έχεις σύνδεσμο, μάλλον πρέπει να βάλεις τον ίδιο πύρο.

redo
Εικόνα redo
Απών/απούσα

Παιδια ειχα παρει ενα μπανακι αλυσιδας (το μπλε το κουμποτο) απο ebay κινεζικο( 4,5 euro) , για ενα φιλο. Στην πρωτη περιστροφη εσπασε ενα μικρο κοματακια οκ οχι σοβαρο. Μετα ολο κολουσε και δεν περιστρεφοταν... πολυ κουραση πολυ λερωμα και δεν καθαριζε καλα. Δεν την γιαλισε την αλυσιδα....
ισως μονο το park tool να αξιζει σε αυτη την περιπτωση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... πάμε αλλού.... αλλά "μπάνιο αλυσίδας" είχα πάρει από το Lidl, πριν κανα δυο χρόνια.
ακόμα αυτό χρησιμοποιώ... (ήταν σετάκι, είχε καθαριστικό υγρό που έφτασε για δύο χρήσεις .....και λαδάκι, αυτό κράτησε παραπάνω....).
νομίζω κανα 6ευρω είχε.
Το park tool ίσως να φαίνεται ακριβό, αλλά αν συντηρείς 2-3 ποδήλατα και κάνεις συχνή χρήση και κρατάει το πλαστικό και τα μέρη του... ίσως να αξίζει.

redo
Εικόνα redo
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... πάμε αλλού.... αλλά "μπάνιο αλυσίδας" είχα πάρει από το Lidl, πριν κανα δυο χρόνια.
ακόμα αυτό χρησιμοποιώ... (ήταν σετάκι, είχε καθαριστικό υγρό που έφτασε για δύο χρήσεις .....και λαδάκι, αυτό κράτησε παραπάνω....).
νομίζω κανα 6ευρω είχε.
Το park tool ίσως να φαίνεται ακριβό, αλλά αν συντηρείς 2-3 ποδήλατα και κάνεις συχνή χρήση και κρατάει το πλαστικό και τα μέρη του... ίσως να αξίζει.

RockaRolla τι χρησιμοποιείς σαν καθαριστικο σε αυτη τη συσκευη, εγω είχα βάλει βενζινη. Νομιζω ότι εφταιγε η κατασκευη που κολαγε συνεχεια.
-->
http://www.ebay.co.uk/itm/180945980763?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ΖΕΣΤΟ ΣΑΠΟΥΝΟΝΕΡΟ.
πλέον τίποτα άλλο.
Πράσινο σαπούνι πιάτων, διαλυμένο σε ζεστό νερό.... σε μπουκαλάκι νερού, φραπε_κουνημα να αφρίσει λίγο και μετά βουρ μέσα στο "μπάνιο". Γύρισμα μέχρι να μαυρίσει το νερό, πέταμα το μαύρο, ξανα φρέσκο σαπουνόνερο - άλλη μια "γύρα" και ΕΤΟΙΜΟ.....
Μετά στέγνωμα με πανάκι - να φύγουν τα νερά, εκεί πλέον η αλυσίδα ΛΑΜΠΕΙ.
Λαδάκι.... η αλήθεια είναι ότι αν ΔΕΝ βιάζομαι ρίχνω μπόλικο, το αφήνω 24ώρες και σκουπίζω την περίσσεια μετά.
Αν βιάζομαι ρίχνω ελάχιστο και "δουλεύω" καλά την αλυσίδα.

Εννοείται ότι πριν λαδώσω έχω καθαρίσει γρανάζια και δίσκους....

Έχω δοκιμάσει βενζίνη / υγρό τζαμιών / πετρέλαιο / WD-40 ΜΕ ΠΑΝΙΑ - ΧΑΡΤΙΑ (όχι μέσα στο "μπάνιο"). Επίσης έχω πάρει παραφινέλαιο αλλά ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει ακόμα. Στο άλλο φόρουμ κάποιοι αγωνιάρηδες ορκίζονται στο όνομα του παραφινέλαιου. Φώτος που είδα.... πραγματικά ΓΥΑΛΙΖΕΙ..... αλλα ακόμα ΔΕΝ....

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ο κρίκος των KMC/Sram δεν χρειάζεται εργαλεία.
Τον έχω και τον έβαλα με το χέρι, μόλις τεντώσει
η αλυσίδα μπαίνει στη θέση του. Το θέμα είναι ότι
δεν βγαίνει με τα χέρια καθώς από το τέντωμα σφηνώνει.

Η καλύτερη λύση είναι ο κρίκος της Connex (Wippermann)
o οποίος είναι σαν γαντζάκι και βγαίνει πραγματικά εύκολα.

Κατά τα άλλα, είχα ένα πλυντήριο και απλά δεν με βόλεψε.
Δεν έδενα καλά, δεν γύρναγε καλά, τα έκανε όλα κώλο. Δεν
ξέρω αν το park tool είναι καλύτερο αλλά γενικά το βρίσκο
ανούσιο, ειδικά αν λύνεις την αλυσίδα.

Από καθαριστικά, τα πράσινο των πιάτων δεν μου δούλεψε
καλά. Παραφινέλαιο είναι φθηνό και εξαιρετικό απλά θέλει
καλό σκούπισμα διότι -όπως λεει και το όνομα- αφήνει λάδι.
Τώρα έχω ένα βιομηχανικό καθαριστικό της durostic με 6 Ευρώ
τα 750ml. Παλαιότερα είχα και ένα degreaser από μαγαζί με
ρουλεμάν και πραγματικά τα έσπαγε.

Το βασικό είναι να καθαρίσεις καλά δίσκους, γρανάζια και
ροδάκια ΠΡΩΤΟΥ βάλεις την αλυσίδα. Διαφορετικά το ένα θα
λερωνει το άλλο και θα κάνεις κύκλους χωρίς νόημα.

redo
Εικόνα redo
Απών/απούσα

Βασικα μετα απο αναζητηση στο νετ βρηκα οτι τo power link της sram ειναι πολυ ευκολο στο κουμπωμα-ξεκουμπωμα αρκει να το πιεσεις με τα 2 σου δακτυλα τις πλατιες επιφανειες τη μια προς την αλλη. Δεν εχει ερθει ακομα αλλα οταν με το καλο θα σας πω εντυπωσεις. Για της KMC ειδα οτι χρειαζεται ενα εργαλειακι σαν μυτοτσιμπιδο.

Τελος για να καθαρισω ροδιακια εκτροχιαστη, δισκοβραχίονα το κανω με πινελο και παραφινελαιο και μετα πανακια?Εχεται καμια πιο λειτουργικη ιδεα?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Έχω μια "ειδική" βούρτσα (δουλεύει και παλιά οδοντόβουρτσα), πανάκια και μπατονέτες για την κασέτα και κάποια δύσκολα σημεία (όπως βιδάκια και ελατήρια στα ντεραγιέ). Χώνω, τρίβω, βγάζω τα χοντρά.

Ποτίζω πανί με κάποιο καθαριστικό υγρό (*) (αν έχεις σπρέι ψεκάζεις κατευθείαν επάνω στην επιφάνεια). Δουλεύω ανάποδα την αλυσίδα (το ποδήλατο σε σταντ ή γενικά στο αερα η πίσω ρόδα) και περνάω μπροστά τους δίσκους και πίσω ροδάκια ντεραγιέ, κασέτα, γενικά όλα τα κινούμενα μέρη.
Ξανά και ξανά.
Όσο χρησιμοποιώ το μπάνιο της αλυσίδας, το ζεστό σαπουνόνερο πάει και στα υπόλοιπα μέρη, μαλακώνει η βρώμα και φεύγει εύκολα. Το καθαριστικό στο πανί βοηθάει ακόμα περισσότερο και απομακρύνει και τους πιο δυσκολους λεκέδες... ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΛΥΣΗ και ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ...χαχαχα

Αν τελικά κάνουμε εκείνα τα "σεμινάρια" για το ποδήλατο (επίδειξη τεχνικών θεμάτων), θα βάλουμε και ενότητα "το ποδήλατο μου ΛΑΜΠΕΙ".... και θ τα δείτε όλα live.....

(*) είπαμε, ότι καθαριστικό υγρό βρεις.
Εννοείται ότι στεγνώνουμε και δεν αφήνουμε πετρέλαια, υγρασίες και αμμωνιαζόλ επάνω στα μέταλα. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΙΠΑΙΝΟΥΜΕ.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

redo wrote:
ΒαΓια της KMC ειδα οτι χρειαζεται ενα εργαλειακι σαν μυτοτσιμπιδο.

Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δε χρειάζεται κανένα εργαλείο και ανοίγει με τον τρόπο που περιγράφεις για το sram, εκτός αν έχουν αποκτήσει κάποιες ειδικές ιδιότητες τα χέρια μου και ανοίγω τα δικά μου εύκολα.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
redo wrote:
ΒαΓια της KMC ειδα οτι χρειαζεται ενα εργαλειακι σαν μυτοτσιμπιδο.

Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δε χρειάζεται κανένα εργαλείο και ανοίγει με τον τρόπο που περιγράφεις για το sram, εκτός αν έχουν αποκτήσει κάποιες ειδικές ιδιότητες τα χέρια μου και ανοίγω τα δικά μου εύκολα.

Μια από τα ίδια.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πετρελαιοβενζινοέλαια καλύτερα να μην πέφτουν σε
πλαστικά ροδάκια, τσιμουχάκια, σκατάκια καθώς τα
ξεραίνουν. Ιδιαίτερη προσοχή στα ροδάκια του εκτρο-
χιαστή όπου έχει γρασάκι στο κέντρο του για να ρολάρει
η μεταλική επιφάνεια.

Το εργαλείο για την KMC δεν είναι κάποιο ειδικό, απλά
ένα μητοτσίμπιδο ή κάτι σαν πενσάκι που να χωρά.

contact